Τετάρτη, Φεβρουαρίου 28, 2007

Κωλοπεδια *



*δωδεκαμετρα στις ψηλες νοτες στην ηλεκτρικη κιθαρα

30 σχόλια:

Ημίαιμος-Imiaimos είπε...

Τι μας κάνεις πρωινιάτικα ρε καπετάνιοοοο! Μέχρι κι ο σκύλος στήθηκε δίπλα και κουνιόταν στον ρυθμό! :)

dodos είπε...

Mη μιλάς! Άκου...

apeirotas είπε...

Νιώθω τόσο γέρος μπροστά στα νιάτα του M.Waters!

Λούκι είπε...

Πρώτη φορά είδα τον Έρικ Κλάπτον τόσο νέο, υπέροχος!
Καλημέρα

SykoFantiS_Bastoyni είπε...

Παραφράζοντας τον ποιητή θα έλεγα πως «Είναι ανάγκη οι άνθρωποι που αγαπούν τη ζωή να τραγουδούν. Και μάλιστα τόσο δυνατά και ρυθμικά που «να τρομάζει ο θάνατος» Μουσική που μιλάει για έρωτα και ζωή και βγάζει τη γλώσσα στη μιζέρια στην καθημερινότητα και στο θάνατο.

Ζήτω τα κωλοΈδια ζήτω ο ερωτας ζήτω η μουσική

Για τα παιδιά που παραφράζουν το τραγούδι και λένε «Μπατ ναου αϊ εμ στιλ μπόϊ»

Σε ευχαριστώ...ξέρεις εσύ

Λουΐζα Κορνάρου είπε...

Σα να ρίξατε παραγάδι για συγκεκριμένο ψάρι μου φαίνεται...

kwlogria είπε...

Δεν κατάλαβα γιατί δε μου ανοίγει η φωτογραφία γμτ#$%^&&^%$##!!#$%^&**&^%$###$%^^^%$#!! αλλά αυτό θέλω να κάνω στα αυτιά της απο πάνω της σκύλας μέχρι να τρέξει αίμα!!!!ΚΙΛΛ!! ΚΙΛΛ!! ΚΙΛΛ!!!

allmylife είπε...

σόλο!

exiled είπε...

Τα σπάνε! Ωραίος καιρός σήμερα!
:)

Helix Nebulae είπε...

Καιρός να γίνουν τα παιδιά άντρες και οι άντρες πάλι παιδιά (που θα παίζουν στα λασπόνερα).

pythia είπε...

Yo!!!
ν ακους καλά!

just me είπε...

Δεν το "φορτώνω" και έχω "φορτώσει"!
Να δίνατε το URL, αν είναι εύκολο;

[Eυσεβάστως κι εγώ και όλο μου το σόι, εγώ επιμένω ελληνικά, κι ας μου "τη λέτε". Αυτοί που σας γράφουν respect καλύτεροι είναι;]
:)))))

Αλεπού είπε...

Σας ευχαριστούμε. Σηκώθηκαν τα ζώα και λικνίζονται ρυθμικά. Πρώτα ο σκύλος του ημίαιμου, τώρα και η Μπιζού ;)

lazinio είπε...

ζήτω οι κώλοι.

κωλοπαιδεία.

ΣεΞπΥρ είπε...

That mean a mannish boy! Λατρεμένος M.Waters! χικ.

Weird AL είπε...

Μας εφτιαξες! Κορυφαιο Βιντεο...

Χαρυβδιςς είπε...

to kalyterooo

Leon / σουταχαπει είπε...

ξέρετε πόσο Καιρό είχε να χορέψει η allmylife;

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πάντως εμένα με πώρωσες και το πρωί και τώρα που το ξανακούω.

Sigmataf είπε...

Χρόνια πίσω με πήγες.
Αιώνες μπροστά το κομμάτι.

Και σκέψου πως βασίζεται σε μία λούπα για αρκετή ώρα.
;)

αθεόφοβος είπε...

Και να σκεφτείς ότι τον Μ.Waters δεν τον ξέρανε καν οι νεώτεροι και στην Αμερική. Επρεπε να μπεί ως υπόκρουση το mannish boy σε διαφήμιση για τζίν για να ξανάρθει στο προσκήνιο.
Θα μου πείς τον Π.Τσαουσάκη πόσοι τον ξέρουνε σήμερα στην Ελλάδα;

ΝΙΚΟΣ είπε...

Αν είναι από τη συναυλία που υποθέτω, άξιζε να βάλεις και τον Neil Young!

o kairos είπε...

Καπετανιε,για χαρη του σκυλου θα το επαναλαβω...))

dodo,...

apeirota,ειδες;

ομορφη,και ασχετος...!!

συκοφαντη,η αληθεια ειναι οτι κατι μου κανανε τα παιδια στα αμφιθεατρα.

Λουϊζα,εισαι μεγαλη γατα!

Μωρη γμτπνγμ εχουν βαλει φραγη στη δουλεια σου για να μην ψωνισεις καμια ινφλουεντσα.Μουτς.

allmylife,με καραφλιασες!Που το ξερεις!!!

Εξοριστε,κατι σου θυμισε μεσα σου ε;

Ελικα,αμποτες.

Μαντισσα,YO.

just you,ευχαριστως,σε μισο λεπτο,πιο κατω.

Μπιζου μου,κι εγω δε βλεπω...

lazinio,κατα λαθος εχεις δικιο.Γιατι κωλοπαιδείες τις λενε,αλλα δεν ηθελα να το ανεβασω ετσι μετα την παιδεια.Μ επιασε το καθωσπρεπει ργμτ.

Σεξ,στην υγεια σου.

weird,χαιρομαι πολυ.

χαρυβδις,εχω κατι κακες σκεψεις για το μελλον.

leon,δεν θα χε καιρο..))

Δειμο,δεν χορταινεται.

sigmataf,ειδες;Η μουσικη ειναι στη δυναμη.

αθεοφοβε,ξερεις,η μουσικη του περιθωριου-εκει απ οπου ξεκιναει η μουσικη δηλαδη-θελει χρονο για να πεσει στα χερια των αστων.

νικο,θα το ψαξω και αν ειναι θα το βρω.

Zaphod είπε...

Άψογος! Δώσε!
Με βίδωσες και παω να ακούσω john lee hooker για τιμωρία!

one burbon, one scotch, one beer

love&kisses
zaphod

o kairos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
o kairos είπε...

just you:
magnet:?&xt=urn:sha1:L3AXB6JAV6A2PUM7O2O3TKSESAACD6EP&dn=
13+-+Muddy+Waters+-+Mannish+Boy.mp3&xs=http://71.80.53.81:23349/uri-res/
N2R?urn:sha1:L3AXB6JAV6A2PUM7O2O3TKSESAACD6EP

o kairos είπε...

Ελα βρε zaphod,που ησουν;

nyctolouloudo είπε...

YEAH!!!!!!!!!!!

allmylife είπε...

τον διαβάζω τον καιρό...
:)

o kairos είπε...

μεθη,ειδες;

allmylife,το νοιωθω.