Παλιά στο ραδιόφωνο ο Πανούσης είχε πεί μια ιστορία για κάτι Αγγλίδες καλόγριες που είχαν βρεί ένα μωρό στο δρόμο. Επειδή είχε αστείο μουτράκι το όνόμασαν Funny.Το μωρό αυτό συνέχεια το έβρισκαν κατουρημένο οπότε έλεγαν με κατάπληξη: Again ? και με αγγλική προφορά στα Ελληνικά Πάλι Catroulia ? Τελικά λοιπόν το μωρό του έμεινε να το φωνάζουν Φάνυ Πάλι Κατρουλιά!
Το πόσο σοβαρά παίρνει ο Καραμανλής ορισμένα χαρτοφυλλάκια φαίνεται καθαρά στα πρόσωπα στα οποία τα αναθέτει... Βέβαια, παραδεχτείτε όλοι πως όλα τα κοντέρ σε όλους τις κατηγορίες ( ανικανότητας, ηληθιότητας, μη προσαρμοστικότητας,ΟΥΦΟ, κλπ) τα σπάει το Υπουργείο Πολιτισμού...
Και μετά σου λέει ότι δεν είναι αυτό που φαίνεται... Κοίτα μουρόχαβλη φάτσα... Καλά να πάθουμε. Έτσι και χειρότερα μας αξίζουν.. Μόνο που λυπάμαι γιατί (μάλλον) έχω χρόνια μπροστά μου κι έχω να δω ακόμα... (σκέπτομαι ακόμα και το προηγούμενο ποστ...) Καλημέρα Καιρούλη μου :)
Εχει κρύο και η φωτιά του ασφαλιστικού δεν ανάβει, τα κούτσουρα είναι νωτισμένα, το πετρέλαιο νοθευμένο, δαδιά εξαντλημένα. Ρίχνεις κάτι με λακ και φαν έτσι για προσάναμα. Ελπίζω να σας παρηγορεί η σκέψη ότι μερικοί είναι αναλώσιμοι, οι νταβαντζήδες και οι σύμβουλοι όμως μένουν ίδιοι.
Πάλι Πάλλη. Κι όμως ο άλλος έφυγε ως αποτέλεσμα της απεργίας και των μεγαλύτερων αντιδράσεων που θα έρχονταν. Είναι μία κίνηση του πρωθυπουργού να περιορίσει τις αντιδράσεις κοροϊδεύοντας τους εργαζόμενους. Δεν έφυγε για τα σκάναδαλα και δεν είναι τυχαίο ότι βγήκαν τώρα στη φόρα. Πολιτικός σχεδιασμός είναι όλα.
Ας μην τα βλέπουμε όλα μαύρα. Υπάρχει και η άλλη πλευρά που λέει ότι με το ρυθμό που "καίγονται" τα στελέχη της κυβέρνησης (πώς λέμε "έχουν κάψει"; Πώς λέμε "καμμένο χαρτί";) σε λίγο θα παίζουμε μόνο με τους αναπληρωματικούς τους. Κι αν ο zaphod έχει δίκιο... μούμπλε μούμπλε... να' το το αποτέλεσμα! Έδρα μας, έδρα τους ή και στον δρόμο.
Μία απορία με κυνηγάει χρόνια τώρα. Εκείνος ο #:$%$^*)(($%$%!#$$%@$%&^^&$@#$~$^ ο Ρουσόπουλος πυρίμαχος είναι;
H Φάνη ετοιμάζει ένα κολπάκι. Αποσύνδεση του ταμείου τύπου απο την ενοποίηση του ταμείου επιστημόνων (με άλλα λόγια πάρε το 10% και τρέχα) μπας και μειωθεί το κράξιμο.
