Είμαστε ένας λαός πλασμένος για ηρωικά έπη. Κάθε τι παίρνει την σοβαρότητα και την έκταση που του αρμόζει πχ Πασοκιάδα, Ζωνιανάδα κλπ. Ποιός μπορεί να ξεχάσει το θρυλικόν έπος του στρατιωτικού με το κόκκινο στριγκάκι; Είμαι σίγουρη πως οι Αφρικανοί θα το χειριζόντουσαν πιό έξυπνα από εμάς. Περιμένοντας με κομένη την ανάσα την αποκάλυψη βόμβα, το ποιός έδωσε το dvd. Είμαι σίγουρη πως η αποκάλυψη του ονόματος θα αλλάξει την ζωή μας ριζικά. :PPPP Θα φέρει επίσης την κάθαρση στο σύστημα.(Ναι κι'εδώ γελάνε) Του Ελληνα ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει. Υποφέρει όμως όλη αυτή την απίστευτη υποτίμηση νοημοσύνης. Ελα τα καλά παιδάκια, πάρτε άλλη μιά καραμελίτσα να πιπιλίσετε. Θα αποβλακωθούμε στο τέλος εντελώς, αν δεν έχει γίνει ήδη... Καλημέρα Καιρέ μου.
Καιρέ μου, νομίζω πως ο Ζαχόπουλος, η αισθητική του και η πολιτική του κουλτουρα, είναι πραγματικά μεγάλο πρόβλημα το οποίο λειτουργεί και ως καθρεφτης δικός μας, ως κοινωνία που είμαστε για τα μπάζα ακριβώς οπως ο πρωθυπουργός και ο συφερτός του.
Κι όμως πολλοί σ' αυτή τη χώρα είναι δυνάμει Ζαχόπουλοι. Ανθρωπάκια που τους δόθηκε η χάρη της εξουσίας κι αυτοί πήραν την εξουσία κι αποφάσισαν για τις χάρες των άλλων. Αυτών που για μια θεσούλα στο Δημόσιο, για έναν αποχαρακτηρισμό, για μια κοινοτική επιδότηση στα ημίμετρα όνειρά τους θα κάνουν τα πάντα. Κρίμα...
ελληνιδα μου,δυστυχως ή ευτυχως ουτε οι αφρικανοι ουτε οι λευκοι θα το διαχειριζοντουσαν καλυτερα.Οι Αμερικανοι περασαν μηνες με τη Μονικα,οι Βρετανοι με την Κιλερ,οι Γαλλοι με την Μπρουνι και παει λεγοντας.Αν δεν ηταν τοσο γαργαλιστικο το σεξ δεν θα ηταν αυτο που ειναι.
Αθηναιε,ναι,το προβλημα ειναι αισθητικο.Και οχι με τον οπτικη του ορου.Με την ουσιαστικη πολιτισμικη του εννοια.Υπαρχει ελλειψη πολιτισμου,καλλιεργειας,γραμματοσυνης και πνευματος.Υπαρχει ελλειμμα ψυχικης ποιοτητας (πχιοτητας,που θα ελεγε και ο αλλος ακοινωνητος).Τετοιας που ειχε και ο τελευταιος λιμενεργατης πριν το θριαμβο της λαϊκης κυριαρχιας,που λενε.Δηλαδη της παντοκρατοριας της χυδαιοτητας.
σχολιαστη,πολυ φοβαμαι,οτι η αληθεια σου για τα μπαζα ειναι περα για περα καθημερινη
Δωρα μου,πολλες φορες εχω αναρωτηθει αν και πριν ηταν τοσο πολλοι οι Ζαχοπουλοι ή μηπως με χει κυριευσει ο συντηρητισμος της ηλικιας,που νομιζει οτι τα παληα ηταν καλυτερα απο τα τωρινα.Ξεφυλλιζοντας,ομως και τις μνημες και τα κιταπια διαπιστωνω,οτι ενω παντα η εξουσια ηταν διεφθαρμενη,ειχε αρκετες εξαιρεσεις στις ταξεις της,αλλα... Αλλα,ο λαος ηταν πολυ καθαροτερος και εξω απο τα βρωμικα παιχνιδια.Γιαυτο εγραψα και στον Αθηναιο περι της λεγομενης λαϊκης κυριαρχιας που θριαμβευσε.
γαμας τη εσυ ή αυτη;
Ριτσα μου,αυτος,εκει σε μια κοιλαδα του Μαλαουι,ξερει πολυ καλυτερα απο τον καθενα τι ειναι αξιολογο και τι δεν ειναι.Γιατι πρεπει να βρει φαϊ να φαει και φαρμακα για να σωσει την κορη του απο το εϊτζ.Αλλα,οπως κι εμεις,εκστασιαζεται απο την πολυγαμικη ζωη του προεδρου του.Ξεχναει τα πραγματικα του προβληματα ετσι.Μονο που τα δικα του ειναι προβληματα.Δεν ειναι εκατομμυριουχος με εντεκα γραμματα,δεν θα ξερεις τι εχεις.
