Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007

7 ταινιες...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...που με καθηλωσαν:

RAN, για την αποδοση και το διδαγμα της τραγωδιας.

Το Αυγο του Φιδιου,για την ιστορικη και προφητικη θεση

2001,Οδυσσεια του Διαστηματος,για τη στιγμη που ο πιθηκος ανακαλυπτει το κοκκαλο-οπλο.

Καγκεμουσα,για τον υμνο στην αυταπαρνηση.

Στη Φωλια του Κουκου,για τον υμνο στην ελευθερια.

Οι Τσιγγανοι Πεθαινουν απο Αγαπη,για τον υμνο στον ερωτα.

Οι Γενναιοι του Μπρανκαλεονε,με βγαλανε δυο φορες στα ορια της ασφυξιας απ τα γελια.

Ευχαριστω leon. Σειρα σου ladybag, ημιαιμε, kwlogria, πληρωμενη πεννα,fussy

40 σχόλια:

ion είπε...

Ε να μην έχω δει ούτε μία!
Τεσπα, θα τις αναζητήσω...

Ημίαιμος-Imiaimos είπε...

ion, συμβουλή, άσε τους γενναίους του Μπρανκαλεόνε στο τέλοςμ γιατί δεν θα μπορέσεις να ευχαριστηθείς μετά τις υπόλοιπες!

Καπετάνιε ζητώ πίστωση χρόνου, να τελειώσω το ρημάδι και μετά αν ανταποκριθώ στις προσκλησοπροκλήσεις! :)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ταινίες που υμνούν την ελευθερία και τη φιλία (των λαών). Ταινίες μοναδικές, κάποιες κλασσικές, ταινίες μοναδικές.

Herinna είπε...

Έχω δει μόνο το "οι τσιγγάνοι πεθαίνουν από αγάπη" Και τη "φωλιά του Κούκου" πριν από πολλά πολλά χρόνια. Τις άλλες δεν θυμάμαι τίποτα.
Αλλά μ' αρέσει που μπορώ να τις βρω σε ντι βι ντι πλέον πολλές και θα τις ψάξω.

Zaphod είπε...

Σου είχα πετάξει και εγώ το γάντι :-)
Εγώ ψηφίζω RAN και κούκου δαγκωτό!
Παραπέρα έχω δει μόνο το 2001 που ήταν πολύ καλό....
Τι είναι Μπρανκαλεονε; :-))))))

ion είπε...

Zaphod κι εγώ την ίδια απορία έχω!
Ο Ημίαιμος συμβουλεύει να την αφήσω για το τέλος. Θα τον ακούσω

αθεόφοβος είπε...

Τις έχω δει όλες αλλά μου θύμισες τον μοναδικό Β.Γκάσμαν στον Μπρανκαλεόνε και το αμίμητο εκείνο τραγουδάκι Μπράνκα,μπράνκα,λεό λεό λεό!
Τι μοναδικός ηθοποιός που ήταν, μπορούσε και είχε παίξει τα πάντα!

κατουρημένη ποδιά.. είπε...

μ'αρέσει να διαβάζω για ταινίες που δεν ξέρω. Από τσιγγάνους έχω δει το "Gadjo dilo" του Tony Gatlif. A! και κάποια επισόδεια από το "Αναστασία" με τον Γκλέτσο.. Είμαι σε καλό δρόμο?? Είμαι καλά??

SykoFantiS_Bastoyni είπε...

Εξαίρετες επιλογές μα η Φωλιά του κούκου ξεχωρίζει μακρά....

Και δική μου αγαπημένη.
Την καλημέρα μου

Ανδρομεδα είπε...

!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Νεραϊδόνα... είπε...

...ευθης εξαρχης δεν συμπαθησα τα μπλογκοπαιχνιδα , αλλα τελικα σε δαυτο , λατρευω να διαβαζω τον "τροπο" που ο καθενας εκφραζεται & εκφραζει ότι τον εχει ακουμπησει -ειδικα σε ταινιες που εχω δει - ξεχωρισει ...