Βρε παλιοχαρακτηρες,δεν υπαρχει ουτε η στοιχειωδης ευγενεια προς μια κυρια;... Στα σοβαρα,ομως,ο Μαγγινας και ο Παναγιωτοπουλος και ο Τσιτουριδης δεν ηταν παρα θυματα του Αλογοσκουφη.Δικη του ειναι η πολιτικη για τα ταμεια,δικα του τα ελλειμματα και δικες του οι επειγουσες αναγκες για εισπραξεις.Ας προσεχαν.Ναι.Αλλα,θα μου το θυμηθειτε,οτι η Φανη δεν ειναι σαν τους αλλους.Ειναι πιο ευελικτη και,σαν γυναικα,πολυ πιο ευκαμπτη απο τον αρσενικο τσαμπουκα.Οπως ο Μητσοτακης κατεληξε στον νομο Σιουφα και ο Σημιτης στον νομο Ρεππα,ετσι και ο Καραμανλης θα οδηγηθει σε εναν νομο με μακροπροθεσμες προβλεψεις. Αυτα,ως προς την πολιτικη του θεματος. Η ουσια,κι αυτο δεν πρεπει κανεις να το ξεχναει κανεις,ειναι οτι οιεργοδοτες και οι κυβερνησεις θελουν να πληρωνουν λιγοτερα για τους εργαζομενους και τους συνταξιουχους.Βρισκομαστε σε μια εποχη ,που οι κεφαλαιουχοι και οι αεριτζηδες επιτιθενται ολο και πιο σφοδρα στη μισθωτη και ημερομισθια εργασια για να διατηρησουν και να αυξησουν τα κερδη τους και την ισχυ τους.Κι αυτο το καταφερνουν,επειδη ολοι οσοι εχουν στοιβαχτει μεσα στις πολεις,εχουν εγκλωβιστει σε πλαστες αναγκες μιας αστικης καταναλωτικης ζωης,και σε ενα status αστικο και μικροαστικο,κοινωνικο,που ζει μεσα απο την αγωνια της συμμετοχης στην εργασια και τις απολαβες της. Ειναι μια παγιδα σχεδον αδιεξοδη. Εκτος αν καποιος ξερει τη φαρσα,που παιζεται πισω απ αυτην. Ειναι μια παγιδα Funny.Funny indeed.
Πολύ σωστά διερωτάσαι: "Πόσοι υπουργοί, υφυπουργοί, διοικητικά συμβούλια της Ολυμπιακής, κομματοσυνδικαλιστές, που ήξεραν και συμμετείχαν σ' αυτό το έγκλημα, όχι απλώς κυκλοφορούν αλλά είναι και τιμητές κιόλας;" Και γω διερωτώμαι γιατί κανένα κόμμα της αντιπολίτευσης και καμιά συνδικαλιστική παράταξη δεν έχει υπενθυμίσει τα ονόματα όλων αυτών υπουργών, προέδρων, συμβούλων και μεγαλοστελεχών, που σκύλεψαν τόσα χρόνια πάνω στην Ολυμπιακή, στον ΟΤΕ, στη ΔΕΗ στα ΕΛΠΕ στην ΕΥΔΑΠ κ.λ.π. με αποτέλεσμα να οδηγηθούν στη σημερινή κατάσταση; Π.χ. Βερελής. Το Σιούφα και το Ρέππα τους θυμόμαστε απ’ τους νόμους τους, τους άλλους; Αλλά και οι επιχειρήσεις που δεν είναι στην κατάσταση της Ολυμπιακής πρέπει να πουληθούν για να κερδοσκοπήσουν κάποιοι. Υπάρχει μεγαλύτερη και ασφαλέστερη χρυσοτόκος όρνιθα από τον ΟΠΑΠ; Αλλά κι αυτή πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί για να μπορούν να θησαυρίζουν άλλοι. Χάλι. Mαύρο χάλι. Χάλι πάλι Πετραλιά...
25 σχόλια:
Χάλι πάαααααλι Πετραλιά.
Ευτυχώς που κέρδισε ο Θρύλος και έχουμε και ένα ευχάριστο το Σαββατοκύριακο.
re filaraki, vgale th foto. skiaxthka!
Παλιά στο ραδιόφωνο ο Πανούσης είχε πεί μια ιστορία για κάτι Αγγλίδες καλόγριες που είχαν βρεί ένα μωρό στο δρόμο.
Επειδή είχε αστείο μουτράκι το όνόμασαν Funny.Το μωρό αυτό συνέχεια το έβρισκαν κατουρημένο οπότε έλεγαν με κατάπληξη: Again ? και με αγγλική προφορά στα Ελληνικά Πάλι Catroulia ?
Τελικά λοιπόν το μωρό του έμεινε να το φωνάζουν Φάνυ Πάλι Κατρουλιά!
Όλοι οι ρεπόρτερς στη Σκόπελο χειμωνιάτικα!
Και υφυπουργός ήταν στο απασχόλησης και ο Γιακουμάτος.
