H σωστή ψυχή πρέπει να πηγαίνει χωρίς να σταματάει, ούτε από τον ενθουσιασμό ούτε από την κούραση της απογοήτευσης. Aν κάτι κάνει αυτή την περίεργη ζωή που ζούμε ν’ αποκτάει το ισορροπημένο της νόημα, αυτό είναι η ψυχή, που συνεχίζει, που δεν σταματάει ούτε στην ευκολία ούτε στη δυσκολία.
Επιτέλους, επιστρέφουμε στο μέρος εκείνο που γεννήθηκε η ψυχή μας. Αλλά η ψυχή μας ζει αυτό που που φοβόμαστε να αντιμετωπίσουμε, αυτό που πολεμάμε με πάθος κάθε μέρα: τη ρουτίνα.
To καλο ειναι που επιστρεφεις εδω και εχεις χτισει δυο τρια στεκια για να γυρνοβολαει η ψυχη,μεταξυ των οποιων και αυτο,οπου αγνωστοι και γνωστοι φιλοι συστεγαζονται.Καλως σας βρισκω.
the torch,ακομα περισσοτερο,που η συνηθεια ειναι η δυναμη που κραταει το συμπαν.
lady,ετσι οπως το εννοουμε εμεις οι δυο,ειναι μεγαλη κακοποιηση.
αθεοφοβε,μη σε αδικεις:-)Εκει που ειμασταν τα πραγματα γυρω ειχαν ομορφια και αγγιγμα συνεχειας του εαυτου μας.Εδω,το ματι μας απλως εχει συνηθισει να βλεπει την χτισμενη ασχημια για περιβαλλον του.
greekgaylolita,πολυ γλυκο και αγαπησιαρικο,σ ευχαριστω.Τι κριμα που δεν εχω ουτε λεπτο να μπω να στο ανταποδωσω με κατι αναλογο.She's like a raibow ας πουμε;
ινδικτε,ποσο αρχαια η σκουρια.
Σπυρο,καλο φθινοπωρο και ψυχωμενο.
μικροφωνε,ευτυχως,στο χερι μας ειναι να διαλεξουμε που παμε.
industrial,χαιρομαι πραγματικα που σε ξαναβρισκω και σενα και μερικους ακομα εδω μεσα.
just you,ω,ανηκει στο καβουκι της...
dpurpler,βαλτε κατι παραπανω:-)
Κωστα,και στον κοσμο ολων των εμβιων.Καλως σε βρισκω.
Προς το παρόν σκαλίζουμε στις στάχτες. Αύριο θα ψάξουμε τις φωτογραφίες με τα γαλάζια δεκαήμερα στην αρμύρα. Θα τις ρίξουμε μια ματιά και θα επιστρέψουμε στο βασίλειο του μπετόν. Μέχρι την επόμενη φορά, σαν τις ανάσες που παίρνουμε πριν τη βουτιά στο βυθό.
Kαιρέ, οι χαχόλοι που μας κυβερνάνε καταφέρανε το ακατόρθωτο. Εκαναν το Μωριά θερινό. Ελπίζω να βρούνε την τιμωρία που τους αξίζει. Αμφιβάλω αν η δικιά μου γενιά (40+) θα προλάβει να ξαναδεί την Πελλοπόνησο πράσινη.
Ο δικομματισμός (και το τερατώδες νεοελληνικό κράτος) αποδείχθηκε ότι μπορούν να καταστρέψουν τα πάντα.Επειδή έχει μείνει Ελλάδα άκαφτη, μαύρο στο Μαυρογιαλούρο.
nefelikas,κι εμεις εχουμε πεθανει στη ρεστια.Απο το αντιμαλακο...
χαρυβδι,ειναι ο,τι πρεπει για μυαλοφυγοδικους.
κατρουλη,συνηθως,μονο λουλους:-)
Δωρα,στο βυθο ειναι ωραια,εμεις βουταμε στον πατο..
zaphod,ο λυκος στην αναμπουμπουλα χαιρεται.
δασκαλε,καιροφυλακτεις...
σχολιαστη,μην ανησυχεις.Η Ελλαδα καιγεται απο τη ραθυμια,τον ωχαδερφισμο,το αραληκι και τον ευδαιμονισμο ολων των Ελληνων.Οι οποιοι διαλεγουν και αυτους,που θα τους κανουν καλυτερα τα ρουσφετακια τους.
