Εγώ γέλασα τόσο πολύ χτες στις ειδήσεις που το έβλεπα που κόντεψα να πνιγώ απ'την οδοντόπαστα! (Έπλενα τα δόντια μου εκείνη την ώρα διότι πάντα στις ειδήσεις κάνω κάτι για μένα)
πρόλαβα και εγώ και έκανα εκπομπή για τα καθικάκια και την εθνική μας περιουσία καλώ όλους τους Έλληνες να πάρουν θέση γιατί το καθίκη της Μ. Αντουανέτας κόβει εισητήρια και της Φρειδερίκης όχι ε; Ακούστε και πείτε την γνώμη σας
Ναι αλλά δεν αποτελούν πολιτιστική μας κληρονομιά. Πώς να αποτελούν; Για εσάς μόνο το κλαρίνο και οι χουντοδεξιοί χοροί αποτελούν τέτοια κληρονομιά, κ. Βουλγαράκη. Αλλά μετά από έναν αιώνα στην Ελλάδα δεν είναι κληρονομιά μας; Προσωπική τους περιουσία; Τότε γιατί δεν υπάρχει ακόμα οίκος των Γλίξμπουργκ που να πιστοποιούν την παραδοσιακή ιδιοκτησία τους;
Χέστηκε η Φατμέ στο γελί τζαμί. Το μόνο που με τσαντίζει είναι πως θα μπορούσαμε ως δημόσιο να δαγκώσουμε τπτ αλλά όπως προείπαν βασιλομαζέματα διαβολοσκορπίσματα...
Ωπα,συντοφοι,μη συνεχισετε μισο λεπτο το αρπαγμα,υπαρχει παρεξηγηση.Υπομονη λιγη ωρα γιατι πηζω στη δουλεια,θα βαλω τα πραγματα στη θεση τους.Βρε τι τραβαμε κι εμεις οι νυχτοβιοι.
Μωρέ μια χαρά τα λέει η Βασίλω άσε που άμα την τινάξεις τη φλοκάτη μπορεί να πέσει και καμιά ολόκληρη του βασιλέα (παναγιά μου ξύνομαι) από μέσα. Ξέρεις τι είναι να έχεις δίπλα από τα κέρατα και τις ελαφοκεφαλές κορνιζαρισμένη την τρίχα του βασιλέως;
Καπταν Γιώργη εγώ πάντως πάω για ύπνο υπό τους ήχους του Πετρολούκα Χαλκιά! Τους ήχους που χόρευε ο Μακρυγιάννης και ο Κολοκοτρώνης. :) Ες αύριον, και -αν έχει σημασία- είναι η πρώτη φορά που δεν συμφωνώ με τον Δείμο, τα κείμενα του οποίου τα έχω διαβάσει όλα. Απορώ, όμως, ακριβώς επειδή τον διαβάζω.
Συντροφοι στη μπλογκοσφαιρα,ειμαι σιγουρος οτι και οι δυο ξεσηκωνεστε εξ ισου με τα κλαρινα μολις πιειτε και δυο ποτηρια παρα πανω,ισως και χωρις.Ο συντροφος Δειμος ξεχυνει τον πονο του πολιτισμενου,που στερειται ενος πολιτισμου και μιας ιστοριας-μιας υπαρξης παραπανω δηλαδη-εξ αιτιας της απατρωσυνης-ετσι ακριβως-που την επικεντρωνει σε μια παραταξη.Ο συντροφος καπετανιος ειμαι σιγουρος οτι υπερασπιζεται τον ιδιο πολιτισμο,την ιδια χωρα,την ιδια ιστορια.Συντροφοι,ολες οι παραταξεις πουλανε εξ ισου την Ελλαδα και ο,τι ειναι η ιστορια της.Εξ ισου.Κι εσεις πονατε εξ ισου γιαυτο.Εμεις ποναμε εξ ισου.Ολοι οσοι αγαπαμε αυτον τον τοπο ΑΔΟΛΑ.Να στε καλα.
herinna,μιλαμε για μουνοτριχα,με το συμπαθειο κι ολας.
