Παρασκευή, Ιουνίου 15, 2007

Ξυπνημα

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Καθε μερα ειναι μια μικρη ζωη.

60 σχόλια:

s_k είπε...

πεθαινουμε καθε μερα λοιπον.και ξαναγεννιομαστε.δυστυχως χωρις επιπλεον γνωση οι περισσοτεροι.

ZissisPap είπε...

... με πολλές ζωές μέσα της.
Η κάθε στιγμή είναι ζωή!

missmurple είπε...

καθε μερα ειναι ενας μικρός συμβιβασμός.

christina είπε...

Οπως και η ζωή, ποτέ δεν είναι αρκετή.

sitofkris είπε...

Κάθε μέρα είναι εν δυνάμη μια αρχή για μια καινούρια ζωή.

Dreamer on the Poof είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Dreamer on the Poof είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
dodo είπε...

Πολλά υποσχόμενη ανατολή...

iro* είπε...

Tι ωραια!!!!
:):):):):):):):):):):):):):):)
***

Gwgw είπε...

Και βέβαια είναι αγαπητέ Καιρέ!!

χλωροφύλλη είπε...

Και κάθε νύχτα ένας μικρός θάνατος;

Dreamer on the Poof είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Και κάθε νύχτα ένας ανεπαίσθητος θάνατος. Για να ξαναγεννηθεί η επόμενη μέρα και το φως.

ΥΓ. Τώρα πώς να απαντήσει κανείς, τι να προσθέσει σε μια τόσο ποιητική σύνθεση; Επιπλέον λόγια μόνο...

Arkin είπε...

Προσυπογράφω τη μαντινάδα του Κώστα.

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

αφύπνιση ζωής...

παρόμοια θέματα και παρόμοια διάθεση έχουμε, Γιώργο!

Sophia Choleva είπε...

Κάθε χθες καλύτερο από το αύριο , κάθε αύριο χειρότερο από το σήμερα και και και…
Είναι και κάποιοι που ζουν για το ότι φάμε , ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο κώλος τους

industrialdaisies είπε...

Το πρωί περπατάει με τα τέσσερα, το μεσημέρι με τα δύο και το βράδυ με τα τρία... :) Καλό Σαββατοκύριακο Καιρέ!

Kanao είπε...

'H zwh mia mera?
http://img242.imageshack.us/my.php?image=200704131438199561kx7.jpg



@industrialdaisies 'h kai me 6!...

2Σx2 είπε...

Άλλες 30 περίπου ζωές λοιπόν και θα μπορώ να πάω στη θάλασσά μου!

kyriaz είπε...

Μ' αρέσει ο αισιόδοξος τρόπος που βλέπεις τα πράγματα.
Μα πώς τα καταφέρνεις;...

@giannis,
υπέροχη φωτογραφία...

atg είπε...

to mono pou tha ithela einai na pw



"oxi kathe mera einai apla mia mera"


alla de ginetai ...


thumithika to nisi mou me auti ti fwto kai mou eleipse stales parapanw

Stavros Katsaris είπε...

....
και μοιάζει πού με τον καφέ.
Το βράδι ανακαλύπτεις αν ο καφές σήμερα ήταν γλυκός,μέτριος ή σκέτος...

οι σκιές μιλάν είπε...

να ζήσεις μόνο μιαν αυγή
τόση ζωή σου φτάνει
ρόδο π' ανθεί πολύ καιρό
τη μυρωδιά του χάνει


(παλιοί Χαίνιδες)

Τί φωτο-γραφία!

lyntzos είπε...

*η Ζωη καθε μερα ειναι ενα μικρο ξυπνημα...*

Νεραϊδόνα... είπε...

μου θυμησατε ενα διστιχο απο τραγουδι που πολυ αγαπω
"...ζήσε μονάχα την στιγμή και άσε το μετά,
ένα σωσίβιο η Ζωή που ξεφουσκώνει αργά..."

[Ο παλιος σκαραβαιος/πυξ λαξ]

ο δείμος του πολίτη είπε...

Σκέψου τι ξύπνημα είχαν στο ΑΤ Ομόνοιας οι μετανάστες. Να σκεφτούμε ακι το ξύπνημα του μίσους που έχει καταλάβει όλους πια τους μπάτσους και της κατάχρησης που θυμίζει εφταετία.

