Έχω την τιμή να είμαι η πρώτη που σου αφήνω μήνυμα και σου λέω Καλημέρα Καιρούλη μου;; Τι ωραία! Καλημέρα! Τι κάνω ξύπνια τέτοια ώρα; Ζέστη Καιρούλη, ζέστη!! Α! Και για να σχολιάσουμε, οι άνθρωποι είναι μαλάκες και πετροβολούν ότι τους κάνει καλό. Έτσι την έχουν δει. Συγνώμη. Έτσι την έχουμε δει. Ευχαριστώ. Καλημέρα σας, φιλιά σας:)
Και κατόπιν κλαίγονται και πληρώνουν τον λογαριασμό - κι είναι πολύ πιθανό να κλαίγονται, επειδή πληρώνουν... Πράγμα, που δεν είχαν σκεφθεί από πριν...
Να ζητάς, Καιρέ, να μην το κάνουν είναι σαν να ζητάς από ένα ελαιοτριβείο να σου γράψει πραγματεία για την οντότητα της ελιάς, όταν το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να συνθλίβει τον καρπό.
Καλοκλαδεμένα τα λιόδεντρα, παρατηρώ στη φωτογραφία. Ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου ελαιώνα ξέρει τουλάχιστον να τον περιποιηθεί.
Ena apo ta elaxista pou mporoume na kanoume, einai to mail diamartyrias sta ypourgeia. To keimeno k odhgies mporeitai na to vreite edw: http://manosnik.blogspot.com/ einai gia tin pempti k paraskeyh stis 12 to prwi.
Epishs ston volo diorganonetai omada anadaswshs tou Phliou mesw tou panepisthmioy. An kapoios endiaferetai as epikoinwnhsei mazi mou.
PS sorry pou to ksanastelnw alla yparxei poly kosmos pou otan anoigei kainouria syzhthsh den vlepei tin palia
@demonia an pigaine se mena to apaisiodokso mallon den katalaves to "elaxista"! Elaxista apo ola ayta pou mporoume na kanoume. Oxi oti mporoume na stelnoume mono mail.
Γι'αυτο "πετροβολανε" φαινεται την Γη. Τους ειπαν οτι οι φυσικες της πηγες στερευουν και ειπαν ν'αρχισουν το "ξυλο", σιγουροι οτι θα βγαλουν απο την μυγα γαλα!!!!!
Οι ανθρωποι πετροβολανε μονο τα δεντρα που προσφερουν καρπους
1) Γιατί απο αυτά που δεν προσφέρουν τίποτα δεν περιμένουν να κερδίσουν και κάτι. 2) Γιατί από το πετροβόλημα ίσως μπορέσουν να τσιμπήσουν τους καρπούς που θα πέσουν. 3) Γαιτί έτσι τους αρέσει!
Ακριβώς έτσι, καίνε μόνο εκεί που θέλουν να χτίσουν, κάνουν πολέμους εκεί που έχουν κέρδος.... και στο τέλος τρώνε το κεφάλι τους γιατί βρίσκονται κάτω απ' το δέντρο οταν πετροβολάει ο επόμενος.
Με συγκινησε κατ αρχην η just you,που κατεγραψε ακριβως το νοημα αυτης της ελληνικης παληας σοφιας.Ομως,οπως ολες οι σοφιες,αφηνει χωρο για να σκεφτει κανεις και να κατεβασει τη δικη του την ιδεα και να πλουτισει τη μερα.Οπως εσεις
Μωρη κωλογρια,μου φτιαχνεις καθε πρωι τη μερα και δεν προλαβαινω πια ουτε ενα ευχαριστω να σου πω.Σ ευχαριστω ρε συ @@&&^%$**@ σου
Γιαννη,ετσι ακριβως γινεται και εξελισσονται τα πραγματα.
Αστεροειδη,η μετανοια λενε ειναι το δωρο της φυσης για την ηλιθιοτητα.
Σπυρο,δεν εχει να τους δωσει καρπους..
καπετανισσα,κι αυτα φυτρωνουν στην ανεκτικη γη.Για να μας προπονουν καλη μου. \ δειμο,να βαλουμε το ασπρο για την ελπιδα;
industrial,αυτο ειναι το μονο βεβαιο.
σκιες,ευτυχως,δεν ζητω.Γιατι αν πετροβολησεις ενα ακαρπο δεντρο μοιαζεις με νουμερο στη μεση του καμπου...΄Λοιπον,εγω βρισκω τον κλαδευτη σκιτζη.Να σου πω γιατι.Οι ελιες πρεπει να κλαδευονται ετσι που να σχηματιζεται ενας προστατευτικος θησανος γυρω τους.Κυριως για τον παγο.Για το ευαισθητο εσωτερικο τους.Τι να κλαδεψουν οι τυχαρπαστοι αφου ολοι οσοι ξεραν ειτε πεθαναν ειτε γερασαν ειτε πηγαν στις πολεις να πλουτισουν.
valisia,ο ανθρωπος εκτιμα παντα αυτα που δεν εχει.
Αθεο,θα ανθισει κι αυτο,σαν την ψυχη μας.
ladybug,ειναι ο πιο σημαντικος λογος!
Αγγελε,φωτισες τη θρασυδειλια των δραστων..
Gianni,ειμαστε on allert,να σαι καλα.Και η Δαιμονια εγραψε για το δικο μου,οχι για σενα.
demonia,μπορει να ειναι και παραγωγικο.Γιατι μονο αν πετροβολησεις τα καρπερα δεντρα θα παρεις τους καρπους τους..
tolitsa,ξυγγι ισως..
2σχ2,3 στα 3!!
just you,just right!
μπιζου μου,πιο ευγενικα:18%...
specter,να μη σου πω,οτι τρωνε τις πετρες,που κανουν γκελ στα δεντρα.
