Πιο ευκολα και γρηγορα κλαδευεις τις ελιες απο τα σαπια της καθημερινης δουλειας.Τουλαχιστον οι ελιες κανουν ενα χρονο να ξαναχρειαστουν κλαδεμα και σου δινουν και τον καρπο τους.Τα σαπια της εδω καθημερινοτητας τα κλαδευεις και καθε μερα ξαναφυτρωνουν χωρις να σου δινουν τιποτε.Αντιθετα,αφαιμαζουν ο,τι μπορει να προσφερει στο συνολο.
Επισης,οι ελιες,οπως και ολος ο φυτικος κοσμος,δεν εχουν συμπλεγματα।Ο μικρος Γιαννακης ειναι αγνωστο ειδος.Γιατι,ενω το ανθρωπινο ειδος ειναι μια μορφη ζωης υπο εξελιξη απο την ενστικτωδη μορφη στην εγκεφαλικη-ή σε μια πιο αρμονικη συμβιωση λοβου και ενστικτων εν παση περιπτωσει,χωρις αυτο να ειναι και επιτυχεστερο-ο φυτικος κοσμος ειναι παγιωμενη μορφη,που ξερει ακριβως τι θελει και τι κανει.Δεν εχει εσωτερικες και δεν δημιουργει συμπλεγματικες εξωτερικες συγκρουσεις.Οταν δεν χανει τον μπουσουλα απο τις ανθρωπινες παρεμβασεις (που τον χανει).
Μ αυτη τη γενικη εννοια το κλαδεμα των ζιζανιων ειναι θεμιτο μονο στα φυτα।Στους ανθρωπους λεγεται φονος।Επειδη οι ανθρωποι ,προκειμενου να σκοτωσουν,ονομαζουν συλληβδηνωφελιμα και επιζημια,ζιζανια.
Υστερα με ρωτανε γιατι απο την πολη και τη δουλεια προτιμω να ειμαι στα χωραφια.
Ειναι πιο υγειες ψυχικα και σωματικα.
46 σχόλια:
Να είσαι πάντα καλά Γιώργο, να μπορείς να κλαδεύεις τις ελιές και να περιποιείσαι τη γη σου. Και μην παραλήπεις να πατάς όπου μπορείς, όσους Γιαννάκηδες συναντάς καθημερνά!
Το λιόδεντρο, με τη δημιουργία του καρπού της ελιάς, εξασφάλισε την ύπαρξη του είδους του για χιλιάδες χρόνια. Είναι σίγουρο πως είναι επιτυχημένο είδος. Παρόλα αυτά δοκιμάστηκε και αυτό μέχρι να βρει τη μορφή που επιβιώνει. Να δώσει δηλάδη τον παρόντα καρπό. Ένα καρπό τόσο ευεργετικό για το γρηγορότερα εξελισόμενο, άρα και παρεμβατικότερο είδος του πλανήτη.
Μπορεί να μην είχε κατά "νου" τον άνθρωπο άλλα πόνταρε στα πουλιά και τα θηλαστικά...Μια χαρά του βγήκε...
Το κακό με μας είναι πως έχουμε αυτοκτονικό ιδεασμό σαν είδος. Επιλέγω να πιστεύω πως περνάμε την εφηβεία της μορφής που βρισκόμαστε τώρα, σα να λέμε 15... βία 16...
Πάντως ο κάθαρος είναι πρώτης τάξεως δουλειά...άλλωστε κάθε ζιζάνιο βρίσκει συν τω χρόνω το ζιζάνιο του.
α, δε θα με εξέπλησσε αν η ελιά άρχισε την καριέρα της στον πλανήτη σαν ζιζάνιο...Καλές δουλειές να λέμε...
