ΧΑΧΑ Είναι εδώ και 25 χρόνια η αγαπημένη μου ατάκα. Και μιά στροφή απο ένα αγαπημένο τραγούδι: He's never early, he's always LATE first thing you learn is that you have rot to wait. velvet underground - waiting for my man.
Διονυσιε,οι ψαραδες δεν ειχαν σηκωθει ακομα.Μονο οι παπιες σουλατσαριζαν.Αλλα,πραγματικα γινομαστε πιο πλουσιοι σε εμπειριες.Και τυχεροι ειναι αυτοι που εχουν την ευκαιρια να τις πουν καπου.Αν και η γνωση μετεδιδεται,η πειρα ποτε.
Κωστα,ποσο αργα εινα θα το μαθουμε οταν θα ειναι αργα..
hari,ΑΚΡΙΒΩΣ.
σχολιαστη,[πριν φυγεις σε παρακαλω κι αν ειναι ο δρομος σου,κανε ενα προσκυνημα στην Προξενου Κορομηλα,οπου με τον Chrysothira κι αλλους καμια δεκαρια περασαμε σ ενα κοινοβιο απ τα ωραιοτερα χρονια της ζωης μας.Γκιγκιλινης,Λαζαρος,Χορτοφαγια, Πορταρα,πλατεια Ναυαρινου,ξενοδ.Αθως,Ολυμπος Ναουσα,Δομνα,Σαλαμινα,Καλοχωρι, Μαινεμενη,Αμπελοκηποι,Τουμπα, κλπ,κι εσυ τη λες πολυβουη την αγαπημενη..
αθεοφοβε,μολις το μαθουμε θα ειναι αργα..Πααρα πολυ καλο το κομματι σου για την ατομικοτητα και τη δημοσια ζωη των Ελληνων.Παρα πολυ καλο.Δεν τους δικαιολογει βεβαια.Αποδεικνυει απλως ποσο αθεραπευτα τομαρια ειναι οταν ευημερουν.Γιατι στη φτωχια ειναι συγκινητικοι.
just you,για ολους μας.
Αγγελε,σας ευχομαι.Γιατι οποιος ξερει καλα και χωρις αγωνια,οτι αυριο το πρωι θα πεθανει προλαβαινει πιο πολλη ζωη.
εκατη,ακριβεστατα..
chryssa,εδω ειναι χωρος καταθεσης ιδεων και σκεψεων.Επομενως δεν καταχρασαι.Χρησιμοποιεις.Και μαλιστα μπολιαζοντας με σκεψεις που κανουμε ολοι αυτες τις μερες.Και με την ιδια οργη.
murplej,η μανα μου ελεγε ,οτι τα καλυτερα και τα χειροτερα στη ζωη ειναι μπροστα.
Δωρα μου,μουχρωμα.Τι ομορφη περιγραφη!
Αθηναιε,ισως και το ολοχρονις μοτο:-)
tf,παντα λυπητερες φωνες θα κουβαλαν στο διαβα τους.
indictos,περιμενω τη βοηθεια του tin man για να απαντησω επαξια στην αφιερωση:-)
the torch,το αγχος στο ξεκινημα ειναι σημαδι ανθρωπου με συναισθηση ευθυνης.Αρα χρησιμου.
passer by,ποιο εκτός!Εντελως εντος εισαι.Ναι ,τα πευκα στην Καισαριανη,αυτα που οπως και ολα τα υπολοιπα στη ζωη τα θεωρουμε δεδομενα.Γιαυτο και εγκληματικα παρατημενα.Απο δεντρο μεχρι συντροφο.
Αλλη αγχωμενη!Βρε ladybug,δεν ειπες οτι εισαι ξαναγαπημενη;Που τον βρηκες το χωρο για αγχος!:-)
Τελικα ο ηλιος που ανατελει σηματοδοτει την αρχη της επομενης μερας ή το τελος της προηγουμενης??? Γιατι καθε φορα που βλεπω μια τετοια εικονα με πιανει μια παραξενη μελαγχολια???
Γιώργο μου, ήθελα να στο πω γυρίζοντας απ τη Νιο. Κατάλαβα έναν απ τους λόγους, που δεν θα γίνω ποτέ καλός φωτογράφος. Δεν ξυπνάω ποτέ νωρίς. Να συμπληρώσω αν επιτρέπεις: Βλάχος στις Συκιές, Τριανδρία, Σαλαμίνα Ντοντουρμάς... Κάνω προσκύμημα, συχνά, κάθε φορά που πάω Θεσσαλονίκη.
Ναι! Για ρωτήστε και τον άμοιρο τον ψαρά, που σηκώνεται βραδιάτικο. Αλήθεια, σουρεαλιστικό θέαμα το ψαροχώρι. Το μεσημέρι ησυχία. Το βράδυ πανικός. Φώτα, άνδρες στην αυλή να τρώνε και να κατεβαινούν για ψάρεμα.Για αυτόν δεν υπάρχει αργά ή νωρίς.