Καπετανιε,καλημερα,καλα;Στο σπιτι ολα ενταξει;Η Γιδα ειναι στη θεση της,για τα αλλα δεν ξερω,γιατι δεν παταω απο κεινα τα μερη.Εχουν γινει στριμοκωλα και αντιπαθητικα,δυστυχως.Ουτε ενα ουζαδικο της προκοπης.Δεν κανεις καμια βολτα;
Λοιπόν, ίσως το σχόλιό μου να περιέχει δήγμα (τι σκύλος είμαι στο κάτω κάτω) ειρωνικό που δεν είναι στις προθέσεις μου. 'Απατρωσύνη' αποδίδω κι εγώ σ' ένα πολιτικό κατεστημένο που γεννήθηκε ως Αγγλικό, Γαλλικό και Ρώσσικο για να μετεξελιχθεί σε Αμερικάνικο, Γερμανικό και Ρώσσικο. Την αποδίδω στον ίδιο βαθμό και στο δικό του δημιούργημα, τη χούντα, που αν δεν μεσολαβούσε, το σύστημα αυτή τη στιγμή θα ήταν διαφορετικό με τις ανακατατάξεις που φαινόντουσαν να το διαλύουν τη δεκαετία του '60. Η χούντα τους διέσωσε και επανόρθωσε την 'απαξίωση' στην οποία είχαν περιπέσει από μόνοι τους.
Αλλά, μου φαίνεται περίεργο γιατί το τσάμικο του Παπανδρέου είναι δημοκρατικό και του ...Παττακού φασιστικό... Γιατί κάποιοι φίλοι εδώ χειροκροτούν πολιτισμένα το πνευματικό έργο του Ζαμπέτα που το χειροκροτούσε απολίτιστα και η Δέσποινα του αρχιχουνταίου. (αυτά δεν αφορούν στον Δείμο)
Εγώ περιμένω (μην πω ότι απαιτώ) από τους ευρείς στο πνεύμα Δείμους -εκπαιδευτικούς- να αναδείξουν τις αξίες του πολιτισμού που κώδικές του μεταφέρονται χιλιάδες χρόνια τώρα στη λαϊκή παράδοση με τα τραγούδια και τους χορούς. Αν θέλουν, βεβαίως. Και αν πιστεύουν το ίδιο. Για να μη γίνουν και τα παιδιά μας είτε βορά στους εθνικομαλάκες του σλόγκαν Πατρις-Θρησκεία-Οικογένεια ούτε βορά στην ισοπέδωση των πατροπαράδοτων αξιών που επιβάλλει η 'παγκοσμιοποίηση'. Αυτά, με σεβασμό στον Δείμο των κειμένων του. Συγνώμη
Καιρέ μου ναι, παρασύρθηκα στο γένος. Ίδια η αξία πάντως. Ημίαιμε, έχω πάρει χαμπάρι πως όσο περισσότερο μιλάμε για πατρίδα, παράδοση κλπ τόσο χειρότερα τα κάνουμε. Εγώ θα έλεγα να γίνει ο τρόπος της ζωής μας τέτοιος που να μην επιδέχεται αμφισβήτηση ούτε το ποιοί είμαστε ούτε το από που ερχόμαστε, πως υπάρχουμε και που πάμε. Χωρίς λόγια, χωρίς άλλες αποδείξεις, χωρίς δηλώσεις. Θα μπορούσε να είναι τόσο απλό. Δεν είναι όμως και με στενοχωρεί πολύ.
Το κιλιμάκι στο φόντο εκποιήθηκε κι αυτό; Αναρωτιέμαι... Τι σχέση έχουν τα κακάκια του De -και καλά- Grecia με την πολιτιστική κληρονομιά μας; Περαν του ότι εμείς αγοράσαμε την καθίστρα..
Με την άδεια του οικοδεσπότη, Ελένη μου τότε δεν θα είχαμε και λόγο συζήτησης..., μη σου πω και ύπαρξης :) Φαντάζεσαι τραγούδι με μία μόνο νότα; Το 'ταξίδι' άλλοτε είναι στενάχωρο και άλλοτε ευχάριστο. Αν φουντάραμε μόνιμα στην Ιθάκη θα χάναμε το νόημα της ζωής μας. Οι οροι 'πατρίδα' και 'παράδοση' επιδέχονται πολλές ερμηνείες εξηγήσιμες και παρεξηγήσιμες. Το να τις παραδίνουμε, όμως, σώνει και καλά, σε ό,τι πιό σκάρτο έχει βγάλει η ελληνική κοινωνία, νομίζω ότι υποτιμά το σύνολό της. Να μη στενοχωριέσαι. Να νοιώθεις καλά που είμαστε εδώ και τα συζητάμε. Κι αν, καμμιά φορά 'ψιλοτρακέρνουμε', λαμαρίνες είναι οι ρημάδες, μην το παίρνουμε κατάκαρδα... :)))
ekpoieitai h perioysia toy laoy ki ...ymeis adeite...ntroph sas...ta ashmika mas ta rakopothra,ta ayga me to euniko s΄ymbolo,h anaphrikh ths giagias ....