καπετανισσα,η ψυχη μας ανταμωνε καθε μερα.Τα σκαρια μας,απλως, ειχαν μια αποσταση 70 μιλλιων απο βοριοανατολικα προς νοτιοδυτικα απ ο,τι βλεπω στις αναμνησεις σου:-)
Και οχι μονο δευτερα,αλλα και Παρασκευη και Σαββατο καθαροαιμε φιλε μου,καλως σε βρισκω,φατσα καρτα κι ολας,με το χαμογελο της αισιοδοξιας και τη ματια της αποφασιστικοτητας,που σε χαρακτηριζει.Τα χρειαζεται και τα δυο ο χωρος.
Κάποτε, μέσα σ' αυτό που σήμερα αποτελεί τη "συνήθεια", ήταν λαθρομετανάστρια η ψυχή μας. Μα απ' τη στιγμή που πήρε την "πράσινη κάρτα" άρχισε πάλι να πετά για τ' αλλού.
Γιώργο μου καλώς σε βρίσκω και σένα και τους πάντα ευγενικούς και ενδιαφέροντες συνταξιδιώτες της παρέας. Γυρίσαμε με την ψυχή στο στόμα, αφού η ανάσα γίνεται από δω και πέρα δυσκολότερη, με τα κα(η)μένα γύρω μας... Ψηφίζουμε σε λίγες μέρες χωρίς ελπίδα πως θ αλλάξει κάτι την επομένη. Και θ αγωνιζόμαστε πάντα με την ελπίδα ενός καλύτερου αύριο για όλους. Σου στέλνω το She's like a rainbow.
Χρειάζονται ΜΟΝΑΧΑ 6 hops(6 αναμεταδώσεις, 6 διαδοχικοί άνθρωποι που θα το διαδώσουν στόμα-με-στόμα, SMS με SMS, eMail με eMail στους γνωστούς τους) για να το μάθει όλη η Ελλάδα ...
Διαπιστώνω μάλιστα πως αξιοπρεπείς και συμπαθείς επώνυμοι όπως η Κα Πιπιλή σε διαβάζουν Ω-Καιρέ ... αναμενόμενο όταν οι πανέμορφες φωτογραφίες σου κρύβουν και αξιό-λογα νοήματα.
σχολιαστη,αμα πας και το πεις εκει στην περιοχη αυτο θα σε φανε ζωντανο.Το περιμενουν πως και πως το ταξιμο,ιδιως τωρα που ειναι καμενοι στην ενδοχωρα.Για να ξερουμε πού ζουμε δηλαδη..
Τι φωτογραφία να δείξω ρε άνθρωπε; Από το ταξίδι ή δική μου; Αν θες από το ταξίδι, περίμενε. Αν θες δική μου, θα με βρεις σε όλα τα αφισάδικα. Ζήτα μια αφίσα της Μέριλιν Μονρό. Ξέρουν αυτοί:)
και να σκεφτει κανεις οτι οι περισσοτεροι πηγαν και ψηφισαν λες και υα αλλαξει τιποτα ... λες και θα γινει κατι τι διαφορετικο.... τι μπορει να πει κανείς σε αυτους τους ανθρωπους , στα παιδια που θα ζητουν να δουν τα δαση ή και στον γιο μου που μολις βλεπει καπνο κλαίει και δεν καταλαβαινει γιατι επρεπε να " ψησουμε τα δέντρα" αφου δεν τρωγονται και ειναι μονο για ομορφια?
63 σχόλια:
Την συνήθεια φυγείν αδύνατον.
Τι κακοποίηση.
Ναί,αλλά αν μέναμε ΄συνέχεια εκεί εδώ θα ήταν τότε η ψυχή μας.
Γι΄αυτό αξίζει και είναι πολύτιμη η εναλλαγή.
καλως:)
"Μα η συνήθεια θέριεψε και όλους μας κρατάει"
H σωστή ψυχή πρέπει να πηγαίνει χωρίς να σταματάει, ούτε από τον ενθουσιασμό ούτε από την κούραση της απογοήτευσης. Aν κάτι κάνει αυτή την περίεργη ζωή που ζούμε ν’ αποκτάει το ισορροπημένο της νόημα, αυτό είναι η ψυχή, που συνεχίζει, που δεν σταματάει ούτε στην ευκολία ούτε στη δυσκολία.
καλή μας εποχή, καιρέ μου!