Afou phres svarna ta psarokaika, epikaire kaire, na sou kanw mia paraggelia? 8elw mia photo me kremasmena ena ena ta xtapodia sthn seira kai me 8ea to aperanto galazio. Ax!Poso mou leipei h Ellada
Πολύβουη την είπα δεν την έβρισα!!! Εχω ζήσει και στην Αθήνα, οπότε ξέρω ότι υπάρχουν και χειρότερα. Ξέρεις, τη μεγάλη ζημιά την κάνουν αυτά τα γαμημένα τα αυτοκίνητα. Προξένου Κορομηλά εργάζομαι, αρα στην κυριολεξία είναι ο δρόμος μου. Φαντάζομαι την εποχή του κοινοβίου, γνώρισες μια πιο ανθρώπινη πόλη.
Η επίφαση της ελπίδας κε σκηνοθέτα. Ολα έχουν μπάχαλο, στο Οσα παίρνει ο Ανεμος, κορύφωση της τραγωδίας, ο χορός γύρω μιλάει δια της σιωπής.Και στη στιγμή "του πάτου του πηγαδιού" βγαίνει η Σκάρλετ Ο Χάρα και αποφαίνεται: "Αύριο ξεκινά μια καινούργια μέρα". Αφιερωμένο και για τη Παράξενο που μυρίζει κορύφωση.!
industrial,χμμμμμ.Πολλοι την εχουν πατησει πιστευοντας το:-)
κατρουλη,με σοκολατα;Το τσακιζα πριν απο χρονια!
Βασιλεια,αρκει να μην του χτυπησεις το τηλεφωνο στις μια τη νυχτα...
valisia,δεν θα σε ξεχασει η Ελλαδα:-)
Σταυρο,αυτο ξαναπες το.
σχολιαστη,σκεψου οτι απο το Βαρδαρη με τα ποδια μεχρι το Ντορε απο την Τσιμισκη ελεγα καθε μερα και 50 καλημερες σε γνωστους και φιλους,χώρια τα μαγαζια.Ηταν τοσο μικρη η πολη,που γνωριζομασταν ολοι.Τα ιδια στους Αμπελοκηπους,που ηταν το στρατοπεδο,στη Μαινεμενη με τα ουζαδικα,στην Τουμπα,στη Σαλαμινα,στο Καλοχωρι,που μας ξεραν ολα τα σκουπιδιαρικα...στην Πηλαια,στις Συκεες,στην αγαπημενη μου Σταυρουπολη,στα ποντιακα οπου ξημερωνομασταν στο Κορτοπολν,στην Καλλλαμαρια ντε και στα πατσατζιδικα της Εγνατιας στις 5 το πρωι.Εζησα τα πιο ωραια χρονια στην πιο ωραια πολη της Ελλαδας.Αυτο να της πεις και της Θεσσαλονικης και της Προξενου Κορομηλα καρνταση.
niemandsrose,μπορω να το καταχραστω σε πρωτη ευκαιρια παρακαλω;!!
lady,αυτος το ξερει;:-))
Κωστα,μετριον αριστον.
nefelika,σημασια εχει να πιασεις καλα ψαρια,οχι πολλα.Αν ειναι και πολλα εχει καλως.Καλα να ναι,ομως.
βρε σεξπυρακο,που στο διαολο ησουν και σε χασαμε;Ησουν νωρις ή αργα;
αργυρενια,according to my expectations,yes.
Διονυσε,με ολη την αγαπη,δεν σου εχω πει οτι σιχαινομαι αυτη την ταινια γιατι ειναι ο υμνος της εκπορνευσης της γυναικας και καθε αξιας εκτος απο την κονομα.Δηλαδη ειναι η γεννηση και το αλλοθι της σημερινης Αμερικης.Αν συμφωνεις,να βρουμε κατι τις αλλο για την Παραξενο Δαιμονιο,που ειναι υπερανω χρηματων πασης φυσεως:-)
Χιχι, Καιρέ μου, καλύτερα να ψηνόμαστε σιγά σιγά για δράση παρά να κοιτάμε το ρολόι και να λέμε "αργότερα"... Άμα μαζευτούμε κανονίζουμε και το σωστό ραντεβού! ;)
Κάθε άλλο. Τα υπαρξιακά μου άγχη είναι, ίσως, που με κάνουν να θέλω να κοιμάμαι ... Πάντως έστω και την τελευταία μέρα κατάφερα να φωτογραφίσω τη χώρα στη Νιο με σχετικά καλές φωτιστικές συνθήκες. Το Βλάχο στο Τσινάρι δεν τον θυμάσαι; Περίφημος για τα τηγανητά αμελέτητα!