38 σχόλια:
Και ...ανεκτίμητη! :)
Να μαντέψω τον κουμπάρο του Χρίστου και της Βασιλικής;
Του Κουτρούλη ο γάμος!
Να ρωτήσω με την ευκαιρία,
η Μαυρη Γίδα υπάρχει ακόμη στο Τουρκολίμανο; Η Μαριγώ στη Φρεαττίδα έξω από το ευαγές ίδρυμα του οποίου υπήρξα ερόφιμος;
Στο καλάθι μπορείτε να δείτε τις δάφνες του παρελθόντος. Τις θέλουν για να κάνουν φακές.
Εγώ γέλασα τόσο πολύ χτες στις ειδήσεις που το έβλεπα που κόντεψα να πνιγώ απ'την οδοντόπαστα! (Έπλενα τα δόντια μου εκείνη την ώρα διότι πάντα στις ειδήσεις κάνω κάτι για μένα)
εγώ πάντως βλέπω 2 καρέκλες και 4 ποτήρια. Κάτι συμβαίνει..
χαχαχαχάαα
εισ' ωραίος:)))))))
Την καλημέρα μου!
Φτώχεια καταραμένη.
Βασιλομαζόματα διαολοσκορπίσματα.
Πρόλαβα και πήρα το καθικάκι που ο Κοκός έκανε τα κακούλια του μικρός ,το χρυσό μου!
κι' έκαναν το κρασί νερό...
Χεχεχε Σωραίος δε μπέστ...
πρόλαβα και εγώ και έκανα εκπομπή για τα καθικάκια και την εθνική μας περιουσία καλώ όλους τους Έλληνες να πάρουν θέση γιατί το καθίκη της Μ. Αντουανέτας κόβει εισητήρια και της Φρειδερίκης όχι ε;
Ακούστε και πείτε την γνώμη σας
Συγχίστηκα δεν μπορώ. Πρέπει ν' αποκτήσω μια φλυτζάνα με χερούλι κάποτε! παω να φτιάξω καφέ συγχίστηκα λέω.
και κειν' η κουρελού που στειλ' η Βασίλω στο Βασιλέα γιατί δεν την
'βγαλαν στους Χριστου' ς... αφού 'χε 'μπει στου παλατ' έχει αξαά!
Ναι αλλά δεν αποτελούν πολιτιστική μας κληρονομιά. Πώς να αποτελούν; Για εσάς μόνο το κλαρίνο και οι χουντοδεξιοί χοροί αποτελούν τέτοια κληρονομιά, κ. Βουλγαράκη. Αλλά μετά από έναν αιώνα στην Ελλάδα δεν είναι κληρονομιά μας; Προσωπική τους περιουσία; Τότε γιατί δεν υπάρχει ακόμα οίκος των Γλίξμπουργκ που να πιστοποιούν την παραδοσιακή ιδιοκτησία τους;
Χέστηκε η Φατμέ στο γελί τζαμί. Το μόνο που με τσαντίζει είναι πως θα μπορούσαμε ως δημόσιο να δαγκώσουμε τπτ αλλά όπως προείπαν βασιλομαζέματα διαβολοσκορπίσματα...
Τι του 'φταιξε το κλαρίνο του Δείμου;
Και από πότε οι κυκλικοί χοροί ορίστηκαν ως χουντοδεξιοί;
Άναυδος από την δημοκρατικότητά σας Δείμε!
(και μη βιαστεί κανείς να με κατατάξει... αλλά οι μόνοι που κατέγραψαν λεπτομερώς την ελληνική κληρονομιά των Γλύξμπουργκ ήταν οι χουνταίοι!)
Ωπα,συντοφοι,μη συνεχισετε μισο λεπτο το αρπαγμα,υπαρχει παρεξηγηση.Υπομονη λιγη ωρα γιατι πηζω στη δουλεια,θα βαλω τα πραγματα στη θεση τους.Βρε τι τραβαμε κι εμεις οι νυχτοβιοι.
Μωρέ μια χαρά τα λέει η Βασίλω άσε που άμα την τινάξεις τη φλοκάτη μπορεί να πέσει και καμιά ολόκληρη του βασιλέα (παναγιά μου ξύνομαι) από μέσα. Ξέρεις τι είναι να έχεις δίπλα από τα κέρατα και τις ελαφοκεφαλές κορνιζαρισμένη την τρίχα του βασιλέως;
ευτυχώς που έγραψα παρακάτω πως πρόκειται για τρίχα.
