Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007

Κουλουμα


Νηστευε και μη ερευνα

47 σχόλια:

giftaki είπε...

xaxaxaxaxa ο Νηστικός Δείπνος!

pythia είπε...

το μεγάλο φαγοπότι...

dodos είπε...

Ευτυχώς, υπάρχει θερμοσίφων- θα πλυθούν όλα με ζεστό νερό...

kwlogria είπε...

Ξέχασες το κόμμα. Νήστευε και μη, ερεύνα :)

DIONYSOS είπε...

Οινος εφραίνει καρδίαν ανθρώπων! Οι γυναίκες πίνουν μπύρα,βοήθειά μας. Το κοινο όμμα ο Ορφέας Χριστός στη κεφαλή της τραπεζας. Δημιουργείστε τέτοιες στιγμές πριν τις αποθυμίσετε.

Πληρωμένη πένα είπε...

Μια καλή αφορμή να συγκεντρωθούν όλοι ξανά

Zaphod είπε...

Το gyftaki με κάλυψε!!!
Πάντως αυτό που μου αρέσει είναι πως γενικώς όλοι ψάχνουμε μιαν αιτιολόγηση-ευκαιρία για να γίνουμε κουδούνια!!

Καλές απόκριες στον οικοδεσπότη, και στους υπόλοιπους!

philos είπε...

Μύρισε Κούλουμα, μύρισε Ελλάδα!

Υπέροχες στιγμές, με λαμπερά, γελαστά πρόσωπα γύρω απο το οικογενειακό τραπέζι στο χωριό!

kyriayf είπε...

νήστευε από τη "νηστεία" ...

Αλεπού είπε...

Σαν τα παραδοσιακά κούλουμα του Βασιλείου ε ;)

Απολλώνια είπε...

Ούτε λέξη για χαρτ-αετό;
Καλημέρα!
:)

paraxeno είπε...

τι ώρα να νηστέψω;... κι από ποιά σκέψη;

Sigmataf είπε...

Νηστευε και μη,
ερευνα

Stavros Katsaris είπε...

Εμένα μου άρεσει καλύτερα το Πούστευε και μη ερεύνα του Πανούση!
Με πολιτικό νόημα σουρεαλιστική προσέγγιση και βαθυστόχαστο προβληματισμό!
Καλά κούλουμα!

demonia είπε...

Μη ερεύνα γενικότερα γιατί υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να σου ανοίξουν τα μάτια...;-)
Υποκλίνομαι στον παράξενο!

lazinio είπε...

happy koulouma και από μένα :)

exiled είπε...

Αυτά είναι!

o kairos είπε...

Παλιομασκαραδες,θα μου λειψετε,αν και ολο κι απο καποια κλειδαροτρυπα θα σας παιρνω ματι.Σας ευχομαι καλα κρασια και στους βορειοτερους καλα τσιπουρα.Το τραπεζι σας παντα να ειναι γεματο απο ανθρωπους-κυριως-σαν κι αυτο στο χωριο.Απο τ'αλλα,ολο και κατι θα βρεθει.

gyftaki,πιο ενδιαφερον ο μυστικος υπνος.

Μαντισσα,συν δυο κιλα το λιγοτερο.

dodo,και με τρομερα ταχυ συνεργειο.

Μωρη,αγαπη μου,ειμαι ακομματιστος.

Dionyse,ευτυχως,τις ζουμε ακομα.

Συναδερφε μου,σοφα το ειπες.

zaphod,και θρεφταρια.

phile,κοπιασε.

kyriayf,σκεψου οτι ειμαι λιτιδιαιτος.

Μπιζου,ζωντανος εδω ο πινακας.

Απολλωνια,υψη ονειρευεσαι δικαιωματικα εκ φυσεως.

δαιμονιο,χορτατη να ναι η σκεψη σου και αδεια η κοιλια σου.

sigmataf,δεν διαβαζεις kwlogria και χανεις.