Δεν ξέρω αν το πρόβλημα είναι ο Ζαχόπουλος ή οι τακτικές που κάποιοι ακολουθούν στην αποκρυψη, τη συσκότιση και την παραπληροφόρηση. Σαφώς όμως ο κιτρινισμός έχει σπάσει κάθε όριο (και όχι μόνο με φωτογραφίες, αλλά με πληθώρα δημοσιευμάτων) δσκοτώντας την ίδια την πολιτική διάσταση της ενίσχυσης κομματικών φίλων.
Ε βέβαια, τα έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα (όπως κι ο κύριος στη φωτο) και μπορούμε εδώ και ένα μήνα να ασχολούμαστε με το Ζαχόπουλο αποκλειστικά.
To βλέμμα του μαυρούλη είναι τόσο απογοητευμένο, λόγω Ζαχόπουλου;;; Και πού να ακούσει τα άλλα μας προβλήματα!! Όχι δεν εννοώ το ασφαλιστικό, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία..Εννοώ τον Αλβανό που άφησε τη Ρούλα Βροχοπούλου, τον Πασχάλη που δεν αναγνώρισε το παιδί του εξαρχής κλπ κλπ Την καλημέρα μου Καιρέ μου
Την ανοχή στη κακοδιαχείριση της χώρας από μια κυβέρνηση που επαγγέλθηκε προεκλογικά την «επανίδρυση του κράτους», πέραν της δεύτερης ευκαιρίας (τετραετίας) ποιός από σας την χορηγεί;; .Ιδίως το ερώτημα τίθεται από την χειμαζόμενη και ευρέως πειραματιζόμενη μεσαία τάξη της χώρας. Η υπόθεση Ζαχόπουλου με μπόλικο σεξ, βία και αίμα έχει και δεύτερες αναγνώσεις που ανατρέπουν το υπάρχον πολιτικό σκηνικό του δικομματισμού.
Δειμο,ο κιτρινος Τυπος ειναι ενα διαχρονικο προβλημα της δημοκρατιας.Θυμησου τις φωτογραφιες της Δημητρας επι Ανδρεα.Αλλα,ο κιτρινισμος ειναι μια απλωμενη νοοτροπια στην κοινωνια.Η οποια δεν εχει μεν την ισχυ της δημοσιευσης,αλλα εχει την ισχυ του καφενειου.Και την ισχυ της διασπορας του καφενειου στην καθημερινη ζωη.
ladybug,ειναι κι αυτη μια προσωρινη λυση των προβληματων.Κυριως οσων δεν μπορουν να γαμησουν ή να γαμηθουν με το συμπαθειο.
mania,και ασφαλως των διδυμων,που παντρευτηκαν και ανακαλυψαν μετα οτι ειναι αδερφια...Η φυση δεν τους το απαγορευσε,αλλα η κοινωνια ειχε αλλη γνωμη.
Διονυσε,ασε τον δικομματισμο στην ησυχια του.Γιατι απο την αλλη,εκεινοι που τον καταγγελλουν ειναι οι ιδιοι,που αρνουνται να συνεργαστουν ακομα και με τους διαφωνουντες στο ιδιο τους το κομμα.Αστο,γιατι η υποκρισια στον τοπο δεν εχει πατο.
Έχω περιέργεια να δω πόσες εφημερίδες πούλησε το ΘΕΜΑ την προηγούμενη Κυριακή. Να δούμε πόσο...αηδιασμένοι είναι οι συμπολίτες μας από τη Ζαχοπουλειάδα!
Αγαπητέ Γιώργο, ο δικομματισμός είναι μια σεβαστή και υπολογίσημη δύναμη επιλογής του 80% του λαού που ψηφίζει. Κάτι σαν "στη μπανιέρα δυό δυό". Δεν μπορώ όμως να μην βλέπω τα μπουγαδόνερα της μπανιέρας, να παρακολουθώ αμέτοχος ποιός πουλάει και ποιός αγοράζει μετοχές και συνειδήσεις στον καπιταλισμό. Οι άλλοι οι έξω από την μπανιέρα με λίγες ρυθμίσεις στα αιθέρια έλαια, τα σαπούνια και τη θερμοκρασία του νερού μπορούν να τσουρουφλίσουν τους εντός της εξουσιαστές. Εκτός από τους "ξεβράκωτους" της νέας αστικοδημοκρατικής επανάστασης που χρειάζεται ο τόπος, πολίτες που αβγαταίνουν,σου έχω και ένα νέο η Ελλάδα θάχει σε λίγο το δικό της Τσάβες..........
Α,και για αυτούς τους Αλλους έχω από 20ημέρου αναρτήσει δημοσκόπηση πάνω στα επιθυμητά χαρακτηριστικά τους.Εχετε όλοι την δυνατότητα να εκφράσετε 10 ημέρες ακόμα τη μονή ή πολλαπλή επιλογή χαρακτηριστικών, να ευλογήσω και λίγο τα γένια μου. Σεβασμός στη γνώμη του πολίτη και τους θεσμούς κάτι που δεν τηρεί ο υπαρκτός σημερινός δικομματισμός.
μεροπη,στη μαυριζει γιατι σου αφηνει μια μαυρη τρυπα
απειρωτα,ξεπουλησε την εκδοση και εκανε και δευτερη.Ισως πουλησε περι το μισο εκατομμυριο φυλλα σε ισαριθμους αηδιασμενους συμπολιτες,που εχουν απηυδησει απο τη χυδαιοτητα της κοινωνικης και πολιτικης σκηνης.
