Αρχισε και κορυφώνεται η προβολή της χιλιοπαιγμένης κωμωδίας «ψήφισέ με να σε σώσω», σε σκηνοθεσία των κομμάτων ομοθύμως, με τους ίδιους ηθοποιούς εδώ και χρόνια και με παραγωγό αυτόν που μονίμως πληρώνει: το κορόιδο, που λιβανίζεται ως εμπνευστής, ως κυρίαρχος, ως πρωταγωνιστής: τον ψηφοφόρο και τα παιδιά του.
Ας πρόσεχε, θα μου πείτε. Μα, προσέχει.
Το 1974, ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής ψήφισε με πάνω από 50% τον Κ. Καραμανλή, τον οποίο είχε διώξει με ανάλογο ποσοστό μόλις 10 χρόνια νωρίτερα. Το 1977 του ξανάδωσε την πλειοψηφία για να βρεθεί με τον Κ. Μητσοτάκη υπουργό Συντονισμού και με απαγορευμένο το ξενύχτι! Δεν το άντεξε. Το 1981 φέρνει στην εξουσία τον Ανδρέα Παπανδρέου, που κάνει πράξη το όνειρο του μέσου Ελληνα: κλέψε πριν σε κλέψουν, κορόιδεψε πριν σε κοροϊδέψουν.
Το 1985, και ενώ ο Δημοκρατικός Στρατός του 1949 αριθμούσε ήδη πάνω από 2,5 εκατομμύρια φαντάρους σε σύνταξη και πάνω από 6.000.000 Ελληνες είχαν αντισταθεί στη χούντα, σε σημείο που να απορεί κανείς πώς άντεξε η επάρατος για εφτά (7) χρόνια, ο κι εσύ λαέ βασανισμένε, που ήδη θεωρούσε ότι μπορεί να κάνει ένα δωράκι 500.000.000 δρχ. στον εαυτό του απ' τον δημόσιο κορβανά ατιμώρητος, επιβράβευσε με μια νέα θητεία την κυβέρνηση του Λευκού Πελέ, προσδοκώντας να αλώσει και τις ελάχιστες υπηρεσίες και Αρχές του κράτους, που αντιστέκονταν ακόμα στην αυθαιρεσία, λόγω της ξεροκεφαλιάς μερικών εργαζομένων τους.
Επειδή ο πεινασμένος κλέβει άγαρμπα, το 1989 καλείται να ψηφίσει εν μέσω γενικής κατακραυγής για τα δημόσια λεφτά, που τρώγονταν ανεξέλεγκτα. Βρέθηκε με μια κυβέρνηση συνεργασίας όλων των μεγάλων κομμάτων και με μια Αριστερά για πρώτη φορά ενωμένη. Δεν το άντεξε ούτε αυτό. Ηταν τέτοιο το σοκ, που ψήφισε τον Μητσοτάκη. Αυτή τη φορά ο εξαποδώ δεν του απαγόρευσε το ξενύχτι. Του απαγόρευσε τις αυξήσεις μισθών.
Ευτυχώς, χάρη στην ανεξάρτητη συνείδηση των επιχειρηματιών, που δεν ανακατεύονται με την πολιτική εκτός αν κινδυνεύουν τα συμφέροντά τους, μια σύμβαση του ΟΤΕ πήγε στραβά και ο κυρίαρχος λαός ξανάφερε στην εξουσία το 1993 τον ήρωα του Χέρφιλντ, Ανδρέα, που μεταξύ Τήνου - Πάτμου και Παναγιάς της Καστριανής ξανάχτισε τη λαϊκή συνείδηση της αρπαχτής, που είχαν απειλήσει οι κυβερνήσεις συνεργασίας και ο μονοφαγάς πρώην πρωθυπουργός.
Στη διάρκεια των ετών 1994-1996 αποδείχτηκε περίτρανα ότι αυτή η χώρα δεν έχει ντε και καλά ανάγκη πρωθυπουργού για να κυβερνιέται, μήτε και καταστρέφεται. Ο λαός, όμως, έχει αντίθετη άποψη. Το φθινόπωρο του 1996 καλείται να ψηφίσει και προκρίνει τον σοβαρό κύριο Σημίτη, που είχε ήδη δώσει τα Ιμια και τον Οτζαλάν.
