Δευτέρα, Ιανουαρίου 08, 2007

Εμεις

Ας μιλησουμε για μας.Σε επιπεδο προσωπικο,σαν να μασταν σ ενα τραπεζι γυρω.Βλεπω,οτι σας αρεσει να προσωποποιειτε τα πραγματα.Δεν σας ξερω και ισως δεν θα σας μαθω.Ειστε κρυμμενοι πισω απο μια μασκα.Παρ ολα αυτα ειστε εσεις.Κανεις σας δεν μπορει να καμωθει οτι ειναι κατι αλλο απ αυτο που βγαζει.Κανεις σας δεν μπορει να υποκριθει.Ειστε κρυμμενοι πισω απο τη μασκα της ψευδωνυμιας κι ομως ειστε γυμνοι.Σας βλεπω.Σας βλεπουν κι αλλοι.Οσοι μπορουν.Εγω δεν εχω μασκα,εχω επωνυμο και ονομα,αλλα αυτο δε φανερωνει τιποτε για μενα.Απ τα επι τριαντα τοσα χρονια γραπτα μου εγινα γνωστος,απο τις σπανιες συνεντευξεις μου και τα ελαχιστα βιβλια μου,ολα προιοντα λογου κι οχι εμφανισης.Ειμαι κι εγω,οπως κι εσεις,για σας αορατος.Απ τα γραφομενα μου κρινομαι κι ειμαι ετσι ομοια με σας γυμνος.Με βλεπετε.Οσοι μπορειτε.
Και επιμενω στο μπορουν και στο μπορειτε,γιατι το πιο συχνα οι ανθρωποι βλεπουν ειτε αυτα που εκεινοι εχουν αναγκη να ιδουν,ειτε αυτα που βλεπουν οι πληγες τους,ειτε αυτα που η πειρα της ζωης τους επιτρεπει, και η οξυνοια βεβαιως.Σπανιως, παντως, αυτο που ο αλλος ειναι. Γιατι κι αυτο σε μια αναγκη εμπιπτει.Και μαλιστα πληγης.Να εχεις αναγκη να δεις πραγματικα πως ειναι οι αλλοι,περσοτερο απο να βλεπεις μεσα απο πρισματα τον κοσμο.Και να μπορεις βεβαιως να το κανεις.Γιατι η προθεση συχνα δε φτανει.Να δεις σημαινει να φυγεις απο σενα και να μπεις μες στα παπουτσια του αλλου.Να φυγεις,ομως απο σενα ειναι επικινδυνο.Μενεις για λιγο σε ρολο δευτερευοντα.Ακαλυπτος.
Η αναγκη,οπως και ολες οι αναγκες,ειναι προιον αδυναμιας, γιατι μες στην αναγκη εισαι ευαλωτος.Αυτο που λενε ομως οι ανθρωποι αδυναμια ειναι συχνα οι δυναμεις.Γυμνος εισαι μεσα στον ερωτα,μες στην αγαπη,μες στην πονοψυχιά και την απλοχερια.Για οσο διαρκει.Και μες στο μίσος και τη χολη και το θυμο και την κρυψυνοια και τη φοβια,γυμνος εισαι.Στης μοναξιας τη γυμνια,που ολα τουτα προκαλουν, για οσο διαρκουν.Μονο που αυτα συχνα διαρκουν για παντα.Ειναι τα τειχη,που ορθωνουν, φυλακη.
Ειναι παλι κι εκεινοι που εχουν αναγκη να βλεπουν μονο τα καλα και αλλοι μονο τα στραβα.Ετσι προδιδονται ποιοι ειναι.Γιατι εισαι ο,τι τρως.Ομως,καθεις γυμνος στους αλλους φαινεται.
Ειναι κι αυτοι που θελουν να τους βλεπουν ,κι αλλοι που θελουνε να'ναι κρυμμενοι απ τους αλλους.Κι αυτοι ,απο τα θελω του ο καθενας και τις προσπαθειες που κανουνε προδιδονται.Γυμνοι κυκλοφορουν για οσους βλεπουν.
Ειναι κι αυτοι ,που με αγωνια ψαχνουν να βρουν τι ειναι οι αλλοι,για να πυροβολουν,απο τεραστια κενα προσωπικοτητας.Ταϊζουν τα κενα τους με τα ελλαττωματα των αλλων.Ετσι νομιζουν.Γυμνοι κι αυτοι,τους εχει προδομενους η εναγωνιά τους αναζητηση.
Δεν ειναι λιγες οι φορες,που κανεις λαθος.ποιος ειν ο αλλος.Προδιδει η αναγκη της στιγμης ή και των χρονων να βλεπεις κατι σαν κατι αλλο,που εσυ χρειαζεσαι.Οχι που ειναι.Αλλ' απ αυτο,μπορεις να δεις εσυ ποιος εισαι.
Κι ειναι και κεινοι,που εγιναν κατι αλλο,κατι που δεν φανερωνοταν,οχι οτι δεν το χαν.Γιατι δεν ημπορεις να γινεις ο,τι δεν εισαι..Αλλα και στη μεταστροφη,γυμνοι εμφανιζονται οι αλλαγμενοι.Γιαυτους που βλεπουν.
Μα,πανω απ'ολα,αυτο που ειμαστε δεν ειναι μονο λεξεις και συμπεριφορες.Ειναι η αυρα,που εκπεμπεται πισω κι αναμεσα απ'τις λεξεις.Ειναι η αυρα του καθενος,εδω,παρουσα.Και μας αφηνει-ευτυχως-γυμνους στα ματια οσων μπορουν να δουν.Και οσων θελουν.
Εμιλησα για ολους μας εδω.Και οποιος μπορει να δει εχει ηδη αναγνωρισει τον εαυτο του.Οποιος δεν ημπορει ειναι ματαιο.Για τωρα.Γιατι η ζωη εχει και αυριο.
Χωρις καμμια κριτικη.Στο δικαστηριο της αναγκης ολοι ειναι αθωοι.

