Αυτό ακριβώς δείχνει την δυνατότητα του ανθρώπου να προσαρμόζεται και να προσαρμόζει… Πάντα υπάρχουν λύσεις έστω και αν χρειαστεί να φτάσουμε στα όρια για να ζοριστούμε και να τις ανακαλύψουμε… Τα μοιρολόγια και τις φωνές -αφότου έχει γίνει το κακό- ας τα αφήσουμε για τους πολιτικούς και τις εφημερίδες ... Είναι πια αποδεδειγμένο ότι κανένας από τους δυο δεν έχει την δυνατότητα πρόβλεψης, πρόληψης και εκτέλεσης… Καταναλώνουν όλη την ενέργεια τους για να καυτηριάσουν τα κακώς κείμενα μετά, εκ του ασφαλούς… Άμα σπάσει η στάμνα τα υπόλοιπα είναι απλώς γραφικά…
ΥΓ. μερικές φορές δεν χρειάζονται ούτε οι πολλοί, ούτε οι πλειοψηφίες για να σωθούμε… Clair Cameron Patterson Ανακάλυψε την τρομακτικά θανατηφόρα δράση του μολύβδου (και των χλωροφθορανθράκων), πάλεψε μόνος του εναντίον των πετρελαιοεταιριών, αδιαφόρησε για το χρήμα που του πρόσφεραν, και αντί να τον μνημονεύουμε και να τον τιμάμε, έχουμε παντελή άγνοια…
Για τα ελλείμματά τους τις αγαπήσαμε κι ας απιστήσαμε φέτος. Για το λιοπύρι τους που χαρίζει το χάσιμο του εαυτού μέσα σε ρευστά σχήματα. Για τους αγέρηδες που μας απέκλειαν από τα σταθερά της στεριάς και μας θύμιζαν ότι τα σχέδια είναι για ν’ ανατρέπονται. Να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι.
Αέρα στα πανιά σας αλμύρα στη γεύση σας αστέρια στα όνειρά σας. Προσοχή τις Γοργόνες ρωτάνε παράξενα πράγματα..... κι έτσι όπως είναι μισές ψάρι ,μισές γυναίκα δεν μπορείς ούτε να τηγανίσεις, ούτε να..κοινωνίσεις.!
Όταν μπαίνω στο μπλογκ σου η φωτογραφία αργεί μερικά δευτερόλεπτα να φανεί, και συνήθως διαβάζω τον τίτλο και τη λεζάντα μέχρι να αποκαλυφθεί η φωτογραφία.
Το ίδιο συνέβη και τώρα. "Κυκλάδες" διάβασα, και περίμενα να δω κάποια παραλία, ένα ηλιοβασίλεμα, βράχο, νησάκι, κύμα, καράβι, οτιδήποτε εκτός από αυτό!
Δεν μπόρεσα να μην προσέξω το καμάρι στην κίνηση των χορευτών. Και πως να μην καμαρώνουν... αυτό το φως μόνο στις Κυκλάδες υπάρχει. Είναι το Δήλιο φως του Απόλλωνα; Και τα μελτέμια να φυσάνε μέρες, νομίζεις πως θα σου πάρουν το κεφάλι κάποια στιγμή οι αέρηδες. Μα είναι ωραία η χτενισιά της θύελλας και η μυρωδιά του μελισσόχορτου, το άσπρο και το καθαρό γαλάζιο. Και σταματάω γιατί θα γράψω σεντονάκι. Πουθενά σαν τις Κυκλάδες!
Να καμαρώσω μωρέ την αισιοδοξία σας ... τίποτε δεν παίρνετε χαμπάρι. Τελικά όπως φαίνεται μάλλον εσείς είστε καλά και εγώ είμαι O Καταθληπτικός. Άλλωστε μια συμ-blogger μου είχε πει να μην είμαι απαισιόδοξος, πως η θλίψη κάνει κακό στην υγεία μου και πως οι αισιόδοξοι ζουν περισσότερο.
Ήταν πόσο πηχτός ο κατάμαυρος κόμπος που αναδήθηκε από μέσα μου εκείνη στην στιγμή, τόσο μεγάλος, σφηνώθηκε στον λαιμό μου, τα μάτια μου βούρκωσαν τόσο, αντί να της απαντήσω/ ρωτήσω "Who wants to live forever?", κάθισα και κοίταζα ακινητοποιημένος το monitor.
Κυκλαδίτικοπς χορός ... Γιατί εγω βλέπω να χορεύουν (περήφανα; εντάξει ας πούμε περήφανα) τον κυκλικό χορό του θανάτου;; Γιατί εμένα οι δύο κυρίες στο gro-plan με τις κατάλευκες μαντίλες μου φέρουν λιγάκι σαν φαντάσματα; Είπαμε, είπαμε είμαι καταθληπτικός και δεν πάω καλά ... ;)
Α ρε KAIRE τραβάς κάτι φωτογραφίες βρε μπαγάσα, τόσο στριφνές και διφορούμενες όσα τα κείμενά σου!
Ναι σαι καλά! Πάλι μου ανέβασες τον πηχτό τον κόμπο στον λαιμό ... αλλά δεν πνήγικα αυτήν την φορά.
Άντε ξυπνήστε ώρε! Σηκωθήτε να πιάσουμε όλοι μαζί το μοιρολόι:
Μήτε νερό, μη δάση κι ευφορία ... τους (μας) έμεινε μονάχα ο αέρας και η ΕΦΟΡΙΑ!
Εκδήλωση... Χορευτικό συγγρότημα... Επαγγελματίες μουσικοί...(συμπληρώνω με την φαντασία μου) Καρέκλες εν τάξει Εισητήριο (ίσως)... Ομιλία των τοπικών παραγόντων στην αρχή της εκδήλωσης, επίσημοι προσκεκλημένοι ίσως... Ο μητροπολίτης στην πρώτη σειρά και ο Δήμαρχος το ίδιο.
Ο αυθορμητισμός του χορού, του απλού ανθρώπου που είναι;
Διαφωνώ μάλλον με την παρέα, αλλά εμένα με απωθεί το "σκηνικό".
Epeidh den afora mono ton Kairo to sxolio sou,alla kai emas pou pairnoume meros edw,exw na pw pws pragmati symfonw pws eisai katathlhptikos! Tha elega pws kathhses polu ston hlio,ma entelws to antitheto synevh mallon!Kleismenos sto kavouki sou kairo twra upothetw,den mporese o hlios mesw ths drashs tou panw sto derma sou,na metatrepsei ta gnwsta se ormones eftyxias! Kai giati wre Vrhwnh??sorry mirage??hthela na pw,prepei na xypnhsoume??? Den einai aparaithto! Eimaste xypnioi tis upoloipes wres! An katalavaineis thn diafora tou xypnios kai xypnhtos! Kai ama to thes kai alloiws,giati na pesoume emeis sto idio epipedo me sena,pou molis fthanei to kogykilon ostoun!! DEN tha xanaparw,phra xampari!!!
