Καλώς μας ήρθες! Άραγε η σοφία που αποκόμισες από τα ταξίδια σου στην Ανατολή, που φαίνεται πως προτιμάς, σε έκανε να σκεφτείς καμιά στιγμή πως δε θάθελες να ζεις στην Ελλάδα;
Nai κάθε πρωι ,σε όλες τις χώρες της περιοχής το ίδιο πάντα σκηνικό Ενας τεράστιος αετός να πλησιάζει τον αλυσοδεμένο από την μηνι των θεών Προμηθέα και του τσιμπολογάει κάτι αιμάσσον από το δεξιο υποχόνδριο.......Ισως τις ηπατικές φλέβες,ξεριζωμένες από την Κάτω Κοίλη ανήκεστο βλάβη όπως αυτή του Ιωάννη Καποδίστρια και του Παύλου Μπακογιάννη. Μονο λίγους η Ελλάδα πάντα θα πληγώνει, οι βάρβαροι με μορφή δικομματικών αετών ...ίσως και να μην διαβούνε!
Καλως σας βρισκω ολους,συνταξειδιωτες των καλωδιων.
κατρουλη,απο φωτογραφιες να φανε κι οι κοτες,μονο που πρεπει να τις ταξινομησω κι εγω.Στο μεταξυ,θα ριχνω τροφη στους πεινασμενους για νεους κοσμους και για παραμυθια.
Ονισενκο,το Τατζικισταν ηταν απο κατω μας και δεν ηταν στα σχεδια.Ευτυχως,για να εχουμε να ταξειδευουμε και στο μελλον.
Γιαννη,καλο Φθινοπωρο και μονο τοπος του αιδοιου δεν ειναι η Ελλαδα αν δει κανεις τις Τουρκμενες και τις Ουζμπεκες...
zaphod,στην Ελλαδα πληττει μονο αυτος,που την παιρνει στα σοβαρα.
Νικο,νομιζω,οτι ποτε δεν εκανα βαθυτερο υπνο απο εκεινον,τις νυχτες που ειμαι μακρυα.
Αγγελε,αλλα το βραβειο παει αλλού...
Διονυσε,δεν θα διαβουν.Ειναι εδω.
αθεοφοβε,καθυστερημενου γαρ...
ladybug,εσυ πού πηγες;
narita,μη νομιζεις οτι οπου κι αν σε μυριστουν για ξενο δεν σε γδερνουν οι μαγαζατορες.Σπανιες οι εξαιρεσεις.
Δωρα,με λιγη υπομονη παρακαλω:-)
κερασιτσα,ανατολιτισσες.
βατραχω μου,απ τις ελληνικες πολεις μονο τη Θεσσαλονικη αγαπησα.
Αχ καιρέ! Έδινα το καλοκαίρι στο βιβλιοπωλείο το βιβλίο σου και τους έλεγα "κι όταν γυρίσει απ' το ταξίδι να δεις πόσα θα μας πει"... Πόσες ακόμη λέξεις (μ' άλλα αρώματα) θα βγουν απ' τις ρόδες και τα μάτια του...
27 σχόλια:
έλα, έλα, έλα, έλα να δεις που ήρθες..
Πι.ες. υπάρχει περίπτωση να γίνει κάποιο/κάπου upload, από τις φωτό που έβγαλες για να πάρουμε μία γεύση?
:)
Προσπεράσατε το Ταντζικιστάν :-)
Καλώς μάς ήρθατε Καιρέ στον τόπο του αιδοίου,
που σέρνει το καράβι μας μο..νή Βατοπεδίου
Welcome to Helladistan!!
love&kisses
zaphod
Υ.Γ. Όπως είδες εν τη απουσία σου δεν πλήξαμε καθόλου με τούτα και με κείνα τα +ιερά+
:)
Καλώς μας ήρθες!
Άραγε η σοφία που αποκόμισες από τα ταξίδια σου στην Ανατολή, που φαίνεται πως προτιμάς, σε έκανε να σκεφτείς καμιά στιγμή πως δε θάθελες να ζεις στην Ελλάδα;
Greece twelve points! La Grece douze points!
(Χειροκρότημα).