με τις φωτιές τώρα τί θα γίνει;;; Μήπως πρέπει να ξαναμαζευτούμε στο Σύνταγμα;; Μήπως κάθε 8 του μηνός να συγκεντρωνόμαστε μπροστά στη Βουλή και να φωνάζουμε, να μουτζώνουμε για την αναδάσωση των καμένων;; Μήπως να καθιερώσουμε την 8η Ιουλίου Ημέρα Καταστροφής του Περιβάλλοντος;; Εσείς που έχετε τόσες επισκέψεις στο μπλογκ σας ... πειτε κατι... καμια ιδέα... τί θα γίνει;;; πού θα πάει αυτή η υπόθεση;;; για πόσο ακόμα θα καιγεται η χώρα και οι άλλοι θα ....χτενίζονται
Δεν είχα σκεφτεί τη σχέση της αγωνίας του θανάτου, με τη φωτογραφία!!!! Επίσης, παρά την προσπάθεια, δεν κατάφερα να απατήσω τη αναλογική μου με την ψηφιακή μηχανή, με την οποία φλερτάρω συστηματικά τελευταία!
industrial,οπως ειπα και στο Παραξενο Δαιμονιο,η δραση θελει οργανωση και μυαλο.Αμα θελουμε να πετυχει και να μην ειναι ενα ξεσπασμα.Για να παμε στο σωστο ραντεβου,οπως λες.
Χρυσοθηρα,ενα μεσημερι,που δεν θα εχεις βαρδια πρεπει να το κανουμε.Για μπυρα,εστω.
flying,μωρε αμα το μετρησεις,ολο κι ολο ενα τσακ ειναι..
νικο,μπορει να εχεις δικιο στη σχεση υπνου-αποφευγω.Και τον Βλαχο δεν τον ηξερα.Υπαρχει ακομα;
candyblue,κανονικα εχεις δικιο,αλλα οι πιο πολλοι ζουν λες και προκειται να ζησουν 400 χρονια.
niemandsrose,μωρε κλοπη ειναι,αρκει να μην ειναι η δικη μας...
Νανα,καλως ή κακως αυτα που θελω να γραψω δημοσιως τα γραφω στην εφημεριδα.Απο κει ζημωνονται τα πραγματα.Ασε που κι εκει ματαιο ειναι απο αποψη αποτελεσματικοτητας.Γιατι,οπως λες κι εσυ,αυτοι θα χτνιζονται μονιμως.Επειδη αυτοι ειναι ο λαος ο ιδιος.Τα ξερα χορτα διπλα στα χτηματα και τους ελαιωνες τα ειδες;Ακοπα!
ladybug,τοτε εισαι σε αγαπησιαρικα χερια..
κατρουλη,μη σου πω οτι εχεις απολυτο δικιο.
νικο,ειναι η αγωνια να κρατησεις τη στιγμη για παντα,να μην πεθανει η μνημη.Και σου ευχομαι να μην την απατησεις γιατι θα την πατησεις.Ενα πλανο με σλαϊτ και το ιδιο ακριβως με την πιο ακριβη ψηφιακη μηχανη θα σε πεισει.Εχω μια απο τις καλυτερες ψηφιακες.Μιλαμε για αστεια υποθεση.Χειροτερο απο το να τραβας με ινσταματικ χρωματικα και σαν ογκος περιεχομενου.Θα μαθουν σε καμια δεκαρια χρονια.Μεχρι τοτε θα εχουν καταστρεψει ο,τι εχει φτασει η αναλογικη με το σλαϊτ.Παραγκωνιζοντας το.Ξερεις πώς;Οι επιχειρηματιες,που το μονο που σκεφτονται ειναι το γρηγορο κερδος απαιτουν απο τους φωτογραφους να στελνουν τις φωτογραφιες τους αμεσως,via p/c,δεν δικαιολογουν εξοδα για φιλμ και εμφανιση,αφου υπαρχει η τεχνολογια,και υποχρεωνουν ολους τους επαγγελματιες να δουλευουν με ψηφιακες καμερες.Αλλιως εισαι χωρις δουλεια.Φυσικα,δεν υπαρχει αντισταση πουθενα παγκοσμιως.Ολοι ομως,οταν τραβανε για τον εαυτο τους τραβανε σλαϊτς.Ή ασπρομαυρο.Φιλμ παντα.Μακραν καλυτερο.
