Γι αυτό μας βάζει γρίφους ο Καιρός. Για να ανοίγουμε που και που κανένα λεξικό. Να 'σαι καλά ion. Μού 'ρθε ...αυθόρμητα (μετά τα μαθήματα ιστορίας!) :)
Εγώ πάλι δυσκολεύομαι να σας καταλάβω πάντα. Διαβάζω μερικές φορές και τα σχόλια και μπερδεύομαι περισσότερο. Που θα πάει; Θα το βρώ. Μ'αρέσει πολύ αυτή η διαδικασία.
Εγώ πάντως πιστεύω, πως ο ποιητής θέλει να πει πως το, χρησιμότατο, μάθημα ιστορίας που παρέδωσε στο προηγούμενο, συνεχίζεται. Σίγουρα ήταν ένα μικρό (υπό κλίμακα) μάθημα! Αν και τον ενόχλησα λίγο, θα επανέλθω με ιστορικά...
απειρωτα,σ αυτην δεν κινδυνευεις.Την εφτιαξαν Ναξιωτες.
ion,εχεις μεινει στο προηγουμενο,ε;Προχωρησαμε στην ελληνικη ιστορια..
καπετανιε,προτιμω να παω απο αποφραξη..
kyriayf,τι γλυκο πεταγμα.
iro*,η θεα ειναι τα ερειπια..
fuzzy,μ αρεσεις.
καπετανιε,θα δεις που δεν ειναι γριφος.Ασκηση ειναι..
siddhartha,να με ρωτας.Θα με βηθας να τα καταλαβαινω κι εγω..Το ονομα σου,ομως,μα ρτυραει μια παιδεια.Ή μια αναταση.
νικο,μεσα εισαι.Θελω να πω,οτι ανεβαινουμε τη ζωη και εκει που ανεβαινουμε υπαρχει ενα τελος ή ενα εμποδιο.Πώς το σκεφτεται κανεις.Ειναι η ιδια η ζωη αυτη η φωτογραφια.Ειναι τροφη για σκεψη.Καταλαβες τωρα,ε;Ποια ιστορια!Ο καθενας κρινει με τις δικες του ανησυχιες και σκεψεις.Σχεδον παντα.Κι αυτο ελπιζω να ειναι ενα μαθημα για σενα.Με αγαπη...
κατρουλη,ακριβως.Γιατι η σκαλα δεν ειναι μονο ανοδος.Ειναι και καθοδος.Κι αυτο δεν ειναι κατ αναγκη αρνητικο.
νικο,δεν ξερω καν αν ειχε αδερφη..
βρε αθεοφοβε,ο δασκαλος ηταν στουρναριΓια αδερφη δεν ξερω..
Δεν έμαθα τίποτε από τους ζωντανούς και οι νεκροί της ιστορίας έχουν υποστεί την αλλοίωση της ανάλυσης. Κατεβαίνω τα σκαλοπάτια- το ύψος με ζαλίζει. Βλέπω καλύτερα τα πάντα κάτω απ' το χώμα.
μάθημα? να διαλέξω την άγνοια, την έλλειψη γνώσης, εντελώς? ότι έμαθα τρικλοποδιά μου χει βάλει... σε όλους τους τομείς μέχρι τώρα.. αμάθεια πλήρη εύχομαι και ευελπιστώ κι ας ειναι και με λοβοτομή...
νικο,και η ζωη συχνα ακριβως ετσι δειχνει.Αλλα,εχω μερικες προτασεις,προχειρα: *φτανεις στην κορυφη και ξανακατεβαινεις τη σκαλα,αφου ειδες κι εμαθες τι ειναι εκει πανω *στεκεσαι στο τελευταιο σκαλι και αγναντευεις τον ωραιο ουρανο,προσεχοντας να μη σε ριξουν οι αλλοι,που ανεβαινουν *βλεπεις απο πριν το αδιεξοδο και δεν πας μεχρι εκει. *φτανεις στο τελος και φωναζεις ενα μαστορα να χτισει συνεχεια της σκαλας Ο καθενας αναλογα με τον χαρακτηρα του.
ladybag,μαθητης ειμαι.Και μαλιστα επιπολαιος.
lazinio,δεν πεφτει.Τη ριξανε.Για να περασει η Αθηνων-Κορινθου..
just you,τι σκασιαρχειο.Ολοκληρη εκθεση αφησες.