Κωστα,το σκεφτομαι και μαλλον εχεις δικιο.
fuzzy,ειναι το μονιμο μου προβλημα εδω και χρονια..
σκυλακο μου,εμεις οι δυο ξερουμε οτι δεν υπαρχει κυβερνηση και αντιπολιτευση.Μια παρεα ειναι.Που ζει πετροβολωντας.
narita,κυριως αυτα.
Διονυσιε,ραβδιζω μα δεν καρπιζει.Να παρω Μακιτα;
Κωστα,πρεπει να ξερεις να χτυπας το κλαρι και οχι τον καρπο.
Καιρέ μου, ανεξαιρέτως όλα τα δέντρα αφανίζουν. Γιατί όλα, ακόμη και τα εμφανώς "άχρηστα", μας δίνουν -όσο ακόμη τους επιτρέπουμε- κάτι που είναι το πιο ζωτικό απ' όλα, την ΑΝΑΣΑ μας.
Μιας και είδα την καμένη ελιά, ας σας πληροφορήσω για ένα οικολογικό έγκλημα (το οποίο το επιδοτεί η ΕΕ, βεβαίως βεβαίως).
Τις ελιές, στην πατρίδα μου τη Μεσσηνία (και στις άλλες περιοχές υποθέτω), εδώ και αρκετά χρόνια τις ποτίζουν (ενώ είναι κλασικό ξερικό δέντρο) ώστε να κάνουν την ίδια ποσότητα κάθε χρόνο (αλλοιώς κάθε δεύτερη χρονιά κάνουν το 1/3 της παραγωγής). Το αποτέλεσμα είναι κάθε χρόνο να ανοίγουν γεωτρήσεις, όλο και βαθύτερα, με ολέθρια αποτελέσματα για τον υδροφόρο ορίζοντα.
Αρα οι (φαταούλες) άνθρωποι, ξεζουμίζουν τα δέντρα που προσφέρουν καρπούς, ξεχνώντας ότι αύριο η περιοχή θα γίνει σαχάρα.
Και μη νομίζετε ότι το κάνουν απο εξυπνάδα, με γνώμονα το κέρδος, αφου καταστρέφουν την περιουσία που θα κληρονομήσουν στα παιδιά και τα εγγόνια τους. Το κάνουν απο κουταμάρα.
Καλημέρα σας, αντιγράφω από σχόλιο στο indymedia: "Τελικά, οι μόνοι μηχανισμοί οι οποίοι βρίσκονται σε πλήρη ετοιμότητα σ' αυτήν τη χώρα ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ... Πάντα στην ώρα τους και με απόλυτη ακρίβεια..." Έφη
Η ελπίδα μόνο κόκκινη μπορεί να είναι σαν τα δάκρυά μας για την καταστροφή και την αδιαφορία. Το μαύρο το πλασάρω και στον Υπουργο που τονίζει ότι η καταστροφή δεν είναι και τόσο μεγάλη (σώθηκε ένα τμήμα του δρυμού).
Αχ, Καιρέ, μπήκα να χαζέψω λίγο ακόμα την φωτογραφία και θυμήθηκα την ταινία "Το δέντρο που πληγώναμε". Στο μέλλον το μόνο πράσινο που θα έχει απομείνει στην πόλη θα είναι αυτό το ξενέρωτο των πάρκων (ξέρεις, δύο πόντοι γκαζόν και ορθογωνισμένοι θάμνοι) το οποίο θα μας παρακαλά να μην το πληγώσουμε απαγορεύοντας τους σκύλους... Γαμώτο.
Δωρα μου,αχρηστα ειναι τα μυαλα,βεβαιως,και οχι τα δεντρα.
σχολιαστη,οι ελιες της φωτογραφιας βρισκονται στο Αλιτουρι της πατριδας σου και δεν ειναι καμενες.Κακοκλαδεμενες ειναι.Επειδη ειμαι σωγαμπρος εκει κοντα βλεπω τις γεωτρησεις,που γινονται για τα καλαμποκια περισσοτερο παρα για τις εληες.Τις εληες,οι περισσοτεροι δεν τις ποτιζουν παρα μονο σε εξαιρετικες περιπτωσεις.Γιατι ειτε τις ποτισεις ειτε οχι χρονο παρα χρονο θα δωσουν καρπο.Δεν τιθασευονται.Ευτυχως.Οσο για την κουταμαρα που λες,και λιγα λες.Ανικητη.
hari,απλως ηλιθιοι ειναι.
Εφη μου,μια στις 20 πυρκαγιες μπαινει απο εμπρησμο.Ολες οι αλλες οφειλονται στη ΔΕΗ κατ αρχην και στα σκουπιδια.Ειναι οι μηχανισμοι πολιτισμου του τοπου..
δειμο,δεν μπορω να ξεχασω,οτι τον υπουργο τον εχει εκλεξει για εκπροσωπο του ενα τμημα του λαου..
Είναι οι ανήμποροι, οι απογοητεύμενοι, οι πλεονέκτες, οι μίζεροι, αυτοί που ζουν τη ζωή τους μέσα από τις ζωές των άλλων και αυτοί που θέλουν να αρπάξουν τις ζωές των άλλων.
