Εξορίσαμε την Άνοιξη από την πόλη και μετανάστευσε στις λέξεις μας... Περισσότερο κι από τα μπαλκόνια τ' ανθισμένα κρέμεται από τα χείλη μας τα μαραμένα.
Τον κακό μας τον καιρό αν πιστεύουμε ότι αυτή η κατάσταση είναι καλοκαιρία. Οι εποχές έχουν κι άλλο λόγο ύπαρξης πέρα από το να εμπνέουν τους ποιητές. Πού πήγε το χιόνι φέτος; Θα το ξαναδούμε ή μήπως θα μας έρθει καμιά άσχετη μέρα όλο μαζεμένο; Βεβηλώσαμε το κλίμα του πλανήτη και μακάρι να κρατήσουμε όσο τα γεράνια μας...
Μπορεί βέβαια απλά να με έπιασε κι εμένα η άνοιξη και να λέω μπούρδες;-)
χατίρια δέχεστε, αν ζητήσω;; στην επόμενη και τον Διογένη μαζί με το φανάρι παρακαλώ... αρμοδίως να ξηγηθεί και την εαρινή περίοδο, γιατί δεν την παλεύω...
Βαβυλωνία απο τα προαιώνια αμαρτήματα των ανθρώπων. Τελικά ποιός σκότωσε τον Αγνωστο Στρατιώτη;; Ξέρω ότι οι γιατροί διαφωνούν ως συνήθως.Τετανία ή τέτανος (το οπισθότονον κοινόν σύμπτωμα και των δύο)
peri khpourikhs (genikes gnwseis) epeidh eimai sth douleia kai bariemai) kai gia na kseroume pou futrwnoume h pou mas xwnoun..
mia manwlia eudokimei se 8eiouxa edafh. Gia auto ths rixnoume sth riza 8eio (xhmiko stoixeio S) kai oxi ton 8eio h th 8eia. H ths rixnoume ligo lemonoxymo fresko kai oxi tou emporiou pou exei sunthrhtika. Tis lemonokoumes tis kratame. 8a xreiastoun..
Ta kupparisia apo thn allh eudokimoun se asbestouxa edafh - sta karota deksia (ta karota einai aristero/anarxikwn fronhsewn)..
katourimeni_podia και το τσίπουρο κάνει καλό στα φυτά! Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, η γυναίκα μου έρριξε ένα μπουκάλι, που μου είχαν φέρει και δεν πρόλαβα να "φυλάξω", στα λουλούδια. Απ' όσο βλέπω ζωντάνεψαν περισσότερο!
Πρέπει να φτιάξεις ένα λεξικό με τις νέες λέξεις που εφευρίσκεις και αποδίδουν απολύτως της νεοελληνική πραγματικότητα σε σχέση με τις καθημερινής χρήσης που έχουν χάσει το νόημά τους... :)
60 σχόλια:
Βέβηλη αντιμετώπιση της Παρισινής ομορφιάς.
δεν κινδυνεύει η Ανοιξη από εμάς...
ΟΛΑ τα παράθυρα ανοιχτά.
Ωραίοι είναι, αν όμορφα μάτια ωραία τους κοιτάζουν...
Κρυάδα ήταν αυτό.
Γαμώ την αλλεργία μου, γαμώ!
Καλημέρα
Σημ.
Σήμερα ή αύριο στο blog μας θα υπάρχει ένα κείμενο αφιερωμένο σε σας κύριε μου.
Βεβηλώσεις νόμων, βεβηλώσεις εκπαίδευσης. Ευτυχώς δεν έχουμε βεβηλώσεις στο στρατό.
σ.σ. Το τελευταίο δεν ήταν ρατσιστικό.
Καλημέρα!!!
Μύρισε άνοιξη....
Μυρισε ανοιξη....
Μια νησιωτικη ανοιξιατικη προταση στο μπλογκακι μου.
Την καλημερα μου.
Πράγματι υπέροχη εποχή η Ανοιξη. Aν μάλιστα δεν υπήρχαν και οι αλλεργίες... Υπέροχη ακόμη και στη δικιά μας βεβηλώνα. Καλή Ανοιξη σε όλους.
ανοίξαμε και σας περιμένουμε!
Καιρέ, γιατί έφερες την άνοιξη;
Την αξίζαμε;
Όχι άλλη άνοιξη, όχι και εσείς!
Καλό σας βράδυ
Εγώ δε βλέπω Άνοιξη. Τη μυρίζω.
Λούκι, τώρα που το ξανασκέφτομαι το φθινώπορο είναι μια πολύ καλή απομίμηση, χωρίς την καταραμένη γύρη και όλα τα συνεπακόλουθα...
χε! ωραίο είναι. Μας μοιάζει.
Βρε αθεοφοβε,κι εσυ στους Μαρτυρες;
allmylife,ειναι κατι πιο κατω που κινδυνευουν απο την Ανοιξη..
dodo,μερα νυχτα.
ioeu,ομορφο.
zombila,κατι θελει να πει ο ποιητης..
