Συνταξειδιωτες,χρονια καλα και μια ευχη εχω για την αφεντια μου και για ολους:Αγυριστα μυαλα.Μυαλα ανησυχα,διαρκως περιεργα και ανικανοποιητα,γεματα ερωτηματικα.Ψυχες ευαισθητες,μαχητικες,διψασμενες.Και μια ισορροπια αναμεσα στα δυο.Ισορροπια ακροβατη χωρις διχτυ απο κατω.Αυτο μας ευχομαι.Μια ζωη ενδιαφερουσα για μας και χρησιμη για τους γυρω.
74 σχόλια:
Αγύριστα μυαλά, γλυκο ακούγεται στη θέση του στο χώρο και το χρόνο. Και τα παιδιά να αρχίσουν να μετράνε τα άστρα....
Όπως πάντα,τα είπες όλα με δυο κουβέντες. Χρόνια πολλά!!!
Χρόνια πολλά και καλά! Με αγάπη! Το πνεύμα των ημερών να μείνει μέσα σου όλο το χρόνο.:-
...και μια χρονιά γεμάτη αμφισβήτηση.
Χρόνια πολλά και με υγεία σε σας, για να μπορούμε κι εμείς να σας απολαμβάνουμε διαβάζοντας τον ΚΑΙΡΟ...
Χρόνια πολλά και καλά Καιρέ. Από την ψυχή μου εύχομαι μαζί με αυτά που ευχήθηκες και περισσότερο χρόνο να έχουμε να αφιερώνουμε στους φίλους και στις ασχολίες που μας κάνουν ανθρώπους (δεν ξέρεις πώς ζήλεψα όταν διάβασα ότι πήγες να μαζέψεις ελιές. Εγώ και φέτος δεν κατάφερα να είμαι Κέρκυρα όταν ο πατέρας μου έφτιαχνε το κρασί...)
Σε φιλώ κι ελπίζω να ξεκουράζεσαι αυτές τις ημέρες λίγο. :)
Χρόνια πολλά, αρχηγέ μου!
Με όλες τις ευχές σου συμφωνώ εκτός από αυτή για τα αγύριστα μυαλά.
Τα μυαλά πρέπει να είναι ανυποχώρητα μεν στις ιδέες τους αλλά εύστροφα, δημιουργικά και ευπροσάρμοστα στα καινούργια και προοδευτικά ρεύματα.
Με όλες μου τις ευχές σε όλα αυτά τα μυαλά!
Χρόνια πολλά και τις θερμές ευχές μου για τις γιορτές!
Με υγεία και ευτυχία, πάνω απ'όλα.
Την καλησπέρα μου.
@αθεόφοβος
Θα συμφωνήσω.
Επειδή ό,τι και να ευχηθούμε εμείς εκείνα είναι μετρήσιμα, οι άνθρωποι μικροί και η Ζωή τελικά άπιαστη, σου χαρίζω το πόστ μου το Ανόημα των Εορτών.
Όπως το λέτε καιρέ μου αλλά και με κάτι άλλο ακόμα: σιδερένια θέληση. Γιατί αυτά τα μυαλά είναι συνήθως και τα πιο ευαίσθητα !
Κάθαρση = προαπαιτούμενο, ζητούμενο, διεκδικούμενο στο όνομά της ένα μόνιμο "Αμάν & Αμήν" μαζί.
Ευχές!
Χρόνια πολλά και μακριά απ' τ' αφτιά μας αυτό που επαναλαμβάνουν περισσότερο απ' όλους τραγουδιστές και ποδοσφαιριστές: "Πάνω απ' όλα υγεία".
Να πούμε κάποτε την αλήθεια. Αυτό που επιθυμούμε πραγματικά και πνίγουμε μέσα μας: "Πάνω απ' όλα λεφτά." Η υγεία και η ευτυχία πάνε πάντα καλύτερα όταν έχουμεμ χρήματα στην τσέπη μας.
Νεοέλληνες είμαστε και δεν πρέπει να το κρύβουμε. Ούτε να το θυμόμαστε μόνο όταν μπαίνουμε κάπου απ' το παράθυρο και στρογγυλοκαθόμαστε σε θεσούλα του είδους και του τρόπου που εξακολουθούμε να καυτηριάζουμε από μακριά.
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΘΕΣΟΥΛΑ
dionyse,ο,τι και να σου ευχηθω εισαι ετσι κι αλλιως ο πιο πλουσιος απ ολους σε ολα.Με τοσα παιδια που ζεσταινουν το σπιτι σου.Να τα χαιρεσαι παντα υγιη φιλε μου.
