Κάποιες φορές είναι και κάποιοι μεγάλοι που σπρώχνουν τα πράγματα προς κάτι που σήμερα φαντάζει παράλογο και αυτοί οι μεγάλοι, ακριβώς επειδή δεν είναι παιδιά, είναι ηρωικότεροι.
Υ.Γ. Ώστε ξέρουμε κι από κρασιά; Θα σας φτιάξει ο μάγειρας εσάς του καπετάνιους της μπλογκόσφαιρας, στο επόμενό του ποστ...
To αφιερώνω στα παιδιά της Αβάνας... Στους φιμωμένους δημοσιογράφους της Κούβας... Στις τρομαγμένες αδελφές της Κούβας... Στους αγνοούμενους που εξαφανίζει ο Στάλιν με τις λάτιν δημόσιες σχέσεις... Και περιμένουμε...
Άοκνοι και αφανείς (συχνά καταφρονεμένοι) εργάτες της αύριον...
Και κάτι από τα παλιά μου τα κιτάπια...
"Από αλλού θα ξεπηδήσει η φλόγα. Όχι από τα ηχηρά και τα πολυδιαφημιζόμενα. Από τα ταπεινά μάλλον, από αυτά που εργάζονται στη νύχτα και στη σιωπή. Τα αστέρια που γεννιούνται μέσα από το πιο βαθύ σκοτάδι, αυτά και κρατούν την υπόσχεση της πυρκαγιάς".
Να σου πω κάτι. Είμαι γλυκομίλητη είπαμε μαζί σου αλλά το'χεις γαμήσει το θέμα. Δε βλέπω τα γαμημένα τα βιντεάκια. Θέλεις να σηκωθώ έτσι όπως είμαι και να πάω μέσα και να πιάσω εκείνο το σαφράκι το αντιπαθητικό το αγενέστατο που μας έκοψε το utube και το myspace το κωλοπατσαβούρι το αγάμητο και να του χτυπάω το κεφάλι στη γωνία του γραφείου του; Αυτό θες;
Τώρα να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια, φεύγω σε μισή ώρα για Σύρο. Παίζει στο Απόλλων ο δεκατετράχρονος rocker της οικογένειας... να μη σου πω ότι συγκινήιηκα με το post σου.
Συγνώμη για την κάπως άσχετη παρέμβαση, αλλά, αν ενδιαφέρεστε για το 15χρονο παιδί που μας εβαλε τα γυαλιά στο Σικάγο, βρήκα ενα link για το video (καμία αναφορά σε αυτό από άλλες σελίδες δεν δουλεύει). Δυστυχώς (ή και ευτυχώς) προλογίζεται από μια πολύ "αστεία" παρουσιάστρια. Μήν τρομάξετε από το πρώτο μερος της ομιλίας της. Η μικρή δεν πρέπει να είναι ψωνάρα. Πιθανώς να ήταν ένα πανέξυπνο κόλπο για να περάσει το κείμενο.
Σχόλιο για το τραγούδι και την εποχή: Έχω ένα βιβλίο των εκδόσεων "Παρατηρητής", με την ονομασία "η επόμενη ημέρα". Εκδόθηκε στα 1990. Είναι γεμάτο από άρθρα για την επόμενη ημέρα μετά την πτώση του σοσιαλισμού. Φαίνεται πλέον αφελής η αισιοδοξία της εποχής. Είχε έρθει και ο Φουκουγιάμα και συνέγραψε το περίφημο βιβλίο. Τα φέρετρα του Ιράκ δεν ήταν τότε ορατά.
Για τα παιδιά, δεν έχω διαβάσει καμμία σοβαρή ανάλυση από τη μεριά τους. Κανένας τους δε διαβάζει; Με τέτοια δυναμική, θα έπρεπε να είχανε ξεσηκώσει όλη τη χώρα. Αλλά τα συνθήματά τους είναι γηπεδικά. Κρίμα.
Εγώ Χριστό δεν κατάλαβα, αφού δεν "φορτώνω" τα βιντεάκια σας, αλλά για να το λέτε εσείς κάτι καλό θα είναι, και εν πάσει περιπτώσει καλησπέρα και καλό σαββατοκύριακο! :))))
Diva,απολυτως καμμία κι ας στενοχωρηθει ο φιλος μου ο Συκοφαντης..