Καπταν Γιώργη εγώ πάντως πάω για ύπνο υπό τους ήχους του Πετρολούκα Χαλκιά!
Τους ήχους που χόρευε ο Μακρυγιάννης και ο Κολοκοτρώνης. :)
Ες αύριον, και -αν έχει σημασία- είναι η πρώτη φορά που δεν συμφωνώ με τον Δείμο, τα κείμενα του οποίου τα έχω διαβάσει όλα. Απορώ, όμως, ακριβώς επειδή τον διαβάζω.
Συντροφοι στη μπλογκοσφαιρα,ειμαι σιγουρος οτι και οι δυο ξεσηκωνεστε εξ ισου με τα κλαρινα μολις πιειτε και δυο ποτηρια παρα πανω,ισως και χωρις.Ο συντροφος Δειμος ξεχυνει τον πονο του πολιτισμενου,που στερειται ενος πολιτισμου και μιας ιστοριας-μιας υπαρξης παραπανω δηλαδη-εξ αιτιας της απατρωσυνης-ετσι ακριβως-που την επικεντρωνει σε μια παραταξη.Ο συντροφος καπετανιος ειμαι σιγουρος οτι υπερασπιζεται τον ιδιο πολιτισμο,την ιδια χωρα,την ιδια ιστορια.Συντροφοι,ολες οι παραταξεις πουλανε εξ ισου την Ελλαδα και ο,τι ειναι η ιστορια της.Εξ ισου.Κι εσεις πονατε εξ ισου γιαυτο.Εμεις ποναμε εξ ισου.Ολοι οσοι αγαπαμε αυτον τον τοπο ΑΔΟΛΑ.Να στε καλα.
gutenberg,για τα παλικαρια.
Μωρη κωλογρια,αγαπη μου,μηπως βαζετε πολλη;
Κατρουλη,αν εχεις ακουσει " στο ορθιο".
lady,το χαβιαρι μαυρο,το κρασι παλιο,το τυρι μουχλιασμενο.
Συκοφαντη δεν παιζεσαι απο κεφι
allmylife,allmylife.
herinna μου,ποτε γιορταζεις;
marie,αδαμοπουλοπουλος.
kyriayf,συρι να τσ πεις τα.
Αθεοφοβε κοπρολαγνε.
zaphod,δημοσιο;Χααααααχαχαχααααα.
herinna,μιλαμε για μουνοτριχα,με το συμπαθειο κι ολας.
Καπετανιε,καλημερα,καλα;Στο σπιτι ολα ενταξει;Η Γιδα ειναι στη θεση της,για τα αλλα δεν ξερω,γιατι δεν παταω απο κεινα τα μερη.Εχουν γινει στριμοκωλα και αντιπαθητικα,δυστυχως.Ουτε ενα ουζαδικο της προκοπης.Δεν κανεις καμια βολτα;
χμμμ...one κράσσος stand. why not??
Λοιπόν, ίσως το σχόλιό μου να περιέχει δήγμα (τι σκύλος είμαι στο κάτω κάτω) ειρωνικό που δεν είναι στις προθέσεις μου.
'Απατρωσύνη' αποδίδω κι εγώ σ' ένα πολιτικό κατεστημένο που γεννήθηκε ως Αγγλικό, Γαλλικό και Ρώσσικο για να μετεξελιχθεί σε Αμερικάνικο, Γερμανικό και Ρώσσικο. Την αποδίδω στον ίδιο βαθμό και στο δικό του δημιούργημα, τη χούντα, που αν δεν μεσολαβούσε, το σύστημα αυτή τη στιγμή θα ήταν διαφορετικό με τις ανακατατάξεις που φαινόντουσαν να το διαλύουν τη δεκαετία του '60. Η χούντα τους διέσωσε και επανόρθωσε την 'απαξίωση' στην οποία είχαν περιπέσει από μόνοι τους.