μαντροσκυλε,γιατι οχι,αναμεσα στα αλλα ανωτατα της χωρας.
1/ Ομολογώ ότι τόσο καιρό δεν είχα καταλάβει ότι λύναμε αινίγματα. 2/ Επίσης επειδή το έπαθα και στο ποστ του dodos, τελευταία μόλις δω εικόνα μου έρχεται τραγούδι εξ ου και το γνωστό, "κατεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές...κ.λ.π." Καλό σας μεσημέρι
Όσο πιο ψηλά ανεβαίνεις τόσο πιο μπλε γίνεται ο ουρανός. Αν ξεπεράσεις και το τελευταίο εμπόδιο (που είναι οφθαλμαπάτη, αφού βρίσκεται πιο πίσω στην πραγματικότητα) τότε ο ουρανός θα γίνει μαύρος.
Αγαπητε συνμπλογκερ, σε προσκαλω να παιξεις το νεο παιχνιδι με τιτλο "LIVING IN ATHENS".Να πεις δηλ. τη γνωμη σου για την Αθηνα και το πως ειναι να μενεις εδω. Για περισσοτερα εδω http://anisixos.blogspot.com/2007/03/living-in-athens.html
Παίρνοντας τη μαθηματική έννοια του όρου ( κατασκευάζω υπό κλίμακα ) θα σας πω ότι η συγκεκριμένη αν και με ζόρια βγάζει σε καθαρό ουρανό. Ελπίδα δηλαδή... πολύτιμη για όλους μας.
76 σχόλια:
Κι ελπίδα για τους ρομαντικούς;
Καιρέ, συγγνώμη.... Κλαψ, μέχρι να το γράψω είχες αλλάξει..... Χίλια συγγνώμη, και δεν μου αρέσει να διαγράφω comments... Αν θες καντο εσύ.
Όχου έχω αρχίσει να δυσκολεύομαι όλο ψάχνω κάτι έξυπνο να σου γράψω και όλο εκτός θέματος είμαι την τρέλα μου..
Δεν γράφω τίποτε!
έκθεση.
industrial,εγω συγνωμη,που το αλλαξα στος αερα.Και ελπιδα για τους ρομαντικους,αφου το βλεπεις ετσι..)))
βατραχω,η δικη σου εξυπναδα ειναι η μαγκια σου.
Ελενιτσα,με ενα σωρο θεματα.
Πάντα "υπό" καιρέ... Ποτέ "υπέρ" (μόνο λάθος "υπέρ" ["υπέρ πίστεως κλπ..."]), μόνο "υπό", από "υπό"... Αν-υπερ-θέτως!
Κύριε
Έμεινα έκπληκτος από το φάουλ που κάνατε σχολιάζοντας στο μπλογκ του Μάνου Αντώναρου.
Δεν έχω ξαναδεί δικό σας φάουλ, το παιχνίδι σας μέχρι τώρα μου φαινόταν άψογο.
Η στάση σας με προβληματίσε...
Θα την ανέβω, ελπίζοντας ότι δεν θα μού γίνει... πάθημα.
Απο το κεφαλόσκαλο θα έχει εξαιρετική θέα ,
και θα βουτήξουμε στο απέραντο γαλάζιο...
καλό ταξίδι!
Υπό κλίμακα; Γρουσουζιάααααα!!!
Μαθήματα Αμερικανικής Ιστορίας. Ταινία καλοφτιαγμένη και χρήσιμη.