Αθηναιηε,το σεβομαι,αλλα δεν ειμαι φιλος των συγκρισεων.Καθε πραγμα εχει την αξια του.Οσο για τα κρασια,μας αρεσει να πινουμε πολυ ωραια πραγματα.Χωρις να λεμε οχι και στις κολωνιες σε περιπτωση αναγκης...
Ομορφη,γραψε μας για εκεινες τις μερες σου.
Αντρα του γυφτομαχαλα,σ αγαπαω,συμφωνω για τις ακροτητες,αλλα θα υπερασπιστω τη σημερινη ζωη των Κουβανων σε πολλα επιπεδα,και την ανατροπη του Μπατιστα.Και εναντιον της αρπαχτικοτητας του μεγαλογειτονα,με το απανθρωπο μοντελο του.Και εχω ζησει στην Αμερικη.
Παντοτε αφανεις,συχνα και σφαγμενοι,ειναι οι πρωτεργατες Θεοδοση.
Μωρη,αγαπαρα μου,ναι.Αυτο θελω.Και να του γμ την πτν την ξκλρ, που τον πτγ γμτπνγτ.Και οσο συνεχιζεις τα γλυκολογα τοσο εγω θα ριχνω βιντεα.Βαλε ADSL γλυκεια μου.Δεν κοστιζει.
dimitri,να μου φιλησεις την πλατεια και τον Ψευτη στο λιμανι,ο Μπαϊλας το κλεισε το μαγαζι,αλλα παιζει ακομα την κιθαρα του,ααααχ τι μου κανεις με το γιο σου.
allmylife,Παλλας,Γουντστοκ 1970.
Μαντισσα,θα το βρω...
Απολλωνια,υπομονη..))
leon,τα παιδια ειναι μαντραχαλοι αγορι μου.Σαν κι εμας...
ladybag,απο σοφια πασχουν,αλλα η σοφια ειναι το προνομιο του μεγαλου.Η δυναμη ειναι του μικρου.
Μπιζου,κι ε4μεις τις αλεπουδες.
aids myth,η μικρη ειναι το μαγνητοφωνο των γονιων της.Δε χρειαζεται και πολυ μυαλο για να το δεις αυτο οταν τη βλεπεις να μιλαει.Αλλα ολα αυτα που ειπε ειναι ενα μονοπαντο μερος της αληθειας,που θα το βρεις και στην ιστοσελιδα της Υπατειας στο διαδικτυο και που δεν ειναι τιποτε καινουργιο για οσους εχουν διαβασει λιγη ιστορια περα απο το σχολειο.Αλλα,με τοσο φανατισμο δοσμενη,που χανει την αξια της αληθειας και της ιστοριας και γινεται αναρθρη κραυγη και προπαγανδα.Συγνωμη,τωρα το μαθατε οτι οι χριστιανοι σφαξαν τους ειδωλολατρες;
Εξοριστε.Το βιβλιο νομιζε οτι θα χτισουν τη Νεα Υορκη στο Βερολινο τοτε!Οσο για τα παιδια,ποτε και σε καμια ιστορικη στιγμη δεν εγραψαν τιποτε και δεν ειχαν ποτε τιποτε περισσοτερο απο τη δυναμη της νιοτης τους.Αυτο μερικες φορες ηταν αρκετο για να βλεπουν μακρυτερα.
just you,μην εχεις τοση εμπιστοσυνη.Λεμε και μαλακιες...
@o kairos Το θέμα δεν είναι το πόσο προτότυπα είναι αυτά που είπε, αλλά το μέρος που τόλμησε να τα πει. Αυτό το άρθρο στο βήμα λέει κάποια πράγματα για τηνζωή της http://www.tovima.gr/print_article.php?e=B&f=14469&m=A40&aa=1 Στ'αλήθεια πιστεύεις οτι αυτά που λέει είναι κοινός τόπος για τους έλληνες? (μιλάω φυσικά για το 2ο μισό της ομιλίας) Εσύ θα τα έλεγες αυτά, μπροστά σ'αυτό το κοινό? ΟΚ υπάρχει και η περίπτωση να είναι ένα φανατισμένο παιδάκι, αλλά αν δεν είναι? Αξίζει τον κόπο να το απορίπτεις έτσι εύκολα επειδή δεν είναι ένας πραγματικός "άνθρωπος του πνεύματος"?
