Τετάρτη, Δεκεμβρίου 13, 2006

Παραμυθια


Να σωθουν Λολιτα;Μα,δεν θελουν να σωθουν.Κανεις δεν θελει να σωθει.Ισα ισα.Ολοι στριμωχνονται για να χωθουν ακομα πιο βαθεια μεσ' στην απωλεια.Και οσο πιο ωραιο ειναι το περιτυλιγμα τοσο πιο λαχταριστο γινεται το δωρο.Γιατι το περιτυλιγμα εχει την πιο μεγαλη αξια απο το δωρο.Το περιτυλιγμα ειναι το δωρο.Το δωρο το ξερουμε ολοι.Ειναι ενα,το ιδιο παντα.Λιγο πιο ετσι εδω λιγο αλλιως εκει,μικρη η διαφορα.Απαλλαγμενο,γυμνο απο το περιτυλιγμα,ειναι ανεραστο.Ανουσιο.Αδιαφορο.Τα παραμυθια κανουν το πηδημα πηδημα και τον ερωτα ερωτα.Απο το παραμυθι του καθενας κρινεται.Και ευτυχει αυτος που ξερει να το ζει.

20 σχόλια:

murplej@ne είπε...

λες και διαβάζω το βιβλίο της ανησυχίας ένα πράγμα...

Ανώνυμος είπε...

Μπα.Το αλφαβηταρι ειναι.

manosantonaros είπε...

Δεν μου λες Καιρέ... θα μας τρελλάνεις... εγώ τίς φέρνω λαόυ-λάου και συ μου τις μπερδεύεις; Αυτη τη Νανά με thong την έχεις ή όχι... μην μου πεις ότι είσαι στο internet και δεν ξέρεις τί είναι thong.

Vromios είπε...

Φίλε μου σόρρυ που το λέω, αλλά μάλον είσαι άσχημος. Και πουλάς πολύυυ παραμύθι για να... ξέρεις. Ντοκτορά και βάλε στο σούξου μούξου, αλλά να ξέρεις συνήθως εσείς οι άσχημοι με την παρλαπίπα τα καταφέρνετε καλύτερα από μας τους όμορφους...

λολιτα! είπε...

παιδια εγινε κατι και το εχασα?καιρουλινο μου σου εδωσα εμπενευση?για τα παραμυθια συμφωνω απολυτα..εξαλλου εγω πρεπει να παρω βραβειο μυθοπλασιας με τις μαλακιες που εχω αραδιασει στην ερωτικη μου θητεια..
βρωμιε ζηλευεις τον αντωναρο?

Vromios είπε...

Το σχόλιο πήγαινε στον τετράδη λολίτα, αλλά μια και ρωτάς, ναι τον αντώναρο τον ζηλεύω τρελά!..

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΥΜΕ ΝΑ ΕΡΩΤΕΥΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

ΑΘΗΝΑ

άρμεγε και κούρευε είπε...

η αλήθεια δεν είναι ερωτεύσιμη πουλάκι μου. ερωτεύσιμη ειναι η αναζήτησή της!

manosantonaros είπε...

Γιατί καλέ με ζηλεύετε;
Τί έκανα;
Ντροπή! Μπουρδέλο τους κάνατε τους καιρικούς προβληματισμούς.
Ου, να μου χαθείτε... θέλετε και ποιότητα!

άρμεγε και κούρευε είπε...

και για να χουμε και καλό ερώτημα, ποια ειναι αυτή η αληθεια που επικαλείσαι και ξεμπερδεύεις με τοσο μεγάλη ευκολία - κι εσύ και πολλοί άλλοι εδω μέσα ;

μια γαμωψευδαίσθηση είναι και η αλήθεια. απλά δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτή την ψευδαίσθηση...

Vromios είπε...

Τι εννοείτε κ. Αντώναρε πως μπουρδέλο και ποιότητα είναι δυο ασύμβατοι όροι; Και γιατί παρακαλώ;

(Σας ζηλεύουμε αγαπητέ - τι περιμένετε τώρα λογική εξήγηση για τη ζήλια; Αυτό που με ιντριγκάρει όμως είναι πως μπέρδεψε η φίλη μου η Λόλι τα περί ασχήμιας και ζήλιας με σας! Εννοώ όλοι ξέρουν πως εσείς είστε όμορφος - και δεν πουλάτε παραμύθι σαν τον καιρο.)

Ανώνυμος είπε...

μια φορά και ένα καιρό ήταν.....και ήταν και ήταν...

Πωπω ατελειώτα τα παραμύθια..καιρός για λιγες αλήθειες.

*Ωστόσο για λίγο dressing kai role play games...xixixixixi..άντε και να κάνω την υποχώρηση:P

Kαλησπερούδια!

Ο.

I.P.Potis είπε...

Γιατί όμως τελικά είναι το περιτύλιγμα, που καταλήγει πρώτο στα σκουπίδια;

Age_of_Aquarius είπε...

