Τι σου φταίνε τα συμπαθή ελεφαντάκια... Κι άλλα ζώα -πολλά- πατούν τα σκατά τους και μας ...υποδεικνύουν "Μμεεεε" αλλά εμείς κάνουμε ότι δεν τα βλέπουμε ούτε τ' ακούμε. Επειδή οι συγκεκριμμένοι ντύθηκαν ελέφαντες για να μας τρομάζουν; Μαϊμούδες είναι! (τι μου φταίνε κι αυτές...)
(τελικά τα περί Ιταλίας του περιπλανώμενου 'φοιτητή' μάλλον αλήθεια πρέπει να είναι ε; Μιά φορά ρουφιάνος, πάντα ρουφιάνος... 'Η ψυχή βγαίνει' λέει ο λαός 'το χούι ποτέ')
Καλημέρα Καιρέ μου καλέ, βρε αυτοί το φωνάζουν ότι είναι ελέφαντες, αλλά οι ....εργαζόμενοι στην ελεφαντοεφημερίδα είναι κουφοί...Δεν εξηγείται αλλιώς.
Οι ελεφαντες εχουν απυθμενη μνημη και μεγαλη υπομονη. Το οτι χεζουν αναλογως με το βαρος τους ειναι αναμενομενο. Αλλα.. ΤΙ χεζουν; ..εξ αιτιας των χαρακτηριστικων που προανεφερα, δηλωνω ελεφαντας! Δεν ξεχνω, κανω υπομονη περιμενοντας την Καθαρση, και τους σημερινους εξουσιαστες... τους εχω χεσμενους! :-))
Ο ελέφαντας και να πατήσει τα σκατά του θα πάει να πλυθεί στο ποτάμι. Το πρόβλημα είναι κάποια άλλα παχύδερμα που αντί να τα πατήσουν μας τα πετάνε καθημερινά στην μούρη από την τηλεόραση.
Καιρέ μου, αυτοί ας κάνουν ότι θέλουν. Εμείς μπορούμε να τους κάνουμε σατ ντάουν; Άντε το πολύ να το γυρίσουμε στο κανάλι του national geographic και να δούμε τους πραγματικούς ελέφαντες.
Ο ένας από τους ελέφαντες πρέπει να κρατά σημειωματάριο για να μην ξεχνά τι λέει. Κάθε μέρα που περνά αλλάζει και εκδοχή. Χαμαιλέων κοντεύει να γίνει.....
"το πρώτο ψέμα" αυτό, το δικό σου σχόλιο, είναι ότι καλύτερο έχω διαβάσει για την υπόθεση αυτή (της μαλακίας) που έκανε τον κόσμο να ξεχάσει και το ασφαλιστικό και όλα τα κακά της μοίρας (μας).
δειμο,υποκεινται ολοι στο νομο της προσαρμογης.Οσο πιο αντικοινωνικο,βιαιο και αναξιοκρατικο το περιβαλλον τοσο πιο χοντροπετσο περιβλημα απαιτειται.Μονο,που στη χωρα το περιβαλλον αυτο,που δημιουργηθηκε εξ αιτιας των εσωτερικων σπαραγμων αναδειχτηκε σε αρχουσα ταξη.Και εδωσε τον τονο για να παραξει τα ακριβη του αντιγραφα.
zaphod,η ιστορια βρωμαει πιο πολυ,γιατι δεν ξερουμε τους παραγοντες που εχουν εκβιαστει για να αποκτηθουν τα μαυρα χρηματα.Αλλα,ολη η ιστορια ειναι τοσο καθαρη,που βρωμαει απο 40 μιλια.
Κωστα,εγω,αντιθετως πιστευω,οτι τα λαμογια βρωμανε απο χιλιομετρα καθε μερα,οπου κι αν εμφανιζονται.Το γεγονος οτι ο κοσμος δεν τα αναγνωριζει ειναι το προβλημα.Γιατι σημαινει,οτι ο κοσμος δεν εχει την καλλιεργεια,τα αντανακλαστικα,την παιδεια,την εκπαιδευση,τα κριτηρια απο τα σπιτια του να ξεχωρισει τα σκατα απο τα λουλουδια.Αυτο ειναι το εγκλημα στην ελληνικη κοινωνια.Και ισως οχι μονο στην ελληνικη.
κατρουλη,μου θυμησες εκεινο το παληο ελεφαντοανεκδοτο,που ελεγε "τι κανει νιαου νιαου στα κεραμυδια".Γλωσσομαθης ελεφαντας.
Μεροπη,οι εργαζομενοι στην εφημεριδα ειναι νεαροι,ενθουσιωδεις και απειροι,οσοι δεν ειναι διαπλεκομενοι με τους εκδοτες.Ετσι,στη γενικη συνελευση δεν ειχαν την εμπειρια να παρουν μια θεση,που να απαιτει απο τους εκδοτες να αφησουν την εφημεριδα εξω απο τα επιχειρηματικα τους παιχνιδια και να συνεχισουν την εκδοση χωρις αυτους,μεχρι να ξεκαθαριστει η κατασταση.Αυτο,σε διαβεβαιω ειναι και εφικτο και απολυτως αποτελεσματικο.Το εχουμε κανει με επιτυχια και οχι πολυ παληα.Αλλα,γιαυτο χρειαζονται επαγγελματιες με ερμα.Οχι ερμαια εκδοτων,που παριστανουν τους δημοσιογραφους.