Ion, αυτή είναι υποκλύσματα... :)
stairway to heaven...
Κι εγω τη θεα ηθελα να σχολιασω...
Καπου εκει στα ερειπια που συνωστιζονται στην κορυφη της κλιμακας, θα στριμωχτουμε να τη θαυμασουμε!!!***
ολη η ζωη μια διδασκαλια.
η αναλογια διαφερει.
καποιοι κατανοουν 1:1
αλλοι 1:10000
Ημίαιμε, χρειάστηκε ν' ανοίξω λεξικό και το εκλεισα απ' τα γέλια :)
Γι αυτό μας βάζει γρίφους ο Καιρός. Για να ανοίγουμε που και που κανένα λεξικό.
Να 'σαι καλά ion.
Μού 'ρθε ...αυθόρμητα (μετά τα μαθήματα ιστορίας!) :)
Εγώ πάλι δυσκολεύομαι να σας καταλάβω πάντα. Διαβάζω μερικές φορές και τα σχόλια και μπερδεύομαι περισσότερο. Που θα πάει; Θα το βρώ. Μ'αρέσει πολύ αυτή η διαδικασία.
Να 'σται πάντα καλά.
Εγώ πάντως πιστεύω, πως ο ποιητής θέλει να πει πως το, χρησιμότατο, μάθημα ιστορίας που παρέδωσε στο προηγούμενο, συνεχίζεται. Σίγουρα ήταν ένα μικρό (υπό κλίμακα) μάθημα! Αν και τον ενόχλησα λίγο, θα επανέλθω με ιστορικά...
ΛΑ μινόρε, καμιά φορά και ΡΕ..
γράψε λάθος, η ζωή ανάποδα παίζεται..
ΡΕ μινόρε, καμιά φορά και ΛΑ..
Ασχετο. Ποια ήταν η αδερφη του Καραγάτση;
Τα στουρνάρια τα έστειλε στην κορυφή της κλίμακας ο δάσκαλος και αντί για μάθημα έκατσε ύπό την κλίμακα στην σκιά!
Μήπως αυτό που έγραψες εννοούσες για «αδελφή»;
Οχι. Αυτή που έγραφε στο καιρο της Κυριακης.
dodo,την ανεβαινεις,θες δε θες..
marado,πολυ αισιοδοξο.ιγοτερο εποικοδομητικο..
απειρωτα,σ αυτην δεν κινδυνευεις.Την εφτιαξαν Ναξιωτες.
ion,εχεις μεινει στο προηγουμενο,ε;Προχωρησαμε στην ελληνικη ιστορια..
καπετανιε,προτιμω να παω απο αποφραξη..
kyriayf,τι γλυκο πεταγμα.
iro*,η θεα ειναι τα ερειπια..
fuzzy,μ αρεσεις.
καπετανιε,θα δεις που δεν ειναι γριφος.Ασκηση ειναι..
siddhartha,να με ρωτας.Θα με βηθας να τα καταλαβαινω κι εγω..Το ονομα σου,ομως,μα ρτυραει μια παιδεια.Ή μια αναταση.
νικο,μεσα εισαι.Θελω να πω,οτι ανεβαινουμε τη ζωη και εκει που ανεβαινουμε υπαρχει ενα τελος ή ενα εμποδιο.Πώς το σκεφτεται κανεις.Ειναι η ιδια η ζωη αυτη η φωτογραφια.Ειναι τροφη για σκεψη.Καταλαβες τωρα,ε;Ποια ιστορια!Ο καθενας κρινει με τις δικες του ανησυχιες και σκεψεις.Σχεδον παντα.Κι αυτο ελπιζω να ειναι ενα μαθημα για σενα.Με αγαπη...
κατρουλη,ακριβως.Γιατι η σκαλα δεν ειναι μονο ανοδος.Ειναι και καθοδος.Κι αυτο δεν ειναι κατ αναγκη αρνητικο.
