Πριν από λίγα 24ωρα η χώρα καταδικάστηκε να πληρώσει σε μια μέρα μόνο, 6.000.000 ευρώ πρόστιμο για τρεις υποθέσεις δημόσιας κακοδιοίκησης.
Δύο εκατομμύρια για τις εξυπνακίστικες λαθροχειρίες στην Ολυμπιακή, τρία εκατομμύρια για τα φρουτάκια, που σφάζονταν επιχειρηματίες ολκής για δαύτα, ένα εκατομμύριο για τις οπτικές ίνες των επικοινωνιών.
Εξι εκατομμυριάκια σε μια μέρα δεν είναι και άσχημα λεφτά για το ταμείο των Βρυξελλών. Φαίνεται ότι είναι αμελητέα για το ταμείο των Αθηνών.
Εδώ και ένα μήνα και βάλε, το υπουργείο Οικονομικών έχει στείλει σε 1.200.000 φορολογούμενους σημειώματα και τους ζητάει να υποβάλουν πάλι τη δήλωση Ε9 για την ακίνητη περιουσία τους, επειδή οι υπηρεσίες του είτε δεν έχουν καταγράψει τα ακίνητα είτε τα έχουν καταγράψει λάθος σ' ένα σύστημα κτηματογράφησης κουκουρίκου.
Πόσο στοίχισε χοντρικά αυτή η σπατάλη του κρατικού μηχανισμού; Περίπου 600.000 ευρώ, χωρίς να υπολογίζουμε τις χαμένες εργατοώρες και τις αντίστοιχες χιλιάδες ευρώ του 2005 και του 2008, που οι αντίστοιχες δηλώσεις των φορολογουμένων χάθηκαν (!) και ακόμα τις ψάχνει η παρωδία κράτους.
Πόσα εκατομμύρια χάθηκαν από τις μπαγαμποντιές Δημοσίου και συνεταιρισμών στις αγροτικές καλλιέργειες;
Διακόσια σαράντα πέντε χάθηκαν από τον κρατικό κορβανά μόνο τη διετία 2002-2004, περίπου 150 εκατομμύρια το 2004, περίπου 160 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, κάθε χρόνο μέχρι σήμερα, για τις μαϊμουδιές υπουργείων και αγροτών στις δηλωμένες εκτάσεις, τις ζημιές, τις επιδοτήσεις.
Πόσα δισ. δεν έχει εισπράξει ακόμα το ελληνικό κράτος απ' αυτά που του δίνει απλόχερα το Γ' Πακέτο Στήριξης; Περίπου 6 δισ. ευρώ, το μεγαλύτερο κομμάτι των οποίων θα χαθεί για το δημόσιο ταμείο.
Πόσα δισ. χάνονται κάθε χρόνο από τον κρατικό κορβανά για χάρη των υπερτιμολογήσεων υλικών και υπηρεσιών στα δημόσια και δημοτικά έργα; Και πόσα δισ. χάνονται στο βωμό της σπατάλης, που γίνεται στις συγκοινωνίες και τα ημικρατικά εργοστάσια, επειδή πληρώνει το κορόιδο ο λαός;
Πόσα δισ. κάθε χρόνο πληρώνονται οι εταιρείες και οι μεσάζοντες, που λυμαίνονται τις προμήθειες υλικού στα νοσοκομεία; Και πόσα δισ. το χρόνο χάνει, αρνείται να εισπράξει, είναι ανίκανο να εισπράξει το υπουργείο Οικονομικών και οι υπηρεσίες του από τους εμφανείς φοροφυγάδες, ιδιώτες και εταιρείες, που κάνουν μπαμ με τις δραστηριότητές τους και τις καρτέλες τους στις εφορίες;
Αυτό λοιπόν το εγκληματικό Δημόσιο, αυτός ο κρατικός μηχανισμός και οι κολαούζοι του στον ιδιωτικό τομέα, που παρασιτεί σε βάρος του άλλου μισού ελληνικού πληθυσμού, έχει το θράσος να παγώνει μισθούς και συντάξεις φορολογουμένων, να κόβει μεροκάματα, να αυξάνει τη φορολογία κοινών αγαθών, όπως είναι τα καύσιμα, να επιβάλει έκτακτες εισφορές σε ειλικρινείς φορολογούμενους και να αφήνει ανέγγιχτο το κομμάτι των απατεώνων και κηφήνων, που ζουν σαν βδέλλες πάνω στο σώμα του υπόλοιπου λαού.
Αυτό το εγκληματικής, ίδιας πάντα νοοτροπίας, Δημόσιο, όλων των κυβερνήσεων, αντί να κάθεται σ' ένα εδώλιο κι αντί να είναι εξορισμένο στα μαύρα σκοτάδια, έχει το θράσος να ζητάει και τα ρέστα απ' τους φορολογούμενους, για να πληρωθούν οι δικές του σπατάλες, οι δικές του παρανομίες, ο δικός του ωχαδερφισμός.
