Εχθες λοιπόν τάχιστα κάτω από την Χαριλάου Τρικούπη βγήκε και το σχετικό ανέκδοτο. Το είπε συνάδελφος αργά το βράδυ σε εκπομπή στον ΣΚΑΪ. Ξέρω ότι τα ανέκδοτα δεν μεταφέρονται καλά γραπτώς (εξού και ανέκδοτο) αλλά θα το γράψω.
Ανεβαίνει ο Βενιζέλος στον πέμτο όροφο. Το κλίμα είναι βαρύ, οπότε για να σπάσει τον πάγο ο Γιωργάκης του λέει: "Ρε Βαγγέλη θέλεις καφέ;" και του λέει ο Βενιζέλος: "Άσε, πήρα από κάτω".
Αν και χρειαζόταν μπουγέλο (σε πολλούς), απ’ το τίποτα καλός κι ο καφές! Το θέμα της διαχείρισης της ενέργειας τεράστιο, θα μπορούσαμε να αφιερώσουμε πολλές μέρες συζήτησης ειδικά γι αυτό. Πάντως δεν μπορώ να πιστέψω πως το γεγονός ότι στις χώρες της δύσης λειτουργούν οι θεσμοί, εφαρμόζονται οι νόμοι, υπάρχουν διαδικασίες που τηρούνται απαρέγκλιτα και φυσικά λειτουργεί η δημόσια διοίκηση, έχει απλά σχέση με την φυλετική ανωτερότητα των λαών τους... Καλή η αυτοοργάνωση και η προθυμία, αλλά μέχρις επιπέδου δασοπυρόσβεσης του δάσους Συγγρού. Ας συνεχίσουμε τη συζήτηση με την ευκαιρία ενός πιο σχετικού θέματος στο μέλλον. Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.
Στο πλαστικό ποτήρι βλέπω ένα επίπλαστο λαό που αναζητά Περιούσιους ηγέτες. Στο ξεχυλισμένο φραπέ βλέπω απολυμένες "Μαρίες Ασχημες" που μας κάνουν σκηνές υστερίας στα σκαλοπάτια μετα τις εκλογές. Στο δε ταλαιπωρημένο καναβάτσο το κακό το ριζικό μας το "θεό" του δικομματισμού που φυσιολογικά και ρεαλιστικά είναι υπερτιμημένο στο 80% ενω θάταν καλύτερα στο 60% (ποσοστό δικομματισμού).
Βέβαια στις 1 1/2 την νύχτα δεν ακουσα το μήνυμα του Μορφέα και γι΄αυτό έγραφα το μήνυμα ως μΥνΗμα. Το πρωί που το είδα με έπιασαν ρίγη φρίκης γιατί θυμήθηκα έναν φίλο μου μονίμως ανορθόγραφο, που για πλάκα του λέγαμε να μας γράψει την λέξη με τα διάφορα η,ι,υ- Μυτιλήνη ! Παρεπιπτόντως, μνημονοτεχνικός κανόνας -Η σειρά τους είναι ανάστροφη απο την αλφαβητική!
πολύ καίρια ρε γαμώτο η γαμημένη φωτό που έβαλες. δεν είναι ισωπέδωση, είναι απλά η απεικόνιση της ωμής πραγματικότητας. συγχαρητήρια, ήταν οτι πιο πετυχημένο και φρέσκο έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό για τις εκλογές.
σχολιαστη,δυστυχως,εμεις δεν ειμαστε αξιοι της μοιρας αυτου που ψηφιζουν οι αλλοι.
chaca khan,κανεις δεν αξιζει να θαυμαζεις απο οσους γινονται φανεροι..
Κωστα,μονο ψυχιατρικως εξηγειται το φαινομενο..
the torch,πες αλλο..
κωστα,ειναι απο τις εκλογες του 2000
sunday,μετριος.
τασο,σαν την ευτυχια που ταζουν.
Αγγελε,μαυρο εληφθη;
ανωνυμε,τα λεφτα μας και τον θαυμασμο των χαχολων.
παραξενο,θα μεταφρασεις προεκλογικες εξαγγελιες;
νικο,καμια σχεση με ανωτεροτητα.Εκεινοι,ας πουμε,ειναι φασιστες στη νοοτροπια.Κανεις δεν ειναι χρησιμος στον εαυτο του και στο συνολο σε ολα.Η απαντηση παντα ειναι στο ερωτημα:Τι ζητας.
industrial,το χω δει αυτο,που βαζουν το φραπε στη θεση του cd για να στηριζεται οι δημοσιοι καρεκλοκενταυροι!To περνανε για cofee disc.
dionyse,ας ηταν στο 80% αν ηταν σοβαροι δεξιοι και σοβαροι σοσιαλδημοκρατες.Εδω μιλαμε για νουμερα της μεταπολιτευσης.
