Eπισκευές στο τρυπημένο μου μυαλό, μετά από 319 ώρες Κακαουνάκη, Τράγκα, Σόμπολου σε απευθείας μετάδοση, απ' το παράθυρο της κουφής γειτόνισσας (που παραμένει ανοιχτό, όσο ο καιρός είναι ανοιξιάτικος - δε θα χειμωνιάσει ποτέ φέτος ήθελα να 'ξερα;)
Επιστροφή στον Ιερό Κανόνα, 319 μέρες μετά την ανακοίνωση της ψηφοφορίας για τα 7 νέα θαύματα, θυμηθήκε το ΥΠΠΟ τον Παρθενώνα. Ελληνικής νοοτροπίας και συλλήψεως. Ο Κανόνας.
vromie, μάλλον θα το ξανασκεφτώ για το αν θα πάω τελικά στρατό ή όχι. Λες να μου τύχει και μένα τίποτα τέτοιο και αντί να πετύχω το στόχο να κατεβάσω καμιά μπεκάτσα??
Αμάν πια με τη ρουκέτα. Μέχρι και οι αμερικάνοι φτάσαν στο συμπέρασμα ότι την ρίξαν οι ίδιοι (καλά, η CIA) για ξεκάρφωμα από την επιδρομή στο προξενείο του Ιράν. Εμείς γιατί ασχολούμαστε και δη με το μήκος της;
Οι πνευματικές ρουκέτες (οι πραγματικά επικίνδυνες για το σκότος)όπως ο Παρθενώνας, απελευθερώνουν εδω και αιώνες τόση δύναμη που μπροστά τους οι πυρηνικές βόμβες των Υπερδυνάμεων κάθε εποχής ακούγονται σαν ληγμένα βαρελότα
zaphod το ρίσκο είναι μεγάλο. Και δεν τη βρίσκω με το ρίσκο. Θα προτιμήσω τη μπεκάτσα τελικά..
Μέσα σε όλη αυτή τη ρουτίνα, γιατί οι καταλήψεις, οι απεργίες, οι συντάξεις, τα καρτέλ κτλ, για μένα ρουτίνα έχουν καταντήσει, έχουμε και την Kinder έκπληξη.. Έχουμε καμιά υποκλοπούλα, καμιά ρουκετούλα, έτσι για να χαλαρώνουμε λίγο.. Ζώ για το επόμενο..
idaki, ασχολούμαστε με το μήκος της γιατί είμαστε ο πιο σεξουλιάρικος λαός στην Ευρώπη..
Αγαπητέ Γιώργο Φαντάσου ότι έχω κοιμηθεί, στην βίλα του Μοροσίνι στην Ιταλία η οποία ανήκει, εδώ και δεκαετίες σε έναν φίλο μου... Είναι τέλεια τεράστια με καμιά 35 δωμάτια... Ευτυχώς που δεν την κανονιοβόλησε και αυτήν... Υπάρχει βέβαια με το συγκεκριμένο όνομα Villa Morosini.
24 σχόλια:
Επισκευές στην US embassy, 319 ώρες μετά το χτύπημά της από ρουκέτα των γνωστών αγνώστων, αμερικανικής κατασκευής και προελεύσεως. .
Eπισκευές στο τρυπημένο μου μυαλό, μετά από 319 ώρες Κακαουνάκη, Τράγκα, Σόμπολου σε απευθείας μετάδοση, απ' το παράθυρο της κουφής γειτόνισσας (που παραμένει ανοιχτό, όσο ο καιρός είναι ανοιξιάτικος - δε θα χειμωνιάσει ποτέ φέτος ήθελα να 'ξερα;)
Κι αυτή που χτύπησε την πρεσβεία, της εποχής του Μοροζίνη ήταν.
Αν δεν ήταν κι αυτοί φυγόστρατοι θα σημάδευαν καλύτερα...
Επιστροφή στον Ιερό Κανόνα, 319 μέρες μετά την ανακοίνωση της ψηφοφορίας για τα 7 νέα θαύματα, θυμηθήκε το ΥΠΠΟ τον Παρθενώνα. Ελληνικής νοοτροπίας και συλλήψεως. Ο Κανόνας.
vromie, μάλλον θα το ξανασκεφτώ για το αν θα πάω τελικά στρατό ή όχι. Λες να μου τύχει και μένα τίποτα τέτοιο και αντί να πετύχω το στόχο να κατεβάσω καμιά μπεκάτσα??
Την αμερικάνικη πρεσβεία θα τη φτιάξουν πιο γρήγορα γιατί είναι καλύτερο πράμα από την Ακρόπολη.
Φαντάσου katourimeni_podia να πας φαντάρος και να πέσεις στο στρατόπεδο του ίλαρχου Τραγκαουνάκη! Δεν σε σώνει ούτε ο Θεός ο ίδιος.