Που εισαι ρε Μιχελαν και ανησυχησαμε.Βλεπω,οτι επιστρεφεις ζοχαδιασμενος οπως παντα και ησυχασα.Παντα τετοια:-)
Δωρα,θα ρουφηξω αερα και για σενα.Υπομονη.
psilikatzou,τι εννοεις λιγουλακι...
Διονυσε,εχει απαξιωθει η πεολειχια,γιαυτο σνομπαρονται οι γοργονες τελευταια..
zaphod,τουπαμαρος στο Λειβαδι,ε;
δειμο,τους καινε τα καΪκια,μην ανησυχεις.Παντα υπαρχει κατι για να καταστρεψει ο πολιτισμος.
dodo,κι η Λυδια ντρεπεται ρε γαμωτο..
demonia,καλες βουτιεεεεεες.
σπουργιτακι,οχι να χαρεις και πολυ αερινο και μας ξεσουρει καμια αγκυρα:-)
tin man,τα συναισθηματα ειναι αμοιβαια.
Αϊντε βρε Κωστα να συρετε κανενα μπαλο εσεις εκει,που φυλατε ακομα την ψυχη μας.
Ελληνιδα,ειδες αυτη η πρωτη δεξια τι υπερηφανο λικνισμα που κανει;
mirage,τι ειν ο χορος εκτός απο μια γλωσσα βγαλμενη στο χαρο και τον χαμο;Μια χαρα μ ενα πυχτο,πικρο πραγμα,που ανεβαινει απο κατω.Εξ αιτιας του.Γιατι δεν θα υπηρχε ζωη αν δεν υπηρχε θανατος.Εχεις καταθλιψη;Μονο εσυ μπορεις να αισθανθεις τη λυπη και τη χαρα στα ακρα τους.Οπως και τα διφορουμενα μου.
drupler,Σχοινουσιανοι,που χορευουν στο πανηγυρι τους.Τιποτε απο οσα φανταστηκες.Χανεις.Γιατι μονο τους Ικαριωτες εχω δει να χορευουν ετσι στο Αιγαιο.
paralhrhth,μη μου πειραζεις τον mirage αδικα.Δεν χρειαζεται να απολογηθουμε για το τι κανουμε και τι δεν κανουμε με την οικολογικη τραγωδια.Ο mirage προτρεχει,αλλα καθενας εχει δικαιωμα να κανει τα λαθη του χωρις να του την πεφτουν.Μερικα λαθη ειναι τοσο κραυγαλεα,που δεν χρειαζονται διορθωση.
Εμφανίζω στο ΣΧΗΜΑ που μου είπε πως συνεργάζεται με τον Αχτίδη. Δυσκολεύτικα να βρω το 50αρι το velvia. Αλλοι δεν τόχανε, άλλοι θα το φέρνανε και μερικοί το είχανε εκτός ψυγείου! Αυτά σε ειδικά, υποτίθεται, καταστήματα φωτογραφικών. Υπενθυνίζω για το φίλο το mirage, πως ο απαισιόδοξος είναι, ως γνωστόν, ένας αισιόδοξος με πολύ καλή πληροφόρηση. Καλές διακοπές σε όλους.
Τώρα το συνειδητοποίησα και κυριολεκτικά ανατρίχιασα. Δεν μπορώ να το πω δημόσια, είναι αρκετά προσωπικό.
ΚΑΙΡΕ λύσε μου μια απορία ... Λες "Ο Αγέρας που λυσάει στα ακρόφτερνά τους".
Τι ξέρεις παραπάνω; Τι γνωρίζεις; Γιατί στα ακρόφτερνα; Γιατί όχι στο πρόσωπό τους; Πες μου σε παρακαλώ. Αν δεν μπορείς να το πεις δημόσια στείλε μου ένα eMail και θα σου εξηγήσω προσωπικά γιατί σε ρωτάω. Βρε, κάτι συμπτώσεις! Εαν είναι βέβαια σύμπτωση. Απίστευτο ...!
Ο Mirage δεν προβλέπει, δεν είναι medium, απλά είναι στεναχωρημένος διότι πολλοί είναι οι ξύπνιοι και ελάχιστοι οι ξυπνητοί όπως μας υπενθύμισε ο φίλος paralhrhths. Διότι η επιστήμη υπάρχει, το έργο της είναι διαθέσιμο σε όλους πλεον άμεσα, αλλά ο περισσότερος κόσμος δεν κατανοεί, δεν γνωρίζει, δεν ενδιαφέρεται πραγματικά να μάθει. Η συλλογικότητά του περιορίζεται στην εξυπηρέτηση των ατομικών του "συμφερόντων". Ακόμη και όταν κόπτεται για συλλογικές αξίες ... αυτό στο οποίο αναφέρεται είναι η Συλλογική και Διάφθορη Μετριότητα
Ίσως ο αέρας των Κυκλάδων να μπορεί να καθαρίσει τα μυαλά μας από την ανυπέρβλητη βλακεία που τα γεμίζει.
Κάθε φορά που έρχομαι εδώ πιάνω τον εαυτό μου να μπαίνει σε άλλο τρόπο σκέψης από ότι συνήθως ακόμη και αν αυτό διαρκεί όσο το να γράψω ένα σχόλιο.. Μας εκπαιδεύετε κύριε Τετράδη... τελικά!
mirage,ειναι η πνοη του χορου.Οσο για το ενδιαφερον του κοσμου εχεις απολυτο δικιο.Αλλα,ας μην αδικουμε τους λιγους που πασχιζουν πραγματικα για μια συλλογικοτητα.
Χρυσα,η πατριδα σου ειναι και δικη μας πατριδα και σε καταλαβαινουμε.Και μαλλον θα συνταξιδευουμε:-)
michelan,δεν το διαλεξα εγω.Μου το κολησαν οι αναγνωστες της Ελευθεροτυπιας για το σχολιο που γραφω στην τελευταια σελιδα.
