Η ιστορια απεδειξε περιτρανα,οτι η ηλιθιοτητα των οπως παντα ακαμπτων και εξουσιομανων Γερμανων,σε συνδυασμο με την υπνηλια των ασφαλων στο νησι τους Εγγλεζων και των,ως συνηθως καλαμοκαβαλημενων Γαλλων,αιματοκυλησαν την Ευρωπη με 45 εκατομμυρια νεκρους και με μια δωδεκαετια μεγαλης φτωχειας ,μετεπειτα, σε ολες τις ταξεις των πληθυσμων,εκτος απο τους μεγαλους τραπεζιτες και οσους μαυραγοριτες και λαμογια θησαυρισαν απο τη συμφορα. Για να μην συνυπολογησουμε την πληρη καταστροφη των υποδομων,της βιομηχανιας,των πολεων και του εμποριου.
Το 1930 οι Ρωσσοι,οι Σερβοι,οι Σουηδοι και ολοι οι οικονομολογοι,που ειχαν ανοιχτα τα ματακια τους,απορουσαν μεχρι ποιο σημειο θα φτασει η ηλιθιοτητα των Γερμανων κυβερνητων,που με το πεισμα τους σε μια σκληρη δημοσιονομικη πολιτικη,καταδικαζαν τον λαο τους σε τετοια φτωχεια,που ευνοουσαν την ανοδο των φασιστων στην εξουσια.Οπερ και εγενετο.
Οχι μονο εγενετο,αλλα οι ιδιοι διπλωματες καιοι οικονομολογοι απορουσαν μετα απο 6 χρονια πώς ειναι δυνατον η βρετανικη και η γαλλικη κυβερνηση να καλοπιανουν τον Χιτλερ,πιστευοντας οτι ετσι θα τον εξευμενησουν και δεν θα προχωρησει σε επεκτατικες βιαιες πραξεις!
Πολλοι θα πουν οτι το 2011 δεν ειναι ουτε 1912,ουτε 1935.Πραγματικα.Ενω τοτε οι πληθυσμοι της Ευρωπης ειχαν να χασουν μονο τις πενιχρες τους απολαβες,σημερα στη μεγαλη τους πλειονοτητα εχουν να χασουν το dvd,το διαμερισμα και το αυθαιρετο,τη brasserie της Monmartre,το σπιτι με τον κηπο στο Μοναχο,τις καταθεσεις εδω κι εκει,τα δυο αυτοκινητα,το πλυντηριο πιατων,τις τρακτερωτες καπότες,τα 8 ζευγαρια παπουτσια και παει λεγοντας.Ισως γιαυτο και ειναι απροθυμοι να ξεσηκωθουν,ενω οι κυβερνησεις τους εχουν χωσει βαθεια το χερι στην τσεπη και τους κλεβουν ο,τι κερδισαν με τη δουλεια τους.Οχι μονο αυτο.Τους κλεβουν αργα,αλλα σταθερα και ο,τι δικαιωμα κερδισαν με αιμα στα πεζοδρομια των πολεων καποιοι αλλοι τα τελευταια 130 χρονια.
Ειμαστε ,ομως,στο ιδιο σκηνικο που βρεθηκε ο κοσμος και το 1912 και το 1930.Και πρωταγωνιστουν σ αυτο οι ιδιες δυναμεις με τοτε.Μοναδικη διαφορα,οτι τοτε η Αμερικη ηταν απροθυμη να ανακατευτει με ο,τιδηποτε ηταν εξω απο την ηπειρο της,σε αντιθεση με σημερα,που εχει σπειρει το ιο ,απο κει ,εδω απεναντι.Το ανησυχητικο δεν ειναι αυτο.
Το ανησυχητικο ειναι,οτι οι ιδιοι παικτες τοτε εχουν σημερα την ιδια νοοτροπια,σαν να μην εμαθαν τιποτε απο τα παθηματα τους.Και το χειροτερο,ο πρωταγωνιστης σημερα ειναι ο ιδιος,που με την εξουσιομανη και ακαμπτη,χωρις φαντασια και ευελιξια νοοτροπια του οδηγησε δυο φορες στην καταστροφη την ταλαιπωρη Γηραια Ηπειρο.Η Γερμανια.