Οταν το ίδιο κάνει τα στραβά μάτια στη σωρεία των επαγγελματιών που κλέβουν, στη σωρεία των επιχειρήσεων που «τα βρίσκουν» με τις εφορίες, στη σωρεία των υπαλλήλων του που είναι το πιο αντιπαραγωγικό κομμάτι του τόπου.
Δεν φταίει ο υπουργός Οικονομίας, θα μου πεις. Φταίνε τα εκατομμύρια των κορόιδων, που θα περάσουν απ' το ταμείο αδιαμαρτύρητα να πάρουν τα κομμένα και να πληρώσουν τα φουσκωμένα.
Αντί να εξεγερθούν σε μια Αρνηση. Σε ένα Φτάνει. Ως εδώ.
11 σχόλια:
ναι βαρατε τον αλλα εγω φοβαμαι πως το μεγαλο και επικινδυνο παιχνιδι παιζεται πλεον στην ΕΥΠ. ειμαι σιγουρος πως πολλα θα συμβουν το επομενο διαστημα μεσα απο αυτη την υπηρεσια...
βλεπεις γιωργο δεν μπορω να χαψω πως ειναι τυχαιο το οτι ο ανθρωπος που αναλαμβανει τα ηνια της ειναι ουσιαστικα αυτος που "κουκουλωσε" τα δυο μεγαλυτερα σκανδαλα, δλδ υποκλοπες και πακιστανοι. ενα "τοσο σημαντοκο προσωπο" για τον καραμανλη στο τιμονι της ΕΥΠ προμηνυει καταιγιδες
και να μη μας διαφευγει ο αναπροσανατολισμος της Υπηρεσιας προς τιν "εσωτερικό εχθρο" - φαινεται η δεξια ζει ξανα στον αστερισμο των παλιων μεγαλειων της, των παλιων καλων της ημερων
Και που εισαι ακομη.Παντου τα ιδια τζουτζουκο μου και μην απορεις!Δεν υπαρχει δεξια,αριστερα,μεσα δεξια,εξω μεσα αριστερα που να μην εχει τους χαφιεδες της και συ εξανιστασαι τζουτζουκο μου;Και στη κολαση χαφιεδες υπαρχουν γιατι υπαρχουν κατι μαλακες που θελουν να δραπετευσουν για να πανε στον παραδεισο..Τι ρωτας τον Γιωργο τωρα να ψαχνει ψυλους στα αχυρα!Για ρωτα τον ποσους χαφιεδες,ισως και ΚΥΠιτζηδες εχει γνωρισει στο χωρο του.Κρατη χωρις ΕΥΠ δεν υπαρχουν,οπως και κομματα χωρις ΚΥΠιτζηδες..ΕΣΜΕΡΑΛΔΑ
Α, δεν πειράζει. Αφού έχουμε και τρώμε και σπαταλάμε ακόμα...Χαϊλίκια!
Πόσα θέλετε Βρυξέλλες; Ορίστε! Ο επόμενος παρακαλώ..
Κακοδιαχείριση; Ανοργανωσιά; Σπατάλη;
Έτσι είστε; Τώρα θα δείτε.
10%. 10/100 δηλαδή 0,1 αν προτιμάτε. 10% παντού. Φόρος ρε παιδί μου. Μα γιατί; Γιατί έτσι. Μα δε θα ήταν πιο καλά αντί να σας δίνω συνέχεια νέους φόρους να κοιτάγατε να λύνατε τα δίδυμα ελλείμματα μέσω περιορισμού των δαπανών και της σπατάλης; Πως θα ξοδέψω μετά αν μου τα πάρετε όλα; Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό δε βγάζει πουθενά; Καλά, δώσε τώρα 10% και θα το δούμε το θέμα σου.
Καλή Κυριακή Γιώργο!
Λαλει ο πετεινος ρε συ Γιωργο;
ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ......
Ο αγαπητος Γιωργος θα μπορουσε να μας εξηγησει γιατι καταργηθηκε η αλλως πως λογοκριθηκε η αναρτηση περι Τουρκιας,Αγγλιας κλπ;Νομιζω την ιδια απορια θα ειχες και συ αν ο αρχισυντακτης σου στην εφημεριδα, σου πεταγε τα χειρογραφα!Και μη μου πεις τωρα οτι σε ενοχλησε το υφος γραφης,γιατι θα βαλω τα γελια! Εκτος αν πρεπει να γραφω πιο σεμνα για τους Τουρκους και τους Αγγλοσαξονες για να μην εχουμε μπερδεματα!Αμ πως..
Ανωνυμε,το εσβησα γιατι βριζεις καποιον πουστη και δεν μενουν τετοιες βρισιες εδω τουλαχιστον.
Ειναι μια αποψη και την σεβομαι,αν και δεν το βρισκω τοσο ακομψο!Αν θελεις παντως πες μας ποιον "βριζω πουστη" για να κρινουν και οι αλλοι του λογου το αληθες!Αναμενω και ευχαριστω για την φιλοξενια..
Γιωργο,"βαρατονε,τραβατονε.."!
Δημοσίευση σχολίου