Γενικότερα, γύρω μας, έπεσε πολύς δάκος και μουχρίτσα
όχι και άγνωστο είδος ο Γιαννάκης! ειναι σα να ζεις σε ενα πλανητη με τσουκνιδες και να μη τις αναγνωριζεις! ο Γιαννακης ειναι το κυριαρχο ειδος και σαν τετοιο μας δειχνει τον κοσμο στη γυαλινη σφαιρα του μελλοντος μας
(να πουμε επισης πως αποδειχτηκε ανα τους αιωνες το πιο ανθεκτικο γι αυτο και κυριαρχο πλεον παρασιτο)
"ξεφόρτωσέ τη την ελιά να σε φορτώσει λάδι", παλιά παροιμία μόνο που η αναγέννηση στην καλλιέργεια της ελιάς να ανανεώσεις τους βλαστούς και να αυξήσεις την παραγωγή θέλει την τέχνη της αυτοσυγκράτησης γιατί μπορεί να καταστρέψει όσο και να δυναμώσει. Αλλιώς μερεμετίζεις τις μικρές αλλιώς αναστένεις τις παλιόγριες....
Πάντως για το μάζεμα πες μου να στείλω κάτι γνωστούς μου με τα Ε/Π να αιωρηθούν από πάνω... μπας και μείνει χρόνος και για τη θάλασσα! :-)
Μόνο όποιος το έχει δοκιμάσει ξέρει πόσο ευεργετικό είναι.
Καλώς μας ήρθες :)
Το κακο με εμας τους ανθρωπους ειναι ότι εχουμε την "λογικη" να βρισκουμε "δικαιολογιες" για τα εγκληματα μας.
ασχετη ερωτηση: οι κινεζοι λαδωνονται;
Πάμε στη σκιά, στα Λιόδεντρα, ξέχνα τα ηλιθιόδεντρα.
Η ζωή κι η φύση φέρνουν την ισορροπία. Αργά ή γρήγορα.
Καλησπέρα, στα χωριάφια και τους αγρούς ΜΕ ΤΟΝ ΡΑΝ ΤΑΝ ΠΛΑΝ
Μιας και λέμε για ελιές. Θυμάσαι την αναφορά στις ποτιστικές ελιές, στην περιοχή ης Γιάλοβας. Ηδη, αγρότες που χτύπησαν γεωτρήσεις 200 μέτρα έχουν ξεμείνει απο νερό και τα δέντρα τα 'χουν παίξει.
καλή ελιοθεραπεία καιρέ
Νικο,οταν τους παταω φυτρωνουν πιο δυνατοι.Γιατι ο ηλιθιος ειναι ανικητος.
Χρηστο,ο νομος της φυσης,που σωστα επικαλεισαι εχει σαν αποτελεσμα καθε νεωτερο ζιζανιο να ειναι ισχυροτερο απο το προηγουμενο.
Σπυρο,παντα ετσι ηταν.Τωρα ειναι η σειρα μας να το ζουμε.
Ρε βρομιε,για τα φυτα ειναι αγνωστο ειδος.Εδω ειναι το επικρατον.
Διονυσε,σε βλεπω να βοηθας του χρονου...
Κωστη,σημερα πηγα μια Περδικα στην Αιγινα και ειμασταν μονοι μας.Μ ενα καθαρο φιλικο γρεο,που λενε κι οι Κεφαλονιτες.Σε περιμενουμε.
lady,ευπροσδεκτη οποια ωρα θες.
μικρε φωκιωνα,οι Κινεζοι ποτε δεν λαδωνονται.Ανταλλασσουν..
Αγγελε,τις πιο πολλες φορες,οταν τη φερνουν εισαι ηδη βαθεια μεσα στη φυση.
swell,σαν νανουρισμα ειναι το κουνημα σου.Και σαν αφυπνιση το γραπτο σου.
σχολιαστη,τα λεγαμε,αλλα η κουτοπονηρια ειναι επισης ανικητη.Και κοινωνικα επιζημια.Το χειροτερο ειδος εχει ενσκυψει τωρα στη Μεσσηνια με επισημους γεωπονους,που ορμηνευουν τους αγροτες να μπολιαζουν τις ελιες με προσθετα,για να δινουν καθε χρονο καρπο.Και αρκετοι απ αυτους τους ηλιθιους,γιατι εισαι ηλιθιος αμα δεν σκεφτεσαι οτι μεθαυριο η ελια σου δεν θα μπορει χωρις προσθετα να καρπισει ποτε,τους ακουνε και καταστρεφουν χιλιαδες ριζες και,το χειροτερο,χιλιαδες συνειδησεις.Επειδη η βλακεια ειναι κολλητικη αρρωστεια.
