Και βαζουν το Spiegel και αλλους δηθεν αξιοπιστους οικους να σκληριζουν για εξοδο της χωρας απο το ευρω μπας και φοβηθουν οι εδω ραντιερηδες τους και κανουν παλι καμια κυβερνηση μνημονιου.Πολλα τα λεφτα,μεγαλη η μποχα:
http://attikanea.blogspot.com/2012/03/o-video.html
5 σχόλια:
Λεηλατες η Λειλα-τες;
Και μεγάλη η αγωνία τους για να κρατηθούν στα πόδια τους οι ΝΔΣΟΚ...
Ρε Γιώργο δεν σου φτάναν οι 3700 ηθελες και 69 ψήφους ρε μπαγάσα...Ο σοφός λαός μίλησε το "ποσο διονυσιακός" είσαι! :) Αντε γιατί το σκισμένο κουρελόχαρτο από το λαό το μνημόνιο έχω αρχίσει και το....συμπονάω
Μεταξύ μας αξίζεις πολύ περσότερο.
Que signifie re Megale
Λεηλατες;
Αγαπητέ Καιρέ και λοιποί φίλοι,
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κανείς από εσάς γνωρίζει, ή τουλάχιστο έχει ακούσει, για το αν γίνεται και ποια είναι η διαδικασία για να ψηφίσει εκλογέας που βρίσκεται στο εξωτερικό;
Φαντάζομαι ότι ελληνικές πρεσβείες μπορούν να παράσχουν τέτοιου είδους πληροφορίες, αλλά έχοντας ιδιαίτερα πικρή πείρα από συναλλάγές μαζί τους (σε διαφορετικές χώρες μάλιστα), θα προτιμούσα να ρώτήσω πρώτα διερευνητικά για το αν θεωρητικά γίνεται, προτού αποφασίσω να μπλέξω μαζί τους.
Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε πληροφορία πάνω στο ζήτημα της ψήφου από το εξωτερικό.
Γιώργος Τερζάκης
Δημοσίευση σχολίου