Οι δύο υποψήφιοι Γιώργος και Βενιζέλος έχουν κατηγορήσει ο ένας τον άλλο ως ανίκανο, όργανο συμφερόντων, όμηρο βαρόνων, υποκριτή, προσωπολάτρη. Τα στελέχη του κόμματος, επίσης, έχουν κατηγορήσει αλλήλους για αδιαφάνεια, κακοδιαχείριση, διαφθορά, νεποτισμό, φοροδιαφυγή, ψέματα, υπονομεύσεις και υποκρισία.
Αν λενε αληθεια,ο κόσμος ψηφίσε ποιους;
Εάν δεν λένε αλήθεια, αλλά απλώς σπιλώναν υπολήψεις, ο κόσμος ψηφίσε ποιους;
50 σχόλια:
Σε αλλη γη;-)
[αχ, γαμα τους Γιωργο μου,γαμα τους, τους ξερουμε αφου.Βαπορακι τους εχουν γινει τα ταληρα,καπετανιοι τους οι οιωνοδημοσκοποι,και δυστυχως μας εχουν φερει και εμας στα νερα τους.Για να τους δεχομαστε παει να πει πως κι εμεις οι ιδιοι εχουμε παψει να μοιαζουμε με τον εαυτο μας.Με κλειστα πανια πως να σεργιανισουμε ξανα στ'Αγιο Ονειρο ?]
Προφανώς αυτόν που πιστεύουν πως μπορεί να φέρει ξανά το κόμμα στην εξουσία. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.
Αλήθεια γιατί να πας σε διάλογο με αυτόν που σου έκλεψε αυτά που του δάνεισες και σε καλεί να συζητήστε με ποιο τρόπο δεν θα σου δώσει και τα υπόλοιπα χρεωστούμενα; Και που αν πας, ανεξάρτητα από τις διαφωνίες σου, θα πει πως η δική του απόφαση ήταν το αποτέλεσμα του διαλόγου;
esy les tin alithia?
Ο Γιώργος και Βενιζέλος?...:)))
Αλήθεια είπαν τα καμάρια τους και οι πασόκοι το γνωρίζουν καλά αυτό αλλά φαίνεται, πως στο σπίτι του εκσυχρονισμένου κρεμασμένου, το ταμπού με το σκοινί έχει πιά ξεπεραστεί.
Καλή σου μέρα.
Και το γελοίο του πράγματος δυο μήνες τώρα, είναι η ερώτηση την οποία συχνά πυκνά σου υποβάλλουν κάποιοι:
-Μα πες, ποιόν θες εσύ; Ποιόν προτιμάς;
Μα πώς να επιλέξεις ανάμεσα στη Σκύλλα και τη Χάρυβδη; Ή (για να δανειστώ την πρώτη φράση του Πάνου) να προτιμήσω τί; Αν θα με βιάσουν όρθιο ή στα τέσσερα;
Έλεος με τις λογικές ορισμένων...
O κόσμος ψήφισε εν γνώσει του ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, η "αθώα" προσπάθεια του αδαούς να πάει με το σύστημα(άλλοι λένε το μικρότερο κακό) με την ελπίδα να τους αφήσουν ήσυχους (και μικροπαραβατικούς)και να μην τους καταστούν συνένοχους ή θύματα που κάποιοι τους κρύβουν ,για λίγο, ότι είναι....
Μα, λένε οι πολιτικοί ψέμματα...?
Πώς σου ήρθε αυτό...
Γιώργο, υπάρχει και η τρίτη άποψη. Ότι δηλαδή δεν πρόκειται ούτε για αλήθειες, ούτε για ψέμματα και πως αυτές είναι απλά οι πρακτικές της πολιτικής.
Οφείλω λοιπόν να παρατηρήσω ότι έχουν και έχουμε μια πολύ διεστραμμένη εικόνα της πολιτικής και είμαστε και γαμώ τους μαλάκες που παίρνουμε στα σοβαρά ανθρώπους που δεν το ΄χουν σε τίποτα να χρησιμοποιούν τόσο χυδαίους χαρακτηρισμούς με άλλοθι το "καλό" μας.