Αφου είσαι σώγαμπρος στην ευρύτερη περιοχή, ας το αξιοποιήσουμε. Αν δε βαριέσαι, δες τι γίνεται στην περιοχή της Γιάλοβας. Κατά τις πληροφορίες μου (συγγενείς), τις ποτίζουν, βγάζουν σαφώς περισσότερο, και μάλιστα αν σταματήσουν, πιθανότατα θα ξεραθούν. Aν κάνεις μια βόλτα θα δεις τα λάστιχα. Τη δεκαπενταετία που πληρώνονταν οι κοινοτικές επιδοτήσεις με το κιλό, έβγαλαν αρκετά χρήματα. Για την ώρα έχουν δημιουργήσει προβλήματα νερού στην περιοχή, και έρχεται καπάκι ο κ. Κωνσταντακόπουλος με τα ξενοδοχεία και τα γήπεδα γκόλφ (με μεγάλη κρατική επιδότηση) να βάλει ένα χεράκι στο έγκλημα ερημοποίησης που σε μερικές δεκαετίες θα έχει συντελεστεί. Ακούει κανένας ή η Μεσσηνία είναι άκρη και δεν πειράζει;
sunday,καλυτερο μαζεμα παει να πει κοπος και μελετη.Δηλαδη διπλος κοπος.Πα πα πα πα.
σχολιαστη,τα εχω δει αυτα στη Γιαλοβα.Αλλα,απ ολη τη Μεσσηνια μονο εκει γινεται,απ οσο ξερω αυτος ο βιασμος.Το χουνε μπολικο βλεπεις το νερο..Διοτι η ρημαδα η ελια χρονο παρα χρονο θα σου δωσει καλο καρπο ο,τι και να κανεις.Ισως να μην ειναι τυχαιο,που οοοολοι οι κατοικοι της περιοχης,ενω στην αρχη αγριευτηκαν με τον Κωνσταντακοπουλο,στη συνεχεια τα τελευταια χρονια του πουλανε ο,τι θελει,το βουλωνουν και τον υπερασπιζονται κι ολας,νομιζοντας οι κουτοπονηροι,οτι θα τους γεμισει μεροκαματα οταν τελειωσει τα θηρια του.Παρ ολο που υποψιαζονται,οτι θα τους γραψει στα τετοια του και θα πληρωνει τα μεροκαματα στους ξενους που μισθωνει με αμοιβες δουλοπαροικων.Βλεπεις,νομιζουν οτι ειναι πιο εξυπνοι απο τον ρεσαλταδορο!Εχει μεινει λοιπον εκει να φωναζει μονο ο Καλαϊτζης ο σκιτσογραφος της Ελευθεροτυπιας,μεσα απο την εφημεριδα και ο καθηγητης της αρχαιολογιας,που ανασκαπτει εδω και χρονια το παλατι του Νεστορα και την αλλη Πυλια,ο Κορρες.Του οποιου ο Καραμανλης του εκοψε καθε επιδοτηση και παροχη,για να μη χαλασει η μπιζνα του καπεταν Γιαννη.Χιλιογραμμενα ολα αυτα.Και αχρηστα οταν αντι για κατοικους ενεργους η χωρα εχει κατι μεταξυ ραγια και υποταχτικου.Ειναι και η κουταμαρα που εγραφες προηγουμενως.Απ αυτους που πουλανε ΤΗΝ εξυπναδα τρομαρα τους.Ασε με μη με φτιαχνεις και παω κατω σε λιγο.Να σαι καλα.
Διονυσιε,ραβδιζω μα δεν καρπιζει.Να παρω Μακιτα; @ Κατα την Αριστοφανική έννοια και η εκδοχή Ρόμποκοπ είναι Διονυσιακά αποδεκτή.Ράβδισμα με τον τρόπο που τον τραγούδισε η Μαρινέλα σε ένα χουντικό φεστιβάλ τραγουδιού. Χρειάζεται ο...Μωάμεθ να προσφεύγει πότε πότε στο βουνό, νερούλιασε με τόση αλμύρα και ας έχει την νοστιμιά της...... Δράττομαι της ωραίας συζήτησης που άνοξες με τον σχολιαστή Για να αναφερθώ ότι η γή δεν αγοράζεται, κατακτιέται. Αν τέτοια Μεσσήνια γή πουλιέται, αλλοίμονο στους περαστικούς είλωτες. Ο καπετάν Γιάννης τον ήξερα για νουνεχή και φρόνιμο άνθρωπο. Μάλλον έργα μαμόθρευτων επιγόνων μου ακούγονται τα γκολφοπάζαρα μπροστά στου Νέστωρα το θρόνο.
"Οι ανθρωποι πετροβολανε μονο τα δεντρα που προσφερουν καρπους"
...κι εκείνα μονάχα υπομένουν αδιαμαρτύρητα. Αλλά ως πότε Καιρέ; Άν μπορούσα να ευχηθώ κάτι,θα ήταν να αποκτήσουνε τα δέντρα και όλα τα "άλαλα" πλάσματα τούτης της γης μιλιά μια μέρα...
Διονυσιε.Ο καπεταν Γιαννης ειναι που με τις απειλες του και τον τσαμπουκα του τα κανει ολα προσωπικα,με τον ενα γιο μαλιστα να διαφωνει σφοδρα!
dodo,τωρα που το λες,κανεις στο σπιτι μας δεν ελεγε μαυροασπρα.Αυτο ισως μ εσωσε απο την καταθλιψη..
ωκεανε,εχουν μιλιά.Ο θανατος τους και η δυστυχια τους εχει τρομερες επιπτωσεις στη ζωη μας.Αλλα,εμεις,χαμπαρι.
nefelika,θα τα βλεπουν σε dvd προσφορα των e-papers.Μην αμφιβαλλεις καθολου.Εσεις στο συντριβανι,εμεις εδω να το κανουμε θεμα.Κοιτα να εισαι καλος στη φωτογραφια:-)
Ας του αφιερώσουμε λοιπόν του καπετάν Γιάννη για πάρα πολύ κόσμο, τον στίχο 1347-1348 από την Αντιγόνη του Σοφοκλή "Η ευτυχία έχει πρώτα από όλα τη φρόνηση ως θεμέλιο" Γιαύτά και γι αυτά βγήκε το "μηδένα προ του τέλους....κακάριζε......."