Δηλαδή με λίγα λόγια αφού δεν μπορείς να κλαδέψεις μερικούς από το ανθρώπινο είδος πήγες και έβγαλες το άχτι σου στις κακομοίρες τις ελιές!
Το ίδιο ισχύει και με το νεώτερο μη ζιζάνιο.
...kai to nero pou pineis kai to fagito poy trws kai o ypnos pou koimasai, exoyn ousia meta tin enasxolisei stin eksoxi...
Παραθέτω ενα απόσπασμα (΄Υμνος του Ορφέα για τη Γη)όπως το αφηγείτε ο Κώστας Καζάκος σε μια μουσική επιμέλεια του Γιάννη Μαρκόπουλου
Γαία θεά, μήτερ ανθρώπων
έδρανον αθανάτου κόσμου
φερέκαρπε.
Γαία θεά, ομβροχαρής,
περί ην κόσμος πολυδαίδαλος άστρων.
Γαία θεά, τελεσφόρε, παντολέτειρα
Γαία θεά.
Πολύ μ αρέσει..Στάθης ( asta8is)
Έχω σταματήσει από καιρό να αποκαλώ τους ανθρώπους φυτά. Έχω κρατήσει όμως το "μαλάκες" και το "ιός". Μας ταιριάζει καλύτερα. Να είσαι καλά αγαπημένε :)
Να μην παραλείψουμε εδώ να αναφέρουμε ότι ο άνθρωπος καταφέρνει να προσεγγίσει την φύση με τους πλέον ευφάνταστους τρόπους.
α) Η καπιταλιστική προσέγγιση: Φύση είναι μόνο ότι μοιάζει με το γκαζόν της μεζονέτας και πουλιέται ως χλοοτάπητας.
β)Η βιομηχανική προσέγγιση: Φύση είναι όπου έχει άπλα για εργοστάσια και εγκαταστάσεις.
γ) Η μιλιταριστική προσέγγιση: "Δεν μπορούμε να τα βάλουμε με τον Στρατηγό Άνεμο".
δ) Η αγνωστικιστική προσέγγιση: "Δεν ξέρω τίποτα για καμμένη Ολυμπία".
ε) η μαρξιστική προσέγγιση: Οι καλλιέργειες που κάηκαν ήταν μερικών, οι επιδοτήσεις όλων (όσοι ξέρουν να τα παίρνουν).
στ) η εξελικτική προσέγγιση: τα καμμένα του σήμερα είναι η βιομηχανία του αύριο.
Ένα ξεχνούν όλοι αυτοί -γιατί είναι τόσο, μα τόσο, αποκομμένοι από κανόνες που δεν παραβιάζονται. Ότι ό,τι έσπειρες θα θερίσεις.
Σε φιλώ καιρέ, έλειψες τόσο πολύ από εδώ μέσα. :)
κική δημουλά
"Το χειροτερο ειδος εχει ενσκυψει τωρα στη Μεσσηνια με επισημους γεωπονους,που ορμηνευουν τους αγροτες να μπολιαζουν τις ελιες με προσθετα,για να δινουν καθε χρονο καρπο".
Αγαπητέ Καιρέ,δώσε κανα στοιχείο ακόμα, ή καλύτερα γράψε κάτι στην "Ε", αν έχεις αποδείξεις. Ας μην κάνουν και το λαδάκι σαν τα μούτρα τους.
