Το μπλογκ παει μια βολτα μεχρι Πεκινο οδικως,απο Τουρκια,Αζερμπαιτζαν,Γεωργια,Τουρκμενισταν,Ουζμπεκισταν,Καζαχσταν,Κιργισταν।Αν γυρισει πισω θα το μαθετε।Αν οχι,παλι θα το μαθετε।Καλο καλοκαιρι.
Στο Βορρά της τΟυρκίας θα συναντήσεις πλήθος ελληνόφωνων, μουσουλμανικών κυρίως, κοινοτήτων. Έχουν τεράστιο ενδιαφέρον. Θα βρεις ανάμεσά τους από ανθρώπους από Γκρίζους Λύκους και μουσουλμάνους φονταμενταλιστές, μέχρι ελληνικής εθνικής συνείδησης....
Στο Αζερμπαϊτζάν υπάρχουν ακόμα τα ελευταία υπολείμματα μιας κάποτε ανθύσας ελληνικής κοινότητας. Στο Μπακού υπάρχει Ελληνική Εστία Πολιτισμού.
Στη Γεωργά έχουν απομείνει περί τους 10.000 Έλληνες. Με την τελευταία σοβιετική απογραφή εκεί κατοικούσαν 100.000 Έλληνες. Συμπαγής περιοχή των Ελλήνων ήταν η ορεινή Τσάλκα. Σήμερα υπάρχει αξιοσημείωτη παρουσιά Ελλήνων, που διαθέτουν Συλλόγους, Ομοσπονδία, εφημερίδα...
Στο Τουρκμενιστάν και ειδικά στο Ασχαμπάντ, έχουν απομείνει κάποιοι από τους εκτοπισμένους Πόντιους του 1949...
Στο Καζαχστάν ζουν ακόμα αρκετοί Έλληνες, κατάλοιπο των σταλινικών εκτοπίσεων της δεκαετίας του '40. Το '89 είχαν καταμετρηθεί 65.000 περίπου. Η πλειονότητά τους μετανάστευσε στην Ελλάδα κατά τη δεκαετία του '90, όταν άρχισε να εμφανίζεται ένα κ΄μα εθνικισμού (παντουρκισμού) και θρησκευτικής ισλαμικής αναβίωσης. Σήμερα έχουν συγκροτήσει την Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων που εδρεύει στο Αλμάτι. Η Ομοσπονδία είναι ενταγμένη στη Διεθνή Ένωση Ποντίων Ελλήνων, που συστάθηκε πρόσφατα στην Αθήνα.
Στη Κιργιζία παραμένουν ακόμα Έλληνες, κυρίως στο Μπισκέκ. Το 1944 στη περιοχή της Φεργκανά, οι σταλινικοί εκτόπισαν το μεγαλύτερο όγκο των ελλήνων της Κριμαίας.
Στην Κίνα, καιειδικότερα στο Χαρμπίν της Ματζουρίας, η τελευταία ελληνική κοινότητα διαλύθηκε το 1953 και τα μέλη της κατέφυγαν κυρίως στις αγγλοσαξωνικές χώρες και στην Ελλάδα.
Αμάν! Προσκυνώ το μεγαλείο και το κουράγιο σου!! Δώσε εμπειρίες και φωτογραφίες και άρα γύρνα πίσω γερός!! Φιλιά πολλά!! (Δε λέω Καλό Καλοκαίρι γιατί σε λίγες ώρες έχουμε 1η Σεπτέμβρη και σήμερα έβρεξε πολύ σου λέω στην Αθήνα!:)
34 σχόλια:
Βλέπω οι τελείες, υψωθήκανε...Καλή φάση. Καλό ταξίδι.
Όπως θα ρχεστε φέρτε και κανά πονστάν
Καλό καλοκαιριστάν και καλό δρομοστάν.
Εντυπωσιακό, δεν θα το έκανα ποτέ. Καλό δρόμο!
Στο δρόμο του μεταξιού και του Μαντέλη, ωδικώς? Τον Γολγοθά των εμβολίων τον αντέχετε;; Αγωγοί στέπας διάδρομοι κάθαρσης.
Καλή δύναμη και καλή επιστροφή!
σε ζηλεύω!
να περάσεις όμορφα και ... να φέρεις πολλλλλλλλές φωτογραφίες!
Ουδέν κρυπτόν...
Καλό Καλόκαίρι Καιρέ! :)
Αν... χαθείς στο δρόμο....,συνέχισε να πηγαίνεις ευθεία.
Αν....όπως λεν η γη είναι κυκλική,θ' αργήσεις λίγο μα θα μας ξανά 'ρθεις. :)
Καλή επάν... !
Καλό ταξίδι
Θα κάνεις τέτοιο πράγμα ρε θηρίο;
Εύχομαι να περάσεις καλά, καλό ταξίδι, να επιστρέψεις γερός!
Πολλά φιλιά, καλό καλοκαίρι
Συναρπαστικό!! Καλή διαδρομή - και αν τα βρείτε σκούρα στο Ουζμπεκιστάν, πείτε οτι είστε συμπατριώτες του Χατζηπαναγή :-))
Καλό ταξιδι!
και προσεκτικά!!
Ενδιαφέρουσα διαδρομή.
Πιστεύω ότι δε θα τη διασχίσετε απλά, αλλά θα την ταξιδέψετε. Αναμένω :)
Ή -ταν ή επί τας.
Καλό καλοκαίρι Καιρέ μου, θα πάρουν φωτιά οι φωτογραφικές μαντεύω. :)
Καλό ταξίδι...