Είναι σα να προσλαμβάνεις ηλεκτρολόγο να σου αλλάξει τις ασφάλειες και αυτός αντί να κάνει δουλειά, να σου ρίχνει χριστοπαναγίες που τις έκαψες. Και συ να τον πληρώνεις κι από πάνω. :(
Μαύρου Γάτου,
αλλέως Ναπολέοντος Βατερλιώτη:
Τα χλωμά τα πασοκάκια
Τα χλωμά τα πασοκάκια
μαραμένα σαν τα κρίνα,
στέκουνται, σα μαγεμένα,
και κοιτάν την Εξουσία,
δεν τα νοιάζει για το κρύο,
δεν τα νοιάζει για την πείνα,
κάθουνται μαρμαρωμένα,
και κοιτάν την Εξουσία...
Κι οι νουδίτες, από μέσα,
με τα κόκκινα λακκάκια,
που αντίπαλο δεν έχουν,
και γι' αυτό δεν έχουν κάκια,
οι νουδίτες μπουκωμένοι,
απ’ την τόση βουλιμία,
τα κοιτάν, κι εκείνοι τώρα,
σαν αλλόκοτα θηρία!
Τους νουδίτες τι τους νοιάζει!
καλά κάθουνται στη ζέστα,
τα φτωχά τα πασοκάκια,
όμως γύρισε και δες τα,
μ' ένα πράσινο βρακάκι,
ξεφτισμένο και τριμμένο,
μ' ένα σκίσιμο από πίσω,
ντροπαλά μισοκρυμμένο,
με πρησμένο, από τις ήττες,
το μικρούλι τους χεράκι,
μάλλον τα καημένα εκείνα,
μοιάζουν να 'ναι από σαράκι...
Κι όμως να που, με μια ψήφο,
επιλέγουν αρχηγό,
ΚΙ ΑΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝΕ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ,
ΘΑ ΤΡΙΤΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ...
Μα σαν πάνε παρακάτου,
που κανένας δεν τα βλέπει,
έρημα και μοναχούλια,
με τον ουρανό στη σκέπη,
κρύβουν έτσι απελπισμένα,
τα ματάκια στον αγκώνα,
που κι εκείνος κλαίει, κλαίει,
στην πικρήν αυτήν εικόνα...
Νομίζω πως ψήφισαν τον Ανδρέα Παπανδρέου.
Όχι ότι αλλάζει κάτι επί της ουσίας, απλά λέω.
Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα να έχετε.
Σας φιλώ.
:)
'Οποιος και να έβγαινε,
πρώτος στο χωριό θα ήταν...
Είναι ικανοί/ικανότατοι και οι δύο,
αλλά από την δεύτερη θέση και κάτω...
Άν το ΠΑΣΟΚ δεν βρει χαρισματικό ηγέτη
θα αργήσει πολύ να πανηγυρίσει νίκη σε εκλογική αναμέτρηση,
όποιο πρόγραμμα και αν ευαγγελίζεται...
Πρέπει να 'σαι λέρα για να κυβερνάς γαλέρα.
αχ βρε Γιώργο...Το πλήθος. Το πλήθος σου λέω, χωρίς καμία αφ' υψηλού ματιά, μόνο κούραση και λύπη.
Και ποιος σου 'πε μωρέ Γιώργη πως ο κόσμος θέλει να ψηφίζει αδιάφθορους,ειλικρινείς και νομοταγείς;...Ο κόσμος ψηφίζει τους κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσίν του...
(Πάντως αν απαντήσει κανείς στο ερώτημά σου,του έχω και λίγο πιο δύσκολες ερωτήσεις-απορίες να μου επιλύσει:το σύμπαν συνεχώς θα διαστέλλεται;Τι έλεγε το τελευταίο ποίημα του Βέλτσου;Γιατί υπάρχει η σκωληκοειδής απόφυση;Ποια μέρα δεν είδαμε τον Άδωνι Γεωργιάδη στην τηλεόραση;....)
Καλησπέρα!
"Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ"!!!!
ο κοσμος ψήφισε αυτόν που του υποδείξανε να ψηφίσει.