το δάσος δεν θα καιγόταν αν δεν έπρεπε να κάνει την καριέρα ο κύριος ευαγγελάτος
η καριέρα στο προτεκτοράτο γίνεται με "καλούς συναδέλφους", αβροφροσύνη, επίκληση κινδύνου, τιθάσευση φιλολογήματος
και δεν κάνει την καριέρα μόνο ο τηλεπαρουσιαστής που μας παρουσιάζει της ζωή μας σαράντα χρόνια μετά τον πρώτο δίσκο του βασίλη παπακωνσταντίνου
που βλέπουμε στις φασιστικότατες συζητήσεις του με το ΠΑΣΟΚ του λεπτέρη παπαδοπούλου εις το γιουτιουμπ της αγάπης
καριέρα στη ζωή κάμνουν και οι ανυποψίαστοι άνθρωποι και οι περιπτεράδες που έχουν τις συσκευές τηλεόρασεως αναρτημένες στο χώρο εργασίας
και είναι άμωμοι, μαινόμενοι, απρόσκλητοι και αθώοι
και η ζωή εξακολουθεί και δικαιώνονται οι αδικημένοι και αδικούνται τα κορίτσια και μαλλιοτραβιούνται στις αυλές των εσπερινών σχολείων
για το αγοράκι τους που είναι το δικό τους το αγοράκι και δεν η κάθε μία τσουλάρα να κάμει την καριέρα στο αγοράκι της απάνω
στείρα πράγματα της ιστολογήσεως δηλαδή
Καλημέρα σας. Φαντάζομαι όμως ότι δεν θα ήσασταν ευχαριστημένος αν σας προσφωνούσανε "ΦΥΤΟ".
"ΖΙΖΑΝΙΟ", ίσως.
άγια χρώματα έβαλες στο ιστολόγιό σου καιρέ.
Τέλεια η φωτογραφία σου ζητώ την άδεια να την χρησιμοποιήσω στο ιστολόγιό μου .
Μετά το κλάδεμα ακολουθεί καθάρισμα και κάψιμο όσων μικρών ξύλων δεν είναι για πούλημα ή για σώρεμα. Αλλά έχει κι αυτό την πλάκα του: φωνάζεις δυο-τρείς φίλους κατά το απόγευμα (γιατί κανείς δεν έχει διάθεση να 'ρθει απ' το πρωί να βάλει ένα χέρι), φέρνουν μαζί τους και τίποτα φαγώσιμα που να χρειάζονται κάρβουνα και θράκα και την πέφτετε στα χορτάρια. Ωραία πράγματα...!
:D
Αγροτιά από χόμπυ, μ' όλα τα ευεγερτικά για τα οποία γράφετε. Ώρα καλή και καλή δύναμη.
Να έρθω κι εγώ για μια επιστροφή στην φύση;
Αλήθεια,πού είναι αυτό το μπλε που με έχει τυφλώσει;
μμμ... καλός καιρός!
Για τα ζιζάνια που φυτρώνουν παντού και συνεχώς και τι να πρωτοκλαδέψεις αφού θ ξαναβγούν, θυμήθηκα το εξής που είπε ένας μεγάλος έλληνας στοχαστής (δεν θυμάμαι ποιός)
Το κακό που γίνεται χωρίς καμία κακία, μόνο αυτό μπορεί να λάβει πραγματικά εφιαλτικές διαστάσεις ...
Εγω (εαν με έχεις διαβάσει Γιώργο θα καταλάβεις αμέσως γιατί) το ονομάζω διάφθορη Μετριότητα ...
λέει ο ποιητής
"ΠΡΙΝ ΑΠ' ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ
Τσέμπαλο διανύει τη ραδιοφωνία
υπόλευκη κι ασώματη λάμψη καθομιλουμένη
στους άνομους ουρανούς μετά το πραξικόπημα."
ως πραξικοπήματα αν νοηθούν οι ψυχές των ραδιοφωνικών παραγωγών μιλάμε για το παρόν...
Καιρέ μου καλημέρα.
Η μόνη απάντηση στα παράσιτα της ζωής είναι αδιαφορία και περιφρόνηση. Όπως λες κι εσύ, το κλάδεμα τους δίνει νέα πνοή.
Κοιτάμε μακριά και ψηλά. Αυτό θα μου πεις δεν είναι κακό. Είναι ωραίο πράγμα η φιλοδοξία. Αρκεί να μην σκουπίζουμε τα πόδια μας στις ψυχές των άλλων.
Και είναι όλα τα αγνά τόσο κοντά και τόσο δίπλα. Κι αυτή ειναι η τιμωρία μας. Οτι οι περισσότεροι από μας δεν μπορούμε να νιώσουμε την δροσιά της αλήθειας τους.