56 σχόλια:

demonia είπε...

Κάποιος είχε ανάγκη να βγάλει πράγματα από μέσα του,έτσι...;
Αθώα κύριε δικαστά,είναι ωραία να βλέπεις ότι κι άλλοι άνθρωποι κάνουν τις σκέψεις σου.Και μάλιστα μπορούν και να τις εκφράσουν!

I.P.Potis είπε...

Υπάρχουν κι εκεινοι οι άλλοι που απολαμβάνουν τη γύμνια τους και την επιδεικνύουν, όχι για κανένα άλλο λόγο παρά μόνο γιατί έτσι νομίζουν πως κατέχουν κάτι σπουδαίο και άξιο προς θαυμασμό. Οι γυμνοσάλιαγκες.

Herinna είπε...

Δεν ξέρω πόσο απλοϊκό και ξεπερασμένο είναι να σκέπτεται κανείς πως θέλει ναι γίνει καλύτερος άνθρωπος. Αν όμως θεωρήσεις ότι έφτασες και δεν το σκέπτεσαι πια, τότε δεν είσαι πια καλός άνθρωπος. Για μένα τα πράγματα είναι κουκιά μετρημένα και γυμνοσάλιακες, δεν χωράνε σ' αυτά.
Πολλές φορές έχω ντραπεί για πράγματα που έκανα και για τα οποία δεν έχω συγχωρέσει τον εαυτό μου. Και υπάρχει μια παγίδα πάντα σε κάθε στροφή, που η εμπειρία της ζωής σε κάνει ν' αποφεύγεις. Καμιά φορά η εμπειρία κοιμάται ή δεν είναι απλώς αρκετή.

michelan είπε...

Να σου πω κάτι για να τελειώνουμε...

Ξέρεις πότε θα φαινόταν πόσα απίδια πιάνει o σάκος σου σαν blogger;

Αν δεν έβγαινες σαν "καιρός",
και αν δεν είχες την υποστήριξη τόσων φίλων σου με τα links.

Τότε θα έβλεπα πόσοι θα σε διάβαζαν και ακόμη περισσότερο πόσοι θα σε επικροτούσαν!!!

Θα ομφαλοσκοπούσες,
όπως κάνεις και τώρα αλλά δεν το έχεις καταλάβει...

katourimeni_podia είπε...

Αμάν ρε michelan, μη γίνεσαι παιδάκι..

Σύμφωνα με την αριθμολογία καιρός=Γιώργος Παπαδόπουλος=Τετράδης=1070.

Μέχρι τώρα το διασκέδαζα. Έκανες και την επανάσταση σου, αλλά τώρα μου κλέβεις το ρόλο. Άσε εμένα να κάνω το παιδάκι..

manosantonaros είπε...

