Με μια τριπλή κίνηση στην Κέρκυρα η ελληνική κυβέρνηση υπέγραψε με τις ΗΠΑ τις συμφωνίες, που καμιά άλλη κυβέρνηση της Αθήνας δεν υπέγραφε εδώ και πολλά χρόνια.
Οι δύο αυτές συμφωνίες, που είναι τρεις, προβλέπουν την άνευ όρων παράδοση πληροφοριών από τις ελληνικές αρχές στις αμερικανικές, όχι μόνο για πράξεις τρομοκρατίας, που έγιναν, αλλά και για ύποπτους που η αμερικανική πλευρά θεωρεί ύποπτους! Αυτά, πληροφορίες και ύποπτοι, θα περνάνε στην αμερικανική πλευρά ανεξάρτητα από το πόσο πίσω πάνε σε χρονολογία!
Επίσης, η αμερικανική πλευρά αποκτά το δικαίωμα για άμεση και απόλυτη πρόσβαση στα ελληνικά αρχεία των ελληνικών διωκτικών αρχών.
Αυτή η άνευ όρων παράδοση στην πραγματικότητα είναι μια άνευ όρων παραίτηση από την άσκηση εθνικής κυριαρχίας. Μιας κυριαρχίας που έχει σαν κύριο χαρακτηριστικό το δικαίωμα στην άρνηση. Στο όχι.
Το αντάλλαγμα, που δέχτηκε η ελληνική κυβέρνηση, είναι να αποφασίσουν οι αμερικανικές αρχές πότε θα δεήσουν να καταργήσουν τη βίζα για τους Ελληνες υπηκόους (τους) που θέλουν τα ταξιδέψουν στις ΗΠΑ!
Για να καταλάβει ο αναγνώστης τι αξία έχει η κατάργηση της βίζας, θυμίζω ότι προ καιρού η αμερικανική κυβέρνηση είχε συμφωνήσει με τις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ, που είναι μέλη της Ε.Ε., και με την Ελλάδα, ότι το δικαίωμα εισόδου στις ΗΠΑ χωρίς βίζα δεν σημαίνει ότι μπορείς να μπεις κιόλας στις ΗΠΑ!
Η κατάργηση της βίζας, σύμφωνα με τα υπογραφέντα, αφήνει το δικαίωμα στις αμερικανικές αρχές να απαγορεύσουν σε οποιονδήποτε φτάσει στις ΗΠΑ να μπει στη χώρα ως ανεπιθύμητος ή ύποπτος. Επίσης, αφήνει το δικαίωμα στις αρχές των ΗΠΑ να μην επιτρέψουν το ταξίδι σε όποιον θεωρούν επικίνδυνο ή ύποπτο σε απευθείας υπερατλανική πτήση με προορισμό τη Γη της Επαγγελίας και της γρίπης των χοίρων.
Αυτά βέβαια συμβαίνουν και γιατί η κυβέρνηση Σημίτη το 2003 έχασε το τρένο των υπόλοιπων δυτικοευρωπαίων της Ε.Ε., που υπέγραψαν με τις ΗΠΑ την κατάργηση της βίζας, εκδίδοντας τα διαβατήριά τους από τις αστυνομικές αρχές, χωρίς τους επαχθείς όρους που επιβλήθηκαν μετά στους ανατολικοευρωπαίους και την, ως συνήθως, καθυστερημένη -με όλη τη σημασία της λέξης- Ελλάδα.
Οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, ενώ ήταν ενήμερες από νωρίς, συνέχιζαν να εκδίδουν τα διαβατήρια από τις νομαρχίες, λες και τα διαβατήρια θα ελέγχονταν διαφορετικά απ' όποια ελληνική δημόσια αρχή κι αν έβγαιναν!
Αυτή την ανεκδιήγητη βίζα παίρνει τώρα ως αντάλλαγμα η ελληνική κυβέρνηση για να παραδώσει τη λειτουργία των εγχώριων διωκτικών μηχανισμών στα αμερικανικά υπουργεία Εξωτερικών, Εσωτερικών και στις ποικιλώνυμες υπηρεσίες τού εκεί κράτους και παρακράτους.
Στην πραγματικότητα, η ελληνική κυβέρνηση, σε παροξυσμική κρίση αυτού που η ψυχιατρική ονομάζει «το κόμπλεξ του καλού παιδιού», τα δίνει όλα μπας και την αγαπήσουν πάλι οι ΗΠΑ, με την προσδοκία, ίσως, να ελεήσουν την πτωχή πλην τιμία ψωροκώσταινα με ένα νεύμα συμπάθειας προ της διαρκώς ισχυρότερης τουρκικής εξωτερικής πολιτικής και της σαφώς κερδισμένης σκοπιανής.
Εκτός εάν η λεόντειος αυτή συμφωνία συνομολογείται επειδή η κυβέρνηση πιστεύει στο δίκαιο αυτού του ξεβρακώματος.