Αλλά, μου φαίνεται περίεργο γιατί το τσάμικο του Παπανδρέου είναι δημοκρατικό και του ...Παττακού φασιστικό... Γιατί κάποιοι φίλοι εδώ χειροκροτούν πολιτισμένα το πνευματικό έργο του Ζαμπέτα που το χειροκροτούσε απολίτιστα και η Δέσποινα του αρχιχουνταίου. (αυτά δεν αφορούν στον Δείμο)
Εγώ περιμένω (μην πω ότι απαιτώ) από τους ευρείς στο πνεύμα Δείμους -εκπαιδευτικούς- να αναδείξουν τις αξίες του πολιτισμού που κώδικές του μεταφέρονται χιλιάδες χρόνια τώρα στη λαϊκή παράδοση με τα τραγούδια και τους χορούς.
Αν θέλουν, βεβαίως. Και αν πιστεύουν το ίδιο. Για να μη γίνουν και τα παιδιά μας είτε βορά στους εθνικομαλάκες του σλόγκαν Πατρις-Θρησκεία-Οικογένεια ούτε βορά στην ισοπέδωση των πατροπαράδοτων αξιών που επιβάλλει η 'παγκοσμιοποίηση'.
Αυτά, με σεβασμό στον Δείμο των κειμένων του.
Συγνώμη
για το σεντόνι και το ύφος του προηγούμενου σχολίου.
Καλημέρα!
Για όποιον ενδιαφέρεται …πωλείται faberje αυγό δίκροκο από την προσωπική μου συλλογή με αυγά κάτω Μαγούλας . Τιμή εκκίνησης 3 €
Καιρέ μου ναι, παρασύρθηκα στο γένος. Ίδια η αξία πάντως.
Ημίαιμε, έχω πάρει χαμπάρι πως όσο περισσότερο μιλάμε για πατρίδα, παράδοση κλπ τόσο χειρότερα τα κάνουμε. Εγώ θα έλεγα να γίνει ο τρόπος της ζωής μας τέτοιος που να μην επιδέχεται αμφισβήτηση ούτε το ποιοί είμαστε ούτε το από που ερχόμαστε, πως υπάρχουμε και που πάμε. Χωρίς λόγια, χωρίς άλλες αποδείξεις, χωρίς δηλώσεις. Θα μπορούσε να είναι τόσο απλό. Δεν είναι όμως και με στενοχωρεί πολύ.
Το κιλιμάκι στο φόντο εκποιήθηκε κι αυτό;
Αναρωτιέμαι... Τι σχέση έχουν τα κακάκια του De -και καλά- Grecia με την πολιτιστική κληρονομιά μας; Περαν του ότι εμείς αγοράσαμε την καθίστρα..
Με την άδεια του οικοδεσπότη,
Ελένη μου τότε δεν θα είχαμε και λόγο συζήτησης..., μη σου πω και ύπαρξης :)
Φαντάζεσαι τραγούδι με μία μόνο νότα;
Το 'ταξίδι' άλλοτε είναι στενάχωρο και άλλοτε ευχάριστο. Αν φουντάραμε μόνιμα στην Ιθάκη θα χάναμε το νόημα της ζωής μας.
Οι οροι 'πατρίδα' και 'παράδοση' επιδέχονται πολλές ερμηνείες εξηγήσιμες και παρεξηγήσιμες.
Το να τις παραδίνουμε, όμως, σώνει και καλά, σε ό,τι πιό σκάρτο έχει βγάλει η ελληνική κοινωνία, νομίζω ότι υποτιμά το σύνολό της.
Να μη στενοχωριέσαι. Να νοιώθεις καλά που είμαστε εδώ και τα συζητάμε.
Κι αν, καμμιά φορά 'ψιλοτρακέρνουμε', λαμαρίνες είναι οι ρημάδες, μην το παίρνουμε κατάκαρδα... :)))
Το κανατάκι πόσο το δίνετε;
ekpoieitai h perioysia toy laoy ki ...ymeis adeite...ntroph sas...ta ashmika mas ta rakopothra,ta ayga me to euniko s΄ymbolo,h anaphrikh ths giagias ....
...σταυρώσαντες δέ αυτόν διεμερίσαντο τα ιμάτια αυτού, βαλόντες κλήρον...
αυτόν=τον Λαόν...
Χρίστους κράις(t) !! (Jecus Christ )
Σπεύσατε λοιπόν....
Την καλησπέρα μου...
Βολκώφ
Τόση πολλή δημοκρασία- ζαλίστηκα...
Και η Μαριγώ στη θέση της είναι και τηγανίζει ψαράκια που τα τιμά η Ντόλλυ, από καιρού εις καιρόν με καλή παρέα.
(καλή θεωρείται η παρέα που καθαρίζει τα ψαράκια για να τα τρώει η Ντόλλυ)
Δημοσίευση σχολίου