Δευτέρα, Οκτωβρίου 01, 2007

Τρεις πολοι

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Λουδοβικος σκετος, Λουδοβικος των κατωγείων, Λουδοβικος των λαμογίων.

27 σχόλια:

industrialdaisies είπε...

Ένας ο τρόπος που μας γ@μ@$%#$...

Συγγνώμη για την βωμολοχία. Καταλαβαίνεις, βέβαια, ότι με τόσο "σεξουλιάρικο" ποστ οι παραπομπές είναι αναπόφευκτες...

Καλό μήνα Καιρέ μου (μην εξαφανίζεσαι τόσο πολύ -αν προλαβαίνεις βέβαια-μας λείπεις εδώ μέσα)! :)

kyriaz είπε...

Οι πόλοι είναι δύο
οι πώλοι όμως(τα γαϊδούρια δηλαδή)...πολλοί.

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

louis vision

αθεόφοβος είπε...

Άμα βλέπει κανείς τέτοιες φωτογραφίες ο Λουδοβίκος μας, σκέτο λαμόγιο των κατωγείων, μετατρέπεται σε Λουδοβίκο των Ανωγείων !
ΠαρεΜμπιπτόντως θα έλεγα ότι ο νηστικός παντεσπάνι ονειρεύεται!

BioLogos είπε...

Λουή ντε Φινές (ελληνιστί) και ο Φαντομάς.

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα τι ψιλό...?

Με τους λουδοβίκους μπούχτησα....

Καλή σου μέρα! Πάω για βαρέα.. :-)

Dreamer on the Poof είπε...

Τρε(ι) ςπ(εσιαλ) ολοι...

Ανώνυμος είπε...

Τo blog του απολυμένου από την ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…
http://apasxolisi.wordpress.com/

Ανώνυμος είπε...

οι τρίο στούτζες λέω εγώ.
Κάντε εσείς την αντιστοιχία.

ΦΑΝΤΙ είπε...

Εμένα προσωπικά με ελκύει πολύ ο μεσαίος πόλος ... :) :)

2Σx2 είπε...

Ο μεσαίος χώρος περνάει καλύτερα! :)))
Υπάρχουν πλέον και φωτογραφικά ντοκουμέντα! :)))

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

Την στάση 111 του Καμασούτρα όλοι την ξέρουμε στην Ελλάδα χειμάζεται με το κοινότυπο όνομα "σουβλάκι". Θέλει ιδιαίτερα προσόντα καλές αναρτήσεις και κυρίως προυπηρεσία της ομάδος στη συγχρονική κολύμβηση. Οι πόλοι της φωτό διαβλέπουν τον χάρτη του Σύμπαντος από τις εκδόσεις National Geographic ανιχνεύοντας την Ανδρομέδα γιαυτό και το απλανές όμμα του "σκέτου", το ήδη εξοστρακισθέν του "των κατωγείων" και το παραπειστικό του Λουδοβίκου των "λαμογείων". Του Μπατατουδ* των 18 δις της Ολυμπιάδας και του "πολιτισμού" Καλό Φοροχειμώνα αρκεί να τον δούμε βέβαια.

ΔemΩΝ είπε...

Λουδοβίκος ο Τρικάβαλος

ο ανδρικός πλυθησμός σας ευχαριστεί θερμώς καιρέ για το φθινοπωρινό ανέβασμα της θερμοκρασίας

suigenerisav είπε...

Στον πόλο, στον ΠΩΛΟ (!)
'κεντράρουμε' για μώλο ..

Zaphod είπε...

Ο τρίτος πόλος προς τον σοσιαλισμό :-)

ΑΠΕΙΡΩΤΑΣ είπε...

Και να σκεφτεί κανείς πως όλη η συζήτηση στο ΠΑΣΟΚ είναι γύρω από το ποιος θα έχει ελπίδες κάποια μέρα να κάτσει τον πόλο του στο Μαξίμου με σκοπό να μας ξεπολιάσει!

Ανώνυμος είπε...

Συμπληρωματική... Ο γάτος κι αν αλευρωθεί, ο ποντικός τον ξέρει....

The Torch είπε...

Λουδοβίκος Χοντρός, Λουδοβίκος αθλητικός, Λουδοβίκος δυσλεκτικός, Ποιός Λουδοβίκος...

o kairos είπε...

industrial,κανεις δε μας @@&%$**.Μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας.

κυριαζ,οπως και οι θαλαμηπολοι.

Σπυρο,vizon αγορι μου.

αθεοφοβε,γιαυτο γινεται και των απογειων..

biologos,αν κρινω απο την εξελιξη,μαλλον Ο ΑΝΘΡΩΠΟς οΡΧΗΣΤΡΑ..

ΧΑΡΙΔΗΜΕ,ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ;

michelan,για τα δοντια σου.

o kairos είπε...

Απολυμενε δημοσιογραφε,
"ποιος σου'βγαλε το ματι;"
"Ο αδερφος μου."
"Γιαυτο ειναι τοσο βαθεια βγαλμενο"

ταραντελα,εκεινοι ειχαν ταλεντο.

mirage,εισαι του μεσαιου χωρου φαινεται.

2σχ2,μαλλον οι θεατες περνανε καλυτερα με τον μεσαιο χωρο..

Γιατρε,μαζευτηκαν πολλοι αρρώστοι μου φαινεται στο ιατρειο σου..

διαβολικον,ευχαριστουμε για την κατανοηση.

souigenerisav,ο Ταγκορ ωχρια..

zaphod,ναι στην κοινοκτημοσυνη.

απειρωτα,τιποτε δεν γινεται αν δεν θελει η νυφη..

Κωστα,αν ηταν ετσι,εστω και συμπεπηγμενος,θα τον ψηφιζα..

χαριδημε,τον ξερει,αλλα ολο κανει οτι δεν τον ξερει.

the torch,διαλεγεις και παιρνεις.Εισαι φιλος;Γινε μελος.

Haris είπε...

Λουδοβικος σκετος, Λουδοβικος των κατωγείων, Λουδοβικος των λαμογίων.

...Λουδοβίκος των χαμαιτυπείων...?

Κωστής Γκορτζής είπε...

καπετάνιο, οι τρείς πόλοι θέλουν τη δική μας 'μακριά γαϊδούρα' στο μπρούμυτο... Και θα 'ρχονται με φόρα!

o kairos είπε...

haris,τα χαμαιτυπεια εχουν οργανωση,προγραμμα,εξυπηρετηση.Δεν ειναι κομματα.

Κωστη μου,οι πολοι θελουν ορθια γαιδουρα,οχι μακρυα σαν τη δικη μας...

Ανώνυμος είπε...

Κάνει πως βλέπει αριστερά, μαδεξιά κοιτάζει....

οι σκιές μιλάν είπε...

σερσε να φαμ

Dreamer on the Poof είπε...

Ο κακός ο λύκος,
η κοκκινοφουστίτσα,
η κοκκινομπου(σ)τίτσα,
η ατέλειωτο πόδι διχτυωθείσα...

The Torch είπε...

Μέλος ποτέ! Φίλος με πολλούς.