Διονυσε,με ολη την αγαπη,δεν σου εχω πει οτι σιχαινομαι αυτη την ταινια γιατι ειναι ο υμνος της εκπορνευσης της γυναικας και καθε αξιας εκτος απο την κονομα.Δηλαδη ειναι η γεννηση και το αλλοθι της σημερινης Αμερικης.Αν συμφωνεις,να βρουμε κατι τις αλλο για την Παραξενο Δαιμονιο,που ειναι υπερανω χρηματων πασης φυσεως:-) @ Για την ταινία έχετε δίκιο άλλωστε τη στιγμή κορύφωσης του πάτου του σκηνοθέτη ψαχνω. Οσο για τη Παράξενο:"Ποιός φοβάται την Βιρτζίνια Γούλφ, ....ο Ηλιος πριν να βγεί!!" Το είχα απολαύσει με την αθάνατη Τζένη
Μια και μπαίνω καθυστερημένα δε μπορώ να συμμετάσχω στο κουίζ, αλλά σίγουρα Κυκλάδες θα έλεγα. Ο Βλάχος έχει, δυστυχώς, κλείσει από τα τέλη της δεκαετίας του’70. Θυμήθηκα ακόμα το Ίγκλις, με το ιδιαίτερο κρασί του (δεν είχα εντρυφήσει στο είδος τότε, για να μάθω ποικιλία και προέλευση, αν και το όνομα σε κάποια περιοχή παραπέμπει), το Σουέζ, στο οποίο άκουσα μια μπουζουκοπαρέα να τραγουδάει Θεοδωράκη εν μέσει χούντα και το Γκραβαρίτη στη Τριανδρία. Κανένα απ’ αυτά δεν υπάρχει πια. Έχω και γω την ίδια άποψη για το ψηφιακό. Αυτό που εφαρμόζω τελευταία είναι ένα σκανάρισμα σε χαμηλή ανάλυση στο εργαστήριο, μετά την εμφάνιση του slide. Όσα αναφέρεις, μου τα επιβεβαίωσε και ο ιδιοκτήτης του εργαστηρίου που εμφανίζω τα φίλμς. Την εικόνα της διαφάνειας, σε προβολή μάλιστα, δεν ξέρω σε πόσα χρόνια θα την φτάσει το ψηφιακό. Αν είναι και 6Χ6, τότε μιλάμε για άλλο πράγμα! Οι ψηφιακοί προτζέκτορες, από έρευνα που έκανα, είναι ακόμα πολύ πίσω. Αλήθεια ποιό το νόημα του σκαναρίσματος που μου είχες προτείνει στο παρελθόν;
59 σχόλια:
Τι σημασία έχει αν ξημερώνει ή βραδιάζει?
Η αρχή είναι πάντα αρχή...
Χαιρετώ
(tin man, σε πρόλαβα, :) :) :)
Καλή αρχή, λοιπόν!
Ορθρου βαθέος,αινείται ο φωτογράφος που πρόκαμε και τους ψαράδες ακόμα...Τίποτα δεν είναι ίδιο σήμερα με το χτές, είμαστε πιό πλούσιοι σε εμπειρίες
Ποτέ δεν ειναι νωρις
...κάνε το, μην το σκέφτεσαι,και ζήσε!
10 και μία. Kαι ξεκινάμε. Αρκεί να φύγουμε για λίγο απο το βουητό της Θεσσαλονίκης.
Μήπως όμως είναι αργά;
την εκκίνηση ή την άφιξη;
την εκκίνηση
(Ν. Εγγονόπουλος)
Καλά ξεκινήματα!
(Just me)
:)))
Μας προϊδεάζεις...
Κάθε τέλος είναι μια αρχή... Καλό ξεκίνημα!
Εκτός θέματος * Δεν αφηνω για αυριο οτι μπορω να κραξω σημερα *
Ειμαι οχι απλα λυπημενη... εξαγριωμενη... γιατι αν το περιμενα εγω που ειμαι απλος πολιτης γιατι οχι και εκεινοι που γνωριζουν?
*Συγνωμη για την καταχρηση του χωρου και το εκτος θεματος... αλλα βλεπω (με ενα ματι) τη φωτια και νιωθω...ξερεις...
Χ.
ειναι αργα και ισως νωρις για νεες ηττες για νεες συντριβες.
Τα μεγαλύτερα ξεκινήματα γίνονται στην πυρά του τέλους. Αυτά το καλοκαιρινό μούχρωμα θαυμάσιο.
:-)
Νομίζω πως θα το αντιγράψω σ'ενα post it θα το βάλω πάνω στην οθόνη του υπολογιστή και θα το κάνω το καλοκαιρινό μου μότο!
"...για δασωμένη ράχη ξεκίνημα πρωινό..." (Ζ. Παπαντωνίου)
Ας έρθει το αύριο χωρίς αλύπητες φωτιές.
ΧΑΧΑ Είναι εδώ και 25 χρόνια η αγαπημένη μου ατάκα.
Και μιά στροφή απο ένα αγαπημένο τραγούδι:
He's never early, he's always LATE first thing you learn is that you have rot to wait.
velvet underground - waiting for my man.
"got to wait" βέβαια και ουχί rot
Πάντα με αγχώνει το ξεκίνημα γιατί εμπεριέχει το άγνωστο. Με αποζημειώνει όμως το καινούριο.
Ποτέ δεν είναι νωρίς να σταματήσεις για να θαυμασεις τα δέντρα στην Καισαριανή, ας πούμε;
Οι συναυλίες μας μαράνανε.