Πώς μας κατάντησαν... να κυνηγάμε την συνήθεια! Κουράγιο ψυχή.
Ένας στίχος από τραγούδι λέει: "Έγινε η απώλεια συνήθειά μας...".
Εγώ πάντως χαίρομαι που γύρισες -εγωιστικά, το ξέρω. Αλλά γύρισες κι ελπίζω να ξανα-ανακαλύψεις την ψυχή σου κι εδώ... :)
Η ψυχή, έτσι κι αλλιώς, καλό είναι να μην ανήκει πουθενά...
Καλώς ήλθατε! Μας λείψατε.
ζούμε μόνο 15 μέρες τον χρόνο. :(
Ωστόσο, καλωςήρθατε.
Από Αύγουστο χειμώνα...
κι από ... Σεπτέμβρη...
καλοκαίρι!!!
;)
Αντί για πλώρη θα έπρεπε να φαίνεται η πρύμνη στη φωτογραφία - αυτά που μένουν πίσω είναι πιο κοντά στην ψυχή από αυτά που εμφανίζονται μπροστά!
Καλή επάνοδο στις συνηθισμένες οδούς,
ομαλή επανένταξη στην έξη της ρουτίνας, λοιπόν!
Ψυχή ε!
Χμμμ...
Πάω να ψάξω μερικούς μήνες πίσω
και έρχομαι δριμύτερος... :)
Επιτέλους, επιστρέφουμε στο μέρος εκείνο που γεννήθηκε η ψυχή μας. Αλλά η ψυχή μας ζει αυτό που που φοβόμαστε να αντιμετωπίσουμε, αυτό που πολεμάμε με πάθος κάθε μέρα: τη ρουτίνα.
Δε βαριέσαι, καλά είναι κι εδώ. Καλώς επέστρεψες :)
μαζί σου..δυστυχώς..
καλώς σε βρίσκουμε καιρέ
To καλο ειναι που επιστρεφεις εδω και εχεις χτισει δυο τρια στεκια για να γυρνοβολαει η ψυχη,μεταξυ των οποιων και αυτο,οπου αγνωστοι και γνωστοι φιλοι συστεγαζονται.Καλως σας βρισκω.
the torch,ακομα περισσοτερο,που η συνηθεια ειναι η δυναμη που κραταει το συμπαν.
lady,ετσι οπως το εννοουμε εμεις οι δυο,ειναι μεγαλη κακοποιηση.
αθεοφοβε,μη σε αδικεις:-)Εκει που ειμασταν τα πραγματα γυρω ειχαν ομορφια και αγγιγμα συνεχειας του εαυτου μας.Εδω,το ματι μας απλως εχει συνηθισει να βλεπει την χτισμενη ασχημια για περιβαλλον του.
greekgaylolita,πολυ γλυκο και αγαπησιαρικο,σ ευχαριστω.Τι κριμα που δεν εχω ουτε λεπτο να μπω να στο ανταποδωσω με κατι αναλογο.She's like a raibow ας πουμε;
ινδικτε,ποσο αρχαια η σκουρια.
Σπυρο,καλο φθινοπωρο και ψυχωμενο.
μικροφωνε,ευτυχως,στο χερι μας ειναι να διαλεξουμε που παμε.
industrial,χαιρομαι πραγματικα που σε ξαναβρισκω και σενα και μερικους ακομα εδω μεσα.
just you,ω,ανηκει στο καβουκι της...
dpurpler,βαλτε κατι παραπανω:-)
Κωστα,και στον κοσμο ολων των εμβιων.Καλως σε βρισκω.
Γιαννη,αν βγει αυτοδυναμη κυβερνηση,ναι.Γιατι μου χρωστανε καμποση αδεια ακομα..
2σχ2,υπομονη λιγα 24ωρα.Πισω εχει η αχλαδα την ουρα:-)
michelan,τουλαχιστον εχεις:-))
δειμο,οχι απλως το ζει,αλλα το καταφχαριστιεται κι ολας,η ευδαιμων.
sunday,ουτε λογος.
ion,παμε λοιπον:-)
μαραδο,καλως σε βρισκω γρηγορε φιλε μου.
Χοντρή νιτσεράδα, γερά σχοινιά και σφαλισμένα αμπάρια. Δεν πρόκειται να σερβίρουμε ροφήματα στο κατάστρωμα λόγω θαλασσοταραχής.