:-)

o kairos είπε...

Καλημερουδια.Με την ευκαιρια ηθελα να σας πω,οτι οι 7 ταινιες με υποχρεωσαν να αφησω απ εξω τις
Επαγγελμα Ρεπορτερ,που ισως εγινε η αιτια για τη δουλεια που κανω,χωρις να εχω ακομα καταφερει να χαθω για τις ιδιες αιτιες στην ερημο..,

Odd Couple (Ενα αταιριαστο ζευγαρι),για το θηριωδες ξεκαρδιστικο σεναριο και την ηθοποιΪα των Τζακ Λεμον και Ουολτερ Ματαου,

Dressed to kill,για μενα το καλυτερο θριλερ,

Το Λιονταρι το Χειμωνα,για το ρεσιταλ σεναριου και ηθοποιϊας.

Ο Ιησους απο τη Ναζαρετ,για τη δυναμη και την τελειοτητα της δουλειας απο εναν Τζεφιρελι.

Ξερετε,απο τα 18 μου μεχρι τα 32 πηγαινα σινεμα συχνα και δυο φορες τη μερα!4-6 στο κενο της δουλειας και 10-12 το βραδυ.Οι ταινιες που αναφερω δεν ειναι διαλεγμενες με κριτηριο το Καλυτερο.Ειναι αυτες που εμενα καθηλωσαν.Απο τις χιλιαδες που εχω δει μεχρι σημερα.

ion,να μην τις χασεις.Αλλα,οπως θα πω και σε αλλους,η ταινια στην τηλεοραση δεν εχει καμιά σχεση με την ταινια.Ο Κουροσαβα,ο Ντε Παλμα και ο Τζεφιρελι δεν βλεπονται στη μικρη οθονη.

Καπετανιε,φυσικα προηγειται το ντοκυμαντερ που γυριζετε.

δειμο,τοτε που ο κοσμος πιστευε.

herinna,να μη χασεις καμμια.Αλλα ισχυει ο,τι ειπα στον ιονα

zaphod,σ ευχαριστω και σου ζητω συγνωμη για την παραλειψη,αλλα ο λεων,επιθετικος,ηρθε στο blog και την ακουμπησε.Ετσι,νομιζω οτι εχω αδικησει κι αλλους.Το RAN μακραν και για μενα απο ο,τι δηποτε εχω δει.Ο Μπρανκαλεονε ειναι ενα ρεσιταλ κωμικης ηθοποιϊας του Βιτοριο Γκασμαν και της παρεας του,σε μια σατυρα των σταυροφοριων και του 12ου-13ου αιωνα.

αθεοφοβε,απο τους μεγαλυτερους,και δεν εκτιμηθηκε οσο αξιζε στην κινηματογραφια.Δεν ηταν σταρ.

κατρουλη,να δεις το Οι τσιγγανοι πεθαινουν απο αγαπη.Ειναι ταυτοχρονα πολυ τρυφερο και πολυ δυνατο.

συκοφαντη,αν την ξαναδουμε σημερα ισως μας φανει λιγο αφελης.Αλλα,για τοτε ηταν σεισμος.

ανδρομεδα,τι ομορφος αστερισμος.

νεραϊδονα,η ψυχη του καθενος ειναι ενα ραβδακι που χτυπαει τους αλλους.Οσους αισθανονται.

industrialdaisies είπε...

Ο καιρός είναι αίθριος στην κινηματογραφική αίθουσα... :)

allmylife είπε...

η Λιάνκα Καιρέ, ε;

o kairos είπε...

industrialdaisies,παρακαλα μη βρεξει..

allmylife,αχ αυτη η Λιανκα.Τι τραγωδια.Ακομα ακουω τη φωνη του να με στοιχειωνει.

ΝΙΚΟΣ είπε...

