Άμα βλέπει κανείς τέτοιες φωτογραφίες ο Λουδοβίκος μας, σκέτο λαμόγιο των κατωγείων, μετατρέπεται σε Λουδοβίκο των Ανωγείων ! ΠαρεΜμπιπτόντως θα έλεγα ότι ο νηστικός παντεσπάνι ονειρεύεται!
Την στάση 111 του Καμασούτρα όλοι την ξέρουμε στην Ελλάδα χειμάζεται με το κοινότυπο όνομα "σουβλάκι". Θέλει ιδιαίτερα προσόντα καλές αναρτήσεις και κυρίως προυπηρεσία της ομάδος στη συγχρονική κολύμβηση. Οι πόλοι της φωτό διαβλέπουν τον χάρτη του Σύμπαντος από τις εκδόσεις National Geographic ανιχνεύοντας την Ανδρομέδα γιαυτό και το απλανές όμμα του "σκέτου", το ήδη εξοστρακισθέν του "των κατωγείων" και το παραπειστικό του Λουδοβίκου των "λαμογείων". Του Μπατατουδ* των 18 δις της Ολυμπιάδας και του "πολιτισμού" Καλό Φοροχειμώνα αρκεί να τον δούμε βέβαια.
Και να σκεφτεί κανείς πως όλη η συζήτηση στο ΠΑΣΟΚ είναι γύρω από το ποιος θα έχει ελπίδες κάποια μέρα να κάτσει τον πόλο του στο Μαξίμου με σκοπό να μας ξεπολιάσει!
27 σχόλια:
Ένας ο τρόπος που μας γ@μ@$%#$...
Συγγνώμη για την βωμολοχία. Καταλαβαίνεις, βέβαια, ότι με τόσο "σεξουλιάρικο" ποστ οι παραπομπές είναι αναπόφευκτες...
Καλό μήνα Καιρέ μου (μην εξαφανίζεσαι τόσο πολύ -αν προλαβαίνεις βέβαια-μας λείπεις εδώ μέσα)! :)
Οι πόλοι είναι δύο
οι πώλοι όμως(τα γαϊδούρια δηλαδή)...πολλοί.
louis vision
Άμα βλέπει κανείς τέτοιες φωτογραφίες ο Λουδοβίκος μας, σκέτο λαμόγιο των κατωγείων, μετατρέπεται σε Λουδοβίκο των Ανωγείων !
ΠαρεΜμπιπτόντως θα έλεγα ότι ο νηστικός παντεσπάνι ονειρεύεται!
Λουή ντε Φινές (ελληνιστί) και ο Φαντομάς.
χαχαχα τι ψιλό...?
Με τους λουδοβίκους μπούχτησα....
Καλή σου μέρα! Πάω για βαρέα.. :-)
Τρε(ι) ςπ(εσιαλ) ολοι...
Τo blog του απολυμένου από την ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…
http://apasxolisi.wordpress.com/
οι τρίο στούτζες λέω εγώ.
Κάντε εσείς την αντιστοιχία.
Εμένα προσωπικά με ελκύει πολύ ο μεσαίος πόλος ... :) :)
Ο μεσαίος χώρος περνάει καλύτερα! :)))
Υπάρχουν πλέον και φωτογραφικά ντοκουμέντα! :)))
Την στάση 111 του Καμασούτρα όλοι την ξέρουμε στην Ελλάδα χειμάζεται με το κοινότυπο όνομα "σουβλάκι". Θέλει ιδιαίτερα προσόντα καλές αναρτήσεις και κυρίως προυπηρεσία της ομάδος στη συγχρονική κολύμβηση. Οι πόλοι της φωτό διαβλέπουν τον χάρτη του Σύμπαντος από τις εκδόσεις National Geographic ανιχνεύοντας την Ανδρομέδα γιαυτό και το απλανές όμμα του "σκέτου", το ήδη εξοστρακισθέν του "των κατωγείων" και το παραπειστικό του Λουδοβίκου των "λαμογείων". Του Μπατατουδ* των 18 δις της Ολυμπιάδας και του "πολιτισμού" Καλό Φοροχειμώνα αρκεί να τον δούμε βέβαια.