Μη σας ξεγελάει η μπουνάτσα. Το βαρόμετρο έχει πιάσει πάτο. Το λέει κι ο Νικολακόπουλος...
eytyxws ,gia polloys logoys brexomaste apo thalassa .Enas ap aytoys na drapeteyei h psyxh mas
homo honolulus..
Προς το παρόν σκαλίζουμε στις στάχτες. Αύριο θα ψάξουμε τις φωτογραφίες με τα γαλάζια δεκαήμερα στην αρμύρα. Θα τις ρίξουμε μια ματιά και θα επιστρέψουμε στο βασίλειο του μπετόν. Μέχρι την επόμενη φορά, σαν τις ανάσες που παίρνουμε πριν τη βουτιά στο βυθό.
Καλως τον εν μέσω τρικυμιών..!
Καλώς ζορίσατε :)
Kαιρέ, οι χαχόλοι που μας κυβερνάνε καταφέρανε το ακατόρθωτο. Εκαναν το Μωριά θερινό. Ελπίζω να βρούνε την τιμωρία που τους αξίζει. Αμφιβάλω αν η δικιά μου γενιά (40+) θα προλάβει να ξαναδεί την Πελλοπόνησο πράσινη.
Ο δικομματισμός (και το τερατώδες νεοελληνικό κράτος) αποδείχθηκε ότι μπορούν να καταστρέψουν τα πάντα.Επειδή έχει μείνει Ελλάδα άκαφτη, μαύρο στο Μαυρογιαλούρο.
Στην ίδια ρότα κι εγώ.
Κάπου σ' αντάμωσα, είμαι σίγουρη.
Όχι σε δρόμους συνήθειας, όχι.
Εκεί, στη συνεχή κίνηση.
Στο κύμα.
καλώς όρισες αγαπητέ
Καλό χειμώνα!
nefelikas,κι εμεις εχουμε πεθανει στη ρεστια.Απο το αντιμαλακο...
χαρυβδι,ειναι ο,τι πρεπει για μυαλοφυγοδικους.
κατρουλη,συνηθως,μονο λουλους:-)
Δωρα,στο βυθο ειναι ωραια,εμεις βουταμε στον πατο..
zaphod,ο λυκος στην αναμπουμπουλα χαιρεται.
δασκαλε,καιροφυλακτεις...
σχολιαστη,μην ανησυχεις.Η Ελλαδα καιγεται απο τη ραθυμια,τον ωχαδερφισμο,το αραληκι και τον ευδαιμονισμο ολων των Ελληνων.Οι οποιοι διαλεγουν και αυτους,που θα τους κανουν καλυτερα τα ρουσφετακια τους.
καπετανισσα,η ψυχη μας ανταμωνε καθε μερα.Τα σκαρια μας,απλως, ειχαν μια αποσταση 70 μιλλιων απο βοριοανατολικα προς νοτιοδυτικα απ ο,τι βλεπω στις αναμνησεις σου:-)
pascal,πας καλ;
μαυρο προβατε,καλο βολι συντροφε.
Τον ...αποτέλειωσες τον σύντροφο! :)
Καλως γύρισες, γιατί μερικούς σαν κι εσένα τους συνήθισε η ψυχή μας και τους θέλουμε κοντά.
'Έξις δευτέρα φύσις'...
Και οχι μονο δευτερα,αλλα και Παρασκευη και Σαββατο καθαροαιμε φιλε μου,καλως σε βρισκω,φατσα καρτα κι ολας,με το χαμογελο της αισιοδοξιας και τη ματια της αποφασιστικοτητας,που σε χαρακτηριζει.Τα χρειαζεται και τα δυο ο χωρος.
Καλό χειμώνα να έχουμε!
[Το απουσιολόγιο ποιος το έχει; :) ]
Πόσο αλήθεια... μου'ρχεται να κλαίω. Αλλά και το κλάμα καλό κάνει, καθαρίζει το βλέμμα.
Τις γλυκές καλημέρες μου:)
... ευτυχως , μπορουν να ταξιδευουν η καρδια & ο νους μας.
-Ολουθε!
Καλως ορισατε, Καιρε μας.