Μichelan, το παραγαμησες τώρα και δεν έχεις δίκιο.
Δλδ για να καταλαβω, τί μας λες τώρα; Οτι ο Καιρός έπρεπε να υπογράφει με ψευδώνυμο για να μετρήσει τις δυνάμεις του στην ... επισκεψιμότητα;
Θα τον εύρισκα πολύ δειλό και μάλλον θα τον έκραζα απογοητευμένος με κάθε ευκαρία.
Ο Γιώργος έκανε καριέρα με ψευδώνυμο (Καιρός) σε έναν χώρο που σκοτώνουν τη μάνα τους για να δουν το όνομά τους τυπωμένο.
ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ!
Πόσο νομίζεις ότι θα τον κάβλωνε να βάλει και ένα ακόμα nickname στον "Καιρό";
Μη λέμε οτι θέλουμε Michelan, γιατί θα αρχίσω να πιστεύω ότι είχε δίκιο που με είπε "φάουλ" στο περασμένο ποστ, που σε υπερασπίστηκα.

Πρέπει να πω ότι όταν ήρθε στο blogging ήμουν σίγουρος ότι θα έγραφε έναν e-kairo. Kάθε μέρα και απο έναν... το ξέρω ότι το έχει στην κωλότσεπη.
Και τότε θα είχε τον θαυμασμό πολλών...
Και ώ του θαύματος γράφει όπως όλοι μας, τις σκέψεις του... θυμώνει, βρίζει, επαναστατεί, έχει άδικο, δίκιο κ.λ.π.
Γιατί δεν πήρε τον εύκολο δρόμο, τον σίγουρο;
Ε;
Και συ του λες να γράψει με ψεωδύνυμο για να τσεκάρει πόσα απίδια βάζει ο σάκος του;
Για σκέψου τα λίγο φίλε μου και πές μου....

@καιρός.
Εχεις δίκιο. Αναγνωρισα τον εαυτό μου, όχι σε μία αλλά σε μερικές από τις περιγραφές σου...
Και το χειρότερο είναι ότι μου έκοψες την όρεξη για διάφορες e-προβοκάτσιες...
Θα επανέλθω όμως....

Ημίαιμος-Imiaimos είπε...

Καπταν Γιώργη, τον ...κακό σου τον καιρό! :)
Αμολάς ένα σεντόνι, κατάθεση αυτών που πιστεύεις, κατάθεση ψυχής δηλαδή, για τους ανθρώπους, έτσι όπως με την εμπειρία της ζωής σου τους έχεις κατατάξει, και με καλείς σώνει και καλά να αναγνωρίσω τον εαυτό μου σε μια από τις κατηγορίες αυτές.
Ε, τον αναγνωρίζω σε πολλές από αυτές, όλοι είμαστε λίγο απ' αυτό και λίγο απ' εκείνο. Με τα κενά μου, με τις ενοχές μου, με τα καλά μου και με τις ελπίδες μου για το αύριο.
Και είμαι, αληθινά, ευτυχισμένος στην προσωπική μου ζωή.
Ώσπου, κατά λάθος, βρέθηκα στον μπλογκόκοσμο.
Στο μπλογκινγκ διατηρώ τον εαυτό μου για να ξεπεράσω την αναγκαστική μοναξιά που έχει επιβληθεί από τη διαχείριση των μέσων επικοινωνίας για τη διαμόρφωση ΚΟΙΝΗΣ γνώμης. Πουθενά αλλού δεν μου δίνεται η αυκαιρία να ανταλλάξω απόψεις, να συμφωνήσω ή διαφωνήσω με άλλους, να συνθέσω, να διορθώσω, να μάθω. Από πουθενά αλλού δεν μπορώ τόσο συμπυκνωμένα να αντιληφθώ 'τι κυκλοφορεί στην κοινωνική πιάτσα', και πουθενά αλλού δεν μπορώ να βρώ πληροφορίες, λογοτεχνία και τέχνη για να καλυτερέψω την ψυχή μου και να 'ντύσω' τη γύμνια μου.
Επωνύμως ή με ψευδώνυμο, οι καταθέσεις που γίνονται εδώ είναι υπαρκτές, αληθινές και αποκαλυπτικές. Το ποιός, πώς και γιατί, λίγο μετρά.
Και μετά από ένα δυό μήνες θα αντιληφθείς ότι ανωνυμία δεν υπάρχει. Θες δε θες θα τους μάθεις ΟΛΟΥΣ όσοι κέντρισαν το ενδιαφέρον σου θετικά ή αρνητικά...
Και η μάσκα του καθενός μας πέφτει σιγά-σιγά. Πότε με μια φωτογραφία που λέει πολλά (π.χ. του αρέσει η θάλασσα, έχει καλό γούστο στις γυναίκες, είναι καλός θαλασσινός-γιατί έχει τακτοποιήσει τα πάντα πάνω στο σκάφος πριν φουντάρει-). Έτσι και όχι με την επωνυμία που δε λέει και τίποτα. :)

Πρέπει, όμως, να την κάνω.
Μ' εσένα που έμπλεξα δεν προλαβαίνω να διαβάσω και τα μπογκοκορίτσια που άρχισαν να με ξεχέζουν και ο Μπαμπάκης καραδοκεί να μου κλέψει τη δόξα.

