Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007

Ο Λουκας

Καλημέρα σας!!

Στάθηκα πολύ τυχερός όταν το μεσημέρι της Κυριακής, που ένας ασυνείδητος οδηγός με χτύπησε με το αμάξι του και με παράτησε χτυπημένο στο κρύο, βρέθηκαν κάποιοι να με ζεστάνουν και να με πάνε στο γιατρό για να γίνω καλά!Ευτυχώς, δεν θυμάμαι πολλά πράγματα από εκείνη την ημέρα, γιατί εκτός του ότι είμαι μωρό, είμαι πλέον μια χαρά. Το όνομα μου (μάλλον) είναι Λουκάς, έτσι έχω ακούσει να με φωνάζουν, διότι την ημέρα που χτυπήθηκα το ημερολόγιο έγραφε πως είναι ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ.. Είμαι πολύ ήρεμο και έξυπνο μωρό. Ήδη στην πανσιόν που φιλοξενούμαι, έχω γίνει ο πιο αγαπητός .Ο γιατρός που με εξετάζει είπε πως είμαι υγιέστατος. Μου έκανε και όλα τα εμβόλια, αλλά και όλες τις εξετάσεις.Θα ήθελα πολύ να έχω την ευκαιρία να δείξω την αγάπη μου, (αλλά και την εξυπνάδα μου!!!!) σε κάποιον που θα με υιοθετήσει. Άκουσα να λένε, πως η παραμονή μου στην πανσιόν, θα είναι για περιορισμένο χρονικό διάστημα και η αλήθεια είναι πως δεν θέλω να ξαναβρεθώ μόνος μου στον δρόμο.Σας παρακαλώ, αν θέλετε να με πάρετε στο σπίτι σας, ή αν ξέρετε κάποιον που ίσως να με θελήσει, επικοινωνήστε με την Χρυσάνθη στο παρακάτω τηλέφωνο: 6942 791938

Σας Ευχαριστώ,

ΛΟΥΚΑΣ!!!!!!!

Και για την αντιγραφη:ο καιρος.
Για να σκασετε καραβοσκυλα,Βαλιοκαλντοσκυλα και μερονυχτοσκυλα.Αρρενα και θηλεα.

ΥΓ.Πως διαβολο ηρθε κι εκατσε μετα τα ποστ με την κοπρο ο κοπρος.

47 σχόλια:

roidis είπε...

όμορφο κείμενο.
λαμπραντοράκι είναι ε;

Ημίαιμος-Imiaimos είπε...

Αν παρατηρούσαμε καπετάνιε το πώς συμπεριφέρονται στην αγέλη τους τα αδέσποτα, η κόπρος θα ήταν λιγότερη...
(μ' αρέσει που πάς να κουκουλώσεις την ευαισθησία σου με ...αγριομαγκιές! Τελικά πρέπει να είσαι χρυσή καρδιά.) :)))
Χαιρετισμούς στον Λουκά. Και στη Χρυσάνθη με το ωραίο όνομα και την ωραία ψυχή (αυτό μου το είπε τηλεπαθητικώς ο Λουκάς)

dodos είπε...

Μακάρι να μπορούσα, Λουκά, αλλά πού;...

Πληρωμένη πένα είπε...

Και εσείς παιδί είστε συνάδελφε. Πως επιβιώσατε άραγε...

anisixos είπε...

Ενα πολυ ασχημο θεαμα ειναι τα σκοτωμενα ζωα(σκυλοι,γατες,πουλια) στους δρομους και κανεις δεν κανει κατι γι'αυτο.Εγω προσωπικα δεν το αντεχω,παθαινω κατι οταν το βλεπω γιατι αγαπω πολυ τα ζωα.Θυμωνω πραγματικα.
Αυτοι οι οδηγοι ας προσεχουν λιγο.Ας κοιτανε λιγο.Μη τους νοιαζει μονο ποτε θα φτασουν,ας μην εχουν τερμα τα λαικα,ας μη μιλανε στο κινητο και επιτελους να ειναι και λιγο πιο ευγενικοι.Αμαν πια με τις βρισιες τους.Αλλα τι ζηταω..η κατασταση αυτη δεν αλλαζει στην ελλαδα..αλλα τα ζωα δεν τους φταινε..και αν τελικα κανουν τη μ**** τους τοτε τουλαχιστον να ευαισθητοποιηθουν και να πανε το ζωακι σε ενα γιατρο η να ζητησουν απο καποιον αλλο να το κανει..
Λυπηθειτε και οσους ειναι ζωοφιλοι και δεν αντεχουν να βλεπουν σκοτωμενα ζωακια στο δρομο.
Επιτελους ελληνες οδηγοι αλλαξτε νοοτροπια..