Παρεμπιπτοντως,αθεοφοβε,ουτε το πρωϊ σου ταιριαζει με κεινο το παρεπιπτοντως:-))
νικο,οι απαντησεις για το whispering planet,στο ιδιο..
zaphod,και αγκαλια με τη χηρα..
don psychote,το καλυτερο ειναι εχθρος του καλου.Επισης,το δευτερο αντικειμενο στην εικονα στερει παντοτε τη δυναμη του ενος.
just you,το μηνυμα της πλειοψηφιας.Δεν ανηκεις σ αυτην;Μα,πώς ζεις χρυση μου..
michelan,δεν ειναι τυχαιο,που βλεπεις στο δρομο την πλειοψηφια με μαγουλο φραπα.
haris,πραγματικα ναι.Η συνειδητοποιηση ειναι μια μαλλον αποτομη διαδικασια.Πολυ οφελιμη,ομως.
Πιστεύω εις έναν φραπέ, αφρώδη, παγοκράτορα, ρουφηχτόν εκ καλάμου σπαστής, εις στομάχους πάντων ερριμένον.
Και εις ένα αφρόγαλα, λευκόν, πηχτόν, του καφέ συνοδό, και λιπογενές το δια τον καφέ ποιηθέντα προ πάντων καπουτσίνο. Milk εκ βοδώς, αφρόν αληθινόν, εκ μιξερός ηλεκτρικού χτυπηθέντα, ού γεννηθέντα, ομοχρήσιμου του φραπέ δι ου το μάτι ορθάνοιξε.
Τον δι' ημάς τους ανθρώπους και δια την ημετέραν εργασίαν φυτροθέντα εν καφεοδένδρων και μαζευθέντα εξ άρρενος εργάτου και αγοράσθη εξ εταιρείας και εσυσκευάσθηκε.
Αγορασθέντα τε υπό ημών εντός μικρής σακουλίτσας ή κουτιού ή βαζακίου
Και ετοιμάσθη τας πρώτας ώρας κατά τας πρωινάς.
Και εισέπεσε εντός ποτηριού και ζαχαρώθηκε εκ κουταλιάς του γλυκού.
Και πάλιν άφρισε μετά δόξης τσίτα κάνων κοιμητούς ώστε χουζουρίου έλθη το τέλος.
Και εις το ρεύμα το πάγιον, το χρήσιμον, το μιξεροκινόν, το εκ της δεής επαραγόμενον το συν ψυγείου και θηκών συνεργαζώμενο, ωστε παρασκευαζώμενο, παγακίων και υδάτων ψυχρών.
Εις μίαν, καφετερίαν, ομαδικήν και φιλικήν φραπεδοποσίαν.
Καιρέ, μάλλον θα πάω να πάρω διαρκείας για να χορταίνω από κοντά τον Γιασικεβίτσιους... Τί λες,να τους πω να κρατήσουν και ένα για σένα να τον απολαμβάνεις;
Εσείς καλύτεροι στο κλωτσοσκούφι, εντός... Εμείς θα πετάμε τη σκούφια μας για εντός, εκτός και σε λίγα χρόνια διηπειρωτικώς... TimeOut, τέλος... Showtime!!!
Παραμένω κατ'επιλογήν αιδιόδοξος καιρέ μου. Δεν περίμενα βεβαίως να γίνει κάποια επανάσταση σε αυτές τις εκλογές και σαφώς δεν έγινε αλλά επιμένω να βλέπω ευκαιρίες στα 2,5 περίπου εκατομμύρια των αποσχόντων, στην ενδυνάμωση της αριστεράς και στο άκουσμα πασόκων και νουδούτων. Η αξιοποίηση αυτών βεβαίως θέλει δουλειά και πολιτικές προτάσεις εφαρμόσιμες...
Είναι άλλο να διώξουμε το βασιλιά και άλλο τι θα κάνουμε μετά...καλό θα είναι να μην ανέβει άλλος...
Χωρίς εναλλακτικό πλαίσιο σαφές δεν πρόκειται να σταματήσει αυτή η κατάσταση....πρέπει να ζημώσουμε λοιπόν, αν θέλουμε να φάμε κάνα ψωμί της προκοπής αλλέως τα έτοιματζίδικα θα τρώμε...
Ως αισιόδοξος λοιπόν, βλέπω πως αυξάνονται οι άνθρωποι που τουλάχιστον το συζητάνε το θέμα...πολλά είναι δυνατόν να γίνουν αρκεί να μην αναμένουμε κάποια μαγική μεταβολή...θέλει δουλειά και χρόνο..
χαριδημε,και γω με τους αισιοδοξους ειμαι.Οχι τοσο πολυ για τα ψηφαλακια της αριστερας,που θα εξαφανιζοντουσαν αν η κυβερνηση δεν ειχε αυτοδυναμια και πηγαιναμε σε νεες εκλογες τον Οκτωβριο,οσο γιατι ο νεος κοσμος δεν μασαει πια καθολου με τις μαλακιες που ακουει απο τους πολιτικαντηδες και ζηταει καθαρα λογια και καθαρες πραξεις.Χωρις παραμυθιασματα.Οπως λες,ο κοσμος δεν θα αλλαξει αυριο και καθε ελπιδα χρειαζεται πολλη δουλεια για να γινει πραξη.Πραξη του λαου και οχι των αντιλαϊκων συμφεροντων.Αρκει να συμμετεχει ολο και πιο πολυς λαος.Εστω και ενας παραπανω.Να εισαι καλα.
