Και κάποιες φορές, σ' αυτό που υπάρχει κλείνουμε τα μάτια και κάνουμε πως δεν είδαμε. Σε αυτό που δεν υπάρχει, άλλες πάλι, στηριζόμαστε, ωσάν να υπήρχε, και πορευόμαστε... Πλάνη...
Oσο πας και τα δυσκολεύεις τα θέματα, όπως στο γνωστό ανέκδοτο με το αλκοτέστ! Η φωτογραφία καλή είναι δε λέω, αλλά αν φωτογραφίσεις αστυνομικό να φοράει ζώνη σε περιπολικό, κερδίζεις βραβείο Magnum! (Το πρακτορείο εννοώ βέβαια...)
Oσο πας και τα δυσκολεύεις τα θέματα, όπως στο γνωστό ανέκδοτο με το αλκοτέστ! Η φωτογραφία καλή είναι δε λέω, αλλά αν φωτογραφίσεις αστυνομικό να φοράει ζώνη σε περιπολικό, κερδίζεις βραβείο Magnum! (Το πρακτορείο εννοώ βέβαια...)
Όλα καλά είναι αν μπορούν αν μας "ζωντανεύουν". Μη φτιάχνουμε όμως και ψεύτικες πραγματικότητες. Καλύτερα να φέρνουμε τα αληθινά στα μέτρα μας για να τα πιστεύουμε.
Νομίζω ότι έτσι είναι. Καμιά φορά κάτι όμορφο αληθινό μας μοιάζει ψεύτικο. Γιατί πόσες φορές σου συμβαίνει κάτι όμορφο αληθινό;; Και απ'την άλλη τα ψεύτικα αληθινά επειδή θέλουμε τόσο να συμβούν μας μοιάζουν σαν ζωντανά αλλά πάντα ψεύτικα όσο και αν μας ξεγελούν κάποια στιγμή. Αμφιβάλω αν βγάλεις άκρη απ'ότι έγραψα, πολύ μπερδεμένα τα βρισκώ και εγώ η ίδια και πολύ απαισιόδοξα επίσης.
Είναι η εποχή της παρανόησης, της αλλαγής των νοημάτων. Ο καημένος ο Θουκυδίδης νόμιζε ότι οι λέξεις αλλάζουν νόημα μόνο μέσα σε εμφύλιο πόλεμο, αλλά έσφαλε. Και στη δημοκρατία αλλάζουν σημασία. Το αληθινό ονομάζεται ψεύτικο και το ψευδότιτλο παρουσιάζεται ως αδιαμφισβήτητη αλήθεια.
απειρωτα,ο ψευτικος αληθινος κοσμος της φαντασιας και της ψυχης ,ε;
Σπυρο,σαν ψεμματα μου φανηκε:-)
Δωρα,καταπληκτικη εξηγηση!
aa-duck,συχνα και λογοτεχνης..Καλημερες.
Χρυσσα,νομιζω οτι ειναι η διαθεση μας.
Ανζελ,πολυ αληθινο!
lady,και σου τη δινει αυτο:-))
hari,δεν ειμαι πολυ σιγουρος.Οι αναμνησεις μας ειναι γεματες απο ωραιοποιησεις και δραματοποιησεις.Και αυτα ή αυτοι που εχουμε διπλα μας ειναι μεταφρασμενοι συνηθως απο τις αναγκες μας και σπανιως οπως πραγματικα ειναι.Καλημερα.
industrial,περιεγραψες επακριβως την πραγματικοτητα μας.
iro*,σαν θυμωμενο παραπονα το'πες:-)
quilty,παν ωραιον ευπροσδεκτο.Τι εχουν τα κομεντς μου.
δαιμονια,θα τριζουν τα κοκκαλα του Πλατωνα,με τον καιρο παραδιπλα του:-)
Κωστα,περιεκτικοτατος!
Σεξπυρ,πλαναρω κι ολας:-)
ion,Αλεξαντερ πλατς;Και με βρισκεις συμφωνω για τη γνωση του αληθινου.Αλλα,οπως ειπε και ο Εμμανουηλ:Τι εστι αληθεια;
fuzzy,χειροπιαστη ειναι.Οπως και τα αποτελεσματα της συχνα...
παραληρητη,δεν ειπαμε κι ετσι..
Αγγελε,κολασιμη.
vouts,πολυ ανθρωπινη προσεγγιση,που την προσυπογραφω σαν σταση ζωης.