βατραχω,ας τα καθαρισει απο τα σκατα κι ας μεινει η βλακεια καλη μου.
sunday,θα σας ειχε τρελλανει ο ηλιος χωρις τον αερα:-)
Σηκώθηκε με αργά βήματα, φιλώντας με τις φτέρνες της το πάτωμα τόσο γλυκά σα να του έλεγε ευχαριστώ. Με κρατάς στο ύψος των περιστάσεων. Συλλογίστηκε ότι αυτό ήταν το πιο κοντινό της άρμα, η μοναδική λόγω συνθηκών γη της. Για να την στερεώσει, ώστε να περπατά, για να την προστατεύσει ώστε να χαίρεται και να λυπάται, για να τις δίνει αφορμές αφού καταποντιστεί ή να εκτοξευθεί όταν είναι εφικτό. Ένιωσε ένοχη και τυχερή. Συνήθως φρόντιζε με εξαιρετική προσοχή και αγάπη παν-όμμα φιλοδοξούσε να κάνει πάτωμα, αφού αυτή έτσι και αλλιώς θα γινόταν ότι τις ζητούσαν. Τη δική της βάση ποτέ δεν είχε αναλογιστεί, την είχε δεδομένη και αυτή ερειπώνονταν. Παρόλα αυτά η τύχη της απρόσμενη. Εκείνο το βράδυ περπάτησε τόσο πολύ πάνω στο πάτωμα της που ξέχασε πως την λένε. Τα πέλματα της ζάρωναν ίδρωναν πονούσαν δεν ξεκόλλαγαν όμως . Λυτρώθηκε ξάπλωσε στο όμμα του πατώματος και παραδόθηκε για πρώτη φορά στο όνειρο, το παραγεμισμένο με αέρα... .....
καλημέρα...εύχομαι καλοκαίρι...ταισμένο με αέρα...που θα μας πάει...στα πέρα μέρη...
Ένιωσε ένα ανεπαίσθητο ρίγος στο κάτω μέρος των ποδιών του, ήταν μάλλον στις πατούσες. Ένα πολύ απαλό αεράκι είχε αρχίσει να χαιδεύει αργά και σταθερά και τα δυο του πέλματα, το ένα μετά το άλλο.
Δεν ήταν ακριβώς κρύα η αίσθησή του, όμως σίγουρα δεν ήταν ούτε ζεστή. Ούτε θα μπορούσε να πει κανείς πως ήταν αδιάφορη. Πάντως δεν ήταν φιλική ούτε όμως και απειλητική. Η αίσθηση ήταν στοιβαρή και μάλλον ενδιαφέρουσα. Να είχε άραγε τις πατούσες του έξω από το λευκό σεντόνι;
Αλλά μια στιγμή. Γιατί δεν ακούγεται το παραμικρό; Το δροσερό αεράκι έχει δυναμώσει τώρα έχοντας απλώσει το επίμονο χάδι του στις γάμπες και τα γόνατά του. Τι περίεργο αγέρι είναι αυτό, αναρωτήθηκε. Τόσο δυνατό, επίμονο, σαρωτικό αλλά συνάμα τόσο αθόρυβο!
Έβαλε όση προσοχή μπορούσε να αντιληφθεί τον ήχο απο τον αγέρα. Έστω εκείνο το ανεπαίσθητο βούισμα που κάνει εκείνος κατεβαίνoντας αρχοντικά τις πλαγιές του Τόμαρου για να βουτήξει στις κατάλευκες πηγές του Αχέροντα.
Μάταια όμως προσπαθούσε να αφουγκρασθεί κάποιο φύσημα. Δεν ακουγόταν τίποτε. Όχι μόνο δεν ακουγόταν η ανάσα απο το αεράκι που φυσούσε πλέον σε ολόκληρο το σώμα του με δύναμη, αλλά τίποτα .... Δεν ακουγόταν απολύτως τίποτα!
Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη φώναζε το μικρό ηχείο δίπλα που κόλλησε με δύναμη την μύτη του στο αυτί της. Και εκείνη επαναλάμβανε έντιμα και πιστά μη αναστρέψιμη...μη αναστρέψιμη...το ηχείο γαργαλώντας το αυτί της συνέχιζε να την προκαλεί και εκείνη το απολάμβανε…σχεδόν ....είναι αργά για να γυρίσεις πίσω.. πίσω.. αντίθετο του μπροστά συγγενής του πλάι γνωστός του πάνω και σίγουρα δίδυμος του κάτω. Λίγο ακόμα και θα το μάθαινε το ποίημα ....κόλλαγε στις ομοιοκαταληξίες αλλά δεν βαριέσαι ένα ποίημα για την επέτειο της απελευθέρωσης από την τέφρα ήταν ....θα το μάθαινε...
χαιρετώ σας ladybug...mirage...καλο σ/κ να έχουμε...γεμάτο δημιουργικούς κλυδωνισμούς...
..η επαναφορά πάντα πληγώνει...ευτυχώς που έχουμε πάντα ...την επόμενη..εκστρατεία...εκεί ..που ο Πυριφλεγέθοντας στου Αχέροντα το ρέμα κυλιέται με τον κωκυτό που πέφτει από τη στύγα και ο βράχος που βαρύβροντα τα δυό ποτάμια σμίγουν...καλές δια-κοπές...σε όλους και εγώ κάπου εκεί σε μια μύτη(κας)της Πρέβεζας...θα ρουφήξω λίγο από τα τέκνα της Θείας και του Υπερίονα...μπας και φωτίσω τα σκοτάδια μου...
Ο καθάριος αγέρας φουντώνει τις φωτιές του νου, μεθάει τα κύτταρα το οξυγόνο του Αιγαίου. Το σώμα απλώς ακολουθεί μεθυσμένο, παραληρώντας, σχεδόν πετώντας.
Πρόλαβες να πας διακοπές ή θα σε γυρίσουν πίσω να χορέψεις... "εκλογές;".
Η μητέρα μου έπρεπε να την δει τώρα την φωτογραφία να αρχίσει: Δες τα παλικάρια μας, δες με τι καμάρι χορεύουν.. δες!! Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση.
Thelw na synodeysw ston pono elliniko ston koinotiko ola gia tin adifago kai anekselegkti pyrkagia aftis tis teleftaias Paraskevis sta ypostirigmata tis Peloponnisou, sto notiodytiko simeio tis Athinas, pou stoixisan tin zwi se 63 synanthrwpous sas.
Bom Dia David, suas palavras de coracao sao bem-vindas por todos nos que vivimos esta calamidade de perto... (de onde eu moro -sul de Atenas perto do mar- podia-se ver e cheirar as fumacas que se levantavam das montanhas alguns kilometros para leste, e depois o vento trouxe as cinzas) Um grande abraco.
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα αυτά που γράφεις σήμερα. Θα ήθελα όμως να κάνω δύο σκέψεις:
-Το κάθε σπίτι είναι μικρογραφία της κοινωνίας και κατ’ επέκταση της παγκόσμιας κοινότητας. Όπως εμείς λοιπόν αδιαφορούμε πλήρως για όποιες εκτάσεις καίγονται παγκοσμίως-η Ελλάδα είναι σαν το κεφαλάκι της καρφίτσας- (κλικ στην φωτό για μεγέθυνση), έτσι και εδώ, κανένας δεν ενδιαφέρεται για το τι συμβαίνει δίπλα του, εκτός αν του κτυπήσει το κακό την πόρτα. Ισχύει και για τους πολίτες και για τους πολιτικούς. Σε βραδινή ραδιοφωνική εκπομπή της ΕΡΑ, μαρτυρία ακροατή που προέτρεπε φίλο του στη Ν.Φιγαλεία να αρχίσει να παίρνει τα μέτρα του και αυτός του απαντούσε : «έλα μωρέ, δεν φτάνει σ’εμάς η φωτιά».