katourimeni_podia είπε...

για τεχνικούς λόγους το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να στείλω ένα μήνυμα συμπαράστασης στην κ. Χρυσάνθη.

επίσης πολύ ωραίο θέαμα στους εκκλ. ναούς, τα ανάστροφα καρφιά στα παρτέρια, για να μην κάθονται τα πουλιά.

αρκεί ο κάθε "κόπρος" να μη γίνεται λαγνεία.. (με σεβασμό ως προς το σκύλο)

AC Stranger είπε...

Καλα που δεν χτυπηθηκε τα Χριστουγεννα ο κοπρος. Φανταστου να τον ονομαζανε Χριστό.

o kairos είπε...

Ροϊδη μου,για κουεστραφον μου μοιαζει

Καπετανιε,ποτε δεν υπηρξα κουκουλοφορος.

dodo,καταλαβαινει ο Λουκας.

Σναδερφε,με προστατευει ενας ενηλικας.

Ανησυχε,συνεχισε να ανησυχεις.Ετσι αδολα.

Κατρουλη,το εχειν ειναι ο χειροτερος συμβουλος.

Composition Doll είπε...

woof!

nyctolouloudo είπε...

όταν ήμουν παιδί και πήγαινα στην Αθήνα στο δρόμο μετρούσα τα δέντρα, τα αυτοκίνητα, τα κατσίκια...
σήμερα μετράω τα πλαστικά μπουκάλια και τα κουφάρια των σκοτωμένων ζώων....και είναι πάρα πολλά και τα δύο!

ellinida είπε...

Ενα δάκρυ για το κάθε σκοτωμένο ζωάκι που βλέπω στον δρόμο η αλήθεια είναι πως θα μου βγει . Νομίζω πως τους το οφείλουμε . Σκέφτομαι πως κάποιος πρέπει να κλάψει για εκείνα . Κυρίως όταν μένουν μέρες στον δρόμο και περάσουν χιλιάδες αυτοκίνητα πάνω τους μέχρι να γίνουν ένα με την άσφαλτο .
Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι όλο και περισσότεροι σταματούν να μαζέψουν ένα πληγωμένο ζωάκι .
Νομίζω πως τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα έχουμε μιά βελτίωση εν σχέσει με το παρελθόν .
Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω αλλά έχω ήδη 7 .

padrazo είπε...

Ας όψεται ο κανονισμός της πολυκατοικίας.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Και να ήταν μόνο ο Λουκάς, πάλι καλά. Τουλάχιστον αυτός βρήξκε κάποιον να τον προσέξει.

vatraxokoritso είπε...

καθε πρωι ενα σκυλακι ερχεται και κατουραει μια γλαστρα εξω απο το μαγαζι-πολυ πλακα εχει ασχετα αν μετα ριχνουε νερα,ειναι σαν να μας δηλωνει οτι το μερος ειναι δικο του και να παμε να πνιγουμε..

καλημερα

Αλεπού είπε...

Ωχ, αρχίζω να το σκέφτομαι...

Vromios είπε...

Αχ! Βαχ!.. Όλοι θέλουμε (να σώσουμε τον Λουκά, τον κόσμο, τον πλανήτη), αλλά δεν μπορούμε. Βλέπεις δεν μας αφήνει ο κανονισμός της πολυκατοικίας, ο κόσμος, ο πλανήτης κι έχουμε και δουλειές!

Τι; Δεν μας πιστεύεις;

Vromios είπε...