Ηδη δυο κρατη ,Ελλαδα και Ιταλια,εχουν αντικαταστησει τις εκλεγμενες ηγεσιες τους με οικονομικους παραγοντες της αρεσκειας των Γερμανων.Ηδη οι σημαντικες αποφασεις για την Ευρωζωνη και την Ε.Ε. δεν παιρνονται στις Βρυξελες,αλλα στο Βερολινο,οπως αποκαλυψε η πληρης παρακαμψη του Μπαροζο και του Ρομπαϊ στον σχεδιασμο του νεου χαρτη της Ευρωπης,οπως τον σχεδιασε η γερμανικη Βουλη σε συνεργασια με τους φραγκοφονιαδες δορυφορους Αυστρια,Ολλανδια,Φινλανδια,τους λατρεις της σκληροτητας Νορβηγους και Σουηδους και τον γελωτοποιο της κυριας Μερκελ Σαρκοζι.Που, αφου δεν ειναι ικανος να αρθρωσει δικη του εθνικη πολιτικη,ακολουθει κι αυτος σαν το σκυλακι τον δρομο των εργοδοτων ολων:τις μεγαλες τραπεζες.
Ηδη,σε ολη την Ευρωπη η απαξιωση των σημερινων κομματων στα ματια των λαων ειναι καλπαζουσα.Χωρις να γεννιεται κατι νεο στη θεση τους, η ενισχυση των απολιτικων πολιτικων σχηματων με φασιζουσα ρητορικη και νοοτροπια κερδιζει εδαφος.
Το χειροτερο:Η δημοκρατια σαν πολιτευμα,που εξασφαλιζει την αντιπροσωπευτικη εκπροσωπηση του λαου στη διακυβερνηση μιας χωρας, εχει εξευτελιστει με τα καμωματα των κομματων και των πολιτικων παραγοντων,που ασκουν βλακωδη ή διεφθαρμενη εξουσια σε ολη την Ευρωπη.(Γιατι η διαφθορα κανει θραυση σε ολα τα υψηλα οικονομικα στρωματα της ηπειρου.Με τις μεγαλες εταιριες να λαδωνουν χοντρα για να παρουν δουλειες,τους πλουσιους να διωχνουν τις περιουσιες τους εξω απο τις χωρες τους για να φοροδιαφυγουν,τα τελωνεια να ειναι παντα προθυμα να κανουν τα στραβα ματια για ενα καλο φιλοδωρημα (ειμαι αυτοπτης),τους επαγγελματιες να μην εκδιδουν αποδειξεις,φοροδιαφευγοντας οποτε μπορουν,τους βουλευτες και τους πολιτικους αξιωματουχους να τρωνε το καταπετασμα απο τον δημοσιο κορβανα,με γελοιες αιτιολογιες εξοδων, και δεν εχει τελος ο καταλογος.Μονο εμεις ειμαστε τοσο βλαχοηλιθιοι,που διαφημιζουμε φωναχτα τις λαμογιες μας.Ολοι οι αλλοι ειναι λεροί στα υψηλα κλιμακια,πουλανε καθαροτητα στο λαο τους και μολις βρουνε βλακα του κουναν το δαχτυλακι ηθικολογωντας .)
Δεν ειναι λοιπον τα λεφτουδακια μας μονο,που παιζονται αυτες τις ωρες στη Συνοδο των Ευρωπαιων.Ειναι το δικαιωμα των λαων να αποφασιζουν οι ιδιοι για τη μοιρα τους.Κι αν δεν το εκαναν ποτε στην πραγματικοτητα,τωρα απειλειται να χασουν το δικαιωμα να το κανουν ακομα και ως ψευδαισθηση.Αυτο που παιζεται αυτες τις ωρες ειναι η κοινοβουλευτικη δημοκρατια στην Ευρωπη,οπως την ξερουμε.Και η αντικατασταση της με τους εξωθεσμικους κανονες ενος γερμανικου μεγαλοϊδεατισμου.
Η κοινοβουλευτικη δημοκρατια δεν ειναι το τελειοτερο συστημα.Αλλα,οπως ελεγε και ο Τσωρτσιλ,δεν εχουμε τελειοτερο.Κι αν τα κοινοβουλια ειναι διεφθαρμενα,η λυση δεν ειναι να καταργησεις τα κοινοβουλια.Η λυση ειναι να καταργησεις τη διαφθορα.Και δεν υπαρχει μεγαλυτερη διαφθορα απο την οικονομια,που ασκειται απο απληστια και για την εξουσια και οχι για τον ανθρωπο.