Οι συνήθειες είναι η προκλησή μας Καιρέ μου. Για να αλλάζουμε μαζί με αυτές και τη θεώρηση της ζωής μας. Ε;
Πλώρη στους δρόμους εμπορίου και επικοινωνίας και αναπαμού. Η Οδύσσεια της ζωής συνεχίζεται, ποιός είναι στα κουπιά, λαχτάρες που μας δέρνουν;;
κάπως pathetic μου ακούγεται αυτό
δεκαπέντε μέρες εκεί που ανήκει η ψυχή
και το υπόλοιπο του χρόνου χαρισμένο στη συνήθεια
έτσι είμαστε;
@καιρός
Υπήρξα και καλύτερα.
Αλλά ποτέ καλύτερος.
niemandsrose,ο κεφης και ο γουστος το κρατανε το απουσιολογιο..Καλη χρονια.
Μωρη %$#**^%@* σου,πώς εισαι;
νεραϊδονα μου,μερικες φορες παραταξειδευουν..
herinna μου,αυτο που μας γενναει μας σκοτωνει,λεει η φυσικη:-)
διονυσε,στα κουπια ειναι οι χρησιμοι,αλλα στις θυελλες κρεμεσαι απο τον τιμονιερο.
στεφανε,μέτρα ολο το 24ωρο ποσες απο τις κινησεις του νου,των συναισθηματων και του σωματος σου οριζεις...
pascal,εγω καλυτερο σε βλεπω.
Συνήθεια...μια τόση "αδύναμη" μα ταυτόχρονα τόσο δυνατή λέξη..
Homo Ludens (einai kalytera etsi)
http://www.youtube.com/watch?v=Ze0TbI2VMsE&mode=user&search=
Κάποτε, μέσα σ' αυτό που σήμερα αποτελεί τη "συνήθεια", ήταν λαθρομετανάστρια η ψυχή μας.
Μα απ' τη στιγμή που πήρε την "πράσινη κάρτα" άρχισε πάλι να πετά για τ' αλλού.
Καλώς ήρθες Καιρέ.
-Ποιά εποχή δεν αναζητούσαμε την ασφάλεια της πόλης;
-Ποιά εποχή ήμασταν ικανοί να προστατεύσουμε την φύση από μεγάλες καταστροφές;
Για σου MICHELAN, ουσιαστικό ερώτημα ... ήταν πριν πολλές-πολλές χιλιάδες χρόνια (μάλλον γύρω στα 10.000).
Διάβασε την Μετέωρη Δημοκρατία, σχετίζεται άμεσα με το ερώτημά σου! Όπως και την Κουλτούρα των Ινδιάνων
check this, http://kapse-tin-psifo.blogspot.com/
just living,τοσο δυνατη συνηθεια..
@@said,αληθινο
τειρεσια,φιλε μου,καλως σε βρισκω στη συνηθεια των συναισθηματικων δεσμων.Που κατακτηθηκαν.
Κωστα,αν δεν υπηρχε ο διαολος δεν θα υπηρχε και ο θεος.
michelan και mirage,ετσι περναει η γνωση και σε μας..
allouuuu,θα το δημοσιευσω οπωσδηποτε.
Κι εμεις,γυρισαμε εδω,που δεν ανηκει η ψυχη μας,αλλα η συνηθεια.
...που γίνεται ανία.
Καλώς τον.
Άραγε που ανήκει η ψυχή μας;
Κωστα,τουλαχιστον δεν ψηφιζουμε κι απο συνηθεια.
haris,ελπιζοντας να μη γινει ανοια..
φτασε,στις επιθυμιες της.
και οσο πεζο κι αν ακουγεται, η συνηθεια ειναι δυστυχως η χειροτερη συνηθεια...
Γιώργο μου καλώς σε βρίσκω και σένα και τους πάντα ευγενικούς και ενδιαφέροντες συνταξιδιώτες της παρέας. Γυρίσαμε με την ψυχή στο στόμα, αφού η ανάσα γίνεται από δω και πέρα δυσκολότερη, με τα κα(η)μένα γύρω μας... Ψηφίζουμε σε λίγες μέρες χωρίς ελπίδα πως θ αλλάξει κάτι την επομένη. Και θ αγωνιζόμαστε πάντα με την ελπίδα ενός καλύτερου αύριο για όλους. Σου στέλνω το She's like a rainbow.
Πάλι καλά που γυρίσατε Γιώργο μου.
Πάλι καλά που δεν βγήκατε στην Αφρική. Και εκεί να δεις κάτι συνήθειες.
Υπέρχος φωτογραφίες.
Πραγματικά υπέροχες.