Συγνώμη δηλαδή που ποτέ δεν θα μάθω την τέχνη του PR μητέρα, αλλά ήθελα να πω πως αν δεν έχεις μια λύση στο πρόβλημα ρε παπάρα, τι τα θες τα σχόλια; Να μας πεις πόσο ευαίσθητος είσαι; Πόσο λυπάσαι τα σκυλάκια, τα ορφανά παιδάκια και τα άγρια ζώα που χάνονται ενώ εσύ τα κοιτάς αποχαυνωμένος από τον καναπέ σου; Εδώ, σε αυτό το ποστ ο άνθρωπος καιρός έχει βάλει τηλέφωνα, διευθύνσεις και ονόματα. Ή σήκωσε το τηλέφωνο και πάρε, δίνοντας λύση ή σκάσε! Πόση ακόμη ευαισθησία πια; Πόση ακόμα θεωρία;

Συγνώμη κύριε Γιώργο...

o kairos είπε...

Vromie,σε μια κριση αγωνιστικης υπερευαισθησιας-πολλες φορες καλο πραμα-φοβαμαι,οτι αδικησες προσβλητικα μερικους καλους ανθρωπους εδω.Νομιζω,οτι θα το δεις και μονος σου μολις ξεκαπνισεις.Συμβαινει σε πολλους μας.Συγνωμη κυριες και κυριοι,λοιπον.

speira είπε...

...Και το σήκωσες το τηλεφωνο τελικά vromie;

o kairos είπε...

Μπιζου μου,θα διατηρεις σιλουετα τζαμπα.

just me είπε...

Είπα να γράψω κάτι, αλλά ο συνάδελφος (συνμπλόγκερ εννοώ) Vromios μού έκοψε την όρεξη. Σάμπως δεν έχει δίκιο; Αλλά πάλι δεν είμαστε όλοι παπάρες και κάλπηδες. Μερικές φορές εμπλέκονται διάφορες πραγματικές καταστάσεις ζωής, όπως πχ να λείπεις όλη μέρα από το σπίτι σου και/ή ο καλός σου να μην έχει πειστεί ότι μπορείτε να συμβιώσετε όλοι μαζί σε εσωτερικό χώρο. Και άντε τον καλό σου τον χωρίζεις για χάρη του Λουκά, πώς εξασφαλίζεις τα προς το ζην σου και προς το ζην του Λουκά αν μένεις σπίτι να του κάνεις παρέα;
(Νόμισα ότι γράφοντάς τα θα απαλλαγώ από τις ενοχές που δεν πήρα τηλέφωνο τη Χρυσάνθη, αλλά μπα... Όμως δώστε ένα χαδάκι στο κεφαλάκι του άπαιχτου Λουκά και από μένα. Τουλάχιστον).

Ημίαιμος-Imiaimos είπε...

Καιρέ, είσαι ...κακός, σκληρός κι ανάποδος.... :)
(μια και τα καλά μου λόγια τα απορρίπτεις, να δω τώρα, θα
ευχαριστηθείς;;)

:))))))))

Vromios είπε...

Μπορεί να έχεις δίκιο καιρέ. Επίσης, πολλούς από τους σχολιαστές εδώ του πάω και τους διαβάζω πολύ συχνά. Όμως, όμως... Σε αυτό το ποστ σίγουρα το καλύτερο ήταν η σιωπή. Αν μη τι άλλο, μέσα στην τόοοση φασαρία, δεν θα ακούσει η Χρυσάνθη το τηλέφωνο ΟΤΑΝ χτυπήσει!

@ Σπείρα. Όχι, δεν το σήκωσα το τηλέφωνο γιατί, αν και έχω έναν κόπρο στο σπίτι, δεν συγκαταλέγομαι στους φιλόζωους, ούτε και στους ευαίσθητους...

Ζητώ άλλη μια φορά συγνώμη από τον οικοδεσπότη.

Ημίαιμος-Imiaimos είπε...

Είδες, κρατήθηκα....

speira είπε...

@vromios
Τότε λέω να βγαλουμε παρέα τους κοπρους μας βόλτα. Τι λες;

ioeu είπε...