ελληνιδα,εμεις;οχι εμεις.Οι αλλοι.Στους οποιους δεν συμπεριλαμβανεσαι.Εσυ παλευεις και μακαρι να σε μιμουνταν και αλλοι.
Περί ηλιθιοκρατίας, καιρέ ελπίζω να μου επιτρέπεις..
Ανδρόγεω, τι παράγει ηλιθίους και τι έξυπνους? Νομίζω πως η εξέλιξη έχει να κάνει με την προσαρμοστικότητα στις συνθήκες αλλά όντων ημών ανθρώπων και στη διαμόρφωση των συνθηκών με στόχο την επιβίωση..
Αυτά τα λέω γιατί μου φαίνεται σωστό να μην ομαδοποιώ συμπεριφορές ανθρώπων, μιάς και γνωρίζω πως μιά συμπεριφορά μπορεί να έχει διαφορετικές αιτίες...Βρίσκω δηλαδή χρησιμότερο να εντοπίζω το γιατί εκδηλώνεται μιά συμπεριφορά, αν το ζητούμενο είναι η ανάσχεση της..
Με τέτοιες ομαδοποιήσεις και γενικεύσεις ενσκύπτει ο κίνδυνος να αναλύουμε κοπαδόν τους συνανθρώπους μας, ενώ εμείς ανήκουμε σε μία εξωκοινωνική ελίτ, που το μόνο που κάνει είναι να παρατηρεί την ηλιθιότητα και να επιχαίρει για τα διανοητικά κεκτημένα της, μιάς και οι λοιποί είναι ανίκανοι λόγω ηλιθιότητας να ακολουθήσουν...Και ο ηλίθιος, έργω (de facto} δεν αλλάζει...
Αυτό το μονοπάτι δεν όδηγεί πουθενά εκτός αν οι γυναίκες των έξύπνων γεννούν 9 παιδιά η κάθε μία με σκοπό την αύξηση της ράτσας...
Πίσω από κάθε ψήφο υπάρχει και ένας άνθρωπος που η γενικευτική καταδίκη του, ούτε αυτόν βοηθά να δει και κάνα άλλο μονοπάτι, ούτε τον εισηγητή μιάς άλλης λύσης αν θεωρεί πως απευθύνεται σε έναν ηλίθιο..
Αυτά τα άγχη μου ήθελα να εκφράσω..
ΥΓ θα σου τα έλεγα κατ΄ ιδίαν αλλά δεν επιτρέπει το blog σου, σχολιασμό εις μη έχοντας blog..
michelan,ως μελλοντικος ηγετης ολης της συμπαντικης κοινοτητας σε συγχωρω.
Κωστα,αλλο πραγμα η καταγραφη μιας πραγματικοτητας και αλλο η κατανοηση της.
ανδρογεω,εαν δεν ηταν ηλιθιο το γενος των ανθρωπων δεν θα κατεστρεφε καθε αλλη μορφη ζωης γυρω του.Χρειαζεται,ομως,κατανοηση η ηλιθιοτητα του.Γιατι αν το δεις βαθεια,προκειται για την τραγωδια του ανθρωπινου ειδους απο την εμφανιση του μεχρι και σημερα.Τραγωδια,γιατι μαζυ με τα γυρω του θα καταστρεψει και τον εαυτο του.
χαριδημε,η αναλυση σου ειναι αγλαϊσμα ουμανισμου και κατανοησης.Σ αυτο το πνευμα κατανοησε και τον ανδρογεω.
Χαρίδημε, θα σου απαντήσω σαν άλλος Στάθης Ψάλτης :
- Οι μισοί από εσάς είστε ηλίθιοι!
- Ε! Πάρτο πίσω ρε!
- Καλά, οι μισοί από εσάς ΔΕΝ είστε ηλίθιοι...
Κάτι τέτοια ήθελα να αποφύγω και δεν επιτρέπω ανώνυμα σχόλια - δεν είναι όμως απαραίτητο το blog, ένα gmail είναι αρκετό - και το ενσκήπτω γράφεται με ήτα. Πώς ξέφυγε αυτό από κάποιον προφανώς αρχαιομαθή;
Υπάρχουν φίλε μου τριων ειδών ηλίθιοι (ψηφοφόροι) : αυτοί που δεν ξέρουν, αυτοί που δε θέλουν και αυτοί που δεν μπορούν.
Οι πρώτοι είναι οι γνωστοί ηλίθιοι που "έργω" είναι de facto ηλίθιοι γιατί εθελοτυφλούν.
Οι δεύτεροι είναι αυτοί που περιμένουν κάποιο μελλοντικό όφελος (ρουσφέτι) ή ξεπληρώνουν κάποιο παλιότερο.
Και οι τρίτοι αυτοί που συγκυριακά αναγκάζονται να ψηφίσουν ένα κόμμα λόγω συγγένειας, για να υποστηρίξουν έναν δικό τους άνθρωπο κ.λπ.
Όπως βλέπεις, από τα τρία είδη, μόνο το πρώτο είναι αυτό που δε παίρνει διόρθωση. Η πλειοψηφία όμως ανήκει στο δεύτερο. Για τα δύο τελευταία είδη προσπαθώ κι εγώ να χτυπήσω το καμπανάκι, μπας και καταλάβουν γιατί τους μουτζώνουμε εγώ και κανένα εκατομμύριο ψηφοφόροι ακόμα...
