καλέ μου καιρέ, τί θα γίνει? τί θα κάνουμε? πώς θα νικήσουμε τους θρασείς και τους φαύλους? Έχω αρχίσει να λυπάμαι τον εαυτό μου που μιλάω και σκέφτομαι με όρους νίκης και ήττας (και μετράω μόνο από τις τελευταίες). Εντάξει όλοι έχουμε σιχαθεί τις ηττοπάθειες και τη μαυρίλα, αλλά πες μου κι εσύ... πες ό,τι μπορείς...
Επειδή πράγματι έχουμε πόλεμο, σε συνέχεια της προηγούμενης παρέμβασής μου, πιστεύω πως αν δεν μπορείς να διεξαγάγεις επιτυχώς μια μάχη είναι προτιμότερο να την αποφεύγεις. Σε ότι αφορά τη διαπραγμάτευση είναι χρήσιμη όταν σου δίνει τη δυνατότητα να κερδίσεις χρόνο για να συγκρουστείς με ευνοϊκότερες συνθήκες για σένα. Όταν όμως η διαπραγμάτευση σε οδηγεί σε ατιμωτική συνθηκολόγηση, που είναι δύσκολο να ανατρέψεις μελλοντικά, τι κάνεις; Οι βουλευτές και όλοι οι αυτοί που ασχολούνται με την πολιτική είναι, πιστεύω, θιασώτες της γνωστής ρήσης του Παλαμά...
passer,και για την ακριβεια,περιττευει το ερωτηματικο οταν η φραση τονιζεται στην ερωτηματικη λεξη.
νικο,εγω αντιθετα πιστευω,οτι εισαι υποχρεωμενος απο τις συνθηκες να πολεμησεις.Και η αποφασιστικοτητα σου να κερδισεις σε συνδυασμο με την εξυπναδα της τακτικης σου σου δινουν το αποτελεσμα.Διαπραγματευεται κανεις απο θεση ισχυος.Αλλα,η θεση ισχυος εχει να κανει με το πως αισθανεσαι και τι επιχειρηματα εχεις και οχι με ο,τι φαινεται.Μπακαλικα να το πω,η θεση ισχυος εξαρταται απο τ αρχιδια που εχεις.Και οχι απο τ αρχιδια που εχεις για υπερασπιστ6ες σου.
Πλησιάζεις στη σύνταξη και δικαιολογημένα σε ενδιαφέρει... Για τους μισθούς των νέων, που είναι υποδιπλάσιοι/υποτριπλάσιοι των Ευρωπαίων, δεν βλέπω να γίνεται κουβέντα και οι λόγοι προφανείς...
ΥΓ. Συμφωνώ με τον "νικοσ"... Το Σπαρτιάτικο γονίδιο έχει ουσιαστική αποτελεσματικότητα μια φορά στα χίλια χρόνια και γι'αυτό μένει και στην Ιστορία... Οι υπόλοιποι αγώνες/πόλεμοι κερδίζονται ή χάνονται από τους διπλωμάτες... Τα βαρίδια εδώ και κάτι αιώνες πλέον χρησιμοποιούνται μόνο για να πουλήσεις λίγο μούρη... Κυβερνιόμαστε από ασπρογιακάδες, γιατί είναι καλοί στο μπλα-μπλα... Και ο κάθε Επαναστάτης για να του δώσουν σημασία πρέπει πρώτα απ'όλα να είναι καλός ρήτορας...
Καιρέ μου ΑΥΤΟ είναι ίσως το μόνο που δεν θα δούμε σε αυτή τη χώρα των εκπλήξεων.. Από τη στιγμή που συνωστίζονται για το ποιος θα πρωτοπαρει τα "καλά" αυτοκίνητα , φαντασθείτε τί γίνεται με τις όποιες αμοιβές τους..
Να ασφαλιστούν στο ΙΚΑ και να παίρνουν τη σύνταξη που τους αναλογεί. Όσοι εγκατέλειψαν το προηγούμενο επάγγελμά τους για να γίνουν βουλευτές, να υπολογίζονται διπλά τα χρόνια τους βουλευτιλικιού στη σύνταξή τους.
Αν ... κάποτε ... μείωναν τις συντάξεις τους (για τις οποίες εργαζονται 8 έτη ως όριο)εμείς μπορούμε να αποδεκτούμε την διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης;
Νομίζω ότι κατ' αρχήν η απάντησή μας οφείλουμε να είναι ανεξάρτητη...
Giorgo, akou ena kalo anekdoto pou kiklofori, sintaksiouxos tou IKA. xa xa xa H istoria me exi didaksi oti opio epagelma ixan i vouleutes prin mpoun stin vouli,pote ma pote den eixe problima,ola ginonte gia na exoume na leme kai panta ola tha ta feroune sta metra tous.Esi ti gnomi exis?Thelo tin apopsi sou. Vicky
4 χρόνια βουλευτής 1600 ευρώ σύνταξη. 37 χρόνια εργαζόμενος κάτω των 1300 ευρώ. Ο Ντοστογιέφσκυ είχε προειδοποιήσει με τον Ηλίθιο κάποτε την τσαρική Ρωσία. Ο πρίγκηπας Μίσκιν είναι εδώ ανάμεσά μας. Το εις τριπλούν δεν φτάνει Γιώργο, κιάλλο................
