"No man is an island, entire of itself; every man is a piece of the continent, a part of the main. If a clod be washed away by the sea, Europe is the less, as well as if a promontory were, as well as if a manor of thy friend's or of thine own were: any man's death diminishes me, because I am involved in mankind, and therefore never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee". John Donne (Devotions upon Emergent Occasions, Mediatation XVII, 1624 )
Τώρα, βέβαια, παίρνω το πολιτικό σχολιό σου και το κάνω λίγο υπαρξιακό μπάχαλο, αλλά η φωτό σου με πήγε μακρύτερα από τις πεζές κάμερες του Πολύδωρα. Συμπάθα με! :)
Το γνωρίζω! Αλλά εμένα μου θύμισε το ποστ, εκείνη την ιστορία του Μπρεχτ (επιμένω) που έλεγε "όταν κυνήγησαν τους ομοφυλλόφιλους, δεν νοιάστηκα, δεν ήμουν... κ.λπ. και όταν ήρθαν να πιάσουν εμένα δεν υπήρχε κανείς να με υπερασπιστεί".
Καλά μπορεί και να κάνω νοητικό άλμα, αλλά εμένα μου το θύμησε!
Εμένα πάλι μου θυμίσατε μια σκηνή από βιβλίο ή ταινία που εκατοντάδες πουλιά πέταγαν γύρω από μια καμπάνα η οποία χτυπούσε σαν δαιμονισμένη (από μόνη της; δεν θυμάμαι)
Αρχικά μου έρχεται η Παναγία των Παρισίων αλλά κάποιο άλλο έργο είναι. Μπορεί και όνειρο.
Πάντως totally scary έτσι όπως το σκέφτομαι και σε αυτό το συγκείμενο - εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες να ψάχνουν διέξοδο από την εκκωφαντική "μελωδία" της και να ξέρουν πως μπορεί ανά πάσα στιγμή να συνθλιβούν από τον τεράστιο όγκο της...
(τι συμβαίνει πάλι με τις Ασφάλειες δλδ; πάω να ενημερωθώ)
Η ανασφάλεια πηγάζει από μέσα μας. Είναι αυτή που μας κλείνει στο καβούκι μας, μετατρέποντάς μας σε φοβισμένα εγωπαθή ανθρωπάκια. Λύση δεν είναι να σκάβεις όλο και πιο βαθιά να κρυφτείς, βγες και πάλεψε για ότι ΜΑΣ αξίζει.
Kairos, Εγώ στάθηκα στη φωτογραφία, με τον τύπο που κοιτάζει τον ήλιο, και θυμήθηκα τον δικό σου, τον Ian, που μια μέρα στεκόταν έτσι ακριβώς, κοιτάζοντας τον ήλιο, κι όταν πήγε σπίτι έγραψε ΑΥΤΟ!
ΥΓ Δεν είναι από το YouTube. Δεν είναι από το RadioBlog. Είναι από τη δική μου δισκοθήκη!
Για μένα χτυπάει, για σένα χτυπάει για όλο τον κόσμο που στο άκουσμά της ξεπουλά τα δικαιώματά του γιατί νομίζει ότι η καμπάνα της ασφάλειας είναι προτιμότερη από τη δημοκρατία της προσωπικής ζωής.
Καταρχάς πεθαίνω με τον τρόπο που απαντάς στα σχόλια, πεθαίνω σου λέω:) Κατά δεύτερον, γιατί ενώ εγώ ακούω τις καμπάνες συνέχεια, οι διπλανοί μου μιλάνε κανονικά στο τηλέφωνο, προχωράνε, τρώνε και το βασικότερο κοιμούνται σαν πουλάκια; ΓΙΑΤΙ;;; Αναπάντητο φιλοσοφικό ερώτημα...