-Σε όλα υπάρχει το πλήρωμα του χρόνου…
Τα δέντρα όπως λες τρίζανε από την ξηρασία και τον καύσωνα… 150-200 χρόνια !!! Κουραστήκανε… Αναγέννηση μέσα από τις στάχτες… Άλλη ζωή, καινούρια ζωή…
Μήπως είμαστε και σε αυτό εγωιστές και σκεφτόμαστε μόνο το δικό μας οξυγόνο προσφέροντας τους μόνο αδιαφορία;
ΥΓ. αυτό που έκανε την «δική μας» φωτιά πρώτο θέμα παγκοσμίως, ήταν τα ανθρώπινα θύματα, o ανθρώπινος πόνος, το ξεσπίτωμα… Αυτό είναι το πρώτο μέτρο σύγκρισης για το μέγεθος της καταστροφής…
-Υποστηρίζεις ότι η λύση είναι, η θεραπεία στην απαιδεψιά, την άγνοια, την αμορφωσιά, την ασχετοσύνη… Μα οι μορφωμένοι και οι γνωρίζοντες δεν είναι αυτοί που κυβερνούν, διευθύνουν και αποφασίζουν, γράφουν άρθρα, ελέγχουν;;; Η παιδεία δεν λείπει… Η συνειδητή επιλογή της μη σωστής πράξης είναι αυτό που δημιουργεί το πρόβλημα… Γιατί όλοι οι παραπάνω γνωρίζουν ποιο είναι το πρέπον … Είναι κατακριτέοι γιατί ενώ έχουν την γνώση, λειτουργούν αντίθετα … Οι λόγοι προφανείς…
-«…πλήθος οι άνθρωποι, πλήθος και τα νερά.»
Εδώ κάηκε ο Καϊάφας που είναι μέσα στην θάλασσα…!!!
Πλήθος οι άνθρωποι και τα μέσα για να προστατέψουν την αρχαία Ολυμπία, αλλά ο καθένας ακολουθεί το δικό του σχέδιο, σηκώνει το δικό του μπαϊράκι… Εγωπάθεια, εγωκεντρισμός, κανένας δεν «ακούει» την γνώμη του άλλου, είναι θέμα υπόληψης για τον «αρχηγό», τον «πρόεδρο», …
Καλως σας βρισκω ολους,ορεξατους και μαχητικους,με χαρα.Πηζω στη δουλεια και στις εκκρεμοτητες γιαυτο και ζηταω ενα μικρο δικαιωμα καθυστερησης στο εναρκτηριο λακτισμα της χρονιας.Που θα ερθει οπου να ναι.
65 σχόλια:
Αυτό ακριβώς δείχνει την δυνατότητα του ανθρώπου να προσαρμόζεται και να προσαρμόζει…
Πάντα υπάρχουν λύσεις έστω και αν χρειαστεί να φτάσουμε στα όρια για να ζοριστούμε και να τις ανακαλύψουμε…
Τα μοιρολόγια και τις φωνές -αφότου έχει γίνει το κακό- ας τα αφήσουμε για τους πολιτικούς και τις εφημερίδες ...
Είναι πια αποδεδειγμένο ότι κανένας από τους δυο δεν έχει την δυνατότητα πρόβλεψης, πρόληψης και εκτέλεσης…
Καταναλώνουν όλη την ενέργεια τους για να καυτηριάσουν τα κακώς κείμενα μετά, εκ του ασφαλούς…
Άμα σπάσει η στάμνα τα υπόλοιπα είναι απλώς γραφικά…
ΥΓ. μερικές φορές δεν χρειάζονται ούτε οι πολλοί, ούτε οι πλειοψηφίες για να σωθούμε…
Clair Cameron Patterson
Ανακάλυψε την τρομακτικά θανατηφόρα δράση του μολύβδου (και των χλωροφθορανθράκων),
πάλεψε μόνος του εναντίον των πετρελαιοεταιριών,
αδιαφόρησε για το χρήμα που του πρόσφεραν,
και αντί να τον μνημονεύουμε και να τον τιμάμε,
έχουμε παντελή άγνοια…
Για τα ελλείμματά τους τις αγαπήσαμε κι ας απιστήσαμε φέτος. Για το λιοπύρι τους που χαρίζει το χάσιμο του εαυτού μέσα σε ρευστά σχήματα. Για τους αγέρηδες που μας απέκλειαν από τα σταθερά της στεριάς και μας θύμιζαν ότι τα σχέδια είναι για ν’ ανατρέπονται. Να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι.
''Μητε νερο,μη δαση κι ευφορια.Εχουν για πλουτο τον αγερα,που λυσαει στ'ακροφτερνα τους''.
ντάξ΄ φυσάει/λυσάει και τα μυαλά τους λιγουλάκι. :P
καλημέρααααααααααααααααααααααα :)
Αέρα στα πανιά σας
αλμύρα στη γεύση σας
αστέρια στα όνειρά σας.
Προσοχή τις Γοργόνες
ρωτάνε παράξενα πράγματα.....
κι έτσι όπως είναι μισές ψάρι ,μισές γυναίκα δεν μπορείς ούτε να τηγανίσεις, ούτε να..κοινωνίσεις.!
Άρτι αφιχθείς από βόλτα (κυρίως Κυκλαδίτικη) δηλώνω συγκινημένος τα μέγιστα!
Φύσα αεράκι, φύσα με....:-)
Τουλάχιστον αυτοί γλιτώνουν τις πυρκαγιές. Οι βράχοι δεν καίγονται, ούτε η θάλασσα λιώνει από την αδιαφορία μας.
"... με χορούς κυκλωτικούς κι άλλο τόσο ελεύθερους..." ;-)
Τον αγέρα,ε...?Ενδιαφέρον!Και για ν`απαντήσω στην ερώτηση του προηγούμενου post,τίποτα,αύριο φεύγω...!Θάλασσα,σου `ρχομαι...!
Αγέρας καί... τί αγέρας! Γεμάτος θαλασσινή αλμύρα, ταξίδια, κύμα και βαθιά χαμόγελα.
Καλή μέρα και... καλό -αέρινο- μήνα!
Όταν μπαίνω στο μπλογκ σου η φωτογραφία αργεί μερικά δευτερόλεπτα να φανεί, και συνήθως διαβάζω τον τίτλο και τη λεζάντα μέχρι να αποκαλυφθεί η φωτογραφία.
Το ίδιο συνέβη και τώρα. "Κυκλάδες" διάβασα, και περίμενα να δω κάποια παραλία, ένα ηλιοβασίλεμα, βράχο, νησάκι, κύμα, καράβι, οτιδήποτε εκτός από αυτό!