Τους αδικείς. Άκουσα κάτι για μηδέν τοις εκατό μείωση (μηδέν = πάτος) Τώρα για αύξηση δεν ξέρω. Αλλά, να μην εξισωθούν κι αυτοί με του εισαγγελέα; Ε, να μην;
michelan,μιλας σαν θερμοκεφαλος νεος.Και ετσι ξεχνας,οτι εγω που ειμαι κοντα στη συνταξη εχω κατοχυρωσει τα δικαιωματα μου και θα μπορουσα να το βουλωσω και να κανω την παπια.Δεν την κανω ομως,γιατι πισω απο μενα εισαι εσυ και ο καθε εσυ.Και δεν το βουλωνω,γιατι την πουστια και τη λαμογια δεν τις αντεχει το μεσα μου.Ειναι η ανωμαλια μου πες.Και ο κλαδος μου,στις εφημεριδες τουλαχιστον δεν τη θυμηθηκε σημερα τη συνταξη και τα δικαιωματα των πολιτων.Ετσι αποδομηθηκε η αποπειρα Γιαννιτση και οι προηγουμενες.Εσυ τι κανεις για ολα αυτα που σε αφορουν.
pascal,οχι στο ΙΚΑ.Το ΙΚΑ δινει συνταξεις μεχρι και 4.500 ευρω.Να μπουνε στα ταμεια των δημοσιογραφων.Που εχουν οριο τα 2.630 ευρω,αν εχεις μισθο 6.700 ευρω!
μανιταρι,το ερωτημα δεν εχει αυτο το νοημα.Ο τονισμος ειναι στο οτι αποφασιζουν για τους αλλους άλλα απο εκεινα που αποφασιζουν για τους εαυτους τους.Και σημερα τους ηρθε το μπουμεραγκ απο τον Γιαννη Μανωλη.Κατι καναμε...
αθεοφοβε,στα 1400 ευρω για την πρωτη τετραετια και στα 4.500 ευρω με τις τρεις.Συν τη συνταξη που παιρνουν απο τα επαγγελματικα τους ταμεια.
Βικυ,μ αυτη τη νοοτροπια που λες οι δημοσιογραφοι εχασαν ο,τι ειχαν και δεν ειχαν στα ταμεια τους,νομιζοντας οτι ειναι καποιοι.Κι αμα θες το συζηταμε εδω φορα παρτιδα.
Διονυσε,ποση συνταξη θα παρεις σαν γιατρος;
δημητρη,πρι τελειωσεις το σχολιο σου ο Αλογομουρης αυξησε τις αποδοχες των δικαστικων απο την πρωτη Ιανουαριου,που σημαινει οτι αυξησε αυτοματως και των βουλευτων!!
zaphod,ναι,αλλα βγαζει κουκουβαγιας..
fevis,οχι καθολου.Τις αυξανουν!Βαλε καλη μου υποψηφια στη Μυκονο να σαρωσεις:-)
αγγελε,τους εχω δει να μπαινουν ξεβρακωτοι και λετσοι στη Βουλη και να ξεσκιζονται στο Αρμανι και στο Φερεγκαμο.Ειμαι πολυ παλιος για να με παραμυθιασουν.
κιτσιμιτσο,Σωστος..
ανεμοδαρμενη,η ντροπη ειναι ντροπη.Ετσι μεγαλωνουν τα τρια στα τεσσερα μπουμπουκια μεσα στις οικογενειες της χωρας.Κι αλλοιμονο στο τεταρτο.
Σε συνέχεια αυτού που είπε ο michelan, ακόμα και αν υποθέσουμε πως αυτοί που διαπραγματεύονται για λογαριασμό μας έχουν κάθε καλή πρόθεση, τι γίνεται όταν δεν υπάρχει το λαϊκό κίνημα που πρέπει να αντιπαρατεθεί τη στιγμή της "μάχης"; Είναι τα αρχίδια που λες και που κατάφεραν μέσα από τις διαδικασίες που έχουμε ξαναπεί, να του κόψουν. Γι αυτό οι βουλευτές μας λένε: Στ' αρχίδια μας και μας, όπως ο Κωστής Παλαμάς!
Μετά την θέση σε ισχύ των Ν. 2084/1992, Ν. 2150/1993, Ν. 2592/1998, Ν. 2676/1999 και Ν. 3232/2004, οι συνταξιοδοτικές προϋποθέσεις για λήψη σύνταξης γήρατος 35 έτη ασφάλισης και ηλικία 60 ετών για άνδρες και 58 για γυναίκες Αν ζώ σε 12 χρόνια θα θα θα θα πάρω το ευσεβές ποσό 1.152,08 ευρά και αμοιφθήσομαι....Ανήκω στους παλιούς ευνοουμένους πριν το 92 ασφαλισμένους. Το ΤΣΑΥ έχει 8 χρόνια να παρουσιάσει ισολογισμό όπως υποχρεούται, και ο πρόεδρος Κωστάκης "κονταροχτυπιέται"... ακόμα με το ΣτΕ για την ανάγκη μηχανοργάνωσης του ταμείου......