νικο,αν φωτογραφησω αστυνομικο σε περιπολικο για ζωνη δεν με περιμενει το πρακτορειο Magnum,αλλα το magnum του αστυνομικου..
2σχ2,συμφωνω.Ελα,ομως,που η πραγματικοτητα ζοριζει..
lazinio,η αληθεια ειναι οτι εσας θελω να κολασω:-)
lyntzo,παραδοχη;Ποια παραδοχη.Ο,τι λεει ο κοσμος λεω.Ατιμο πραγμα ο κοσμος..
κατρουλη,ελεγα κι εγω γιατι δε χωρουσε στη μνημη...
marado,κυριως το τελευταιο σε διαβεβαιω.Μπούζι.
Χρηστο,βασισου σε αεροπλανο..
Γωγω,εγω τα βρισκω πεντακαθαρα αυτα που γραφεις.Βουτα να σφιξουν τα αγγεια,να δεις για ποτε φευγει η απαισιοδοξια:-)
Κωστα,δεν το ηξερα και σ ευχαριστω πολυ.
mambo tango,και γιατι δεν πιστευουμε στα ματια μας.
Δειμο μου,ακριβως οπως τα λες.Αν αυτο λεγεται δημο κρατια και οχι πλουτοκρατια.
Δεν μπορεί να είναι έτσι μόνο Καιρέ. Να είναι η πραγματικότητά μας μια πλάνη. Όχι πάντα, όχι για όλους.
Και η πλάνη μερικές φορές, σκέφτομαι τώρα, χρειάζεται, σαν το λίγο τσιμπημένο αλατοπίπερο στα φαγητά, που αν αυτά είναι καλομαγειρεμένα τα απογιώνει... Αν είναι καλομεγειρεμένα...
Τα τρία τελευταία ποστς έχουνε το ίδιο point. Τάσσομαι με την αλήθεια. Εμπεριέχει, από μόνη της, ανακρίβειες, ροπές και ψέματα. Γι'αυτό, δεν χρειάζεται να την φορτώνουμε και μεις παραπάνω με το να διαστρβλώνουμε τις όψεις της, να την κρύβουμε, να της γυρίζουμε την πλάτη.Αλήθεια ζυμωμένη με το παραμύθι ναι, πλάνη και εξαπάτηση να μην υπάρχει.Ομολογία και αποδοχή είναι τα κλειδιά. Για να μην κοροϊδευόμαστε και πικραίνουμε τις ζωές μας.
Yparxoun kai ai.. kata synthhkhn..planai!Pou se polous aresei na tis..viwnoun!DEN me noiasei proswpika an to omorfo,einai alhthino h pseftiko!To idio synaisthhma mou dinei!Xara,ikanopoihsh,eyoria! To mystiko eina1 pws ama arxiseis na amfivaleis,an planasai h oxi..na thymasai oti eisai ston swsto..dromo! Eisai zwntanos!!!
sunday,ευτυχως ειναι λιγο πιο σταθερα τα πραγματα,ως προς το τι ειναι πραγματικοτητα,αλλιως θα ειμασταν για δεσιμο.Οχι οτι τωρα δεν ειμαστε.Αλλα,για αλλες αιτιες...
michelan,εχεις κλεψει δυο στιχους στον Φασουλη βρεεεεε: Φασουλης και Περικλετος εις την τουρλα του Σαββατου ο καθενας νετος σκετος συνεχιζει το χαβα του
Αυριο με τον κηδεμονα σου..
Σωκρατη,μιλας σοφα,και ολιγον θυμωμενα αν δεν σφαλω..
padrazo,τοποθετηθηκες με μαθηματικη ακριβεια και αυτοκριτικη.Το πρωτο τιμα τον δασκαλο.Το δευτερο τον ανθρωπο..
nyktipole,και το σωμα που χαϊδευουμε;
kyriaz,αρκετοι εχουν αυτη την ταση και την ικανοτητα.Στο τελος δεν συμφερει.
Κωστα,θα το δω,σ ευχαριστω.
greek history,η προθεση μου δεν ειναι να σας παραπλανησω,αλλα να σας αποπλανησω..
paralhrhth,δειχνεις το σωστο δρομο μιας ευτυχιας.Με τον κινδυνο να ξυπνησεις καμιά φορα προ μεγαλης απογοητευσης.Θα μου πεις,και με την αληθεια ο κινδυνος της απογοητευσης ελοχευει.