Καλό είναι να λέμε ο μεγαλοεφοπλιστής ή ο κ. Κωσταντακόπουλος, αντί του "καπεταν Γιαννης". Το "καπετάν Γιάννης" θα το άξιζε αν έκανε έργα που να προσφέρουν στον τόπο του. Τα ξενοδοχεία που φτιάχνει θα καταστρέψουν μια πανέμορφη περιοχή. Ο κ. Κωσταντακόπουλος λοιπόν, για να κάνει αυτά τα ευγενή έργα, παίρνει μια τεράστια επιδότηση. Δηλαδή του τα πληρώνουμε και "κρατάμε το φανάρι" για τον επερχόμενο βιασμό. Είναι ο περίφημος κρατικός καπιταλισμός που έχουμε στην Ελλάδα. Κρατικός με την έννοια ότι πληρώνει το κράτος για να μην πάρει τα ρίσκα ο καπιταλιστής.
Ελπίζω να μπλοκαριστούν τα έργα για περιβαλλοντικές επιπτώσεις απο το ΣΕ, το μοναδικό θεσμό που μερικές φορές στέκεται στο ύψος του.
δειμο,εγω υποστηριζω τη συμμετοχικη δημοκρατια των ενεργων πολιτων.Κι αυτη τη χτιζουν οι πολιτες.Δεν χαριζεται.
Χρυσα μου,σ ευχαριστω παρα πολυ.Ειμαι ενημερος.Και φυσικα,τα κειμενα απο τη στιγμη που γραφονται δεν ανηκουν σ αυτον που τα γραψε.
ψιλικατζου μου,σ ευχαριστω πολυ παρα την υπερβολη.Εχω γραψει ενα καλυτερο πιστευω για το θεμα,το 1989...:-))
Κωστα,μη μου στενοχωρεις τη Ντινα,την εχω προστατευομενη..:-)
βασιλια,μια ασπρο,μια μαυρο.Σαν την αναπνοη.
ion,χωρις να θελω να σε στενοχωρησω,μ αρεσει πιο πολυ ο πλατανος.Γουστα..
Διονυσε,ο,τι και να του αφιερωσεις το μονο που τον ενδιαφερει ειναι να κανει αυτο που γουσταρει εκεινος.Και δεν υπαρχει πια ουτε ο φοβος της υβρης και της ειμαρμενης.
σχολιαστη,δεν ειμαι καθολου αισιοδοξος οτι θα μπλοκαριστουν,οχι γιατι θα φταιει το Συμβουλιο,που πραγματικα ειναι ο φυλακας πολλων αξιών,αλλα γιατι οι κατοικοι δεν κινουνται για τους λογους που σου εγραψα πιο πανω.Και φυσικα,για να σου δωσω το μεγεθος της κλοπης μας,ο Κων πληρωνει 25 για καθε 100,που ξοδευονται.Τα υπολοιπα,εμεις...
Και για μένα το κείμενο εκείνης της Κυριακής ήταν από τα πιο δυνατά άρθρα που έχω διαβάσει ποτέ. Αισθάνθηκα αφενός έντονη την ανάγκη της αυτοκριτικής και αφετέρου την ανάγκη να χειροκροτήσω με ιερή αγανάκτηση...
57 σχόλια:
Έχω την τιμή να είμαι η πρώτη που σου αφήνω μήνυμα και σου λέω Καλημέρα Καιρούλη μου;; Τι ωραία! Καλημέρα! Τι κάνω ξύπνια τέτοια ώρα; Ζέστη Καιρούλη, ζέστη!!
Α! Και για να σχολιάσουμε, οι άνθρωποι είναι μαλάκες και πετροβολούν ότι τους κάνει καλό. Έτσι την έχουν δει. Συγνώμη. Έτσι την έχουμε δει. Ευχαριστώ. Καλημέρα σας, φιλιά σας:)
Καμιά φορά οι πέτρες στοιχειώνουν πάνω στα δέντρα και γίνονται καρποί κι εκείνες...
Τα σέβη μου!
Και κατόπιν κλαίγονται και πληρώνουν τον λογαριασμό - κι είναι πολύ πιθανό να κλαίγονται, επειδή πληρώνουν... Πράγμα, που δεν είχαν σκεφθεί από πριν...
ενώ θα έπρεπε να πετροβολάνε την ασπρόμαυρη ζωή τους...
Ξερίζωμα ψυχής...
Για τ' άνθη του κακού ο σπόρος.
Ασπρόμαύρο φόντο για την απάρνηση του χρώματος που η φύση μας χάριζε τόσα χρόνια. Μαύρο για το πένθος, άσπρο για να φωτίζονται τα χάλια μας.
Για αυτό και η φύση θα ρίξει μαύρη πέτρα πίσω της όσον αφορά στον άνθρωπο...
Να ζητάς, Καιρέ, να μην το κάνουν είναι σαν να ζητάς από ένα ελαιοτριβείο να σου γράψει πραγματεία για την οντότητα της ελιάς, όταν το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να συνθλίβει τον καρπό.
Καλοκλαδεμένα τα λιόδεντρα, παρατηρώ στη φωτογραφία. Ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου ελαιώνα ξέρει τουλάχιστον να τον περιποιηθεί.
Καλημέρες.
Kai na fantasteis oti edw(Agglia) thn xrusoplhrwnoun thn elia eite einai dendro autousio eite ladi eite elitses kalamatianes.
Kalhmera apo to epishs aspromavro Londino!
Το ασπρόμαυρο είναι ωραίο,αλλά αυτό το τοπίο είναι κατάμαυρο δυστυχώς,σαν την ψυχή μας.
Η έλλειψη ευγένειας είναι ένας λόγος.
... από μακριά...
Ena apo ta elaxista pou mporoume na kanoume, einai to mail diamartyrias sta ypourgeia. To keimeno k odhgies mporeitai na to vreite edw: http://manosnik.blogspot.com/ einai gia tin pempti k paraskeyh stis 12 to prwi.