Μια νέα εποχή ανατέλλει. Η οικονομική λιτότητα για τους εργαζόμενους, που άρχισε επί Σημίτη το 1985 και η οποία δεν αγγίζει κατά διαβολική σύμπτωση ούτε τους επιχειρηματίες ούτε τις τράπεζες, που αυξάνουν αλματωδώς τα κέρδη τους, παγιώνεται.
Κατά διαβολική σύμπτωση ο περίγυρος του πρωθυπουργού και μεγαλοϋπουργοί ενισχύουν τον Αρμάνι και την Ντόνα Κάραν. Το 2000 ο κυρίαρχος λαός κάνει λάθος για 70.000 ψήφους και ξαναφέρνει την ίδια κυβέρνηση στην εξουσία.
Ξεπατωμένος από την εκτεταμένη κλοπή κυβερνητικών και του άλλου μισού λαού, που του πουλάει τη χωριάτικη 12 ευρώ στις διακοπές του και το κινέζικο τσίτι του ενός ευρώ για 100, διορθώνει το λάθος του το 2004, φέρνοντας στην εξουσία τον νέο, άφθαρτο, πολλά υποσχόμενο Καραμανλή τον Βου, που θα ξήλωνε το κράτος της ρεμούλας και των πέντε νταβατζήδων.
Το 2007 και αφού η επανίδρυση του κράτους της ρεμούλας και των 5 νταβατήδων είδε ανίκανη την Ελλάδα να καίγεται, το τηλέφωνο του πρωθυπουργού να παρακολουθείται, την Παιδεία να πατώνει από τα μικροσυμφέροντα διδασκόντων και διδασκομένων, την Υγεία να χρηματίζεται με τον πιο ξεδιάντροπο τρόπο, τη δημόσια διοίκηση να κλέβει τον κόπο των ασφαλισμένων στα ταμεία, ο πρωταγωνιστής, μοναδικός, πάνσοφος, κυρίαρχος λαός ξανάδωσε μια ευκαιρία στον Βου, προκειμένου να αποφύγει μια ακόμα διακυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, τα ευεργετήματα της οποίας ήταν ακόμα νωπά στη μνήμη του.
Η λαϊκη εντολή δεν έγινε σεβαστή. Πριν συμπληρωθούν δύο χρόνια άγριας λιτότητας, τραπεζικού οργίου, διαπλοκής κορυφαίων κυβερνητικών στελεχών με κυκλώματα πλουτισμού του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, όργιου διορισμών, δικαστικής αυθαιρεσίας, αστυνομικής βίας και ανύπαρκτης εξωτερικής πολιτικής, ο πρωθυπουργός παραιτείται απαιτώντας να ξαναψηφιστεί.
Στις δύο προηγούμενες εκλογές, που έγιναν Οκτώβριο, νικητής βγήκε το ΠΑΣΟΚ. Στις δύο που έγιναν Σεπτέμβριο νικητής βγήκε το κόμμα που ήταν ήδη κυβέρνηση. Σε καμιά αναμέτρηση νικητής δεν ήταν η Αριστερά. Βγάλε συμπέρασμα.
Σήμερα, ο κυρίαρχος λαός δεν βρίσκεται μπροστά σε δίλημμα. Θα επιλέξει να απαλλαγεί από έναν πρωθυπουργό που δεν επανίδρυσε το κράτος, δεν αποδυνάμωσε τους νταβατζήδες, δεν ελάφρυνε τους εργαζόμενους αλλά τους εργοδότες και από ένα κόμμα, που επιδόθηκε στο ίδιο όργιο ρουσφετιών, που είχε επιδοθεί και το ΠΑΣΟΚ, και στην εξάπλωση της διαφθοράς μέχρι και στην τελευταία συνείδηση πολίτη.