"Και των σοφών οι λόγοι θαρρώ πως είναι ψώρα, πιστός εις ό,τι λέει κανένας δεν εφάνη... Αυτός ο πλάνος κόσμος και πάντοτε και τώρα δεν κάνει ό,τι λέγει, δεν λέγει ό,τι κάνει..."
"Σ'αυτόν τον κόσμο τον χαζό ας ημπορούσα να μη ζω, μα...δίχως ν'αποθάνω!"
57 σχόλια:
no comments kaire! antiparathetw ayto omws...
http://img505.imageshack.us/my.php?image=982006006ry8.jpg
korthi androu.
Το λέμε αυτό, δεν το λέμε? "Είναι τόσο όμορφο, σαν ψεύτικο"...ή "Είναι σαν αληθινό".. (Για τα ψεύτικα λουλούδια το τελευταίο)...Καλημέρα...
...σαν ναρκωτικό. (Καλη εβδομάδα!)
"πολύ καλό για να 'ναι αληθινό..."
Η αλήθεια έχει μια σκληρότητα και μια ομορφιά. Η κατασκευή κολακεύει την αλήθεια γιατί είναι κακέκτυπό της.
...απαραίτητη...
γι' αυτό μερικές φορές ο αποπλανητής είναι μ' έναν τρόπο καλλιτέχνης.
(μερικές)
Καλή καινούργια μέρα :)))
Και η λεπτη γραμμή που τα χωριζει είναι αραγε μόνο το μυαλο μας? Μονο οι επιθυμιές μας?
Καλημέρα!
Κάπως έτσι έβλεπαν τον κόσμο κάτι επαναστάτες και μετά τους είπαν ιμπρεσσιονιστές
Δεν αντέχεται πάντα η αλήθεια.
Τα ομορφα αληθινα μας μοιαζουν σαν ψευτικα.Τα ψευτικα αληθινα,σαν ζωντανα!
...στο τέλος όμως, αυτά που μένουν είναι τα αληθινά.
Και κάποιες φορές, σ' αυτό που υπάρχει κλείνουμε τα μάτια και κάνουμε πως δεν είδαμε. Σε αυτό που δεν υπάρχει, άλλες πάλι, στηριζόμαστε, ωσάν να υπήρχε, και πορευόμαστε... Πλάνη...
Σιχαινομαι την εκφραση : "Αχ τι ομορφο!! Σαν ψευτικο ειναι!!!"
Γιατι???? Υπαρχουν τοσοι αλλοι τροποι, τοσες αλλες λεξεις για μετα το "σαν.." !! (ξερω, βαζω ιδεες τωρα!!) :):):)
Καλημερες!!!
***
τώρα εξαρτάται μεσιέ σε τι αναφέρεστε, λέλουδα, βυζά ή...?
αργυρένια
(καλέ ανοίξτε τα κόμεντς σας!)
Και μετά τον Πλάτωνα με τα απεικάσματα του και το μύθο του σπηλαίου (...ξέρω ΚΑΙ φιλοσοφία,αμέ!),ήρθε ο καιρός να συμπληρώσει...Υποκλίνομαι!
Πλανάσαι πλάνη πλανερή φίλε μου!
Σπήλαιο, σκιές, Πλάτων... πλάτς!
To Ματριξ είναι όμορφο αλλά δεν είναι πραγματικότητα. Και πάντα η γνώση του αληθινού είναι πηγή απαισιοδοξίας
η ομορφια της γυναικας, ο,τι ωραιοτερο στον κοσμο,ειναι χειροπιαστη.
Planwmai planhn oiktran kai planarw OSO me sthrisei to thermiko dynamiko..meta;;apwleia sthrixhs,peridynh kai einfach runter!
DAS WAR´S!!!
Αληθινή Αποπλάνηση.
Ο,τι αντέχει κανείς, καιρέ μου
Oσο πας και τα δυσκολεύεις τα θέματα, όπως στο γνωστό ανέκδοτο με το αλκοτέστ! Η φωτογραφία καλή είναι δε λέω, αλλά αν φωτογραφίσεις αστυνομικό να φοράει ζώνη σε περιπολικό, κερδίζεις βραβείο Magnum! (Το πρακτορείο εννοώ βέβαια...)
Oσο πας και τα δυσκολεύεις τα θέματα, όπως στο γνωστό ανέκδοτο με το αλκοτέστ! Η φωτογραφία καλή είναι δε λέω, αλλά αν φωτογραφίσεις αστυνομικό να φοράει ζώνη σε περιπολικό, κερδίζεις βραβείο Magnum! (Το πρακτορείο εννοώ βέβαια...)