φαντασμα,πολλα ειπα...
roadartist,σου το αντευχομαι
κωστα,οι πρωτοι εσχατοι εισιν
hari,το κλειδι της γνωσης
synea,χρονια καλα
industrial,δεν ξεχναω οτι χρωστας κρασι στο νησι:-)
ανεμε,πνεε ουριε στα πανια μας.
αθεοφοβε,και με τα αγυριστα μυαλα συμφωνεις.Αν δεν ησουν ενα δεν θα ησουν ανυποταχτος:-))
κιτσοσμιτσος,εχεις δικιο,γιατι η ευτυχια φερνει την υγεια
passer,αγυριστο μυαλο,χρονια καλα.
mirage,εχεις γραψει μια αληθεια,αναμεσα στις αλλες,που ειναι ολα τα λεφτα:Οι ανθρωποι εγιναν εργαλεια των εργαλειων τους!!!!
so far,καν την ατσαλινη,γιατι και η σιδερενια σκουριαζει..
δημητρη,ας το ευχηθουμε σ αυτους που τους εκφραζει
Υπέροχη και πρωτότυπη ευχή!!! Ευχαριστούμε πολύ και ανταποδίδουμε.. Και χαμόγελα να συμπληρώσω, που δίνουν ζωή!!!Καλά Χριστούγεννα!!!
Χρόνια πολλά κι από εδώ Καιρέ μου. Είμαστε ακόμα ζωντανοί...Άσε που μπορεί να μεταθέσει κανείς και την ενεργειά του αν το βάλει στόχο. Καλη χρονιά.
¨ομορφες ευχές. Νασαι καλά. Να προσθέσω άλλη μία:
Ο χρόνος να μας σμιλεύει καθώς μας αφαιρεί
Χρόνια πολλά και καλά, με υγεία και γεμάτα αγάπη.
Καιρός για μάσα και ξεκούραση.
Χρόνια πολλά και καλά. Ας φροντίσουμε κι εμείς για να είναι έτσι.
Καλησπέρα Καιρέ μου καλέ,
Πολύ ωραίες οι ευχές σου. Κρατώ την τελευταία "μια ζωή ενδιαφέρουσα για μας και χρήσιμη για τους γύρω" και αντεύχομαι μια ζωή που στο τέλος της διαδρομής δεν θα έχουμε πολλά για να μετανοιώσουμε...
Καλές Γιορτές!
Και μακάρι να ξανα-ανακαλύψουμε τον Διαφωτισμό.
Σκότος βαρύ μας κυκλώνει ολούθε...
Από τις καλυτερες ευχές ever!
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε!!
love&kisses
zaphod
Σ΄ευχαριστώ γιά την ευχή σου- την συμμερίζομαι και ανταποδίδω!
Eυχές για ένα φυτιλιάρικο 2008, με υγεία.
Χρόνια πολλά και καλά σε σας και τους αναγνώστες σας αλλά ας ευχηθουμε και καλή φώτηση στους κυβερνώντες, γιατί εφ΄ όσο δεν αφήνουμε τους καναπέδες μας εμείς οι μέσοι πολίτες, μάλλον ως επιβήτορες ημών των εκείνων ρήμασι πειθόμενοι λειτουργούν...
ΔΙΌΡΘΩΣΗ
...των εκείνων ρήμασι πειθομενων
στην ταράτσα πάω, για να δω τον καιρό, μου είπε εδώ και πολλά χρόνια και από τότε το περιμένω...εσύ λοιπόν φταίς;
χρόνια πολλά με ηρεμία και αγάπη.
Χρίσημη για τους γύρω;!
Ωωωωωχχ!
Πάλι θα γυρεύω ράφτη για την ψυχή μου.
Ας είναι όμως
Καλή χρονιά
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ Γιώργο μου για σένα και τους αγαπημένους σου. Νάσαι πάντα καλά να μας λες με λόγια λιτά και ζουμερά, αυτό που οι πιο πολλοί από μας νοιώθουμε, ελπίζουμε και γι αυτό πολεμάμε.
Πολλά φιλιά
Νίκος
ΥΓ 1 Όπως πάντα αριστουργηματική η φωτογραφία σου. Από που;
ΥΓ 2 Βάλε κανένα τραγουδάκι στο μηχάνημα πάνω. Πάλιωσε το έρμο...