Look! Ας προσπαθήσουμε όλοι πέρα απ' την αποκατάσταση του Λουκά, να περιορίσουμε τους "Λουκάδες"... Τα ζώα δεν είναι παιχνίδι...εορτών...

o kairos είπε...

Καπετανιε,καλα εκανες και κρατηθηκες,τηρωντας τους νομους της ναυτοσυνης.Εεεεγω βαζω ταξη εδω μεσα.Να'ουμ'.Και,οπως εχουμε αντιληφθει,ολοι οι παροντες ειναι ευαισθητοι ανθρωποι και δεν το κρυβουν.Πραγμα,που στα Μουντανιστικα θεωρειται υβρις.Να το κρυβεις.Κι οποιος ξερει πού ειναι τα Μουντανιστικα κερδιζει την Ιστορια της Ελληνικης Επαναστασης,του Τρικουπη.Εσυ θα συμβιβαστεις με την αγαπη μου.

rockerblogger είπε...

Εγώ ΔΕΝ είμαι ιδιαίτερα φιλόζωος. Προσπάθησα πολλές φορές να απαλλαγώ (με πολιτισμένο τρόπο) από το κοπροσκυλο που μάζεψαν τα παιδιά μου από το δρόμο και το έφεραν σπίτι, πριν δυο τρία χρόνια, χωρις να με ρωτησουν.
Τώρα ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να το διώξω!
120 ευρώ έδωσα για το κοπροσκυλόσπιτο:))))) "για να μη κρυώνει τη νύχτα, ρε μπαμπά"!
Και κτηνίατρο έφερα, κι εμβόλια του κάναμε.
ε πως να το διώξω τώρα;;;!!! ποιον θα βάζουμε τέρμα όταν παίζουμε μπάλα με το γιο;;;!!!

just me είπε...

Κύριε, κύριε! Στη Μάνη και ανήκει στον δήμο Οιτύλου και είναι πάνω στα ψηλά βουνά. Και είναι και η γενέτειρα του προσφιλούς φιλολόγου Ιωάννη Σταματάκου. Από πού παραλαμβάνω το δώρο μου, η σπασίκλα;
:)))

o kairos είπε...

just you,το μεηλ μου ειναι το μεηλ μου.Στειλε διευθυνση και τηλεφωνο.Και στο Οιτυλο ουτε που ξερουν πού πεφτουν τα Μουντανιστικα,στην αλλη ακρη της γης,πες στην εγκυκλοπαιδεια,να χεσω και τον Καποδιστρια,με το συμπαθειο,καλα του καναν οι συγχωριανοι μου.Ακου Οιτυλου.Τι δουλεια εχουμε μεις με τους Αποσκιαδερους.Συγχυστηκα λεμε.

Ροκερ,να βαζετε το Λουκα και να περασετε το κοπροσκυλο σεντερ φορ.Πως θα παρετε πρωταθλημα.
Ψστ.Τι νουμερο κινητο εχει ο γιος σου;

rockerblogger είπε...

χαχαχααααα

Δεν έχει κινητό, ακόμα!

Εχει μέηλ όμως (rockerblogger@yahoo.com:)

o kairos είπε...

Την εβαψες.

Marina είπε...

Δεν μπορώ να υιοθετήσω τον Λουκά. Εχω 3 γάτες μέσα στο σπίτι και άλλες 10 υιοθετημένες στο κήπο. Καταλαβαίνεις τι γίνεται. Οι γείτονες με βρίζουν απο όλες τις μεριές. Απο την άλλη μου πετάνε συνεχώς γατάκια. Απο το να μείνουν στους δρόμους καλύτερα σε μένα.
Μη ψάχνεις για να δώσεις τον Λουκά. Ποτέ κανείς δεν παίρνει ζώο, απο δικαιολογίες κάργα..ο κανονισμός της πολυκατοικίας (που παρεπιπτόντως ο νόμος επιτρέπει 2 γάτες και 2 σκύλους σε διαμ. 50 τετραγωνικών), ο γκόμενος, ο γέίτονας, η μαμά. Ο Λουκάς είναι ο Λουκάς ΣΟΥ. Αγάπη για πάντα.

just me είπε...