Σταυρο,και στην αρχαιοτητα τετοια ελεγαν αυτες τις μερες.

demonismenh μου,και να στα βγαλουν δεν ειναι κακο με ενα τροπο.

lazinio,χωρις χαπι

Εξοριστε,κοπιασε.

katourimeni_podia είπε...

egw apo thn polu ereuna pou kanw to eriksa sth nhsteia, giati den bgainw alliws. Peinaaaawww.(paidia h ereuna den exei lefta.. mesazontes na ginete)

ΝΙΚΟΣ είπε...

Λήστευε και μη την ψάχνεις...

katourimeni_podia είπε...

νίκε ψαγμένο αυτό που είπες..

(το σχόλιο, καιρού επιτρέποντος)

paraxeno είπε...

πέρνα καλά φίλε, και ευτυχώς ακόμη χορτάτη ειν η σκέψη μου και άδεια η κοιλιά μου... αν και που και που το αντίθετο δεν θα με χάλαγε και τόσο :Ρ

συνυπογράφω στην ευχή του καιρού μας για όλους

ioeu είπε...

κι άμα θέλεις ξανακέρνα...

αθεόφοβος είπε...

Για το μη ερεύνα συμφωνούμε, γιατί αν το κάνεις μετά τις εκπομπές του Ευαγγελάτου δεν είναι να φάς θαλασσινό.
Για το νήστευε ,ολα αυτά τα «νηστίσημα» πέφτουν σαν μολύβι στο στομάχι και έχουν και τις θερμίδες τους οι παπάρες με λαγάνα και ταραμοσαλάτα.
Το νήστευε θα είχε νόημα να φας ότι και στις δίαιτες αδυνατίσματος,δηλαδή μπριζολίτσα!

Ημίαιμος-Imiaimos είπε...

Καλα΄Κούλουμα καπετάνιε! :)
Να τους χαίρεσαι! (που απ' ό,τι φαίνεται ...το κάνεις!)

atg είπε...

pairnw to mi
kai ereunw
kali mas mera

ion είπε...

Νηστεύετε και ερευνάτε τας Γραφάς.
Καλό τριήμερο!

Herinna είπε...

Άργησα άργησα! σε πρόλαβα; καλό τριήμερο καιρέ μου, να περάσετε υπέροχα να μας έρθεις φρέσκος γεμάτος ιδέες και όρεξη για κουβέντα, να μη κολλήσεις τον αετό στα σύρματα να μη βλαστημήσεις άμα στον κόψουν και να προσέχεις τι τρως τώρα με τη νηστεία χεχε. Φιλιά

Haris είπε...

Μου θυμίζει το "Όλη η πόλη μια παρέα" του ανεκδιήγητου Παπαγεωργόπουλου...
Χαχαχαχα!

atg είπε...

sas exw mia prosklisi ..kopiaste na tin paralabete :)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Αυτό θα πει γλέντι. Και άντε πείσε με ότι δεν είναι αρχαιοελληνικό έθιμο.

Αλεπού είπε...

σου στέλνω πρόσκληση για την πυραμίδα (αν δεν κατάλαβες, δες το τελευταίο μου ποστ) :)

Πληρωμένη πένα είπε...

Dear weather, σου έχω και εγώ μια πρόκληση. Μάλλον θα πρέπει να κάνεις μια ομαδική απάντηση. Τέσπα, δε θα το αποσύρω, έχεις τη σκυτάλη

nyctolouloudo είπε...

αυτά τα μπλε τα πιάτα τα έχω και εγώ αλλά έχω σπάσει ένα μικρό, μπορείς να μου δώσεις ένα;

ωραία παρέα βλέπω!

καλές γιορτές.

exiled είπε...

Πιάσε το μπαλάκι!

ioli είπε...

εχεις κι απο μένα ένα μπαλάκι :-)

καλή μοίρα είπε...

έχει καμια άδια καρέκλα;

padrazo είπε...

Καλή Σαρακοστή

ATHENA είπε...

KALH SARAKOSTH

KAI PERIMENOYME TA ZOGLERIKA ME TA MPALLAKIA ;-)

lo-li είπε...