Vromios είπε...

Για μένα δεν έγραψες ούτε μια λέξη έτσι; Έστω ένα κόμμα, ή και μια τελεία, αν και δεν μ' αρέσουν τα τετελεσμένα. Τέλως πάντων όμως, δεν σε κακίζω. Για ποιον να πρωτογράψεις; Έχεις δίκιο που προτιμάς να δίνεις βήμα στους αθώους. Για μας τους ένοχους δουλεύουν οι δικηγόροι. Του διαβόλου.

Vromios είπε...

*Τέλος πάντων (κύριε διορθωτά)

giftaki είπε...

Εγώ πάλι νομίζω πως εδώ υπάρχουν μάσκες ακόμα και από αυτούς, όπως ο καιρός, που γράφουν επωνύμως. Διότι η γραφή είναι όπως η εμφάνιση μας σε ένα κοσμικό γεγονός με σημασία: βάζουμε τα καλά μας και πηγαίνουμε, σπανίως είμαστε ο εαυτός μας. Δεν υπάρχει δόλος, απλώς δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Και ο καθείς έχει διαφορετικό κίνητρο.

ΣεΞπΥρ είπε...

Δεν θέλω να με καθορίζουν οι ανάγκες μου ακόμα και αν αυτό με αθωώνει. Θέλω να μπορώ να καθορίζω τις ανάγκες μου. Ακόμα περισσότερο θέλω οι άλλοι να βλέπουν σε μένα αυτό που πρεσβεύω όχι αυτό που θέλουν αυτοί να βλέπουν, υπό το δικό τους πρίσμα.


ΥΓ: Εγώ πάλι θα επιμένω να αναφέρομαι στα κείμενά σου γιατί αυτά με ενδιαφέρουν.

michelan είπε...

@ manosantonaros

Χαρακτηρίστε με όπως θέλετε.
Να σας δώσω και όνομα και επώνυμο.

Αλλά ανθρώπους αγενείς που έχουν πάρει ψηλά τον αμανέ επειδή έχουν πετύχει κάτι, δεν τους γουστάρω.

Αν ο Καιρός, με το κύρος του, χαρακτηρίζει ένα κεφαλοχώρι blogger σαν ομφαλοσκόπους και το δέχεστε και χειροκροτάτε,
τότε έχουν δίκιο αυτοί που λένε οτι ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει.

ΥΓ.δήλωσε: "...στην πλειοψηφία τους..."
άρα αφαιρεί τους φίλους του και αυτούς που τον έβαλαν στα links.

ladybug είπε...

Θέλω να μπω μέσα στα παπούτσια σου. Κι ας μου είναι πολύ μεγάλα.
Έστω και μια στάλα να καταφέρω να δω, για μένα θα είναι κέρδος.
Ίσως και για σένα.
Γι'αυτό είμαι εδώ.

Για όσους αφήνουν τα παπούτσια τους σε μια ακρούλα.

Ημίαιμος-Imiaimos είπε...

"Αν ο Καιρός, με το κύρος του, χαρακτηρίζει ένα κεφαλοχώρι blogger σαν ομφαλοσκόπους και το δέχεστε και χειροκροτάτε,
τότε έχουν δίκιο αυτοί που λένε οτι ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει."

Michelan, επειδή εξακολουθώ να πιστεύω ότι στην ίδια ρότα πάμε, άλλος αργά και άλλος γρηγορότερα, και επειδή πιστεύω ότι κατάλαβα τι σε ενόχλησε από το πρώτο ποστ του Καιρού, μου κακοκάθεται που χρησιμοποιείς τον δεύτερο πληθυντικό για να επαναλάβεις μια εξυπναδίστικη ατάκα που την πιπιλάει όποιος δεν έχει τι άλλο να πεί. ''Εχουμε την τηλεόραση πο μας αξίζει'...'έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν'...'έχουμε τα ΜΜΕ που μας αξίζουν'... Σιγά ρε παιδιά.
Εγώ δεν νομίζω ότι φταίω για όλα αυτά και κάνω ό,τι μπορώ να τ' αλλάξω. Αυτό που με και σε τσάτισε στο πρώτο ποστ, δηλαδή, ότι έτσι όπως τα έγραψε μας έπαιρνε όλους η μπάλα, το ίδιο κάνεις και σύ τώρα.
Ο Καιρός αποδεικνύεται μέγας ...προβοκάτωρ και μπορεί και να δοκιμάζει τις αντοχές σου. Κάλμα!

michelan είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
margarita είπε...

