Δευτέρα, Οκτωβρίου 01, 2012

Κλεφτες με διακομματικη συναινεση



Αν απορεί κανείς Γιατί δεν γίνεται καμία κίνηση προς το κυνηγητό της φοροδιαφυγης,στην οποία πρωταγωνιστούν τα 130 επαγγέλματα της οικοδομής (παρόλο που πλήττονται σήμερα πια από την καθίζηση των εργασιων,γυρευε τι έχουν αποθησαυρίσει σε τόσα χρόνια μαύρων αμοιβων,τα βλέπουμε) , ιδιώτες γιατροι,ιδιωτες δικηγόροι και λοιποί περί τα νομικά κλαδοι,ιδιωτες μηχανικοί καθώς και επαγγελματίες του μικρού και μεγάλου εμποριου,προμηθειων και μεταφορων,η απάντηση είναι μια και απλή.

Δεν θέλει το πολιτικό σύστημα να τους κυνηγήσει και να τους φορολογησει!Διακομματικα.Οχι μόνο η τρικομματικη που υποτίθεται ότι κυβερνα.Και η αντιπολίτευση.

Το είπε καθαρά πριν τρεις μέρες ο υπουργός των οικονομικών:"Τα έσοδα του κράτους είναι από τρεις πήγες:μισθους,συνταξεις και φόρους"!!

Οι πολίτες δεν ξέρουν ενδεχομενως,πως η κυρίαρχη άποψη στη σημερινή πολιτική (κομματική) πλειοψηφία είναι ότι το κυνηγητό της φοροδιαφυγής σε όλους τους παραπάνω κλάδους των επαγγελματιών της μικρομεσαίας οικονομίας θα οδηγήσει σε βαθύτερη ύφεση και στην καταστροφή της μικρομεσαίας τάξης!

Επειδή τα μαύρα λεφτα,που βγάζουν όλα αυτά και τα συναφή επαγγέλματα ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ τους υπόλοιπους πολίτες είναι πλέον το μόνο περισσευούμενο χρήμα που κινεί την κατανάλωση!

Οι φαεινοί εγκέφαλοι της δεξιάς και της αριστερας,που μ αυτη τη συλλογιστική καταδικάζουν τους μισθωτούς και συνταξιούχους σε μια διαρκή εξαθλιωση,τα δημοσια οικονομικά σε πλήρη κατάρρευση και - το κυριότερο - νομιμοποιούν και αποθρασύνουν το καθεστώς της ανομίας και της ληστοκρατίας στη χωρα,δεν έχουν τη στοιχειωδη ευφυΐα να διαπιστώσουν ότι τα έσοδα από φόρους και από περικοπές μισθών και συντάξεων πλησιάζουν στο τέλος τους.Εχουν όριο και οι περικοπές και η φορολόγηση.

Οι φαεινοί αυτοί εγκέφαλοι της δεξιάς και της αριστερας,επαναλαμβανω,γιατι άκουσα υπεύθυνο στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης να διαδίδει αυτη τη συλλογιστική - προς μεγάλη ντροπή της αριστεράς - δεν έχουν καταλάβει ότι το σοβαρότερο πρόβλημα της χώρας δεν είναι η λιτότητα της τροϊκας.Ειναι το αλβανικό μοντέλο της ελληνικής πολιτικης,οικονομικης και κοινωνικής ζωης,που έφερε εδώ την τροϊκα.

Το μείζον πρόβλημα της χώρας είναι η άρνηση του πολιτικού κόσμου και ενός πολύ μεγάλου κομματιού των πολιτών να διαλύσουν την οικονομία της κλοπής και της αρπαχτης,την κοινωνία της αραχτής και της ήσσονος προσπάθειας - πού τις βρήκαν τις δουλείες 1,5 εκατομμύριο μετανάστες στη χώρα; - την κοινωνία του παρασκηνίου και των νονών - είτε αυτοί είναι νονοί των εργασιακών σχέσεων που ευνοούν εργαζόμενους σε βάρος άλλων εργαζομενων,ειτε είναι νονοί του υποκοσμου,ειτε είναι νονοί της οικονομίας των επιχειρήσεων - να διαλύσουν την κοινωνία της ασυδοσίας των μεγαλοπαρεών και των τραπεζών και να χτίσουν μια πολιτισμένη κοινωνική χώρα των πολιτων.Οχι της ουτοπιας.Μια στοιχειωδη δυτική χώρα!