Υπάρχουν άραγε στ’ αλήθεια τόσο καλλιεργημένοι που να μη τους στοιχειώνει κανένα ζιζάνιο;

Συμφωνώ με τις επιλογές σου. Προσωπικά προτιμώ το κατά Ματθαίον του Παζολίνι Γνωρίζοντας ότι αδικώ εκατοντάδες άλλες αριστουργηματικές ταινίες, προτείνω άλλες 7:

ΧΑΡΑΚΙΡΙ για την άψογη αισθητική και την απομυθοποίηση των κωδίκων τιμής-ανδρείας σαμουράι και ρονίν,

Ο ΔΡΑΚΟΣ (η καλύτερη ελληνική ταινία όλων των εποχών κατά την άποψή μου) γιατί δείχνει ανάγλυφα την Ελληνική πραγματικότητα, σε όλα τα επίπεδα, μετά τον Εμφύλιο,

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ για την ποίηση, τον λυρισμό και την αγάπη

ΒΕΡΤΙΓΚΟ η κορυφαία στιγμή του Χιτς στην οποία ο έρωτας, η ψυχανάλυση και το μυστήριο βρίσκονται με μοναδικό τρόπο παντρεμένα,

ΠΑΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑ η πρώτη και απολαυστικότερη ταινία του Γούντυ για το γέλιο κάθε φορά που τη βλέπω,

ΑΜΑΡΚΟΡΝΤ για την τρυφερή αφήγηση της παιδικής ηλικίας και

ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ γιατί είναι η καλύτερη πρόσφατη ταινία που είδα.

fuzzy burlesque είπε...

ειμαι απ'αυτους που πιστευουν πως οι ταινιες που βλεπει καποιος δειχνουν αρκετα για την προσωπικοτητα του,για να μην πω πως την διαμορφωνουν ενιοτε.

τι να πρωτοεπιλεξει καποιος που βλεπει ταινιες απο μικρος;ποιες επτα;

η μονη πιο δυσκολη επιλογη φανταζομαι πως θα εχει να κανει με τα αλμπουμ που αγαπαμε!

ευχαριστω για την προσκληση...

marado είπε...

Καλημέρα σε όλους !!
Επιτρέψτε μου να θυμίσω σε όλους τον Θανάση Βέγγο γιατί μιλάμε για κινηματόγραφο !!!
Πολυτεχνίτης και Ερημοσπίτης ...

exiled είπε...

Καιρέ, επειδή όπως θα είδες εδώ πέρα, η βλακεία πάει σύννεφο και τα μπαλάκια ρίχνονται το ένα μετά το άλλο, πάρε και άλλον ένα μπαλάκι.

exiled είπε...

Παρεπιπτώντως, τις δύο τελευταίες, δε θυμάμαι να τις έχω δει. Αλλά από κωμωδίες, πέρα από τον Βέγγο (που όποτε τον βλέπω ως φαλακρό πράκτωρ κρατάω την κοιλιά μου), μου έχει κάνει εντύπωση πως δεν έχει αναφερθεί κανείς στη "Βαβυλωνία". Απίστευτο γέλιο!

o kairos είπε...

fuzzy,μονο με το στιψιμο φευγουν οι φλουδες και μενει το ζουμι.Με ολη την εκτιμηση ,που τρεφω για τις φλουδες..

marado,ομολογω,οτι ποτε δεν με ενθουσιασε,παρ ολη την εκτιμηση,που του τρεφω.

εξοριστε,δεν ειναι και ο πιο ευγενικος τροπος να μιλησεις για αυτον τον χωρο.Τουλαχιστον δεν διατιθεται η δικη μου σελιδα γιαυτον τον τροπο.Ευχαριστω για το μπαλακι.Παρεμπιπτοντως (απο το παρεμπιπτω,εμπιπτω) δεν πρεπει να σου κανει εντυπωση,που μια ταινια δεν αναφερεται.Παει να πει,οτι δεν συγκινησε τους αλλους.Πιο σημαντικο,ομως,ειναι οτι συγκινησε εσενα.

o kairos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
lazinio είπε...