Epishs ston volo diorganonetai omada anadaswshs tou Phliou mesw tou panepisthmioy. An kapoios endiaferetai as epikoinwnhsei mazi mou.
PS sorry pou to ksanastelnw alla yparxei poly kosmos pou otan anoigei kainouria syzhthsh den vlepei tin palia
Αρκετά απαισιόδοξο...
@demonia an pigaine se mena to apaisiodokso mallon den katalaves to "elaxista"! Elaxista apo ola ayta pou mporoume na kanoume. Oxi oti mporoume na stelnoume mono mail.
Γι'αυτο "πετροβολανε" φαινεται την Γη. Τους ειπαν οτι οι φυσικες της πηγες στερευουν και ειπαν ν'αρχισουν το "ξυλο", σιγουροι οτι θα βγαλουν απο την μυγα γαλα!!!!!
Οι ανθρωποι πετροβολανε μονο τα δεντρα που προσφερουν καρπους
1) Γιατί απο αυτά που δεν προσφέρουν τίποτα δεν περιμένουν να κερδίσουν και κάτι.
2) Γιατί από το πετροβόλημα ίσως μπορέσουν να τσιμπήσουν τους καρπούς που θα πέσουν.
3) Γαιτί έτσι τους αρέσει!
... και ενίοτε και τους συνανθρώπους τους που "προσφέρουν" γνώση ή/και ομορφιά ή/και αλήθεια.
Καλό σας απόγευμα.
δηλαδή γκρι...
Ακριβώς έτσι, καίνε μόνο εκεί που θέλουν να χτίσουν, κάνουν πολέμους εκεί που έχουν κέρδος.... και στο τέλος τρώνε το κεφάλι τους γιατί βρίσκονται κάτω απ' το δέντρο οταν πετροβολάει ο επόμενος.
οι περισσοτεροι ανθρωποι αδυνατουν να κρινουν ορθα.ζουν μπροστα σε εναν προσομοιωτη ζωης.με ο,τι αυτο συνεπαγεται.
Οι ανθρωποι πετροβολανε μονο τα δεντρα που προσφερουν καρπους
Ναι, γιατί τα υπόλοιπα, που δεν προσφέρουν, απλά τα καίνε!
Γκρρρρρρ.... Τα νεύρα μου μ' αυτά τα τσογλάνια που ΄χουμε για κυβέρνηση κι αξιωματική αντιπολίτευση.
και αυτά που πρΟΦέρουν καρπούς...
Ράβδιζε Καιρέ με την δέμπλα,πριν αποσώσει το λιόγερμα. Ερχονται σύννεφα κροκάλες γιομάτα δάκρυ για καρπό.
Με συγκινησε κατ αρχην η just you,που κατεγραψε ακριβως το νοημα αυτης της ελληνικης παληας σοφιας.Ομως,οπως ολες οι σοφιες,αφηνει χωρο για να σκεφτει κανεις και να κατεβασει τη δικη του την ιδεα και να πλουτισει τη μερα.Οπως εσεις
Μωρη κωλογρια,μου φτιαχνεις καθε πρωι τη μερα και δεν προλαβαινω πια ουτε ενα ευχαριστω να σου πω.Σ ευχαριστω ρε συ @@&&^%$**@ σου
Γιαννη,ετσι ακριβως γινεται και εξελισσονται τα πραγματα.
Αστεροειδη,η μετανοια λενε ειναι το δωρο της φυσης για την ηλιθιοτητα.
Σπυρο,δεν εχει να τους δωσει καρπους..
καπετανισσα,κι αυτα φυτρωνουν στην ανεκτικη γη.Για να μας προπονουν καλη μου.
\
δειμο,να βαλουμε το ασπρο για την ελπιδα;
industrial,αυτο ειναι το μονο βεβαιο.
σκιες,ευτυχως,δεν ζητω.Γιατι αν πετροβολησεις ενα ακαρπο δεντρο μοιαζεις με νουμερο στη μεση του καμπου...΄Λοιπον,εγω βρισκω τον κλαδευτη σκιτζη.Να σου πω γιατι.Οι ελιες πρεπει να κλαδευονται ετσι που να σχηματιζεται ενας προστατευτικος θησανος γυρω τους.Κυριως για τον παγο.Για το ευαισθητο εσωτερικο τους.Τι να κλαδεψουν οι τυχαρπαστοι αφου ολοι οσοι ξεραν ειτε πεθαναν ειτε γερασαν ειτε πηγαν στις πολεις να πλουτισουν.
valisia,ο ανθρωπος εκτιμα παντα αυτα που δεν εχει.
Αθεο,θα ανθισει κι αυτο,σαν την ψυχη μας.
ladybug,ειναι ο πιο σημαντικος λογος!
Αγγελε,φωτισες τη θρασυδειλια των δραστων..
Gianni,ειμαστε on allert,να σαι καλα.Και η Δαιμονια εγραψε για το δικο μου,οχι για σενα.
demonia,μπορει να ειναι και παραγωγικο.Γιατι μονο αν πετροβολησεις τα καρπερα δεντρα θα παρεις τους καρπους τους..
tolitsa,ξυγγι ισως..
2σχ2,3 στα 3!!
just you,just right!
μπιζου μου,πιο ευγενικα:18%...
specter,να μη σου πω,οτι τρωνε τις πετρες,που κανουν γκελ στα δεντρα.
Κωστα,το σκεφτομαι και μαλλον εχεις δικιο.
fuzzy,ειναι το μονιμο μου προβλημα εδω και χρονια..
σκυλακο μου,εμεις οι δυο ξερουμε οτι δεν υπαρχει κυβερνηση και αντιπολιτευση.Μια παρεα ειναι.Που ζει πετροβολωντας.
narita,κυριως αυτα.