Όλα καλά είναι αν μπορούν αν μας "ζωντανεύουν". Μη φτιάχνουμε όμως και ψεύτικες πραγματικότητες. Καλύτερα να φέρνουμε τα αληθινά στα μέτρα μας για να τα πιστεύουμε.
polla nera vazeis teleutaia. to piasame to uponooumeno oti thes na pas gia mpanio.
δεν μ αρεσει αυτην η παραδοχη...ετσι απλα. Τα ομορφα ειναι και να μας φαινονται ομορφα. Ατιμο πραμα η πλανη σου...
το "σαν" τι το θελες? Για να πιάνει χώρο?
γάργαρο, διαυγές και κρυσταλλώδες...
Πλανώμαι πλάνην απλανή. Αν βασιστώ σε ένα -και μόνο-πλάνο...
Νομίζω ότι έτσι είναι. Καμιά φορά κάτι όμορφο αληθινό μας μοιάζει ψεύτικο. Γιατί πόσες φορές σου συμβαίνει κάτι όμορφο αληθινό;; Και απ'την άλλη τα ψεύτικα αληθινά επειδή θέλουμε τόσο να συμβούν μας μοιάζουν σαν ζωντανά αλλά πάντα ψεύτικα όσο και αν μας ξεγελούν κάποια στιγμή. Αμφιβάλω αν βγάλεις άκρη απ'ότι έγραψα, πολύ μπερδεμένα τα βρισκώ και εγώ η ίδια και πολύ απαισιόδοξα επίσης.
Ίσως επειδή η αντίθεση κάνει την υπέρβαση, ή ίσως επειδή με τίποτα δεν είμαστε ευχαριστημένοι (αλλά ούτε και με όλα)
:~/
Είναι η εποχή της παρανόησης, της αλλαγής των νοημάτων. Ο καημένος ο Θουκυδίδης νόμιζε ότι οι λέξεις αλλάζουν νόημα μόνο μέσα σε εμφύλιο πόλεμο, αλλά έσφαλε. Και στη δημοκρατία αλλάζουν σημασία. Το αληθινό ονομάζεται ψεύτικο και το ψευδότιτλο παρουσιάζεται ως αδιαμφισβήτητη αλήθεια.
Πλάνη,προ'ι'όν φαντασίς και λογικής.
Απαραίτητη για μια ζωή με όνειρα..
"Χωρίς Καιρό καμιάς λογής,
Με το σωρό, κοντολογίς" Ιωάννης Βηλαράς.!
Γιαννη,λαχταριστη η καλοκαιρινη σου εικονα
Γεια σου fevis,με το ομορφο σαν ψευτικο νησι..
απειρωτα,ο ψευτικος αληθινος κοσμος της φαντασιας και της ψυχης ,ε;
Σπυρο,σαν ψεμματα μου φανηκε:-)
Δωρα,καταπληκτικη εξηγηση!
aa-duck,συχνα και λογοτεχνης..Καλημερες.
Χρυσσα,νομιζω οτι ειναι η διαθεση μας.
Ανζελ,πολυ αληθινο!
lady,και σου τη δινει αυτο:-))
hari,δεν ειμαι πολυ σιγουρος.Οι αναμνησεις μας ειναι γεματες απο ωραιοποιησεις και δραματοποιησεις.Και αυτα ή αυτοι που εχουμε διπλα μας ειναι μεταφρασμενοι συνηθως απο τις αναγκες μας και σπανιως οπως πραγματικα ειναι.Καλημερα.
industrial,περιεγραψες επακριβως την πραγματικοτητα μας.
iro*,σαν θυμωμενο παραπονα το'πες:-)
quilty,παν ωραιον ευπροσδεκτο.Τι εχουν τα κομεντς μου.
δαιμονια,θα τριζουν τα κοκκαλα του Πλατωνα,με τον καιρο παραδιπλα του:-)
Κωστα,περιεκτικοτατος!
Σεξπυρ,πλαναρω κι ολας:-)
ion,Αλεξαντερ πλατς;Και με βρισκεις συμφωνω για τη γνωση του αληθινου.Αλλα,οπως ειπε και ο Εμμανουηλ:Τι εστι αληθεια;
fuzzy,χειροπιαστη ειναι.Οπως και τα αποτελεσματα της συχνα...
παραληρητη,δεν ειπαμε κι ετσι..