νικο,δεν ξερω καν αν ειχε αδερφη..
βρε αθεοφοβε,ο δασκαλος ηταν στουρναριΓια αδερφη δεν ξερω..
Δεν έμαθα τίποτε από τους ζωντανούς
και οι νεκροί της ιστορίας
έχουν υποστεί την αλλοίωση
της ανάλυσης.
Κατεβαίνω τα σκαλοπάτια-
το ύψος με ζαλίζει.
Βλέπω καλύτερα τα πάντα
κάτω απ' το χώμα.
μαντη σοφε,ειναι που η αληθεια γραφεται στο χωμα.Οταν ειναι πια αργα για τους ζωντανους.
μάθημα? να διαλέξω την άγνοια, την έλλειψη γνώσης, εντελώς? ότι έμαθα τρικλοποδιά μου χει βάλει... σε όλους τους τομείς μέχρι τώρα.. αμάθεια πλήρη εύχομαι και ευελπιστώ κι ας ειναι και με λοβοτομή...
πολύ καλησπέρα σας αγαπητέ φίλε
mala tempora currunt
Η παιδεία δεν είναι ανάσταση?
Μόνο πως αυτή η σκάλα δείχνει να μη βγάζει πουθενά...
Καλημέρα Δάσκαλε.
κακιά σκάλα. δεν ξέρω που πέφτει αλλά ακούγετε πολύ τρομακτική.
Να κοιμηθούμε το γαλάζιο φως στα πέτρινα σκαλιά του Αυγούστου
Οδυσσέας Ελύτης, "Γέννηση της μέρας".
Αυτό μου ήρθε πρώτο στο μυαλό βλέποντας τη φωτογραφία και λέω να κάνω σκασιαρχείο από το μάθημα. Ελπίζω να με συγχωρήσετε...
Υπονοείτε ότι το ανώτατο σκαλί, που καταλήγει στο χάος, είναι τα ΑΕΙ μας;
Καιρέ μου πως σας φαίνεται η Χριστίνα*? Λεπτομέρειες μέσα. Την καλημέρα μου
δυο δυο τα σκαλιά θα ανέβω
κι όπως τραγουδά αγαπημένος μου φίλος:
θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό!
Ιιιιιιιιι!!! Νάξος είναι;;; Σ'αγαπώ:)))))))))))))))))))))))
paraxeno,ο,τι μας πληγωνει ειναι ο,τι δεν μαθαμε.
murplej,mores currunt..
siddhartha,ασυζητητι.
νικο,και η ζωη συχνα ακριβως ετσι δειχνει.Αλλα,εχω μερικες προτασεις,προχειρα:
*φτανεις στην κορυφη και ξανακατεβαινεις τη σκαλα,αφου ειδες κι εμαθες τι ειναι εκει πανω
*στεκεσαι στο τελευταιο σκαλι και αγναντευεις τον ωραιο ουρανο,προσεχοντας να μη σε ριξουν οι αλλοι,που ανεβαινουν
*βλεπεις απο πριν το αδιεξοδο και δεν πας μεχρι εκει.
*φτανεις στο τελος και φωναζεις ενα μαστορα να χτισει συνεχεια της σκαλας
Ο καθενας αναλογα με τον χαρακτηρα του.
ladybag,μαθητης ειμαι.Και μαλιστα επιπολαιος.
lazinio,δεν πεφτει.Τη ριξανε.Για να περασει η Αθηνων-Κορινθου..
just you,τι σκασιαρχειο.Ολοκληρη εκθεση αφησες.
μαντροσκυλε,γιατι οχι,αναμεσα στα αλλα ανωτατα της χωρας.
μαντισσα,το πληρωσα πολλες φορες στη ζωη μου.
1/ Ομολογώ ότι τόσο καιρό δεν είχα καταλάβει ότι λύναμε αινίγματα.