Διονυσε,ο δικομματισμος ειναι παρων απο την εποχη που υπαρχει στην ανθρωπινη μυθοπλασια θεος και διαβολος,καλο και κακο,ζωη και θανατος.Τοσο νογαει η ανθρωπινη βλακεια,τοσο κανει.
Συμφωνώντας με την απάντησή σου, δεν μπορώ να μη πω όμως ότι ο κιτρινισμός των δημοσιευμάτων -ξεπερνώ τις όποιες φωτογραφίες- επί μήνα τώρα είναι η κατάντια της ελληνικής δημοσιογραφίας. Αναλογικά το ίδιο γίνεται και στη Γαλλία. Εδώ όμως αντί να δούμε την πολιτική, το μαρασμό του πολιτισμού, απλά κιτρινίζουμε τη σκέψη μας.
Κάποιος θα είπε στο Γ.Γ. πως το πήδημα είναι απόλαυση, το δοκίμασε μεταφορικά, ή δεν κατάλαβε τίποτα, ή πήρε θάρρος και είπε να ζήσει την απόλαυση και με ένα πήδημα κυριολεκτικά από τον τέταρτο.
Κι αν κάποτε ένιωθα πως αυτό το "για την Ελλάδα, ρε γαμώτο" με χάλαγε πολύ, αισθητικά, με αυτή σου την λεζάντα με έκανες να φανταστώ πολιτικούς τερματισμούς σε ένα ντέρμπυ πολιτικών αντιπάλων. Ο Κωστάκης τα δικά του, ο Γιώργος (παραφράζοντας) "μεγάλο πρόβλημα αυτός ο Βαγγέλης, ρε γαμώτο" κ.ο.κ.
Κι εμείς, (παράλληλα; από κάτω; δίπλα;) να μένουμε με το "ρε γαμώτο". Έτσι, για να κολλάνε όλα.
Το πρόβλημα της διαφθοράς, που για μια ακόμη φορά έρχεται στο προσκήνιο λόγω της υπόθεσης Ζαχόπουλου, δεν είναι ούτε καινούργιο ούτε παρουσιάζει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Αυτό που συνέβη, έχει συμβεί και στο παρελθόν και είναι απολύτως βέβαιο πως θα επαναληφθεί και στο μέλλον. Αυτό που πρέπει πιστεύω να μας προβληματίσει είναι πως η συχνότητα του φαινομένου αυξάνει διαρκώς και τα σκάνδαλα από οικονομικής άποψης γίνονται ολοένα μεγαλύτερα, από άποψη οικονομικού αντικειμένου, παρά τις ειλικρινείς προθέσεις των κυβερνητών. Έχω την άποψη πως στις συνθήκες της ελεύθερης αγοράς, δηλαδή της ασυδοσίας, της ανεξέλεγκτης κερδοσκοπίας, της θεοποίησης του κέρδους, της περιφρόνησης κάθε ηθικής και άλλης αξίας κ.λ.π., οποιαδήποτε προσπάθεια για τον έλεγχο και την ανάσχεση του φαινομένου, είναι ανέφικτη. Έχω δε την απορία αν είναι τόσο ηλίθιοι αυτοί που μας κυβερνούν ή αν αδυνατούν να αντιληφθούν τις συνέπειες των πολιτικών τους. Γιατί ασφαλώς για να λειτουργήσει το προαναφερθέν σύστημα έχει ανάγκη από άτομα της ποιότητας Ζαχόπουλου, Τσιτουρίδη κ.λ.π.
δειμο μου,η ελληνικη δημοσιογραφια εχει το ποσοστο των σοβαρων και το ποσοστο των φαιδρων,που αναλογει σε ολες τις χωρες και σε ολες τις ταξεις εργαζομενων.Ασυγχωρητο ισως,γιατι απο τη δημοσιογραφια ,οπως και απο την ιατρικη και τη δημοσιουπαλληλικη σχεση εχει κανεις μεγαλυτερες απαιτησεις.Επειδη ειναι επαγγελματα ευθειας κοινωνικης προσφορας.Ευθειας κοινωνικης υποχρεωσης.Ναι,υποχρεωσης.Κι οποιος δεν το καταλαβαινει απο τους κλαδους αυτους ειναι κατα τη γνωμη μου απλως τομαρι.
χαριδημε,εκ του αφοδευω;
magsoulini,δεν τιμαει κανεναν να χτυπαει εναν ανθρωπο,που δεν μπορει να του απαντησει.
industrial,παρτα καλα στο κρανιο και εδω ειμαστε:-))
narita,εχει γινει DNA.DoNtAnswer.
zaphod,αδικος...
δαιμονια,παρε ολα τα λεφτα κοριτσι μου!!!Εκπληκτικη αληθεια.
Κωστα,ναι,υπαρχει προοδος.Ανοιξε ο βοθρος και ο κοσμος εχει την ευκαιρια να δει τη λερα που κρυβει μεσα του.Αυτο ειναι ευτυχημα,δεν ειναι δυστυχημα.
νικο,αυτοι που κυβερνουν δεν ειναι ηλιθιοι κατ αρχην.Σταρχιδιστες ειναι.Ηλιθιοι στο αποτελεσμα,οπωσδηποτε,γιατι ειναι ηλιθιοτητα να μην καταλαβαινεις τι ειναι συμφερον για τον τοπο.