Με τη σημερινή τους νοοτροπία πολίτες και κόμματα οδηγούνται σε βέβαιη έκρηξη βίας και μάλιστα προς τη χειρότερη κατευθυνση.Εχουμε που έχουμε εδώ και χρόνια κυβερνήτες απατριδες,που το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν η διαιωνίσει του είδους τους.Εχουμε που εχουμε εδώ και χρόνια κυβερνήτες χωρίς ίχνος πατριωτισμού και περιεχομένου στα παντελόνια τους για να υπερασπιστούν τη χώρα τους και να συγκρουστούν με καθέναν που την απειλει.Εχουμε που εχουμε τον κάθε τυχάρπαστο να αναλαμβάνει πρωτεύοντες υπουργικούς θώκους με τη διαχείριση της τύχης μας.Εχουμε και ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνιας,που είτε ζει με σκυμμένο το κεφαλι,ειτε συνεχίζει τη νοοτροπία της λοβιτούρας και της αρπαχτής λες και θα μείνει έξω από την τελική καταστροφη!Τετοια μυαλά!

Η χώρα αυτη δεν θα αλλάξει προς το καλύτερο και δεν θα αποφύγει την ξένη κατοχή αν δεν συνειδητοποιήσει και ο τελευταίος κατοικος,οτι το πρόβλημα δεν είναι οι κακοί ξενοι.Οι ξένοι - οι κάθε ξένοι - είναι κακοί πάντοτε όταν κυβερνούν μια άλλη χωρα.Το πρόβλημα είναι η κυρίαρχη νοοτροπια,οι πολίτες που τη διαιωνίζουν στα σπίτια τους ,οι πολίτες που την ψηφίζουν και οι πολιτικοί που την εφαρμόζουν.

Αυτοί φέρνουν πάντα εδώ τους ξένους κατακτητές.

11 σχόλια:

DIONYSOS είπε...

Αναρωτηθείτε γιατί στην Ελλάδα δεν ευδοκίμησε τόσα χρόνια Μαφία,Καμμόρα ή κάτι άλλο οργανωμένο παρόλη τη διαπλοκή και τον υπαρκτό υπόκοσμο. Γιατί μεταπολεμικά μας κυβερνούν μέσα από το δικομματισμό και τον φέρελπι "απαγκιστρωμένο" (αριστερό) Κουβέλη. Στην ανάλυσή σου πιάνεις την οικοδομή και ξεχνάς τουρισμό και εφοπλισμο με ένα κάρρο τρανταχτά παραδείγματα φοροδιαφυγης και φοροκλοπής. Οι ίδιοι που χρεοκόπησαν τον τόπο δεν είναι ικανοί να βοηθήσουν στην διόρθωση και προσομοίωση με χώρες της ΕΕ. Φοβάμαι ο΄τι ουτε την Ευρώπη την ενδιαφέρει πιά η ανυπαρξία εθνικής αστικής τάξης στη Χώρα Που είναι τα σκάνερ στα τελωνεία, ο έλεγχος των λαθραίων καυσίμων, η κάρτα αυτόματης πληρωμής ΦΠΑ και ασφαλιστικών υποχρεώσεων;;
Μη ξεχνάμε οτι το Καρούζος Gate μεχρι στιγμής αφορά μη πληρωμη φόρου μεταβίβασης ακινήτων και ΦΠΑ που για την Παπαδάκου είναι λέει διοικητική παράβαση!!!

Τερζάκης Γιώργος είπε...