Μου αρέσουν οι εκπλήξεις. Ειδικά οι εμπνευσμένες.
Δεν μπόρεσα να μην προσέξω το καμάρι στην κίνηση των χορευτών. Και πως να μην καμαρώνουν... αυτό το φως μόνο στις Κυκλάδες υπάρχει. Είναι το Δήλιο φως του Απόλλωνα;
Και τα μελτέμια να φυσάνε μέρες, νομίζεις πως θα σου πάρουν το κεφάλι κάποια στιγμή οι αέρηδες.
Μα είναι ωραία η χτενισιά της θύελλας και η μυρωδιά του μελισσόχορτου, το άσπρο και το καθαρό γαλάζιο. Και σταματάω γιατί θα γράψω σεντονάκι.
Πουθενά σαν τις Κυκλάδες!
Να καμαρώσω μωρέ την αισιοδοξία σας ... τίποτε δεν παίρνετε χαμπάρι. Τελικά όπως φαίνεται μάλλον εσείς είστε καλά και εγώ είμαι O Καταθληπτικός. Άλλωστε μια συμ-blogger μου είχε πει να μην είμαι απαισιόδοξος, πως η θλίψη κάνει κακό στην υγεία μου και πως οι αισιόδοξοι ζουν περισσότερο.
Ήταν πόσο πηχτός ο κατάμαυρος κόμπος που αναδήθηκε από μέσα μου εκείνη στην στιγμή, τόσο μεγάλος, σφηνώθηκε στον λαιμό μου, τα μάτια μου βούρκωσαν τόσο, αντί να της απαντήσω/ ρωτήσω "Who wants to live forever?", κάθισα και κοίταζα ακινητοποιημένος το monitor.
Κυκλαδίτικοπς χορός ... Γιατί εγω βλέπω να χορεύουν (περήφανα; εντάξει ας πούμε περήφανα) τον κυκλικό χορό του θανάτου;; Γιατί εμένα οι δύο κυρίες στο gro-plan με τις κατάλευκες μαντίλες μου φέρουν λιγάκι σαν φαντάσματα; Είπαμε, είπαμε είμαι καταθληπτικός και δεν πάω καλά ... ;)
Α ρε KAIRE τραβάς κάτι φωτογραφίες βρε μπαγάσα, τόσο στριφνές και διφορούμενες όσα τα κείμενά σου!
Ναι σαι καλά! Πάλι μου ανέβασες τον πηχτό τον κόμπο στον λαιμό ... αλλά δεν πνήγικα αυτήν την φορά.
Άντε ξυπνήστε ώρε! Σηκωθήτε να πιάσουμε όλοι μαζί το μοιρολόι:
Μήτε νερό, μη δάση κι ευφορία ... τους (μας) έμεινε μονάχα ο αέρας και η ΕΦΟΡΙΑ!
Εκδήλωση...
Χορευτικό συγγρότημα...
Επαγγελματίες μουσικοί...(συμπληρώνω με την φαντασία μου)
Καρέκλες εν τάξει
Εισητήριο (ίσως)...
Ομιλία των τοπικών παραγόντων στην αρχή της εκδήλωσης, επίσημοι προσκεκλημένοι ίσως...
Ο μητροπολίτης στην πρώτη σειρά και ο Δήμαρχος το ίδιο.
Ο αυθορμητισμός του χορού, του απλού ανθρώπου που είναι;
Διαφωνώ μάλλον με την παρέα, αλλά εμένα με απωθεί το "σκηνικό".
Epeidh den afora mono ton Kairo to sxolio sou,alla kai emas pou pairnoume meros edw,exw na pw pws pragmati symfonw pws eisai katathlhptikos!
Tha elega pws kathhses polu ston hlio,ma entelws to antitheto synevh mallon!Kleismenos sto kavouki sou kairo twra upothetw,den mporese o hlios mesw ths drashs tou panw sto derma sou,na metatrepsei ta gnwsta se ormones eftyxias!
Kai giati wre Vrhwnh??sorry mirage??hthela na pw,prepei na xypnhsoume???
Den einai aparaithto!
Eimaste xypnioi tis upoloipes wres!
An katalavaineis thn diafora tou xypnios kai xypnhtos!
Kai ama to thes kai alloiws,giati na pesoume emeis sto idio epipedo me sena,pou molis fthanei to kogykilon ostoun!!
DEN tha xanaparw,phra xampari!!!
Που εισαι ρε Μιχελαν και ανησυχησαμε.Βλεπω,οτι επιστρεφεις ζοχαδιασμενος οπως παντα και ησυχασα.Παντα τετοια:-)
Δωρα,θα ρουφηξω αερα και για σενα.Υπομονη.
psilikatzou,τι εννοεις λιγουλακι...
Διονυσε,εχει απαξιωθει η πεολειχια,γιαυτο σνομπαρονται οι γοργονες τελευταια..
zaphod,τουπαμαρος στο Λειβαδι,ε;
δειμο,τους καινε τα καΪκια,μην ανησυχεις.Παντα υπαρχει κατι για να καταστρεψει ο πολιτισμος.
dodo,κι η Λυδια ντρεπεται ρε γαμωτο..
demonia,καλες βουτιεεεεεες.
σπουργιτακι,οχι να χαρεις και πολυ αερινο και μας ξεσουρει καμια αγκυρα:-)
tin man,τα συναισθηματα ειναι αμοιβαια.
Αϊντε βρε Κωστα να συρετε κανενα μπαλο εσεις εκει,που φυλατε ακομα την ψυχη μας.
Ελληνιδα,ειδες αυτη η πρωτη δεξια τι υπερηφανο λικνισμα που κανει;
mirage,τι ειν ο χορος εκτός απο μια γλωσσα βγαλμενη στο χαρο και τον χαμο;Μια χαρα μ ενα πυχτο,πικρο πραγμα,που ανεβαινει απο κατω.Εξ αιτιας του.Γιατι δεν θα υπηρχε ζωη αν δεν υπηρχε θανατος.Εχεις καταθλιψη;Μονο εσυ μπορεις να αισθανθεις τη λυπη και τη χαρα στα ακρα τους.Οπως και τα διφορουμενα μου.
drupler,Σχοινουσιανοι,που χορευουν στο πανηγυρι τους.Τιποτε απο οσα φανταστηκες.Χανεις.Γιατι μονο τους Ικαριωτες εχω δει να χορευουν ετσι στο Αιγαιο.
paralhrhth,μη μου πειραζεις τον mirage αδικα.Δεν χρειαζεται να απολογηθουμε για το τι κανουμε και τι δεν κανουμε με την οικολογικη τραγωδια.Ο mirage προτρεχει,αλλα καθενας εχει δικαιωμα να κανει τα λαθη του χωρις να του την πεφτουν.Μερικα λαθη ειναι τοσο κραυγαλεα,που δεν χρειαζονται διορθωση.