ροδια μου,μπορει να τους εχεις χεσμενους,αλλα η κοινωνια γλιστραει πανω στα σκατα τους και δεν μπορει να προχωρησει,επειδη ακριβως αυτοι ειναι οι τελαληδες της νεας ηθικης μεσα απο ενα συστημα γκλαμουρομαλακιας αμοραλισμου,που ξαφνικα απο χτες θελει να μας το παιξει και αντιδεξια αντιστασιακη (!!!).Η πιο μαυρη τρυπα της ελληνικης κοινωνιας.
αθεοφοβε,οι ιδιοι ειναι..
Κωστα,ακριβως.
Δωρα μου,η αποδοχη αυτου του βοθρου απο ενα μεγαλο κομματι του λαου για τους λογους,που εγραψα πιο πανω στον δειμο,κανει το βοθρο δυνατο.Και η αδυναμια καθαρσης απο δυναμεις ενος πνευματος και μιας καθαρης εξουσιας -που απουσιαζουν εμφανως -καθως και η εξαπλωση της αμοραλιστικης νοοτροπιας "παιδι μου,κοιτα εσυ τον εαυτο σου και ασε τους αλλους να κοψουν το λαιμο τους",με την οποια μεγαλωνουν οι μαναδες-και λιγοτερο οι πατεραδες- τα ελληνοπουλα,ειναι οι πηγες του κακού.
Μανια,ειναι χαμαιλεφας.
βατραχοκοριτσαρα,ο κοσμος ποτε δεν ξεχασε το ασφαλιστικο.Ποτε δεν το θυμηθηκε.Στ αρχιδια του.Τα τρια τεταρτα του κοσμου δεν ξερει ουτε ποτε θα βγει στη συνταξη,ουτε ποσα θα παρει,ουτε γιατι,ουτε τι δικαιουται,ουτε και εχει το θαρρος να τα υπερασπιστει.Για τι γαλουχειται με νοοτροπια ραγιά.
Αγγελε,4.950.000 για την ακριβεια.
πανοπτη,που το θυμηθηκες ρε συ.Πολυ παληο!!
μανο,ξερεις,οτι αυτο το σκατο ειναι η πρωτη υλη για τις καλυβες των φυλων σε ολη την κεντρικη και ανατολικη Αφρικη;Αλλα,οπως φαινεται,και της τελευταιας ελληνικης πολυκατοικιας.
Αυτό το 'αντιθέτως' τι το 'βαλες; Αφού συμπίπτουμε πάλι. ΕΚΕΙ είναι όντως το πρόβλημα. Στο ότι έχουμε εθιστεί και κάνουμε ότι δεν τα βλέπουμε. Απλά, επειδή συμπαθώ τους ελέφαντες, τα γουρούνια, τους γαϊδάρους και τις μαϊμούδες είπα να διαμαρτυρηθώ εκ μέρους τους για την ...παρομοίωση. Αγάντα γερά γιατί φρεσκάρει...:-)
Ανέκαθεν απασχολούσε όλο το ζωικό βασίλειο η διατροφή του ( του βασιλείου) και ιδιαιτέρως τον άνθρωπο Μήπως τώρα αυτό το φαινόμενο έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις ;
Όχι ρε παιδιά τέτοιες φωτογραφίες γιατί θα πουν πάλι πως φταίνε οι μπλογκερ που τους ξεφτιλίζουν. Και μετά άντε να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας!!!
ανωνυμε,μπα.Σε ολη την ανθρωπινη ιστορια τα ιδια γινοντουσαν.Τηλεοραση δεν ειχαν.
χαριδημε,χαρισματικη η περιγραφη!
jason,μπα.Χωρις 5.000.000;
solomantzaros,εμεις ειμαστε χειροτεροι απο ελεφαντες.Ειμαστε κροκοδειλοι.
haris,φυσικα.Τα σκατα των ελεφαντων δεν βρωμανε,ειναι χορταρενια και ειναι απολυτως χρησιμα ως εντομοαπωθητικα οταν καιγονται και σαν θερμομονωτικα οταν πασαλειβονται πανω στη χορτοκαλυβα.
Πέρασα μόνο για να σου πω πως προσυπογράφω, χωρίς να αλλάξω ούτε κόμμα, το άρθρο σου στη χθεσινή Ε "Ελληνας κροίσος χωρίς γράμματα".
Είμαι της άποψης πως όσο περισσότερο μείνει το θέμα στη δημοσιότητα (κι ας σκεπάζει άλλα που κάποιοι θεωρούν πιο σπουδαία), τόσο καλύτερα. Ας ανακατευτούν λίγο τα σκατά, ας βγουν με όλη τη λαμπρότητά τους στην επιφάνεια, μπας και... όχι πως έχω πολλές ελπίδες, αλλά που ξέρεις καμιά φορά, μπορεί κάτι να έχει απομείνει ζωντανό σ' αυτά τα σάπια φρούτα εποχής που λέγαμε παραπάνω.
Συμφωνώ με την άποψη πως υπάρχουν σκαττά και σκαττά. Τα φυσικά του ελέφαντα είναι καθαρά αν και μυρίζουν το ίδιο ...
Το ζήτημα λοιπόν δεν είναι τα κακκά, ούτε η όψη τους, ούτε η μυρωδιά τους! Άλλωστε και του μωρού μας όσο και αν μυρίζουν είναι αι πεντακάθαρα έτσι δεν είναι;
Το ζήτημα λοιπόν είναι πως υπάρχουν Κάτι μικροί ενήλικες που αποτελούν δυστυχώς την πλειοψηφία ...