Καιρέ, εγώ επειδή σήμερα είμαι εντελώς, μα εντελώς, έξω φρενών δεν θέλω να το συζητήσω σε στυλ καφενείου. Ούτε χιούμορ ούτε θα κουνήσω το κεφάλι συγκαταβατικά λέγοντας "ναι, τους αλήτες, είδες;"
Θα τους πάρει ο διάολος όλους. Και συγνώμη για το λεξιλόγιο, ξέρω ότι εσύ καταλαβαίνεις. Ποια μείωση; Η γενιά μου θα φτάσει στα 50 για να της ανακοινωθεί ότι το ταμείον όχι απλά είναι μείον αλλά άδειο. Και μετά απλά θα δπαίζουμε στοίχημα από τι ασθένεια θα πάμε κι αν το πετύχουμε θα παίρνουμε τα λεφτά για τα φάρμακα.
Άει στο διάολο, λοιπόν. Χέστηκα αν θα μειωθεί η σύνταξή τους. Γίνεται να πάρουν αύριο τα αρχίδια μας; Αρκετά πήραμε τα δικά τους.
Πάω τώρα να φτιάξω κι ένα φασκόμηλο μπας και ηρεμήσω.
Οι φαρμακοβιομηχανίες με την αρωγή των γιατρών, το χρηματιστήριο με την διαπλοκή των εκάστοτε διοικήσεων και οι μαύρες τρύπες της οικονομίας με το έτσι θέλω της κάθε κυβέρνησης, ξεζούμισαν την κότα με τα χρυσά αυγά...
Και τώρα θέλουν να τα οδηγήσουν όλα στην ιδιωτική ασφάλιση, αφού βεβαίως μία/δύο γενιές επωμιστούν το βάρος να ξεχρεώσουν και τα ήδη υπάρχοντα ελλείμματα...
Μήπως υπάρχουν ξεκάθαρες οικονομικές αναλύσεις; -Πόσα έχω; -Πόσα θα πάρω; -Πώς θα τα διαχειριστώ; -Πόσα μπορώ να δώσω;
giorgo ki ego ime konta stin syntaksi kai den me agizi to thema. Exis dikio oti exasan ta dikeomata i dimosiografi,alla ke pio palia,kanis den itan me ton politi, na sou thimiso tin fasi pou o elenxos sta leoforia ixe pari mia gineka kai tin pige sto astinomiko tmima, kanis den ipe oti i praksi itane paranomi, giati den kanoume pote kratisi atomou, para oli legane tin idisi,opos tous tin eixane pi. To thimase? ise tixeros pou stin eleutherotipia pou doulevis, uparxi eleutheria logou, alou den ginete,badizeiw sthn grami pou exei o ergodotis. vicky
Aν οι φωστήρες της κυβέρνησης δεν είχαν πατήσει τον κάλο των δημοσιογράφων, θα αντιμετώπιζαν την προσπάθεια του μαγκίνα να ανασκολοπίσει τους μηχανικούς τους δικηγόρους και τους γιατρούς ...δημοσιογραφικά. Ειδικά για τους μηχανικούς, που είναι ο κλάδος μου, η προσπάθεια των δημοσιογράφων να τους παρουσιάζουν ως προνομιούχους είναι ...διαχρονική.
Εντάξει, ποτέ δεν είναι αργά να λεχθούν κάποιες αλήθειες. Π.χ. ότι σε ομάδα 120 χιλιάδων ανθρώπων όπως οι μηχανικοί, οι άνεργοι, φτωχοί, υποαπασχολούμενοι, απασχολήσιμοι, αναλώσιμοι των 700 ευρώ είναι πάρα πολλοί.
Για να δούμε, λόγω της συγκυρίας θα ειπωθεί η αλήθεια;
Μόλις διάβασα το κυριακάτικο σου πόνημα. Γειά στη πένα σου παλληκάρι. Θα μπορούσε να γίνει προκήρυξη που να διανέμεται στην είσοδο κάθε ασφαλιστικού ταμείου, με τίτλο "απλά μαθήματα ζωής και ασφάλισης"
Εξαιρετικά! Και της Πέμπτης και το σημερινό. Όμως Γιώργο μου όπως σου έχω ξαναπεί, είναι τέτοιος ο εκμαυλισμός, ο ραγιαδισμός και ο κοντόθωρος-κουτοπόνηρος ωφελιμισμός, που πάλι με τη γνωστή συνταγή θα συμπεριφερθούν και θα ψηφίσουν την επόμενη φορά...
Γιώργο γεια και χαρά, κάποτε είχαμε παίξει ρακέτες στη Φασολού, παρέα με τη Μαρία - τη συνάδελφο βιβλιοπώλησα. Αν δε βαρεθείς ρίξε μια ματιά στο νεότευκτο μπλογκ μου, θα με ενδιέφερε ένα σχόλιο σου. Γιάννης Καφάτος www.u-hoo.gr/gianniskafatos
industrial,κανεις δεν μπορει να σου παρει τιποτε αν δεν του το δωσεις.
michelan,ολα υπαρχουν λεπτομερως σε μελετες και αριθμους αν κανει κανεις τον κοπο και διαβαζει εφημεριδες...
hari,οχι.Θελω να πω ποσο θα τις μειωσουν..