Εμφανίζω στο ΣΧΗΜΑ που μου είπε πως συνεργάζεται με τον Αχτίδη. Δυσκολεύτικα να βρω το 50αρι το velvia. Αλλοι δεν τόχανε, άλλοι θα το φέρνανε και μερικοί το είχανε εκτός ψυγείου! Αυτά σε ειδικά, υποτίθεται, καταστήματα φωτογραφικών.
Υπενθυνίζω για το φίλο το mirage, πως ο απαισιόδοξος είναι, ως γνωστόν, ένας αισιόδοξος με πολύ καλή πληροφόρηση.
Καλές διακοπές σε όλους.
Κυκλάδες
Κύκλος
Συλλογικότητα
όλα τα άλλα ας τα πάρει ο αγέρας!
νικο,θα τα βρεις στον Γιαγτζογλου,Χρηστου Λαδα.Και στον Βασιλη τον Γεραμα,στην Εμμ.Μπενακη.Φερεγγυο το Σχημα.Καλο βολι.
μαραδο,το κλειδι της χαμενης ευτυχιας.
Τώρα το συνειδητοποίησα και κυριολεκτικά ανατρίχιασα. Δεν μπορώ να το πω δημόσια, είναι αρκετά προσωπικό.
ΚΑΙΡΕ λύσε μου μια απορία ... Λες "Ο Αγέρας που λυσάει στα ακρόφτερνά τους".
Τι ξέρεις παραπάνω; Τι γνωρίζεις; Γιατί στα ακρόφτερνα; Γιατί όχι στο πρόσωπό τους; Πες μου σε παρακαλώ. Αν δεν μπορείς να το πεις δημόσια στείλε μου ένα eMail και θα σου εξηγήσω προσωπικά γιατί σε ρωτάω. Βρε, κάτι συμπτώσεις! Εαν είναι βέβαια σύμπτωση. Απίστευτο ...!
Ο Mirage δεν προβλέπει, δεν είναι medium, απλά είναι στεναχωρημένος διότι πολλοί είναι οι ξύπνιοι και ελάχιστοι οι ξυπνητοί όπως μας υπενθύμισε ο φίλος paralhrhths. Διότι η επιστήμη υπάρχει, το έργο της είναι διαθέσιμο σε όλους πλεον άμεσα, αλλά ο περισσότερος κόσμος δεν κατανοεί, δεν γνωρίζει, δεν ενδιαφέρεται πραγματικά να μάθει. Η συλλογικότητά του περιορίζεται στην εξυπηρέτηση των ατομικών του "συμφερόντων". Ακόμη και όταν κόπτεται για συλλογικές αξίες ... αυτό στο οποίο αναφέρεται είναι η Συλλογική και Διάφθορη Μετριότητα
Δηλαδή του Νοτιοανατολικού Αιγαίου δε μας κάνουν? ε?ε?ε?
Εκεί να δεις αγέρα ...
*Αλλη μια μέρα έμεινε.. αλλά ποιος μετράει?
*...συγχωρα την αυθάδεια της αγάπης για την πατρίδα!
*Καλημέρα είπαμε?
Χ.
Το "kairos" από πού το έχεις επιλέξει;
Κάποιος στην Αρχή της 'καριέρας' του, ασχολιόταν μόνο με τον καιρό...
Ίσως ο αέρας των Κυκλάδων να μπορεί να καθαρίσει τα μυαλά μας από την ανυπέρβλητη βλακεία που τα γεμίζει.
Κάθε φορά που έρχομαι εδώ πιάνω τον εαυτό μου να μπαίνει σε άλλο τρόπο σκέψης από ότι συνήθως ακόμη και αν αυτό διαρκεί όσο το να γράψω ένα σχόλιο..
Μας εκπαιδεύετε κύριε Τετράδη... τελικά!
(φιλιά Γιώργο μου να είσαι καλά!)
Στην Τήνο πάντως μας έχει τρελάνει στον αέρα. Τουλάχιστον δε ζεσταινόμαστε.
mirage,ειναι η πνοη του χορου.Οσο για το ενδιαφερον του κοσμου εχεις απολυτο δικιο.Αλλα,ας μην αδικουμε τους λιγους που πασχιζουν πραγματικα για μια συλλογικοτητα.
Χρυσα,η πατριδα σου ειναι και δικη μας πατριδα και σε καταλαβαινουμε.Και μαλλον θα συνταξιδευουμε:-)
michelan,δεν το διαλεξα εγω.Μου το κολησαν οι αναγνωστες της Ελευθεροτυπιας για το σχολιο που γραφω στην τελευταια σελιδα.
βατραχω,ας τα καθαρισει απο τα σκατα κι ας μεινει η βλακεια καλη μου.
sunday,θα σας ειχε τρελλανει ο ηλιος χωρις τον αερα:-)
Νόμιζα πως ήταν δική σου επιλογή
και μου προέκυψε ένας συνειρμός...
Το νόμισμα όμως ήταν κάλπικο,
όπως μας έλεγε επανειλημμένα κάποιος μαθηματικός,
οπότε...
πάμε γι'άλλα...
Σηκώθηκε με αργά βήματα, φιλώντας με τις φτέρνες της το πάτωμα τόσο γλυκά σα να του έλεγε ευχαριστώ. Με κρατάς στο ύψος των περιστάσεων. Συλλογίστηκε ότι αυτό ήταν το πιο κοντινό της άρμα, η μοναδική λόγω συνθηκών γη της. Για να την στερεώσει, ώστε να περπατά, για να την προστατεύσει ώστε να χαίρεται και να λυπάται, για να τις δίνει αφορμές αφού καταποντιστεί ή να εκτοξευθεί όταν είναι εφικτό.
Ένιωσε ένοχη και τυχερή. Συνήθως φρόντιζε με εξαιρετική προσοχή και αγάπη παν-όμμα φιλοδοξούσε να κάνει πάτωμα, αφού αυτή έτσι και αλλιώς θα γινόταν ότι τις ζητούσαν. Τη δική της βάση ποτέ δεν είχε αναλογιστεί, την είχε δεδομένη και αυτή ερειπώνονταν.
Παρόλα αυτά η τύχη της απρόσμενη. Εκείνο το βράδυ περπάτησε τόσο πολύ πάνω στο πάτωμα της που ξέχασε πως την λένε. Τα πέλματα της ζάρωναν ίδρωναν πονούσαν δεν ξεκόλλαγαν όμως . Λυτρώθηκε ξάπλωσε στο όμμα του πατώματος και παραδόθηκε για πρώτη φορά στο όνειρο, το παραγεμισμένο με αέρα...
.....
καλημέρα...εύχομαι καλοκαίρι...ταισμένο με αέρα...που θα μας πάει...στα πέρα μέρη...
