Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007

Αντιο φιλε

25 σχόλια:

demonia είπε...

Ξέρω τους Jethro Tull μόνο από ένα cd τους,το Aqualung,ένεκεν ηλικίας...Μιλάμε για κάποιον από αυτούς;Ποιος είναι ο Κασσιανός;Αχ,ντρέπομαι...

ladybug είπε...

Είναι πολύ κρίμα.

paraxeno είπε...

αυτος ειναι ο Κασσιανός

όντως κρίμα....

Krotkaya είπε...

καλή αντάμωση, συμφωνώ.

nyctolouloudo είπε...

όλα έχουν ένα τέλος.

lazinio είπε...

farewell

ο δείμος του πολίτη είπε...

ΜΟυ άρεσε το σχόλιο. Αντίο του.

Ημίαιμος-Imiaimos είπε...

Προσυπογράγω ...με τα τέσσερα!

dodos είπε...

Εις το επανιδείν.

Λούκι είπε...

...

atg είπε...

%$#%$@
i apla gmt !

autos kserei..upothetw...
kai ksana
@#%$@%@

ioeu είπε...

Ρουμπαγιάτ

Καλύτερα που έφτασες τόσο αργά
Έμαθα πια, δεν ωφελεί πολύ γοργά
Τώρα θα σου χαρίζω πάντα τα φιλιά
Με της ανάσας μου τα πρώτα σύνεργα.

Εσύ μου έχεις δώσει στόμα και μιλιά
Κι έχεις ανοίξει πλώρη μου την αγκαλιά
Να πλέουν πάνω τα βαθιά μου όνειρα
Και να τα κλείνω μέσα με σφιχτή θηλιά.

Παντού σε βλέπω να ’σαι ολόγυρα
Εσύ, μοναδική μου λατρευτή Κυρά,
Μυρίζεις κρίνα, πίστη κι αθωότητα
Κι ας μ’ έχεις ρίξει μόνο σε φριχτή πυρά.

Μακρύ ταξίδι στην αιωνιότητα
Φτάνει το σπέρμα ζωντανό, κοίτα!
Γλιτώνει απ’ της φθοράς τα μαύρα κάτεργα
Μαθαίνει όλα, τα ρητά και τ’ άρρητα.


αφιερωμένο, αντί για κίτρινη κορδέλα...
ξέρει αυτός...

ΝΙΚΟΣ είπε...

Επειδή είμαι από αυτούς που τον ανακάλυψα πρόσφατα, θάθελα πολύ να το ξανασκεφτεί. Πάντως καλή αντάμωση έτσι κι αλλιώς.

paraxeno είπε...

νικοσ κι εγώ πολύ πρόσφατα τον ανακάλυψα και σήμερα λυπήθηκα πολύ λιμανάκι κι αυτός στις περιπλανήσεις τούτες... μακάρι να το ξανασκεφτεί...

o kairos είπε...

Οι γυναικες τα ποτα και τα ξενυχτια εχουν κλεισαι τα καλυτερα τα σπιτια,που λεγε κι ο παραφωνος.

katourimeni_podia είπε...

ξαναγράφω και συνεχίζω την πρόταση από το νυκτολούλουδο.

"όλα έχουν ένα τέλος. Ακόμα και οι φούρνοι, οι οποίοι έλκονται στο να γκρεμίζονται.."

Κασσιανέ, μου φαίνεται ότι σου δίνεις άλλη μία ευκαιρία για το "τέλειο έγκλημα"..

αθεόφοβος είπε...

Από ότι διάβασα στο μπλόγκ του έχει συνεχώς τάση για Λάζαρος!

allmylife είπε...

επαυξάνω!

just me είπε...

Still young to rock and roll, too young to die...

Θεοδόσης Βολκώφ είπε...

Τα μαθαίνω τελευταίος... Κι εγώ που ρώταγα δεξια κι αριστερά αν ξέρει κανείς κάτι για τον Κασσιανό... Φίλε, πάρε δυνάμεις και να γυρίσεις


Βολκώφ

pythia είπε...

*

Νερίνα είπε...

"Οι χαρές κι οι λύπες είναι εφήμερες. Είναι ευχές για τους κοινούς θνητούς.
Η καλύτερη ευχή για τον ποιητή είναι να έχει πάντα έμπνευση!"(δια χειρός Κασσιανού)
Εμπρός για νέες εμπνεύσεις του εύχομαι.
Οι υπόλοιποι καλά να είμαστε να τον θυμόμαστε.

david santos είπε...

hELLO!
aLL GOOD
tHANK YOU

o kairos είπε...

Οπως παρατηρησε κι ο Αθεοφοβος,θα περιμενουμε την Πεντηκοστη.
Να κι ο Santos στο τσαρδι.Ola.Oxi misa.

giftaki είπε...

Δεν τον γνώριζα...αλλά για να το λες εσύ...
(Ο ιχνηλάτης με ήτα δεν γράφεται;)