DJ είπε...

XYPNA!!WRA NA ..KOIMHTHHS!!

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

...και μια κικρή γιορτή. Χρονια πολλά σε όλους τους πατεράδες.

I.P.Potis είπε...

Και κάθε ζωή μια μεγάλη μέρα.

Aggelos Spyrou είπε...

Εφημερεύουμε.

sunday είπε...

Χαχα, μόλις μπήκα και είδα ότι σήκωσα ποστ με ίδιο τίτλο σήμερα.

Και κάθε βράδυ ένας μικρός θάνατος. Μπορώ να πεθάνω για σήμερα, παρακαλώ;

nyctolouloudo είπε...

τι κι' αν είναι
ή ζωή ή θάνατος
ή ανατολή ή δύση...

υπέροχη φωτογραφία!

vatraxokoritso είπε...

και μια νεα αρχη... θα τολμουσα να πω αγαπημενε μου καιρουλη!

ALKIS είπε...

Γιώργο, σ' ευχαριστούμε για την αισιοδοξία που μας εμπνέεις αν και απορώ από που την αντλείς, όντας τόσο καλά πληροφορημένος. Αφού, ως γνωστόν, ο απαισιόδοξος είναι ένας αισιόδοξος με πολύ καλή πληροφόρηση! Καλή Κυριακή σε σένα και σε όλους τους συνταξιδιώτες.

Ανώνυμος είπε...

Kάθε μέρα είναι μια μικρή ζωή μέχρι να δύσει ο ήλιος...μετά μέχρι να έρθει η ανατολή είναι 3 ζωές....

DJ είπε...

Mono mia mera!!!kai kamia fora,den pernaei me tipota!!

ladybug είπε...

Την ώρα που ξημερώνει όλα φαίνονται αλλιώς.

demonia είπε...

Και κάθε ώρα και κάθε στιγμή...Κι είναι ωραία να το βλέπεις έτσι :-)

Haris είπε...

Καθε μερα ειναι μια μικρη ζωη.

... που πρέπει να την χαιρόμαστε!

o kairos είπε...

Ακομα κι αν ξημερωνει Δευτερα,παντως ξημερωνει.Κι αυτο,μεταφορικα εχει την αξια του.Ο,τι κι αν εχει συμβει,ξημερωνει.

fuzzy,σχεδον ολοι δυστυχως.

sigmund 1,για το ρυθμο ενος κυτταρου εχεις δικιο,αλλα ας λυπηθουμε την αργοστροφη συνειδηση...

murplej@ne,ενας συμβιβασμος μπορει να σημαινει υποδουλωση και ενας αλλος απελευθερωση..

περαστικη,ευτυχως ε;

sitofkris,να το πουμε μια ευκαιρια,ετσι;

dodo,πλανευτρα..

iro*,απ αυτες που εσεις οι τυχεροι βλεπετε εσεις στα νησια..

γωγω,κι εσεις αγαπητη μου εχετε υπεροχες εκει που ειστε,αν τυχει και σας βρεθει μετα το ξενυχτι:-)

χλωροφυλλη,οοοχι.Και η νυχτα μεσα στη μερα λογιζεται.

Κωστα,καταπληκτικη μαντιναδα!

Δωρα,θα ελεγα οτι η νυχτα ειναι η ευκαιρια για τον απολογισμο.Η καλυτερη ευκαιρια για το νεο ξεκινημα.

arkin,εχει τον καημο και τη γνωση του μεταναστη βλεπεις.

Σπυρο,λογω προεκλογικης περιοδου:-)

Σοφια,το προβλημα ειναι να μη σε περιμενει στη γωνια η πληρωμη.Διοτι τζαμπα στη ζωη δεν ταξιδευει κανεις.

industrial,σφιγγα μας,ετσι ακριβως πανε και οι αρσενικοι...

Γιαννη,με 6;;!!