Καλή χρονιά Γιώργο... ό,τι σημαίνει το "καλή" για σένα.
να σαι καλά ρε Καιρέ!
(και το αντίθετο στην τελευταία πρόταση)
xronia polla kai kala me oneira ki epithymies ,me polla polla thelw ki akoma perissotera ''giati oxi''....
Η ευχή για αγύριστα μυαλά μου άρεσε. Καλύτερα ένα αγύριστο κεφάλι, παρά μια άκριτη ευγενική σκέψη. Χρόνια σου Πολλά και δημιουργικότερο το νέο έτος.
Σε ευχαριστώ:) Από τις πιο ουσιαστικές ευχές που έχω ακούσει! Σου εύχομαι τα ίδια και καλύτερα! Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη υπέροχε:)!
Σωστός! Αγύριστα κεφάλια και πνεύματα ανήσυχα, γεμάτα ερωτηματικά για τον κόσμο! Οι ερωτήσεις είναι η αρχή της κατανόησης. Γιατί μπαμπά;..
Αυτά κι εύχομαι να έχει καλό καιρό φέτος!
Φυσικά... Παρίσι. Καλή Χρονιά, Χρόνια Πολλά και Καλά σε όλους!
Ούριος άνεμος τα βηματά σου να κάνει άλματα, καλή, ζεστή, δημιουργική με υγεία χρονιά.
fevis,χρονια καλα με ευτυχια.Ολα τα αλλα επονται.
herinna,να τη μεταθεσει,αλλα με συμβαση αοριστου χρονου...:-))
padrazzo,ωραια ιδεα.Αμποτες.
indictos,χρονια σου καλα.
nefelica,διοτι,αν δεν χειρα κινει...
meropi,απο το στομα σου και στης μοιρας το αυτι.
dpurpler,καλε μου,και ο Διαφωτισμος απο λιγους γεννηθηκε και σε λιγους πηγε..
zaphod,καλη σου χρονια:-))
dodo,καλλιτεχνη της λεπτομερειας στην ψυχη,παντα εμπνευσμενος.
σχολιαστη,με τοσο δυναμιτη γυρω,το βλεπω να απογειωνεται.
πρεσβυωπα,η μονη πιθανη μετακινηση που βλεπω ειναι απο τον καναπε στο κρεββατι...
νυχτολουλουδο,ευχομαι να φταιω για μια ομορφη προσμονη.
αλεξανδρε,δυστυχως συνοδευεται απο ενα τετοιο κουστουμι:-)
νικο,χρονια καλα.Η φωτογραφια ειναι απο κατι Χριστουγεννα στο Παρισι και η μουσικη θελει χρονο,που δεν εχω δυστυχως.Γιαυτο ισως εχω βαλει κι αυτα τα διαχρονικα κομματια στο μενου:-)
vromie,σημαινει να εχω καλους φιλους να ακουμπαω.Σ ευχαριστω και για την προσκληση.Καλη σου χρονια,με εμπνευση.
narita,να μη χασεις το σαρκασμο σου και την τρομερη φαντασια σου ευχομαι.
χαρυβδις,καλη μου,τι ωραια ευχη.Γιατι οχι;
δειμο,εσυ εισαι απο τους τελευταιους,που θα χρειαζοσουν αυτη την ευχη:-)Ευχομαι παντα με αγωνιστικο αποθεμα.
μωρη #&&%@**νη κωλογρια,καλη χρονια και %#**^@##νη:-))
δωροθεα,η ερωτηση και η αμφισβητηση,για χρονια καλα.
χρόνια πολλά, καλή χρονιά, με υγεία και δημιουργία.
μπορεί να είναι τετριμμένες οι ευχές μου, αλλά είναι μέσα από την καρδιά μου Γιώργο.
Καλή Χρονιά Δάσκαλε. Με υγεία.
:)
η μοναξιά της κάθαρσης του σχοινοβάτη...
καλή χρονιά, καιρέ μου!
Χρόνια πολλά και τολμηρά, Καιρέ μου.
Να κάνω...ποδαρικό;...
Χρόνια καλά ΚΑΙ πολλά αγαπητέ Γιώργο!
Χρόνια συναρπαστικά και περιπετειώδη δηλαδή χρόνια δημοσιογραφικά!!!
be well κύριε Γιώργο
KΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !
Στον επαναστάτη δάσκαλο που με μάγεψε με το λόγο του μια καινούργια Blogger.
an kai enthousiazomai me mikra pragmata i allagi tou xronou me afinei sunithws adiafori ...den allazoun oi anthrwpoi mesa se mia mera...alla na xthes pou den imoun me tin oikogeneia mou kai imoun anamesa se polu kosmo sti douleia ...to kali xronia me ekane kai bourkwsa...
kali xronia kaire mou ... o.ti kai an simainei auto gia sena
Να έχεις μια υπέροχη χρονιά***
Kαλή χρονιά, ό,τι αυτό σημαίνει για τον καθένα (αλλά με υγεία ανυπερθέτως)!
Μ' έρωτα και μαχαίρι θα τους νικήσουμε. Γιατί θα τους νικήσουμε....
Καλή χρονιά φίλε.
- 2008 άλικα ευχόφιλα...
& μυαλά γιομάτα ερωτηματικά μα και.. θαυμαστικά !
Γεροί κι ονειροπόλοι.
Μ' ανοιχτή καρδιά.
Και φέτος και του χρόνου και πάντα!
Το 2008, πορεία στα ζητούμενα της ψυχής μας.
Το συναίσθημα στον αφρό.
Και αρμονία, ναι.
Στα μιλημένα και τ' αμίλητα.
Καλή χρονιά Γιώργο
Ευχομαι η χρονια που μπηκε πριν λιγες ωρες να ειναι η ομορφοτερη, η ευτυχεστερη και η καλυτερη της ζωης σου μεχρι φυσικα την επομενη, γιατι ως γνωστον εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο!!!!
Καλή Χρονιά Καιρέ μ'!...
βατραχω μου,σου ευχομαι ενα καλο παιδι να σ αγαπαει οπως σου αξιζει.Ολα τ αλλα ειναι οδοντοκρεμες.
lady,ακομα μαθητευω.Και μαλλον ετσι θα τελειωσω.Σου ευχομαι να ευτυχησεις σαν νυφη,σαν μητερα,σαν γιαγια,σαν συντροφος.
Σπυρο,ομορφη μοναξια,δεν μπορω να πω.Καλη χρονια.
Δωρα,τολμηροτατη σου αντευχομαι,με αγαπη.
Γιαννη μου,τιμη μου το ποδαρικο σου και ευπροσδεκτο σαν γουρι.Ευτυχια σου ευχομαι.
ιον,κυριος εισαι και φαινεσαι:-)Αλλα,ολα τα αλλα ειναι καλοδεχουμενα.Καλυτερη χρονια.
επαναστατημενη ανασα,να μου φιλας την ομορφη πολη σου και να τη χαιρεσαι ολοψυχα.
Κωστα καλη χρονια για ολους.Κι ας φτιαξει καθενας τη μοιρα του.
atg,τι ωραια ευχη και τι ειλικρινης τρυφερη ομολογια ανθρωπιας.Σου ευχομαι παντα να εχεις τη δυναμη να βουρκωνεις.Και σπανιως απο πικρα.
ion,υπεροχη σαν τη γλυκα,που εχεις διαλεξει για συμβολο σου ευχομαι.
just you,ευτυχισμενη να σαι.
προβατο,σου ευχομαι ποτέ αρνι.Παντα κριαρι.
γλυκεια μου νεραϊδονα,κοκκινο φιλι του διαδικτυου,σου ευχομαι το παθος που ονειρευεσαι να το βρεις σε αξιοζηλευτη αγκαλια.
καπετανισσα,την αρμονια σου αντευχομαι στη σοφη και ολο αγαπη ευχη σου.Και καλη ανταμωση αμποτες.
πασκαλ,σου ευχομαι να πας καλ':-)
ποιητη μου χαμενε,ποσο χαιρομαι που σ ακουω.Και σου ευχομαι και το καλο και το καλυτερο...
angelito,καλυτερη χρονια σ'
i xronia auti na ine kaliteri apo tis ales ke na sou feri igia,eutixia kai poli xamogelo.xronia kala
Μακάρι να μείνουμε όπως μένετε τόσα χρόνια εσείς Καιρέ.
Μακάρι, αλήθεια.
Νά 'στε πάντα καλά.
Απ' την καρδιά μου ΚΑΛΗ ΖΩΗ,
έξω και πέρα από τα όρια της Χρονιάς.
:))
Nice posting, thank you,~
Happy New Year, Kairos! And best wishes for a healthy and successful 2008
Ωραία ευχή Καιρέ, αν κι έχει ο καιρός γυρίσματα, τα μυαλά αγύριστα. Καλή σου χρονιά!