Σ' αυτή την περίπτωση δεν έχει παρά να ζητήσει να γίνει η Ελλάδα επισήμως 52η Πολιτεία των ΗΠΑ, για να έχει και το δικαίωμα να ψηφίζει τον εκάστοτε Αμερικανό πρόεδρο και την κυβέρνησή του.
Το βέβαιο είναι ότι η αμερικανική πολιτική σκηνή και η γραφειοκρατία θα σέβονται έτσι πιο πολύ αυτή τη χώρα και θα τρέχουν από πίσω της. Για τα ψηφαλάκια.
9 σχόλια:
Για το Ταμ-Τουμ και το Τσιμουκτου θα υπογραφουν συμφωνιες για να μπαινουμε ελευθερα επι τελους στον παραδεισο των μαιμουδων;Απλα ρωταω..
Μια συλλαβή απέχει η βίζα από τη βίζιτα.
Ρε μαγκες τι διαμαρυρομαστε και τα ριχνουμε στους Αμερικανους;Δικο τους ειναι το σπιτι και δικαιωμα τους να ζητανε να μας κανουν και κωλοσκοπηση απο την στιγμη που τραβαει η ορεξη μας περασουμε το κατωφλι τους!Οχι μαλακες ειναι να ανοιξουν την πορτα στο οποιοδηποτε καραολι ,να τους γαμησει και την γυναικα! Καλα λοιπον ζητανε βιζα απο την στιγμη που γουσταρουμε να τους κανουμε βιζιτα! Οποιος θελει να κανει το ονειρο του θα πρεπει να ακολουθει και τους κανονες του αμφιτρυωνα..Για μαλακες περνατε ακομα τους Αμερικανους,που φυλανε και την κωλοτρυπιδα τους μετα απο τοσεςβαρβαρομαλακιες που εχουν κανει..Δεν ξερεις ρε Γιωργη οτι κοντα στα ξερα καιγονται και τα χλωρα; Η Αμερικη ειναι ωραια χωρα και καποτε οι παπουδες μας εφαγαν ψωμακι και λιγδωσε και το αντερακι το δικο μας με τα ντολαρς που εστελναν.Θεος σχωρεσει τα πεθαμενα μας και μφ ζηταμε τωρα τα ρεστα απο τους καοθμπουδες που διευθυνουν την Αμερικη!Αμα λαχει και σ αφησουν και πας θα διαπιστωσεις οτι αξιζε η βιζιτα ,εστω και να σου πιασουν τον κωλο!!!BOLERO
Παρασυρόμενος από το παραπάνω σχόλιο, θέλω να επισημάνω ότι το θέμα μας δεν είναι πόσο κακοί ή καλοί είναι οι Αμερικάνοι, αλλά το κατά πόσον οι Έλληνες ξεπουλάμε περήφανα την περηφάνεια μας, την κυριαρχία μας και την ελευθερία μας. Αν μη τι άλλο, το τίμημα του "ξεροκόμματου" που μας πετάνε είναι πολύ φθηνό για αυτό που "αγοράζουν".
industrial,ουτε.
Αγγελε,φυσικα και αυτο ειναι το θεμα.
αιωνες τωρα το ελληνικο κρατος βυζαίνει απο τις εκαστοτε μαμαδες του και γκρινιαζει γιατι δεν το αγαπουν και προσπαθει ματαια να κερδισει την προσοχη και την αγαπη τους. κι αυτη την ψυχολογια τη μεταφερει αυτουσια και στους υπηκοους του. αν αναλυσει κανεις τον αντιαμερικανισμο π.χ. του μεσου ελληνα θα δει πως εμπεριεχει τοση ποσοτητα οιδιποδειου που θα εκπλαγει...
Μπρε Σοφοκλη μπας ειμαι κι εγω ενας Οιδιποδας που πρεπει να την στραγγαλισω την πουτανα; Η να την κανω καλυτερα με ελαφρα πηδηματακια για τον Κιθαιρωνα να βοσκω προβατακια ,ναχω μπρε Σοφοκλη και το κεφαλι μου ησυχο..Ηντα λες;
-ωι,ωι μη την στραγγαλισεις,πουτανα ηταν τοσα χρονια με τους Φραγκους,πουτανα και με τους Ενετους,γαμιολα και με τους Οθωμανους,πιπες επερνε στους Καταλανους στην Κωπαιδα και στην Αθηνα και ξεσχισμενη μια ζωη τελευταια με τους Αγγλοαμερικανους
-Και ηντα κανω εγω ετσα;
-Αει στο δαιμονα μαλακα,μεταναστης να πας στην Αμερικη σαν τον παπου απο την Σελασια
-Δεν παω πουθενα..εδω θα μεινω
-Ε τοτε σκασε και μη διαμαρτυρεσαι
-Α μπρε Σοφοκλη...
Δεμων,γιατι καλε μαμα δε με προτιμας.
Δεμων,ειδα ενα ονειρο οτι ειμαι βυζι!Κατι εγινε μεσα στο κορμι μου και με εχει μεταμορφωσει σε θηλαστικο αδενα που δεν θυμιζει σε τιποτα την προηγουμενη ανθρωπινη μορφη μου!..Τι να κανω;
Δημοσίευση σχολίου