Σόρι για το εκτος θέματος, αλλά...
Είχες-δεν είχες, με άγχωσες :Ρ
Καλησπέρα αγαπητέ μου.
Γειά σας,
Εγώ, γιατί δεν καταλαβαίνω;
Γιαννη,καλο ποδαρικο η αρχη σου:-)
dodo,καλυτερη συνεχεια..
Διονυσιε,οι ψαραδες δεν ειχαν σηκωθει ακομα.Μονο οι παπιες σουλατσαριζαν.Αλλα,πραγματικα γινομαστε πιο πλουσιοι σε εμπειριες.Και τυχεροι ειναι αυτοι που εχουν την ευκαιρια να τις πουν καπου.Αν και η γνωση μετεδιδεται,η πειρα ποτε.
Κωστα,ποσο αργα εινα θα το μαθουμε οταν θα ειναι αργα..
hari,ΑΚΡΙΒΩΣ.
σχολιαστη,[πριν φυγεις σε παρακαλω κι αν ειναι ο δρομος σου,κανε ενα προσκυνημα στην Προξενου Κορομηλα,οπου με τον Chrysothira κι αλλους καμια δεκαρια περασαμε σ ενα κοινοβιο απ τα ωραιοτερα χρονια της ζωης μας.Γκιγκιλινης,Λαζαρος,Χορτοφαγια,
Πορταρα,πλατεια Ναυαρινου,ξενοδ.Αθως,Ολυμπος Ναουσα,Δομνα,Σαλαμινα,Καλοχωρι,
Μαινεμενη,Αμπελοκηποι,Τουμπα, κλπ,κι εσυ τη λες πολυβουη την αγαπημενη..
αθεοφοβε,μολις το μαθουμε θα ειναι αργα..Πααρα πολυ καλο το κομματι σου για την ατομικοτητα και τη δημοσια ζωη των Ελληνων.Παρα πολυ καλο.Δεν τους δικαιολογει βεβαια.Αποδεικνυει απλως ποσο αθεραπευτα τομαρια ειναι οταν ευημερουν.Γιατι στη φτωχια ειναι συγκινητικοι.
just you,για ολους μας.
Αγγελε,σας ευχομαι.Γιατι οποιος ξερει καλα και χωρις αγωνια,οτι αυριο το πρωι θα πεθανει προλαβαινει πιο πολλη ζωη.
εκατη,ακριβεστατα..
chryssa,εδω ειναι χωρος καταθεσης ιδεων και σκεψεων.Επομενως δεν καταχρασαι.Χρησιμοποιεις.Και μαλιστα μπολιαζοντας με σκεψεις που κανουμε ολοι αυτες τις μερες.Και με την ιδια οργη.
murplej,η μανα μου ελεγε ,οτι τα καλυτερα και τα χειροτερα στη ζωη ειναι μπροστα.
Δωρα μου,μουχρωμα.Τι ομορφη περιγραφη!
Αθηναιε,ισως και το ολοχρονις μοτο:-)
tf,παντα λυπητερες φωνες θα κουβαλαν στο διαβα τους.
indictos,περιμενω τη βοηθεια του tin man για να απαντησω επαξια στην αφιερωση:-)
the torch,το αγχος στο ξεκινημα ειναι σημαδι ανθρωπου με συναισθηση ευθυνης.Αρα χρησιμου.
passer by,ποιο εκτός!Εντελως εντος εισαι.Ναι ,τα πευκα στην Καισαριανη,αυτα που οπως και ολα τα υπολοιπα στη ζωη τα θεωρουμε δεδομενα.Γιαυτο και εγκληματικα παρατημενα.Απο δεντρο μεχρι συντροφο.
Αλλη αγχωμενη!Βρε ladybug,δεν ειπες οτι εισαι ξαναγαπημενη;Που τον βρηκες το χωρο για αγχος!:-)
drupler,τωρα,που διαβασες τα σχολια καταλαβες;:-)
μάλιστα συχνά είναι πολύ αργά....
βιάζομαι μήπως προκάμω έστω μισ σπιθαμή ανάσες να ανασάνω...
paraxeno,μη βιαζεσαι.Ο βιασμος ειναι ανεπιθυμητος συμβουλος...
Τελικα ο ηλιος που ανατελει σηματοδοτει την αρχη της επομενης μερας ή το τελος της προηγουμενης??? Γιατι καθε φορα που βλεπω μια τετοια εικονα με πιανει μια παραξενη μελαγχολια???
Να εισαι καλα Καιρε και καλη εβδομαδα...
dead poet,δεν ξερω.Εμενα μου φερνει μια ευεξια για τη μερα που ερχεται.Οπως και η δυση μου φερνει ευεξια για τη νυχτα που ερχεται.Ανωμαλιες..