Υπάρχουν στην Αμερική χιλιάδες δανειολήπτες που τους πήραν το σπίτι. Αυτοί που ασφάλιζαν την δυνατότητα πληρωμής πήγαν το επιτόκιο από 4-5% στο 12-25%. Αντε να πληρώσει ο κοσμάκης βρέθηκε στο αντίσκηνο. Οι τράπεζες όμως που εμφανίζονται με τα ομόλογα ζημιάρες γιατί έχασαν , οι υποθήκες ακινήτων που εξέπεσαν των πληρωμών που πήγαν. Αν ο καπιταλισμός είναι τόοοοοσο αποτυχημένο σύστημα που όλοι χάνουν να το καταργήσουμε. Μάλλον κάποια άλλη παπατζήδικη δραστηριότητα υποκρύπτεται εδώ , και σίγουρα τα λαμόγια ανεξέλεκτα εξουσιάζουν την χολερική οικονομία των ΗΠΑ. Οι αμερικανοί το ξέρουν;;; Μπα για την Ελλάδα συζητούμε και ομφαλοσκοπούμε τόοση ώρα, έ τότε είμαι εκτός θέματος......
Τι να πρωτογράψει και ο Γιώργος και όλοι μας .... Siemens, Societe Generale, παλιά Enron ... και αυτά είναι μόνο όσο "σκάνε" και αποκαλύπτονται!
Ο Dionysos κάτι ψέλισσε αλλά βλέπει και αυτός την επιφάνεια, τον καπιταλισμό. Βλέπει δηλαδή το σκατό αλλά όχι το έντερο! Έχω γράψει μερικές σκέψεις για το έντερο στην
Γιώργο, Κατ’ αρχάς νομίζω πως ο Αρανίτσης προσεγγίζει το πρόβλημα που έχουμε συζητήσει στο παρελθόν πολύ σωστά, με τον γνωστό, δυσνόητο, τρόπο γραφής του: http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,id=2752496. Αναφορικά με τα λειτουργήματα που ανέφερες στο προηγούμενο σχόλιο σου,νομίζω πως, τελικά, αν το ψάξεις όλα τα επαγγέλματα, λίγο ως πολύ, μπορούν να θεωρηθούν λειτουργήματα. Το πιο σημαντικό όμως είναι, πράγμα απλό, που όμως κάποτε πρέπει να καταλάβουμε όλοι, πως τα ποσοστά κατανομής της ποιότητας των μελών, που ισχύουν για το γενικό σύνολο, ισχύουν και για όλα τα υποσύνολά του. Η διαφωνία μας, όπως την έχουμε στο παρελθόν διατυπώσει στις συζητήσεις μας, εντοπίζεται στο ότι, κατά την άποψή μου, η κυρίαρχη αντίληψη σε όλα διαχέεται από πάνω προς τα κάτω, χωρίς αυτό φυσικά να απαλλάσσει από τις ευθύνες τους κάτω. Πιστεύω πλέον ακράδαντα πως το «σύστημα», όχι απλά έχει ανάγκη Ζαχοπουλέους, Τσιτουρήδηδες κ.λ.π. και επιλέγει για τη στελέχωσή του τέτοιους ανθρώπους, αλλά εκπαιδεύει πλέον συστηματικά ανδράποδα σε όλα τα επίπεδα του κρατικού μηχανισμού, που θα το υπηρετούν χωρίς αντιρρήσεις και δεν θα φέρνουν προσκόμματα και δυσκολίες. "Γιατί γαλουχείται με νοοτροπία ραγιά" όπως είπες παραπάνω. Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο σήμερα, γιατί πέρα απ’ την κοινωνική συνοχή βάζει σε κίνδυνο και την εθνική μας υπόσταση. Το ανέκδοτο με τις κοκακόλες στο χασάπη τι λέει;
Τα μελανά χρώματα «Παιδείας/Πολιτισμού» Ο «μεσαίωνας» των Ωρο-αμισθίων
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
...
Η Ωρο-αμισθία είναι ο εφιαλτικότερος δείκτης του (εκ)παιδευτικού και του πολιτειακού μας πολιτισμού. Είναι η διαρκής πτώση/αυτοαναίρεση του ίδιου του Συλλογικού μας «ΕΙΝΑΙ».
Είναι μια άμουση γενική ΠΡΟΒΑ για την καθολική επικράτηση των σιναμερικανικών μοντέλων αποδόμησης τόσο στο (κοινωνικά ορισμένο) κράτος/έθνος όσο και για την ολοκληρωτική μετάλλαξη των ευρύτερων οικονομικών/πολιτικών σχηματισμών σ’ ένα πεδίο βολής φτηνό με στόχους τους αυξανόμενους κάθε λογής ‘απασχολήσιμους’. Για να τρέχουν κι αυτοί (ακόμα πιο γρήγορα) φοβισμένοι και κουρδισμένοι πίσω από τις απάνθρωπες ‘προτεραιότητες’ μιας καταστροφικής πρακτικής για την ΟΛΗ ΖΩΗ του ΠΛΑΝΗΤΗ. Να ‘απολαμβάνουν’ (και αισθητικά) με άδεια την τσέπη -και με φουσκωμένη την πιστωτική κάρτα- την δρομολογημένη κατανάλωση άχρηστων κι επιζήμιων εννοιών και πραγμάτων για μια ΜΙΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ‘πλουσιοπάροχη’ Υπό-ζωή.