Αγαπητέ Γιώργο,

Η γενική κοινωνική αντίλληψη στον Ελλαδικό χώρο περί επιστήμης αντανακλά πάνω σε δύο-τρεις το πολύ συνιστώσες: Αν είσαι σπουδασμένος, τότε μάλλον είσαι:

- Γιατρός(υψηλό κοινωνικό status) ή οδοντίατρος (ακόμα υψηλότερο).
- Δικηγόρος(πάλι υψηλό κοινωνικό status).
- Πολιτικός (και μόνον) μηχανικός: Και εδώ υπάρχει ένας σεβαστός κλάδος, με την προϋπόθεση οτι υπάρχει γραφείο που έχει καλές διασυνδέσεις με κάποιο δήμο ώστε να είναι "μέσα στα πράγματα".

Η αλήθεια είναι οτι η γνώση που έχει ο μέσος έλληνας για τις επιστήμες περιορίζεται στις παραπάνω κατηγορίες που λίγο-πολύ αποτελούν τα στερεότυπα της εποχής που ο Ξανθόπουλος έπαιζε το παιδί της εργατίας που σπούδαζε και ταυτόχρονα έβγαζε το ψωμί του στην οικοδομή.

Τέτοιους αφελείς αλλά και επικίνδυνες απλουστεύσεις σκιαγραφούν λίγο πολύ την επαφή των περισσοτέρων συμπολιτών μας με τον 21ο αιώνα, τα επαγγέλματα και τους κλάδους που σήμερα αποτελούν την παραγωγική ισχύ του -ως επι το πλείστον- δυτικού κόσμου. Ενός κόσμου, βιομηχανικοί και κοινωνικοί φορείς του οποίου είναι και οι επίδοξοι (νέοι) επικυρίαρχοι του Ελλαδικού χώρου.

Από τους απόφοιτους λυκείου του '93, περίπου το 20% σπουδάσαμε σε κάποιο πανεπιστήμιο/ΤΕΙ. Η συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων ασχολήθηκαν με ένα από τα "130 επαγγέλματα της οικοδομής". Από το 20% των σπουδασμένων, μόλις το 2% έγιναν γιατροί, δικηγόροι και πολιτικοί μηχανικοί. Οι υπόλοιποι κατέλαβαν ομοιόμορφα μια ευρεία γκάμα επιστημoνικών ειδικοτήτων που ξεκινά από φιλολογία και καταλήγει σε διάφορα είδη μηχανικών, στη χημεία, τη φυσική, τα μαθηματικά και την πληροφορική.

Από όλο αυτό το 20% που σπούδασε, μόνον οι τρεις "ειδικές" κατηγορίες (δηλαδή δικηγόροι, γιατροί και πολιτικοί μηχανικοί) προκόψανε επαγγελματικά στην Ελλάδα. Οι υπόλοιποι είτε μετανάστευσαν, είτε βολέυτηκαν με μέσους ή χαμηλούς μισθούς στο δημόσιο παράγοντας δυσανάλογα με τις γνώσεις τους, ενώ ένα άλλο κομμάτι από αυτους, τώρα ή έιναι άνεργοι, ή ασκούν κάποιο άσχετο επάγγελμα με τις σπουδές τους.

Σήμερα, αν κανείς βρεθεί μέσα σε αίθουσα δικαστηρίου,είναι πολύ πιθανό να ακούσει κάποιον δικηγόρο ή και δικαστικό να αποκαλεί τον συνάδελφο του "επιστήμονα". Αναρωτιέμαι πως αντιλαμβάνονται οι έλληνες δικηγόροι τον όρο... Αυτό που ξέρω είναι πως στο μέσο έλληνα φαντάζει ως κάτι το εξωπραγματικό... Ας όψεται και η δομή της ελληνικής νομοθεσίας που απαιτεί την ύπαρξη δικηγόρου ακόμη και για έκδοση πιστοποπιητικόυ γεννήσεως. Σίγουρα πάντως, το 70% των βουλευτών/υπουργών είναι δικηγόροι που δυστυχώς δεν τους κέρδισε η αρένα των δικαστηριών και αναγκαστηκά τους φορτωθήκαμε εμείς από πολλές απόψεις.

Οι οδοντίατροι είναι απλή υπόθεση: Εκτός από 6 χρόνια σπουδών και κάποιο μεταπτυχιακο ίσως, κάνουν ζωάρα με τα λεφτά των ασθενών τους, κάτι που ισχύει σε ΄΄ολο τον κόσμο.