Περαστικά μας και καλά Χριστούγεννα.
;))
Το πόσο σοβαρά παίρνει ο Καραμανλής ορισμένα χαρτοφυλλάκια φαίνεται καθαρά στα πρόσωπα στα οποία τα αναθέτει... Βέβαια, παραδεχτείτε όλοι πως όλα τα κοντέρ σε όλους τις κατηγορίες ( ανικανότητας, ηληθιότητας, μη προσαρμοστικότητας,ΟΥΦΟ, κλπ) τα σπάει το Υπουργείο Πολιτισμού...
Και μετά σου λέει ότι δεν είναι αυτό που φαίνεται... Κοίτα μουρόχαβλη φάτσα... Καλά να πάθουμε. Έτσι και χειρότερα μας αξίζουν.. Μόνο που λυπάμαι γιατί (μάλλον) έχω χρόνια μπροστά μου κι έχω να δω ακόμα... (σκέπτομαι ακόμα και το προηγούμενο ποστ...)
Καλημέρα Καιρούλη μου :)
Εχει κρύο και η φωτιά του ασφαλιστικού δεν ανάβει, τα κούτσουρα είναι νωτισμένα, το πετρέλαιο νοθευμένο, δαδιά εξαντλημένα. Ρίχνεις κάτι με λακ και φαν έτσι για προσάναμα. Ελπίζω να σας παρηγορεί η σκέψη ότι μερικοί είναι αναλώσιμοι, οι νταβαντζήδες και οι σύμβουλοι όμως μένουν ίδιοι.
Mε τέτοια χάλια που είναι οι βασικοί, φαντάσου πως είναι οι αλλαγές...:(
Χα, χα, χα, 'παρεμβάλλομαι' για συχαρίκια στον Αθήναιο!!
Μα, δεν είναι φτυστός ο Καίσαρας στον Αστερίξ; :-)
Κάποιος φωτογράφος πληρώθηκε γι' αυτήν τη φωτογραφία;
Πάλι Πάλλη. Κι όμως ο άλλος έφυγε ως αποτέλεσμα της απεργίας και των μεγαλύτερων αντιδράσεων που θα έρχονταν. Είναι μία κίνηση του πρωθυπουργού να περιορίσει τις αντιδράσεις κοροϊδεύοντας τους εργαζόμενους. Δεν έφυγε για τα σκάναδαλα και δεν είναι τυχαίο ότι βγήκαν τώρα στη φόρα. Πολιτικός σχεδιασμός είναι όλα.
Φαίνεται πως έχει βάλει κάποιο στοίχημα να βάλει τους χειρότερους.
Ας μην τα βλέπουμε όλα μαύρα. Υπάρχει και η άλλη πλευρά που λέει ότι με το ρυθμό που "καίγονται" τα στελέχη της κυβέρνησης (πώς λέμε "έχουν κάψει"; Πώς λέμε "καμμένο χαρτί";) σε λίγο θα παίζουμε μόνο με τους αναπληρωματικούς τους. Κι αν ο zaphod έχει δίκιο... μούμπλε μούμπλε... να' το το αποτέλεσμα! Έδρα μας, έδρα τους ή και στον δρόμο.
Μία απορία με κυνηγάει χρόνια τώρα. Εκείνος ο #:$%$^*)(($%$%!#$$%@$%&^^&$@#$~$^ ο Ρουσόπουλος πυρίμαχος είναι;
Μπλιάχ.
αυτή τη φορά το ασφαλιστικό θα λυθεί. δεν κάνει κύριε Γιώργο, αφήστε τις διάφορες μη-καλοπροαίρετες νύξεις.
H Φάνη ετοιμάζει ένα κολπάκι. Αποσύνδεση του ταμείου τύπου απο την ενοποίηση του ταμείου επιστημόνων (με άλλα λόγια πάρε το 10% και τρέχα) μπας και μειωθεί το κράξιμο.
Βρε παλιοχαρακτηρες,δεν υπαρχει ουτε η στοιχειωδης ευγενεια προς μια κυρια;...
