Πως φτάσαμε να ζηλεύουμε την "φάτσα" που δροσίζεται μέσα στο νερό; Μα έχει ένα απορημένο βλέμμα ο άτιμος. Πώς γίνανε όλα τα φυσικά αφύσικα στις μέρες μας; σα να σκέφτεται. Βλέπεις τόσο γαλάζιο, Καιρέ μου, συ σύμπραξη με το διάφανο των νερών είναι το κατάλληλο τοπίο για μεταφυσικές αναζητήσεις.
ΥΓ. Κι εγώ θα πλέω στα πελάγη του κάμπου της Κομοτηνής και θα βλέπω τα χωράφια για Αιγαίο. Φάτα Μοργκάνα.
Ο άνθρωπος μέσα από τις παροιμίες βγάζει όλο τον σουρεάλ εαυτό του. Για παράδειγμα υπάρχει "σκυλίσια ζωή" αλλά και το "πάει σαν το σκυλί στ'αμπέλι". Υπάρχει το "πιστός σαν σκύλος" αλλά και το "σκύλιασε απ'το κακό του". Εν κατακλείδι αυτός που "δουλεύει σαν σκυλί" τι δουλειά κάνει ακριβώς;
Αυτό θα πει κυνική αντιμετώπιση. Εγώ πάντως ακόμα πιο κυνικός θα έβαζα τη φωτογραφία ενός ανθρώπου που θα κάνει μπάνιο και ένας σκύλος θα τον κρατά από το λουρί.
Είναι δύσκολο για κάποιον που δεν έχει ζώα στο σπίτι του, να καταλάβει τα συναισθήματα κάποιου που ζει μαζί με ζώα. Είναι σίγουρο επίσης, πως ο τρόπος που συμπεριφέρεται κάποιος προς τα ζώα, είναι δηλωτικός του πως αισθάνεται απέναντι στους ανθρώπους. Τέλος έχω πεισθεί απόλυτα, πως ο φίλος μου γιατρός που λέει πως ο άνθρωπος είναι το αγριότερο θηρίο, έχει απόλυτο δίκιο.
Αν είναι Ικαριώτης σκύλος, τότε είναι από τους τυχερούς, γιατί οι περισσότεροι του είδους του είναι δεμένοι για όλη τους τη ζωή δίπλα σε μια πόρτα. Για αυτούς η φράση "σκυλίσια ζωή" έχει άλλο νόημα.
Ήθελα που λες να σου πω ότι είσαι μέγας αντιπερισπάστης ρε φίλε, γιατί έλα και λίγο στην θέση μας μια σταλίτσα! Πας και χώνεις κάτι ρημαδοπαραλίες, κάτι ηλιοβασιλέματα, κάτι ροματζάδες ΝΑ! κι εμείς τα βλέπουμε, ταξιδεύουμε, γουστάρουμε κάργα (νταξ ζηλεύουμε και το φωτογραφικό σου ταλέντο) και πάνω που ταξιδεύεις ανέμελα και κάνεις χίλια μύρια σχεδιάκια για το καλοκαίρι φαααααααπ! Πάρε μια γραφειοσφαλιάρα τόοοοοοση μετά συγχωρήσεως. Σηκώνεις την κεφάλα, γύρω σου γκρίζοι τοίχοι, από πάνω σου τ’ αφεντικό κι αντί για ήχους από κυμματάκια έχεις κάτι αγριοφωνάρες φιλαράκι στ΄αυτιά σου, όλες δικές σου!
Γι΄αυτό σου λέω, κόψε τις πίπες και βάλε εκεί έναν ισολογισμό, ένα γράφημα, ένα ntekavle τέλος πάντων, να περνάω, να ξενερώνω, να τελειώνουμε κι όχι να θέλω να βουτήξω στην οθόνη και να σε σιχτηριάζω που πάλι μας έκανες αλοιφή!!!!