Ωραίο και δροσερό αεράκι μας έφερες. :)
Ένιωσε ένα ανεπαίσθητο ρίγος στο κάτω μέρος των ποδιών του, ήταν μάλλον στις πατούσες. Ένα πολύ απαλό αεράκι είχε αρχίσει να χαιδεύει αργά και σταθερά και τα δυο του πέλματα, το ένα μετά το άλλο.
Δεν ήταν ακριβώς κρύα η αίσθησή του, όμως σίγουρα δεν ήταν ούτε ζεστή. Ούτε θα μπορούσε να πει κανείς πως ήταν αδιάφορη. Πάντως δεν ήταν φιλική ούτε όμως και απειλητική. Η αίσθηση ήταν στοιβαρή και μάλλον ενδιαφέρουσα. Να είχε άραγε τις πατούσες του έξω από το λευκό σεντόνι;
Αλλά μια στιγμή. Γιατί δεν ακούγεται το παραμικρό; Το δροσερό αεράκι έχει δυναμώσει τώρα έχοντας απλώσει το επίμονο χάδι του στις γάμπες και τα γόνατά του. Τι περίεργο αγέρι είναι αυτό, αναρωτήθηκε. Τόσο δυνατό, επίμονο, σαρωτικό αλλά συνάμα τόσο αθόρυβο!
Έβαλε όση προσοχή μπορούσε να αντιληφθεί τον ήχο απο τον αγέρα. Έστω εκείνο το ανεπαίσθητο βούισμα που κάνει εκείνος κατεβαίνoντας αρχοντικά τις πλαγιές του Τόμαρου για να βουτήξει στις κατάλευκες πηγές του Αχέροντα.
Μάταια όμως προσπαθούσε να αφουγκρασθεί κάποιο φύσημα. Δεν ακουγόταν τίποτε. Όχι μόνο δεν ακουγόταν η ανάσα απο το αεράκι που φυσούσε πλέον σε ολόκληρο το σώμα του με δύναμη, αλλά τίποτα .... Δεν ακουγόταν απολύτως τίποτα!
Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη φώναζε το μικρό ηχείο δίπλα που κόλλησε με δύναμη την μύτη του στο αυτί της. Και εκείνη επαναλάμβανε έντιμα και πιστά μη αναστρέψιμη...μη αναστρέψιμη...το ηχείο γαργαλώντας το αυτί της συνέχιζε να την προκαλεί και εκείνη το απολάμβανε…σχεδόν ....είναι αργά για να γυρίσεις πίσω.. πίσω.. αντίθετο του μπροστά συγγενής του πλάι γνωστός του πάνω και σίγουρα δίδυμος του κάτω. Λίγο ακόμα και θα το μάθαινε το ποίημα ....κόλλαγε στις ομοιοκαταληξίες αλλά δεν βαριέσαι ένα ποίημα για την επέτειο της απελευθέρωσης από την τέφρα ήταν ....θα το μάθαινε...
χαιρετώ σας ladybug...mirage...καλο σ/κ να έχουμε...γεμάτο δημιουργικούς κλυδωνισμούς...
michelan,καλο καλοκαιρι σου ευχομαι,με αληθινα νομισματα:-)
εκατη,μου θυμισε πολυ τα κοκκινα παπουτσια με τον Λεμερντορφ.
lady,και παω να το συναντησω καλη μου:-)
mirage,ο μεσα κοσμος..
To μέσα έχει σαλτάρει έξω, το κάτω μπήκε μέσα, το πάνω μας έχει πέσει προ πολλού στο κεφάλι και ο αγέρας λυσσομανεί...;)
Καλό ΣΚ Εκάτη, KAIRE και καλές διακοπές σε όσους αναχωρούν. Πάω στις πηγές του Αχέρωντα, τα λέμε (oops τα γράφουμε...) σε 2 βδομάδες.
O Βασίλης ο Γεραμάς δεν είχε.. Βρήκα από αλλού. Καλό βόλι επίσης. Φιλιά από Κύμη
Γιώργο άδειασε το εναλλακτικό mailbox. Κι εγώ, η Σοφία Λώρεν έχω θαυμαστές αλλά όχι έτσι, βρε παιδί. :-)
Σοφία Λώρεν ( λέμε τώρα)
Τον καλό τον καιρό! :)
και κεινη την 'γευση τρικυμιας στα χειλη' , εχουν ...
(κυριως)Εκει στις "μικρες" Κυκλαδες.
Εκει που ματωσαν τα παιδικα γονατα ,μεστωσαν τ΄αγουρα εφηβικα στηθη και πρωτοσκιρτησαν τ' ακροφτερνα της γραφουσας...
Καλες σας διακοπες
Διαβάζω στην εφημερίδα πως μας αφήνετε για διακοπές.
Μέρες ξενοιασιάς εύχομαι κι ό,τι καλύτερο για κείνον τον καιρό.
Να περάσεις ωραία εύχομαι.
Φιλιά :)
..η επαναφορά πάντα πληγώνει...ευτυχώς που έχουμε πάντα ...την επόμενη..εκστρατεία...εκεί ..που ο Πυριφλεγέθοντας στου Αχέροντα το ρέμα κυλιέται με τον κωκυτό που πέφτει από τη στύγα και ο βράχος που βαρύβροντα τα δυό ποτάμια σμίγουν...καλές δια-κοπές...σε όλους και εγώ κάπου εκεί σε μια μύτη(κας)της Πρέβεζας...θα ρουφήξω λίγο από τα τέκνα της Θείας και του Υπερίονα...μπας και φωτίσω τα σκοτάδια μου...
Μμ, ωραία! Άντε και μια φώτο με τον αγαπημένο μου κυκλαδίτικο μπάλο. :)
I come to congratulate you with your work, very good, and to desire good vacations to you
Ο καθάριος αγέρας φουντώνει τις φωτιές του νου, μεθάει τα κύτταρα το οξυγόνο του Αιγαίου. Το σώμα απλώς ακολουθεί μεθυσμένο, παραληρώντας, σχεδόν πετώντας.
Πρόλαβες να πας διακοπές ή θα σε γυρίσουν πίσω να χορέψεις... "εκλογές;".
:)
Η μητέρα μου έπρεπε να την δει τώρα την φωτογραφία να αρχίσει: Δες τα παλικάρια μας, δες με τι καμάρι χορεύουν.. δες!! Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση.
καιρέ, ωραίες φωτογραφίες - όπως πάντα!
Αλλά, ειδικά στα χταπόδια θα κάνω ρελάνς (εν ...καιρώ) - τράβηξα κάτι νοστιμότατα στη Σκάλα Συκαμιάς, δίπλα στην Παναγιά τη Γοργόνα, του Μυριβήλη.
Υγεία και Τύχη!
Κυκλάδες! Κυκλάδες! Κυκλάδες!