62 σχόλια:
Απογοητευμένος ή ισοπεδωτικός;
Ρεαλιστης..
Μας χύθηκε. Λες να δώσουμε λεφτά;
Μπαααααααααα..........
σταθερη αξια.
http://fuzzyburlesque.blogspot.com/2007/05/blog-post_28.html
Aυτο δεν ηταν το μηνυμα των εκλογων.
Αυτο ηταν το μηνυμα του ...Ρελλου!
Ας ψηφίζαμε περισσότεροι Οικολόγους-Πράσινους να στέλναμε ένα μήνυμα.
Αλλά αφού γουστάρουμε 80% Πράσινους και Βένετους ας τους λουστούμε.
σε θαυμάζω
Καλά, το υποννούμενο το πιάσαμε.
Τις σφραγίδες του Ιατρικού Αθηνών προσπαθώ να ...μεταφράσω, όμως, και δεν μου κάθεται. :)
Μπαμπάκη, χύθηκε έξω. Αν χυνόταν μέσα ...σίγουρα θα τα σκάγαμε!
Εχθες λοιπόν τάχιστα κάτω από την Χαριλάου Τρικούπη βγήκε και το σχετικό ανέκδοτο.
Το είπε συνάδελφος αργά το βράδυ σε εκπομπή στον ΣΚΑΪ. Ξέρω ότι τα ανέκδοτα δεν μεταφέρονται καλά γραπτώς (εξού και ανέκδοτο) αλλά θα το γράψω.
Ανεβαίνει ο Βενιζέλος στον πέμτο όροφο. Το κλίμα είναι βαρύ, οπότε για να σπάσει τον πάγο ο Γιωργάκης του λέει: "Ρε Βαγγέλη θέλεις καφέ;" και του λέει ο Βενιζέλος: "Άσε, πήρα από κάτω".
Βλέπω υπάρχουν και παλιοι λεκέδες απο καφέ στα έγγραφα.Κρατάει χρόνια αυτός ο φραπές...
Γλυκός με γάλα; Μπα, μάλλον σκέτος ;P
...Σε πλαστικό ποτήρι...
Την καλησπέρα μου
Καφέ μύνημα ελήφθη.
Oι ... φιναλίστ του ριάλιτυ τι κερδίζουν;
να σου πω τις φουσκάλες;;;;
Το μύνημα είναι ότι όποιος δεν έχει μυαλό έχει ποδάρια που χρειάζονται ακτινογραφίες!
Αν και χρειαζόταν μπουγέλο (σε πολλούς), απ’ το τίποτα καλός κι ο καφές!
Το θέμα της διαχείρισης της ενέργειας τεράστιο, θα μπορούσαμε να αφιερώσουμε πολλές μέρες συζήτησης ειδικά γι αυτό.
Πάντως δεν μπορώ να πιστέψω πως το γεγονός ότι στις χώρες της δύσης λειτουργούν οι θεσμοί, εφαρμόζονται οι νόμοι, υπάρχουν διαδικασίες που τηρούνται απαρέγκλιτα και φυσικά λειτουργεί η δημόσια διοίκηση, έχει απλά σχέση με την φυλετική ανωτερότητα των λαών τους... Καλή η αυτοοργάνωση και η προθυμία, αλλά μέχρις επιπέδου δασοπυρόσβεσης του δάσους Συγγρού. Ας συνεχίσουμε τη συζήτηση με την ευκαιρία ενός πιο σχετικού θέματος στο μέλλον. Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.
Για αυτό εκσυγχρονίζεται το Δημόσιο Καιρέ και κλείνει πανέξυπνες(ουουου) συμφωνίες με τη Microsoft.
Για να ανοίγουν τη θήκη του cd rom, να φάζουν τον φραπέ εκεί και να μην έχουμε τέτοια σκηνικά.
Τς τς τς, μα επιτέλους -υπάρχουν και θετικά! :)
Καλό Σαββατοκύριακο!
Στο πλαστικό ποτήρι βλέπω ένα επίπλαστο λαό που αναζητά Περιούσιους ηγέτες. Στο ξεχυλισμένο φραπέ βλέπω απολυμένες "Μαρίες Ασχημες" που μας κάνουν σκηνές υστερίας στα σκαλοπάτια μετα τις εκλογές. Στο δε ταλαιπωρημένο καναβάτσο το κακό το ριζικό μας το "θεό" του δικομματισμού που φυσιολογικά και ρεαλιστικά είναι υπερτιμημένο στο 80% ενω θάταν καλύτερα στο 60% (ποσοστό δικομματισμού).
Βέβαια στις 1 1/2 την νύχτα δεν ακουσα το μήνυμα του Μορφέα και γι΄αυτό έγραφα το μήνυμα ως μΥνΗμα.
Το πρωί που το είδα με έπιασαν ρίγη φρίκης γιατί θυμήθηκα έναν φίλο μου μονίμως ανορθόγραφο, που για πλάκα του λέγαμε να μας γράψει την λέξη με τα διάφορα η,ι,υ- Μυτιλήνη !