Εγώ πάντως βάζω και λουρί αν είναι να με πάτε μια βόλτα μέχρι την Ικαρία. Και θα ποζάρω και με χάρη! Αν και ο ημίαιμος πρίγκιπας της φωτογραφίας γράφει καλύτερα από εμένα στο φακό! :)) Δε βαριέσαι, θα κάνω υπομονή - λίγο έμεινε! Γουφ, ωπ, καλο (ε)ξημέρωμα ήθελα να πω! :)
Φεύγω για Ιο. Εχετε να προτείνετε κάτι καλό; Α επίσης χρήσιμο είναι να γνωρίζετε πως λόγω της ελεύθερης αγοράς(!) τα εισiτήρια για τρια άτομα και αυτοκίνητο με το ταχύπλοο κοστίζουν 600 ευρώπουλα. Φυσικά στη business class, γιατί στην οικονομική τα εισητήρια εξαντλήθηκαν προ μηνός. Δρομολόγια με τους συμβατικούς σκυλοπνίχτες δεν έχει καθημερινά και θες μισή μέρα για να φτάσεις. Εχω απορία σε λίγο ποιοί θα πηγαίνουν διακοπές στα νησιά αυτά. Καλή αντάμωση και καλές διακοπές σε όλους.
specter,το χρωμα προερχεται απο τα θραυσματα των βραχων που πεσαν κατα τη διανοιξη του δρομου!
νικο,η Ιος εχει τις περισσοτερες αμμουδιες στο Αιγαιο μετα τη Μυκονο και τη Τζια.Θα νοικιασεις ενα σκαφακι απο τον Μυλοποτα και θα κατηφορησεις προς Μαγγαναρι ολη την κοστα.Θα παθεις πλακα.Και απο τη βορειοανατολικη μερια θα πας με το αυτοκινητο,οπου σε κατεβαζει το χωμα.Για τον Παπα θα περπατησεις και ενα πενταλεπτο,αλλα πρεπει.Θα παθεις επισης πλακα.Το καλυτερο ψαρι ο Δρακος στον Μυλοποτα και ο Αντωνης για τηγανητο στο Μαγγαναρι.Για μπαρ να αποφυγεις τα κλειστα της πανω πλατειας πεφτει πολλη μπομπα.Να παρεις μελι και καπαρη.Τα καλυτερα των Κυκλαδων.Κι αμ τα βρεις μπαστουνια εδω ειμαστε,σφυρα.Επισης ειναι ακομα εκει η συνμπλογκερ iro*.Ριχτης ενα μεηλ.Ξερει τα παντα.Καλα να περασεις.
55 σχόλια:
σε καταλαβαίνω...τι να πω. κι εμείς στα εξωτερικά σας παρακολουθούμε, μόνο που είμαστε πιο δροσεροί.
εκφραστική φωτό!
γλυκέ καιρούλη (μου επιτρέπεις;;) ΄μας καις για να μας δροσίσεις!
Πως φτάσαμε να ζηλεύουμε την "φάτσα" που δροσίζεται μέσα στο νερό; Μα έχει ένα απορημένο βλέμμα ο άτιμος. Πώς γίνανε όλα τα φυσικά αφύσικα στις μέρες μας; σα να σκέφτεται. Βλέπεις τόσο γαλάζιο, Καιρέ μου, συ σύμπραξη με το διάφανο των νερών είναι το κατάλληλο τοπίο για μεταφυσικές αναζητήσεις.
ΥΓ. Κι εγώ θα πλέω στα πελάγη του κάμπου της Κομοτηνής και θα βλέπω τα χωράφια για Αιγαίο. Φάτα Μοργκάνα.
ο καλύτερα βρεγμένος φίλος του ανθρώπου!
Ο άνθρωπος μέσα από τις παροιμίες βγάζει όλο τον σουρεάλ εαυτό του. Για παράδειγμα υπάρχει "σκυλίσια ζωή" αλλά και το "πάει σαν το σκυλί στ'αμπέλι". Υπάρχει το "πιστός σαν σκύλος" αλλά και το "σκύλιασε απ'το κακό του". Εν κατακλείδι αυτός που "δουλεύει σαν σκυλί" τι δουλειά κάνει ακριβώς;
Και για εμάς γαϊδουρινή υπομονή!
Μόλις γύρισα στο καμίνι της Αθήνας και ΄θάθελα λίγη σκυλίσια ζωή!
Φεύγει μακριά απο τους ανθρώπους ή η ιδέα μου είναι;
Γουφ, γουφ, γουφ!
(Ζήλεψε ΚΑΙ ο σκύλος μου!)
τον είδα και...έκλεισα το κλιματιστικό!
τα σέβη μου
(α, και για να μην το προσπεράσω...το απόλυτο γαλάζιο πόθεν?)