Από την άλλη, οι γιατροι είναι μια κατάσταση περίεργη... Σίγουρα ελάχιστοι συνεχίζουν να σπουδάζουν μετά το πρώτο πτυχίο, καθώς μετά την ειδικότητα μπαινουν και αυτοί στο ... κυνήγι της θέσης.

Τέλος, οι πολιτικοί μηχανικοί ακολουθούν την πεπατημένη και ανοίγουν κάποιο γραφείο. Επί της ουσίας, η περισσότερη δουλειά έχει να κάνει με το να τα βγάλουν πέρα με τη χαρτούρα και τη νοοτροπία της πολεοδομίας, παρα με το να σχεδιάσουν π.χ., μια γέφυρα... Για κάτι τέτοια έχουμε άλλωστε τον Καλατράβα...

Τερζάκης Γιώργος είπε...

Τελικά, η ελληνική κοινωνία είναι παντελώς ασυνείδητη αναφορικά με όρους όπως "παραγωγή" ή ανάπτυξη. Το 70-80% του πληθυσμού είναι οικοδόμοι σε μια χώρα που είναι ζήτημα αν κατοικούν δέκα εκατομύρια και αν το συνολικό εμβαδό ξεπερνά τη βόρεια Ιταλία. Το υπόλοιπο ποσοστό είναι άεργοι κάθε είδους συντηρούμενοι από το δικομματισμό, ενώ τέλως υπάρχουν και τρεις μεγάλες κατηγοριές πανεπιστημιακής μόρφωσης που δραστηριοποιούνται με ένα τελείως στρεβλό και μη επιστημονικό τρόπο σε σχέση με τους συνάδελφους του εξωτερικού.

Αυτή είναι και η παραγωγική βάση της Ελλάδας του σήμερα. Την ίδια ώρα, οι δυτικές κοινωνίες μελετούν αδιάκοπα νέες τεχνολογίες στη φυσική την πληροφορική κλπ, ενώ κανείς πραγματικός επιστήμονας δεν περισσεύει. Το πιο σημαντικό όμως είναι οτι η κοινωνία είναι εκπαιδευμένη γύρω από το τι θα πει να είναι κανείς ικανός, πιο είναι το ταλέντο του και το πως μπορεί να αξιοποιηθεί.

Αντίστοιχα, είδικά τα τελευταία καταστροφιά 10-15 χρόνια, καλλιεργήθηκε ένα μοντέλο απαξιώσης της παιδείας, το σχολείο μπήκε στο στόχαστρο της ΚΑΘΕ κυβέρνησης, αρχής γενομένης από τις καταστροφικές κυβερνήσεις του Σημίτη με όλους αυτούς τους τυχάρπαστους που παρήλασαν χάριν κατανάλωσης κοινοτικών κονδυλίων.

Η κατάντια είναι οτι ο έλληνας βρίσκεται πιθανώς εκεί που τον θέλουν: Αμόρφωτος σε υπερθετικό βαθμό, σε σημείο που να μη γνωρίζει πια είναι η διαφορά του Μιχαλολιάκου από το Μίκυ Μάους, ακόμη και αν του το βροντοφωνάζεις μέρα - νύχτα στ' συτιά. Έχουμε φτάσει στο σημείο να μην μπορούμε ούτε το επάγγελμα μας να εξηγήσουμε στους γείτονες γιατί αυτό δεν εμπίπτει σε κάποια από τις 130 οικοδομικές "ειδικότητες" ή τις 3 προαναφερθείσες επιστημονικές.

Καταντήσαμε το "σκουπιδαρίο" της ευρώπης, αφού ούτε λάμπες θυέλλης δεν μπορούμε να φτιάξουμε και μας τις πουλάν οι ξένοι -με τη συνεργεία των αγοραίων πολιτικών μας- κούκο για αηδόνι. Φτάσαμε στο σημείο να βγάζουμε μηχανολόγους και ηλεκτρολόγους με τη σέσουλα, ούτως ώστε Siemens Hellas να φέρνει τεχνικό από τη Γερμανία προκειμένου να γίνει απλή συντήρηση στον εξοπλισμό της ΔΕΗ.