πολύ ,μα πάρα πολύ ωραίο κείμενο ( αν και σεντονάρα που με απωθεί πολύ το είδος )
σε εκανα και διαφήμιση και λινκ και απ'ούλα
καλό απόγευμα

michelan είπε...

@ ημίαιμος-imiaimos

ο καθένας βλέπει την ...αλήθεια που τον βολεύει.
manosantonaros


ΥΓ. "...και μερικοί το δέχονται και χειροκροτάνε..."

Ντεφι είπε...

καλά τα λέει ο συνέτεαιρος γυφτάκι.. τα κείμενά σου λένε!

αλλά, έχω την απορία τι συμβαίνει όταν το διαστήριο είναι εξάρτησης και των συμπαραμαρτούντων της κι όχι της άναγκης ;;;

margarita είπε...

και τώρα που διαβάζω τα comments βλέπω πως είμαι γαμάτη κάτω απο το michelan .
γκαααααααν
( πάντως κ.michelan αν είστε ο ίδιος με την φωτο που παρουσιάζετε είστε και ωραίο γκομενάκι.μπράβο γιατί σας πάει καλύτερα απο το να φωναζετε.Αν όχι ,δεν είστε ο ίδιος , σιγουρα την βάλατε γιατί έχετε τους λόγους σας.Σε αυτή την περίπτωση συνεχίστε να φωνάζετε γιατί σε αυτή την ζωή όλοι μας ,όλοι με κάτι πορευόμαστε)
σσσσσσσσσσσσμουτς

margarita είπε...

και ο κ.michelan σβήνει τα σχολιά του και δεν είμαι πια απο κάτω
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ
GOTCHA

kerasia είπε...

Ωραίο ποστ.

michelan
Ειλικρινά χωρίς να παίρνω καμιά θέση στο όλο ...ό,τι τέλος πάντων είναι, θέλω να σου πω ότι κι εσύ τον έχεις στα λινκ σου τον Καιρό και ασχολείσαι περισσότερο από τον καθένα με αυτόν. Γιατί το κάνεις;

michelan είπε...

@ kerasia

Στα λινκ μου έχω τουλάχιστον τους μισούς, εδώ και έναν χρόνο...

Τα "χώνω" στον επώνυμο που ήρθε και νιώθω οτι με προσβάλλει...

michelan είπε...

@ manosantonaros

και ο leptos έγραφε, αλλά τον γράφανε, και τους έγραψε...

Rodia είπε...

να είσαι καλά και να γράφεις πιο καλά!:-) χαίρομαι που σε βρίσκω και εδώ.. τι λες; άρχισε να σιάζει ο καιρός; νά'ρθει στα χειμωνιάτικά του λέω, ε
(να ρίξουμε κανα ρουχαλάκι πάνω μας)

:-)

o kairos είπε...

Ακουσε αγορακι μου,για να τελειωνω με τη φτωχεια του μυαλου σου.Ηρθα εδω χωρις να κουβαλαω κανεναν φιλο.Ελαχιστοι με ξερουν.Ουτε στη στηλη μου στην εφημεριδα δεν θα δεις το blog μου να αναφερεται,οπως θα καναν ολοι οσοι ξερεις κι ολοι οσοι θα γυρευαν να εχουν οπαδους.Χυδαιο παιδακι,ανικανο να κανεις ακομα και στοιχειωδεις σκεψεις ευγενειας,τη φτωχεια της ψυχης σου μαρτυρας.Κουβαλαω μονο το βαρος να ειμαι ανταξιος αυτων που με διαβαζουνε εδω την καθε μερα.Και να με κρινουν απ αυτα.Το βαρος να ειμαι αυτος που ειμαι,οχι ως διασημος,το κουβαλαω για τους λιγους που με ξερουν σαν συμβολαιο,για το οποιο δινω λογο,μικρονοε αντιεξουσιαστη του κωλου χωρις λογο.Και δεν ξεκιναμε ολοι απο την ιδια αφετηρια στη ζωη.Καθενας κουβαλαει το παρελθον του.Και πρεπει να παλεψει με τους προηγουμενους για να φταξει το παρον του και το μελλον του.Δεν στα χαριζουν ,οπως εχεις απαιτηση τα γαλονια,σαν κακομαθημενο μαμοθρεφτο.Εκανα λαθος.Την ωρα που οι γεροντες φωναζαν στην ομαδα να παει πιο περα απ τη σπηλια,εσυ κουλουριασμενος απ την κακια και το πεισμα ενος μωρου,εμεινες μεσα.Ως σημερα.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Είναι κι εκείνοι που αδιαφορούν. Εκείνοι που δεν νοιάζονται για ταυτότητες και εύκολα τις αποκαλύπτουν κι εκείνοι που τις κρύβουν για λόγους που μόνοι κατανοούν. Κάποιοι απλά επικοινωνούν και κάποιοι θέλουν να κερδίσουν. Κάποιοι έμαθαν το δίκτυο για καμάκι και κάποιοι ακόμα μιμούνται το DOS, κι λέγομαι φιλόλογος. Δεν υπάρχουν όλοι. Υπάρχουν όμως πολλές περσόνες του χωριού μας. Δεν ξέρω αν είναι καλό να αναφέρονται όλοι τους.