…
http://www.parodos.net.gr/3onstrike.htm
ΔΩΣΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΧΤΙΣΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ
ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ' ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ -ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ- ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΩΡΟ-ΑΜΙΣΘΙΑΣ
Κυριαζ,σε σκεφτομαι πολυ συχνα,για την καθαροτητα του χαρακτηρα σου
βρομιε,να δεις που στο τελος,οπως κανουν οι γατες,ολα τα σκατα θα κουκουλωθουν.Και ουτε γατα ουτε ζημια
απειρωτα,απο τοτε και απο παντα.
mirage,και οχι μονο ειναι πλειοψηφια,αλλα αναπαραγονται με ταχυτητα.
Διονυσε,οι Αμερικανοι πιεζουν ολο αυτο το αληταριο.Γιατι τα αποθεματικα των ταμειων τους,απο τα οποια εξαρταται η συνταξη τους ειναι αυτα τα funds που παιζονται και τρελλαινουν τις αγορες.
Σπυρο,μου λενε,οτι παντα υπαρχει κατι χειροτερο απο αυτο που εχεις..
mirage,γραφε γραφε κατι θα μεινει..
Νικο,βγαινουν δυο τρελλοι απο το τρελλαδικο και αποφασιζουν να ανοιξουν ενα χασαπικο.Το ανοιγουν και για να ειναι ετοιμοι να υποδεχτουν τους πελατες αποφασιζουν να κανουν προβα.Λεει ο ενας στον αλλον -Λοιπον,εγω θα ειμαι μεσα,εσυ θα ερθεις σαν πελατης,θα μπεις μεσα και θα μου ζητησεις ενα κιλα κιμα.Καταλαβες; -Καταλαβα,λεει ο αλλος και βγαινει απο το μαγαζι.Κανει μια βολτα και ξαναγυριζει.Μπαινει μεσα και λεει του τρελλου,που εκανε τον χασαπη: -Δυο κοκα κολες μου δινετε; -Τι κοκα κολες ρε χαμενε μου ζητας!Χασαπικο εχουμε.Ειπαμε,θα μου ζητησεις κιμα.Καταλαβες; -Καταλαβα λεει ο αλλος.Φευγει και ξαναγυριζει σε πεντε λεπτα -Καλημερα σας -Καλημερα,του λεει με τα χερια στη μεση ο μεσα. -Δυο κοκα κολες μου δινετε; -Ρε γαμω την $#%%@^ σου ηλιθιε,δεν ειπαμε οτι εχουμε χασαπικο και πουλαμε κρεας;ΚΙΜΑ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ.ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΕΛΑ. -Καλα,με συγχωρεις του λεει ο αλλος και ξαναβγαινει.Μετα απο πεντε λεπτα ξαναμπαινει στο μαγαζι,οπου ο πρωτος τον περιμενει με τα χερια στη μεση ετοιμος να τον στραγκαλισει: -Καλημερα σας,λεει αυτος που μπηκε -ΚΑΛΗΜΕΡΑ,γρυλιζει ο αλλος -Σας παρακαλω,μου δινετε ενα κιλο κιμα; -Τ ΑΔΕΙΑ ΜΟΥΚΑΛΙΑ ΤΑ ΦΕΡΕΣ;
Δασκαλοι μου του μουσικου σχολειου,ποσο δικιο εχετε σε μια αμουση εποχη.Αμουση απο την πληρη απουσια υπηρετων των μουσων σε ολη την ιεραρχια της εξουσιας.
47 σχόλια:
Το πόσο μοιάζουν! Τα τρεντι γυαλάκια μόνο λείπουν..
Παχύδερμα δημοσιογραφούν, παχπυδερμα διοικούν, παχύδερμα κερδίζουν κι εμείς ως παχύδερμα πζτάμε στα δικά τους σκατά.
Εχω την εντύπωση πως η όλη ιστορία βρωμάει πολύ περισσότερο απ' ότι φαίνεται μέχρι τώρα και όχι μόνο από 1-2 άτομα...:(
Τι σου φταίνε τα συμπαθή ελεφαντάκια... Κι άλλα ζώα -πολλά- πατούν τα σκατά τους και μας ...υποδεικνύουν "Μμεεεε" αλλά εμείς κάνουμε ότι δεν τα βλέπουμε ούτε τ' ακούμε.
Επειδή οι συγκεκριμμένοι ντύθηκαν ελέφαντες για να μας τρομάζουν; Μαϊμούδες είναι! (τι μου φταίνε κι αυτές...)
(τελικά τα περί Ιταλίας του περιπλανώμενου 'φοιτητή' μάλλον αλήθεια πρέπει να είναι ε; Μιά φορά ρουφιάνος, πάντα ρουφιάνος... 'Η ψυχή βγαίνει' λέει ο λαός 'το χούι ποτέ')
νιάου,,
Καλημέρα Καιρέ μου καλέ,
βρε αυτοί το φωνάζουν ότι είναι ελέφαντες, αλλά οι ....εργαζόμενοι στην ελεφαντοεφημερίδα είναι κουφοί...Δεν εξηγείται αλλιώς.
Οι ελεφαντες εχουν απυθμενη μνημη και μεγαλη υπομονη. Το οτι χεζουν αναλογως με το βαρος τους ειναι αναμενομενο. Αλλα.. ΤΙ χεζουν;
..εξ αιτιας των χαρακτηριστικων που προανεφερα, δηλωνω ελεφαντας!
Δεν ξεχνω, κανω υπομονη περιμενοντας την Καθαρση, και τους σημερινους εξουσιαστες... τους εχω χεσμενους!
:-))
Ο ελέφαντας και να πατήσει τα σκατά του θα πάει να πλυθεί στο ποτάμι.