ανωνυμε και σχολιαστη,ο μονος που εχει υπερασπιστει τον κοσμο σ αυτον τον τοπο ειναι η δημοσιογραφια καλως ή κακως.Με ντοκουμεντα.Να μην ακουω κουβεντες καφενειου τηλεμαλακιας και τηλεευκολιας.
Κωστα,να πας.Αλλα,να μην τους εχεις για υπηρετες..
νικο,δεν με ενδιαφερει τι κανει ο κοσμος.Πριν απο τον κοσμο με ενδιαφερει τι κανω εγω.
Γιαννη,το ειδα το blog.Εχει το υφος που εσυ θελεις.
Συνάδελφε Σχολιαστή, ασφαλώς και ο μόνος που έχει υπερασπιστεί τον κόσμο σ αυτόν τον τόπο είναι η δημοσιογραφία, όπως λέει και ο οικοδεσπότης και ασφαλώς όχι ο μόνος που τον έχει συκοφαντήσει. Ασφαλώς επίσης ο κλάδος μας έχει, όπως όλοι οι κλάδοι και τα επαγγέλματα ανθρώπους που καλύπτουν όλες τις διαβαθμίσεις ποιότητας των ανθρώπων, όπως επίσης και το μεγαλύτερο αριθμό μη προνομιούχων. Όπως άλλωστε και στις άλλες επίσης "προνομιούχες" ομάδες των γιατρών των δικηγόρων κ.λ.π. η πλειοψηφία είναι οι μη προνομιούχοι...
Συνάδελφε νίκο, τον κόσμο τον υπερασπίζονται οι ίδιοι του οι αγώνες. Φυσικά και οι σοβαροί δημοσιογράφοι. Αλλωστε και το κυριακάτικο άρθρο του Καιρού ήταν εξαιρετικό. Το θέμα είναι ότι αν ο μέσος αναγνώστης βγάζει το συμπέρασμα ότι οι μηχανικοί για παράδειγμα είναι ...προνομιούχοι υπάρχει πρόβλημα. Σου υπενθυμίζω τη σπέκουλα με τις ελάχιστες αμοιβές των μηχανικών που εμένα τουλάχιστον με εξαγρίωσε.
Να ρωτας αν θα αυξησουν το χρονο συνταξιοδοτησης καλυτερα. Οι βουλευτες μας παιρνουν συνταξη μετα το κλεισιμο μιας (ΜΙΑΣ) τετραετιας! Αχ.... Να ρωτησω κατι τι; Δικαιουνται- μαζι με τη βουλευτικη- και τη συνταξη του ταμειου οπου ειναι γραμμενοι ως επαγγελματιες; Μπορουν να παρουν ΔΥΟ συνταξεις; Ενδιαφερει να το μαθουμε -νομιζω.
Να προσθέσω οτι οι ιδιοι οι Βουλευτάρες εχουν ιδιαιτέρως φροντίσει να ΜΗΝ πάρουν σύνταξη παρα πολλοί Μηχανικοί ΤΕΙ αφου τα τελευταία 25 χρόνια δεν έχουν καταφέρει να ορίσουν νομοθετικά τον αφαλιστικό φορέα των ΤΕΙ και να εφαρμόσουν τον ν. 2084/92 που οι ίδιοι εψήφισαν. Περισσότερα στην θέση http://anotata-tei.blogspot.com
43 σχόλια:
Τυχαία δε βάλατε ερωτηματικό στην πρόταση;
Γιατί η απάντηση...
passer,οι φρασεις δεν θελουν ερωτηματικο οταν περιεχουν την ερωτηματικη λεξη.Στη συγκεκριμενη περιπτωση το πότε.
Αυτό δεν το ήξερα, το ομολογώ.
καλέ μου καιρέ,
τί θα γίνει? τί θα κάνουμε? πώς θα νικήσουμε τους θρασείς και τους φαύλους? Έχω αρχίσει να λυπάμαι τον εαυτό μου που μιλάω και σκέφτομαι με όρους νίκης και ήττας (και μετράω μόνο από τις τελευταίες). Εντάξει όλοι έχουμε σιχαθεί τις ηττοπάθειες και τη μαυρίλα, αλλά πες μου κι εσύ... πες ό,τι μπορείς...
εφη,ηττημενος ειναι μονο αυτος που δεν αγωνιστηκε οσο μπορουσε.