Αυτό θα πει κυνική αντιμετώπιση. Εγώ πάντως ακόμα πιο κυνικός θα έβαζα τη φωτογραφία ενός ανθρώπου που θα κάνει μπάνιο και ένας σκύλος θα τον κρατά από το λουρί.
Εχμ... αντι-κυνικά καύματα... ;-)
Σκύλος. Καθαρόαιμη ζωή...
Δεν το πιστεύω, για πολλοστή φορά στη ζωή μου ζηλεύω ένα σκύλο!!!
γαβ! γαβ! γαβ!
Φανταστική φάτσα :)
Κι ο blogο-ημίαιμος όμως, δεν πάει πίσω. Έχει χάρη που λείπει :)
Σκυλαδικία
Καλησπέρα Καιρέ.
Μια χαρά μουσούδι έχει :)
Kαι μετά σου λέει ο άλλος "σκυλόφατσα"...
Σκυλισια ζωη
...και ονειρεμένη!
---" Ουφ ξεμύρισα, πολλά δίποδα μυρίζουν σαν ψοφήμι"
roidis,δεν σας ζηλευω φιλε μου,διοτι χανετε το θεαμα των κεκαυμενων θηλεων...
savra,ετσι ειναι η αγαπη:-)
Δωρα μου,το απορημενο υφος το χει,γιατι δεν εχει γλωσσα αυτο το μαυρο πραμα,που του χω χωσει μπροστα στη μουρη...
Σπυρο,ανωτερο!!!
απειρωτα,δεν ξερω και δεν ανησυχω.Κακο σκυλι ψοφο δεν εχει...
industrial,και μουλαρισιο πεισμα...
αθεοφοβε,προς το παρον η πολη μπορει να προσφερει μονο τη ζωη εν ταφω.
ινδικτε,μαλλον ερχεται σαν κολλητηρι.
φιλε,καηκε η γουνα του του κακομοιρη.
Γιαννη,στην Ικαρια οι θεοπαλαβοι εχουν αυτη την ακτη που τη λενε Σεϋχελες!
δειμο,και θα του λεει ουστ παλιανθρωπε..
ροδια μου,κυνος κεφαλαι ισως;:-)
Αγγελε,ιδιαιτερως οταν ειναι μπασταρδη..
σεξπυρ,ξεπερνιεται μολις σκεφτεις το λουρι:-)
σκιες,γλωσσομαθης γατα;
lady,μωρε θα τον συρουμε απο τη μυτη..
Κωστα,ολα τα ζωα ολιγαρκη ειναι.Γιαυτο και δεν εχουν εγκληματισει γενοκτονικα στον πλανητη σαν τον πολιτισμενο.
πασκαλ,δεν χορτασες σκυλοδικαιοσυνη;
ion,για φιλημα.
Είναι δύσκολο για κάποιον που δεν έχει ζώα στο σπίτι του, να καταλάβει τα συναισθήματα κάποιου που ζει μαζί με ζώα. Είναι σίγουρο επίσης, πως ο τρόπος που συμπεριφέρεται κάποιος προς τα ζώα, είναι δηλωτικός του πως αισθάνεται απέναντι στους ανθρώπους. Τέλος έχω πεισθεί απόλυτα, πως ο φίλος μου γιατρός που λέει πως ο άνθρωπος είναι το αγριότερο θηρίο, έχει απόλυτο δίκιο.
Ο γιατρος εχει δικιο.Ιδιως αν ειναι και ψυχιατρος.
μηπως ειναι "σκυλα" και οχι σκυλος?
Αυτό είναι το λεγόμενο σκυλόψαρο;
Αν είναι Ικαριώτης σκύλος, τότε είναι από τους τυχερούς, γιατί οι περισσότεροι του είδους του είναι δεμένοι για όλη τους τη ζωή δίπλα σε μια πόρτα. Για αυτούς η φράση "σκυλίσια ζωή" έχει άλλο νόημα.
Μακάρι να είχαν όλα τα σκυλάκια τέτοια ζωή!
Κούκλος!!!!
Αν ήταν καθαρόαιμος, θα δροσιζόταν σε πισίνα με θέα; ;-)
wraios. exw kai allergia stis gates
Τι κούκλος είναι αυτός; απίθανος!
