Πέμπτη, Απριλίου 24, 2008

Παθη

Photobucket

Οι θεοι αλλαζουνΗ αναγκη για ζεστασια μενει απαραλλαχτη.

34 σχόλια:

greekgaylolita είπε...

Οτι λαχταραει η ζωη.
[οτι και ο καθενας μας]

Aggelos Spyrou είπε...

Ανθρώπινο Πάθος, αβάσταχτο.
Καλή Ανάσταση αγαπητέ Γιώργο.

ioeu είπε...

το μέγα πάθος
ανάγκη ν' αναστήσουμε
ένα θεό...

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

Ζεστασιά λές.Το πάθος για επιθυμία, για αναγέννηση, για λύτρωση από τα φαύλα όπως υποστηρίκτικε από τους δικούς μας Ορφέα, Αδωνι, Διόνυσο, Προμηθέα, Ιακχο, τον Πέρση Μίθρα, τον τευκτονικό Οντίν, τον Βαβυλώνιο Βάαλ, τον Αιγύπτιο Οσιρι, τον Σουμμέριο(Χαλδαίο) Τομμούζ, τον Ινδό Κρίσνα, τον Αντχών των Φοινίκων, τον Μεξικάνο Κετσατκοάτλ, τον Αραβα Οτοτάτλ, τον Ρωμαίο Λίμπερ. Τώρα οι πολυεθνικές φκιάχνουν τους δικούς τους θεούς.

Χρήστος είπε...

Καλοί μου συνάνθρωποι... :)

Ανώνυμος είπε...

ο Θεός της Αγάπης δεν θα αλλάξει
.. ούτε ο τρόπος να χαρίζει ζεστασιά

να σαι καλά καιρέ..
καλή συνέχεια με την ελιοθεραπεία

Stavros Katsaris είπε...

Σε μια κοινωνία που το συνθημά της είναι κάθε περυσι και καλύτερα αναζητώ μια χαραμάδα αισιοδοξίας και ελπίδας.
Ανθρώποι σε ολόκληρο τον κόσμο τραβούν το δικό τους γολγοθά.
Και πολύ φοβάμαι ότι για αυτούς η σταύρωση αργεί και η ανάσταση δεν πρόκειτε να έρθει.

Καλό Πάσχα!

atg είπε...

kai i anagki gia anastasi ...

xronia polla kale mou kaire
iremia thelw na euxithw alla agria iremia apo auti pou exei kuma alla oso ftanei gia na salpareis oxi na deseis

fili gluko

Haris είπε...

Από τα πάθη, μαθαίνουμε τα λάθη...?

Καπετάνισσα είπε...

Στη ζεστασιά των χρόνων που έρχονται θα πιω. Κι η θέρμη της χαράς, της καθημερινής, της θεόγυμνης, τυλίγει τις ευχές μου.
Χρόνια Όμορφα.

Για τη Γιορτή σου, ε;

Αγαπησιάρικα, ταξιδεμένα χρόνια.
Με στιγμές μοναδικές μες στην απλότητά τους, σαν αυτές που γραπώνουν το χρόνο στις φωτογραφίες σου...

just me είπε...

Όλες μου τις ευχές (για τη γιορτή των ημερών και για την ονομαστική σου)!

Aggelos Spyrou είπε...

Εύχομαι να γιορτάζεις πάντα κι όχι μόνο σήμερα.

Χρόνια πολλά! :)

κακος οιωνος είπε...

Οι θεοί αλλάζουν, εγώ ποτέ. Δεν υπάρχει ουδεμία αμφιβολία περί αυτού.
ΥΓ Ελπίζω να εκτιμήσεις το γεγονός ότι αν και θα μπορούσα, απέφυγα να σου ευχηθώ...

Ανώνυμος είπε...

:)

Kwlogria είπε...

Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που μας ζεσταίνουν, έτσι δεν είναι; Να έχεις χρόνια πολλά και καλά αγαπημένε μου!! :)))))))))))

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια καλά, πολλά κι ευτυχισμένα Καιρέ μας! Να χαίρεσαι όσους αγαπάς, να σε χαιρόμαστε όσοι σ'αγαπάμε!

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

Χρόνια πολλά και καλά Γεώργο με υγεία και απαντοχή. 3 ποτηστικές μέρες στο Μεσσηνιακό κάμπο δεν έχεις παράπονο, έβρεξε όσο όλο το χειμώνα να δέσουν οι καρποί.

kyriaz είπε...

Χρόνια σου πολλά Γιώργο!
Να είμαστε καλά κι εμείς κι εσύ και να σε χαιρόμαστε σε μπλογκ κι εφημερίδα!...

Χρήστος είπε...

Χρόνια πολλά για την ονομαστική και καλή συνέχεια στους εύστοχους λογχισμούς, Αι Γιωργίτικους και Δονκιχωτικούς.

σχολιαστής είπε...

Χρόνια πολλά Καιρέ.

Δίνω και ένα σύνδεσμο για τα "αναπτυξιακά" πάθη της τη Γιάλοβας

http://panosz.wordpress.com/2008/
04/29/gialova-3/

Ανώνυμος είπε...

...απαραλλάχτα ζεστή μένει και η φωτογραφική απεικόνιση της ματιάς σας!


(( Υ.Γ: άλικες ζεστές ευχές ))

Κωστής Γκορτζής είπε...

Ευχές απ' όλους μας. Να σε χαίρονται αυτοί που θέλεις. Χρόνια πολλά, Καλά και Δημιουργικα!

industrialdaisies είπε...