Nai κάθε πρωι ,σε όλες τις χώρες της περιοχής το ίδιο πάντα σκηνικό Ενας τεράστιος αετός να πλησιάζει τον αλυσοδεμένο από την μηνι των θεών Προμηθέα και του τσιμπολογάει κάτι αιμάσσον από το δεξιο υποχόνδριο.......Ισως τις ηπατικές φλέβες,ξεριζωμένες από την Κάτω Κοίλη ανήκεστο βλάβη όπως αυτή του Ιωάννη Καποδίστρια και του Παύλου Μπακογιάννη. Μονο λίγους η Ελλάδα πάντα θα πληγώνει, οι βάρβαροι με μορφή δικομματικών αετών ...ίσως και να μην διαβούνε!
Και η Ανατολή του Καιρού, μετά δίμηνη Εκλειψη, η καθυστερημένη!
Τι ωραία που είσαι και πάλι εδώ! :)
Ελλάδα σε ταβερνα, η 'λυπητερή'.
Καλώς μας ήρθες. Ζηλεύουμε αλλά περιμένουμε να αναρτήσεις πολλές ανατολές από τα ανατολικά. Κι ένα ωραίο, μεστό κείμενο σαν αυτά τα δικά σου.
κι όλες τους θηλυκιές :-)
περιμένουμε την συνέχεια...
κι αν έλειπες ήσουν εδώ
κι αν ήρθες είσαι πέρα
να γίνει το εδώ εκεί
κι η Κυριακή Δευτέρα
;)
Καλό χειμώνα.
Καλως σας βρισκω ολους,συνταξειδιωτες των καλωδιων.
κατρουλη,απο φωτογραφιες να φανε κι οι κοτες,μονο που πρεπει να τις ταξινομησω κι εγω.Στο μεταξυ,θα ριχνω τροφη στους πεινασμενους για νεους κοσμους και για παραμυθια.
Ονισενκο,το Τατζικισταν ηταν απο κατω μας και δεν ηταν στα σχεδια.Ευτυχως,για να εχουμε να ταξειδευουμε και στο μελλον.
Γιαννη,καλο Φθινοπωρο και μονο τοπος του αιδοιου δεν ειναι η Ελλαδα αν δει κανεις τις Τουρκμενες και τις Ουζμπεκες...
zaphod,στην Ελλαδα πληττει μονο αυτος,που την παιρνει στα σοβαρα.
Νικο,νομιζω,οτι ποτε δεν εκανα βαθυτερο υπνο απο εκεινον,τις νυχτες που ειμαι μακρυα.
Αγγελε,αλλα το βραβειο παει αλλού...
Διονυσε,δεν θα διαβουν.Ειναι εδω.
αθεοφοβε,καθυστερημενου γαρ...
ladybug,εσυ πού πηγες;
narita,μη νομιζεις οτι οπου κι αν σε μυριστουν για ξενο δεν σε γδερνουν οι μαγαζατορες.Σπανιες οι εξαιρεσεις.
Δωρα,με λιγη υπομονη παρακαλω:-)
κερασιτσα,ανατολιτισσες.
βατραχω μου,απ τις ελληνικες πολεις μονο τη Θεσσαλονικη αγαπησα.
Γιαννη μου,με το δευτερο στιχο τα ειπες ολα.
σχολιαστη,απο τωρα;
Αχ καιρέ! Έδινα το καλοκαίρι στο βιβλιοπωλείο το βιβλίο σου και τους έλεγα "κι όταν γυρίσει απ' το ταξίδι να δεις πόσα θα μας πει"... Πόσες ακόμη λέξεις (μ' άλλα αρώματα) θα βγουν απ' τις ρόδες και τα μάτια του...
Χωρίς θαυμαστικό η τελευταία.
Καλωσήρθες, Καιρέ, μας έφαγε τα θαυμαστικά αυτή η χώρα άραγε;
οσο εσυ ταξίδευες στην ανατολή ανεβήκαμε στα χωρια σου και αποφασίσαμε να κάνουμε εκεί την πρωτεύουσα της αυτόνομης Μάνης ...Φοβερος τόπος..
Χαρυβδης
Στο ίδιο πάντα μέρος :)
Ανατείλατε εξ ανατολών. Μας λείψατε. καλώς σας δεχτήκαμε.
Αδιόρθωτη δεν λές τίποτα!!
Οσα καιαν φέρνει η ανατολή, η δύση θα τα πάρει.
Δόξα τοις θεοίς έδοξε τη βουλή....χεχε.
Υπέροχε άνθρωπε, δώσε κι άλλες εικόνες στο λαό!!! Γιατί η Ελλάδα μας έπρηξε!
Υπέροχε άνθρωπε!
Ταβιθά...
Καιρός ν'ανεβάσεις τίποτα!
Δημοσίευση σχολίου