2σχ2,υπομονη,ζωη ειναι,θα περασει...

kyriaz,δεν ξερω αν μπορω να ωνομασω αισιοδοξο τον τροπο,που βλεπω τα πραγματα.Μαλλον κυνικο θα ελεγα.Αυριο ολοι θα πεθανουμε.Επομενως καθε μερα που ζουμε ειναι εξαιρετικα πολυτιμη και μοναδικη.Ανεπαναληπτη.Ο,τι αισθανεται κανεις θα το ζησει εδω ή πουθενα.Ειτε αυτο λεγεται ερωτας ειτε επανασταση ειτε φυσιολατρεια ειτε διψα για εξουσια,για γνωση,για συνυπαρξη,για συγκρουση.Δεν μπορουμε να επιλεξουμε τη ζωη.Σχεδον ουτε το θανατο.Η ζωη ειναι μονοδρομος.One way.Τη ζεις τωρα ή ποτέ.

atg,και ποιο ειναι το ωραιο νησι σου αν θελεις να μας το αποκαλυψεις;

Σταυρο,ετσι κανεις και τις απαραιτητες διορθωσεις,ωστε ο αυριανος να ειναι,ει δυνατον, του γουστου σου.

Σκιες,κ α τ α π λ η κ τ ι κ ο.

lyntzo,ναι,ναι.Γιαυτους που ακουν την καμπανα..

νεραϊδονα μου,συμφωνω,αρκει αυτο το σωσσιβιο να προβλεπει οτι δεν θα σωθει μονο το τομαρακι μας,παρα θα χωραει κι αλλους:-)

Δειμο,αυτο δεν ειναι ξυπνημα,ειναι ο υπνος της ανθρωπιας.Οπου ειναι βυθισμενοι πολλοι περισσοτεροι απο οσοι δηλωνουν οτι δεν ειναι.

παραληρητη,κι ομως,ενα μεγαλο κομματι ζει ετσι μεχρι απλως να πεθανει.

Κωστα,ειναι αυτη η θαλασσα πλανευτρα.

padrazo,γιναμε κι εμεις ταξη υπο προστασια των διεθνων οργανισμων..:-)

Ιπποτη,σωστοοοος.

Αγγελε,εισαι τοσο περιεκτικα ευστοχος παντα,που με συγκινεις.

sunday,ξερεις τι κανει ο οργανισμος οταν κοιμομαστε;Συνεργειο.Φτιαχνει τα χαλασμενα και τις βλαβες και τοποθετει τις πληροφοριες της μερας στη θεση που νομιζει οτι χρησιμευουν περισσοτερο.Ξυπναμε εμεις το πρωι και τα κανουμε μουτι.Αυτος εκει.Επιμενει.Καλο συνεργειο και καλο ξημερωμα:-)

νυχτολουλουδο,Εχει μια μικρη διαφορα..Τη φωτογραφια τη χρωσταμε στο Καστελοριζο.Απεναντι ειναι τα βουνα της Μικρας Ασιας.

Βατραχω,αγαπημενη μου,η χιλιοστη ή λιγες λεω;:-))

Νικο,η απαντηση μου στον Κyriaz σε αφορα πληρως,μια και το ερωτημα του ηταν το δικο σου!

narita,σε βρισκω του γουστου μου..Πανω απο το γραφειο μου παλια ηταν ενα ξυλακι που εγραφε:"οι καλυτερες μερες μας ειναι οι νυχτες".Μετα ανακαλυψα και τις μερες.Κολαση.Εκτοτε εχω προβλημα να βρω ωρα και για τον υπνο...

παραληρητη,μεχρι να την ξεχασεις.

lady,επιτηδες το κανει η χημεια.Για να μας βαλει στο λουκι:-)

demonia,και να το ζεις μακαρι:-)

hari,μας συμφερει:-)

Ανώνυμος είπε...

Και μια εβδομάδα μια μεγάλη ζωή. Και ένας μήνας μια τεράστια ζωή.Ειδικά αν τον ζεις πυκνά. Παίρνεις έτσι και το δικαίωμα να ισχυριστείς πως είσαι 370 χρονών!

o kairos είπε...

gianni,η ιστορια που παραπεμπεις με τη διευθυνση ειναι τοσο περιεκτικη.Αλλα,και τοσο ταιριαστη με ενα συγκεκριμενο πνευμα:Ολοι σε ολες τις φασεις ειναι στητοι.Ορθιοι.

o kairos είπε...

sokrates,δικια σου ειναι και ο,τι θελεις την κανεις...

sunday είπε...