Επειδή πράγματι έχουμε πόλεμο, σε συνέχεια της προηγούμενης παρέμβασής μου, πιστεύω πως αν δεν μπορείς να διεξαγάγεις επιτυχώς μια μάχη είναι προτιμότερο να την αποφεύγεις. Σε ότι αφορά τη διαπραγμάτευση είναι χρήσιμη όταν σου δίνει τη δυνατότητα να κερδίσεις χρόνο για να συγκρουστείς με ευνοϊκότερες συνθήκες για σένα. Όταν όμως η διαπραγμάτευση σε οδηγεί σε ατιμωτική συνθηκολόγηση, που είναι δύσκολο να ανατρέψεις μελλοντικά, τι κάνεις; Οι βουλευτές και όλοι οι αυτοί που ασχολούνται με την πολιτική είναι, πιστεύω, θιασώτες της γνωστής ρήσης του Παλαμά...
passer,και για την ακριβεια,περιττευει το ερωτηματικο οταν η φραση τονιζεται στην ερωτηματικη λεξη.
νικο,εγω αντιθετα πιστευω,οτι εισαι υποχρεωμενος απο τις συνθηκες να πολεμησεις.Και η αποφασιστικοτητα σου να κερδισεις σε συνδυασμο με την εξυπναδα της τακτικης σου σου δινουν το αποτελεσμα.Διαπραγματευεται κανεις απο θεση ισχυος.Αλλα,η θεση ισχυος εχει να κανει με το πως αισθανεσαι και τι επιχειρηματα εχεις και οχι με ο,τι φαινεται.Μπακαλικα να το πω,η θεση ισχυος εξαρταται απο τ αρχιδια που εχεις.Και οχι απο τ αρχιδια που εχεις για υπερασπιστ6ες σου.
Πλησιάζεις στη σύνταξη
και δικαιολογημένα σε ενδιαφέρει...
Για τους μισθούς των νέων,
που είναι υποδιπλάσιοι/υποτριπλάσιοι των Ευρωπαίων,
δεν βλέπω να γίνεται κουβέντα
και οι λόγοι προφανείς...
ΥΓ.
Συμφωνώ με τον "νικοσ"...
Το Σπαρτιάτικο γονίδιο έχει ουσιαστική αποτελεσματικότητα
μια φορά στα χίλια χρόνια
και γι'αυτό μένει και στην Ιστορία...
Οι υπόλοιποι αγώνες/πόλεμοι κερδίζονται ή χάνονται από τους διπλωμάτες...
Τα βαρίδια εδώ και κάτι αιώνες πλέον
χρησιμοποιούνται μόνο για να πουλήσεις λίγο μούρη...
Κυβερνιόμαστε από ασπρογιακάδες,
γιατί είναι καλοί στο μπλα-μπλα...
Και ο κάθε Επαναστάτης για να του δώσουν σημασία πρέπει πρώτα απ'όλα να είναι καλός ρήτορας...
Καιρέ μου ΑΥΤΟ είναι ίσως το μόνο που δεν θα δούμε σε αυτή τη χώρα των εκπλήξεων..
Από τη στιγμή που συνωστίζονται για το ποιος θα πρωτοπαρει τα "καλά" αυτοκίνητα , φαντασθείτε τί γίνεται με τις όποιες αμοιβές τους..
Να ασφαλιστούν στο ΙΚΑ και να παίρνουν τη σύνταξη που τους αναλογεί.
Όσοι εγκατέλειψαν το προηγούμενο επάγγελμά τους για να γίνουν βουλευτές, να υπολογίζονται διπλά τα χρόνια τους βουλευτιλικιού στη σύνταξή τους.
Δηλαδή να ρωτήσω:
Αν ... κάποτε ... μείωναν τις συντάξεις τους (για τις οποίες εργαζονται 8 έτη ως όριο)εμείς μπορούμε να αποδεκτούμε την διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης;
Νομίζω ότι κατ' αρχήν η απάντησή μας οφείλουμε να είναι ανεξάρτητη...
Διαφωνείτε;
Το ερώτημα είναι πιασάρικο αλλά σε τι ποσό ανέρχονται αυτές οι συντάξεις(να βάλω ερωτηματικό ή όχι;) :))
Giorgo, akou ena kalo anekdoto pou kiklofori, sintaksiouxos tou IKA. xa xa xa H istoria me exi didaksi oti opio epagelma ixan i vouleutes prin mpoun stin vouli,pote ma pote den eixe problima,ola ginonte gia na exoume na leme kai panta ola tha ta feroune sta metra tous.Esi ti gnomi exis?Thelo tin apopsi sou. Vicky
4 χρόνια βουλευτής 1600 ευρώ σύνταξη. 37 χρόνια εργαζόμενος κάτω των 1300 ευρώ. Ο Ντοστογιέφσκυ είχε προειδοποιήσει με τον Ηλίθιο κάποτε την τσαρική Ρωσία. Ο πρίγκηπας Μίσκιν είναι εδώ ανάμεσά μας.
Το εις τριπλούν δεν φτάνει Γιώργο, κιάλλο................
Τους αδικείς.
Άκουσα κάτι για μηδέν τοις εκατό μείωση (μηδέν = πάτος)
Τώρα για αύξηση δεν ξέρω.
Αλλά, να μην εξισωθούν κι αυτοί με του εισαγγελέα; Ε, να μην;
Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει!
καθόλου?
Μα πόσο να τις μειώσουν πιά.
Δε φτάνει που είναι οι στυλοβάτες της δημοκρατικής, ελεύθερης βούλησης,
μέχρι να επιβληθεί η κομματική γραμμή!