EXOYN PESEI OI ASFALEIES KAI PAME GIA SHORTCIRCUIT LEME
H KYRIA EISAGGELEUS EKANE LEEI ARNHTIKH EISHGHSH GIA THN APOFYLAKISH TON APERGON PEINAS, TA KANALIA ANTI NA EXOYN KA8HMERINH ANATAPOKRISH APO TO NOSOKOMEIO KAI GIATROYS NA DIAVAZOYN IATRIKA ANAKOINO8ENTA PROTIMOYN NA ASXOLOYNTAI ME TA KAKOGOYSTA PAGKAKIA KAI TIS ASHMENIES NTAMITZANES TOY TATOIOY
Συκοφαντη,100.000 χρονια,όπως θα θυμαται και ο ημιαιμος,»κωλοκαιρε» «κωλοκαιρε» κάθε τετοια εποχη,ο χειμωνας μου δηλωσε ότι δεν ερχεται μεχρι να σκασετε.
Just you,όχι μονο δεν το εκανες μπαχαλο,αλλα το εβαλες στη σωστη πανανθρωπινη θεση του,εξω από πολιτικες ,καταθετοντας επισης και το αγγλικο κειμενο για οσους θελουν το κατι τις παραπανω.Που είναι η Παιδεια.Σ ευχαριστουμε.
Πανω από του Συκοφαντη τη σελιδα τρεχει μονιμως η φραση του Βενιαμιν Φραγκλινου:ο λαος ,που θυσιαζει την ελευθερια του για την ασφαλεια του δεν είναι αξιος ουτε για την ελευθερια ουτε για την ασφαλεια. Δεν εχει ουτε τη μια ουτε την άλλη συμπληρωνω,και να με συμπαθα ο αειμνηστος.
Αθεοφοβε παπά.
Η καλη μου krot ,που λατρευω να την πειραζω,σημαδευει συνηθως δυο μετρα κατω από την επιφανεια,όπως τωρα με τον Μπρεχτ,που φραση του χτυπαει στην καρδια του προβληματος.
Idaki μου,δεν είναι οι Ασφαλειες,είναι οι ασφαλειες.
Κερασια,καμπανα αν εισαι πλουσιος σημαινει Αστερας,Αστερια,Λαγονησι.Αν δεν εισαι,σημαινει Αγιος Αντωνιος-Αγιος Δημητριος.
Παρακαλουνται οσοι δεν την ακουσαν ή βαριακουν να απευθυνθουν στον mariosp.
Επισης,κατρουλου,εάν χτυπαει για έναν, προκειται σαφως για τον ιπποτη που παει σε λιγες μερες φανταρος.
Μωρη κωλογρια,αγαπη μου,πρεπει να παρεις χαπια αληχτα.
Απολλωνεια,τη χτυπαει ο παπάς.
anemodarmeni,atg,zaphod,ladybug,σκιες,Δειμος,Σεξ Πυρ-ή ένα από τα δυο-Σκιες,mariosp,ion,volkof ,όπως ειπε και η γνωστη αοιδος Αντζελα,ουδεις ασφαλτος.Χωμα ολοι.
Rocker,ο τυπος στη φωτογραφια επασχε από aids.Καθε μερα ανεβαινε σε έναν από τους φανοστατες εξω από τα ανακτορα στη Μαδριτη και στεκοταν αγναντευοντας τη δυση,μεχρι που να χαθει και το τελευταιο χρωμα από τον οριζοντα.Κι εγω,κοιταζα αυτόν και θαυμαζα την καρτερια και τη δυναμη του ανθρωπου για τη ζωη
45 σχόλια:
Ας φα(γωθούμε) λεία...
Brechtικόν.
Καλησπέρα σας.
Εγώ ακούω καμπάνες all the time. Φταίει αυτή η μέση ωτίτιδα που με ταλαιπωρεί...
Καλός και ο Χέμινγουεϊ, αλλά εγώ θα προτιμήσω το ρητό που λέγαμε στο Παν/μιο με ένα φιλαράκι:
"Κι όποιος θέλει ασφάλεια, ας γίνει ασφαλίτης".