μωρη αγαπημενη μου,τις καλυτερες τις φτιαχνει η salata και ο συκοφαντης μπαστουνι.Αληθινα χαρισματικες εμπνευσεις.
δωροθεα,οταν λεμε στεμμα εννοουμε την εξουσια,Επομενως εχουμε τρια στα τρια.
"Υπαρχει ελλειμμα ψυχικης ποιοτητας (πχιοτητας,που θα ελεγε και ο αλλος ακοινωνητος).Τετοιας που ειχε και ο τελευταιος λιμενεργατης πριν το θριαμβο της λαϊκης κυριαρχιας,που λενε.Δηλαδη της παντοκρατοριας της χυδαιοτητας."
καλησπέρα Γιώργο. Στο μπλογκ μου παίζει-και μπορείς να κατεβάσεις-ένα τραγούδι πολύ...σχετικό με το avatar σου. Τίτλος του "ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΕΣ" ή "Ο Τσε στη Νέα Υόρκη".... :) Καλά να είσαι!
Κατ’ αρχάς νομίζω πως ο Αρανίτσης προσεγγίζει το πρόβλημα που έχουμε συζητήσει στο παρελθόν πολύ σωστά, με τον γνωστό, δυσνόητο τρόπο γραφής του: http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,id=2752496. Αναφορικά με τα λειτουργήματα νομίζω πως, τελικά, αν το ψάξεις λίγο παραπάνω, όλα τα επαγγέλματα, λίγο ως πολύ, μπορούν να θεωρηθούν λειτουργήματα. Το πιο σημαντικό όμως είναι, πράγμα απλό, που όμως κάποτε πρέπει να καταλάβουμε όλοι, πως τα ποσοστά κατανομής της ποιότητας των μελών, που ισχύουν για το γενικό σύνολο, ισχύουν και για όλα τα υποσύνολα του. Η διαφωνία μας, όπως την έχουμε στο παρελθόν διατυπώσει στις συζητήσεις μας, εντοπίζεται στο ότι η κυρίαρχη αντίληψη σε όλα διαχέεται από πάνω προς τα κάτω, χωρίς αυτό φυσικά να απαλλάσσει από τις ευθύνες τους κάτω. Πιστεύω πλέον ακράδαντα πως το «σύστημα», όχι απλά έχει ανάγκη Ζαχοπουλέους, Τσιτουρήδηδες κ.λ.π. και επιλέγει για τη στελέχωσή του τέτοιους ανθρώπους, αλλά εκπαιδεύει πλέον συστηματικά ανδράποδα σε όλα τα επίπεδα του κρατικού μηχανισμού, που θα το υπηρετούν χωρίς αντιρρήσεις και δεν θα φέρνουν προσκόμματα και δυσκολίες. Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο σήμερα, γιατί πέρα απ’ την κοινωνική συνοχή βάζει σε κίνδυνο και την εθνική μας υπόσταση.
Ξερεις.. τα Αφρικανικα κρατη μπορει να ειναι τα μονα που μας ξεπερνουν σε σκανδαλωδη συμπεριφορα... Φρικη εκει περα, λεμε. ..αν δεις μερικα επεισοδια απο το HOW DEMOCRACY θα το καταλαβεις..
41 σχόλια:
η κοιλια του τα καλυπτει ολα.
ευχες για κοινη λογικη.
Είμαστε ένας λαός πλασμένος για ηρωικά έπη. Κάθε τι παίρνει την σοβαρότητα και την έκταση που του αρμόζει πχ Πασοκιάδα, Ζωνιανάδα κλπ. Ποιός μπορεί να ξεχάσει το θρυλικόν έπος του στρατιωτικού με το κόκκινο στριγκάκι;
Είμαι σίγουρη πως οι Αφρικανοί θα το χειριζόντουσαν πιό έξυπνα από εμάς.
Περιμένοντας με κομένη την ανάσα την αποκάλυψη βόμβα, το ποιός έδωσε το dvd. Είμαι σίγουρη πως η αποκάλυψη του ονόματος θα αλλάξει την ζωή μας ριζικά. :PPPP
Θα φέρει επίσης την κάθαρση στο σύστημα.(Ναι κι'εδώ γελάνε)
Του Ελληνα ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει. Υποφέρει όμως όλη αυτή την απίστευτη υποτίμηση νοημοσύνης.
Ελα τα καλά παιδάκια, πάρτε άλλη μιά καραμελίτσα να πιπιλίσετε.
Θα αποβλακωθούμε στο τέλος εντελώς, αν δεν έχει γίνει ήδη...
Καλημέρα Καιρέ μου.
Καιρέ μου, νομίζω πως ο Ζαχόπουλος, η αισθητική του και η πολιτική του κουλτουρα, είναι πραγματικά μεγάλο πρόβλημα το οποίο λειτουργεί και ως καθρεφτης δικός μας, ως κοινωνία που είμαστε για τα μπάζα ακριβώς οπως ο πρωθυπουργός και ο συφερτός του.