Παρεπιπτόντως, μνημονοτεχνικός κανόνας -Η σειρά τους είναι ανάστροφη απο την αλφαβητική!
Από μια γρήγορη ματιά, φαίνεται καλό το whispering planet. Μήπως θα έπρεπε να έχει κάποια στοιχεία για τους συντάκτες;
Έτσι όπως πάμε μόνο σκέτο ελληνικό θα πίνουμε - παρέα με κονιάκ και παξιμάδι
και λίγα αποτσίγαρα, θα ήταν υπερβολή;
Το μήνυμα που δώσαμε ή το μήνυμα που πήραμε;
Καλό σαββατοκύριακο
Και οι εκλογές, μια μορφή σχέσης είναι:
-Άν έχεις δαγκώσει τη λαμαρίνα,
δεν το ψάχνεις πολύ-πολύ
και ψηφίζεις δαγκωτό...
-Άν χαθεί ο έρωτας, η φαντασία και
έρθει η ασυνεννοησία και η κόντρα
πάμε για άλλες πολιτείες,
να γνωρίσουμε κάτι καινούριο...
-Άν προλάβει να αναπτυχθεί η αγάπη,
δεν ξεκολλάμε
ό,τι και αν συμβεί
ό,τι και αν μας πουν...
Οπότε το μήνυμα που παίρνει ο καθένας
εξαρτάται από τη φάση που βρίσκεται...
ή την αφασία...
ΥΓ.άλλη μια προσπάθεια των Ελλήνων
να κατοχυρώσουν την πατέντα του φραπέ, κόλλησε στα γρανάζια των φραπεο-κρατικών διαδικασιών...
Πικρός καφές...?
Κάθε βράδυ κόβω φλέβες, ξενυχτάω με φραπέδες...Άσμα λαϊκό και ουχί πένθιμον.
πολύ καίρια ρε γαμώτο η γαμημένη φωτό που έβαλες. δεν είναι ισωπέδωση, είναι απλά η απεικόνιση της ωμής πραγματικότητας.
συγχαρητήρια, ήταν οτι πιο πετυχημένο και φρέσκο έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό για τις εκλογές.
πωπω σφ(ρ)αγίδες!!!
Πολύ επίσημο ε;
το μήνυμα είναι ότι τα προβλήματα λύνονται στον δρόμο ,ο καναπές είναι για άλλες δουλειές.
Κωστα,ειναι μηνυμα με τη βουλα,που λενε..
μπαμπακη,θα δουμε.Να φευγουν..
fuzzy,τα μεγαλα πνευματα συναντωνται:-)
ανωνυμε,ο Ρελλος ΕΙΝΑΙ το μηνυμα των εκλογων.
σχολιαστη,δυστυχως,εμεις δεν ειμαστε αξιοι της μοιρας αυτου που ψηφιζουν οι αλλοι.
chaca khan,κανεις δεν αξιζει να θαυμαζεις απο οσους γινονται φανεροι..
Κωστα,μονο ψυχιατρικως εξηγειται το φαινομενο..
the torch,πες αλλο..
κωστα,ειναι απο τις εκλογες του 2000
sunday,μετριος.
τασο,σαν την ευτυχια που ταζουν.
Αγγελε,μαυρο εληφθη;
ανωνυμε,τα λεφτα μας και τον θαυμασμο των χαχολων.
παραξενο,θα μεταφρασεις προεκλογικες εξαγγελιες;
νικο,καμια σχεση με ανωτεροτητα.Εκεινοι,ας πουμε,ειναι φασιστες στη νοοτροπια.Κανεις δεν ειναι χρησιμος στον εαυτο του και στο συνολο σε ολα.Η απαντηση παντα ειναι στο ερωτημα:Τι ζητας.
industrial,το χω δει αυτο,που βαζουν το φραπε στη θεση του cd για να στηριζεται οι δημοσιοι καρεκλοκενταυροι!To περνανε για cofee disc.
dionyse,ας ηταν στο 80% αν ηταν σοβαροι δεξιοι και σοβαροι σοσιαλδημοκρατες.Εδω μιλαμε για νουμερα της μεταπολιτευσης.
Παρεμπιπτοντως,αθεοφοβε,ουτε το πρωϊ σου ταιριαζει με κεινο το παρεπιπτοντως:-))
νικο,οι απαντησεις για το whispering planet,στο ιδιο..
zaphod,και αγκαλια με τη χηρα..
don psychote,το καλυτερο ειναι εχθρος του καλου.Επισης,το δευτερο αντικειμενο στην εικονα στερει παντοτε τη δυναμη του ενος.
just you,το μηνυμα της πλειοψηφιας.Δεν ανηκεις σ αυτην;Μα,πώς ζεις χρυση μου..
michelan,δεν ειναι τυχαιο,που βλεπεις στο δρομο την πλειοψηφια με μαγουλο φραπα.
haris,πραγματικα ναι.Η συνειδητοποιηση ειναι μια μαλλον αποτομη διαδικασια.Πολυ οφελιμη,ομως.
kitsomitro,εθνικος υμνος.
sailormoon,φρεσκο απ το 1989...παιζεται:-)
στεφανε,ανακηρυγμενο και απο το πρωτοδικειο.