Herinna είπε...

Τελικά εγώ μπερδεύτηκα. Είναι καλό να μιλάμε με το βαπτιστικό μας όνομα κι αυτό που κουβαλάμε για επίθετο ή δεν είναι; Μιλάς με αυτό, σε λένε επαρμένο. Δεν μιλάς με αυτό σε λένε κότα. Αποφασίστε τέλος πάντων κι άρχισα να ζαλίζομαι ώστε να το πάρω απόφαση αν είμαι το ένα ή το άλλο. Να δεχτώ την αλήθεια μου ρε παιδί μου πως το λένε!

vatraxokoritso είπε...

Το κείμενο γαμάει!!!
Ειδικά εκεί που γράφεις «οι ανθρωποι βλεπουν ειτε αυτα που εκεινοι εχουν αναγκη να ιδουν,ειτε αυτα που βλεπουν οι πληγες τους,ειτε αυτα που η πειρα της ζωης τους επιτρεπει, και η οξυνοια βεβαιως.Σπανιως, παντως, αυτο που ο αλλος ειναι. Γιατι κι αυτο σε μια αναγκη εμπιπτει.Και μαλιστα πληγης» το έχω ζήσει και ίσως το ξαναζήσω αν και το απεύχομαι...

Γύρισα από την δουλειά και τα διάβασα όλα μονοκοπανιά..
Είναι πολύ όμορφο που άνθρωποι σαν εσένα μας κάνουν καθημερινά τέτοια δώρα χωρίς να περιμένουν από μας να αγοράσουμε μια εφημερίδα ή ένα βιβλίο για να τ’ απολαύσουμε..
Τώρα όσο γι αυτούς που κρίνουν μάλλον δεν έχουν καταλάβει που βρίσκονται..
Δεν φαντάζομαι πως είσαι εδώ για περάσεις εξετάσεις ε?

o kairos είπε...

Παμε μεχρι του Δειμου,που γινεται πολυ σοβαρη συζητηση.

vatraxokoritso είπε...

χμ..
οταν λες σοβαρη... μηπως να φορεσουμε κοστουμι?

michelan είπε...

Με την χολή που βγάζεις, επιβεβαιώνεις το δίκιο της κάθε συλλαβής μου...

Ξέρεις εσύ!

"όποιος έχει την μύγα..."

Πρόσεχε μην πάρεις αναπνοή και πνιγείς...

Υπερφίαλος μπλα-μπλας!
θέλεις να το παίζεις και "σοφός"!

Κακού κόρακος, κακόν ωόν!

Vromios είπε...

Εγώ πολύ απλά φιλαράκο μικελαν θα σε έλεγα μαλάκα. Τώρα γιατί ο τετράδης χαλάει λέξεις να σε περιγράψει... άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!

gerry είπε...

Ρε c καιρέ μήπως έχετε συννενοηθεί με τον michelan για να έχουμε τζερτζελέ; Γιατί τόόόόόόση μαλακία αρχίζει και χτυπάει στο μάτι.

Όποιος έχει την μύγα να την φέρει πίσω...

Κατά τα λοιπά με κάλυψαν απολύτως οι υπόλοιποι προλαλήσαντες και ειδικά ο vromios

dodos είπε...