2/ Επίσης επειδή το έπαθα και στο ποστ του dodos, τελευταία μόλις δω εικόνα μου έρχεται τραγούδι εξ ου και το γνωστό, "κατεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές...κ.λ.π."
Καλό σας μεσημέρι
ion,τομαρι παιδι μου,τομαρι...
μωρη,τυροπατατοκαλλιεργητου εισαι γμτξστμ;
Stairway to heaven...
ΥΓ. Δεν το είχα δει το γκρέμισμα μέχρι να διαβάσω τα υπόλοιπα σχόλια. Νόμιζα ότι εκεί είναι το σημείο που πρέπει να πετάξεις.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτή είναι σκάλα για να ανέβεις ή να κατέβεις;
Παρακαλείσθε όπως σε περίπτωση σεισμού μην στέκεστε πάνω ή κάτω από τη σκάλα. Ευχαριστώ.
Εκ της διαχειρίσεως
Αφού είναι υπό κλίμακα και όχι υπό κλιμακτήριο, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα :DDD
Ντο -ρε-μι-φα-σολ-λα-σι.........
Το ντο πού είναι;;
"Φωνάζεις ένα μάστορα να χτίσει τη συνέχεια της σκάλας" πριν δοκιμάσεις αν μπορείς να φτιάξεις κάτι εσύ ώσπου να ανέβουν οι άλλοι;
Ρίχτερ...
Μάθημα θα γίνει με τον Καιρό -κι ας μην το βλέπουμε τώρα.
νερινα,οι στιχοι τα λενε ολα.
arkin,να πεταξεις,αλλα τι...
σεξ πυρ,εσυ θα αποφασισεις.
industrial,επανω εισαι πιο ασφαλης.
κερασιτσα,εχει καιρο ακομα για κλιμακτηριο
Νανα,στην αρχη...
περαστικε,αντιπαθω τους ρωμιους πολυτεχνιτες,που νομιζουν οτι μπορουν να τα κανουν ολα μονοι τους.Τα κανουν.Σκατα συνηθως.)))
τιποτα,χωρις ριχτε..
δειμο μου,πολυ σοφα το λες.Ο καιρος θα μας μαθει.
...Να διασχίσουμε ,
απάτητα σημεία "της"
ή
να νιώσουμε τον παλμό των χιλιοπατημένων ?!
Τότε είναι λειψή η οκτάβα!
Οι σημερινοί απόγονοι, θα έφτιαχναν τη σκάλα κυλιόμενη... Θα βιάζονταν να δουν τη θέα...
Για να κατέβουν όμως, θα έπρεπε να φτιάξουν άλλη μία σκάλα... Από την άλλη πλευρά...
Τελικά, στη βιασύνη τους να φτιάξουν τις σκάλες, να ανεβοκατέβουν γρήγορα κι εύκολα, θα έχαναν τη θέα...
Να δώ πότε η φύση θα μας αφαιρέσει τα πόδια... Κοντεύει...
Ο:)
ΡΑΔΙΟΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ UNISEF
ΣΗΜΕΡΑ 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2007
ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12 ΤΟ ΒΡΑΔΥ
ΝΕΤ 105,8
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ!!!!
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ!!!!
Από το να χρυσοπληρώνουν ειδικές επιτροπές ανίδεων, καλύτερα να τα σκατώνουν μόνοι τους.
νεραΪδονα,κανοντας το ενα κανεις και τα δυο.
Νανα,δεν χρειαζεται το δευτερο.
aggele,ειμαστε επιλογη της φυσης
περαστικε,μεταξυ επιτροπών και πολυτεχνιτων υπαρχουν οι επαγγελματιες.Οι μαστορες.Προσοχη,οχι οι μαστορατζες.
Οι μάστορες πρέπει να πάρουν έγκριση από την ανίδεη επιτροπή, η οποία προκρίνει μαστοράντζες.