Υ.Γ.: Ρε συ θείο, έχεις ταλέντο στις φωτογραφίες, στό 'παν;
krot,Μπερτολντ Χεμινγουεη για την ακριβεια...
Κουκλα,allmylife θες να πεις.
exiled,χμμμμ μου το ειπαν στην τελευταια εκθεση στη Βιεννη.
Copa καμπάνα
Τι θα γίνει βρε καιρέ μας θα ρίξεις κανά χιονάκι; Γενάρης είναι.
Βαρεθήκαμε το «Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα...και ασφάλεια»
Δεν είναι έτσι πάντα . Κάποιοι δεν άκουσαν τίποτα και ξύπνησαν σε κρατητήρια
Για μένα;
Δεν ρωτάω για ποιόν χτυπάει η καμπάνα.Το ξέρω οτι χτυπάει για μένα.
Έχω προηγούμενα με τον παπά.
Εγώ δεν την ακούω
kai otan xtupisei mi peis giati gia mena ...xamogela kai sfura giati oxi gia mena
kalimeres
Αν και οι περισσότεροι όταν καταλαβαίνουν πως χτυπάει γι' αυτούς είναι πλέον αργά. Για όλους κουδουνάει ρεεε!!!
love and kisses
zaphod
"No man is an island, entire of itself; every man is a piece of the continent, a part of the main. If a clod be washed away by the sea, Europe is the less, as well as if a promontory were, as well as if a manor of thy friend's or of thine own were: any man's death diminishes me, because I am involved in mankind, and therefore never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee".
John Donne (Devotions upon Emergent Occasions, Mediatation XVII, 1624 )
Τώρα, βέβαια, παίρνω το πολιτικό σχολιό σου και το κάνω λίγο υπαρξιακό μπάχαλο, αλλά η φωτό σου με πήγε μακρύτερα από τις πεζές κάμερες του Πολύδωρα. Συμπάθα με!
:)
Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.
μμμ, αμέσως να μου την πεις.
Το γνωρίζω! Αλλά εμένα μου θύμισε το ποστ, εκείνη την ιστορία του Μπρεχτ (επιμένω) που έλεγε "όταν κυνήγησαν τους ομοφυλλόφιλους, δεν νοιάστηκα, δεν ήμουν... κ.λπ. και όταν ήρθαν να πιάσουν εμένα δεν υπήρχε κανείς να με υπερασπιστεί".
Καλά μπορεί και να κάνω νοητικό άλμα, αλλά εμένα μου το θύμησε!
Καλημερα είπα; έχω ξυπνήσει ψιλοαναποδα σήμερα, σόρυ.
Και τί ακριβώς σημαίνει η καμπάνα;
Στου κουφού την πόρτα, πάρε την πόρτα και φύγε.
Στης κουφής (εμένα), επίσης!
Σταματήστε επιτέλους να χτυπάτε την καμπάνα!
Θα με ξυπνήσετε...
Εμένα πάλι μου θυμίσατε μια σκηνή από βιβλίο ή ταινία που εκατοντάδες πουλιά πέταγαν γύρω από μια καμπάνα η οποία χτυπούσε σαν δαιμονισμένη (από μόνη της; δεν θυμάμαι)
Αρχικά μου έρχεται η Παναγία των Παρισίων αλλά κάποιο άλλο έργο είναι. Μπορεί και όνειρο.
Πάντως totally scary έτσι όπως το σκέφτομαι και σε αυτό το συγκείμενο - εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες να ψάχνουν διέξοδο από την εκκωφαντική "μελωδία" της και να ξέρουν πως μπορεί ανά πάσα στιγμή να συνθλιβούν από τον τεράστιο όγκο της...
(τι συμβαίνει πάλι με τις Ασφάλειες δλδ; πάω να ενημερωθώ)
Καμπάνες και ξυπνητήρια χτυπάν πάντα για τους άλλους. Ποτέ για σένα. Άλλαξε πλευρό και σκεπάσου.
Ενημερώθηκα. Και τι κατάλαβα; Ακόμη ανατριχιάζω...