Το βρήκα συναρπαστικά γραμμένο το παρόν κείμενο- μιά ώριμη κατάθεση ψυχής (ξέρω, έχει κουρελιαστεί από την χρήση η έκφραση, αλλά δεν βρίσκω κάτι πιό κατάλληλο τώρα).
Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν μού πάει να σχολιάσω συμφωνώντας ή διαφωνώντας με τις ίδιες τις απόψεις...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Καιρέ μου την είπες ή μου φάνηκε; Είπα κάτι κακό; Αν δεν κατάλαβα κάτι σε παρακαλώ ενημέρωσέ με. Όχι τίποτε άλλο γιατι τα λέμε συχνά και αναλυτικά θα έλεγα. Σαφώς και δεν πρόκειται να πω ότι σφάλλεις ολοκληρωτικά ούτε να κατηγορήσω κάτι. Απλά πρέπει μερικές να τονίζουμε νομίζω τα σφάλματα.

οι σκιές μιλάν είπε...

Θα το πω με λόγια άλλων που το 'χουν πει καλύτερα:

Did you forget to take your meds?

Ντεφι είπε...

καιρέ,

άνοιξες τους ασκούς του Αιόλου και μάλιστα σε μια περίοδο που γυρνάω καθημερινά από το καθαριστήριο να βγάλω τη λύγδα που δέχομαι επειδή δεν παθαίνω παροξυσμό με τα blog κατά δικό τους δοκούν...

όσοι έχουν δει το όνομά τους σε εφημερίδες και περιοδικά κι έχουν ξεκαβλώσει, όσοι δε τα έκαναν από νωρίς όπου δικαιούνταν να έχουν και την επιθετική κάβλα της εφηβείας, ακόμη περισσότερο χορτάτοι. την επετεία την λένε περίσσευμα επικοινωνίας. τελοσπάντων, ευτυχώς στους bloggers που διαβάζω και παρακολουθώ έχω θαυμάσει και δύο κυρίες με το Κ κεφαλαίο, που έχουν περίσσευμα που έχουν ταλέντο που έχουν άποψη και έχουν και την ευπρέπεια να υποστηρίζουν επιλογές και κινήσεις και όλα αυτά στο φως, όχι σε λαγούμια σαν ποντικοί...

΄παντού τα πάντα όμως...

δεν χρειάζεται να αποδείξεις σε κανέναν πως και γιατί..

κι αν πρέπει θα το κάνεις μόνο αν θες εσύ και χωρίς νταβατζιλίκια.

όταν είναι καιρός...
θα πάρεις τη σκούπα και όλα έξω με το φαράσι...

κι οι άνθρωποι που εκτιμούν -κάτι που δεν χρειάζεται αυτό να είναι στην ίδια γαφάθα με τις φιλίες, τα φλερτάκια και τα όποια P.R.-
βρίσκουν το δρόμο για να απόδώσουν τα εύσημα...

φιλί, μεγάλο.

omnibus είπε...

Δηλαδή - αν κατάλαβα καλά - ο michelan διάβασε το κείμενο, έγινε πράσινος από το κακό του γιατί κατάλαβε πόσα κολακευτικά σχόλια θα μαζέψει το (εξαιρετικό) post και έσπευσε στο 3ο comment να βρίσει προκαταβολικά τον kairo με εντελώς κουκουρούκου επιχείρημα.
Δυστυχώς πέσαμε όλοι στη λούμπα και αρχίσαμε να απαντάμε. Χάσαμε τα αστέρια και κοιτάμε (σχολιάζουμε) το δάχτυλο. Έφτασα εδώ από το post της Μαργαρίτας και αισθάνομαι ότι μπήκα σε ένα κήπο με πολλούς καλεσμένους, ένας από τους οποίους πήγε κι έχεσε μπροστά στην πόρτα. Μπορούσε απλά να την ανοίξει και να φύγει...

ant είπε...

Poio einai to link gia to blog tou michelan? Mou kinise tin periegeia, 8a i8ela na to do...

mpampakis είπε...

Ημίαιμος-Imiaimos said...
"(...) Πρέπει, όμως, να την κάνω.
Μ' εσένα που έμπλεξα δεν προλαβαίνω να διαβάσω και τα μπογκοκορίτσια που άρχισαν να με ξεχέζουν και ο Μπαμπάκης καραδοκεί να μου κλέψει τη δόξα."

Με ζήτησε κανείς;;; Μην ανησυχείς, αφήνω ευφυή σχόλια παντού και για τους δυο μας. Βέβαια βάζω μόνο το ένα νικ....

@Καιρός:
Συγνώμμη για το ανορθόδοξο του σχολίου μου (πρώτα μιλάω σε σχολιαστή και μετά στον οικοδεσπότε) αλλά ο Σκυλούκος με προκάλεσε! Αυτόν να βάλεις σε σπαμ φίλτερ!!!