Γιώργο μου, ήθελα να στο πω γυρίζοντας απ τη Νιο. Κατάλαβα έναν απ τους λόγους, που δεν θα γίνω ποτέ καλός φωτογράφος. Δεν ξυπνάω ποτέ νωρίς. Να συμπληρώσω αν επιτρέπεις: Βλάχος στις Συκιές, Τριανδρία, Σαλαμίνα Ντοντουρμάς... Κάνω προσκύμημα, συχνά, κάθε φορά που πάω Θεσσαλονίκη.
το αργά, για μας, είναι νωρίς...
pote den einai nwris.. gia na pas diakopes. kalo kalokairi.
Πάντα είναι ώρα.
κάθε στιγμή είναι στιγμή μίλκο.
Ναι! Για ρωτήστε και τον άμοιρο τον ψαρά, που σηκώνεται βραδιάτικο. Αλήθεια, σουρεαλιστικό θέαμα το ψαροχώρι. Το μεσημέρι ησυχία. Το βράδυ πανικός. Φώτα, άνδρες στην αυλή να τρώνε και να κατεβαινούν για ψάρεμα.Για αυτόν δεν υπάρχει αργά ή νωρίς.
Afou phres svarna ta psarokaika, epikaire kaire, na sou kanw mia paraggelia?
8elw mia photo me kremasmena ena ena ta xtapodia sthn seira kai me 8ea to aperanto galazio.
Ax!Poso mou leipei h Ellada
Μάλλον ποτέ δεν είναι αργά για να πάμε προς τα κει αναζητώντας την ευτυχία....
Πολύβουη την είπα δεν την έβρισα!!! Εχω ζήσει και στην Αθήνα, οπότε ξέρω ότι υπάρχουν και χειρότερα. Ξέρεις, τη μεγάλη ζημιά την κάνουν αυτά τα γαμημένα τα αυτοκίνητα. Προξένου Κορομηλά εργάζομαι, αρα στην κυριολεξία είναι ο δρόμος μου. Φαντάζομαι την εποχή του κοινοβίου, γνώρισες μια πιο ανθρώπινη πόλη.
Πάλ(λ)ης Ξεκίνημα , νέοι αγώνες.
E, για σένα έχω πάντα χώρο :))
Να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.
(Ή να δούμε σε τι δίχτυα θα μπλέξουμε)
Είναι θέμα οπτικής γωνίας.
1. Ποτέ δεν είναι αργά για να είναι νωρίς.
2. Η παραπάνω φράση είναι ψευδής.
It's getting late early out there, doesn't it weather guy?
Η επίφαση της ελπίδας κε σκηνοθέτα.
Ολα έχουν μπάχαλο, στο Οσα παίρνει ο Ανεμος, κορύφωση της τραγωδίας, ο χορός γύρω μιλάει δια της σιωπής.Και στη στιγμή "του πάτου του πηγαδιού" βγαίνει η Σκάρλετ Ο Χάρα και αποφαίνεται: "Αύριο ξεκινά μια καινούργια μέρα". Αφιερωμένο και για τη Παράξενο που μυρίζει κορύφωση.!
Niko.ντοντουρμας,ναι.Οσο για τη φωτογραφια,μαλλον δεν εχεις αγωνια θανατου,οπως ατοι που φωτογραφιζουν...
Σπυρο,δυστυχως.
lazinio,κανε μια βουτια και για μας.Καλα να περασεις βρεεεεε.
μα ποτέ :)
καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
industrial,χμμμμμ.Πολλοι την εχουν πατησει πιστευοντας το:-)
κατρουλη,με σοκολατα;Το τσακιζα πριν απο χρονια!
Βασιλεια,αρκει να μην του χτυπησεις το τηλεφωνο στις μια τη νυχτα...
valisia,δεν θα σε ξεχασει η Ελλαδα:-)
Σταυρο,αυτο ξαναπες το.
σχολιαστη,σκεψου οτι απο το Βαρδαρη με τα ποδια μεχρι το Ντορε απο την Τσιμισκη ελεγα καθε μερα και 50 καλημερες σε γνωστους και φιλους,χώρια τα μαγαζια.Ηταν τοσο μικρη η πολη,που γνωριζομασταν ολοι.Τα ιδια στους Αμπελοκηπους,που ηταν το στρατοπεδο,στη Μαινεμενη με τα ουζαδικα,στην Τουμπα,στη Σαλαμινα,στο Καλοχωρι,που μας ξεραν ολα τα σκουπιδιαρικα...στην Πηλαια,στις Συκεες,στην αγαπημενη μου Σταυρουπολη,στα ποντιακα οπου ξημερωνομασταν στο Κορτοπολν,στην Καλλλαμαρια ντε και στα πατσατζιδικα της Εγνατιας στις 5 το πρωι.Εζησα τα πιο ωραια χρονια στην πιο ωραια πολη της Ελλαδας.Αυτο να της πεις και της Θεσσαλονικης και της Προξενου Κορομηλα καρνταση.
niemandsrose,μπορω να το καταχραστω σε πρωτη ευκαιρια παρακαλω;!!
lady,αυτος το ξερει;:-))
Κωστα,μετριον αριστον.
nefelika,σημασια εχει να πιασεις καλα ψαρια,οχι πολλα.Αν ειναι και πολλα εχει καλως.Καλα να ναι,ομως.