Ξέρεις πόσο κοστίζει αυτή η ψυχική οδύνη;
(Μερικά πράγματα είναι ανεκτίμητα. Για όλα τα άλλα, υπάρχουν οι βουλευτές!).
Θα ψηφίσουν για μείωση. Του χρόνου που χρειάζεται για να βγουν αυτοί στη σύνταξη. Από τα 8 στα 4 χρόνια.
Μα τελικά κανείς δεν ντρέπεται σε τούτη τη χώρα .Η παρακμή άρχισε τότε........και προχωράνε χωρίς σάλιο οι κουφάλες.
michelan,μιλας σαν θερμοκεφαλος νεος.Και ετσι ξεχνας,οτι εγω που ειμαι κοντα στη συνταξη εχω κατοχυρωσει τα δικαιωματα μου και θα μπορουσα να το βουλωσω και να κανω την παπια.Δεν την κανω ομως,γιατι πισω απο μενα εισαι εσυ και ο καθε εσυ.Και δεν το βουλωνω,γιατι την πουστια και τη λαμογια δεν τις αντεχει το μεσα μου.Ειναι η ανωμαλια μου πες.Και ο κλαδος μου,στις εφημεριδες τουλαχιστον δεν τη θυμηθηκε σημερα τη συνταξη και τα δικαιωματα των πολιτων.Ετσι αποδομηθηκε η αποπειρα Γιαννιτση και οι προηγουμενες.Εσυ τι κανεις για ολα αυτα που σε αφορουν.
pascal,οχι στο ΙΚΑ.Το ΙΚΑ δινει συνταξεις μεχρι και 4.500 ευρω.Να μπουνε στα ταμεια των δημοσιογραφων.Που εχουν οριο τα 2.630 ευρω,αν εχεις μισθο 6.700 ευρω!
μανιταρι,το ερωτημα δεν εχει αυτο το νοημα.Ο τονισμος ειναι στο οτι αποφασιζουν για τους αλλους άλλα απο εκεινα που αποφασιζουν για τους εαυτους τους.Και σημερα τους ηρθε το μπουμεραγκ απο τον Γιαννη Μανωλη.Κατι καναμε...
αθεοφοβε,στα 1400 ευρω για την πρωτη τετραετια και στα 4.500 ευρω με τις τρεις.Συν τη συνταξη που παιρνουν απο τα επαγγελματικα τους ταμεια.
Βικυ,μ αυτη τη νοοτροπια που λες οι δημοσιογραφοι εχασαν ο,τι ειχαν και δεν ειχαν στα ταμεια τους,νομιζοντας οτι ειναι καποιοι.Κι αμα θες το συζηταμε εδω φορα παρτιδα.
Διονυσε,ποση συνταξη θα παρεις σαν γιατρος;
δημητρη,πρι τελειωσεις το σχολιο σου ο Αλογομουρης αυξησε τις αποδοχες των δικαστικων απο την πρωτη Ιανουαριου,που σημαινει οτι αυξησε αυτοματως και των βουλευτων!!
zaphod,ναι,αλλα βγαζει κουκουβαγιας..
fevis,οχι καθολου.Τις αυξανουν!Βαλε καλη μου υποψηφια στη Μυκονο να σαρωσεις:-)
αγγελε,τους εχω δει να μπαινουν ξεβρακωτοι και λετσοι στη Βουλη και να ξεσκιζονται στο Αρμανι και στο Φερεγκαμο.Ειμαι πολυ παλιος για να με παραμυθιασουν.
κιτσιμιτσο,Σωστος..
ανεμοδαρμενη,η ντροπη ειναι ντροπη.Ετσι μεγαλωνουν τα τρια στα τεσσερα μπουμπουκια μεσα στις οικογενειες της χωρας.Κι αλλοιμονο στο τεταρτο.
Σε συνέχεια αυτού που είπε ο michelan, ακόμα και αν υποθέσουμε πως αυτοί που διαπραγματεύονται για λογαριασμό μας έχουν κάθε καλή πρόθεση, τι γίνεται όταν δεν υπάρχει το λαϊκό κίνημα που πρέπει να αντιπαρατεθεί τη στιγμή της "μάχης"; Είναι τα αρχίδια που λες και που κατάφεραν μέσα από τις διαδικασίες που έχουμε ξαναπεί, να του κόψουν. Γι αυτό οι βουλευτές μας λένε: Στ' αρχίδια μας και μας, όπως ο Κωστής Παλαμάς!
Μετά την θέση σε ισχύ των Ν. 2084/1992, Ν. 2150/1993, Ν. 2592/1998, Ν. 2676/1999 και Ν. 3232/2004, οι συνταξιοδοτικές προϋποθέσεις για λήψη σύνταξης γήρατος 35 έτη ασφάλισης και ηλικία 60 ετών για άνδρες και 58 για γυναίκες Αν ζώ σε 12 χρόνια θα θα θα θα πάρω το ευσεβές ποσό 1.152,08 ευρά και αμοιφθήσομαι....Ανήκω στους παλιούς ευνοουμένους πριν το 92 ασφαλισμένους. Το ΤΣΑΥ έχει 8 χρόνια να παρουσιάσει ισολογισμό όπως υποχρεούται, και ο πρόεδρος Κωστάκης "κονταροχτυπιέται"... ακόμα με το ΣτΕ για την ανάγκη μηχανοργάνωσης του ταμείου......