Ομορφη,γιατι.Τι σας εκανα.
Δειμο,δεν εχουμε;
zaphod,αμολυβδη.
καιρέ, εξηγήσου
Άνοιξη.
Είναι ώρα να ζήσουμε μιλώντας έστω και σε διαφορετικές γλώσσες.
aki,παιζεις με τον πονο μας..))
νικο,ειναι κατι γερανια στα μπαλκονια,φωτια.
μαντισσα,χειμωνα ποτε θα κανει;
απολλωνια,μοιραζεται πλουσιοπαροχα επι δικαιους και αδικους.
νερινα,καλα,να την παρω πισω..
Μωρη,αγαπη μου,γιατι σε πλακωσε η ταφοπλακα;
herinna,στο μερακι του χτιστη.
kerasia,ολανθιστη μου,θα ειχες χαθει σαν ειδος μες στις πολεις.
sigmataf,εχει γλωσσα η φουσκοδεντριά;..
Είναι ένα κείμενο για το Βερολίνο. Πήρα παραγγελιά και την εκτέλεσα κανονικά στα 10 μέτρα.
Καλό απόγευμα
Εξορίσαμε την Άνοιξη
από την πόλη
και μετανάστευσε
στις λέξεις μας...
Περισσότερο κι από τα μπαλκόνια τ'
ανθισμένα
κρέμεται από τα χείλη μας τα μαραμένα.
έχουμε μέρες ακόμα, στις 21 Μάρτη έρχεται επίσημα...
Πού είναι ο Χειμώνας, οεο;
Aνοιξομάτης καιρέ!
Τον ανοιξιάτικο καιρό
τον θέλω κάπως βροχερό.
Θα βάλω μέσον τον Τετράδη
βροχή να φέρει κάποιο βράδυ...
Εύστοχος, όπως πάντα.
Και με σαρκασμό - όπως στο ανοιχτό πανεπιστήμιο-
Καλησπέρα
Τον κακό μας τον καιρό αν πιστεύουμε ότι αυτή η κατάσταση είναι καλοκαιρία. Οι εποχές έχουν κι άλλο λόγο ύπαρξης πέρα από το να εμπνέουν τους ποιητές. Πού πήγε το χιόνι φέτος; Θα το ξαναδούμε ή μήπως θα μας έρθει καμιά άσχετη μέρα όλο μαζεμένο; Βεβηλώσαμε το κλίμα του πλανήτη και μακάρι να κρατήσουμε όσο τα γεράνια μας...
Μπορεί βέβαια απλά να με έπιασε κι εμένα η άνοιξη και να λέω μπούρδες;-)
Μπήκε η Άνοιξη και Ανθίζουν τα ΚΑΡΟΤΑ! ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑ! ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑ! ..
τι λουλουδια ειναι αυτα? κρινακια?
Γιατί ήταν βαριά και δεν άντεχα να τη σηκώνω άλλο! Αλλά ντάξει, τώρα είναι κάτι σκουλήκια που με εμψυχώνουν και την ξανασηκώνω όπου να'ναι:)
Ωραιος καιρος (κ) σημερα!!
καλημερα σας!!***
χατίρια δέχεστε, αν ζητήσω;;
στην επόμενη και τον Διογένη μαζί με το φανάρι παρακαλώ... αρμοδίως να ξηγηθεί και την εαρινή περίοδο, γιατί δεν την παλεύω...
φιλί, λοιπόν.
Πάει, τη βεβηλώσαμε και την άνοιξη ή μήπως είναι άτρωτη; ;)
:) ... elpida ..ksana
Ω γλυκύ μου έαρ ...
εεεεμ...όχι ακριβώς!
μέσα στα κουτιά, ό,τι μπορεί ο καθένας κάνει !
Σταθμεύω κάτω από το θρόισμα της λεμονιάς και αφουγκράζομαι την ψυχή της νύχτας που γρυλίζει στις αλέες
Κι εκείνες οι τρικλοποδιές των κήπων....
Είπες οι κρε-μαστοί κήποι της Βεβηλώνας...?
Βαβυλωνία απο τα προαιώνια αμαρτήματα των ανθρώπων. Τελικά ποιός σκότωσε τον Αγνωστο Στρατιώτη;; Ξέρω ότι οι γιατροί διαφωνούν ως συνήθως.Τετανία ή τέτανος (το οπισθότονον κοινόν σύμπτωμα και των δύο)
Σου έφτιαξα ένα ασπροκόκκινο βραχιόλι.
τα δακρυγόνα δεν φέρνουν την άνοιξη...
Ομορφη,ευχαριστω τα μαλα,αλλα εχει παρει χαρη ο εκτελουμενος;..
kyriaz,δωσε λιγη αισιοδοξια ακομα παρακαλουμε σε.
Cosmopolitan Diva,νη μα Δι.
sofogreg,μεσα στην καρδια μου εισαι μονιμως.
leon,σκιζω το πτυχιο μου!!
teiresia,τρυφερη ψυχη,σ ευχαριστω.