ωραίες επιλογές φίλτατε. μπορείς να μου πεις τον αγγλικό τίτλο από αυτό με το φίδι;

έφαγα το imdb αλλά τπτ.

o kairos είπε...

lazinio,Ingmar Bergman,The Serpent's Egg (1977)

nyctolouloudo είπε...

το δάχτυλο επάνω για όλες τις ταινίες...εκτός από
Το Αυγο του Φιδιου που δεν την ξέρω..

diavolikon είπε...

Μπέρδεμα μεγάλο αυτό να πρέπει να διαλέξεις μόνο δυο τρία ή εφτά από τα πράγματα που σε μάγεψαν. Όλως περιέργως θα τις κρατούσα όλες, ίσως προσθέτοντας την "Θυσία" του Ταρκόφσκι, αφού από τη λίστα λείπει μόνο η υπαρξιακή αναζήτηση.

ladybug είπε...

Ευχαριστώ παλικάρι μ'
Καλή εβδομάδα να 'χουμε.
Εγώ πάντως έχω πολλές ταινίες να δω... :)

exiled είπε...

Καιρέ, παρεξήγησες το σχόλιό μου. Προφανώς και ήταν περιπαικτικό και αν είχε οποιαδήποτε μομφή, ήταν ενανίον μου.

o kairos είπε...

μεθυσμενακι,δες πιο πανω ,στον lazinio.

διαβολικον,η αληθεια ειναι οτι με απωθουν οι καθεαυτο υπαρξιακες αναζητησεις των σκηνοθετων.

ladybag,και να πρωταγωνιστησεις..)))

εξοριστε,με νοιαζει περισσοτερο που διαβαζεται προσβλητικη για τον κοσμο εδω μεσα.Και ο οικοδεσποτης ωφειλει να υπερασπιζεται τους επισκεπτες του,ετσι οπως αυτοι βλεπουν τα πραγματα και οχι ετσι οπως εμεις νομιζουμε οτι ειναι.

savra είπε...

γεια σας και χαρά σας όλοι και καιρέ από κοντά
η εκδήλωση στο μικρό πολυτεχνείο δεν είναι στην πατησίων αλλά στην ιερά οδό. για λεπτομέρειες μπορείτε να επικοινωνήστε με την herinna η με μένα στα μέηλ που βρίσκονται στα προφίλ του μπλογκ.
η ιδέα είναι να βρεθούμε, να διαβάσουμε και να ακούσουμε ποιήματα που αγαπάμε. και θα φάμε και θα πιούμε και ; ! : ;;

θα μου άρεσε εδώ να μας αφηγόσουν μία σκηνή από μία ταινία-
δεν είναι εργασία
ταξίδι
σαν το πρώτο πλάνο από το Αντρέι Ρουμπλιώφ του Ταρκόφσκι

ή γέλιο
όπως to "μπέρντυ ναμ ναμ " του πήτερ σέλλερς στο πάρτυ

και άμα σκεφτούμε μία ταινία, η πρώτη που μας έρχεται στο νου με τη λέξη σινεμά ή κινηματογράφος
γιατί σκέφτομαι το λώρενς της αραβίας και μία γλυκειά πορτοκαλάδα σε γυάλινο μικρό μπουκάλι σε θερινό στον κάλαμο;
καλησπέρα

Θεοδόσης Βολκώφ είπε...

Γιωργάρα, καλησέρες...


Βολκώφ

o kairos είπε...

Γεια σου Θεοδοση.Και θυμιζω σε ολους,οτι αυριο μετα τις 10 το βραδυ,στο Μικρο Πολυτεχνειο,στην Ιερα Οδο και οχι στην Πατησιων,γινεται βραδυα ποιησης που συνδιοργανωνουν η herinna και η savra.Πληροφοριες εντος τους..

kwlogria είπε...