Το πρόβλημα είναι κάποια άλλα παχύδερμα που αντί να τα πατήσουν μας τα πετάνε καθημερινά στην μούρη από την τηλεόραση.
Καιρέ μου, αυτοί ας κάνουν ότι θέλουν. Εμείς μπορούμε να τους κάνουμε σατ ντάουν; Άντε το πολύ να το γυρίσουμε στο κανάλι του national geographic και να δούμε τους πραγματικούς ελέφαντες.
Ο ένας από τους ελέφαντες πρέπει να κρατά σημειωματάριο για να μην ξεχνά τι λέει. Κάθε μέρα που περνά αλλάζει και εκδοχή. Χαμαιλέων κοντεύει να γίνει.....
καλέ το "κοντεύει" τι το ήθελα;
Είναι ένας ελεφάντινος χαμαιλέων!
"το πρώτο ψέμα"
αυτό, το δικό σου σχόλιο, είναι ότι καλύτερο έχω διαβάσει για την υπόθεση αυτή (της μαλακίας) που έκανε τον κόσμο να ξεχάσει και το ασφαλιστικό και όλα τα κακά της μοίρας (μας).
"Έκλασαν Τάληρα".
αγαπημένο από το λύκειο:
σκατά να φάς
σκατά να πιείς
σκατά να πά΄ να χέσεις.
απ΄ τα σκατά να σηκωθείς
και στα σκατά να πέσεις.
χαιρετώ σε.
Κάτι μου θυμίζει...
Με κάτι μοιάζει χμ!
Μάλλον αυτούς τους τύπους και τις τύπισες με τα μικ΄ρα ονόματα που παίζουν κα΄ποιους ρόλους :-)
Όχι το ελεφαντάκι, το σκατό εννοώ...
Κάτι μου θυμίζει...
Με κάτι μοιάζει χμ!
Μάλλον αυτούς τους τύπους και τις τύπισες με τα μικ΄ρα ονόματα που παίζουν κα΄ποιους ρόλους :-)
Όχι το ελεφαντάκι, το σκατό εννοώ...
Το πιο μολυσματικό μέρος του σπιτιού
δεν είναι η λεκάνη της τουαλέτας,
είναι ο πάγκος του μαγειρέματος...
ion,και το μπλουζακι.
δειμο,υποκεινται ολοι στο νομο της προσαρμογης.Οσο πιο αντικοινωνικο,βιαιο και αναξιοκρατικο το περιβαλλον τοσο πιο χοντροπετσο περιβλημα απαιτειται.Μονο,που στη χωρα το περιβαλλον αυτο,που δημιουργηθηκε εξ αιτιας των εσωτερικων σπαραγμων αναδειχτηκε σε αρχουσα ταξη.Και εδωσε τον τονο για να παραξει τα ακριβη του αντιγραφα.
zaphod,η ιστορια βρωμαει πιο πολυ,γιατι δεν ξερουμε τους παραγοντες που εχουν εκβιαστει για να αποκτηθουν τα μαυρα χρηματα.Αλλα,ολη η ιστορια ειναι τοσο καθαρη,που βρωμαει απο 40 μιλια.
Κωστα,εγω,αντιθετως πιστευω,οτι τα λαμογια βρωμανε απο χιλιομετρα καθε μερα,οπου κι αν εμφανιζονται.Το γεγονος οτι ο κοσμος δεν τα αναγνωριζει ειναι το προβλημα.Γιατι σημαινει,οτι ο κοσμος δεν εχει την καλλιεργεια,τα αντανακλαστικα,την παιδεια,την εκπαιδευση,τα κριτηρια απο τα σπιτια του να ξεχωρισει τα σκατα απο τα λουλουδια.Αυτο ειναι το εγκλημα στην ελληνικη κοινωνια.Και ισως οχι μονο στην ελληνικη.
κατρουλη,μου θυμησες εκεινο το παληο ελεφαντοανεκδοτο,που ελεγε "τι κανει νιαου νιαου στα κεραμυδια".Γλωσσομαθης ελεφαντας.
Μεροπη,οι εργαζομενοι στην εφημεριδα ειναι νεαροι,ενθουσιωδεις και απειροι,οσοι δεν ειναι διαπλεκομενοι με τους εκδοτες.Ετσι,στη γενικη συνελευση δεν ειχαν την εμπειρια να παρουν μια θεση,που να απαιτει απο τους εκδοτες να αφησουν την εφημεριδα εξω απο τα επιχειρηματικα τους παιχνιδια και να συνεχισουν την εκδοση χωρις αυτους,μεχρι να ξεκαθαριστει η κατασταση.Αυτο,σε διαβεβαιω ειναι και εφικτο και απολυτως αποτελεσματικο.Το εχουμε κανει με επιτυχια και οχι πολυ παληα.Αλλα,γιαυτο χρειαζονται επαγγελματιες με ερμα.Οχι ερμαια εκδοτων,που παριστανουν τους δημοσιογραφους.
ροδια μου,μπορει να τους εχεις χεσμενους,αλλα η κοινωνια γλιστραει πανω στα σκατα τους και δεν μπορει να προχωρησει,επειδη ακριβως αυτοι ειναι οι τελαληδες της νεας ηθικης μεσα απο ενα συστημα γκλαμουρομαλακιας αμοραλισμου,που ξαφνικα απο χτες θελει να μας το παιξει και αντιδεξια αντιστασιακη (!!!).Η πιο μαυρη τρυπα της ελληνικης κοινωνιας.
αθεοφοβε,οι ιδιοι ειναι..
Κωστα,ακριβως.