Αυτόν που του υποδείξανε τα μμε
Αυτόν που του δείξανε οι τοπικές κομματικέ οργανώσεις
Αυτόν που του υποδείξανε οι διαμορφωτές συνηδείσεων
Ποιός είναι αυτός?
Μα...αυτός που αναφέρεις κι εσυ!
greekgaylolita,δεν ειχε ποτε δικα του πανια ο λαος.Με ξενα επλεε.
νικο,δεν υπαρχει αλλος δρομος απο το διαλογο ή τον πολεμο.Ολα τα αλλα ειναι υπεκφυγες.
aivali,ναι,εγω λεω την αληθεια.
χαριδημε,δεν βλεπω κανενα σκοινι στο πλατυσκαλο της εξουσιας.
σκιες,θελουν συμβολα και οχι ουσια.
διονυσε,ναι,εν γνωσει του.Και πολλοι,εν τη αφελεια τους.Αλλα,για την αφελεια δεν μπορει να κατηγορησει κανεις κανεναν.
hari,λεμε και καμια μαλακια να περναει η ωρα.
Ναπολεων,σκεψου τι θα εγραφε ο Αριστοφανης αν ζουσε σημερα.
ladybug,εχεις πολυ σοφο δικιο.Αλλα,αυτο το εχει αναλυσει πληρως ο Χιτσκοκ στο Ψυχω.
michelan,η εποχη ειναι των μετριων παγκοσμιως,δεν ειναι των χαρισματικων.
σχολιαστη,...
Κωστα,μ ενδιαφερει η πολιτικη και οχι ηυ πολιτικαντικη.
roidi,ποσο σε καταλαβαινω και με καταλαβαινεις.
kyriaz,Γιαννη δεν θελει ο κοσμος.Θελει να κρεμαει ενοχους στο Συνταγμα και να λυντσαρει αυτους που δειχνει ο καταδοτης.Αλλα,εχω απαντησεις σε ολα σου τα ερωτηματα.Το ποιημα του Βελτσου μιλουσε για το εσυ σου και8 το εγω σου στη φαση του ιμπεριαλισμου.Η σκωλικωειδης υπαρχει για να παραγει ενζυμα που βοηθανε την πεψη.Την περασμενη Τεταρτη δεν ειδαμε τον Αδωνη.Αλλα ερωτηματα;..:-)
Αγγελε,λιγοτερο τραγικα,πιο ασημαντα.
οι μέτριοι (ξανά)έσονται πρώτοι...
Τότε, ποιός ή, καλύτερα, πώς βλέπετε να μπορεί να "συμβολοποιηθεί" σήμερα η ουσία, όταν η παιδεία..., η σκέψη και το συναίσθημα των ανθρώπων... ; [κανονικά θα έπρεπε εδώ να ακολουθήσει ένα μακρυνάρι καρκινωμάτων λίγο-πολύ γνωστών και χιλιοειπωμένων]
Καιρέ μου, χωρίς αυταπάτες πάει ο κόσμος. Η αλήθεια ΤΟΥ είναι κάπου στη μέση. Ναι, είναι όλα αυτά τα αρνητικά ο καθένας τους αλλά έτσι είναι όλοι. Όχι, διαβάλλει ο ένας τον άλλον για να εκλεγεί αλλά... έτσι κάνουν οι πολιτικοί.
Μεταξύ ποιών ψήφισαν τελικά; Της Σκύλλας και της Χάρυβδης. Η ανικανότητα είναι καλύτερη από την εξουσιομανία. Για τον Έλληνα.
Καλημέρα και φιλιά!
Παλιό αλλά προφητικό:
Νύχτα βουλευτικών εκλογών του 2008 (σιγά μη γίνουν αργότερα). Ένας φουκαράς ψηφοφόρος πέφτει σε ενέδρα εξαγριωμένων πασόκων (μόλις έχουν χάσει για άλλη μια φορά και βγήκαν στους δρόμους ψάχνοντας κάπου να ξεσπάσουν).