Ε, βέβαια πώς να πηδήσεις απο την οροφή μιας καλύβας;
Είμαστε για τα μπάζα, ή δεν έχουμε λύσεις διότι τα μπάζα έχουν πιάσει όλα τα πόστα και όλα τα κόμματα;
Κι όμως πολλοί σ' αυτή τη χώρα είναι δυνάμει Ζαχόπουλοι. Ανθρωπάκια που τους δόθηκε η χάρη της εξουσίας κι αυτοί πήραν την εξουσία κι αποφάσισαν για τις χάρες των άλλων. Αυτών που για μια θεσούλα στο Δημόσιο, για έναν αποχαρακτηρισμό, για μια κοινοτική επιδότηση στα ημίμετρα όνειρά τους θα κάνουν τα πάντα. Κρίμα...
Γαμώτη...
Καλησπέρα σας. Λέτε να του εξηγήσουμε του ανθρώπου τί έστι Ζαχοπουλιάς; Τί ελπίδες έχουμε να καταλάβει ;
ριτς
fuzzy,του νεγρου ή του Ζαχοπουλου;
ελληνιδα μου,δυστυχως ή ευτυχως ουτε οι αφρικανοι ουτε οι λευκοι θα το διαχειριζοντουσαν καλυτερα.Οι Αμερικανοι περασαν μηνες με τη Μονικα,οι Βρετανοι με την Κιλερ,οι Γαλλοι με την Μπρουνι και παει λεγοντας.Αν δεν ηταν τοσο γαργαλιστικο το σεξ δεν θα ηταν αυτο που ειναι.
Αθηναιε,ναι,το προβλημα ειναι αισθητικο.Και οχι με τον οπτικη του ορου.Με την ουσιαστικη πολιτισμικη του εννοια.Υπαρχει ελλειψη πολιτισμου,καλλιεργειας,γραμματοσυνης και πνευματος.Υπαρχει ελλειμμα ψυχικης ποιοτητας (πχιοτητας,που θα ελεγε και ο αλλος ακοινωνητος).Τετοιας που ειχε και ο τελευταιος λιμενεργατης πριν το θριαμβο της λαϊκης κυριαρχιας,που λενε.Δηλαδη της παντοκρατοριας της χυδαιοτητας.
σχολιαστη,πολυ φοβαμαι,οτι η αληθεια σου για τα μπαζα ειναι περα για περα καθημερινη
Δωρα μου,πολλες φορες εχω αναρωτηθει αν και πριν ηταν τοσο πολλοι οι Ζαχοπουλοι ή μηπως με χει κυριευσει ο συντηρητισμος της ηλικιας,που νομιζει οτι τα παληα ηταν καλυτερα απο τα τωρινα.Ξεφυλλιζοντας,ομως και τις μνημες και τα κιταπια διαπιστωνω,οτι ενω παντα η εξουσια ηταν διεφθαρμενη,ειχε αρκετες εξαιρεσεις στις ταξεις της,αλλα...
Αλλα,ο λαος ηταν πολυ καθαροτερος και εξω απο τα βρωμικα παιχνιδια.Γιαυτο εγραψα και στον Αθηναιο περι της λεγομενης λαϊκης κυριαρχιας που θριαμβευσε.
γαμας τη εσυ ή αυτη;
Ριτσα μου,αυτος,εκει σε μια κοιλαδα του Μαλαουι,ξερει πολυ καλυτερα απο τον καθενα τι ειναι αξιολογο και τι δεν ειναι.Γιατι πρεπει να βρει φαϊ να φαει και φαρμακα για να σωσει την κορη του απο το εϊτζ.Αλλα,οπως κι εμεις,εκστασιαζεται απο την πολυγαμικη ζωη του προεδρου του.Ξεχναει τα πραγματικα του προβληματα ετσι.Μονο που τα δικα του ειναι προβληματα.Δεν ειναι εκατομμυριουχος με εντεκα γραμματα,δεν θα ξερεις τι εχεις.
Τί; Τον πιάσανε; Αυτός το πήγε το DVD;
Α, τον ...μαύρο. Τώρα θα πληρώσει και του (αλήστου μνήμης εκείνου)γραμματοκομιστή τις αμαρτίες!
Συμφωνώ με τον Αθήναιο ('πολιτισμική' σίγουρα εννοούσε κι αυτός την έλλειψη αισθητικής) και με την απάντησή σου.
Για να σκάσει λίγο το χείλι μας, με τον κύριο της φωτογραφίας η περί ού κυρία θα έκανε τα ίδια και χωρίς τον ... διορισμό! :-)
Δεν ξέρω αν το πρόβλημα είναι ο Ζαχόπουλος ή οι τακτικές που κάποιοι ακολουθούν στην αποκρυψη, τη συσκότιση και την παραπληροφόρηση. Σαφώς όμως ο κιτρινισμός έχει σπάσει κάθε όριο (και όχι μόνο με φωτογραφίες, αλλά με πληθώρα δημοσιευμάτων) δσκοτώντας την ίδια την πολιτική διάσταση της ενίσχυσης κομματικών φίλων.
Ε βέβαια, τα έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα (όπως κι ο κύριος στη φωτο) και μπορούμε εδώ και ένα μήνα να ασχολούμαστε με το Ζαχόπουλο αποκλειστικά.