Τον κακό μου τον καιρό, κύριε καιρέ, με τις ναναδες και τις ωραίες φωτογραφίες σας και τον ωραίο τρόπο που ξέρετε να πλασάρετε (λόγω φίφτις, σίξτις;) τις ιστορίες σας, οι οποίες θα μπορούσαν να έχουν και τον τίτλο όχι πια αγκαλιές, όχι πια δεσμεύσεις, μόνο σαικσ. Θα μπορούσατε εσείς ή ο κύριος Αντώναρος να μου εξηγήσετε χωριστά ή μαζί να μου εξηγούσατε τι στ' αλήθεια θέλετε; Οσο για τον κύριο Βρόμιο (πολύ χαίρομαι για το όμικρον στο Βρο), έχει δίκιο. Για μούρες πολλές αδιαφόρησαν, για μπλαμπλα ουδεμία...

PS: Απαντήσεις του τύπου, α, αυτό κατάλαβες, περαστικά, δεν με καλύπτουν.

Φιλιά
Σας συμπαθώ

manosantonaros είπε...

ρε συ age of aquarious, πώς το'γραψες έτσι το σεξ *σαικσ"... το διάβασα και προς στιγμήν κατάλαβα, "σάϊκο" και ενθουσιάστηκα...
Δυστυχώς και σεις λεξιπαίκτης όπως κι ο καιρός.
Ευτχυώς που'΄φερα ορχήστρα γιατί σας την είχε φυλαγμένη στην επόμενη γω νία.
Του κάνεις το ποστ πουτάνα και μετά τον αφήνεις και τρέχει...
Προσέξατε και σεις πόσο σεξίστικη ήταν η φωτο της Νανάς;

(ετώ σταχα πει καιρέ μου..εσύ δεν με πίστεψες... Ρε συ μπας και με πίστεψες και γουστάρεις στην τελική;)

θα ξαναπεράσω.... τώρα πάω για μια βολτάδα σε άλλα πάρτι...
Συεχίστε σινεχύστε...

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχαχαχα κι εσάς σας συμπαθώ, εννοείται. Τόσον καιρό ρίχνω κλεφτά ματχιές στο από κει και ναι μου αρέσει το παιχνίδι με τις λαικσυσ. Καίτοι διορθώτρια στο επάγγελμα, αλλά επ' ουδενί φελολογος... Τώρα που το σκέφτομαι φιλολοαρχαιοτεκτονας αν και ποτέ δεν έκρυψα την πουρομάνια νερβόζα μου. Αρκετά για το πρώτο αγαπημένο μου θέμα, δηλαδή, εμένα. Ας πάμε στο δεύτερο: Τι θέλετε; Εγώ ας πούμε Θέλω να σας καταλάβω και θα συνεχίσω και μετά να σας αγαπώ. Δεν την κάνω πάντα με ελαφρά...

PS: Οχι και να σινεχύσω, τι με περάσατε, δυο έργα σεξ χωρίς ποπ κορν; Είμαι της γενιάς του laz-boy chair.
PS2: Το σαικσ με ή χωρίς ϊ είναι το ζητούμενο
PS3: Πιο ωραίο δεν είναι το αγαπώ; το άω κάνει σε ηχώ χωρίς νέρβο και τέμπο τεσπά μπλιαχ

age_of_acuarius

o kairos είπε...

Το thong ειναι το song του ψευδου να υποθεσω.
Μονο ο vromios με καταλαβαινει τοσο καλα.
Και,ναι,με εμπνεει η Λολιτα.
Αρμεγε:Το πουλι αγαπη μου.Τοσο δυσκολο ειναι;
Το σ αγαπω δεν συντασσεται με το μωρη.Ενω το σ αγαπαω...
Μανο,οταν ξαναπερασεις φερε και ποτο.

age_of_acquarius είπε...

αοεμ...
και το μωρή σας αρέσει; Ωρα είναι να μας πείτε πως σας αρέσει και το θονγκ Ηταν η ζωή μου κόλαση και την έκανες απόλαυση :(

Ανώνυμος είπε...

giati to perituligma einai kai analwsimo

O.

慢慢來 είπε...

晚情徵信協會全國網
大愛徵信社
三立徵信社
離婚|離婚證人有限公司
離婚|離婚證人-高雄徵信同業工會
離婚|婚姻挽回專區
一品蒐證尋人器材網
全國女子徵信社
晚晴徵信
八大徵信社
離婚│華納徵信社
徵信社品質保障關懷協會
晚晴徵信協會全國網
溫馨法律諮詢
劈腿大剖析
全國優良婚姻挽回
法律諮詢|免費諮詢華陀
亞洲徵信總部
感情挽回全國徵信
鴻海徵信尋人免費諮詢法律諮詢
大陸抓姦二奶-法律諮詢社
三立徵信有限公司
大愛徵信社
離婚|離婚證人非凡有限公司
女人國際徵信社
中區嚴選聯合徵信網
女人國際徵信
大愛徵信有限公司-台中
婦幼徵信有限公司
女子偵探徵信團隊
離婚|外遇觀測站
法律諮詢|免費諮詢網
外遇抓猴徵信偵探社
離婚-感情挽回Q&A諮詢網
新浪私家偵探社
離婚|女人徵信社
離婚|女人私家偵探社
婚姻挽回│國際聯盟社
法律諮詢所
外遇抓姦|女人國際徵信
女子徵信社
外遇|抓姦-女子偵探全國入口網
全國優良女人徵信社