Το δράμα του ο λαός θα το ζήσει για πολλοστή φορά από το 1989, μετά τις εκλογές και τον νέο θρίαμβο της κυριαρχίας του. Μόλις δει στην τσέπη του τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα, αν όχι και χειρότερα, επειδή η εποχή του δανεικού και του τζάμπα πλουτισμού έχει περάσει και πρέπει να πληρωθεί ο λογαριασμός. Με τις τράπεζες αγριεμένες μετά το στραπάτσο που έπαθαν από το μαϊμού χρήμα, που έπαιζαν στο διεθνές καζίνο.
Εχει εκπαιδεύσει κανείς τον κόσμο να έχει εργατική συνείδηση και συνείδηση αγοραστή; Κανείς. Το μέγα πλήθος ζει και ονειρεύεται γκλαμουριές και ξόδεμα με απαιτήσεις, μια θέση στο Δημόσιο για να πληρώνεται χωρίς να δουλεύει και μια τρύπα στον ιδιωτικό τομέα με «σιωπή μη χάσουμε τη θέση μας».
Ο κυρίαρχος έχει μολυνθεί, έχει εκμαυλιστεί, έχει διαφθαρεί απολύτως να έχει απαιτήσεις χωρίς υποχρεώσεις, όχι μόνο στη δημόσια και κοινωνική του ζωή, αλλά και στην ιδιωτική του, στο σπίτι του.
Ετσι, με μια Αριστερά στο ρόλο του γαβριά με τη σφεντόνα, αυτοαποκλεισμένη από τη διεκδίκηση της εξουσίας, επομένως από τον επωμισμό της ευθύνης των πράξεων, ο ένας, μοναδικός, υπέρλαμπρος, κυρίαρχος, παραχαϊδεμένος και παραμυθιασμένος λαός είναι έτοιμος να αλλάξει, με πανηγύρια κιόλας, αλυσίδες.
Αυτά παθαίνεις άμα είσαι η υπέρτατη εξουσία δι' αντιπροσώπων. Σαν να 'σαι μητέρα δι' αλληλογραφίας. Εχει λιγότερο κόπο, αλλά είσαι ένα τίποτα.
Κυρ.Ελευθεροτυπια 13/09/2009
25 σχόλια:
Γιώργο καλώς όρισες και καλό φθινόπωρο,
Δε νομίζω πως μπορεί να αντιτάξει κανείς σοβαρές αντιρρήσεις στα γραφτά σου. Το μόνο που θέλω να παρατηρήσω είναι πως ακόμη και στις χώρες, που δεν είναι ούτε το μπουρδέλο το δικό μας οι δε οικονομικοί δείκτες είναι καλύτεροι, το ίδιο κωλοδάχτυλο πέφτει στους οικονομικά ασθενέστερους και τα προβλήματα της ανεργείας και της συρρίκνωσης του κοινωνικού κράτους είναι το ίδιο έντονα. Αν ζούσε ο, γνωστός για τις ευδαιμονιστικές του απόψεις, Ανδρέας θα σου έλεγε πως εμείς τουλάχιστον έστω και με δανεικά το γλεντήσαμε. Σχετικά με την αριστερά δίκιο έχεις, αλλά βλέπεις πουθενά αλλού φως;
(Το κείμενο του Ανώνυμου στο προηγούμενο ποστ γιατί μου εμφανίζεται με κινέζικους (!) χαρακτήρες;
Μια υπογραφή κι από μένα - εκτός από εκείνο το σημείο που αφήνει να εννοηθεί πως η "ελπίδα" θα μπορούσε να είχε φωλίασει στην Αριστερά. Για μένα, το παραμύθι αυτό τέλειωσε. Μαζί με το παραμύθι του δι αντιπροσώπων ελέγχου της εξουσίας από τον κυρίαρχο λαό...
Καλό Χειμώνα
Το ζήτημα είναι αν θα βάλουμε μυαλό κάποτε..