νικο,ποιος αφησε αυτους τους ανιδεους να διαπραγματευονται εν λευκω για τα συμφεροντα μας;
διονυσε,σ ευχαριστω,γιατι ο κοσμος νομιζει οτι οι 50.000 γιατροι ειναι οι 5.000,που ασελγουν πανω στο σωμα και στις ψυχες και στην τσεπη των ασθενων.
Καιρέ, εγώ επειδή σήμερα είμαι εντελώς, μα εντελώς, έξω φρενών δεν θέλω να το συζητήσω σε στυλ καφενείου. Ούτε χιούμορ ούτε θα κουνήσω το κεφάλι συγκαταβατικά λέγοντας "ναι, τους αλήτες, είδες;"
Θα τους πάρει ο διάολος όλους. Και συγνώμη για το λεξιλόγιο, ξέρω ότι εσύ καταλαβαίνεις. Ποια μείωση; Η γενιά μου θα φτάσει στα 50 για να της ανακοινωθεί ότι το ταμείον όχι απλά είναι μείον αλλά άδειο. Και μετά απλά θα δπαίζουμε στοίχημα από τι ασθένεια θα πάμε κι αν το πετύχουμε θα παίρνουμε τα λεφτά για τα φάρμακα.
Άει στο διάολο, λοιπόν. Χέστηκα αν θα μειωθεί η σύνταξή τους. Γίνεται να πάρουν αύριο τα αρχίδια μας; Αρκετά πήραμε τα δικά τους.
Πάω τώρα να φτιάξω κι ένα φασκόμηλο μπας και ηρεμήσω.
Πώς θέλετε να λάβουμε από κάποιον που δεν έχει;
Οι φαρμακοβιομηχανίες με την αρωγή των γιατρών,
το χρηματιστήριο με την διαπλοκή των εκάστοτε διοικήσεων και
οι μαύρες τρύπες της οικονομίας με το έτσι θέλω της κάθε κυβέρνησης,
ξεζούμισαν την κότα με τα χρυσά αυγά...
Και τώρα θέλουν να τα οδηγήσουν όλα στην ιδιωτική ασφάλιση,
αφού βεβαίως μία/δύο γενιές επωμιστούν το βάρος να ξεχρεώσουν και τα ήδη υπάρχοντα ελλείμματα...
Μήπως υπάρχουν ξεκάθαρες οικονομικές αναλύσεις;
-Πόσα έχω;
-Πόσα θα πάρω;
-Πώς θα τα διαχειριστώ;
-Πόσα μπορώ να δώσω;
ποσο θα μειωσουν τις δικες τους...
ήθελες να πεις, πόσο θα (ξανα)αυξήσουν τις δικές τους...
giorgo ki ego ime konta stin syntaksi kai den me agizi to thema. Exis dikio oti exasan ta dikeomata i dimosiografi,alla ke pio palia,kanis den itan me ton politi, na sou thimiso tin fasi pou o elenxos sta leoforia ixe pari mia gineka kai tin pige sto astinomiko tmima, kanis den ipe oti i praksi itane paranomi, giati den kanoume pote kratisi atomou, para oli legane tin idisi,opos tous tin eixane pi. To thimase? ise tixeros pou stin eleutherotipia pou doulevis, uparxi eleutheria logou, alou den ginete,badizeiw sthn grami pou exei o ergodotis. vicky
Aν οι φωστήρες της κυβέρνησης δεν είχαν πατήσει τον κάλο των δημοσιογράφων, θα αντιμετώπιζαν την προσπάθεια του μαγκίνα να ανασκολοπίσει τους μηχανικούς τους δικηγόρους και τους γιατρούς ...δημοσιογραφικά. Ειδικά για τους μηχανικούς, που είναι ο κλάδος μου, η προσπάθεια των δημοσιογράφων να τους παρουσιάζουν ως προνομιούχους είναι ...διαχρονική.
Εντάξει, ποτέ δεν είναι αργά να λεχθούν κάποιες αλήθειες. Π.χ. ότι σε ομάδα 120 χιλιάδων ανθρώπων όπως οι μηχανικοί, οι άνεργοι, φτωχοί, υποαπασχολούμενοι, απασχολήσιμοι, αναλώσιμοι των 700 ευρώ είναι πάρα πολλοί.
Για να δούμε, λόγω της συγκυρίας θα ειπωθεί η αλήθεια;
Προφανώς οι ίδιοι, που δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα δεν προσμένουν πια κανένα θάμα.....