Μαζί σου
αθεοφοβε,το αχτι μου για αυτους τους ανθρωπους δεν εκτονωνεται με τις ελιες...
χρηστο,τις πιο πολλες φορες.
ανωνυμε Σταθη,μονο τους ηχους της να ακους φτανει.
μωρη κωλογρια,το δραμα ειναι που οι επωφελεις δεν επηρεαζουν τη συνολικη δραση του ειδους,που ειναι καταστροφικη.
industrial,να συμπληρωσουμε και τη θρησκευτικη προσεγγιση.Εχει ο θεος.Εμεις δεν εχουμε.
κωστα,στην Ιταλια και την Ισπανια εχουν ξεπατωσει τις παραδοσιακες τους ελιες και εχουν βαλει μια ποικιλια,που ειναι τοσο κοντη,τοσο φουντωτη και τοσο ανεπτυγμενη,ωστε φυτεμενη σε σειρες να μπορει ενα μηχανημα να μαζευει 5 τοννους στη διαρκεια ΕΝΟΣ ανθρωπινου μεροκαματου!
σχολιαστη,για τι να πρωτογραψω απ αυτα,που ειναι καθημερινη πραγματικοτητα και μεις τα βλεπουμε σαν νεα!
you have been sodomised but not lobotomised.
cynical,δεν μπορω να απαντησω.Γιατι η ιδιοσυγκρασια μου και ο χαρακτηρισμος φυτο μονο γελιο μπορουν να προκαλεσουν.Ζιζανιο,ομως,ναι.Ημουν παντα:-)
μαραδο,ελευθερα να χρησιμοποιεις ο,τι θελεις.
σκιες,δεν ειναι απο χομπυ.Ειναι απο την αναγκη να ζησουν τα χτηματα και να μη ξεχερσωθουν για να γινουν οικοπεδα για φωτοβολταϊκα ή λογγοι.Η αναγκη να φυγω απ αυτη τη ζωη λεγοντας στον εαυτο μου,οτι κατι πραγματικα αξιο λογου προσφερα.
valisia,να ερθεις οποτε θελεις.Και το μπλε ειναι της θαλασσας της Μανης.
kira,:-))
mirage,ειμαι αναγνωστης σου απο καιρο και ξερω τη διεφθαρμενη δυναμη,για την οποια γραφεις.Αυτο που παραβαλεις τωρα,μου θυμιζει πολυ αυτο που συναντω σχεδον καθε μερα στη ζωη μου και παρακαλω:Να εχω απεναντι μου εναν συνειδητα καταστροφικο αντιπαλο παρα εναν βλακα.Γιατι αυτο για το οποιο μιλαμε λεγεται βλακεια.
μεσα σου να χαθω,οι ψυχες αυτες ειναι επανασταση.Γιαυτο και οι γιαπηδες με πραξικοπημα τους διαγκωνιζουν συνεχως.
meropi,δεν εχω ουτε τη μεγαλοσυνη,ουτε τη σοφια,ουτε την καρτερια να ανεχομαι τον καθε κομπλεξικο διπλα μου καθε μερα να κλεβει αερα και πολιτισμο απο τη ζωη μας.
freedula,η μανα μου ελεγε,οτι μονο αν εισαι ταπεινος μπορεις να σκυψεις και να θαυμασεις την ομορφια του κοσμου.
κερασιτσα,ανθισες.
Το "πάντα" μου φαίνεται σαν την εντύπωση των βράχων. :)
Και τα αναβολικά και τα ναρκωτικά πώς τα κλαδεύουμε;
μεσα σου να χαθω,δεν συμφωνω σε τιποτε με τον Σωμερειτη,αντιθετως διαφωνω σε ολα.Αλλα,δεν διαθετω το χωρο μου εδω για να τον χαρακτηριζουν ετσι,οπως δεν χαρακτηριζει ο ιδιος τον εαυτο του.
χρηστο,ουτε κι αυτοι ειναι παντα...