Τζωρτζινο καλωσορισες αλλα σε βλεπω πολυ αγριεμενο και κανε λιγο κρατει γιατι θαχει πολλα ζορια ο χειμωνας!Δεν εχεις καταλαβει μωρε τοσα χρονια πως σκεφτεται το ποπολο και γιατι δεν προκειται ν αλλαξει ο κοσμος στα αστικα καθεστωτα;Τι φταινε τωρα οι παπατζηδες και οι παραμυθατζηδες που κανουν τη δουλεια τους,υπο το αγρυπνο βλεμμα των αφεντικων;Ο καθενας εχει τον νταβα του ειτε αρσενικος ειτε θηλυκος,γιατι ετσι λειτουργει η ατιμη ..κενωνια!Δεν βλεπεις και τον τιτλο της σημερινης Ελευθεροτυπιας "ΣΥΝΤΑΓΗ ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ"!!!Και υστερα φταιει ο Γιωργακης που αμολαει κατι παπαρες,οπως "μηδεν εις το πηλικιον" και οτι ο αγωγος Μπουργκας θα βλαψει τα συμφεροντα μας και κατ επεκταση και της μαμας Αμερικης!Γιωργο κατεβασε τωρα λιγο τους τονους για την Αριστερα κι αστη στη μοιρα της να πορευεται με το κεφαλι ψηλα στον ματαιο τουτο κασμο!Γιατι μπαινω στον πειρασμο να σκεφτω σαν τον Κομφουκιο οτι" δεν μπορουμε να πιασουμε μια μαυρη γατα σ ενα σκοτεινο δωματιο,κυριως οτν δεν υπαρχει η γατα"! BELLACIAO..
Ωραια περναμε αντιεξουσιαστες μου και αφηστε τα παραμυθια τωρα με τους δρακους και τα βασιλοπουλα της εξουσιας! ("Αποκοιμισμενοι πολιτες" η "η καθαρη βοη του χαους οδηγει στην αυτοκτονια")
Κουιζ,ποιος και ποτε ειπε΄"Εφυγαν τα σκατα και ξεσκατωθηκαμε,ηρθαν τ αλλα σκατα και ξανασκατωθηκαμε";
Το κείμενο αυτό μαζί με το χθεσινό σου στην Ε είναι από τις ρεαλιστικότερες καταγραφές της ελληνικής πραγματικότητας.
Λόγω του προσωρινού, ελπίζω αποκλεισμού πρόσβασης στο ιστολόγιο μου, έφτιαξα ένα νέο μπλογκ που μπορείτε να δείτε στο http://atheofobos2.blogspot.com/ όπου και εξηγώ γιατί έγινε αυτό.
Το νέο μπλογκ θα αποτελέσει και την συνέχεια του προηγουμένου.
Με την αλλαγή αυτή έμπλεξα και απασχολήθηκα αρκετές ώρες ώστε δεν πρόλαβα να τελειώσω ένα κείμενο σχετικά με τις προσεχείς εκλογές,αλλά που θα πάει σε λίγο θα είναι έτοιμο.
Mια χαρά η ανασκοπηση στη νεότατη μας ιστορία που ειναι τόσο μα τοσο γερασμενη ήδη σχεδόν κακοποιημένη, από όλους τους εραστές της εξουσίας αυτού του τόπου. Διαπιστώνουμε αλλά δεν πραττουμε.
Πολυ καλα ξηγηθηκε η Μανια και εστειλε στον παγκο Σταθη και Ρουμπανη,που ειχαν ανοιξει παραμαγαζο του Συριζα στην Ελευθεροτυπια,πιστοι στις ακαταλυτες αρχες της...ελευθεριας του Τυπου!Τι επρεπε να κανει δηλαδη η κορη του Κιτσου;Αρκετα δεν μας τα ειχαν ζαλισει τα ουμπαλα ο ανηψιος της κυρα Φωτουλας και ο Γρηγορης ο φλου,που απ οτι πρβλεπω θα διαπρεψουν στο Κοινοβουλιο!
Μα τι ξεφτιλα ειναι αυτη ρε Γιωργο;.ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ..