Ήθελα που λες να σου πω ότι είσαι μέγας αντιπερισπάστης ρε φίλε, γιατί έλα και λίγο στην θέση μας μια σταλίτσα! Πας και χώνεις κάτι ρημαδοπαραλίες, κάτι ηλιοβασιλέματα, κάτι ροματζάδες ΝΑ! κι εμείς τα βλέπουμε, ταξιδεύουμε, γουστάρουμε κάργα (νταξ ζηλεύουμε και το φωτογραφικό σου ταλέντο) και πάνω που ταξιδεύεις ανέμελα και κάνεις χίλια μύρια σχεδιάκια για το καλοκαίρι φαααααααπ! Πάρε μια γραφειοσφαλιάρα τόοοοοοση μετά συγχωρήσεως. Σηκώνεις την κεφάλα, γύρω σου γκρίζοι τοίχοι, από πάνω σου τ’ αφεντικό κι αντί για ήχους από κυμματάκια έχεις κάτι αγριοφωνάρες φιλαράκι στ΄αυτιά σου, όλες δικές σου!
Γι΄αυτό σου λέω, κόψε τις πίπες και βάλε εκεί έναν ισολογισμό, ένα γράφημα, ένα ntekavle τέλος πάντων, να περνάω, να ξενερώνω, να τελειώνουμε κι όχι να θέλω να βουτήξω στην οθόνη και να σε σιχτηριάζω που πάλι μας έκανες αλοιφή!!!!
Φίου… τα ΄πα! :D
"Ένας σκυλος που περπατά
κατάμονος
σε κάποιο ζεστό,καλοκαιρινό πεζοδρόμιο,
φαίνεται να έχει
τη δύναμη
10.000 θεών!
Γιατί;"
ανυπέρβλητη η φωτό! Μπορώ να τη βάλω στο desktop plzzz???
Από ποιότητα θάλασσας και φωτογραφίας μου ρίχνεις, από σκύλο σου ρίχνω!
Από ζέστη μας ρίχνουν και στους δύο οι σκύλοι!
Sorry κι όλας αλλά αυτόε είναι ο καλύτερος του χωριού! :))
Εγώ πάντως βάζω και λουρί αν είναι να με πάτε μια βόλτα μέχρι την Ικαρία. Και θα ποζάρω και με χάρη!
Αν και ο ημίαιμος πρίγκιπας της φωτογραφίας γράφει καλύτερα από εμένα στο φακό! :))
Δε βαριέσαι, θα κάνω υπομονή - λίγο έμεινε!
Γουφ, ωπ, καλο (ε)ξημέρωμα ήθελα να πω! :)
Καιρέ, πρόκειται να αγοράσω μια DSLR, ποια προτείνεις από τις εξής: Olympus E 400 ή Nikon D40...?
Υ.Γ. Αν μπορεί να βοηθήσει και κάποιος άλλος, τον ευχαριστώ προκαταβολικά...
...ζόρικη?
αξιαγάπητη σίγουρα,
και τι δροσιά!
Μια και περί σκυλίσιας ζωής ο λόγος, ο Κανέλλος περνά δύσκολες μέρες όπως φαίνεται...
Εαν δεν βγαλετε τη δροσερη γαλαζια θαλασσα απο το πρωτο πλανο, εγω δε σχολιαζω!
:-P
vatraxw,σκυλα ειναι η αλλη..
sitofcris,ναι.Καρχαριας ο κυνος.
arkin,αυτος την πορτα την ξερει μονο για να κοιταει απο την κλειδαροτρυπα πότε θα ρθει το φαϊ.
foxy,φροντιζει το πολιτισμενο ζωον να μην εχουν.
fevis,διοτι ειναι μωρός...
dodo,οχι δα.Σε μπανιερα:-)
lazinio,εγω στους ανθρωπους.
torch,ηρθε ολως τυχαιως με το που ειδε οτι φωτογραφιζα το βυθο και μπηκε μπροστα στη μηχανη!
ψιλικαντινα,πες στα ισα οτι γουσταρεις Μπραντ Πιτ βρεμενο κι ασε τις δικαιολογιες,γιατι ειδοποιω καλτσοβρακο..:-))
murplej,γιατι ειναι ολιγαρκης.
Elisavet,φυσικα και μπορεις ελευθερα.Τζαμπα ειναι:-)
σκυλακο μου,απο μουσουδα μας ριχνεις ολους..