Χρόνια Πολλά Καιρέ, να είσαι γερός, ευτυχισμένος και ...ζεστός. :)

Εσύ με την "ελιοθεραπεία" που λέει κι ο narita, εγώ με την αμπελοθεραπεία, χαθήκαμε. Πολλά φιλιά. :)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

τα λάθη μας, τα πάθη μας...

χρόνια καλά να έχουμε, Γιώργο

herinna/ είπε...

Χριστός Ανέστη Γιώργο μας και καλό μήνα. Ήρθα να σου πω, ότι η κρεβατίνα τώρα είναι καταπράσινη και χθες, αγόρασα 2 τριανταφυλλιές, 2 γαρυφαλλιές, ένα με κόκκινες τούφες που δεν ξέρω πως το λένε, κι ένα άλλο με χρωματιστά λουλουδάκια που δεν ξέρω πως το λένε. Τώρα η αυλή έχει και χρώματα. Σε περιμένει για κρασί. Βάζω το μεζέ φέρε το κρασί γιατί δεν ξέρω να διαλέγω.

KitsosMitsos είπε...

Καλά τα πάθη. Αλλά από τα λάθη ποιος θα μάθει;

ALKIS είπε...

Γιώργο, Χρόνια πολλά, χρόνια καλά με υγεία και πάντα δημιουργικά και αγωνιστικά.
Όσο για τους Θεούς κι αυτοί μας βαρέθηκαν...

ladybug είπε...

Χρόνια Πολλά Γιώργο. Με υγεία πάνω απ' όλα.
Σε φιλώ.

david santos είπε...

Excellent post.
Thank you

Χρήστος είπε...

Κουράγιο κάνω εις την καρδιά, να μην τη φαν τα πάθη, γιατί ξανοίγω το κορμί πως έλιωσε και'χάθη. Είπε μαντιναδολόγος τις κάποτε.

Κύριε Τετράδη τι βλέπετε, θα ανοίξει ο καιρός?

Ανώνυμος είπε...

To ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ, και το ίντερνετ νωρίτερα!...
Οι φοβικοί αρχομανείς για να καθυστερήσουν την ολική κατάρρευσή τους και να αποσπάσουν την προσοχή μας από την ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ και τη δοκιμασμένη ΣΥΜΦΙΛΙΩΤΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ, μας ενοχοποιούν συλλογικά για την ανικανότητά τους και τις φυσικές αλλαγές στο κλίμα και πουλάνε πολυτελείς "εναλλακτικές" ολιγόχρονες μπλόφες: βι-αι-οκαύσιμα, τοξικά πάνελ, πανάκριβες ανεμογεννήτριες, "ακίνδυνα" ραδιενεργά κλπ.
Όσοι φίλοι θέλετε, από τους εκατοντάδες που είδατε το βιντεάκι για την κατάρρευση των φοβικών Μάγια (λόγω ξηρασιών μετά από ΨΥΞΗ των ωκεανών και λιγότερες βροχές, όπως ακριβώς συμβαίνει ΣΗΜΕΡΑ), και τις σημερινές προοπτικές, η διεύθυνσή του για να το διαδώσετε είναι:
http://www.youtube.com/watch?v=dXSHtsOztRk
http://aftarkia.wordpress.com
Το μέλλον μας εξαρτάται κυρίως από μας κι όχι από τα σκιάχτρα!
Είμαστε ευγνώμονες στους ιστοχώρους που φιλοξενούν παρόμοιες φιλειρηνικές προτάσεις, τις οποίες τα ιερατεία και τα ΜΜΕ τους αποσιωπούν εγκληματικά, αν και όχι αιώνια!

Flying Libido With A Ukulele είπε...

Πολύ αργεί η ανάσταση της επόμενης ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ....

σχολιαστής είπε...

Καιρέ, όταν έγραψες αυτό το ποστ, είχαμε άνοιξη και τώρα μπήκε καλοκαίρι. Καιρός για νέα ανάρτηση.

o kairos είπε...

Ενταξει ρε σεις,μη βαρατε,εχουμε ενα καποιο πηξημο σε πολλα επιπεδα,δεν προλαβαινουμε καλα καλα να γραψουμε τη δουλεια μας στην εφημεριδα.Θα μου πειτε τι σας νοιαζει εσας.Δικιο θα χετε.

Συνοδοιποροι,συνκαναπεδες και αλλες δημοκρατικες δυναμεις σας εχω επιθυμησει,δεν μπορω να το κρυψω,και παρ ολο,που εχω κι εγω τις προσωπικες μου προτιμησεις και ευαισθησιες σε καποιους απο σας,επιτρεψτε μου την ανεπιτρεπτη για τα μπλογκ κινηση να σας καλησπερησω οοολους και να σας χαιρετησω εναν εναν χωριστα απο δω,με ολη μου την εκτιμηση.

Το κλαδεμα παρατραβηξε ομολογω,αλλα παρατραβαει και το κλαδεμα αλλων κλαριων,που εχω στο δρομο μου απο φυτα,που χρειαζονται άλλα φροντιδα,άλλα ξεπαστρεμα και αλλα μεταφυτευση.Δουλεια ,που θελει προσοχη.

Χαιρομαι,που σας ξαναβρισκω και ζητω την κατανοηση σας για το αραιωμα.Η ψυχη μου ειναι μαζυ σας.Ετσι λενε ολοι θα μου πεις.Δε θα χεις κι αδικο...