DUCE DI CATAKOLO!!
Καλως σας βρισκω ολους,σε καιρους χαλεπους.Σε τετοιους καιρους λοιπον,και οχι μονο,οι συγκρουσεις ειναι αναποφευκτες,αλλα αυτο που μετραει ειναι το τελικο αποτελεσμα.Δεν πρεπει ποτε να υποτιμαει κανεις τη δυναμη των δημοσιογραφων να υπερασπιζονται την ελευθερια της γραφης και τη δυναμη μερικων εκδοτων να καταλαβαινουν το συμφερον της δημοσιογραφιας,που υπηρετουν.Αυτα ειναι επιπονες διαδικασιες,που γινονται στο πεδιο της μαχης.Και το πεδιο της μαχης ειναι οι χωροι δουλειας,δεν ειναι τα διαφορα καφενεια.Επομενως,ας δουμε το αποτελεσμα και ο καθενας τον εαυτο του.Και ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθον.
Καλως σε βρηκαμε Γιωργο ,αλλα μερικοι προβεβλημενοι δημοσιογραφοι απο την πολλη επιπολαιοτητα απεκτησαν τεραστιο βαθος (!),για να παραφρασουμε τον Νιτσε. Ετσι εξηγουνται και μερικα φαινομενα των χαλεπων καιρων μας..Ελεησον...
Αν σου πω οτι δεν συμφωνω θα σου ελεγα ψεμματα.
Τζωρτζιο πες στον φιλο μας τον Σταθη οτι το μεγαλυτερο λαθος του ηταν οτι δεν ρωτησε την θεια Φωτουλα,πριν πει το ΝΑΙ στον Αλεξη!Ετσι εκει που πηγαινε για μαλλι βγηκε κουρεμενος,γιατι οι "ατακτοι της Αριστερας" δεν αστειευονται!Να γιατι η Μανια ειχε δικιο απο την αρχη οταν του ειπε οτι θα τρωθει η αξιοπιστια του σε οποιαδηποτε περιπτωση!Και οχι μονο του την εφεραν πισωπλατα τα συντροφια αλλα του κολησαν απο πανω και τη ρετσινια του "εθνικιστη" και αντε να την βγαλει!.Οι αταξιες επισυρουν και ποινες.Και τωρα καλη ξεκουραση...Ο ΑΤΑΚΤΟΣ
Να ζουν αυτοί ή να μην ζούν ,είπε ο ποδηλάτης πρίγκηπας της Νότιας Δανίας,και η οργασμικη παντοδυναμία χτύπησε άπορες κορασίδες και γερομπαμπαλήδες Θεωνάδες κομφερασιέ. Ο Στάθης είναι Δημιουργός και αυτόν σέβομαι και εκτιμώ δια ψήφου. Αν θέλαμε να δούμε κάτι πιο αυτόφωτο υμών και ημών.
Δημιουργος ο Σταθης!..Τι λεει Παντοδυναμε Δια ο στομας του Διονυσου,σημερα;Βερτικο εχει παθει;..DOLOREZA
Μπρε συ Τζωρτζη ιντα λες με τουτες δα τσι παρλατες του Κουφοντινα στο "Θεμα"; Ιντα λεει το παληκαριπουχει τσε κοινοβουλευτικη συνειδηση!Μπρε μπας κι εχουν δικιο ο Γιωτοπουλος και ο Τζωρτζατος που τον ειπανε χαφιε τσε πρακτορα των Αμερικανων;Παντως εχει συναισθημα ο μπαγασας και αγαπημενους και ομορφες αναμνησεις!!Μας υποσχεται να μας διηγηθει και την κυκλικη ιστορια της 17 Νοεμβρη ο λουστρος που εκανε και διακοπες με τα κλεμμενα στη Γαυδο!Προτεινω να του χαριστουν 69 χρονια φυλακη απο τα 1.763,εφ οσον δεχτει να περασει 69 νυχτιες με τον κουμπαρο μου τον Μεχμετ απο την Σομαλια,που εχει βιτσιο να τον παιζει τιριτομπα..Νομιζω το εχει χρεος απεναντι στην ιστορια και στην επαναστατικη αλληλεγγυη των Λαων! ΚΑΡΑΜΟΥΤΣΟΣ
ΤΟ ΠΑΙΝΤΙ ΜΙΛΗΣΕ!!(the american dream)...ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΣ με πεταλα!(απο Μουργκανα μερια ο ΦΛΕΣΟΥΡΑΣ)
και σου λέω "ψόφα να με σώσεις".