Καταλήγοντας, είναι τεράστιο θέμα παιδείας το οτι σε μια πόλη 200000 ανθρώπων, τα επαγγέλματα να περιστρέφονται γύρω από την οικοδομή στο 80% των ανοιχτών επιχειρήσεων. Είναι ένα βαθύ ζήτημα παιδείας το οποίο οδηγεί στην άρπα-κόλα αποφοίτηση και στην απασχόληση που μέχρι πρότινος ήταν κερδοφόρα και είχε μετατρέψει τη χώρα σε ένα απέραντο εργοτάξιο πολυτελών κατοικιών... Είναι τραγικό στις αρχές του εικοστού πρώτου αιώνα να έχουμε μια κοινωνία η οποία έχει παλινδρομήσει σε μια θεώρηση των πραγμάτων που ανήκει στη μεταπολεμική εποχή του '50. Αν η νέα γεννιά περάσει μέσα από το ίδιο κανάλι που πέρασε και η τελευταία, τότε είναι βέβαια οτι ο ελληνισμός όπως το γνωρίζουμε σήμερα, θα αφανιστεί στην επόμενη 20ετία και μάλλον θα το αξίζει....

o kairos είπε...

Διονυσε μου,βαλε εσυ ολους οσους εγω απο συντομια δεν συμπεριελαβα.Ας δωσουμε σημασια στην ουσια.Στην οποια νομιζω οτι συμφωνουμε.Να εισαι καλα.

Γιωργο,προσυπογραφω και τα δυο σχολια.Η εξηγηση που δινω ειναι οτι οι Ελληνες στη συντριπτικη τους πλειονοτητα δεν ειναι ακομα αστοι.Εχουν τα φοβικα συνδρομα του χωριου,που ειναι φρεσκο μεσα τους.
Θα περασουν δυο τρεις γενιες ακομα για να αποκτηθει κι εδω μια κοινωνικη συναντιληψη.

Τερζάκης Γιώργος είπε...

Αγαπητέ Γιώργο,

Πιστεύω πολύ στη διαφορά που μπορεί να κάνει ενός και μόνο χρόνου εκπαίδευση στον εγκέφαλο του παγκόσμιου πολίτη και πολύ περιοσσότερο δε, του έλληνα. Είμαι πεπεισμένος οτι η φοβία και η αβεβαιότητα με την οποία αντιμετωπίζει αυτή τη χυδαία επίθεση που δέχεται από ένα σύστημα μέχρι πρότινος άγνωστο (βλέπε τράπεζες-δάνεια, φόροι, κινητά τηλεφώνα, τηλεόραση-δελτία ειδήσεων και ο,τι άλλο σκουπίδι μας πασάρανε την τελευταία δεκαετία με τη συνεργία των δωσιλόγων πολιτικών μας) οφείλεται στην έλλειψη παιδείας και καλλιέργειας.
Είμαι σε θέση να καταθέσω οτ η δευτεροβάθμια εκπαίδευση διαλύθηκε στην κυριολεξία από τα τέλη της δεκαετίας του '90, και ο μέσος όρος των νέων και σημερινών τριαντάρηδων απέκτησε στην ουσία την παιδεία των μπαμπάδων και των μαμάδων του, συν κάποια εξ' αντανάκλασης -ως επί το πλείστον- μάθηση από τα χρόνια του δημοτικού. Το σχολείο θα έπρεπε να λειτουργεί ως αντίβαρο στη βλακεία και την αγραμματοσύνη που μας βομβαρδίζει όχι μόνο το περιβάλλον, αλλά και η ίδια η οικογένεια μας... Αυτό όμως δεν επιτυγχάνεται ουτε στο ελάχιστο εδώ και 15 χρόνια περίπου.

Με λίγα λόγια, δυο με τρεις ολόκληρες γεννιές γαλουχήθηκαν από μπαμπά και μαμά στην νοοτροπία ιδιαίτερα χαλεπών και αφελών εποχών (βλ. ταινίες Ξανθόπουλου και Κωνσταντάρα που τα στερεότυπα ήταν ισοπεδωτικά και απλοϊκά για να μην πω τίποτα χειρότερο).