To βλέμμα του μαυρούλη είναι τόσο απογοητευμένο, λόγω Ζαχόπουλου;;;
Και πού να ακούσει τα άλλα μας προβλήματα!! Όχι δεν εννοώ το ασφαλιστικό, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία..Εννοώ τον Αλβανό που άφησε τη Ρούλα Βροχοπούλου, τον Πασχάλη που δεν αναγνώρισε το παιδί του εξαρχής κλπ κλπ
Την καλημέρα μου Καιρέ μου
Την ανοχή στη κακοδιαχείριση της χώρας από μια κυβέρνηση που επαγγέλθηκε προεκλογικά την «επανίδρυση του κράτους», πέραν της δεύτερης ευκαιρίας (τετραετίας) ποιός από σας την χορηγεί;; .Ιδίως το ερώτημα τίθεται από την χειμαζόμενη και ευρέως πειραματιζόμενη μεσαία τάξη της χώρας. Η υπόθεση Ζαχόπουλου με μπόλικο σεξ, βία και αίμα έχει και δεύτερες αναγνώσεις που ανατρέπουν το υπάρχον πολιτικό σκηνικό του δικομματισμού.
δημητρη,μαυρος ηταν.Ιδεολογικα.
Κωστα,ντροπη σου:-)Οι επιλογες ειναι υπερανω κριτικης..
Δειμο,ο κιτρινος Τυπος ειναι ενα διαχρονικο προβλημα της δημοκρατιας.Θυμησου τις φωτογραφιες της Δημητρας επι Ανδρεα.Αλλα,ο κιτρινισμος ειναι μια απλωμενη νοοτροπια στην κοινωνια.Η οποια δεν εχει μεν την ισχυ της δημοσιευσης,αλλα εχει την ισχυ του καφενειου.Και την ισχυ της διασπορας του καφενειου στην καθημερινη ζωη.
ladybug,ειναι κι αυτη μια προσωρινη λυση των προβληματων.Κυριως οσων δεν μπορουν να γαμησουν ή να γαμηθουν με το συμπαθειο.
mania,και ασφαλως των διδυμων,που παντρευτηκαν και ανακαλυψαν μετα οτι ειναι αδερφια...Η φυση δεν τους το απαγορευσε,αλλα η κοινωνια ειχε αλλη γνωμη.
Διονυσε,ασε τον δικομματισμο στην ησυχια του.Γιατι απο την αλλη,εκεινοι που τον καταγγελλουν ειναι οι ιδιοι,που αρνουνται να συνεργαστουν ακομα και με τους διαφωνουντες στο ιδιο τους το κομμα.Αστο,γιατι η υποκρισια στον τοπο δεν εχει πατο.
Κωστα,εκπληκτικο!!
τα ποδήλατά μας, όπως τα όνειρά μας, ξέρουν απ' ανηφοριές...
Και ακόμα μεγαλύτερο (πρόβλημα) ποιος είναι ο DVDκομιστής!!! Αυτό είναι που μου μαυρίζει τη ζωή.....
Έχω περιέργεια να δω πόσες εφημερίδες πούλησε το ΘΕΜΑ την προηγούμενη Κυριακή. Να δούμε πόσο...αηδιασμένοι είναι οι συμπολίτες μας από τη Ζαχοπουλειάδα!
Αγαπητέ Γιώργο, ο δικομματισμός είναι μια σεβαστή και υπολογίσημη δύναμη επιλογής του 80% του λαού που ψηφίζει. Κάτι σαν "στη μπανιέρα δυό δυό". Δεν μπορώ όμως να μην βλέπω τα μπουγαδόνερα της μπανιέρας, να παρακολουθώ αμέτοχος ποιός πουλάει και ποιός αγοράζει μετοχές και συνειδήσεις στον καπιταλισμό. Οι άλλοι οι έξω από την μπανιέρα με λίγες ρυθμίσεις στα αιθέρια έλαια, τα σαπούνια και τη θερμοκρασία του νερού μπορούν να τσουρουφλίσουν τους εντός της εξουσιαστές. Εκτός από τους "ξεβράκωτους" της νέας αστικοδημοκρατικής επανάστασης που χρειάζεται ο τόπος, πολίτες που αβγαταίνουν,σου έχω και ένα νέο η Ελλάδα θάχει σε λίγο το δικό της Τσάβες..........
Α,και για αυτούς τους Αλλους έχω από 20ημέρου αναρτήσει δημοσκόπηση πάνω στα επιθυμητά χαρακτηριστικά τους.Εχετε όλοι την δυνατότητα να εκφράσετε 10 ημέρες ακόμα τη μονή ή πολλαπλή επιλογή χαρακτηριστικών, να ευλογήσω και λίγο τα γένια μου. Σεβασμός στη γνώμη του πολίτη και τους θεσμούς κάτι που δεν τηρεί ο υπαρκτός σημερινός δικομματισμός.
Σπυρο,τα ποδηλατα πανε.Οι ποδηλατες δεν πανε.
μεροπη,στη μαυριζει γιατι σου αφηνει μια μαυρη τρυπα
απειρωτα,ξεπουλησε την εκδοση και εκανε και δευτερη.Ισως πουλησε περι το μισο εκατομμυριο φυλλα σε ισαριθμους αηδιασμενους συμπολιτες,που εχουν απηυδησει απο τη χυδαιοτητα της κοινωνικης και πολιτικης σκηνης.
