Δεν τους ενδιαφέρει ότι η Ελλάδα έγινε Άουσβιτς με αυτά που ετοίμαζαν χρόνια τώρα, έφεραν δόλια, και επιβάλουν θεατρικά. Τους ενδιαφέρει να κρατήσουν τη θέση του διοικητή στο κρεματόριο που δημιουργούν.
Ένας λαός με τρεμάμενα πόδια, τρομοκρατημένος κι ανίκανος να πει ένα όχι και να τους κάνει να φύγουν (νύχτα) αφήνει τους μοιραίους να αποφασίζουν για το καταστροφικό του μέλλον.
Ναι, ξέρω τον αντίλογο, αλλά όπως και να το κάνουμε, κάθε ενήλικας που κάθεται αυτή τη στιγμή στον καναπέ του και παρακολουθεί άπραγος ή μουδιασμένος αυτό το θέατρο, φέρει ακέραια την ευθύνη του μέλλοντος - του δικού του, των παιδιών του και του τόπου του.
Ανωνυμε,απο τη λογικη σκοπια ειναι ετσι οπως το λες.Αλλα,απο την ανθρωπινη- και πραγματικη- ο λαος,οποιος λαος, ποτέ στην ιστορια δεν εξεγερθηκε.Πρωτα εξεγερθηκαν οι καθοδηγητες του.
5 σχόλια:
Τι μοιραιοι ρε κουμπαρε;
Αρουραιοι..και μαλιστα λαδωμενοι!
Εμείς είμαστε τελικά οι μοιραίοι. Ωστόσο, δεν υπάρχουν μονόδρομοι και αδιέξοδα. Υπάρχουν κι άλλες λύσεις
Δεν τους ενδιαφέρει ότι η Ελλάδα έγινε Άουσβιτς με αυτά που ετοίμαζαν χρόνια τώρα, έφεραν δόλια, και επιβάλουν θεατρικά.
Τους ενδιαφέρει να κρατήσουν τη θέση του διοικητή στο κρεματόριο που δημιουργούν.
Read more: http://kopria.blogspot.com/2012/02/holocaust.html#ixzz1lsfLT571
Ένας λαός με τρεμάμενα πόδια, τρομοκρατημένος κι ανίκανος να πει ένα όχι και να τους κάνει να φύγουν (νύχτα) αφήνει τους μοιραίους να αποφασίζουν για το καταστροφικό του μέλλον.
Ναι, ξέρω τον αντίλογο, αλλά όπως και να το κάνουμε, κάθε ενήλικας που κάθεται αυτή τη στιγμή στον καναπέ του και παρακολουθεί άπραγος ή μουδιασμένος αυτό το θέατρο, φέρει ακέραια την ευθύνη του μέλλοντος - του δικού του, των παιδιών του και του τόπου του.
Ανωνυμε,απο τη λογικη σκοπια ειναι ετσι οπως το λες.Αλλα,απο την ανθρωπινη- και πραγματικη- ο λαος,οποιος λαος, ποτέ στην ιστορια δεν εξεγερθηκε.Πρωτα εξεγερθηκαν οι καθοδηγητες του.
Δημοσίευση σχολίου