Στα σοβαρα,ομως,ο Μαγγινας και ο Παναγιωτοπουλος και ο Τσιτουριδης δεν ηταν παρα θυματα του Αλογοσκουφη.Δικη του ειναι η πολιτικη για τα ταμεια,δικα του τα ελλειμματα και δικες του οι επειγουσες αναγκες για εισπραξεις.Ας προσεχαν.Ναι.Αλλα,θα μου το θυμηθειτε,οτι η Φανη δεν ειναι σαν τους αλλους.Ειναι πιο ευελικτη και,σαν γυναικα,πολυ πιο ευκαμπτη απο τον αρσενικο τσαμπουκα.Οπως ο Μητσοτακης κατεληξε στον νομο Σιουφα και ο Σημιτης στον νομο Ρεππα,ετσι και ο Καραμανλης θα οδηγηθει σε εναν νομο με μακροπροθεσμες προβλεψεις.
Αυτα,ως προς την πολιτικη του θεματος.
Η ουσια,κι αυτο δεν πρεπει κανεις να το ξεχναει κανεις,ειναι οτι οιεργοδοτες και οι κυβερνησεις θελουν να πληρωνουν λιγοτερα για τους εργαζομενους και τους συνταξιουχους.Βρισκομαστε σε μια εποχη ,που οι κεφαλαιουχοι και οι αεριτζηδες επιτιθενται ολο και πιο σφοδρα στη μισθωτη και ημερομισθια εργασια για να διατηρησουν και να αυξησουν τα κερδη τους και την ισχυ τους.Κι αυτο το καταφερνουν,επειδη ολοι οσοι εχουν στοιβαχτει μεσα στις πολεις,εχουν εγκλωβιστει σε πλαστες αναγκες μιας αστικης καταναλωτικης ζωης,και σε ενα status αστικο και μικροαστικο,κοινωνικο,που ζει μεσα απο την αγωνια της συμμετοχης στην εργασια και τις απολαβες της.
Ειναι μια παγιδα σχεδον αδιεξοδη.
Εκτος αν καποιος ξερει τη φαρσα,που παιζεται πισω απ αυτην.
Ειναι μια παγιδα Funny.Funny indeed.
Πολύ σωστά διερωτάσαι: "Πόσοι υπουργοί, υφυπουργοί, διοικητικά συμβούλια της Ολυμπιακής, κομματοσυνδικαλιστές, που ήξεραν και συμμετείχαν σ' αυτό το έγκλημα, όχι απλώς κυκλοφορούν αλλά είναι και τιμητές κιόλας;" Και γω διερωτώμαι γιατί κανένα κόμμα της αντιπολίτευσης και καμιά συνδικαλιστική παράταξη δεν έχει υπενθυμίσει τα ονόματα όλων αυτών υπουργών, προέδρων, συμβούλων και μεγαλοστελεχών, που σκύλεψαν τόσα χρόνια πάνω στην Ολυμπιακή, στον ΟΤΕ, στη ΔΕΗ στα ΕΛΠΕ στην ΕΥΔΑΠ κ.λ.π. με αποτέλεσμα να οδηγηθούν στη σημερινή κατάσταση; Π.χ. Βερελής. Το Σιούφα και το Ρέππα τους θυμόμαστε απ’ τους νόμους τους, τους άλλους; Αλλά και οι επιχειρήσεις που δεν είναι στην κατάσταση της Ολυμπιακής πρέπει να πουληθούν για να κερδοσκοπήσουν κάποιοι. Υπάρχει μεγαλύτερη και ασφαλέστερη χρυσοτόκος όρνιθα από τον ΟΠΑΠ; Αλλά κι αυτή πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί για να μπορούν να θησαυρίζουν άλλοι.
Χάλι. Mαύρο χάλι. Χάλι πάλι Πετραλιά...
Το ποστ ΠΕΤΑΕΙ
δεν χρήζει βοηθητικών επεξηγήσεων η
συμπληρωματικών ενστάσεων, είναι συμπυκνωμένο !
Να είσαι καλά
Αναλώσιμο είδος... Η πολιτική της καριέρα σταματάει εδώ.
Πάναγία μου!! Εφιάλτης στο δρόμο με τις λεύκες! (κρύβει μια δυσκοιλιότητα αυτό το βλέμμα, ή είναι απλώς ιδέα μου;...)
εγώ λέω να βάλεις και τις φώτο με τους άλλους 151, ώστε να βλέπουμε τί ψηφίσαμε, τρομάρα μας...
Ή καλύτερα, μια φώτο και από τους 300...
και μια ατάκα του καθενός, να πάρουμε τα όρη και τα βουνά... πάλι ...
Δημοσίευση σχολίου