Στο Βορρά της τΟυρκίας θα συναντήσεις πλήθος ελληνόφωνων, μουσουλμανικών κυρίως, κοινοτήτων. Έχουν τεράστιο ενδιαφέρον. Θα βρεις ανάμεσά τους από ανθρώπους από Γκρίζους Λύκους και μουσουλμάνους φονταμενταλιστές, μέχρι ελληνικής εθνικής συνείδησης....
Στο Αζερμπαϊτζάν υπάρχουν ακόμα τα ελευταία υπολείμματα μιας κάποτε ανθύσας ελληνικής κοινότητας. Στο Μπακού υπάρχει Ελληνική Εστία Πολιτισμού.
Στη Γεωργά έχουν απομείνει περί τους 10.000 Έλληνες. Με την τελευταία σοβιετική απογραφή εκεί κατοικούσαν 100.000 Έλληνες. Συμπαγής περιοχή των Ελλήνων ήταν η ορεινή Τσάλκα. Σήμερα υπάρχει αξιοσημείωτη παρουσιά Ελλήνων, που διαθέτουν Συλλόγους, Ομοσπονδία, εφημερίδα...
Στο Τουρκμενιστάν και ειδικά στο Ασχαμπάντ, έχουν απομείνει κάποιοι από τους εκτοπισμένους Πόντιους του 1949...
Στο Καζαχστάν ζουν ακόμα αρκετοί Έλληνες, κατάλοιπο των σταλινικών εκτοπίσεων της δεκαετίας του '40. Το '89 είχαν καταμετρηθεί 65.000 περίπου. Η πλειονότητά τους μετανάστευσε στην Ελλάδα κατά τη δεκαετία του '90, όταν άρχισε να εμφανίζεται ένα κ΄μα εθνικισμού (παντουρκισμού) και θρησκευτικής ισλαμικής αναβίωσης.
Σήμερα έχουν συγκροτήσει την Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων που εδρεύει στο Αλμάτι. Η Ομοσπονδία είναι ενταγμένη στη Διεθνή Ένωση Ποντίων Ελλήνων, που συστάθηκε πρόσφατα στην Αθήνα.
Στη Κιργιζία παραμένουν ακόμα Έλληνες, κυρίως στο Μπισκέκ. Το 1944 στη περιοχή της Φεργκανά, οι σταλινικοί εκτόπισαν το μεγαλύτερο όγκο των ελλήνων της Κριμαίας.
Στην Κίνα, καιειδικότερα στο Χαρμπίν της Ματζουρίας, η τελευταία ελληνική κοινότητα διαλύθηκε το 1953 και τα μέλη της κατέφυγαν κυρίως στις αγγλοσαξωνικές χώρες και στην Ελλάδα.
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ και καλά κουράγια νάχεις, καλά να περάσεις, καλά slides, και με το καλό να μας έρθεις πιο πλούσιος σε σοφία και εμπειρίες.
Καλό ταξίδι, καλό καλοκαίρι και καλή επιστροφή
Ζηλεύωωωωωωωωωω!
Να περάσεις όμορφα.
Καλό ταξιδιστάν καιρούλη
Ο κ. Σωμερίτης ήταν και είναι πράκτορας των ελληνικών ή ξένων μυστικών υπηρεσιών και συνεργάτης τους.
Καλό καλοκαίρι επίσης. Εξωτική και όχι μόνο η περιήγηση...
Τώρα που θα έχεις πρόσβαση στο ίντερνετ και στο Πεκίνο, στείλε μας νέα.
Καλό καλοκαίρι, καιρέ.
Καλό ταξίδι. Αν δείς τον Γιώργο στο ίδιο ταξίδι, δώστου χαιρετίσματα. :)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΙΔΕΑ?
ΧΑ!! ΧΑ!! ΧΑ!!
ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ Η ΣΟΥ ΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΚΙΝΟ ΠΟΥ ΒΡΙΚΟΜΑΙ, ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ!!!
ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!
κάνε αναπάντητη όταν φτάσεις..
αυτο ειναι αποτοξινωση... να περνας καλα (λιγο καθυστερημενες οι ευχες μου αλλα τωρα περασα απο το σπιτικο σου και ειδα το μηνυμα της απουσιας σου)
Τέλειο, ελπίζω να γυρίσετε όλοι ασφαλείς.
Αμάν! Προσκυνώ το μεγαλείο και το κουράγιο σου!! Δώσε εμπειρίες και φωτογραφίες και άρα γύρνα πίσω γερός!! Φιλιά πολλά!! (Δε λέω Καλό Καλοκαίρι γιατί σε λίγες ώρες έχουμε 1η Σεπτέμβρη και σήμερα έβρεξε πολύ σου λέω στην Αθήνα!:)
επέστρεφε
Μάλλον έχεις γυρίσει. Εκτός αν στέλνεις τα κομμάτια σου από μακρυά.
Άντε, περιμένω εντυπώσεις - γνώμες και ότι άλλο.
Με το καλό.
Επεστρεψα ζωον και αβλαβης.Λεπτομερειες οσονουπω,με την αγαπη μου για ολους σας.
Είχε σφυρίξει την λήξη ή το έγραψες στο 85+1΄ ♣ ♣ ♣ ♪ ♪ ♪ ☺ ☺ ☺
Καλά ταξίδια νάχουμε...
έχεις μια προσκληση τρελλή απο παράξενη φίλη :)
δες εδώ
Δημοσίευση σχολίου