μαραδο,σε ψηφιζω δαγκωτο.
Πιστεύω εις έναν φραπέ,
αφρώδη, παγοκράτορα,
ρουφηχτόν εκ καλάμου σπαστής,
εις στομάχους πάντων ερριμένον.
Και εις ένα αφρόγαλα, λευκόν, πηχτόν,
του καφέ συνοδό, και λιπογενές
το δια τον καφέ ποιηθέντα προ πάντων καπουτσίνο.
Milk εκ βοδώς,
αφρόν αληθινόν, εκ μιξερός ηλεκτρικού
χτυπηθέντα, ού γεννηθέντα,
ομοχρήσιμου του φραπέ
δι ου το μάτι ορθάνοιξε.
Τον δι' ημάς τους ανθρώπους
και δια την ημετέραν εργασίαν
φυτροθέντα εν καφεοδένδρων
και μαζευθέντα εξ άρρενος εργάτου
και αγοράσθη εξ εταιρείας
και εσυσκευάσθηκε.
Αγορασθέντα τε υπό ημών
εντός μικρής σακουλίτσας
ή κουτιού ή βαζακίου
Και ετοιμάσθη τας πρώτας ώρας
κατά τας πρωινάς.
Και εισέπεσε εντός ποτηριού
και ζαχαρώθηκε εκ κουταλιάς του γλυκού.
Και πάλιν άφρισε μετά δόξης
τσίτα κάνων κοιμητούς
ώστε χουζουρίου έλθη το τέλος.
Και εις το ρεύμα το πάγιον,
το χρήσιμον, το μιξεροκινόν,
το εκ της δεής επαραγόμενον
το συν ψυγείου και θηκών συνεργαζώμενο,
ωστε παρασκευαζώμενο,
παγακίων και υδάτων ψυχρών.
Εις μίαν, καφετερίαν, ομαδικήν και φιλικήν φραπεδοποσίαν.
Ομολογώ εν τσίμπημα εις μπισκότου εκ του μπολ.
Προσδοκώ τασάκι καθαρόν.
Και να είναι η ζάχαρη λιωμένη.
Αμήν.
Τελικώς, εξ όσων αντιλαμβάνομαι, το μήνυμα ήταν πολλαπλό: Ωσάν επιτυχής οργασμός!
Εκ των λόγων μήνυμα α-λογο
Θα ξεχαστεί κι αυτό όπως και όοοοοολα τα υπόλοιπα.
στείλε μου μήνυμα αν είμαι ζωντανός..
"Τρύπες"
T _ TimeOut :
Καιρέ,
μάλλον θα πάω να πάρω διαρκείας
για να χορταίνω από κοντά
τον Γιασικεβίτσιους...
Τί λες,να τους πω να κρατήσουν και ένα για σένα να τον απολαμβάνεις;
Κύριε, κύριε! Εγώ δεν φταίω! :-))
frapelections.
(Όπως τα γράψατε την Κυριακή)
Έλα μωρές, δεν είναι δα και κανένα μήνυμα. Εκτός αν εννοείς ότι πρέπει να το ρίξουμε στο φραπέ και να τους αφήσουμε εντελώς μόνους.
Ο φραπές χύθηκε λίγο προς τ' αριστερά.
Το καλαμάκι παραμένει δεξιά.
Στεφανε,το συμβολο της πιστας..
kopoloso,πολλαπλοτατο και προς πασα κατευθυνση..
michalaki,παραλογο
ladybug,δεν ξεχνιεται.Ειναι μονιμο..
κατρουλη,και Αλκυστις Πρωτοψαλτη..
Κωστα,ετσι ακριβως οπως τα λες ειναι.Απο το σπιτι ξεκινανε ολα.Απο το σπιτι εχει σαπισει ο ελληνικος ιστος.
michelan,προτιμω το κλωτσοσκουφι,που ειναι να νικαει το πιο δυσκολο,οχι το πιο πολυ.
rodia μου,δε φταις καημενη μου,το ξερουμε.Ο,τι μπορεις κανεις με το μιξερ.Και το γουσταρουμε.
σκιες,τρομερα ποστ ανεβασες,εχερις ρεντα.
δειμο,εμεις δεν θα το ριξουμε στον φραπε.Μας τον ριχνουν εκεινοι.
pascal,η παρατηρητικοτητα σου αγγιζει τα ορια της AGB...
Εσείς καλύτεροι στο κλωτσοσκούφι, εντός...
Εμείς θα πετάμε τη σκούφια μας για εντός, εκτός και σε λίγα χρόνια διηπειρωτικώς...
TimeOut, τέλος...
Showtime!!!
Αφρίζει ξαφρίζει την ...ψυχή μας δώσαμε!
Παραμένω κατ'επιλογήν αιδιόδοξος καιρέ μου. Δεν περίμενα βεβαίως να γίνει κάποια επανάσταση σε αυτές τις εκλογές και σαφώς δεν έγινε αλλά επιμένω να βλέπω ευκαιρίες στα 2,5 περίπου εκατομμύρια των αποσχόντων, στην ενδυνάμωση της αριστεράς και στο άκουσμα πασόκων και νουδούτων. Η αξιοποίηση αυτών βεβαίως θέλει δουλειά και πολιτικές προτάσεις εφαρμόσιμες...