Πολλές αλήθειες με πολλά bold έγραψες, είναι λογικό να αναστατώσουν...Κι όποιος δεν αναγνώρισε πουθενά τον εαυτό του, πρώτος τον λίθο βαλέτω.

Από την Μαργαρίτα ενημερώθηκα ότι ξεκίνησες, οπότε καλώς ήλθες στα blog - είμαι σε αυτούς που έμαθες να ξεκινάνε την ανάγνωση από την τελευταία σελίδα της εφημερίδας, οπότε χαίρομαι να σε βλέπω εδώ. :^)

o kairos είπε...

Ακουσε Δειμο.Εστειλα τον κοσμο χτες σε σενα για να διαβασει για το μειζον θεμα της παιδειας και να συμμετασχει κι ολας αν θελει.Αν δεν μπορουμε να καταλαβουμε τι ειναι σοβαρο και τι δεν ειναι σ αυτο το χωρο ειλικρινα απογοητευομαι.Δεν μπορει να ξοδευεται ο χωρος και ο χρονος σε προσωπικες αντεγκλησεις,ασυνεννοησιες και σε αμφισβητησεις για το ποιος ειναι ο καθενας και τι εννοει οταν μιλαει.Αν και εσυ εισαι ο λιγοτερο ενοχος σ αυτο.Αλλα το σημειωμα αυτο απευθυνεται σε ολους οσους αφορα.

ο δείμος του πολίτη είπε...

ΟΚ, δεν κατάλαβα εγώ. Ξέρεις ότι τα θεωρώ σημαντικό ζήτημα και πέρα από εμάς και τον μικρόκοσμό μας ίσως. Πάντα ευπρόσδεκτοι, μία μικρή παρανόηση από τη πολιτική φασαρία γύρω από το κεφάλι μου.

o kairos είπε...

Παντα να σαι καλα και να φερνεις τον εξω κοσμο εδω μεσα,οπωες εσυ ξερεις.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Η πλάκα είναι ότι όλη η blogόσφαιρα ασχολείται με δύο θέματα (το monitor και το άρθρο 16) πλην ελαχίστων λογοτεχνικών κυρίως εξαιρέσεων. Άσε που άφησα πίσω και το δοκίμιο που ετοιμάζω για τις θρησκείες.

o kairos είπε...

Στειλε με σε παρακαλω σε κανενα δυο links που γινεται σοβαρη συζητηση για την παιδεια και τα monitors.

Ημίαιμος-Imiaimos είπε...

Μαύρος Πρόβατος‚

o kairos είπε...

Υπαρχε σ ευχαριστω πολυ.Ειναι εξοχως διαφωτιστικη εκεινη η γειτονια και για τα δυο θεματα.

van είπε...

Απο τα σχολια που διαβασα καταλαβα πως το να γραφεις οπως σκεφτεσαι είναι μειονεκτημα...λοιπον καιρε συνεχισε να σκεφτεσαι οπως γραφεις.
γι'αυτο σε διαβαζουμε

o kairos είπε...

Προτιμω το ειλικρινες απο το αρεστο.

sophie_jamaica είπε...

:********

Composition Doll είπε...

Respect.

Αυτό το κείμενο θα μπορούσε να μπει στη λίστα με τα λινκς μας κάτω από τον τίτλο "Εμείς οι Bloggers"

o kairos είπε...

Καλη μου κουκλα,καθε τι που γραφεται δεν ανηκει πια σ αυτον που το γραψε

Idάκι είπε...

Χωρίς να διαβάσω τα άλλα σχόλια, θα ήθελα πολύ να είχα το ό,τι σας ώθησε να γράψετε και να διατυπώσετε άψογα αυτό το κείμενο. Σκόρπιες σκέψεις σε άσχετες ώρες μάλλον δεν ήρκεσαν ώστε να βρεθώ κι εγώ στη θέση αυτή.

Υποκλίνομαι ταπεινά - και χαίρομαι που θελήσατε να το μοιραστείτε σε αυτό το χώρο.

o kairos είπε...

Μου επιτεθηκε ο παραλογισμος.Αυτη ειναι η κινητηριος δυναμη της εμπνευσης μου.

ellinida είπε...

Δεν θα άλλαζα ούτε λέξη από αυτό το κείμενο εκτός από μία πρόταση . Μπορούμε να γίνουμε ότι θέλουμε αρκεί να το θέλουμε πραγματικά .
Καλημέρα .

Τίποτα είπε...

Αααα! ΑΥΤΟΣ ο καιρός...
Βρε, τι μαθαίνει κανείς...