Δωρα μου,η αποδοχη αυτου του βοθρου απο ενα μεγαλο κομματι του λαου για τους λογους,που εγραψα πιο πανω στον δειμο,κανει το βοθρο δυνατο.Και η αδυναμια καθαρσης απο δυναμεις ενος πνευματος και μιας καθαρης εξουσιας -που απουσιαζουν εμφανως -καθως και η εξαπλωση της αμοραλιστικης νοοτροπιας "παιδι μου,κοιτα εσυ τον εαυτο σου και ασε τους αλλους να κοψουν το λαιμο τους",με την οποια μεγαλωνουν οι μαναδες-και λιγοτερο οι πατεραδες- τα ελληνοπουλα,ειναι οι πηγες του κακού.
Μανια,ειναι χαμαιλεφας.
βατραχοκοριτσαρα,ο κοσμος ποτε δεν ξεχασε το ασφαλιστικο.Ποτε δεν το θυμηθηκε.Στ αρχιδια του.Τα τρια τεταρτα του κοσμου δεν ξερει ουτε ποτε θα βγει στη συνταξη,ουτε ποσα θα παρει,ουτε γιατι,ουτε τι δικαιουται,ουτε και εχει το θαρρος να τα υπερασπιστει.Για τι γαλουχειται με νοοτροπια ραγιά.
Αγγελε,4.950.000 για την ακριβεια.
πανοπτη,που το θυμηθηκες ρε συ.Πολυ παληο!!
μανο,ξερεις,οτι αυτο το σκατο ειναι η πρωτη υλη για τις καλυβες των φυλων σε ολη την κεντρικη και ανατολικη Αφρικη;Αλλα,οπως φαινεται,και της τελευταιας ελληνικης πολυκατοικιας.
michelan,νομιζω οτι ειναι η κρεββατοκαμαρα.
Αυτό το 'αντιθέτως' τι το 'βαλες; Αφού συμπίπτουμε πάλι. ΕΚΕΙ είναι όντως το πρόβλημα. Στο ότι έχουμε εθιστεί και κάνουμε ότι δεν τα βλέπουμε. Απλά, επειδή συμπαθώ τους ελέφαντες, τα γουρούνια, τους γαϊδάρους και τις μαϊμούδες είπα να διαμαρτυρηθώ εκ μέρους τους για την ...παρομοίωση.
Αγάντα γερά γιατί φρεσκάρει...:-)
Ο αναβάτης πάντως δεν φαίνεται πίσω από το παχύδερμο. Να κρατηθεί φαίνεται να προσπαθεί από αυτό...
Αυτοί καλά, είναι αυτοί που είναι. Οι άλλοι; Που αγωνιωδώς (και βλακωδως) τους παρακολουθούν; Τι σόι παχύδερμα είναι αυτοί;
Ανέκαθεν απασχολούσε όλο το ζωικό βασίλειο
η διατροφή του ( του βασιλείου)
και ιδιαιτέρως τον άνθρωπο
Μήπως τώρα αυτό το φαινόμενο έχει λάβει
ανησυχητικές διαστάσεις ;
Είχα μιά αγάπη και μου 'γινε δάκρυ, είχα ένα ταίρι και μου 'γινε μαχαίρι...
Η όλη υπόθεση βρομάει σαν δημόσια αποχωρητήρια μετά από δεκαπενθήμερη απεργία των καθαριστριών. Οι δε τοίχοι γεμάτοι με αγγελίες για πίπες...
Πετυχημένο. :)
Όχι ρε παιδιά τέτοιες φωτογραφίες γιατί θα πουν πάλι πως φταίνε οι μπλογκερ που τους ξεφτιλίζουν.
Και μετά άντε να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας!!!
Ελεφαντες φωναζουν Μμεεεεε ,πατωντας πανω στα σκατα τους.
...τα οποία είνια πιο καθαρά από ανθρώπων της ςεξουσίας.
Κωστη,το αντιθετως δεν αφορα σε σενα,αλλα σε κεινους που σκεφτονται αλλιως.
industrialdiases,δεν ειναι αναβατης.Ειναι αναβατουμενος..
vromie,ειναι προϊοντα εποχης.
ανωνυμε,μπα.Σε ολη την ανθρωπινη ιστορια τα ιδια γινοντουσαν.Τηλεοραση δεν ειχαν.
χαριδημε,χαρισματικη η περιγραφη!
jason,μπα.Χωρις 5.000.000;
solomantzaros,εμεις ειμαστε χειροτεροι απο ελεφαντες.Ειμαστε κροκοδειλοι.
haris,φυσικα.Τα σκατα των ελεφαντων δεν βρωμανε,ειναι χορταρενια και ειναι απολυτως χρησιμα ως εντομοαπωθητικα οταν καιγονται και σαν θερμομονωτικα οταν πασαλειβονται πανω στη χορτοκαλυβα.
παχυρευστα (τα 5.000.000)
ΜΜΕ φωνάζουν?
potis,!!!!!!
lady μου,το πιασες βεβαια!
κάτι μου θυμίζει αυτος ο ελέφαντας...
roadartist,καποιο ποντικο;
θλιβερη διαπίστωση πάντως... (σ' αυτά τα σάπια προϊόντα εποχής αναφέρομαι)
Άψογη η τοποθέτησή σου στο σχόλιό μου. Προσυπογράφω.
Τα είπε όλα ο Καλαιτζής, προχθές με το πρωτοσέλιδο σκίτσο του.
Ζαχοπουλομαζέματα,
θεματοσκορπίσματα....