Είναι άλλο να διώξουμε το βασιλιά και άλλο τι θα κάνουμε μετά...καλό θα είναι να μην ανέβει άλλος...
Χωρίς εναλλακτικό πλαίσιο σαφές δεν πρόκειται να σταματήσει αυτή η κατάσταση....πρέπει να ζημώσουμε λοιπόν, αν θέλουμε να φάμε κάνα ψωμί της προκοπής αλλέως τα έτοιματζίδικα θα τρώμε...
Ως αισιόδοξος λοιπόν, βλέπω πως αυξάνονται οι άνθρωποι που τουλάχιστον το συζητάνε το θέμα...πολλά είναι δυνατόν να γίνουν αρκεί να μην αναμένουμε κάποια μαγική μεταβολή...θέλει δουλειά και χρόνο..
χαίρε και ίσχυε.
Ενώ η Ελλάδα μετατρέπεται σε ένα ατέλειωτο παζάρι real estate εμείς πίνουμε αμέριμνοι την φραπεδιά μας.
Ετσι το βλέπω εγώ.
michelan,εθνικη ελλαδος γεια σου...
dimitri μου,χαλαλι.
χαριδημε,και γω με τους αισιοδοξους ειμαι.Οχι τοσο πολυ για τα ψηφαλακια της αριστερας,που θα εξαφανιζοντουσαν αν η κυβερνηση δεν ειχε αυτοδυναμια και πηγαιναμε σε νεες εκλογες τον Οκτωβριο,οσο γιατι ο νεος κοσμος δεν μασαει πια καθολου με τις μαλακιες που ακουει απο τους πολιτικαντηδες και ζηταει καθαρα λογια και καθαρες πραξεις.Χωρις παραμυθιασματα.Οπως λες,ο κοσμος δεν θα αλλαξει αυριο και καθε ελπιδα χρειαζεται πολλη δουλεια για να γινει πραξη.Πραξη του λαου και οχι των αντιλαϊκων συμφεροντων.Αρκει να συμμετεχει ολο και πιο πολυς λαος.Εστω και ενας παραπανω.Να εισαι καλα.
ελληνιδα,εμεις;οχι εμεις.Οι αλλοι.Στους οποιους δεν συμπεριλαμβανεσαι.Εσυ παλευεις και μακαρι να σε μιμουνταν και αλλοι.
Από black humor πάμε καλά:
-Πώς θα στείλει η Ν.Δ. την Φλόγα στο Πεκίνο;
-...........
-Από δέντρο σε δέντρο !!!
[ e-mail ακροατή στον SuperSport FM ]
Ramadan Karim
Φτωχοι χριστιανοι.
Διάβαζα σήμερα το κείμενό σου στην "Ε" και σκεφτόμουν: Τελικά έχει δίκιο ο Δρακουμέλ που λέει "καλό το παιδί, αλλά δεν κάνει για αρχηγός";
michelan,λαθος.Καιρος στη σελιδα της περασμενης Κυριακης στην Κ. Ελευθεροτυπια..Αδιαβαστος παλι:-)
stargali,aferim
σχολιαστη,ο δρακουμελ εχει δικιο,αλλα εχει κανεις να διαλεξει μεχρι στιγμης μεταξυ ενος ανικανου και ενος αμοραλιστη.Τραγικο για τη χωρα.
Βασικά εκείνοι αμς ποτίζουν κοροϊδία...
-Είδες τι παθαίνεις άμα είναι πολλά τα μηνύματα :):):)
-Επειδή όμως ήταν σημαντικό, φρόντισε το σύμπαν να μου το υπενθυμίσει ;)
Τιμωρία:
Δεν θα ξαναμιλήσω για Σάρας
για όλο τον επόμενο μήνα :(
Μα τι βλακείες γράφετε όλοι ...
Αφήστε με να τελειώσω το φραπέ μου πρώτα και η ανάλυση μετά.
Ηλιθιοκρατία ...
Περί ηλιθιοκρατίας, καιρέ ελπίζω να μου επιτρέπεις..
Ανδρόγεω, τι παράγει ηλιθίους και τι έξυπνους? Νομίζω πως η εξέλιξη έχει να κάνει με την προσαρμοστικότητα στις συνθήκες αλλά όντων ημών ανθρώπων και στη διαμόρφωση των συνθηκών με στόχο την επιβίωση..
Αυτά τα λέω γιατί μου φαίνεται σωστό να μην ομαδοποιώ συμπεριφορές ανθρώπων, μιάς και γνωρίζω πως μιά συμπεριφορά μπορεί να έχει διαφορετικές αιτίες...Βρίσκω δηλαδή χρησιμότερο να εντοπίζω το γιατί εκδηλώνεται μιά συμπεριφορά, αν το ζητούμενο είναι η ανάσχεση της..