Αυτό που με στενοχωρεί με τα παιδιά, της κάθε εποχής, είναι πως απ' αυτά βγαίνουν οι αυριανοί εξουσιαστές και οι υπέρμαχοι της κάθε λογής συντήρησης....
Εγώ δεν κατάλαβα τι ακριβώς ήθελε να περάσει στο ακροατήριο. ΗΘελε να τους δειξει ποια ειναι ή να μυησει τον κοσμο σε αυτα που θεωρει σωστα; Αν ήθελε να τους μεταφερει τα πιστευω της, το εκανε μάλλον άγαρμπα.
aids myth,αμαθία μεν θρασσος,λογισμος δε οκνον φερει,ειπε σοφα ο Αριστοτελης.Και δεν θα συγκρινω τι θα εκανα εγω με το τι κανει ενα παιδι γιατι θα το αδικησω.Δεν με ενοχλει το τι λεει ,με ενοχλει η αισθητικη της και ο αγενης τροπος που τα λεει.Με ενοχλει το θρασσος της αμαθειας,ενω εγω λατρευω το θαρρος της γνωμης.Και,οπως σου ειπα δες τη μικρη και θα διαπιστωσεις οτι παπαγαλιζει εναν φανατισμο που δεν ειναι καν δικος της.Δεν μ αρεσουν οι φανατισμοι κανενος δογματος.
νικο,τι ανιαρη που θα ηταν η ζωη αλλιως...
Περαστικε,αυτο ειδα κι εγω.
Ναι μωρε Δειμο.Ειτε εχουν δικιο ειτε αδικο.
herinna,οταν τα αντιμετωπιζεις με ντομπροσυνη ειδες πώς ανταποδιδουν;
Κάθε αλλαγή μόνο προς το καλό μπορεί να είναι. Ίσως όχι εκείνων που θέλουν το βόλεμα, ίσως όχι προς όφελος των πλουσίων ή των πολιτικών μας. Σίγουρα κάθε αλλαγή βοηθά την κοινωνία να μετασχηματιστεί και να προχωρήσει. Απλά θέλουμε εμείς να διδάσκουμε στη νεολαία τι να κάνει και πώς να το κάνει σαν κομματική καθοδήγηση σε ένα παράρτημα, σε ένα παραμάγαζο.
Συναδερφε,θα σου πω σε 15 μερες που θα βρισκομαι εκει..
Τιποτα,ο αναμερτητος πρωτος τον λιθον...))
ioeu,αααακριβως.
iro*, ***
Δειμο μου,ισως ειναι πιο αδολο απο τη μερια αυτων που την κριτικαρουν.Γιατι οταν μεγαλωνουμε πιστευουμε ακραδοντα στη δυναμη της λογικης και,κυριως,στην ταξη των πραγματων.Στην ησυχια.Στην ασφαλεια.Και δεν θυμομαστε ποτε ποσο δικιο ειχαμε οταν ειμασταν νεοι και μας ενοιαζε μονο το Δικιο.
36 σχόλια:
Καλημέρα, λοιπόν, μ' ένα δροσερό αεράκι αλλαγής. Καμία σχέση με την "πράσινη" έτσι? :ppp
Κάποιες φορές είναι και κάποιοι μεγάλοι που σπρώχνουν τα πράγματα προς κάτι που σήμερα φαντάζει παράλογο και αυτοί οι μεγάλοι, ακριβώς επειδή δεν είναι παιδιά, είναι ηρωικότεροι.
Υ.Γ. Ώστε ξέρουμε κι από κρασιά; Θα σας φτιάξει ο μάγειρας εσάς του καπετάνιους της μπλογκόσφαιρας, στο επόμενό του ποστ...
Potsdamer Platz, 1988
Potsdamer Platz, 1989
Ένα μικρό κρύο δώμα πολύ κοντά στο τοίχος. Τώρα σχεδόν όλα έχουν αλλάξει.
Καλημέρα
To αφιερώνω στα παιδιά της Αβάνας...
Στους φιμωμένους δημοσιογράφους της Κούβας...
Στις τρομαγμένες αδελφές της Κούβας...
Στους αγνοούμενους που εξαφανίζει ο Στάλιν με τις λάτιν δημόσιες σχέσεις...
Και περιμένουμε...
Άοκνοι και αφανείς (συχνά καταφρονεμένοι) εργάτες της αύριον...
Και κάτι από τα παλιά μου τα κιτάπια...