Με ύφος γεμάτο τσαμπουκά, ο αρχηγός της ομάδας τον ρωτάει: "Σύντροφε, εσύ με ποιούς είσαι; Με εμάς ή με τους άλλους;"
"Θέλει και ρώτημα ρε παιδιά. Με εσάς είμαι", απαντάει ο δυστυχής για να σώσει το τομάρι του.
"Εμείς όμως είμαστε οι άλλοι" λέει χαιρέκακα ο αρχιπασόκος, δίνοντας έτσι το σύνθημα στους υπόλοιπους για να ορμήξουν...
Είμαι κακιά που διασκέδασα όσο τίποτα αυτή την Πασοκιάδα; Δηλαδή τόση κατινιά, θεόσταλτο δώρο μου έκαναν. Αφθονο γέλιο έκανα επί καθημερινής βάσης. Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να το δω αλλιώς.
Ητο μακράν το best ξεκατίνιασμα ever. Αν κράταγε κι'άλλο η προεκλογική περίοδος θα τους βλέπαμε και στα μεσημεριανά.
Θαυμάσαμε ακόμα μιά φορά το επίπεδο του πολιτισμού αυτής της ρημαδοχώρας.
Ευγε παλληκάρια!
Εγώ βλέπω αλλά είναι παραγάδι..
Κύριε Τετράδη, αν αντέστρεφε κανείς την ερώτηση (τεχνάσματα της ψυχανάλυσης) πιο αγχωτικό μού φαίνεται το ερώτημα ποιος κόσμος τους ψήφισε.
Αυτούς!!!
(δείχνω κάπου)
...σας αρέσει η Ελλάδα miss? Τι θα κάνετε το βράδυ και τέτοοια σκηνικά..
Εμένα δεν μου πέφτει λόγος!
Ας απαντήσει όποιος νοιώθει ...κυρίαρχος λαός.
Σοφόν και σαφές. Το σκέπτομαι συνέχεια αυτό που έγραψες. Όμως τι γίνεται αν δε μπορείς να κάνεις πόλεμο; Δέχεσαι μια ατιμωτική συνθηκολόγηση ή έστω διαπραγμάτευση;
Σκεφτόμουν χτες ακριβώς αυτό!
Οτι οι πολίτες έχουν τους πολιτικούς που τους αξίζουν.
Μόνο που την εκπαίδευση για να επιλέξουν την παρέχουν αυτοί που ψηφίζονται και ο κύκλος γυρίζει γυρίζει......
Δεν ξέρω ποιους ψήφισε, εμένα με κούφανε το γεγονός πως πήγαν τόσοι να ψηφίσουν. Μπορεί να είναι (...λένε...) λιγότεροι από το 2004 αλλά σίγουρα κάποιοι ενδιαφέρονται και πιστεύουν σε αυτά τα άτομα και αυτό όχι απλά με κουφαίνει αλλά με βγάζει και έξω από τα ρούχα μου..
Σπυρο,παντα ηταν πρωτοι
Σκιες,για μενα ενας ειναι ο δρομος.Να λεγονται τα πραγματα με το ονομα τους.Και να γινονται με γνωμονα το συμφερον που ξεκιναει απο τους αδυναμους πρωτα.
industrial,η ανικανοτητα ειναι προτιμοτερη απο την εξουσιομανια για τον μεσο τετοιο ψηφοφορο,αλλα ο ιδιος εχει συμβαλει να βρισκεται μονο μεταξυ αυτων των δυο κακων.
nefelika,μετα τη μαχη ολοι πανε με τους νικητες..
ελληνιδα,το επιπεδο χτιζεται απο πανω προς τα κατω.Το χτιζουν αυτοι που ξερουν.Εκει ειναι το προβλημα.Οχι σ αυτους που δεν ξερουν.
χαριδημε,μην ειναι και ανεμοτρατα
μαριλενα,ετσι μου φαινεται κι εμενα..
Κωστα,στην Ελλαδα της αναξιοκρατιας κανεναν δεν τον ξερναει το συστημα.
narita,μην τους εκθετεις ετσι...
δημητρη,ως κυριαρχος μαγειρας τι εχεις να πεις..
νικο,κανεις μια εντιμη διαπραγματευση.