Διονυσιε,ραβδιζω μα δεν καρπιζει.Να παρω Μακιτα;
Κωστα,πρεπει να ξερεις να χτυπας το κλαρι και οχι τον καρπο.
το φιλμ σου είναι ασπρόμαυρο ή έπεσε μπόλικη στάχτη?
όπως είπε και ο Ηράκλειτος, "τα πάντα γκρι".
Καιρέ μου, ανεξαιρέτως όλα τα δέντρα αφανίζουν. Γιατί όλα, ακόμη και τα εμφανώς "άχρηστα", μας δίνουν -όσο ακόμη τους επιτρέπουμε- κάτι που είναι το πιο ζωτικό απ' όλα, την ΑΝΑΣΑ μας.
Θυμωμένη καλημέρα
Μιας και είδα την καμένη ελιά, ας σας πληροφορήσω για ένα οικολογικό έγκλημα (το οποίο το επιδοτεί η ΕΕ, βεβαίως βεβαίως).
Τις ελιές, στην πατρίδα μου τη Μεσσηνία (και στις άλλες περιοχές υποθέτω), εδώ και αρκετά χρόνια τις ποτίζουν (ενώ είναι κλασικό ξερικό δέντρο) ώστε να κάνουν την ίδια ποσότητα κάθε χρόνο (αλλοιώς κάθε δεύτερη χρονιά κάνουν το 1/3 της παραγωγής). Το αποτέλεσμα είναι κάθε χρόνο να ανοίγουν γεωτρήσεις, όλο και βαθύτερα, με ολέθρια αποτελέσματα για τον υδροφόρο ορίζοντα.
Αρα οι (φαταούλες) άνθρωποι, ξεζουμίζουν τα δέντρα που προσφέρουν καρπούς, ξεχνώντας ότι αύριο η περιοχή θα γίνει σαχάρα.
Και μη νομίζετε ότι το κάνουν απο εξυπνάδα, με γνώμονα το κέρδος, αφου καταστρέφουν την περιουσία που θα κληρονομήσουν στα παιδιά και τα εγγόνια τους. Το κάνουν απο κουταμάρα.
Οι ανθρωποι πετροβολανε μονο τα δεντρα που προσφερουν καρπους
...γιατί είναι ζηλόφθονες.
Καλημέρα σας,
αντιγράφω από σχόλιο στο indymedia:
"Τελικά, οι μόνοι μηχανισμοί οι οποίοι βρίσκονται σε πλήρη ετοιμότητα σ' αυτήν τη χώρα ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ... Πάντα στην ώρα τους και με απόλυτη ακρίβεια..."
Έφη
Η ελπίδα μόνο κόκκινη μπορεί να είναι σαν τα δάκρυά μας για την καταστροφή και την αδιαφορία. Το μαύρο το πλασάρω και στον Υπουργο που τονίζει ότι η καταστροφή δεν είναι και τόσο μεγάλη (σώθηκε ένα τμήμα του δρυμού).
Αχ, Καιρέ, μπήκα να χαζέψω λίγο ακόμα την φωτογραφία και θυμήθηκα την ταινία "Το δέντρο που πληγώναμε". Στο μέλλον το μόνο πράσινο που θα έχει απομείνει στην πόλη θα είναι αυτό το ξενέρωτο των πάρκων (ξέρεις, δύο πόντοι γκαζόν και ορθογωνισμένοι θάμνοι) το οποίο θα μας παρακαλά να μην το πληγώσουμε απαγορεύοντας τους σκύλους... Γαμώτο.
κατρουλη,ειναι χωρις σταχτη.
Δωρα μου,αχρηστα ειναι τα μυαλα,βεβαιως,και οχι τα δεντρα.
σχολιαστη,οι ελιες της φωτογραφιας βρισκονται στο Αλιτουρι της πατριδας σου και δεν ειναι καμενες.Κακοκλαδεμενες ειναι.Επειδη ειμαι σωγαμπρος εκει κοντα βλεπω τις γεωτρησεις,που γινονται για τα καλαμποκια περισσοτερο παρα για τις εληες.Τις εληες,οι περισσοτεροι δεν τις ποτιζουν παρα μονο σε εξαιρετικες περιπτωσεις.Γιατι ειτε τις ποτισεις ειτε οχι χρονο παρα χρονο θα δωσουν καρπο.Δεν τιθασευονται.Ευτυχως.Οσο για την κουταμαρα που λες,και λιγα λες.Ανικητη.
hari,απλως ηλιθιοι ειναι.
Εφη μου,μια στις 20 πυρκαγιες μπαινει απο εμπρησμο.Ολες οι αλλες οφειλονται στη ΔΕΗ κατ αρχην και στα σκουπιδια.Ειναι οι μηχανισμοι πολιτισμου του τοπου..
δειμο,δεν μπορω να ξεχασω,οτι τον υπουργο τον εχει εκλεξει για εκπροσωπο του ενα τμημα του λαου..
industrial,αν εχουμε αφησει σκυλους μεχρι τοτε...
Είναι οι ανήμποροι, οι απογοητεύμενοι, οι πλεονέκτες, οι μίζεροι, αυτοί που ζουν τη ζωή τους μέσα από τις ζωές των άλλων και αυτοί που θέλουν να αρπάξουν τις ζωές των άλλων.
καλημέρα σας
Αντί να βάλουν το χέρι τους για καλύτερο μάζεμα.
Αφου είσαι σώγαμπρος στην ευρύτερη περιοχή, ας το αξιοποιήσουμε.