δειμο,απο μικρα.Ολα απο μικρα τα κλαδευεις.Αμα μεγαλωσουν ειναι αργα.Γιαυτο η Παιδεια και η καλλιεργεια στο σπιτι ειναι η αρχη και το τελος.
δεν πρέπει να χαρακτηρίζουμε εκείνους τους αντιφασίστες που χαρακτηρίζουν ένα ολόκληρο λαγό στιφάδο
μόνο να τους πιστεύουμε πρέπει και να "φρονούμε" ως λέει ένας ναζί εναλλακτικός τηλεπαρουσιαστής της πρωίας
ότι δεν μπορεί κάτι για εμάς καινούριο πάντα θα ξέρουν που εμείς αγνοούσαμε και που θα το ξεχάσουμε οι ανόητοι ως να μας το υπενθυμίσουν εκ νέου δια να μας σώσουν ασφαλώς
και όταν μελετούμε τα άρθρα ω θα πρέπει να φοβόμαστε και με το δέος που γράφει ανοησίες για παράδειγμα η ελευθερία παπαδοπούλου όταν λέει "ο Νίτσος" να περιμένουμε η φώτιση να μας αγριοευαγγελίσει
ο φασισμός είναι ο έλεγχος. ο ψυχολογικός πόλεμος είναι μία ισχυρή και ακρότατη μέθοδος ελέγχου. αυτόν τον πόλεμο κάνουν οι ομοφυλόφιλοι από τους αρθρογράφους του ΔΟΛ.
Καιρέ,δες πως κάποιοι "αγαπάνε" τις ελιές και κάποιοι δημοσιογράφοι τους δοξολογούν.
http://kpylos.blogspot.com/2008/04/costa-navarino.html
Καιρέ,
στείλε μου αν θες δ/νση να σου αποστείλω το νέο μου βιβλίο...
Να περνάς όμορφα,
Γιάννης
Σας νοιώθω.
Η χρήση της λέξης "χόμπυ" ήταν περισσότερο ως αντίθεση στο "αγροτιά για βιοπορισμό" -τότε το ξέρετε καλύτερα από μένα οτι η ανάγκη και η σκληρότητα της δουλειάς του αγρότη δεν αφήνει πολλά περιθώρια για κουβέντες όπως αυτές που κάνουμε εδώ-,
και γιατί μάλλον είμαι ακόμα ζαλισμένος από ένα κείμενο από το Κ της Καθημερινής προ δύο ή τριών εβδομάδων που έτυχε να πέσει στα χέρια μου κι όπου παρουσιαζόταν ως role model ένας νέος άνθρωπος που εγκατέλειψε -τάχα μου- τη ζωή της πόλης, πήγε στην Εύβοια, αγόρασε 10,000 ρίζες και ζει κοντά στη φύση και τη γη. Μ' ανάθεμά με αν μπορείς να αισθανθείς αυτήν την επαφή με την φύση για την οποία εσείς μιλάτε εδώ όταν έχεις 10,000 δέντρα να περιποιηθείς. Επιχείρηση άνοιξε το παιδί, παρουσιάστε τον λοιπόν ως επιχειρηματία, όχι ως γκουρού της "εναλλακτικότητας".
Παραφέρομαι όμως...
Καλή δύναμη, Καιρέ, και σας περιμένω πάλι αύριο με την εφημερίδα.
Αυτό ακριβλως. Ξεροκεφαλιά... αλλά και ο άνεμος επίμονος όσο και η θάλασσα.
το λ κόφ'το :)
Στο διαδίχτυο φως, η αγγλική κρατάει τους πεθαμένους.
Kάποτε ανοίγει ένα ιστολόγιο και περνά ένας άλλος,
μ' ένα καταναλωτικό μισόγελο, κάτι σαν σκιά ναζιστικού χαιρετισμού,
χωρίς κανείς να πετρελαιοκινείται. Tον κοιτούν μόνο
με λοξό αίμα, και ερωτεύονται ξανά στο θάνατο.