"Από αλλού θα ξεπηδήσει η φλόγα. Όχι από τα ηχηρά και τα πολυδιαφημιζόμενα. Από τα ταπεινά μάλλον, από αυτά που εργάζονται στη νύχτα και στη σιωπή. Τα αστέρια που γεννιούνται μέσα από το πιο βαθύ σκοτάδι, αυτά και κρατούν την υπόσχεση της πυρκαγιάς".
Καλη σου μέρα, φίλε
Βολκώφ
Να σου πω κάτι. Είμαι γλυκομίλητη είπαμε μαζί σου αλλά το'χεις γαμήσει το θέμα. Δε βλέπω τα γαμημένα τα βιντεάκια. Θέλεις να σηκωθώ έτσι όπως είμαι και να πάω μέσα και να πιάσω εκείνο το σαφράκι το αντιπαθητικό το αγενέστατο που μας έκοψε το utube και το myspace το κωλοπατσαβούρι το αγάμητο και να του χτυπάω το κεφάλι στη γωνία του γραφείου του; Αυτό θες;
Τώρα να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια, φεύγω σε μισή ώρα για Σύρο. Παίζει στο Απόλλων ο δεκατετράχρονος rocker της οικογένειας... να μη σου πω ότι συγκινήιηκα με το post σου.
όλα για αυτά!
αναπτήρας.
και κερί.
Που είναι;
:(
Mαζί τους
πάντα.
Γιατί
"τα παιδιά είναι παιδιά"
Σοφά παιδιά.
Συμφωνώ. Οι αλεπούδες αγαπάνε πολύ τα παιδιά!
Συγνώμη για την κάπως άσχετη παρέμβαση, αλλά, αν ενδιαφέρεστε για το 15χρονο παιδί που μας εβαλε τα γυαλιά στο Σικάγο, βρήκα ενα link για το video (καμία αναφορά σε αυτό από άλλες σελίδες δεν δουλεύει).
Δυστυχώς (ή και ευτυχώς) προλογίζεται από μια πολύ "αστεία" παρουσιάστρια.
Μήν τρομάξετε από το πρώτο μερος της ομιλίας της. Η μικρή δεν πρέπει να είναι ψωνάρα. Πιθανώς να ήταν ένα πανέξυπνο κόλπο για να περάσει το κείμενο.
Σχόλιο για το τραγούδι και την εποχή:
Έχω ένα βιβλίο των εκδόσεων "Παρατηρητής", με την ονομασία "η επόμενη ημέρα". Εκδόθηκε στα 1990. Είναι γεμάτο από άρθρα για την επόμενη ημέρα μετά την πτώση του σοσιαλισμού. Φαίνεται πλέον αφελής η αισιοδοξία της εποχής. Είχε έρθει και ο Φουκουγιάμα και συνέγραψε το περίφημο βιβλίο. Τα φέρετρα του Ιράκ δεν ήταν τότε ορατά.
Για τα παιδιά, δεν έχω διαβάσει καμμία σοβαρή ανάλυση από τη μεριά τους. Κανένας τους δε διαβάζει; Με τέτοια δυναμική, θα έπρεπε να είχανε ξεσηκώσει όλη τη χώρα. Αλλά τα συνθήματά τους είναι γηπεδικά. Κρίμα.
Εγώ Χριστό δεν κατάλαβα, αφού δεν "φορτώνω" τα βιντεάκια σας, αλλά για να το λέτε εσείς κάτι καλό θα είναι, και εν πάσει περιπτώσει καλησπέρα και καλό σαββατοκύριακο!
:))))
Diva,απολυτως καμμία κι ας στενοχωρηθει ο φιλος μου ο Συκοφαντης..
Αθηναιηε,το σεβομαι,αλλα δεν ειμαι φιλος των συγκρισεων.Καθε πραγμα εχει την αξια του.Οσο για τα κρασια,μας αρεσει να πινουμε πολυ ωραια πραγματα.Χωρις να λεμε οχι και στις κολωνιες σε περιπτωση αναγκης...
Ομορφη,γραψε μας για εκεινες τις μερες σου.
Αντρα του γυφτομαχαλα,σ αγαπαω,συμφωνω για τις ακροτητες,αλλα θα υπερασπιστω τη σημερινη ζωη των Κουβανων σε πολλα επιπεδα,και την ανατροπη του Μπατιστα.Και εναντιον της αρπαχτικοτητας του μεγαλογειτονα,με το απανθρωπο μοντελο του.Και εχω ζησει στην Αμερικη.