Διονυσε,ο δικομματισμος ειναι παρων απο την εποχη που υπαρχει στην ανθρωπινη μυθοπλασια θεος και διαβολος,καλο και κακο,ζωη και θανατος.Τοσο νογαει η ανθρωπινη βλακεια,τοσο κανει.
Συμφωνώντας με την απάντησή σου, δεν μπορώ να μη πω όμως ότι ο κιτρινισμός των δημοσιευμάτων -ξεπερνώ τις όποιες φωτογραφίες- επί μήνα τώρα είναι η κατάντια της ελληνικής δημοσιογραφίας. Αναλογικά το ίδιο γίνεται και στη Γαλλία. Εδώ όμως αντί να δούμε την πολιτική, το μαρασμό του πολιτισμού, απλά κιτρινίζουμε τη σκέψη μας.
Άφοδος.
Κάποιος θα είπε στο Γ.Γ. πως το πήδημα είναι απόλαυση, το δοκίμασε μεταφορικά, ή δεν κατάλαβε τίποτα, ή πήρε θάρρος και είπε να ζήσει την απόλαυση και με ένα πήδημα κυριολεκτικά από τον τέταρτο.
Κι αν κάποτε ένιωθα πως αυτό το "για την Ελλάδα, ρε γαμώτο" με χάλαγε πολύ, αισθητικά, με αυτή σου την λεζάντα με έκανες να φανταστώ πολιτικούς τερματισμούς σε ένα ντέρμπυ πολιτικών αντιπάλων. Ο Κωστάκης τα δικά του, ο Γιώργος (παραφράζοντας) "μεγάλο πρόβλημα αυτός ο Βαγγέλης, ρε γαμώτο" κ.ο.κ.
Κι εμείς, (παράλληλα; από κάτω; δίπλα;) να μένουμε με το "ρε γαμώτο". Έτσι, για να κολλάνε όλα.
Σε φιλώ Καιρέ.
Να γίνει και σε αυτήν την υπόθεση εξέταση GNA (Gia Na Aynanizomaste)
Άτιμη κενωνία!
Όλα είναι σχετικά....Το κακό δεν είναι ότι τα μεγαλοποιούν όλα τώρα.Το κακό είναι ότι θα τα ξεχάσουν όλα σύντομα.Πολύ πολύ σύντομα.
Το πρόβλημα της διαφθοράς, που για μια ακόμη φορά έρχεται στο προσκήνιο λόγω της υπόθεσης Ζαχόπουλου, δεν είναι ούτε καινούργιο ούτε παρουσιάζει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Αυτό που συνέβη, έχει συμβεί και στο παρελθόν και είναι απολύτως βέβαιο πως θα επαναληφθεί και στο μέλλον. Αυτό που πρέπει πιστεύω να μας προβληματίσει είναι πως η συχνότητα του φαινομένου αυξάνει διαρκώς και τα σκάνδαλα από οικονομικής άποψης γίνονται ολοένα μεγαλύτερα, από άποψη οικονομικού αντικειμένου, παρά τις ειλικρινείς προθέσεις των κυβερνητών.
Έχω την άποψη πως στις συνθήκες της ελεύθερης αγοράς, δηλαδή της ασυδοσίας, της ανεξέλεγκτης κερδοσκοπίας, της θεοποίησης του κέρδους, της περιφρόνησης κάθε ηθικής και άλλης αξίας κ.λ.π., οποιαδήποτε προσπάθεια για τον έλεγχο και την ανάσχεση του φαινομένου, είναι ανέφικτη. Έχω δε την απορία αν είναι τόσο ηλίθιοι αυτοί που μας κυβερνούν ή αν αδυνατούν να αντιληφθούν τις συνέπειες των πολιτικών τους. Γιατί ασφαλώς για να λειτουργήσει το προαναφερθέν σύστημα έχει ανάγκη από άτομα της ποιότητας Ζαχόπουλου, Τσιτουρίδη κ.λ.π.
Αυτή τη φωτογραφία και άλλες παρόμοιες με αυτόν τον τίτλο ή παρόμοιους, πρέπει να τις κάνουμε αφίσες και να γεμίσουμε τον τόπο, καλέ μου Καιρέ..
kati hksere o fyntanidhs pou mas elege sth sxolh "tria pragmata paidia moy poylane sth dhmosiografia: aima, stemma, sperma"
edw exoyme 2/3. pali lavraki vgalame...
(mono ta 3 -2 mh mas kanoyne..)
δειμο μου,η ελληνικη δημοσιογραφια εχει το ποσοστο των σοβαρων και το ποσοστο των φαιδρων,που αναλογει σε ολες τις χωρες και σε ολες τις ταξεις εργαζομενων.Ασυγχωρητο ισως,γιατι απο τη δημοσιογραφια ,οπως και απο την ιατρικη και τη δημοσιουπαλληλικη σχεση εχει κανεις μεγαλυτερες απαιτησεις.Επειδη ειναι επαγγελματα ευθειας κοινωνικης προσφορας.Ευθειας κοινωνικης υποχρεωσης.Ναι,υποχρεωσης.Κι οποιος δεν το καταλαβαινει απο τους κλαδους αυτους ειναι κατα τη γνωμη μου απλως τομαρι.