Σταυρο,μακαρι να την παρειχαν αυτοι που ψηφιζονται.Ειναι εξ ισου ανεκπαιδευτοι μ αυτους που ψηφιζουν.
zaphod,δεν ειναι κακο που πηγαν τοσο πολλοι σε τετοια εποχη.Ισως ειναι αισιοδοξο σαν φαινομενο.Το θεμα ειναι τι τους κανεις αυτους.Γιατι σχεδον παντα τους κακομεταχειριζεται αφορητα η νομενκλατουρα.
Γειά σας.
Μάλλον ψήφισαν ένθεν και ένθεν.
Αλλά ενθάδε κείται μόνο ο ένας.
Ή μήπως κάνω λαθος και κείνται και οι δυό οριζόντια;
@kairos
Ναι ρε συ αλλά νομιζω πως για πιο σημαντικά θεματα θα απείχαν. Το πάθος και ο πόθος του πασόκου αποδείχθηκε μεγαλύτερης σημασίας από άλλα και άλλα....:-(
Καιρέ,
αυτό δεν είναι πλέον κόμμα / κίνημα !!
Είναι λαϊκό σκυλάδικο όταν ξεμαλλιάζονται οι φίρμες γιατί δεν εισπράττει το μαγαζί από τα σπασίματα !!
Οίκου, λογικής καταστροφή.
Ρε καιρέ, έχεις υπ'όψη σου την έρευνα για τη γενιά του πολυτεχνείου που παρεουσίασε χτες ο ΣΚΑΙ? Μ' έβαλε σε σκέψεις...
καιρε τις φωτο στο ποστ δείχνω..
αλλά είναι αγένεια ε; (γενικά)
kalimera, na se rotiso? meta apo toso vrisimo pou epese metaksi tous, pistevis oti tha sinexisoune enomeni?
Εντιμη διαπραγμάτευση με τον Αλογομούρη γίνεται; Ή, όπως λέει η προεδράρα μας, με τα γιαπάκια-πρακτοράκια της ΠΓΔΜ;
manitari,κανεις δε χανεται στο Jurastic Park.
so far,ριξε στο κορμι μου σπιρτο να πυρποληθω...
χαριδημε,οχι απλως την ξερω,αλλα και την προσυπογραφω σαν εξαιρετικα πετυχημενη στο αποτελεσμα.Κυριως στηυ συνεχεια της με τις μαρτυριες των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ παροντων,που δημοσιευσε το Σαββατο η Καθημερινη.
narita,καθολου.Ενα μοιρασμα ειναι:-)
ανωνυμε,βρισιμο;Ποιο βρισιμο!Ετσι μιλουσαν παντα ετσι ο ενας για τον αλλον.
νικο,εντιμη;Εντιμοτητα ειναι να υπερασπιζεσαι το δικιο σου.Στο πεδιο της μαχης.Οχι της αποχης.
έχω μία κάρτα διπλή. Κάνουμε ανταλλαγή;
sas ipe sofous?
giauto sas enoni to tamio me tous epistimones? ke ama kanete apergia tha grafete mono sta blog?
ανωνυμε,μας ενωνει μπας και γινουν επιστημονες οι μισοι δημοσιογραφοι,που ισα που εβγαλαν το γυμνασιο,με μεσο.Αμα κανουμε απεργια θα παω να μαζεψω τις ελιες.Που ειναι επιστημη,την οποια δεν θελει κανενας απο τους καλοαναθρεμμενους κωλους των επιστημονων.
κατρουλη,την αλλαζω ρε συ.
Kalimera kere, me lene viki, den exo blog,alla etsi diavazo na matheno. Tha kanis to kalitero,afou tha pas gia elies, o Theodoros ke i maro to exoune kanonisi to thema
Καιρέ, αυτόν τον Δεκέμβρη η βροχή πέφτει λάθος.
Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα! Είναι ελιές σε σας? Εμείς εδώ παραχρονιά.
Και δύσκολα υπάρχει γυρισμός...
Γιατι σαμπως αυτοι που τους ψηφισαν ηταν καλυτεροι???
Δημοσίευση σχολίου