Αγαπητέ Καιρέ, λυπάμαι που έθιξα μια ευαίσθητη τοπικοπατριωτική χορδή :)))
Για να επανορθώσω, να σας παράσχω μια φιλική συμβουλή: ενημερώστε τους συντοπίτες σας ότι υπάρχει και το σύνθημα-στόχος "Εμπρός στον δρόμο που χάραξε το Βραχάσι". Ξέρετε, του λαού του συμπαθούς κ. Ζουράρι (με την ευρεία έννοια πατριώτη μου _αλλά τι δουλειά έχουν οι εκλεπτυσμένοι Χανιώτες με τους ορεσείβιους Βραχασιώτες!).
Όσο για το έπαθλο, το ακέραιον του χαρακτήρα μου μού επιτάσσει να το αποποιηθώ, αφού η απάντηση ήταν στηριγμένη στα χαλκευμένα στοιχεία του επάρατου "Καποδίστρια" και τοπικοπατριωτικώς λανθασμένη.
Και δεν θα ξαναεαμπιστευτώ εγκυκλοπαίδεια για τέτοια λεπτά ζητήματα!
Ευσεβάστως

Αθήναιος είπε...

Κάπως έτσι υιοθέτησα και εγώ το δικό μου σκυλί, τη λατρεμένη μου Νταίζη. Όποιος το σκέφτεται ας μην το κάνει ελαφριά τη καρδία, τα σκυλιά θέλουν φροντίδα και αφοσίωση.

Είμαστε συμπατριώτες;! Μανιάτικη τρέλα με κορδέλα, έπρεπε να το είχα καταλάβει...

o kairos είπε...

Μαρινα μου,κι εγω στα αιλουροειδη εχω αδυναμια,αν και κατα περιοδους συζουσα με γατες και σκυλους ταυτοχρονως,χώρια τα διποδα.Τωρα,κατα πως λες,μαλλον θα πουμε με γεια στη Χρυσανθη,να ζησει να τον χαιρεται.

just you,τα δωρα δεν επιστρεφονται.Η ερωτηση ηταν πού ειναι τα Μουντανιστικα και η απαντηση ειναι σωστη.Οθεν-με την καλη εννοια-αναμενω εμφανιση σου,γιατι αλλιως θα ατιμαστει ο λογος μου.Κι εγω δεν ειμαι Καποδιστριας.:)))

Αθηναιε,προσφερω κλαδο ελαιας,φραπεδιασμενο,για να συνοδευσει σιγλινο

Αθήναιος είπε...

Φυσικά και η απάντηση ήταν η σωστή, έχω περπατήσει όλα τα βράχια της Μάνης. Όλα. Έχω γράψει καλοκαιρινό ποστ , έναν καλοκαιρινό ύμνο για τα άγρια βράχια της. Αφού σας αρέσει και η αρχαιολογία...

Τάσος Ν. Καραμήτσος είπε...

Αναρωτιόμουν ένας καλός δημοσιογράφος που επικοινωνεί κάθε μέρα με δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες τι το θέλει το blog;
Διάβασα τα τελευταία ποστ και τα σχόλια που τα συνοδεύουν και μάλλον μου λύθηκε η απορία.
Στέλνω λοιπόν την καλησπέρα μου.
Να είσαι πάντα καλά.

DIONYSOS είπε...

Οτε τα ζώα φωνήν είχε, το πρόβατο έλεγε τω Δεσπότει:"Ο Λουκάς είναι κουτάβι μπολιασμένο, μα σαν στεριώσει και μεστώσει και στα μάτια μας κοιτάξει αφέντη μου σκέψου ίσως δεν δεί μπροστά του τον αρχηγό της αγέλης που ονειρεύτηκε",μετα το πρόβατο ξεροκατάπιε σκεπτόμενο το επερχόμενο Πάσχα.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Καιρέ, μπράβο και με γειές τον Λουκά. Θα του σέρνεις το κατά Λουκάν Ευαγγέλιο, υποθέτω, αλλά θα σε αγαπάει.