Γεια σου Γιώργο!
Πέρασα μόνο για να σου πω πως προσυπογράφω, χωρίς να αλλάξω ούτε κόμμα, το άρθρο σου στη χθεσινή Ε "Ελληνας κροίσος χωρίς γράμματα".
Είμαι της άποψης πως όσο περισσότερο μείνει το θέμα στη δημοσιότητα (κι ας σκεπάζει άλλα που κάποιοι θεωρούν πιο σπουδαία), τόσο καλύτερα. Ας ανακατευτούν λίγο τα σκατά, ας βγουν με όλη τη λαμπρότητά τους στην επιφάνεια, μπας και... όχι πως έχω πολλές ελπίδες, αλλά που ξέρεις καμιά φορά, μπορεί κάτι να έχει απομείνει ζωντανό σ' αυτά τα σάπια φρούτα εποχής που λέγαμε παραπάνω.
Η συχωρεμένη η γιαγιά μου η Σταθούλα το έλεγε αλλιώς : " Έρμα μαντριά γεμάτα λύκους!"
Συμφωνώ με την άποψη πως υπάρχουν σκαττά και σκαττά. Τα φυσικά του ελέφαντα είναι καθαρά αν και μυρίζουν το ίδιο ...
Το ζήτημα λοιπόν δεν είναι τα κακκά, ούτε η όψη τους, ούτε η μυρωδιά τους! Άλλωστε και του μωρού μας όσο και αν μυρίζουν είναι αι πεντακάθαρα έτσι δεν είναι;
Το ζήτημα λοιπόν είναι πως υπάρχουν Κάτι μικροί ενήλικες που αποτελούν δυστυχώς την πλειοψηφία ...
Υπάρχουν στην Αμερική χιλιάδες δανειολήπτες που τους πήραν το σπίτι. Αυτοί που ασφάλιζαν την δυνατότητα πληρωμής πήγαν το επιτόκιο από 4-5% στο 12-25%. Αντε να πληρώσει ο κοσμάκης βρέθηκε στο αντίσκηνο. Οι τράπεζες όμως που εμφανίζονται με τα ομόλογα ζημιάρες γιατί έχασαν , οι υποθήκες ακινήτων που εξέπεσαν των πληρωμών που πήγαν. Αν ο καπιταλισμός είναι τόοοοοσο αποτυχημένο σύστημα που όλοι χάνουν να το καταργήσουμε. Μάλλον κάποια άλλη παπατζήδικη δραστηριότητα υποκρύπτεται εδώ , και σίγουρα τα λαμόγια ανεξέλεκτα εξουσιάζουν την χολερική οικονομία των ΗΠΑ. Οι αμερικανοί το ξέρουν;;;
Μπα για την Ελλάδα συζητούμε και ομφαλοσκοπούμε τόοση ώρα, έ τότε είμαι εκτός θέματος......
τα "μαμούθ" που θα λιώσουν τους "ελέφαντες", τι σου λένε, Γιώργο;
Τι να πρωτογράψει και ο Γιώργος και όλοι μας .... Siemens, Societe Generale, παλιά Enron ... και αυτά είναι μόνο όσο "σκάνε" και αποκαλύπτονται!
Ο Dionysos κάτι ψέλισσε αλλά βλέπει και αυτός την επιφάνεια, τον καπιταλισμό. Βλέπει δηλαδή το σκατό αλλά όχι το έντερο! Έχω γράψει μερικές σκέψεις για το έντερο στην
Πράσινη Μούντζα στην Μετέωρη Δημοκρατία 2 και
Πράσινη Μούντζα στην Μετέωρη Δημοκρατία 3
... είναι όμως τόσο πολλά, τόσο ενοχλητικά αλλά και τόσο ελλειπή αυτά που έγραψα που μάλλον δεν διαβάζονται ...!
Γιώργο, Κατ’ αρχάς νομίζω πως ο Αρανίτσης προσεγγίζει το πρόβλημα που έχουμε συζητήσει στο παρελθόν πολύ σωστά, με τον γνωστό, δυσνόητο, τρόπο γραφής του: http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,id=2752496.
Αναφορικά με τα λειτουργήματα που ανέφερες στο προηγούμενο σχόλιο σου,νομίζω πως, τελικά, αν το ψάξεις όλα τα επαγγέλματα, λίγο ως πολύ, μπορούν να θεωρηθούν λειτουργήματα.
Το πιο σημαντικό όμως είναι, πράγμα απλό, που όμως κάποτε πρέπει να καταλάβουμε όλοι, πως τα ποσοστά κατανομής της ποιότητας των μελών, που ισχύουν για το γενικό σύνολο, ισχύουν και για όλα τα υποσύνολά του. Η διαφωνία μας, όπως την έχουμε στο παρελθόν διατυπώσει στις συζητήσεις μας, εντοπίζεται στο ότι, κατά την άποψή μου, η κυρίαρχη αντίληψη σε όλα διαχέεται από πάνω προς τα κάτω, χωρίς αυτό φυσικά να απαλλάσσει από τις ευθύνες τους κάτω.
Πιστεύω πλέον ακράδαντα πως το «σύστημα», όχι απλά έχει ανάγκη Ζαχοπουλέους, Τσιτουρήδηδες κ.λ.π. και επιλέγει για τη στελέχωσή του τέτοιους ανθρώπους, αλλά εκπαιδεύει πλέον συστηματικά ανδράποδα σε όλα τα επίπεδα του κρατικού μηχανισμού, που θα το υπηρετούν χωρίς αντιρρήσεις και δεν θα φέρνουν προσκόμματα και δυσκολίες. "Γιατί γαλουχείται με νοοτροπία ραγιά" όπως είπες παραπάνω. Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο σήμερα, γιατί πέρα απ’ την κοινωνική συνοχή βάζει σε κίνδυνο και την εθνική μας υπόσταση.
