Τρίτη, Δεκεμβρίου 12, 2006

Προστατης


Δε, λεω,ευγενικη η επιθυμια σας να ειναι υπο προστασια η Νανα. Πρεπει ομως να καταληξουμε.Εχει αναγκη απο προστασια μια γυναικα ή ειναι προσβλητικο για την προσωπικοτητα της και τις ικανοτητες της;Να συγκαταλεγεί στους ιαγουαρους,τους λαιμουριους,τα χλαμιωδη φυλωματα και τα αλλα προστατευομενα ειδη-και να εξαφανιστει ετσι μια ωρα αρχιτερα-ή να αντιμετωπιζεται ως ισος κυνηγος,που απλως παριστανει το θηραμα;Γιατι εγω τη Νανα,και την καθε Νανα,που την αγαπω πολυ αρνουμαι να την προστατεψω.Γιατι ετσι θα υποτιμησω την νοημοσυνη της.Τη συναισθηματικη και εγκεφαλικη.Ξερει πολυ καλα πού πηγαινει και τι διακινδυνευει και τι πληρωνει.Οπως ολες οι Νανες.Ξερει πολυ καλυτερα ακομα και απο εκεινους που γινονται θυτες της .Κι αν δινει περισσοτερα απο οσα παιρνει,το υπαγορευει η αναγκη της.Μονο αυτη την ξερει.Εγω απλως τη μαντευω.Αλλα,το μονο που κανω για να τιμω τη Νανα και τη σχεση μας ειναι,οταν το χρειαζεται,κι οταν το ζηταει, να βαζω εναν ωμο.Χωρις πολλες κουβεντες.Η Νανα και η καθε Νανα ξερουν καλυτερα απο μενα κι απο τον καθενα τι κανουν,τι θελουν,τι πρεπει να γινει και τι τις συμφερει.Εναν ωμο θελουν.Χωρις πολλες κουβεντες.Να πουν το παραμυθι τους.Και να τις πιστεψεις.Κι αν εξελιχτει το βραδυ σε ερωτα ακομα καλυτερα.Το πρωι ολοι ειναι καλυτερα.

18 σχόλια:

Composition Doll είπε...

"Αλλα,το μονο που κανω για να τιμω τη Νανα και τη σχεση μας ειναι,οταν το χρειαζεται,κι οταν το ζηταει, να βαζω εναν ωμο.Χωρις πολλες κουβεντες"

H γυναίκα (η σωστή, η πρόστυχη), δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο. Σε διαβεβαιώ.

Φιλιά

katourimeni_podia είπε...

Θα συμφωνήσω μαζί σου, για ένα λόγο. Επειδή στις ανάμεσα στις γυναίκες που έχω γνωρίσει, λίγες ή πολλές, έτυχε να είναι και μία, σα τη Νανά. Ε, με αυτή κατάφερα και κέρδισα περισσότερα από ότι με τις άλλες. Ίσως εγώ να μην τα κατάφερα με τις άλλες. Αλλά με τη ΜΙΑ ένιωθα πιο πραγματικός, πιο ζωντανός και μπορούσα να προσφέρω περισσότερα.. Ήμουν έτσι όπως ήθελα να είμαι, και το σημείο εκκίνησής μου ήταν αυτό..

Είναι γενικά λίγες οι γυναίκες που ξέρουν τι θέλουν, ξέρουν τι κάνουν, και ξέρουν να πατάνε στα πόδια τους. Για τις άλλες νιώθω, ότι εκτός από τον εαυτό τους, υποτιμούν και εμένα..

I.P.Potis είπε...

Έχω μεγάλη περιέργεια τι έχουν να πουν οι γυναίκες για αυτό.

kwlogria είπε...

Εγώ, σα γυναίκα, λέω πως αυτές που είναι όπως τις περιγράφει ο καιρός, δε θέλουν προστασία, όντως έναν ώμο θέλουν. Είναι και οι άλλες όμως, που λόγω νοημοσύνης; συγκυριών; θέλουν και προστασία. Αρκεί να το θες και να το αντέχεις... Καλημέρα!

Vromios είπε...

Τι ώμους, προστασίες και μαλακίες μωρέ! Όλες οι γυναίκες ξέρουν καλά τι θέλουν... και σίγουρα αυτό δεν είναι ένας ώμος!