Αγγελε,κολασιμη.
vouts,πολυ ανθρωπινη προσεγγιση,που την προσυπογραφω σαν σταση ζωης.
νικο,αν φωτογραφησω αστυνομικο σε περιπολικο για ζωνη δεν με περιμενει το πρακτορειο Magnum,αλλα το magnum του αστυνομικου..
2σχ2,συμφωνω.Ελα,ομως,που η πραγματικοτητα ζοριζει..
lazinio,η αληθεια ειναι οτι εσας θελω να κολασω:-)
lyntzo,παραδοχη;Ποια παραδοχη.Ο,τι λεει ο κοσμος λεω.Ατιμο πραγμα ο κοσμος..
κατρουλη,ελεγα κι εγω γιατι δε χωρουσε στη μνημη...
marado,κυριως το τελευταιο σε διαβεβαιω.Μπούζι.
Χρηστο,βασισου σε αεροπλανο..
Γωγω,εγω τα βρισκω πεντακαθαρα αυτα που γραφεις.Βουτα να σφιξουν τα αγγεια,να δεις για ποτε φευγει η απαισιοδοξια:-)
Κωστα,δεν το ηξερα και σ ευχαριστω πολυ.
mambo tango,και γιατι δεν πιστευουμε στα ματια μας.
Δειμο μου,ακριβως οπως τα λες.Αν αυτο λεγεται δημο κρατια και οχι πλουτοκρατια.
sitofkris,το υπογραφω με ευχαριστηση.
διονυσιε,περιμενω και το αντιστοιχο του Σουρη..
Περι-πλάνη-ση σε διάφανα νερά...
dodo,μαλλον συγκοινωνουντα δοχεια:-)
Η παραΠΛΑΝΗση του πραγματικού λοιπόν και μαζί η αποΠΛΑΝΗση των νοημάτων. Ζόρια!
Δεν μπορεί να είναι έτσι μόνο Καιρέ. Να είναι η πραγματικότητά μας μια πλάνη. Όχι πάντα, όχι για όλους.
Και η πλάνη μερικές φορές, σκέφτομαι τώρα, χρειάζεται, σαν το λίγο τσιμπημένο αλατοπίπερο στα φαγητά, που αν αυτά είναι καλομαγειρεμένα τα απογιώνει... Αν είναι καλομεγειρεμένα...
Τι είανι αληθινό και τι ψεύτικο; Όλα θέμα αντίληψης και οπτικής. Πλάνη πλάνη αεροπλάνη. :D
Για δες καιρό που διάλεξα για δεκαετηρίδα
που τα σοφά κεφάλια μας τα τρώει η πιτυρίδα...
Η ΔΕΚΑΕΤΗΡΙΣ
ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΟΥΡΗΣ
( Ο ΦΑΣΟΥΛΗΣ )
Καιρούς θυμάμαι, Περικλή, και χρόνια περασμένα
κι όταν τα συλλογίζομαι με πάει τρία κι ένα...
- Φασουλής και Περικλέτος
ο καθένας νέτος σκέτος -
Γ.ΣΟΥΡΗΣ
-Γιατί βλέπεις βλοσυρώς;
μήπως είσαι μαλλιαρός;
-Τί παράξενοι καιροί!...
το μυαλό μου σταματά...
ΣΥΝΩΜΟΤΑΙ ΔΩ ΚΙ ΕΚΕΙ
ΚΑΙ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΜΥΣΤΙΚΟΙ
(Γ.Σουρής)
Τα τρία τελευταία ποστς έχουνε το ίδιο point. Τάσσομαι με την αλήθεια. Εμπεριέχει, από μόνη της, ανακρίβειες, ροπές και ψέματα. Γι'αυτό, δεν χρειάζεται να την φορτώνουμε και μεις παραπάνω με το να διαστρβλώνουμε τις όψεις της, να την κρύβουμε, να της γυρίζουμε την πλάτη.Αλήθεια ζυμωμένη με το παραμύθι ναι, πλάνη και εξαπάτηση να μην υπάρχει.Ομολογία και αποδοχή είναι τα κλειδιά. Για να μην κοροϊδευόμαστε και πικραίνουμε τις ζωές μας.
Μέχρι την στιγμή της επαλήθευσης ή της διάψευσης, τότε που καταρρέουν οι εικασίες και οι ομοιότητες αποκαλύπτονται ως ανισότητες.
Ωραίος καιρός για βουτιές στα όχι πάντα διάφανα νερά του μυαλού.
