Τετάρτη, Νοεμβρίου 09, 2011

http://english.pravda.ru/business/finance/18-10-2011/119355-The_Large_Families_that_rule_the_world-0/

3 σχόλια:

Swell είπε...

Ξέρεις αν έχει κανείς απ' αυτούς κόρη γύρω στα 30;

o kairos είπε...

Κιλα;

kpappas είπε...

Tα λέει και ο Νόαμ Τσόμσκι στο προπερασμένο Βημαγκαζίνο, αλλα΄ακόμα καλύτερα ο Φρανσουά Μορέν στο "Ενας κόσμος χωρίς Γουόλ Στρητ?".
Αν χάσουμε την αισιοδοξία τα χάσαμε όλα αγαπητέ Γιώργο. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας δυστυχώς είναι αυτό αυτή τη στιγμή. Εχουμε "παγώσει" ενω θέλουμε δε θέλουμε, έτσι ή αλλιώς η ζωή θα συνεχιστεί. Τί περιμένουμε?