Για όσους επιστρέψαμε κατά-καημένοι υπάρχει ελπίδα ....
Ήρθε η ώρα το Λευκό να γίνει Λαχανί!
Εαν εκφράζει και εσάς το μήνυμα, διαδώστε το ...!
Χρειάζονται ΜΟΝΑΧΑ 6 hops(6 αναμεταδώσεις, 6 διαδοχικοί άνθρωποι που θα το διαδώσουν στόμα-με-στόμα, SMS με SMS, eMail με eMail στους γνωστούς τους) για να το μάθει όλη η Ελλάδα ...
Διαπιστώνω μάλιστα πως αξιοπρεπείς και συμπαθείς επώνυμοι όπως η Κα Πιπιλή σε διαβάζουν Ω-Καιρέ ... αναμενόμενο όταν οι πανέμορφες φωτογραφίες σου κρύβουν και αξιό-λογα νοήματα.
Μακάρι να βοηθήσει η αγαπητή ΦΠ από την θεση της στην μετάλλαξη του Νάρκισσου Έλληνα σε οικο-αυθεντικό άνθρωπο ...
Αναρωτιόμουνα, επίτηδες δεν βάζεις κάποιο κανούριο post; Λόγω εκλογών; Βαριέσαι; Έχεις πολύ δουλειά; Τί συμβαίνει;
καλημέρα νύχτα...
Καλά είμαι λέω. Μάλλον. Έτσι φαίνεται. Έχω ομορφύνει και λίγο:)
Καιρέ, δες πόσο γρήγορα η Ζαχάρω θα γίνει θερινή
http://anadasosi.blogspot.com/2007/09/blog-post_13.html
ίσως κάποιο πρωτοσέλιδο στην "Ε" να έσωζε κάτι
οκ, έγραψε και η "Ε"
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=5109904
εκεί στην πρύμνη τ' ακούμε, τα βλέπουμε όλα κι αφήνουμε να μας συνεπάρουν άλλα λιγότερο σημαντικά.
tamara,ειναι.Αλλα,ετσι δοκιμαζονται μκαι οι αντιστασεις του καθενος.
νικο,οπως ξερεις και απο το αγωνιστικο μετεριζι σου,οι εκλογες δεν αλλαζουν τα πραγματα.Μονο οι επαναστασεις.
Φωτεινη γατα,ψηφοθηρεις κι απο το blog μου,ε;Εχε χαρη,που την αναρχη τρελλαρα σου τη σεβεται και το Εξαρχειο.
mirage,πιο αποτελεσματικο θα ηταν σε ντοματί.Σαπιο κατα προτιμηση.
the torch,πηζω.Αμα λεμε πηζω,δεν περιγραφεται.Θα χτυπησω,ομως,ή σημερα ή αυριο.
don psychote,καλημυχτα.
μωρη αγαπημενη μου @^^%#&@** σου,δειξε φωτογραφια.
σχολιαστη,αμα πας και το πεις εκει στην περιοχη αυτο θα σε φανε ζωντανο.Το περιμενουν πως και πως το ταξιμο,ιδιως τωρα που ειναι καμενοι στην ενδοχωρα.Για να ξερουμε πού ζουμε δηλαδη..
roidi,καλο φθινοπωρο και ποσο δικιο εχεις.
Τι φωτογραφία να δείξω ρε άνθρωπε; Από το ταξίδι ή δική μου; Αν θες από το ταξίδι, περίμενε. Αν θες δική μου, θα με βρεις σε όλα τα αφισάδικα. Ζήτα μια αφίσα της Μέριλιν Μονρό. Ξέρουν αυτοί:)
mirage,πιο αποτελεσματικο θα ηταν σε ντοματί.
Και το ντοματί καλό είναι, ιδιαίτερα το Βιολογικής προελεύσεως :)
και να σκεφτει κανεις οτι οι περισσοτεροι πηγαν και ψηφισαν λες και υα αλλαξει τιποτα ... λες και θα γινει κατι τι διαφορετικο....
τι μπορει να πει κανείς σε αυτους τους ανθρωπους , στα παιδια που θα ζητουν να δουν τα δαση ή και στον γιο μου που μολις βλεπει καπνο κλαίει και δεν καταλαβαινει γιατι επρεπε να " ψησουμε τα δέντρα" αφου δεν τρωγονται και ειναι μονο για ομορφια?
Δημοσίευση σχολίου