Γεια! Αολά πέρασα να πω ότι είσαι η αιτία που διαβαζω ανάποδα την ελευθεροτυπία και χάρηκα πολύ όταν έμαθα πως έχεις blog! Αντε καλή σαρακοστή!
ΥΓ: Ελπίζω ν' ανταποκριθείς στο tagάρισμα..

lo-li είπε...

ΔΙΟΡΘΩΣΗ: αΠλά ήθελα να πω όχι αΟλά!

rockerblogger είπε...

Το σχόλιο της Κωλόγριας με καλύπτει:)

Σου έστειλα κι εγώ τη γνωστή πρόσκληση-πρόκληση που κυκλοφορεί στο μπλογκοχωριό, και περιμένω τις πέντε μεγάλες αποκαλύψεις σου!

Dead_Poet είπε...

Παραξενος λαος εμεις οι Ελληνες. Τα μεγαλυτερα φαγοποτια τα κανουμε σε περιοδο νηστειας και μαλιστα με νηστισιμα... Παιζει να ειναι και παγκοσμια πρωτοτυπια. Για ολα εχουμε μιαν απαντηση και μια λυση εστω και πολλες φορες λαθεμενη!!! Καλη Σαρακοστη να εχουμε και ζητω συγνωμη για την απουσια μου αλλα εμπλεξα με τη δουλεια και δεν ειχα χρονο. Ελπιζω απο τουδε και στο εξης να ειμαι πιο τακτικος...

Gutenberg είπε...

Χαρακτηριστική σκηνή στην Αεροπαγίτου τη Δευτέρα: κόσμος πολύς με χαλβάδες και λαγάνες και στην άκρη 2-3 καντίνες με σουβλάκια. Κι όμως γινόταν ανάρπαστα!

o kairos είπε...

Κατρουλη,νηστευε ισον ερευνα;

Νικο,δεν θα την ψαχνεις εσυ,θα σε ψαχνουν αυτοι.

ioeu,ξανακερναω

Αθεοφοβε,αυτο με τις παπαρες δεν ειναι καθολου παπαρα.

Καπετανιε,κοπιασε οποτε θελεις.Με προσοχη στις 14 γατες...

atg,ωραιοτατο.Σου'ρχομαι.

ion,τας γραφουμε,αντι να τας ερευναμε.

herinna μου,στο φαΪ σε προσεξα,στο πιοτι εξωκοιλα.

hari,εμεις ειμαστε χαμουτζηδες.

Δειμο,αμα σου πω οτι ειναι θα με πεις εθνικιστη...

Πληρωμενε συναδερφε,σ ευχαριστω πολυ,θα παιξω ομαδικα.

Μεθυσμενα χρωματα,τα πιατα ειναι τα παλια της Ιωνιας και τα εχουμε σαν τα ματια μας.Αμα,ομως ειναι τα ιδια και το θες πολυ να σου το δωσουμε μετα χαρας.

Εξοριστε,ισα που το προλαβα στο φιλέ.

ioli μου,λαχανιασα ως την αλλη γωνια.

Καλη μοιρα,εσενα χρειαζομαστε πιο πολυ απο ολους.

padrazo,και Πεντηκοστη μη σου πω.

Αθηνα μου,το πιασες ε;;

lo-li,αναποδα;Και δε σου'ρχεται τα αιμα στο κεφαλι;

Rocker,αποκαλυψεις;Ξεμεθυστος;

Ελα ρε ποιητη.Πως θα σωθει ο κοσμος χωρις εσας;

gutenberg,τα σουβλακια ειναι πια πιο λαχανικα απο τα λαχανικα με τις ορμονες.

dimitris-r είπε...

Τα συγχαρητήριά μου σ' όποιον επιμελήθηκε το γεύμα. Βλέπω πιάτα καθαρά σαν Καθαρά Δευτέρα να 'ναι. Μωρέ τα γλείψατε!
Άψογοι, απλά άψογοι.
Καλή Σαρακοστή.

o kairos είπε...

dimitri-r,τετοιο στιφαδο γλειφεται μεχρι πορσελανης.