Μόλις διάβασα το κυριακάτικο σου πόνημα. Γειά στη πένα σου παλληκάρι. Θα μπορούσε να γίνει προκήρυξη που να διανέμεται στην είσοδο κάθε ασφαλιστικού ταμείου, με τίτλο "απλά μαθήματα ζωής και ασφάλισης"
Εξαιρετικά! Και της Πέμπτης και το σημερινό. Όμως Γιώργο μου όπως σου έχω ξαναπεί, είναι τέτοιος ο εκμαυλισμός, ο ραγιαδισμός και ο κοντόθωρος-κουτοπόνηρος ωφελιμισμός, που πάλι με τη γνωστή συνταγή θα συμπεριφερθούν και θα ψηφίσουν την επόμενη φορά...
Και ο Καλαϊτζής τα είπε με το σκίτσο του όλα το Σάββατο!
Γιώργο γεια και χαρά, κάποτε είχαμε παίξει ρακέτες στη Φασολού, παρέα με τη Μαρία - τη συνάδελφο βιβλιοπώλησα.
Αν δε βαρεθείς ρίξε μια ματιά στο νεότευκτο μπλογκ μου, θα με ενδιέφερε ένα σχόλιο σου.
Γιάννης Καφάτος
www.u-hoo.gr/gianniskafatos
industrial,κανεις δεν μπορει να σου παρει τιποτε αν δεν του το δωσεις.
michelan,ολα υπαρχουν λεπτομερως σε μελετες και αριθμους αν κανει κανεις τον κοπο και διαβαζει εφημεριδες...
hari,οχι.Θελω να πω ποσο θα τις μειωσουν..
ανωνυμε και σχολιαστη,ο μονος που εχει υπερασπιστει τον κοσμο σ αυτον τον τοπο ειναι η δημοσιογραφια καλως ή κακως.Με ντοκουμεντα.Να μην ακουω κουβεντες καφενειου τηλεμαλακιας και τηλεευκολιας.
Κωστα,να πας.Αλλα,να μην τους εχεις για υπηρετες..
νικο,δεν με ενδιαφερει τι κανει ο κοσμος.Πριν απο τον κοσμο με ενδιαφερει τι κανω εγω.
Γιαννη,το ειδα το blog.Εχει το υφος που εσυ θελεις.
Ξέρω να μετράω τις κουβέντες μου. Καλημέρα
Συνάδελφε Σχολιαστή, ασφαλώς και ο μόνος που έχει υπερασπιστεί τον κόσμο σ αυτόν τον τόπο είναι η δημοσιογραφία, όπως λέει και ο οικοδεσπότης και ασφαλώς όχι ο μόνος που τον έχει συκοφαντήσει. Ασφαλώς επίσης ο κλάδος μας έχει, όπως όλοι οι κλάδοι και τα επαγγέλματα ανθρώπους που καλύπτουν όλες τις διαβαθμίσεις ποιότητας των ανθρώπων, όπως επίσης και το μεγαλύτερο αριθμό μη προνομιούχων. Όπως άλλωστε και στις άλλες επίσης "προνομιούχες" ομάδες των γιατρών των δικηγόρων κ.λ.π. η πλειοψηφία είναι οι μη προνομιούχοι...
Συνάδελφε νίκο, τον κόσμο τον υπερασπίζονται οι ίδιοι του οι αγώνες. Φυσικά και οι σοβαροί δημοσιογράφοι. Αλλωστε και το κυριακάτικο άρθρο του Καιρού ήταν εξαιρετικό. Το θέμα είναι ότι αν ο μέσος αναγνώστης βγάζει το συμπέρασμα ότι οι μηχανικοί για παράδειγμα είναι ...προνομιούχοι υπάρχει πρόβλημα. Σου υπενθυμίζω τη σπέκουλα με τις ελάχιστες αμοιβές των μηχανικών που εμένα τουλάχιστον με εξαγρίωσε.
Να ρωτας αν θα αυξησουν το χρονο συνταξιοδοτησης καλυτερα. Οι βουλευτες μας παιρνουν συνταξη μετα το κλεισιμο μιας (ΜΙΑΣ) τετραετιας!
Αχ....
Να ρωτησω κατι τι; Δικαιουνται- μαζι με τη βουλευτικη- και τη συνταξη του ταμειου οπου ειναι γραμμενοι ως επαγγελματιες; Μπορουν να παρουν ΔΥΟ συνταξεις; Ενδιαφερει να το μαθουμε -νομιζω.
"ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΗΤΤΗΜΕΝΟΥΣ..."
Ας αναρωτηθει λοιπον ο καθενας για τον εαυτο του ξεχωριστα...
Τς τς τς... Μα δεν ξέρεις; Στη Δευτέρα Παρουσία που θα μετανοήσουν όλοι.
Να προσθέσω οτι οι ιδιοι οι Βουλευτάρες εχουν ιδιαιτέρως φροντίσει να ΜΗΝ πάρουν σύνταξη παρα πολλοί Μηχανικοί ΤΕΙ αφου τα τελευταία 25 χρόνια δεν έχουν καταφέρει να ορίσουν νομοθετικά τον αφαλιστικό φορέα των ΤΕΙ και να εφαρμόσουν τον ν. 2084/92 που οι ίδιοι εψήφισαν.
Περισσότερα στην θέση http://anotata-tei.blogspot.com
Δημοσίευση σχολίου