Κωστα,αν ησουν εδω θα ελεγα οτι σε χτυπησε η ζεστη.Επειδη εισαι εκει λεμε απλως οτι εχεις ποιητικη φλεβα.
φτασε,της κωμοπολης για την ακριβεια..
2σχ2,νομιζω οτι αν αφησεις τριχες στις παρειες,στο μετωπο και στη μυτη θα γραφεις καλυτερα απο το σκυλο..
hari,η απαντηση μου θα εξαρτηθει απο το ερωτημα:Εχεις αναλογικη μηχανη πριν παρεις ψηφιακη;
genna,ωστε αποφασισατε οτι ειναι γυναικα;Χμμμμμμ.:-)
σκιες,ο Κανελλος στο Πολυτεχνειο εδω και τωρα.
περαστικη,αυτη ηταν το πλανο.Ο σκυλος παρεισεφρυσε λογω κακομαθημου του απο τα αφεντικα του.Ριχτα ολα με παθος.
Αν αφήσω τρίχες; Υπονοείς ότι έχω στο μέτωπο και τις ξυρίζω; Χαχαχα, απίστευτη απάντηση - απίστευτος Καιρός! :)
Καλό βράδυ!
Καλη νυχτα φιλε μου.
Αυτή που όλοι κάποια στιγμή την έχουμε ζηλέψει...Το χρώμα του νερού μου κάνει πολύ :)
Φεύγω για Ιο. Εχετε να προτείνετε κάτι καλό; Α επίσης χρήσιμο είναι να γνωρίζετε πως λόγω της ελεύθερης αγοράς(!) τα εισiτήρια για τρια άτομα και αυτοκίνητο με το ταχύπλοο κοστίζουν 600 ευρώπουλα. Φυσικά στη business class, γιατί στην οικονομική τα εισητήρια εξαντλήθηκαν προ μηνός. Δρομολόγια με τους συμβατικούς σκυλοπνίχτες δεν έχει καθημερινά και θες μισή μέρα για να φτάσεις. Εχω απορία σε λίγο ποιοί θα πηγαίνουν διακοπές στα νησιά αυτά. Καλή αντάμωση και καλές διακοπές σε όλους.
specter,το χρωμα προερχεται απο τα θραυσματα των βραχων που πεσαν κατα τη διανοιξη του δρομου!
νικο,η Ιος εχει τις περισσοτερες αμμουδιες στο Αιγαιο μετα τη Μυκονο και τη Τζια.Θα νοικιασεις ενα σκαφακι απο τον Μυλοποτα και θα κατηφορησεις προς Μαγγαναρι ολη την κοστα.Θα παθεις πλακα.Και απο τη βορειοανατολικη μερια θα πας με το αυτοκινητο,οπου σε κατεβαζει το χωμα.Για τον Παπα θα περπατησεις και ενα πενταλεπτο,αλλα πρεπει.Θα παθεις επισης πλακα.Το καλυτερο ψαρι ο Δρακος στον Μυλοποτα και ο Αντωνης για τηγανητο στο Μαγγαναρι.Για μπαρ να αποφυγεις τα κλειστα της πανω πλατειας πεφτει πολλη μπομπα.Να παρεις μελι και καπαρη.Τα καλυτερα των Κυκλαδων.Κι αμ τα βρεις μπαστουνια εδω ειμαστε,σφυρα.Επισης ειναι ακομα εκει η συνμπλογκερ iro*.Ριχτης ενα μεηλ.Ξερει τα παντα.Καλα να περασεις.
Tι νερά!!! Ωραίος τυπάς ο λουόμενος!:)))
Δεν ξέρω αν πραγματικά είναι απ' αυτό αλλά είναι απο τα πιο ωραία που έχω δεί... Καλημέρες :)
κακό σκυλί πνιγμό δεν έχει..
(μετά το σκύλο θέλω φωτό και από σκυλάδικο)
Καλημερα!
Αν εχεις λίγο χρόνο περνα μια βολτα απο τη γειτονια.... Τα εχω παρει κρανιό...
Απίστευτη μούρη, με τρελαίνει. Θέλω να πέσω μαζί του στο δροσερό νεράκι να νιώσω αυτή την σκυλίσια στιγμή του. Φατσούλα...
Δημοσίευση σχολίου