Προς λοιπούς: ο κανονισμός της πολυκατοικίες δεν ισχύει. Υπάρχει εγκύκλιος του Υπουργείου Γεωργίας που λέει ότι επιτρέπονται από δύο ζώα (όχι ελέφαντες, ε) σε κάθε διαμέρισμα εφόσον δεν είναι απομονωμένα από τον ιδιοκτήτη τους και τηρούν τις συνθήκες υγιεινής.

o kairos είπε...

Αθηναιε,μετα το οδοιπορικο που διαβασα θελω απο τα βαθη μου να σου πω:Λαδι η στρατα σου.

Τασο,ο Λουκας σε ευχαριστει πολυ.

Χειρουργέ,αν ο Λουκας ειναι ευτυχης να παει στο διαολο ο αφεντης.

Σκυλουρη,το κατα Χρυσανθη θα ακουει.

Γωγώ είπε...

Λουκά ήδη έχουμε 3 σκυλάκια κ 6 γατάκια. Αν έκανα την κίνηση πιστεύω ότι θα ζούσαμε μαζί στους δρόμους. :)) Εύχομαι σύντομα να βρεις μια οικογένεια!!

Herinna είπε...

Και περιμέναμε, περιμέναμε, κι ο σκύλος δεν ερχόταν. Διότι περιμέναμε λέει να γεννηθεί πρώτα. Αφού όμως δεν έσωσε να γεννηθεί, πήγαμε εκεί στην Κερατέα και μέσα από εκατό σκυλιά διαλέξαμε την Κλειώ κι έκτοτε, εδώ κι ένα μήνα ζει μαζί μας. Ειλικρινά αν το μάθει η Βάσια θα θελήσει να πάρει το Λουκά για παρέα στην Κλειώ αλλά έλεος Καιρέ μου έλεος. Δουλεύω όλη τη μέρα κι όταν έρχομαι, πρώτη δουλειά να καθαρίσω τους σταύλους του Αυγία. (Κατά Άσιμο, εμένα μου έχει κάτσει με ει).
Εύχομαι ο Λουκάς ο καημένος να βρει μια καλή οικογένεια και να τον αγαπήσει, να του φερθεί με καλοσύνη κι ανθρωπιά. Μακάρι να είχα χώρο, χρήμα και χρόνο. Στενοχωριέμαι...

Herinna είπε...

Το παραπάνω έγραψα χωρίς να έχω διαβάσει το σχόλιο του vromiou. Εγώ δεσμεύομαι να ρωτήσω άπαντες στη δουλειά κι έξω από αυτήν αν θέλουν ένα σκυλάκι. Δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο σαν πραγματική παπάρας, λυπάμαι.

o kairos είπε...

Γωγω,να σας ζησουν

Herinna,ωστε κρυβεις τα blogs απ'το παιδι;Πώς θα μαθει να καθαριζει την κοπρο του Αυγειου;Ο βρομιος ανακαλεσε ηδη,ησυχασε.

o kairos είπε...

herinna,τι εγινε με τον σερβερ;

Herinna είπε...

Καιρέ πήρα τον σέρβερ τον διαχειριστή δηλαδή. Το παλικάρι μου είπε ότι δεν έχει καμιά σχέση με αυτό, το έψαξε όμως και είδε ότι η πληροφορία είναι καταχωρημένη στο Alexa δεν ξέρουμε από πότε κι απο ποιον, μου είπε πως άμα θέλω να το ψάξω πάρα πολύ, να πιέσω προς alexa μεριά να μου δώσουν την πληροφορία αλλά ότι μπορεί και να μη τα καταφέρω γιατί δεν δίνουν. Δέχτηκα λοιπόν μέσα μου ότι κάποιος από μας, όχι εγώ, όχι ο άντρας μου, αλλά ίσως από τους φίλους που κατά καιρούς έχουν βοηθήσει στο να σωθεί το ρεφενε, ίσως αφελώς καταχώρησαν τα στοιχεία μου εκεί. Δεν μπορώ να το εννοήσω αλλιώς.