Τις ευχές μου για το νέο έτος. Καλή χρονιά να έχουμε.
Την καλημέρα μου.
Προσυπογράφω. Καλή συνέχεια!
Να πέσει το τελευταίο ψηφίο του έτους, να οριζοντιωθεί και τόσα να ναι τα ευχάριστα όταν τελειώσει.
Άντε και του χρόνου με υγεία και ηρεμία στις σχέσεις των ανθρώπων. Και με λίγο (ή πολύ) τζερτζελέ.
Να 'σαι καλά αγαπητέ! Οι καλύτερες ευχές που έχω διαβάσει. Προσπαθώ να τις κάνω πράξη καθημερινή. Σου εύχομαι ένα χρόνο γεμάτο ζωή! Κι εύχομαι να συνεχίσεις να μας χαρίζεις το εύστοχο χιούμορ σου, τη συμπυκνωμένη σοφία σου και τις μαγικές εικόνες σου. Θα 'ναι καλός χρόνος το 2008, γιατί όπως είπε κι ένας φίλος, έχει πολλές καμπύλες...
Χρόνια πολλά, πολλές ευχές για καλή χρονιά Καιρέ!
(Και από Σάββατο ανέβασε μποφόρ να ξεμείνουμε, να παρατείνουμε την άδειά μας!)
χρόνια σας καλά και καλή χρονιά, κύριε Καιρέ.
δε θα μας τιμήσετε στο 2008?
Γιώργο αν μπορείς στείλε μου σε παρακαλώ ένα mail στο mia_pasxalitsa@yahoo.gr, γιατί mail στο προφίλ σου δε βλέπω.
Μερσί :)
Χρόνια πολλά και γαργαλιστικά. Σαν τις απόψεις σου :}}
Καλή χρονιά, Καιρέ!
καλοτάξιδος καιρέ και το 2008
ανωνυμε,ναι,πολυ χαμογελο,σ ευχαριστω πολυ
σκιες,με κανεις και αισθανομαι σαν μνημειο:-))Καλη χρονια.
Αγγελε,και καλα στερνά,ετσι;
Ευθυμη,καλη σου χρονια
κιτσομιτσο,καλη μερα να εχεις παντα.Και ενδιαφερουσες νυχτες..
χαριδημε,πραγματικα,καλη συνεχεια..
sunday,καταπληκτικη μαθηματικη φαντασια!!
λεξικο,αν δεν εχουν χιουμορ οι απεναντι δεν εχεις κι εσυ.Να σαι παντα καλα.
2σχ2,οχι το Σαββατο ρε συ,γιατι θα βγω με το σκαφος να το ανελκυσω.Κυριακη δεν σε βολευει;
Κροτ,η τιμη ειναι δικη μου κυρια μου.
lady,το μεηλ μου ειναι το μεηλ μου!!
χλωροφυλλη,πες μου το μυστικο της φωτοσυνθεσης.
τιποτα!τι χαρα,που σε βλεπω.Καλη χρονια.
marado,ξεσηκωμενε μου φιλε,σου ευχομαι αεικινητος.
Γιώργο μου Χρόνια Καλά και πάλι. Αν είναι και Πολλά ακόμα καλύτερα!
Μήπως, λέω μήπως, μέσα απ' την κόπρο του Αυγείου, αναδυθεί καμιά Ντόρα; Πρώτον γιατί μόνο από κει μπορεί να αναδυθεί αυτή και δεύτερον γιατί μόνο έτσι μπορεί να φανεί ελκυστική. Ίσως η πραγματικότητα ξεπεράσει τη φαντασία μας.
νικο,αμα ειναι τοσο μαλακας ο ελληνικος λαος,χαλαλι του.
Πες λοιπον οτι ερχεται η Καθαρση. Δεν σκεφτεσαι ομως οτι στο εξης θα... πεθαινουμε απο πληξη; Δεν θα μας λειπουν ολα αυτα τα σουρεαλιστικα δρωμενα; Θα αναγκαστουμε να παραγουμε Τεχνη, να εντρυφουμε στις Επιστημες, θα μαθουμε να Ζουμε ξυπνητοι. Δυσκολα πραγματα ευχεσαι Καιρε μου!
..παρολα αυτα (αλλα ΚΑΙ για αυτα) Καλη χαρουμενη δημιουργικη χρονια!:-)))))
σμουτς!
Δημοσίευση σχολίου