Όσο για τις επισκεύες στην πρεσβεία...πόση ώρα θα πάρει να αλλάξουν ένα τζάμι;
MOROZINIDES KAI PRESVEIES ERXONTAI KAI PARERXONTAI, KI O IDIOS O PARTHENONAS KAPOTE THA AFANISTEI
AYTO TO FEGGARI EINAI ALITHINO?
Τουλάχιστον ο οπλισμός τού Μοροζίνη ήταν καλό, ευρωπαϊκό πράγμα.
Τώρα, ως και γιά ρουκέτες, από τα κινέζικα ψωνίζουν όλοι...
αντι-τρομοκρατηθείτε...
Αμάν πια με τη ρουκέτα. Μέχρι και οι αμερικάνοι φτάσαν στο συμπέρασμα ότι την ρίξαν οι ίδιοι (καλά, η CIA) για ξεκάρφωμα από την επιδρομή στο προξενείο του Ιράν. Εμείς γιατί ασχολούμαστε και δη με το μήκος της;
Λατρεύω τη φωτό.
τα σέβη μου στην ευφυία των λέξεων ανάμεσα στις λέξεις, καιρέ μας!
...κι ακόμα να τελειώσουν...
Οι πνευματικές ρουκέτες (οι πραγματικά επικίνδυνες για το σκότος)όπως ο Παρθενώνας, απελευθερώνουν εδω και αιώνες τόση δύναμη που μπροστά τους οι πυρηνικές βόμβες των Υπερδυνάμεων κάθε εποχής ακούγονται σαν ληγμένα βαρελότα
zaphod το ρίσκο είναι μεγάλο. Και δεν τη βρίσκω με το ρίσκο. Θα προτιμήσω τη μπεκάτσα τελικά..
Μέσα σε όλη αυτή τη ρουτίνα, γιατί οι καταλήψεις, οι απεργίες, οι συντάξεις, τα καρτέλ κτλ, για μένα ρουτίνα έχουν καταντήσει, έχουμε και την Kinder έκπληξη.. Έχουμε καμιά υποκλοπούλα, καμιά ρουκετούλα, έτσι για να χαλαρώνουμε λίγο.. Ζώ για το επόμενο..
idaki, ασχολούμαστε με το μήκος της γιατί είμαστε ο πιο σεξουλιάρικος λαός στην Ευρώπη..
Μοκέτα. Για τα νέα αντιτρομοκρατικά μέτρα.
ο ion στα 23 του κερδιζει το στοιχημα.
Λουιζα μου,απο την περιγραφη της γειτονισσας το κουφη δεν ειναι η μεγαλυτερη της αναπηρια.
Σκυλουρη μου,τα μυαλα ειναι της εποχης του Μοροζινι.
vromie !!!!
σκιες,το υπουργειο ψηφιζει Stonehedge.
κωλογρια μου,η διαφορα ειναι,οτι η πρεσβεια ειναι μπορετο να φτιαχτει.
zaphod,ανασαινουν πια φρεσκο αερα.
Αθηνουλα,η φωτογραφια ειναι τραβηγμενη οπως τη βλεπεις με μια Pentax και φακο 500mm.Απο το σπιτι μου.
dodos,ποιοτικοτατος,οπως παντα.
Ανεμοδαρμενη,στη ζωη μου με τρομοκρατει περισσοτερο απο ολα η βλακεια.
idaki,καθενας διατυμπανιζει αυτο που του λειπει.
Ντεφι μου,η ευφυια ειναι εκεινου που καταλαβαινει τα απλα.
Αλεπου,για Ελλαδα γρηγορα πανε.
Κατρουλη,συνταξεις,καρτελ,υποκλοπες.Τι μπαναλαρια.
Ιπποτα,μακετα ισως;
Αχά!!! Μένετε σε απόσταση αναπνοής από τον Παρθενώνα! Σας υποψιάζομαι σφόδρα για τη ρουκέτα που τον έπληξε!
doll,σσσσσστ.
"επισκευές στον Παρθενώνα"
οξύμωρον!
Αγαπητέ Γιώργο
Φαντάσου ότι έχω κοιμηθεί, στην βίλα του Μοροσίνι στην Ιταλία η οποία ανήκει, εδώ και δεκαετίες σε έναν φίλο μου...
Είναι τέλεια τεράστια με καμιά 35 δωμάτια...
Ευτυχώς που δεν την κανονιοβόλησε και αυτήν...
Υπάρχει βέβαια με το συγκεκριμένο όνομα Villa Morosini.
allmylife,μωρον θα ελεγα.
haris,35 δωματια;Τοσες,λεει ο θρυλος ,ειναι μονο οι τουαλετες του επιτιμου
Τρομοκρατες που ψωνιζουν απο τα κινεζικα, αμερικανοι που αντιμετωπιζουν με ψυχραιμια την τρομοκρατια και εγω τωρα τελευταια δε νιωθω και πολυ καλα...
Παει χαλασε ο κοσμος...
Δημοσίευση σχολίου