Αν δε βαριέσαι, δες τι γίνεται στην περιοχή της Γιάλοβας. Κατά τις πληροφορίες μου (συγγενείς), τις ποτίζουν, βγάζουν σαφώς περισσότερο, και μάλιστα αν σταματήσουν, πιθανότατα θα ξεραθούν. Aν κάνεις μια βόλτα θα δεις τα λάστιχα. Τη δεκαπενταετία που πληρώνονταν οι κοινοτικές επιδοτήσεις με το κιλό, έβγαλαν αρκετά χρήματα. Για την ώρα έχουν δημιουργήσει προβλήματα νερού στην περιοχή, και έρχεται καπάκι ο κ. Κωνσταντακόπουλος με τα ξενοδοχεία και τα γήπεδα γκόλφ (με μεγάλη κρατική επιδότηση) να βάλει ένα χεράκι στο έγκλημα ερημοποίησης που σε μερικές δεκαετίες θα έχει συντελεστεί. Ακούει κανένας ή η Μεσσηνία είναι άκρη και δεν πειράζει;
δαγκονιαρα,ειναι κι αυτοι..
sunday,καλυτερο μαζεμα παει να πει κοπος και μελετη.Δηλαδη διπλος κοπος.Πα πα πα πα.
σχολιαστη,τα εχω δει αυτα στη Γιαλοβα.Αλλα,απ ολη τη Μεσσηνια μονο εκει γινεται,απ οσο ξερω αυτος ο βιασμος.Το χουνε μπολικο βλεπεις το νερο..Διοτι η ρημαδα η ελια χρονο παρα χρονο θα σου δωσει καλο καρπο ο,τι και να κανεις.Ισως να μην ειναι τυχαιο,που οοοολοι οι κατοικοι της περιοχης,ενω στην αρχη αγριευτηκαν με τον Κωνσταντακοπουλο,στη συνεχεια τα τελευταια χρονια του πουλανε ο,τι θελει,το βουλωνουν και τον υπερασπιζονται κι ολας,νομιζοντας οι κουτοπονηροι,οτι θα τους γεμισει μεροκαματα οταν τελειωσει τα θηρια του.Παρ ολο που υποψιαζονται,οτι θα τους γραψει στα τετοια του και θα πληρωνει τα μεροκαματα στους ξενους που μισθωνει με αμοιβες δουλοπαροικων.Βλεπεις,νομιζουν οτι ειναι πιο εξυπνοι απο τον ρεσαλταδορο!Εχει μεινει λοιπον εκει να φωναζει μονο ο Καλαϊτζης ο σκιτσογραφος της Ελευθεροτυπιας,μεσα απο την εφημεριδα και ο καθηγητης της αρχαιολογιας,που ανασκαπτει εδω και χρονια το παλατι του Νεστορα και την αλλη Πυλια,ο Κορρες.Του οποιου ο Καραμανλης του εκοψε καθε επιδοτηση και παροχη,για να μη χαλασει η μπιζνα του καπεταν Γιαννη.Χιλιογραμμενα ολα αυτα.Και αχρηστα οταν αντι για κατοικους ενεργους η χωρα εχει κατι μεταξυ ραγια και υποταχτικου.Ειναι και η κουταμαρα που εγραφες προηγουμενως.Απ αυτους που πουλανε ΤΗΝ εξυπναδα τρομαρα τους.Ασε με μη με φτιαχνεις και παω κατω σε λιγο.Να σαι καλα.
''staxth kai mpoyrmperi'' lene sto xwrio moy gia tis megales katastrofes....
Ή τα μαστιγώνουν συμ-μαθητή...
Διονυσιε,ραβδιζω μα δεν καρπιζει.Να παρω Μακιτα;
@ Κατα την Αριστοφανική έννοια και η εκδοχή Ρόμποκοπ είναι Διονυσιακά αποδεκτή.Ράβδισμα με τον τρόπο που τον τραγούδισε η Μαρινέλα σε ένα χουντικό φεστιβάλ τραγουδιού. Χρειάζεται ο...Μωάμεθ να προσφεύγει πότε πότε στο βουνό, νερούλιασε με τόση αλμύρα και ας έχει την νοστιμιά της......
Δράττομαι της ωραίας συζήτησης που άνοξες με τον σχολιαστή Για να αναφερθώ ότι η γή δεν αγοράζεται, κατακτιέται. Αν τέτοια Μεσσήνια γή πουλιέται, αλλοίμονο στους περαστικούς είλωτες. Ο καπετάν Γιάννης τον ήξερα για νουνεχή και φρόνιμο άνθρωπο. Μάλλον έργα μαμόθρευτων επιγόνων μου ακούγονται τα γκολφοπάζαρα μπροστά στου Νέστωρα το θρόνο.
Ευτυχώς που επέλεξες ως τίτλο "Ασπρόμαυρο" και όχι "Μαυρόασπρο"- διέσωσα έτσι κάπως την αισιοδοξία μου...
"Οι ανθρωποι πετροβολανε μονο τα δεντρα που προσφερουν καρπους"
...κι εκείνα μονάχα υπομένουν αδιαμαρτύρητα.
Αλλά ως πότε Καιρέ;
Άν μπορούσα να ευχηθώ κάτι,θα ήταν να αποκτήσουνε τα δέντρα και όλα τα "άλαλα" πλάσματα τούτης της γης μιλιά μια μέρα...
Σε λίγο καιρό οι άνθρωποι δε θα ξέρουν τι είναι δέντρο, ούτε θα γνωρίζουν τι σημαίνει "πετροβολώ".
Την Κυριακή στο συντριβάνι του Συντάγματος. Θα παίξουμε μπουγέλο.
χαρυβδη,και για την επαπειλουμενη τιμωρια..
angelito,μαλλον τα ραβδιζουν.
Διονυσιε.Ο καπεταν Γιαννης ειναι που με τις απειλες του και τον τσαμπουκα του τα κανει ολα προσωπικα,με τον ενα γιο μαλιστα να διαφωνει σφοδρα!
dodo,τωρα που το λες,κανεις στο σπιτι μας δεν ελεγε μαυροασπρα.Αυτο ισως μ εσωσε απο την καταθλιψη..
