Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 18, 2008

Ανατολη

Photobucket

Τουρκμενισταν,η γλυκυτερηΟυζμπεκισταν,η ευγενεστερηΑζερμπαϊτζαν,η αρπακτικοτερηΤουρκια,η διπροσωπηΓεωργια,η αγριοτερηΚαζαχσταν,η επηρμενη।Ελλαδα,η αδιορθωτη.

27 σχόλια:

Κατουρημένη ποδιά είπε...

έλα, έλα, έλα, έλα να δεις που ήρθες..



Πι.ες. υπάρχει περίπτωση να γίνει κάποιο/κάπου upload, από τις φωτό που έβγαλες για να πάρουμε μία γεύση?

:)

K.On είπε...

Προσπεράσατε το Ταντζικιστάν :-)

kyriaz είπε...

Καλώς μάς ήρθατε Καιρέ στον τόπο του αιδοίου,
που σέρνει το καράβι μας μο..νή Βατοπεδίου

Zaphod είπε...

Welcome to Helladistan!!

love&kisses
zaphod


Υ.Γ. Όπως είδες εν τη απουσία σου δεν πλήξαμε καθόλου με τούτα και με κείνα τα +ιερά+
:)

ALKIS είπε...

Καλώς μας ήρθες!
Άραγε η σοφία που αποκόμισες από τα ταξίδια σου στην Ανατολή, που φαίνεται πως προτιμάς, σε έκανε να σκεφτείς καμιά στιγμή πως δε θάθελες να ζεις στην Ελλάδα;

Aggelos Spyrou είπε...

Greece twelve points! La Grece douze points!

(Χειροκρότημα).

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

Nai κάθε πρωι ,σε όλες τις χώρες της περιοχής το ίδιο πάντα σκηνικό Ενας τεράστιος αετός να πλησιάζει τον αλυσοδεμένο από την μηνι των θεών Προμηθέα και του τσιμπολογάει κάτι αιμάσσον από το δεξιο υποχόνδριο.......Ισως τις ηπατικές φλέβες,ξεριζωμένες από την Κάτω Κοίλη ανήκεστο βλάβη όπως αυτή του Ιωάννη Καποδίστρια και του Παύλου Μπακογιάννη. Μονο λίγους η Ελλάδα πάντα θα πληγώνει, οι βάρβαροι με μορφή δικομματικών αετών ...ίσως και να μην διαβούνε!

αθεόφοβος είπε...

Και η Ανατολή του Καιρού, μετά δίμηνη Εκλειψη, η καθυστερημένη!

ladybug είπε...

Τι ωραία που είσαι και πάλι εδώ! :)

Ανώνυμος είπε...

Ελλάδα σε ταβερνα, η 'λυπητερή'.

Ανώνυμος είπε...

Καλώς μας ήρθες. Ζηλεύουμε αλλά περιμένουμε να αναρτήσεις πολλές ανατολές από τα ανατολικά. Κι ένα ωραίο, μεστό κείμενο σαν αυτά τα δικά σου.

kerasia είπε...

κι όλες τους θηλυκιές :-)

vatraxokoritso είπε...

περιμένουμε την συνέχεια...

ioeu είπε...

κι αν έλειπες ήσουν εδώ
κι αν ήρθες είσαι πέρα
να γίνει το εδώ εκεί
κι η Κυριακή Δευτέρα

;)

σχολιαστής είπε...

Καλό χειμώνα.

o kairos είπε...

Καλως σας βρισκω ολους,συνταξειδιωτες των καλωδιων.

κατρουλη,απο φωτογραφιες να φανε κι οι κοτες,μονο που πρεπει να τις ταξινομησω κι εγω.Στο μεταξυ,θα ριχνω τροφη στους πεινασμενους για νεους κοσμους και για παραμυθια.

Ονισενκο,το Τατζικισταν ηταν απο κατω μας και δεν ηταν στα σχεδια.Ευτυχως,για να εχουμε να ταξειδευουμε και στο μελλον.

Γιαννη,καλο Φθινοπωρο και μονο τοπος του αιδοιου δεν ειναι η Ελλαδα αν δει κανεις τις Τουρκμενες και τις Ουζμπεκες...

zaphod,στην Ελλαδα πληττει μονο αυτος,που την παιρνει στα σοβαρα.

Νικο,νομιζω,οτι ποτε δεν εκανα βαθυτερο υπνο απο εκεινον,τις νυχτες που ειμαι μακρυα.

Αγγελε,αλλα το βραβειο παει αλλού...

Διονυσε,δεν θα διαβουν.Ειναι εδω.

αθεοφοβε,καθυστερημενου γαρ...

ladybug,εσυ πού πηγες;

narita,μη νομιζεις οτι οπου κι αν σε μυριστουν για ξενο δεν σε γδερνουν οι μαγαζατορες.Σπανιες οι εξαιρεσεις.

Δωρα,με λιγη υπομονη παρακαλω:-)

κερασιτσα,ανατολιτισσες.

βατραχω μου,απ τις ελληνικες πολεις μονο τη Θεσσαλονικη αγαπησα.

Γιαννη μου,με το δευτερο στιχο τα ειπες ολα.

σχολιαστη,απο τωρα;

ΠΡΟΒΑΤΟ, ΟΧΙ ΑΡΝΙ είπε...

Αχ καιρέ! Έδινα το καλοκαίρι στο βιβλιοπωλείο το βιβλίο σου και τους έλεγα "κι όταν γυρίσει απ' το ταξίδι να δεις πόσα θα μας πει"... Πόσες ακόμη λέξεις (μ' άλλα αρώματα) θα βγουν απ' τις ρόδες και τα μάτια του...

industrialdaisies είπε...

Χωρίς θαυμαστικό η τελευταία.
Καλωσήρθες, Καιρέ, μας έφαγε τα θαυμαστικά αυτή η χώρα άραγε;

Ανώνυμος είπε...

οσο εσυ ταξίδευες στην ανατολή ανεβήκαμε στα χωρια σου και αποφασίσαμε να κάνουμε εκεί την πρωτεύουσα της αυτόνομης Μάνης ...Φοβερος τόπος..

Χαρυβδης

ladybug είπε...

Στο ίδιο πάντα μέρος :)

Ανώνυμος είπε...

Ανατείλατε εξ ανατολών. Μας λείψατε. καλώς σας δεχτήκαμε.

just..living!!! είπε...

Αδιόρθωτη δεν λές τίποτα!!

Κατουρημένη ποδιά είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Οσα καιαν φέρνει η ανατολή, η δύση θα τα πάρει.

Δόξα τοις θεοίς έδοξε τη βουλή....χεχε.

Kwlogria είπε...

Υπέροχε άνθρωπε, δώσε κι άλλες εικόνες στο λαό!!! Γιατί η Ελλάδα μας έπρηξε!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχε άνθρωπε!
Ταβιθά...

ellinida είπε...

Καιρός ν'ανεβάσεις τίποτα!