Το ανέκδοτο με τις κοκακόλες στο χασάπη τι λέει;
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ
ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Τα μελανά χρώματα «Παιδείας/Πολιτισμού»
Ο «μεσαίωνας» των Ωρο-αμισθίων
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
...
Η Ωρο-αμισθία είναι ο εφιαλτικότερος δείκτης του (εκ)παιδευτικού και του πολιτειακού μας πολιτισμού.
Είναι η διαρκής πτώση/αυτοαναίρεση του ίδιου του Συλλογικού μας «ΕΙΝΑΙ».
Είναι μια άμουση γενική ΠΡΟΒΑ για την καθολική επικράτηση των σιναμερικανικών μοντέλων αποδόμησης τόσο στο (κοινωνικά ορισμένο) κράτος/έθνος όσο και για την ολοκληρωτική μετάλλαξη των ευρύτερων οικονομικών/πολιτικών σχηματισμών σ’ ένα πεδίο βολής φτηνό με στόχους τους αυξανόμενους κάθε λογής ‘απασχολήσιμους’. Για να τρέχουν κι αυτοί (ακόμα πιο γρήγορα) φοβισμένοι και κουρδισμένοι πίσω από τις απάνθρωπες ‘προτεραιότητες’ μιας καταστροφικής πρακτικής για την ΟΛΗ ΖΩΗ του ΠΛΑΝΗΤΗ. Να ‘απολαμβάνουν’ (και αισθητικά) με άδεια την τσέπη -και με φουσκωμένη την πιστωτική κάρτα- την δρομολογημένη κατανάλωση άχρηστων κι επιζήμιων εννοιών και πραγμάτων για μια ΜΙΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ‘πλουσιοπάροχη’ Υπό-ζωή.
…
http://www.parodos.net.gr/3onstrike.htm
ΔΩΣΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΧΤΙΣΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ
ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ' ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ -ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ-
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΩΡΟ-ΑΜΙΣΘΙΑΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κυριαζ,σε σκεφτομαι πολυ συχνα,για την καθαροτητα του χαρακτηρα σου
βρομιε,να δεις που στο τελος,οπως κανουν οι γατες,ολα τα σκατα θα κουκουλωθουν.Και ουτε γατα ουτε ζημια
απειρωτα,απο τοτε και απο παντα.
mirage,και οχι μονο ειναι πλειοψηφια,αλλα αναπαραγονται με ταχυτητα.
Διονυσε,οι Αμερικανοι πιεζουν ολο αυτο το αληταριο.Γιατι τα αποθεματικα των ταμειων τους,απο τα οποια εξαρταται η συνταξη τους ειναι αυτα τα funds που παιζονται και τρελλαινουν τις αγορες.
Σπυρο,μου λενε,οτι παντα υπαρχει κατι χειροτερο απο αυτο που εχεις..
mirage,γραφε γραφε κατι θα μεινει..
Νικο,βγαινουν δυο τρελλοι απο το τρελλαδικο και αποφασιζουν να ανοιξουν ενα χασαπικο.Το ανοιγουν και για να ειναι ετοιμοι να υποδεχτουν τους πελατες αποφασιζουν να κανουν προβα.Λεει ο ενας στον αλλον
-Λοιπον,εγω θα ειμαι μεσα,εσυ θα ερθεις σαν πελατης,θα μπεις μεσα και θα μου ζητησεις ενα κιλα κιμα.Καταλαβες;
-Καταλαβα,λεει ο αλλος και βγαινει απο το μαγαζι.Κανει μια βολτα και ξαναγυριζει.Μπαινει μεσα και λεει του τρελλου,που εκανε τον χασαπη:
-Δυο κοκα κολες μου δινετε;
-Τι κοκα κολες ρε χαμενε μου ζητας!Χασαπικο εχουμε.Ειπαμε,θα μου ζητησεις κιμα.Καταλαβες;
-Καταλαβα λεει ο αλλος.Φευγει και ξαναγυριζει σε πεντε λεπτα
-Καλημερα σας
-Καλημερα,του λεει με τα χερια στη μεση ο μεσα.
-Δυο κοκα κολες μου δινετε;
-Ρε γαμω την $#%%@^ σου ηλιθιε,δεν ειπαμε οτι εχουμε χασαπικο και πουλαμε κρεας;ΚΙΜΑ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ.ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΕΛΑ.
-Καλα,με συγχωρεις του λεει ο αλλος και ξαναβγαινει.Μετα απο πεντε λεπτα ξαναμπαινει στο μαγαζι,οπου ο πρωτος τον περιμενει με τα χερια στη μεση ετοιμος να τον στραγκαλισει:
-Καλημερα σας,λεει αυτος που μπηκε
-ΚΑΛΗΜΕΡΑ,γρυλιζει ο αλλος
-Σας παρακαλω,μου δινετε ενα κιλο κιμα;
-Τ ΑΔΕΙΑ ΜΟΥΚΑΛΙΑ ΤΑ ΦΕΡΕΣ;
Δασκαλοι μου του μουσικου σχολειου,ποσο δικιο εχετε σε μια αμουση εποχη.Αμουση απο την πληρη απουσια υπηρετων των μουσων σε ολη την ιεραρχια της εξουσιας.
Δημοσίευση σχολίου