(Εκτός κι αν μιλάμε για πικραμένες φίλες έτσι;)

murplej@ne είπε...

καλή πουτάνα είσαι κι εσυ βρώμιε.

το χέσιμο τελικά είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο.
αφήνεις την κουράδα σου στη χέστρα,τραβάς ενα καζανάκι και ξεμπερδεύεις, έτσι; έλα όμως που υπάρχουν και δυσκοίλιοι.

παω να σκουπιστώ...

λολιτα είπε...

βρωμιε με αντιγραφεις λιγο η μου φαινεται...δεν πειραζει το παθαινουν συχνα οι αντρες αυτο μαζι μου...καιρουλινο ριξε κανα κωλο εδω η κανα ματι καμιας γκομενας σου εδω να κανουμε παρτυ και τζερτζελε ολες οι χαροκαμενες να καει το πελεκουδι..δεν βλεπεις ο κολητος σου ο αντωναρος...
τι κολλημα και αυτο με την νανα..δειξε μουρη να πιστουμε εγω απο οδια χορτασα..τι λετε?

ο δείμος του πολίτη είπε...

Δεν ξέρω αν θέλει ώμο, προστασία πάντως θα χρειαστεί. Και άσε να λένε τα άλλα παιδιά ό,τι θέλουν. Θα πληγωθεί κι ας είναι γυναίκα

murplej@ne είπε...

"Θα πληγωθεί κι ας είναι γυναίκα"

άλλο πάλι και τούτο...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Το σχόλιο ήταν για τον vromio, δεν είναι δική μου άποψη. Μη παρεξηγηθώ κιόλας.

o kairos είπε...

Τα προσωπα των ανθρωπων ειναι για τον ερωτα.Δεν ειναι για τα σκυλια.

o kairos είπε...

Φιλε μου Vromie,απο τον ωμο θα περασεις υποχρεωτικα.Ή πριν ή μετα.

o kairos είπε...

Κατρουλοποδια,πρεπει να ανεβεις εθνικη.Στα τσικό θα εχεις αυτα τα προβληματα.Στη λιγκα δεν θα τα'εχεις.Θα εχεις τρισχειροτερα.Αλλα,τουλαχιστον,θα φχαριστιεσαι ξυλο.

o kairos είπε...

Κωλογρια,δεν αντεχεται.

katourimeni_podia είπε...

Τώρα εσύ ή με ψαρώνεις ή κάτι ξέρεις.. Ότι μου λείπει το ξύλο είναι γεγονός.. Προετοιμάζομαι για το όταν έρθει η ώρα. Η αλήθεια είναι ότι όντως παίζω ακόμα στα τσικό.. Δε βιάζομαι όμως να μεγαλώσω.. Κορόιδο είμαι.. (θα ρθει και μένα η ώρα μου)

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

ο τόνος είναι στο Να η στο να?

o kairos είπε...

Εχει διαφορα;

慢慢來 είπε...

晚情徵信協會全國網
大愛徵信社
三立徵信社
離婚|離婚證人有限公司
離婚|離婚證人-高雄徵信同業工會
離婚|婚姻挽回專區
一品蒐證尋人器材網
全國女子徵信社
晚晴徵信
八大徵信社
離婚│華納徵信社
徵信社品質保障關懷協會
晚晴徵信協會全國網
溫馨法律諮詢
劈腿大剖析
全國優良婚姻挽回
法律諮詢|免費諮詢華陀
亞洲徵信總部
感情挽回全國徵信
鴻海徵信尋人免費諮詢法律諮詢
大陸抓姦二奶-法律諮詢社
三立徵信有限公司
大愛徵信社
離婚|離婚證人非凡有限公司
女人國際徵信社
中區嚴選聯合徵信網
女人國際徵信
大愛徵信有限公司-台中
婦幼徵信有限公司
女子偵探徵信團隊
離婚|外遇觀測站
法律諮詢|免費諮詢網
外遇抓猴徵信偵探社
離婚-感情挽回Q&A諮詢網
新浪私家偵探社
離婚|女人徵信社
離婚|女人私家偵探社
婚姻挽回│國際聯盟社
法律諮詢所
外遇抓姦|女人國際徵信
女子徵信社
外遇|抓姦-女子偵探全國入口網
全國優良女人徵信社