Μέσα σε όλα αυτά, το άρρωστο σχολείο είχε να αντιμετωπίσει την τηλεόραση που στην Ελλάδα απέκτησε τη μορφή της χυδαίας προπαγάνδας των δελτίων που πραγματικά θα την ζήλευαν η κρατική τηλεόραση της DDR ή τα πιο κραταία δίκτυα των ΗΠΑ.

Εν πάση περιπτώση, μπορεί κανείς να γράφει για ώρες για το τι συμβάνει εδώ και καιρό στα σχολεία... Αυτό στο οποίο επιμένω έγκειται στο τι μπορεί να κάνει κανείς και τι δράση του αναλογεί. Πιστεύω οτι τώρα είναι η ευκαιρία για κάθε εκπαιδευτικό να κάνει την υπέρβαση και να ασχοληθεί με τις πραγματικές ανάγκες του μαθητή. Σήμερα εκπαιδευτικός πια είναι αυτός που δέχεται να είναι δάσκαλος για 600 και 700 ευρώ. Για πρώτη φορά έχουμε την "πολυτέλεια" να χτίσουμε παιδεία πάνω σε ανθρώπους που αγαπάνε τη δουλεια τους...

Και εδώ είναι που θα ήθελα να δώσω συγκεκριμένη υπόσταση στην έννοια "ανυπακοή"... Σίγουρα, το ΚΚΕ εννοέι τη συμμετοχή στις δικές του δράσεις - που δεν με βρίσκουν καθόλου να διαφωνώ. Εγώ όμως εννοώ την πρωτοβουλία από τη μεριά των εκπαιδευτικών να αγνοήσουν τις γελοιές και καταστροφικές οδηγίες του εκάστοτε υπουργείου παιδείας και των λοιπών αχρήστων ρουσφετόφερτων που παρελαύνουν κατά καιρους.

Συγκεκριμένα:

Τερζάκης Γιώργος είπε...

α) Κάθε δευτεροβάθμια διεύθυνση μπορεί κάλλιστα να διπλασιάσει τον αριθμό των σχολείων με το να ορίσει απογευματινά και πρωινά σχολεία στο ίδιο κτίριο. Τούτο μάλιστα μπορεί να γίνει με τη συνεργασία των δήμων χωρίς να υπάρχει το παραμικρό νομικό κόλλημα. Η ιδέα εδώ είναι κάθε τάξη να έχει ΤΟ ΠΟΛΥ 10 μαθητές.

β) Να καταργηθούν μαθήματα τα οποία βρίσκονται στο πρόγραμμα μόνο και μόνοι για να δικαιολογούνται ώρες συγκεκριμένων ειδικοτήτων (βλ. οικονομικά -πληροφορική πλην των κατευθύνσεων όπως επίσης, της τεχνολογίας και ένα σωρό φιλολογικών αρχής γενομένης από τα αρχαία στο γυμνάσιο). Φυσικά, ένα σωρό καθηγητές θα αποδευσμευθούν από τις ώρες τους, αλλά θα μπορεούν να δραστηριοποιηθούν σε βασικότερα μαθήματα, μιας και τώρα διπλασιάζονται τα σχολεία. Και για να τελειώνουμε με τις τυπολατρείες, οι καθήγητές πληροφορικής θα μπορούν να διδάξουν μαθηματικά όπου υπάρχει έλλειψη (π.χ. σε τάξεις γυμνασίου ή πρώτης δευτέρας λυκείου), ενώ και οι καθηγητές οικονομικών μπορούν να συνεισφέρουν σε αντίστοιχης συνάφειας βασικών μαθημάτων (από μαθηματικά μέχρι και γεωγραφία). Εν τέλει, έχοντας διπλάσιο αριθμό σχολείων, όλοι χωράνε στο πρόγραμμα, το οποίο θα περιοριστεί στα ουσιαστικά μαθήματα (νέα ελληνικά, μαθηματικά, φυσική, χημεία, ιστορία και ενδεχομένως, αρχαία στις τελευταίες τάξεις του λυκείου).

γ) Τέλος σε αυτό τον γελοίο κανονισμό που προβιβάζει μαθητές που έχουν μέσο όρο πάνω από 9.5. Επιτέλους, και το "0" ή το "1" είναι απολύτως νόμιμοι βαθμοί!