Τασο,ποιημα περιμενει ο λαος...
Ελικα,πες τα γμτπνγμ,γμτχμ χρισοστομε.
Κατρουλη,μεχρι να τα δουμε απο κατω.
Βατραχω,εσυ,που εισαι το φυλλο των λουλουδιων θα μας πεις.
Μωρη,αγαπη μου,τι σου κανανε γμτπνγμ;Θα τους @&%%#** το #@^%
iro*,καλη Ανοιξη*
Ντεφη,ολα τα χατηρια κανουμε και φιλια δεχομαστε..)))
Μπιζου,ατρωτη,ευτυχως.
atg,ante alli mia fora.
lazinio,γλυκυτατο.
γωγω,πες τα ξεκαθαρα να το φχαριστηθουμε κοριτσι μου.
Μεθυσμενακι,τα κανουμε αυτο που χασαμε και λαχταραμε.Οσοι.
candyblue,που χαθηκες ποιητικη νοτα;
hari,οι κρεμ μαστοι...
Γιατρε,η μαλακια σκοτωσε τον Αγνωστο.Η χοντρη μαλακια,που δερνει τα παιδακια.
Αντουανετα μου,δε σε λενε Μαρια,αλλα σε λενα Τρυφερη.
κάνεις εξαιρετικά λογοπαίγνια, αγαπητέ!
(ουφ, τον ξεπέρασα τον πληθυντικό!)
krot,σας ευχαριστω..)))
peri khpourikhs (genikes gnwseis) epeidh eimai sth douleia kai bariemai) kai gia na kseroume pou futrwnoume h pou mas xwnoun..
mia manwlia eudokimei se 8eiouxa edafh. Gia auto ths rixnoume sth riza 8eio (xhmiko stoixeio S) kai oxi ton 8eio h th 8eia. H ths rixnoume ligo lemonoxymo fresko kai oxi tou emporiou pou exei sunthrhtika. Tis lemonokoumes tis kratame. 8a xreiastoun..
Ta kupparisia apo thn allh eudokimoun se asbestouxa edafh - sta karota deksia (ta karota einai aristero/anarxikwn fronhsewn)..
παραδοξότητας το εγκώμιον.
katourimeni_podia και το τσίπουρο κάνει καλό στα φυτά! Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, η γυναίκα μου έρριξε ένα μπουκάλι, που μου είχαν φέρει και δεν πρόλαβα να "φυλάξω", στα λουλούδια. Απ' όσο βλέπω ζωντάνεψαν περισσότερο!
H πιο ωραία τοποθέτηση ρε (ξέρεις εσύ)
Ανθίσαν και οι ροδακινιές, και με έναν παγετό πάει η παραγωγή για φέτος...
Μπηκε η Ανοιξη...
Ανοιξαν κεφαλια...*
έχετε εξαιρετικό χιούμορ και είστε ζωντανή ιστορία!
(κρύο πιάτο, για να μάθετε!)
Λες ανοιξιάτικα, να έρθει χειμώνας στην "Ε". Ελπίζω να στρώσει το πράμα, γιατί εύκολα καταστρέφεται αυτό που έχει στηθεί με τόσο κόπο.
Ακόμα τούτη η άνοιξη....την καλημέρα μου.
Πρέπει να φτιάξεις ένα λεξικό με τις νέες λέξεις που εφευρίσκεις και αποδίδουν απολύτως της νεοελληνική πραγματικότητα
σε σχέση με τις καθημερινής χρήσης που έχουν χάσει το νόημά τους... :)
κατρουλη,
Σεξ πυρ,το παραδοξο ειναι το φυσικο.
νικο,οταν τους φυγει το μεθυσι θα δεις.
γύφτουλα,σ ευχαριστω.Απο σας εξαρταται.Ξερε4ις εσυ.
ion,συμπαρισταμαι στις ροδακινιες,αλλα πρεπει να ζησουν και τα φαινομενα μου,ε;
iro*,κορυφαιο!!!
krot,ακολουθει σατομπριαν τουλαχιστον;
σχολιαστη,καταστρεφεται εδω και χρονια.Και εχει ελπιδες να γινει αυτο που πραγματικα της αξιζει.Γιαυτο παλευω.
Συκοφαντη,χωρις να ερθει μοσκοβος,ομως παρακαλω.Μπορουμε να το διαλυσουμε και μονοι μας..
καπετανιε,το ξερεις οτι δεν θυμαμαι ποτε τι εγραψα την προηγουμενη;
κατρουλη μου,σε αφησα στη μεση συγνωμη.Ου γαρ,ηταν και ενα γερανι,που μου πηρε τα μυαλα..
συγχωρεμένος.. και γω που νόμιζα ότι σε άφησα άφωνο χωρίς λόγια.. Μου το χάλασες, αλλά δεν πειράζει..
Δημοσίευση σχολίου