ωκεανε,εχουν μιλιά.Ο θανατος τους και η δυστυχια τους εχει τρομερες επιπτωσεις στη ζωη μας.Αλλα,εμεις,χαμπαρι.
nefelika,θα τα βλεπουν σε dvd προσφορα των e-papers.Μην αμφιβαλλεις καθολου.Εσεις στο συντριβανι,εμεις εδω να το κανουμε θεμα.Κοιτα να εισαι καλος στη φωτογραφια:-)
Σωστά τα υπόλοιπα τα καίνε :Ρ
φίλε αγαπημένε να σαι καλά να υπάρχεις ανάμεσά μας...
Καλά κοίτα, Καιρέ, εσύ υποστηρίζεις -αν κατάλαβα καλά- τη δημοκρατία και την ψήφο του λαού. Εγώ όμως μιλάει ψευδο-δημοκρατία.
Ξερεις εσυ....
http://spindesign.blogspot.com/2007/07/blog-post.html
apla hthela na pw ena megalo bravo gia to xthesino sou keimeno. Htan to kalytero pou exeis grapsei pote IMHO.
Μπορώ αυτο να το βάλω στο μπλογκ μου?
Να το κανω αφισα και να το ριξω κατω απο καθε πορτα? Να το στειλω Mail σε ολους μου τους γνωστους?
«Αυτή την πατρίδα τη φτιάξαμε εμείς».
Αν και το συνθημα απλα ενωνει τις αναγκες μας.... Να'σαι καλα, να'σαι εδω και εκει και να τα λες παντα....
aspromavroi keroi.
Επειδή αγροτικές οι ρίζες μου, να πω οτι δεν υπαρχει ομορφότερο δέντρο απο την ελιά ;)
Ας του αφιερώσουμε λοιπόν του καπετάν Γιάννη για πάρα πολύ κόσμο, τον στίχο 1347-1348 από την Αντιγόνη του Σοφοκλή "Η ευτυχία έχει πρώτα από όλα τη φρόνηση ως θεμέλιο" Γιαύτά και γι αυτά βγήκε το "μηδένα προ του τέλους....κακάριζε......."
Καλό είναι να λέμε ο μεγαλοεφοπλιστής ή ο κ. Κωσταντακόπουλος, αντί του "καπεταν Γιαννης". Το "καπετάν Γιάννης" θα το άξιζε αν έκανε έργα που να προσφέρουν στον τόπο του. Τα ξενοδοχεία που φτιάχνει θα καταστρέψουν μια πανέμορφη περιοχή. Ο κ. Κωσταντακόπουλος λοιπόν, για να κάνει αυτά τα ευγενή έργα, παίρνει μια τεράστια επιδότηση. Δηλαδή του τα πληρώνουμε και "κρατάμε το φανάρι" για τον επερχόμενο βιασμό. Είναι ο περίφημος κρατικός καπιταλισμός που έχουμε στην Ελλάδα. Κρατικός με την έννοια ότι πληρώνει το κράτος για να μην πάρει τα ρίσκα ο καπιταλιστής.
Ελπίζω να μπλοκαριστούν τα έργα για περιβαλλοντικές επιπτώσεις απο το ΣΕ, το μοναδικό θεσμό που μερικές φορές στέκεται στο ύψος του.
παραξενο δαιμονιο,:-))
δειμο,εγω υποστηριζω τη συμμετοχικη δημοκρατια των ενεργων πολιτων.Κι αυτη τη χτιζουν οι πολιτες.Δεν χαριζεται.
Χρυσα μου,σ ευχαριστω παρα πολυ.Ειμαι ενημερος.Και φυσικα,τα κειμενα απο τη στιγμη που γραφονται δεν ανηκουν σ αυτον που τα γραψε.
ψιλικατζου μου,σ ευχαριστω πολυ παρα την υπερβολη.Εχω γραψει ενα καλυτερο πιστευω για το θεμα,το 1989...:-))
Κωστα,μη μου στενοχωρεις τη Ντινα,την εχω προστατευομενη..:-)
βασιλια,μια ασπρο,μια μαυρο.Σαν την αναπνοη.
ion,χωρις να θελω να σε στενοχωρησω,μ αρεσει πιο πολυ ο πλατανος.Γουστα..
Διονυσε,ο,τι και να του αφιερωσεις το μονο που τον ενδιαφερει ειναι να κανει αυτο που γουσταρει εκεινος.Και δεν υπαρχει πια ουτε ο φοβος της υβρης και της ειμαρμενης.
σχολιαστη,δεν ειμαι καθολου αισιοδοξος οτι θα μπλοκαριστουν,οχι γιατι θα φταιει το Συμβουλιο,που πραγματικα ειναι ο φυλακας πολλων αξιών,αλλα γιατι οι κατοικοι δεν κινουνται για τους λογους που σου εγραψα πιο πανω.Και φυσικα,για να σου δωσω το μεγεθος της κλοπης μας,ο Κων πληρωνει 25 για καθε 100,που ξοδευονται.Τα υπολοιπα,εμεις...
Προσοχή, μην κάποτε ξυπνήσουν τα δέντρα και έρθουν κατά πάνω μας!
Και για μένα το κείμενο εκείνης της Κυριακής ήταν από τα πιο δυνατά άρθρα που έχω διαβάσει ποτέ. Αισθάνθηκα αφενός έντονη την ανάγκη της αυτοκριτικής και αφετέρου την ανάγκη να χειροκροτήσω με ιερή αγανάκτηση...
Το κείμενο του 1989 υπάρχει κάπου στο διαδίκτυο;
Δημοσίευση σχολίου