Ας κατεβάσει κάποιος την ασφάλεια!
Η ανασφάλεια πηγάζει από μέσα μας. Είναι αυτή που μας κλείνει στο καβούκι μας, μετατρέποντάς μας σε φοβισμένα εγωπαθή ανθρωπάκια. Λύση δεν είναι να σκάβεις όλο και πιο βαθιά να κρυφτείς, βγες και πάλεψε για ότι ΜΑΣ αξίζει.
Σεξ+Πύρ,
σε παρακαλώ, φίλε! Πιο σιγά...
"Κάποιοι διαβάζουν" κι αλλοι...κοιμούνται.
:)))
Για μένα;
Kairos,
Εγώ στάθηκα στη φωτογραφία, με τον τύπο που κοιτάζει τον ήλιο, και θυμήθηκα τον δικό σου, τον Ian, που μια μέρα στεκόταν έτσι ακριβώς, κοιτάζοντας τον ήλιο, κι όταν πήγε σπίτι έγραψε ΑΥΤΟ!
ΥΓ
Δεν είναι από το YouTube. Δεν είναι από το RadioBlog. Είναι από τη δική μου δισκοθήκη!
With my compliments.
Για μένα χτυπάει, για σένα χτυπάει για όλο τον κόσμο που στο άκουσμά της ξεπουλά τα δικαιώματά του γιατί νομίζει ότι η καμπάνα της ασφάλειας είναι προτιμότερη από τη δημοκρατία της προσωπικής ζωής.
Την άκουσα...
χτυπάει ρε γαμώτο;
Αν η καμπάνα χτυπάει για πολλούς τότε πρόκειται για φωτιά ή για κηδεία..
Το σωστό είναι "στου kung fu την πόρτα"
Έπεσε η ασφάλεια και απλώθηκε σκοτάδι.
υγ. Ρε καιρέ δεν μπορώ να ακούω από τώρα για καμπάνες.
ποτέ δεν θα ρωτούσα...
άσχετο:
-Ένας μέσος Βρετανός φωτογραφίζεται καθημερινά από τις Αρχές = 300φορές
σχετικό:
-Εργαζόμενοι στην Αγγλία που σνιφάρουν κοκάϊνη στη δουλειά = 3.000
εμ, έτσι ξεπερνιέται η τρομοκρατία; (της ασφάλειας)
Καταρχάς πεθαίνω με τον τρόπο που απαντάς στα σχόλια, πεθαίνω σου λέω:)
Κατά δεύτερον, γιατί ενώ εγώ ακούω τις καμπάνες συνέχεια, οι διπλανοί μου μιλάνε κανονικά στο τηλέφωνο, προχωράνε, τρώνε και το βασικότερο κοιμούνται σαν πουλάκια; ΓΙΑΤΙ;;; Αναπάντητο φιλοσοφικό ερώτημα...
Κατά το ... εσύ μπορεί να μην ενδιαφέρεσαι για τον Πόλεμο, αλλά ο Πόλεμος ενδιαφέρεται για σένα...
Καλημέρες....
Βολκώφ
Η Ασφάλεια προσπαθεί να περιορίσει τις απασφαλισμένες πνευματικές χειροβομβίδες
(ουαου!)
Αν και η ερώτηση που θα κάνω μοιάζει με το "Είσαι αληθινός μάγειρας;" θα την κάνω γιατί από τα σχόλια δεν έβγαλα άκρη. Είναι δικιά σας η φωτογραφία;
Κωλόγρια, αυτό εννοούσα κι εγώ με την ερώτηση πιο πάνω.
Την καμπάνα ποιός τη χτυπάει;
Καλησπέρα.
Μήπως οι περισσότεροι έχουμε "κουφαθεί" από τις καμπάνες...?
Μήπως...?