Καλημέρα
Ούτως ή άλλως τα ωραιότερα αληθινά, είναι τα ψεύτικα - όπως και τα πιο ειλικρινή αληθινά είναι επίσης τα ψεύτικα
"Όλα είναι ένα ψέμα"
που έτσι και το πίστεψες
γίνεται αλήθεια.
Πλανέσαι πλάνη οικτρή αν νομίζεις ότι μας παραπλάνησες :P
Yparxoun kai ai.. kata synthhkhn..planai!Pou se polous aresei na tis..viwnoun!DEN me noiasei proswpika an to omorfo,einai alhthino h pseftiko!To idio synaisthhma mou dinei!Xara,ikanopoihsh,eyoria!
To mystiko eina1 pws ama arxiseis na amfivaleis,an planasai h oxi..na thymasai oti eisai ston swsto..dromo!
Eisai zwntanos!!!
2σχ2,ραν ταν Πλαν η υποθεση..
industrial,ολα εξαρτωνται απο τον πεινασμενο..
sunday,ευτυχως ειναι λιγο πιο σταθερα τα πραγματα,ως προς το τι ειναι πραγματικοτητα,αλλιως θα ειμασταν για δεσιμο.Οχι οτι τωρα δεν ειμαστε.Αλλα,για αλλες αιτιες...
michelan,εχεις κλεψει δυο στιχους στον Φασουλη βρεεεεε:
Φασουλης και Περικλετος
εις την τουρλα του Σαββατου
ο καθενας νετος σκετος
συνεχιζει το χαβα του
Αυριο με τον κηδεμονα σου..
Σωκρατη,μιλας σοφα,και ολιγον θυμωμενα αν δεν σφαλω..
padrazo,τοποθετηθηκες με μαθηματικη ακριβεια και αυτοκριτικη.Το πρωτο τιμα τον δασκαλο.Το δευτερο τον ανθρωπο..
nyktipole,και το σωμα που χαϊδευουμε;
kyriaz,αρκετοι εχουν αυτη την ταση και την ικανοτητα.Στο τελος δεν συμφερει.
Κωστα,θα το δω,σ ευχαριστω.
greek history,η προθεση μου δεν ειναι να σας παραπλανησω,αλλα να σας αποπλανησω..
paralhrhth,δειχνεις το σωστο δρομο μιας ευτυχιας.Με τον κινδυνο να ξυπνησεις καμιά φορα προ μεγαλης απογοητευσης.Θα μου πεις,και με την αληθεια ο κινδυνος της απογοητευσης ελοχευει.
οφθαλμαπάτη...
"Και των σοφών οι λόγοι θαρρώ πως είναι ψώρα,
πιστός εις ό,τι λέει κανένας δεν εφάνη...
Αυτός ο πλάνος κόσμος και πάντοτε και τώρα
δεν κάνει ό,τι λέγει, δεν λέγει ό,τι κάνει..."
"Σ'αυτόν τον κόσμο τον χαζό
ας ημπορούσα να μη ζω,
μα...δίχως ν'αποθάνω!"
Γ.ΣΟΥΡΗΣ
ΦΑΣΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΛΕΤΟΣ
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΕΤΟΣ ΣΚΕΤΟΣ
Π : Εγώ την ξέρω Φασουλή, και σούχει ένα φρύδι!..
Φ : Βρε πήγαινε στο διάολο και συ, παλιοκασίδη...
Π : Την ξέρω...
Φ : Έξη και ξερός...
Π : Την ξέρω...
Φ : Δεν την ξέρεις.
Π : Βρε άνω κάτω την χολή και πάλι θα μου φέρεις. Την ξέρω...
Φ : Που να ξεραθείς...
Π : Την ξέρω, δεν την ξέρω,
όρσε λοιπόν δυό χαστουκιές,γιατί δεν σ'υποφέρω.
νικο κ,και επειδη δεν βλεπει το ματι,αλλα ο εγκεφαλος...
michelan,θα με κανεις να ανοιξω τον Ηρακλη Αποστολιδη και δεν εχω χρονο:-)
Άν ψάχνεις κάτι από Σουρή,
υπάρχουν 4-5 τόμοι και πάνω από 2000 σελιδες... να βοηθήσω;...:)
ΥΓ.είσαι η αιτία που τον έβγαλα να τον 'ξεσκονίσω' και σε ευχαριστώ...
σ.σ. ..ρήμα = έβγαλα
αντικείμενο = τον(Σουρή)...χαχαχα!
Δημοσίευση σχολίου