α. μου φαίνονται όλα σα μία θεατρική παράσταση που οι ηθοποιοί παίζουν χάλια και οι θεατές πετάνε σαΐτες ο ένας στον άλλον.
β. μου φαίνονται όλα σα μία θεατρική παράσταση που οι ηθοποιοί παίζουν χάλια και οι θεατές πουτάνες.Σαΐτες ο ένας στον άλλον.
Βρε συ Γιωργο αυτο το μαλακα με τα κινεζικα δεν μπορεις να τον εκτελεσεις ;Μας εχει ζαλισει την υποθεση..αντε να κανω ενα ξορκι μπας και τον παρει ο διαβολος:σαχην σαχην μπαχην μπαχην εχειν χαρην ζασην και ηνσιν ζεναμπου αλεκουμ μπηζ...που να σεπαρει ο διαολος και να μη σ αφησει...φτου φτου φτου καραματζουν πιπιν!!Για να δουμε..
Το δικαστικο γκρουπουσκολο της Κατιας και της Τωνιας ηθελα να ηξερα που πηρε τα πρωτα μαθηματα δημοσιογραφιας.Μα ειναι δυνατον κυριε Γιωργο να μας αραδιαζουν οτι τους κατεβασει η γκλαβα κι απολη αυτη την ιστορια να επικεντρωνουν το ρεπορταζ στην εμφανιση της κουστωδιας των μπατσων; Δηλαδη πως επρεπε να πανε στον εισαγγελεα τη συμμορια των πυρηνων με την μπαντα του δημου η με το ταγμα των ασπροφορεμενων παρθενων;Και οι μανταμες σπευδουν απο πανω να μιλησουν για φιασκο,για αποπλανημενα παιδια που γαμουσαν και εκαιγαν απο..εφηβικο ενθουσιασμο ,σερνοντας τα εξ αμαξης στην αντιτρομοκρατικη..Αυτες οι παπαριες δεν λεγονται απο σοβαρους δημοσιογραφους γιατι οταν στο τελος ξουρισουν το γαμπρο,θα πρεπει κ.αρχισυντακτα να μαζευουν τις τριχες! ΜΟΝΟΠΥΡΗΝΟΣ
Μαλακα πεθαινεις δεν το πηρες χαμπαρει,τι μας κανει το κινεζο; οξαποδω...φτου κακα
Μη βριζετε τον Κινεζο συμπολιτες.Πρωτα πρωτα τα γραφει πιο κατανοητα απο ο,τι πολλοι καθηγητες των παιδιων μας και δευτερον δεν ειναι ανθρωπος αλλα μηχανη,που μπαινει σε μπλογκς με αναγνωστικοτητα,προσπαθει να αντλησει αναγνωστες με το κλικ σας,ωστε να παρουσιασει μεγαλη αναγνωστικοτητα το ιδιο και να προσελκυσει ετσι διαφημιση απο τα μηχανακια του διαχειριστη.Ετσι μετριεται και ανταμοιβεται η πχοιοτητα στην εποχη μας.
Γκιοργο αντιο κι εσυ και ο κινεζος σου,στο διαολο και η μη-χανη των διαφημιστων.Νομιζω οτι ολοι γιναμε εξαρτηματα τους και ασε τωρα τα σαπια ποιος τα λεει καλυτερα.Ολοι και συ ακομα, φυσικα, ριχνετε νερο στο μαγγανοπηγαδο των γκλου-γκλου!Κατ αλλα φταιει η αγελαδα.
Δημοσίευση σχολίου