Τηλεθεατές, κι έναν άγονο χώρο ανιχνεύουν,
καθένας μόνος, με μιαν ηρεμία, μια αποδοχή,
είτε με ένα τηλεχειριστήριο μακρόστενο. Έπειτα πάλι,
γυρνώντας, σα να μελετούνε ο ένας του άλλου
το μυστικό εκφασισμό, την κρυφή σπείρα-σπείρα,
μια κουφόβραση που απόμεινε από το ταξίδι,
τον πανικό του κουτσομπολιού στα γερμένα μάτια,
που αναζητούνε ερωτικά ραντεβού σε ακατανόητα
ραδιοφωνικά περιοδικά, μιας μακρινής επικοινωνίας.
Mέσα, ο σοφός διανοούμενος ακούει τα βήματα,
φυτοζωεί τα φασιστικά ενδεχόμενα με ακρίβεια,
σολιψίζει όσους ζύγωσαν κιόλα τον πύχη σε όλες τις εκδοχές
της δημοσιογραφικής ορθογραφίας,
φορέσανε το πράσινο στέγαστρο, είν' έτοιμοι.
Tους αποχαιρετά μ' ένα μειδίαμα,
"Σκώληκα, θα ξαναϊδωθούμε", βέβαιος ότι
εκείνοι αναχωρούν πια για τη ζήση.
Άλλοτε σιωπηλός, στυγερός, όταν, σκυμμένος,
κουράζεται ερευνώντας τα άρθρα του πολιτικού αναλυτή,
αγορές φορητών τηλεφώνων βιαστικές, παιγνιώδεις μετριασμοί.
Όρθια στην Οξφόρδη, η μπλογκερού, φοβισμένη σαν το άπειρο,
μικροαστή σαν την ενέδρα, κατανεύει μόνο
στα ασύνειδα, με μια ανεπαίσθητη
αυτοκίνηση, μιαν απόκρυφη ταξινόμηση αρχείου.
Δείχνει το δρόμο για την τρύπα της, ή σταματά ένα πρόωρο χύσιμο.
"Ω, κοιμηθείτε ακόμα, κοιμηθείτε".
Οι αναλογίες με τη φύση Καιρέ μου, δεν αντέχουν πια στα χρόνια που ζούμε. Και τα βλαβερά εκεί, ανήκουν στο οικοσύστημα -υπάρχει μια σοφία που ουδέποτε εμπότισε το κοινωνικό ανάλογο. Στα χρόνια μας είναι δύσκολο το ξεκαθάρισμα και το κλάδεμα, γιατί ελάχιστοι από μας έχουμε τα εργαλεία να το κάνουμε κι αυτοί που τα έχουν δεν έχουν το θάρρος.
Έτσι κι αλλιώς στη χώρα μας εκπορνεύσαμε το σπίτι μας, το κάναμε οικόπεδα, το εντατικοποιήσαμε με φυτοφάρμακα, ρημάξαμε τα ποτάμια. Και μετά μας φταίει το Κιότο, μετά μας φταίει ο Δήμας.
Ας αφήσω τις γκρίνιες: Καλή Ανάσταση, Καιρέ.
υγ. ζηλεύω γιατί χωριό δεν είχα ποτέ μου και ναι, πιστεύω ότι καλύτερη ψυχοθεραπεία από την ενασχόληση με τη γη (μέσα στα αστικά μας πλαίσια ίσως) δεν υπάρχει.
μεσα μου,ο ψυχολογικος πολεμος ειναι η υπογεια διαδρομη ολων των αδυνατων,ασχετα με το φυλο τους.
σχολιαστη,οι δημοσιογραφοι δεν ειναι τιποτε καλυτερο και τιποτε χειροτερο απο παιδια του λαου.
Γιαννη,στειλε το μου στην εφημεριδα,Μινωος 10-16.Καλοταξειδο να ειναι.Και καλη ανασταση σου ευχομαι.
χρηστο,επιμονοι,ναι.Αλλα ευελικτοι.
κλαιουσα,ο υπνος σωζει τους μακαριους.
Δωρα μου,καλη ανασταση σου ευχομαι και αν δεν εχεις χωριο αρκει να περασεις απο τα δικα μας να σε φιλεψω με χαρα ενα ρακι με δροσερο αερακι.
Δημοσίευση σχολίου