Γ Παπαδοπουλος-Τετραδης
και στο www.gazzetta.com
5 σχόλια:
Eγώ αντίθετα ανησυχώ πολύ που στείλανε από την αμερική στην Eυρώπη τη φούσκα των στοιχημάτων σε τοξικά ομόλογα, στοιχήματα χρεοκοπίας κλπ με νόμο Κλίντον και υλοποίηση των τετραετιών Μπούς.Ετσι βρέθηκαν όλες οι τράπεζες με έλλειμα ρευστότητας και χρειάζονται βάσει του κανόνα της Βασιλείας φοβερά ποσά εξασφάλισης επάρκειας. Από που θα τα μαζέψουν όταν οι κεφαλαιούχοι οι ίδιοι με την απόσυρση των καταθέσεων και επενδύσεων προεξοφλούν εδώ και 1,5 χρόνο τη χρεοκοπία της χώρας.;
H εφαρμογή φόρου σε κάθε μεταφορά τέτοιου αρπαχτικού κεφαλαίου που ευαγγελίζεται η Μέρκελ δεν είναι μια εφικτή λύση, νόμο Τόμπιν νομίζω το λένε;;ρωτάω
Σε κάθε περίοδο υψηλής ύφεσης ο συντηρητισμός κερδίζει έδαφος και προετοιμάζει τις ακροδεξιές στάσεις και αντιλήψεις.
Ακούστε αδέρφια την ταπεινη μου άποψη:Όταν το παγκόσμιο ΑΕΠ είναι 60 τρις$ και το παγκόσμιο χρέος είναι 600 τρις $ αποφάσισαν οι "σκιές" να το μαζέψουν.Ετσι κατέληξαν σε δύο σενάρια οχι απαραίτητα με την σειρά που τα παραθέτω.
1) Παγκόσμιος πόλεμος.Η κυρία Audrey Tomason κολλητή του Ομπάμα έχει δηλώσει οτι η γή μπορεί να ταίσει 1,5 δις ανθρώπους και με το πρόγραμμα "εξίσωση της αποκάλλυψης' δίνει την λύση.
2) Όπως γίνεται στην πατρίδα μας αλλά και στη Ιταλία επιθυμούν να καταργήσουν την κοινοβουλευτική δημοκρατία και να έχουν ανδρείκελα στην εξουσία και σιγά σιγά να μαζέψουν το χρέος.Αν δηλαδή δεν βγεί απο τις κάλπες κυβέρνηση θα παραμείνει ο Παπαδήμος και πάει λέγοντας.
Δυστυχώς δεν έχω να προτείνω κάτι δραστικό γισ κανένα απο τα δύο σενάρια.Ακούω γνώμες.
Aυτή τη στιγμή "ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ" που μέσω του καπιταλισμού- καζίνο έχουν δημιουργήσει τεράστιες φούσκες τρισεκατομμυρίων ευρώ, έχουν μέσω των οικων αξιολόγησης μπήξει τό "μπουρί" στο σώμα της Ευρώπης και ρουφάνε πραγματικό χρήμα κόβοντας μισθούς συντάξεις και χαράτσια που αποθηκεύουν στους φορολογικούς παραδείσους . ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ "ΜΠΟΥΡΙ" ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΝΑ ΚΥΡΗΞΟΥΜΕ ΠΤΩΧΕΥΣΗ. ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΖΙΝΟ-ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 1989. Aκόμα και το τύπωμα χρήματος δεν θα μας σώσει. Απλώς θα αναβάλλει για 1-2 χρόνια την κατάρρευση, όπως έγινε και στις ΗΠΑ όπου πάλι "οι οίκοι" τροχίζουν τα μαχαίρια τους...
Αν οι Γερμανοί νομίζουν οτι με τη δημιουργια Ευρώπης δύο ταχυτητων θα γλιτώσουν αυτοί, ή ακόμα αν οι ΑΓΟΡΕΣ τους τους έταξαν μερίδιο από την "πίτα", είναι βαθειά νυχτωμένοι. Μόλις τελειώσουν με τους Αδύναμους, θα φάνε τη Γερμανία για επιδόρπιο. Και όλα αυτά όχι γιατί υπάρχει κάποια συνομωσία, αλλά αυτή είναι η φύση ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ . Θέλουν απλά ολο και περισσότερο πραγματικό χρήμα για να νοιλωθουν ασφαλείς μπροστά στό επόμενο σκάσιμο μεγάλης τράπεζας-φούσκας τύπου lehman brothers.
Μπορα ειναι και θα περασει
Ο βρεγμενος βροχη δεν φοβαται..
Ολαρια,ολαλαα!
Δημοσίευση σχολίου