EXOYN PESEI OI ASFALEIES KAI PAME GIA SHORTCIRCUIT LEME
H KYRIA EISAGGELEUS EKANE LEEI ARNHTIKH EISHGHSH GIA THN APOFYLAKISH TON APERGON PEINAS,
TA KANALIA ANTI NA EXOYN KA8HMERINH ANATAPOKRISH APO TO NOSOKOMEIO KAI GIATROYS NA DIAVAZOYN IATRIKA ANAKOINO8ENTA
PROTIMOYN NA ASXOLOYNTAI ME TA KAKOGOYSTA PAGKAKIA KAI TIS ASHMENIES NTAMITZANES TOY TATOIOY
Συκοφαντη,100.000 χρονια,όπως θα θυμαται και ο ημιαιμος,»κωλοκαιρε» «κωλοκαιρε» κάθε τετοια εποχη,ο χειμωνας μου δηλωσε ότι δεν ερχεται μεχρι να σκασετε.
Just you,όχι μονο δεν το εκανες μπαχαλο,αλλα το εβαλες στη σωστη πανανθρωπινη θεση του,εξω από πολιτικες ,καταθετοντας επισης και το αγγλικο κειμενο για οσους θελουν το κατι τις παραπανω.Που είναι η Παιδεια.Σ ευχαριστουμε.
Πανω από του Συκοφαντη τη σελιδα τρεχει μονιμως η φραση του Βενιαμιν Φραγκλινου:ο λαος ,που θυσιαζει την ελευθερια του για την ασφαλεια του δεν είναι αξιος ουτε για την ελευθερια ουτε για την ασφαλεια.
Δεν εχει ουτε τη μια ουτε την άλλη συμπληρωνω,και να με συμπαθα ο αειμνηστος.
Αθεοφοβε παπά.
Η καλη μου krot ,που λατρευω να την πειραζω,σημαδευει συνηθως δυο μετρα κατω από την επιφανεια,όπως τωρα με τον Μπρεχτ,που φραση του χτυπαει στην καρδια του προβληματος.
Idaki μου,δεν είναι οι Ασφαλειες,είναι οι ασφαλειες.
Κερασια,καμπανα αν εισαι πλουσιος σημαινει Αστερας,Αστερια,Λαγονησι.Αν δεν εισαι,σημαινει Αγιος Αντωνιος-Αγιος Δημητριος.
Παρακαλουνται οσοι δεν την ακουσαν ή βαριακουν να απευθυνθουν στον mariosp.
Επισης,κατρουλου,εάν χτυπαει για έναν, προκειται σαφως για τον ιπποτη που παει σε λιγες μερες φανταρος.
Λουιζα μου,οι Εγγλεζοι φωτογραφιζονται μετα μανιας γιατι είναι τζαμπα.Και μονο 3000 σνιφαρουν,γιατι κοστιζει.
Μωρη κωλογρια,αγαπη μου,πρεπει να παρεις χαπια αληχτα.
Απολλωνεια,τη χτυπαει ο παπάς.
anemodarmeni,atg,zaphod,ladybug,σκιες,Δειμος,Σεξ Πυρ-ή ένα από τα δυο-Σκιες,mariosp,ion,volkof ,όπως ειπε και η γνωστη αοιδος Αντζελα,ουδεις ασφαλτος.Χωμα ολοι.
Αθηναιε,μαλιστα,ειμαι αληθινος μαγειρος.Ευχαριστω.
allmylife,allmylife.
Rocker,ο τυπος στη φωτογραφια επασχε από aids.Καθε μερα ανεβαινε σε έναν από τους φανοστατες εξω από τα ανακτορα στη Μαδριτη και στεκοταν αγναντευοντας τη δυση,μεχρι που να χαθει και το τελευταιο χρωμα από τον οριζοντα.Κι εγω,κοιταζα αυτόν και θαυμαζα την καρτερια και τη δυναμη του ανθρωπου για τη ζωη
Α8ηνα μου,τα καναλια δεν ειναι για να ενημερωνουν το λαο,ουτε για να παρεμβαινουν.Ειναι για να ψυχαγωγουν
dodos,τωρα μπορεις να κοιμηθεις.
Δημοσίευση σχολίου