Όσο πιο ψηλά ανεβαίνεις τόσο πιο μπλε γίνεται ο ουρανός. Αν ξεπεράσεις και το τελευταίο εμπόδιο (που είναι οφθαλμαπάτη, αφού βρίσκεται πιο πίσω στην πραγματικότητα) τότε ο ουρανός θα γίνει μαύρος.
Τι βαθμό παίρνω;
περαστικε,η αρχιτεκτονας μου δεν παιρνει εντολη παρα μονο απο μενα.Αλλα εγω ξερω οτι δεν ξερω.Και πληρωνω αρχιτεκτονα.Δε λεω "αντε ρε μαλακες,και τι ξερει ο αρχιτεκτονας παραπανω απο μενα",οπως λεει σχεδον ολη η Ελλαδα.
Ελικα,παιρνεις 40 υπο σκιαν..))
Ευχαριστώ δάσκαλε. Θα βρείτε το σύνηθες ποσό στο γνωστό λογαριασμό :-)
ελικα,ειναι η σταση που θα κατεβω..
Ωχ, σκάλα... Δύσκολα πράγματα! Να πάω από τον πίσω δρόμο;
Καλημέρα
είναι η σκάλα που κεντάει τον ουρανό ή ο ουρανός που θηλυκώνει μες στη σκάλα?
η σκάλα μου έφερε άσμα στο στόμα γιατί η κορυφή θέλει και το πάτωμά της...
να κοιμηθώ στο πάτωμα
να κλείσω και τα μάτια
γιατί υπάρχουν άτομα
που... άσε μυστικό...
Θυμήθηκα τώρα που την ίδια εποχή σκαλιά οδηγούσαν στο θρόνο σκαλιά οδηγούσαν και στην αγχόνη... Καλησπέρα καιρέ!
λουκι,να αλλη μια ωραια λυση
Γιαννη,θα μας μεινει ερωτημα
ανδρομεδα,..ταϊζουν μελιτζανες..
Αγαπητε συνμπλογκερ,
σε προσκαλω να παιξεις το νεο παιχνιδι με τιτλο "LIVING IN ATHENS".Να πεις δηλ. τη γνωμη σου για την Αθηνα και το πως ειναι να μενεις εδω.
Για περισσοτερα εδω
http://anisixos.blogspot.com/2007/03/living-in-athens.html
Μου θυμίζεις το λακωνισμό του dodo σε φωτος. Κι εκεί βάζει το χέρι του ο αυτουργός, εδώ καταγράφεις αυτό που υπάρχει. Τι να πω τώρα εγώ; Σκάλες. Οκ.
α. Και φιλιά
χμμμμ δε ξέρω δε ξέρω... ίσως.... μπορεί... δεν αποκλείεται... θα το ξανακοιτάξω... μήπως μάθω....
καλό ξημέρωμα αγαπητέ φίλε...
Και μεις τι;
Ξύλινα σκαριά υπό κλίμακα, πιστά αντίγραφα των πραγματικών,που όλο και σαπίζουν
καλησπέρες...
anisixe σ ευχαριστω,
herinna,o dodos ειναι δημιουργος.Εγω αντιγραφεας.Φιλια επισης.
Δαιμονιο,για ξανακοιταξε το.
candyblue,εμεις περαστικοι..
Παίρνοντας τη μαθηματική έννοια του όρου ( κατασκευάζω υπό κλίμακα ) θα σας πω ότι η συγκεκριμένη αν και με ζόρια βγάζει σε καθαρό ουρανό. Ελπίδα δηλαδή... πολύτιμη για όλους μας.
μετά από ένα ξανακοίταγμα, είδα ότι πονάνε και τα δυο εξ ίσου :( κάτι τρέχει με μένα είμαι σίγουρη, που θα μου πάει θα το βρω...
Κρύβε λόγια μηγαμήσω!
Δημοσίευση σχολίου