βρε σεξπυρακο,που στο διαολο ησουν και σε χασαμε;Ησουν νωρις ή αργα;
αργυρενια,according to my expectations,yes.
Διονυσε,με ολη την αγαπη,δεν σου εχω πει οτι σιχαινομαι αυτη την ταινια γιατι ειναι ο υμνος της εκπορνευσης της γυναικας και καθε αξιας εκτος απο την κονομα.Δηλαδη ειναι η γεννηση και το αλλοθι της σημερινης Αμερικης.Αν συμφωνεις,να βρουμε κατι τις αλλο για την Παραξενο Δαιμονιο,που ειναι υπερανω χρηματων πασης φυσεως:-)
καλως σε βρηκαμε elen.Ποτε δεν ειναι αργα:-)))
Χιχι, Καιρέ μου, καλύτερα να ψηνόμαστε σιγά σιγά για δράση παρά να κοιτάμε το ρολόι και να λέμε "αργότερα"... Άμα μαζευτούμε κανονίζουμε και το σωστό ραντεβού! ;)
...quando que se come aqui?
στο τσακ του νήματος,,,,
Κάθε άλλο. Τα υπαρξιακά μου άγχη είναι, ίσως, που με κάνουν να θέλω να κοιμάμαι ... Πάντως έστω και την τελευταία μέρα κατάφερα να φωτογραφίσω τη χώρα στη Νιο με σχετικά καλές φωτιστικές συνθήκες. Το Βλάχο στο Τσινάρι δεν τον θυμάσαι; Περίφημος για τα τηγανητά αμελέτητα!
Ούτε και αργά όμως
Όλα είναι σχετικά.Γι αυτό και ανεκτά.
@o-kairos, μετά χαράς. Η ιδιοκτησία είναι κλοπή όμως μας δίδαξε ο Προφέσσορας Πετρόπουλος στο γνωστό Εγχειρίδιό του.
εντάξει.... ποτέ δεν είναι νωρίς...
με τις φωτιές τώρα τί θα γίνει;;;
Μήπως πρέπει να ξαναμαζευτούμε στο Σύνταγμα;;
Μήπως κάθε 8 του μηνός να συγκεντρωνόμαστε μπροστά στη Βουλή και να φωνάζουμε, να μουτζώνουμε για την αναδάσωση των καμένων;;
Μήπως να καθιερώσουμε την 8η Ιουλίου Ημέρα Καταστροφής του Περιβάλλοντος;;
Εσείς που έχετε τόσες επισκέψεις στο μπλογκ σας ...
πειτε κατι...
καμια ιδέα...
τί θα γίνει;;;
πού θα πάει αυτή η υπόθεση;;;
για πόσο ακόμα θα καιγεται η χώρα και οι άλλοι θα ....χτενίζονται
Το ξέρει και επιμένει :))
to kalo bradu apo to souroupo fainetai.
Δεν είχα σκεφτεί τη σχέση της αγωνίας του θανάτου, με τη φωτογραφία!!!!
Επίσης, παρά την προσπάθεια, δεν κατάφερα να απατήσω τη αναλογική μου με την ψηφιακή μηχανή, με την οποία φλερτάρω συστηματικά τελευταία!
industrial,οπως ειπα και στο Παραξενο Δαιμονιο,η δραση θελει οργανωση και μυαλο.Αμα θελουμε να πετυχει και να μην ειναι ενα ξεσπασμα.Για να παμε στο σωστο ραντεβου,οπως λες.
Χρυσοθηρα,ενα μεσημερι,που δεν θα εχεις βαρδια πρεπει να το κανουμε.Για μπυρα,εστω.
flying,μωρε αμα το μετρησεις,ολο κι ολο ενα τσακ ειναι..
νικο,μπορει να εχεις δικιο στη σχεση υπνου-αποφευγω.Και τον Βλαχο δεν τον ηξερα.Υπαρχει ακομα;
candyblue,κανονικα εχεις δικιο,αλλα οι πιο πολλοι ζουν λες και προκειται να ζησουν 400 χρονια.
niemandsrose,μωρε κλοπη ειναι,αρκει να μην ειναι η δικη μας...
Νανα,καλως ή κακως αυτα που θελω να γραψω δημοσιως τα γραφω στην εφημεριδα.Απο κει ζημωνονται τα πραγματα.Ασε που κι εκει ματαιο ειναι απο αποψη αποτελεσματικοτητας.Γιατι,οπως λες κι εσυ,αυτοι θα χτνιζονται μονιμως.Επειδη αυτοι ειναι ο λαος ο ιδιος.Τα ξερα χορτα διπλα στα χτηματα και τους ελαιωνες τα ειδες;Ακοπα!
ladybug,τοτε εισαι σε αγαπησιαρικα χερια..