Ρε Καιρουλόπουλο, ολόκληρο έπος έγραψα για τις ταινίες!! Τίτλος "Σινεμά αγάπη μου". Άμα τολμήσω να ξανακάνω τα ίδια, θα φάω ντομάτες και μαρούλια και δε θέλω:) Σ'ευχαριστώ όμως γλυκέ μου, καλέ μου!!!! Άμα θες, δώσε μου και συ 5 λέξεις να γράφω κανά κείμενο. Μη βάλεις όμως τίποτα πακέτα λέξεις και ψάχνω τα λεξικά. Βάλε κώλος, παπάρες, βυζί, σήμερα και αύριο. Τέτοιες:)

o kairos είπε...

Μωρη αγαπη μου,σου χω χαλασει ποτε χατηρι;παρε 5 λεξεις:κωλος,παπαρες,βυζι,σημερα,αυριο...

kwlogria είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα το'ξερα ότι θα μου'ρθει μπούμερανγκ!!! :):):)

Composition Doll είπε...

"Ξερετε,απο τα 18 μου μεχρι τα 32 πηγαινα σινεμα συχνα και δυο φορες τη μερα!4-6 στο κενο της δουλειας και 10-12 το βραδυ".

Αν τα 18 σας μέχρι τα 32 σας τύχανε μέσα στη δεκαετία του 80, πολλές φορές συμπέσαμε στους κινηματογράφους του κέντρου, Καιρέ μου!!!! Ήμουν εκείνη η ομοροφύλα, θυμάστε????

o kairos είπε...

Ομορφη μου Ντιβα,η μοιρα μας χωρισε για μια δεκαετια,που να παρει.

kabamaru είπε...

wraies epiloges! 2001 odyseia gia ti stigmh pou to taksidi teleiwnei se mia mpaniera(sto telos)!

Dionysis είπε...

Η ομορφιά της ζωής είναι ακριβώς αυτή η πολυμορφία που υπάρχει, βλέπεις τι θεωρεί ο καθένας ως "καλύτερη" ταινία, συνεπώς την λογική "Ένας είναι ο σκηνοθέτης και προφήτης αυτού το "τάδε" έργο" ας τα κρατήσουν κάποιοι για την εκκλησία...στη δικη μου λίστα λοιπόν θα βάλω-με τυχαία σειρά-...
Ο μπαμπάς λείπει ταξίδι για δουλειές, Κουστουρίτσα
Σολαρις, Ταρκόφσκι
Τα φτερά του έρωτα, Βέντερς
Αρμακόρντ, Φελίνι
This is Spinal Tap, Reiner
La grande bouffe, Ferreri (νομίζω λέγεται Το μεγάλο δείπνο στα ελληνικα)
Η κρυφή γοητεία της μπουρζουαζίας, Μπουνιουέλ
Το ξέρω ότι μου βγήκε λίγο βαρύγδουπη η λίστα αλλά είναι ειλικρινής και όχι προσπάθεια να εντυπωσιάσω με τα γούστα μου...

Lianka Karmi είπε...

2011 σήμερα! αναρωτιέμαι αν κανείς θα δεί το σχόλιο μου.
Με λένε Λιάνκα.Οι γονείς μου, μου έδωσαν το όνομα μου απο αυτή την υπέροχη ταινία.Kαι τους ευγνωμονώ.Γιατί είναι ένα υπέροχο όνομα,άσχετα αν όλοι οι ελληνάρες ρατσιστές με αντιμετωπίζουν όπως τα κακόμοιρα τα κορίτσια που έρχονται απο ανατολικό μπλοκ όπως λένε.Να μη πω για το ΙΚΑ.

Εντελώς τυχαία πληκτρολογώντας το όνομα μου έφτασα εδώ και ομολογώ κατενθουσιάστικα.
Πρώτον που υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν ποιοτικές ταινίες αλλά και που γνωρίζουν το όνομα μου.
Και πάνω απο όλα την καταγωγή του
Θέλω να τη βρω κάπως με ελληνικούς υπότιτλους.
Αν ξέρετε πως...