Συμφωνώ καιρέ. Κι ο μεγάλος θάνατος συνεργείο είναι. Αλλά, διάλυσης και "διανομής" ανταλλακτικών.

Kanao είπε...

@kairos 1o comment 2+'Π'=6

@kairos 2o comment h sygekrimenh fwtografia exei syginisei-provlimatisei-enthousiasei klp poly kosmo alla dystyxws den kserw poios tin exei ftiaksei!!!

Epishs mou afhnei mia poly thetikh alla parallila kai arnhtikh entypwsh sto telos. Apo thn mia oi dyo tafoi einai dipla dipla, alla apo thn allh ton aeto ton krataei pleon dentro...k oxi paidi.

ellinida είπε...

Ναι είναι! Πανέμορφη φωτογραφία. :)))

lazinio είπε...

kalhmera loipon

Ανώνυμος είπε...

Γιατί μικρή;

(Επί τη ευκαρία σοφέ μου καιρέ, μήπως μπορείς να μου λύσεις μια απορία που έχω από παιδί: Γιατί η Αρχή και το Τέλος της κάθε μέρας είναι ίδια;)

ALKIS είπε...

Απόλυτα με κάλυψε η απάντησή σου στον kyriaz καθώς και η επισήμανσή σου στον sunday. Το κακό είναι πως πάρα πολλοί άνθρωποι πεθαίνουν, χωρίς να ανακαλύψουν πως υπάρχει ζωή πριν απ το θάνατο. Εχω μερικούς φίλους απ αυτούς....

atg είπε...

Lesvos

The Torch είπε...

Όπώς λένε και οι αμερικάνοι "Every day is the first day of the rest to your life"

Ο Κτηνίατρος είπε...

Η ζωή είναι άθροισμα πολλών στιγμών μέσα στην καθημερινότητά μας.Οι στιγμές που προβάλεις μας χαλαρώνουν από πολλές εντάσεις και μας θυμίζουν πόσο ωραία μπορούμε να κάνουμε τη ζωή μας.

o kairos είπε...

sunday,το τοποθετησες πολυ ευστοχα.

gianni,απ οσο ξερω π=3,14...

ελληνιδα,:-))

lazinio,καθε μερα.

nyktipolos,γιατι το φασμα του φωτος στο επιπεδο του οριζοντα ειναι σε θερμοκρασια,που το ματι μας αναγνωριζει ως κοκκινο.Βαλε πιο δυσκολο:-)

Κωστα,τις ειδα και ειναι καλες.

νικο,και γω δυστυχως.

atg,Βατουσα.Η γενετειρα του παππου μου και της γιαγιας μου.

the torch,μονο στον τοιχο του σπιτιου τους το γραφουν.Γιατι δουλευουν πιο σκλαβοι απο μας...

γιωργο χ,σ ευχαριστω πολυ,παρηγοριεμαι κι εγω ετσι.

Specter είπε...

Ετσι που κοιτάω τη φωτογραφία νοιώθω πως οι ψαρόβαρκες ικετεύουν να απαγκιστρωθούν να μη τη χάσουν ούτε αυτή τη νέα μέρα-ζωή-περιπέτεια, τι ωραία να ήταν και οι άνθρωποι έτσι.

o kairos είπε...

Kosta,εγω παλι,το κοκκινο το συσχετιζω με την καθαρτηρια φωτια και την επανασταση.

specter,αν ηταν και οι ανθρωποι ετσι φοβαμαι,οτι θα ποδοπατιωμασταν απο τη ζωτικοτητα...

vangelakas είπε...

Εξάλλου, it's the first day of the rest of your life...

o kairos είπε...

or it's the rest day of your life:-)

Ανώνυμος είπε...

"γιατι το φασμα του φωτος στο επιπεδο του οριζοντα ειναι σε θερμοκρασια,που το ματι μας αναγνωριζει ως κοκκινο.Βαλε πιο δυσκολο:-)"


αστειεύεσαι ρε θηρίο;

just..living!!! είπε...

Όντως κάθε μέρα είναι σαν μια μικρή ζωή..και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίζουμε...ακριβώς έτσι..

:-)

Kanao είπε...

oxi to mathimatiko π!!! Π opws leme magoura... ΠΙ!...