Λουδοβίκος ο Τρικάβαλος
ο ανδρικός πλυθησμός σας ευχαριστεί θερμώς καιρέ για το φθινοπωρινό ανέβασμα της θερμοκρασίας
Στον πόλο, στον ΠΩΛΟ (!)
'κεντράρουμε' για μώλο ..
Ο τρίτος πόλος προς τον σοσιαλισμό :-)
Και να σκεφτεί κανείς πως όλη η συζήτηση στο ΠΑΣΟΚ είναι γύρω από το ποιος θα έχει ελπίδες κάποια μέρα να κάτσει τον πόλο του στο Μαξίμου με σκοπό να μας ξεπολιάσει!
Συμπληρωματική... Ο γάτος κι αν αλευρωθεί, ο ποντικός τον ξέρει....
Λουδοβίκος Χοντρός, Λουδοβίκος αθλητικός, Λουδοβίκος δυσλεκτικός, Ποιός Λουδοβίκος...
industrial,κανεις δε μας @@&%$**.Μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας.
κυριαζ,οπως και οι θαλαμηπολοι.
Σπυρο,vizon αγορι μου.
αθεοφοβε,γιαυτο γινεται και των απογειων..
biologos,αν κρινω απο την εξελιξη,μαλλον Ο ΑΝΘΡΩΠΟς οΡΧΗΣΤΡΑ..
ΧΑΡΙΔΗΜΕ,ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ;
michelan,για τα δοντια σου.
Απολυμενε δημοσιογραφε,
"ποιος σου'βγαλε το ματι;"
"Ο αδερφος μου."
"Γιαυτο ειναι τοσο βαθεια βγαλμενο"
ταραντελα,εκεινοι ειχαν ταλεντο.
mirage,εισαι του μεσαιου χωρου φαινεται.
2σχ2,μαλλον οι θεατες περνανε καλυτερα με τον μεσαιο χωρο..
Γιατρε,μαζευτηκαν πολλοι αρρώστοι μου φαινεται στο ιατρειο σου..
διαβολικον,ευχαριστουμε για την κατανοηση.
souigenerisav,ο Ταγκορ ωχρια..
zaphod,ναι στην κοινοκτημοσυνη.
απειρωτα,τιποτε δεν γινεται αν δεν θελει η νυφη..
Κωστα,αν ηταν ετσι,εστω και συμπεπηγμενος,θα τον ψηφιζα..
χαριδημε,τον ξερει,αλλα ολο κανει οτι δεν τον ξερει.
the torch,διαλεγεις και παιρνεις.Εισαι φιλος;Γινε μελος.
Λουδοβικος σκετος, Λουδοβικος των κατωγείων, Λουδοβικος των λαμογίων.
...Λουδοβίκος των χαμαιτυπείων...?
καπετάνιο, οι τρείς πόλοι θέλουν τη δική μας 'μακριά γαϊδούρα' στο μπρούμυτο... Και θα 'ρχονται με φόρα!
haris,τα χαμαιτυπεια εχουν οργανωση,προγραμμα,εξυπηρετηση.Δεν ειναι κομματα.
Κωστη μου,οι πολοι θελουν ορθια γαιδουρα,οχι μακρυα σαν τη δικη μας...
Κάνει πως βλέπει αριστερά, μαδεξιά κοιτάζει....
σερσε να φαμ
Ο κακός ο λύκος,
η κοκκινοφουστίτσα,
η κοκκινομπου(σ)τίτσα,
η ατέλειωτο πόδι διχτυωθείσα...
Μέλος ποτέ! Φίλος με πολλούς.
Δημοσίευση σχολίου