Καλή συνέχεια και καλή επάνοδο
... φύσα αεράκι, φύσα τη φτέρνα
να μείνει αθάνατη στους χορούς
χόρεψε μαζί τους αεράκι-καιρέ!
Κοντεύω να μάθω τα βήματα πια.. εκλογές έχουμε .. στις Κυκλάδες μόνιμο δραπέτη σας βλέπω..
Για δες αυτό http://triagwnia.blogspot.com/2007/08/blog-post_22.html
Κυκλάδες..δεν τις αλλάζω με τίποτα..!!!
Άχ καλοκαιράκι γενικότερα και θάλασσα..!!!
:-)
ευτυχώς...πέτρα και θάλασσα...
δεν έχουν τίποτα να κάψουν...
ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ! ! ! ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΕΣ SWIMMING POOLS (!!!) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ; ; ; Ή ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ ; ! ; ! (Ή ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ "ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ" ΜΑΣ ΕΓΙΝΕΙ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ "ΠΟΙΗΤΕΣ" ! ! !)
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΑΣ
Γιώργο ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!
ΟΛΟΥΣ. ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
Γιώργη,
οι φωτιές είναι πάλι εδώ...
Λέω να πάω κατά Ρίο μεριά (de Janeiro δλδ) για καμμιά macumba μπας και δούμε....άσπρη μέρα!
Καιρέ τι βλέπεις;; Υπάρχει καμία ελπίδα για βροχή στην Ηλεία; Πες μου σε παρακαλώ!
Hello my friend.
THANKS FOR POSTING.
Thelw na synodeysw ston pono elliniko ston koinotiko ola gia tin adifago kai anekselegkti pyrkagia aftis tis teleftaias Paraskevis sta ypostirigmata tis Peloponnisou, sto notiodytiko simeio tis Athinas, pou stoixisan tin zwi se 63 synanthrwpous sas.
David Santos
Σύντομα θα ξαναχορέψουμε...
Bom Dia David,
suas palavras de coracao sao bem-vindas por todos nos que vivimos esta calamidade de perto... (de onde eu moro -sul de Atenas perto do mar- podia-se ver e cheirar as fumacas que se levantavam das montanhas alguns kilometros para leste, e depois o vento trouxe as cinzas)
Um grande abraco.
..desculpe a falta de cedilhas de acentos
Καλώς όρισες…
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα αυτά που γράφεις σήμερα.
Θα ήθελα όμως να κάνω δύο σκέψεις:
-Το κάθε σπίτι είναι μικρογραφία της κοινωνίας και κατ’ επέκταση
της παγκόσμιας κοινότητας.
Όπως εμείς λοιπόν αδιαφορούμε πλήρως για όποιες εκτάσεις καίγονται παγκοσμίως-η Ελλάδα είναι σαν το κεφαλάκι της καρφίτσας-
(κλικ στην φωτό για μεγέθυνση),
έτσι και εδώ, κανένας δεν ενδιαφέρεται για το τι συμβαίνει δίπλα του, εκτός αν του κτυπήσει το κακό την πόρτα.
Ισχύει και για τους πολίτες και για τους πολιτικούς.
Σε βραδινή ραδιοφωνική εκπομπή της ΕΡΑ, μαρτυρία ακροατή που προέτρεπε φίλο του στη Ν.Φιγαλεία να αρχίσει να παίρνει τα μέτρα του και αυτός του απαντούσε :
«έλα μωρέ, δεν φτάνει σ’εμάς η φωτιά».
-Σε όλα υπάρχει το πλήρωμα του χρόνου…
Τα δέντρα όπως λες τρίζανε από την ξηρασία και τον καύσωνα…
150-200 χρόνια !!!
Κουραστήκανε…
Αναγέννηση μέσα από τις στάχτες…
Άλλη ζωή, καινούρια ζωή…
Μήπως είμαστε και σε αυτό εγωιστές και σκεφτόμαστε μόνο το δικό μας οξυγόνο
προσφέροντας τους μόνο αδιαφορία;
ΥΓ. αυτό που έκανε την «δική μας» φωτιά πρώτο θέμα παγκοσμίως, ήταν τα ανθρώπινα θύματα,
o ανθρώπινος πόνος,
το ξεσπίτωμα…
Αυτό είναι το πρώτο μέτρο σύγκρισης για το μέγεθος της καταστροφής…
Άλλες δύο:
-Υποστηρίζεις ότι η λύση είναι, η θεραπεία στην απαιδεψιά, την άγνοια, την αμορφωσιά, την ασχετοσύνη…
Μα οι μορφωμένοι και οι γνωρίζοντες δεν είναι αυτοί που κυβερνούν, διευθύνουν και αποφασίζουν, γράφουν άρθρα, ελέγχουν;;;
Η παιδεία δεν λείπει…
Η συνειδητή επιλογή της μη σωστής πράξης είναι αυτό που δημιουργεί το πρόβλημα…
Γιατί όλοι οι παραπάνω γνωρίζουν ποιο είναι το πρέπον …
Είναι κατακριτέοι γιατί ενώ έχουν την γνώση, λειτουργούν αντίθετα …
Οι λόγοι προφανείς…
-«…πλήθος οι άνθρωποι, πλήθος και τα νερά.»
Εδώ κάηκε ο Καϊάφας που είναι μέσα στην θάλασσα…!!!
Πλήθος οι άνθρωποι και τα μέσα για να προστατέψουν την αρχαία Ολυμπία,
αλλά ο καθένας ακολουθεί το δικό του σχέδιο,
σηκώνει το δικό του μπαϊράκι…
Εγωπάθεια, εγωκεντρισμός,
κανένας δεν «ακούει» την γνώμη του άλλου,
είναι θέμα υπόληψης
για τον «αρχηγό»,
τον «πρόεδρο», …
ΥΓ. χμμμ .... ίσως όχι σε όλα :)
@Michelan
Άλλο η εκπαίδευση, άλλο η παιδεία. Ο εκπαιδευμένος δεν είναι απαραίτητα και μορφωμένος.
Για να το θέσω διαφορετικά:
Θεωρείς π.χ. τον Βουλγαράκη μορφωμένο;
@ arkin
για την παιδεία που αναφέρεις
δεν χρειάζονται γράμματα,
'γονίδιο χαρακτήρα' χρειάζεται,
που θα δημιουργήσει και την ανάλογη συμπεριφορά...
Καλως σας βρισκω ολους,ορεξατους και μαχητικους,με χαρα.Πηζω στη δουλεια και στις εκκρεμοτητες γιαυτο και ζηταω ενα μικρο δικαιωμα καθυστερησης στο εναρκτηριο λακτισμα της χρονιας.Που θα ερθει οπου να ναι.
Καλώς ορίσατε.
Λείψατε.
Αλλάζει ο καιρός. Έρχεται καταιγίδα.
Καλώς μας ήρθες :)
Δημοσίευση σχολίου