Με τέτοιες ομαδοποιήσεις και γενικεύσεις ενσκύπτει ο κίνδυνος να αναλύουμε κοπαδόν τους συνανθρώπους μας, ενώ εμείς ανήκουμε σε μία εξωκοινωνική ελίτ, που το μόνο που κάνει είναι να παρατηρεί την ηλιθιότητα και να επιχαίρει για τα διανοητικά κεκτημένα της, μιάς και οι λοιποί είναι ανίκανοι λόγω ηλιθιότητας να ακολουθήσουν...Και ο ηλίθιος, έργω (de facto} δεν αλλάζει...
Αυτό το μονοπάτι δεν όδηγεί πουθενά εκτός αν οι γυναίκες των έξύπνων γεννούν 9 παιδιά η κάθε μία με σκοπό την αύξηση της ράτσας...
Πίσω από κάθε ψήφο υπάρχει και ένας άνθρωπος που η γενικευτική καταδίκη του, ούτε αυτόν βοηθά να δει και κάνα άλλο μονοπάτι, ούτε τον εισηγητή μιάς άλλης λύσης αν θεωρεί πως απευθύνεται σε έναν ηλίθιο..
Αυτά τα άγχη μου ήθελα να εκφράσω..
ΥΓ θα σου τα έλεγα κατ΄ ιδίαν αλλά δεν επιτρέπει το blog σου, σχολιασμό εις μη έχοντας blog..
Χαίρε και ίσχυε.
ΥΓ2 Ευχαριστώ για το βήμα καιρέ!!
δειμο,κι εμεις τους την ανταποδιδουμε..
michelan,ως μελλοντικος ηγετης ολης της συμπαντικης κοινοτητας σε συγχωρω.
Κωστα,αλλο πραγμα η καταγραφη μιας πραγματικοτητας και αλλο η κατανοηση της.
ανδρογεω,εαν δεν ηταν ηλιθιο το γενος των ανθρωπων δεν θα κατεστρεφε καθε αλλη μορφη ζωης γυρω του.Χρειαζεται,ομως,κατανοηση η ηλιθιοτητα του.Γιατι αν το δεις βαθεια,προκειται για την τραγωδια του ανθρωπινου ειδους απο την εμφανιση του μεχρι και σημερα.Τραγωδια,γιατι μαζυ με τα γυρω του θα καταστρεψει και τον εαυτο του.
χαριδημε,η αναλυση σου ειναι αγλαϊσμα ουμανισμου και κατανοησης.Σ αυτο το πνευμα κατανοησε και τον ανδρογεω.
Τα πραγματικά αποτελέσματα των εκλογών θα τα βρείτε στο
http://notes-mirage.blogspot.com/
Ανατριχιαστικά νέα για το Παγκόσμιο Κλίμα θα βρείτε εδω
http://bio-mirage.blogspot.com/
το μήνυμα εστάλη, αλλά δεν ήρθε η αναφορά ότι παραδόθηκε...
Χαρίδημε, θα σου απαντήσω σαν άλλος Στάθης Ψάλτης :
- Οι μισοί από εσάς είστε ηλίθιοι!
- Ε! Πάρτο πίσω ρε!
- Καλά, οι μισοί από εσάς ΔΕΝ είστε ηλίθιοι...
Κάτι τέτοια ήθελα να αποφύγω και δεν επιτρέπω ανώνυμα σχόλια - δεν είναι όμως απαραίτητο το blog, ένα gmail είναι αρκετό - και το ενσκήπτω γράφεται με ήτα. Πώς ξέφυγε αυτό από κάποιον προφανώς αρχαιομαθή;
Υπάρχουν φίλε μου τριων ειδών ηλίθιοι (ψηφοφόροι) : αυτοί που δεν ξέρουν, αυτοί που δε θέλουν και αυτοί που δεν μπορούν.
Οι πρώτοι είναι οι γνωστοί ηλίθιοι που "έργω" είναι de facto ηλίθιοι γιατί εθελοτυφλούν.
Οι δεύτεροι είναι αυτοί που περιμένουν κάποιο μελλοντικό όφελος (ρουσφέτι) ή ξεπληρώνουν κάποιο παλιότερο.
Και οι τρίτοι αυτοί που συγκυριακά αναγκάζονται να ψηφίσουν ένα κόμμα λόγω συγγένειας, για να υποστηρίξουν έναν δικό τους άνθρωπο κ.λπ.
Όπως βλέπεις, από τα τρία είδη, μόνο το πρώτο είναι αυτό που δε παίρνει διόρθωση. Η πλειοψηφία όμως ανήκει στο δεύτερο. Για τα δύο τελευταία είδη προσπαθώ κι εγώ να χτυπήσω το καμπανάκι, μπας και καταλάβουν γιατί τους μουτζώνουμε εγώ και κανένα εκατομμύριο ψηφοφόροι ακόμα...
mirage,μοιραζ ωραια πραγματα.
Σπυρο,παραδοθηκε αμαχητι..
ανδρογεω,δεν εχετε λογο αντιπαραθεσης με τον χαριδημο.Σας διαβεβαιω,οτι εισαστε grosso modo στο ιδιο μηκος κυματος.Ακομα κι αν ειναι ψηλο..
Φίλε Γιώργο, οι αντιπαραθέσεις ιδεών είναι γόνιμες. Σύγκρουση σίγουρα δεν υπάρχει.
Δημοσίευση σχολίου