Παντοτε αφανεις,συχνα και σφαγμενοι,ειναι οι πρωτεργατες Θεοδοση.
Μωρη,αγαπαρα μου,ναι.Αυτο θελω.Και να του γμ την πτν την ξκλρ, που τον πτγ γμτπνγτ.Και οσο συνεχιζεις τα γλυκολογα τοσο εγω θα ριχνω βιντεα.Βαλε ADSL γλυκεια μου.Δεν κοστιζει.
dimitri,να μου φιλησεις την πλατεια και τον Ψευτη στο λιμανι,ο Μπαϊλας το κλεισε το μαγαζι,αλλα παιζει ακομα την κιθαρα του,ααααχ τι μου κανεις με το γιο σου.
allmylife,Παλλας,Γουντστοκ 1970.
Μαντισσα,θα το βρω...
Απολλωνια,υπομονη..))
leon,τα παιδια ειναι μαντραχαλοι αγορι μου.Σαν κι εμας...
ladybag,απο σοφια πασχουν,αλλα η σοφια ειναι το προνομιο του μεγαλου.Η δυναμη ειναι του μικρου.
Μπιζου,κι ε4μεις τις αλεπουδες.
aids myth,η μικρη ειναι το μαγνητοφωνο των γονιων της.Δε χρειαζεται και πολυ μυαλο για να το δεις αυτο οταν τη βλεπεις να μιλαει.Αλλα ολα αυτα που ειπε ειναι ενα μονοπαντο μερος της αληθειας,που θα το βρεις και στην ιστοσελιδα της Υπατειας στο διαδικτυο και που δεν ειναι τιποτε καινουργιο για οσους εχουν διαβασει λιγη ιστορια περα απο το σχολειο.Αλλα,με τοσο φανατισμο δοσμενη,που χανει την αξια της αληθειας και της ιστοριας και γινεται αναρθρη κραυγη και προπαγανδα.Συγνωμη,τωρα το μαθατε οτι οι χριστιανοι σφαξαν τους ειδωλολατρες;
Εξοριστε.Το βιβλιο νομιζε οτι θα χτισουν τη Νεα Υορκη στο Βερολινο τοτε!Οσο για τα παιδια,ποτε και σε καμια ιστορικη στιγμη δεν εγραψαν τιποτε και δεν ειχαν ποτε τιποτε περισσοτερο απο τη δυναμη της νιοτης τους.Αυτο μερικες φορες ηταν αρκετο για να βλεπουν μακρυτερα.
just you,μην εχεις τοση εμπιστοσυνη.Λεμε και μαλακιες...
Εμένα μου σπάνε ώρες-ώρες και τα αρχίδια (ίσως λόγω επαγγέλματος). Αλλά τι να τα κάνεις; Παιδιά είναι.
Στο σπρώξιμο και τον παλμό όμως, άφθαστα.
@o kairos Το θέμα δεν είναι το πόσο προτότυπα είναι αυτά που είπε, αλλά το μέρος που τόλμησε να τα πει.
Αυτό το άρθρο στο βήμα λέει κάποια πράγματα για τηνζωή της http://www.tovima.gr/print_article.php?e=B&f=14469&m=A40&aa=1
Στ'αλήθεια πιστεύεις οτι αυτά που λέει είναι κοινός τόπος για τους έλληνες? (μιλάω φυσικά για το 2ο μισό της ομιλίας)
Εσύ θα τα έλεγες αυτά, μπροστά σ'αυτό το κοινό?
ΟΚ υπάρχει και η περίπτωση να είναι ένα φανατισμένο παιδάκι, αλλά αν δεν είναι?
Αξίζει τον κόπο να το απορίπτεις έτσι εύκολα επειδή δεν είναι ένας πραγματικός "άνθρωπος του πνεύματος"?
Αυτό που με στενοχωρεί με τα παιδιά, της κάθε εποχής, είναι πως απ' αυτά βγαίνουν οι αυριανοί εξουσιαστές και οι υπέρμαχοι της κάθε λογής συντήρησης....
Εγώ δεν κατάλαβα τι ακριβώς ήθελε να περάσει στο ακροατήριο.