Τέλως πάντων, τα παραπάνω δεν είναι δα και κανένα μανιφέστο που θέλει αίμα και κόπο για να γίνει... Είναι στοιχειώδη πάνω στα οποία οι περισσότερες συνδικαλιστικές οργανώσεις συμφωνούν. Οι δευτεροβάθμιες μπορούν να συντονιστούν ώστε να "ξεκάνουν" όλες τις καταστροφικές ρυθμίσεις που γίνανε από τον καιρό - κυρίως - του Αρσένη. Είναι πια δική μας ευθύνη να εκπαιδεύονται οι επόμενες γεννιές και ΟΧΙ κάποιου υπουργείου που έχει μετατραπει σε τσιφλίκι του δικομματισμού.

Ο λόγος που γράφω είναι οτι σίγά - σίγά, οι εναπομείναντες δημοσιογράφοι μπορούν να φέρουν τούτο το θέμα στο προσκήνιο. Πίστέυω οτι συζητάμε για το τελευταίο προπύργιο άμυνας του ελληνισμού προ του αφανισμού. Να γίνει λίγο τζερτζελές γύρω από τέτοια θέματα, ούτως ώστε οι συνδικαλιστές - όσοι πραγματικά είναι τέλως πάντων- να συντονιστούν σε επίπεδο νομαρχιακό και να αρχίσουν να συζητούν πραγματικές βελτιώσεις στα σχολεία και τη μαθησιακή διαδικασία αγνοώντας παντελώς τον κάθε καρεκλο-κυνηγο που θέλουν νμα φπρτώσουν στην νέα γεννιά.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Το ζητούμενο ήταν από την αρχή. Στόχος είναι το χτύπημα της μεσαίας τάξης (πρώτα οι ΔΥ και μετά οι επαγγελματίες. Η μεσοαστική αγορά χτυπιέται ως ανάγκη του συστήματος ακι της κρίσης προκειμένου να βρεθούν νέοι τομείς δράσης για την αστική τάξη...

Ανώνυμος είπε...

@ o kairos

την θέση αυτή την είχε διατυπώσει ήδη από το 1978 ο W.McNeil στο "The Metamorphosis of Greece since WWII" Μάλιστα έλεγε ότι οι τότε νέοι αστικοί πληθυσμοί προέρχονται κυρίως από ορεινά χωριά όπου καμιά συνεργασία δεν απαιτείται για να ζήσεις. Καλλιεργείς 10 μέτρα γης και είσαι περήφανος (και πεινασμένος). Αλλά από τότε περάσαν 2 γενιές ακόμα τίποτα;

o kairos είπε...

Γιωργο,μακαρι οι νεοι να ειχαν μορφωθει οπως οι γονεις τους.Και οι προτασεις σου ειναι εξαιρετικες.Γιαυτο και δεν αισιοδοξω οτι θα βρουν και πεδιο εφαρμογης.Εδω πρωταγωνιστει η ησσων προσπαθεια.

Αγνωστε,Οσο θα κυριαρχει η νοοτροπια του χωριου στα σπιτια μην περιμενεις αλλαγη.

喜洋洋 είπε...

婚姻挽回
感情問題
男人偷腥
網路外遇
商業徵信
信用徵信
財產徵信
新竹徵信
新竹徵信社
債務處理
女人外遇
婚姻挽回
徵信社
捉猴
海外抓姦
離婚證人
智慧財產權
尋人討債
女人外遇
抓猴
如何找徵信公司
搜證
大陸小三
台南徵信社
高雄偵探社
台南偵探社

喜洋洋 είπε...

桃園徵信公司
雲林徵信公司
徵信社公會
徵信社尋人
徵信社工作
商業間諜
抓姦委託調查
外遇徵信社
結婚週年
第三者背景
夫妻
外遇抓姦
澎湖徵信社
豪門婚姻
貴婦
養男人
大陸徵信社
夫妻財產
澳門徵信社
淫婦
婚變
北京徵信
外遇二奶
北京徵信社
婚姻暴力
徵信達人狗仔網