χαριδημε,εκ του αφοδευω;
magsoulini,δεν τιμαει κανεναν να χτυπαει εναν ανθρωπο,που δεν μπορει να του απαντησει.
industrial,παρτα καλα στο κρανιο και εδω ειμαστε:-))
narita,εχει γινει DNA.DoNtAnswer.
zaphod,αδικος...
δαιμονια,παρε ολα τα λεφτα κοριτσι μου!!!Εκπληκτικη αληθεια.
Κωστα,ναι,υπαρχει προοδος.Ανοιξε ο βοθρος και ο κοσμος εχει την ευκαιρια να δει τη λερα που κρυβει μεσα του.Αυτο ειναι ευτυχημα,δεν ειναι δυστυχημα.
νικο,αυτοι που κυβερνουν δεν ειναι ηλιθιοι κατ αρχην.Σταρχιδιστες ειναι.Ηλιθιοι στο αποτελεσμα,οπωσδηποτε,γιατι ειναι ηλιθιοτητα να μην καταλαβαινεις τι ειναι συμφερον για τον τοπο.
μωρη αγαπημενη μου,τις καλυτερες τις φτιαχνει η salata και ο συκοφαντης μπαστουνι.Αληθινα χαρισματικες εμπνευσεις.
δωροθεα,οταν λεμε στεμμα εννοουμε την εξουσια,Επομενως εχουμε τρια στα τρια.
"Υπαρχει ελλειμμα ψυχικης ποιοτητας (πχιοτητας,που θα ελεγε και ο αλλος ακοινωνητος).Τετοιας που ειχε και ο τελευταιος λιμενεργατης πριν το θριαμβο της λαϊκης κυριαρχιας,που λενε.Δηλαδη της παντοκρατοριας της χυδαιοτητας."
Μερικές φορές με ξαφνιάζεις (πολύ ευχάριστα!)
Με ποδήλατο πήγε να δώσει το dvd τελικά; Έτσι εξηγείται πως δεν έχασε κιλό ο Θέμος! Γιατί σου λέει που να τρέχω με τα πόδια στο Χίλτον;
Κατόπιν μεγάλης κατανάλωσης ακτινιδίων.
καλησπέρα Γιώργο.
Στο μπλογκ μου παίζει-και μπορείς να κατεβάσεις-ένα τραγούδι πολύ...σχετικό με το avatar σου.
Τίτλος του "ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΕΣ" ή "Ο Τσε στη Νέα Υόρκη".... :)
Καλά να είσαι!
γύρω στα 150 κιλά....
επειδή μπορεί να μην το βρεις,στο αφήνω κι εδώ:
http://www.zshare.net/audio/666421482449c4/
έτσι,για τους Δον Κιχώτες της εποχής μας....
vromios,εσυ παλι,με τερπεις σχεδον παντα.
mmexer,με τζιπ.Για να κουβαλησει το DVD.
χαριδημε,για την ευκοιλιοτητα..
Γιαννη μου,σ ευχαριστω παρα πολυ
an205,οσα και ο ντιβιντοκομιστης..
Κατ’ αρχάς νομίζω πως ο Αρανίτσης προσεγγίζει το πρόβλημα που έχουμε συζητήσει στο παρελθόν πολύ σωστά, με τον γνωστό, δυσνόητο τρόπο γραφής του: http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,id=2752496.
Αναφορικά με τα λειτουργήματα νομίζω πως, τελικά, αν το ψάξεις λίγο παραπάνω, όλα τα επαγγέλματα, λίγο ως πολύ, μπορούν να θεωρηθούν λειτουργήματα.
Το πιο σημαντικό όμως είναι, πράγμα απλό, που όμως κάποτε πρέπει να καταλάβουμε όλοι, πως τα ποσοστά κατανομής της ποιότητας των μελών, που ισχύουν για το γενικό σύνολο, ισχύουν και για όλα τα υποσύνολα του. Η διαφωνία μας, όπως την έχουμε στο παρελθόν διατυπώσει στις συζητήσεις μας, εντοπίζεται στο ότι η κυρίαρχη αντίληψη σε όλα διαχέεται από πάνω προς τα κάτω, χωρίς αυτό φυσικά να απαλλάσσει από τις ευθύνες τους κάτω.
Πιστεύω πλέον ακράδαντα πως το «σύστημα», όχι απλά έχει ανάγκη Ζαχοπουλέους, Τσιτουρήδηδες κ.λ.π. και επιλέγει για τη στελέχωσή του τέτοιους ανθρώπους, αλλά εκπαιδεύει πλέον συστηματικά ανδράποδα σε όλα τα επίπεδα του κρατικού μηχανισμού, που θα το υπηρετούν χωρίς αντιρρήσεις και δεν θα φέρνουν προσκόμματα και δυσκολίες. Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο σήμερα, γιατί πέρα απ’ την κοινωνική συνοχή βάζει σε κίνδυνο και την εθνική μας υπόσταση.
Ξερεις.. τα Αφρικανικα κρατη μπορει να ειναι τα μονα που μας ξεπερνουν σε σκανδαλωδη συμπεριφορα... Φρικη εκει περα, λεμε.
..αν δεις μερικα επεισοδια απο το HOW DEMOCRACY θα το καταλαβεις..
Δημοσίευση σχολίου