ΗΘελε να τους δειξει ποια ειναι ή να μυησει τον κοσμο σε αυτα που θεωρει σωστα;
Αν ήθελε να τους μεταφερει τα πιστευω της, το εκανε μάλλον άγαρμπα.
Στα παιδιά που όλα θέλουν να τα αλλάξουν.
Μαζί τους. Μπορεί να μην έχουν πείρα και γνώση αλλά έχουν υγιές ένστικτο κι αντίδραση που εμπιστεύομαι απόλυτα.
... μέχρι που μεγαλώνουν και, φευ, εκλογικεύονται.
aids myth,αμαθία μεν θρασσος,λογισμος δε οκνον φερει,ειπε σοφα ο Αριστοτελης.Και δεν θα συγκρινω τι θα εκανα εγω με το τι κανει ενα παιδι γιατι θα το αδικησω.Δεν με ενοχλει το τι λεει ,με ενοχλει η αισθητικη της και ο αγενης τροπος που τα λεει.Με ενοχλει το θρασσος της αμαθειας,ενω εγω λατρευω το θαρρος της γνωμης.Και,οπως σου ειπα δες τη μικρη και θα διαπιστωσεις οτι παπαγαλιζει εναν φανατισμο που δεν ειναι καν δικος της.Δεν μ αρεσουν οι φανατισμοι κανενος δογματος.
νικο,τι ανιαρη που θα ηταν η ζωη αλλιως...
Περαστικε,αυτο ειδα κι εγω.
Ναι μωρε Δειμο.Ειτε εχουν δικιο ειτε αδικο.
herinna,οταν τα αντιμετωπιζεις με ντομπροσυνη ειδες πώς ανταποδιδουν;
dodo,λογω εκλογων.
очень странный век...
Εγώ, πάντως, σχόλιο σε ποστ σου με τίτλο "παιδία" δεν ξανακάνω. Όποιος καεί με το χυλό...:))
σαν τ' αγριόχορτα κάποια απ' αυτά θα φυλάξουν το πιο καλά κρυμμένο μυστικό...
Δωστε φτερα στα παιδια αλλα αφηστε τα να μαθουν μονα τους να πετανε.. (Marquez) -κ μην τους τα κοβετε!!-*
Κάθε αλλαγή μόνο προς το καλό μπορεί να είναι. Ίσως όχι εκείνων που θέλουν το βόλεμα, ίσως όχι προς όφελος των πλουσίων ή των πολιτικών μας. Σίγουρα κάθε αλλαγή βοηθά την κοινωνία να μετασχηματιστεί και να προχωρήσει. Απλά θέλουμε εμείς να διδάσκουμε στη νεολαία τι να κάνει και πώς να το κάνει σαν κομματική καθοδήγηση σε ένα παράρτημα, σε ένα παραμάγαζο.
Συναδερφε,θα σου πω σε 15 μερες που θα βρισκομαι εκει..
Τιποτα,ο αναμερτητος πρωτος τον λιθον...))
ioeu,αααακριβως.
iro*, ***
Δειμο μου,ισως ειναι πιο αδολο απο τη μερια αυτων που την κριτικαρουν.Γιατι οταν μεγαλωνουμε πιστευουμε ακραδοντα στη δυναμη της λογικης και,κυριως,στην ταξη των πραγματων.Στην ησυχια.Στην ασφαλεια.Και δεν θυμομαστε ποτε ποσο δικιο ειχαμε οταν ειμασταν νεοι και μας ενοιαζε μονο το Δικιο.
καμιά φορά πηγαίνω στο ιντερνετ καφέ για να δω τα βιντεάκια. Πετυχαίνει και δεν στοιχίζει. καλά φεγγάρια.
Δεν θελω να πιστευω οτι ολοι οι μεγαλυτεροι πιστευουν "ακραδαντα" στη λογικη, την ταξη, την ησυχια κ την ασφαλεια...*
Ετοιμάζω ανάλογο post.
Καλό βράδυ
savra,και κοκκινα.Του ερωτα.
iro*,ολοι;Οχι ολοι.Οι πιο πολλοι,ομως.Ειναι φυσικο.
Ομορφη,προσμενουμε.
KAΛ ΔbIU BEK UMEET CBOU CTPAMMOCTU
KΑΘΕ ΑΙΩΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΞΕΝΙΕΣ ΤΟΥ.
Σε ποα γλωσσα τις εχει γιατρε;
Δημοσίευση σχολίου