κατρουλη,μη σου πω οτι εχεις απολυτο δικιο.
νικο,ειναι η αγωνια να κρατησεις τη στιγμη για παντα,να μην πεθανει η μνημη.Και σου ευχομαι να μην την απατησεις γιατι θα την πατησεις.Ενα πλανο με σλαϊτ και το ιδιο ακριβως με την πιο ακριβη ψηφιακη μηχανη θα σε πεισει.Εχω μια απο τις καλυτερες ψηφιακες.Μιλαμε για αστεια υποθεση.Χειροτερο απο το να τραβας με ινσταματικ χρωματικα και σαν ογκος περιεχομενου.Θα μαθουν σε καμια δεκαρια χρονια.Μεχρι τοτε θα εχουν καταστρεψει ο,τι εχει φτασει η αναλογικη με το σλαϊτ.Παραγκωνιζοντας το.Ξερεις πώς;Οι επιχειρηματιες,που το μονο που σκεφτονται ειναι το γρηγορο κερδος απαιτουν απο τους φωτογραφους να στελνουν τις φωτογραφιες τους αμεσως,via p/c,δεν δικαιολογουν εξοδα για φιλμ και εμφανιση,αφου υπαρχει η τεχνολογια,και υποχρεωνουν ολους τους επαγγελματιες να δουλευουν με ψηφιακες καμερες.Αλλιως εισαι χωρις δουλεια.Φυσικα,δεν υπαρχει αντισταση πουθενα παγκοσμιως.Ολοι ομως,οταν τραβανε για τον εαυτο τους τραβανε σλαϊτς.Ή ασπρομαυρο.Φιλμ παντα.Μακραν καλυτερο.
πεύκο+καύσωνας=προσάναμμα. ναμουν παπί απόψε να ξημέρωνα εκεί. να προλάβω πριν να είναι νωρίς.ή να προδώσω αφού είναι αργά.
Διονυσε,με ολη την αγαπη,δεν σου εχω πει οτι σιχαινομαι αυτη την ταινια γιατι ειναι ο υμνος της εκπορνευσης της γυναικας και καθε αξιας εκτος απο την κονομα.Δηλαδη ειναι η γεννηση και το αλλοθι της σημερινης Αμερικης.Αν συμφωνεις,να βρουμε κατι τις αλλο για την Παραξενο Δαιμονιο,που ειναι υπερανω χρηματων πασης φυσεως:-)
@ Για την ταινία έχετε δίκιο άλλωστε τη στιγμή κορύφωσης του πάτου του σκηνοθέτη ψαχνω.
Οσο για τη Παράξενο:"Ποιός φοβάται την Βιρτζίνια Γούλφ, ....ο Ηλιος πριν να βγεί!!" Το είχα απολαύσει με την αθάνατη Τζένη
Μια και μπαίνω καθυστερημένα δε μπορώ να συμμετάσχω στο κουίζ, αλλά σίγουρα Κυκλάδες θα έλεγα.
Ο Βλάχος έχει, δυστυχώς, κλείσει από τα τέλη της δεκαετίας του’70. Θυμήθηκα ακόμα το Ίγκλις, με το ιδιαίτερο κρασί του (δεν είχα εντρυφήσει στο είδος τότε, για να μάθω ποικιλία και προέλευση, αν και το όνομα σε κάποια περιοχή παραπέμπει), το Σουέζ, στο οποίο άκουσα μια μπουζουκοπαρέα να τραγουδάει Θεοδωράκη εν μέσει χούντα και το Γκραβαρίτη στη Τριανδρία. Κανένα απ’ αυτά δεν υπάρχει πια.
Έχω και γω την ίδια άποψη για το ψηφιακό. Αυτό που εφαρμόζω τελευταία είναι ένα σκανάρισμα σε χαμηλή ανάλυση στο εργαστήριο, μετά την εμφάνιση του slide. Όσα αναφέρεις, μου τα επιβεβαίωσε και ο ιδιοκτήτης του εργαστηρίου που εμφανίζω τα φίλμς. Την εικόνα της διαφάνειας, σε προβολή μάλιστα, δεν ξέρω σε πόσα χρόνια θα την φτάσει το ψηφιακό. Αν είναι και 6Χ6, τότε μιλάμε για άλλο πράγμα! Οι ψηφιακοί προτζέκτορες, από έρευνα που έκανα, είναι ακόμα πολύ πίσω. Αλήθεια ποιό το νόημα του σκαναρίσματος που μου είχες προτείνει στο παρελθόν;
μαζεύει τη βιασύνη του και την κάνει λιαστή υπομονή...
Δημοσίευση σχολίου