Δευτέρα, Δεκεμβρίου 17, 2007

Not funny

Βρε παλιοχαρακτηρες,δεν υπαρχει ουτε η στοιχειωδης ευγενεια προς μια κυρια;...
Στα σοβαρα,ομως,ο Μαγγινας και ο Παναγιωτοπουλος και ο Τσιτουριδης δεν ηταν παρα θυματα του Αλογοσκουφη.Δικη του ειναι η πολιτικη για τα ταμεια,δικα του τα ελλειμματα και δικες του οι επειγουσες αναγκες για εισπραξεις.Ας προσεχαν.Ναι.Αλλα,θα μου το θυμηθειτε,οτι η Φανη δεν ειναι σαν τους αλλους.Ειναι πιο ευελικτη και,σαν γυναικα,πολυ πιο ευκαμπτη απο τον αρσενικο τσαμπουκα.Οπως ο Μητσοτακης κατεληξε στον νομο Σιουφα και ο Σημιτης στον νομο Ρεππα,ετσι και ο Καραμανλης θα οδηγηθει σε εναν νομο με μακροπροθεσμες προβλεψεις.
Αυτα,ως προς την πολιτικη του θεματος.
Η ουσια,κι αυτο δεν πρεπει κανεις να το ξεχναει κανεις,ειναι οτι οιεργοδοτες και οι κυβερνησεις θελουν να πληρωνουν λιγοτερα για τους εργαζομενους και τους συνταξιουχους.Βρισκομαστε σε μια εποχη ,που οι κεφαλαιουχοι και οι αεριτζηδες επιτιθενται ολο και πιο σφοδρα στη μισθωτη και ημερομισθια εργασια για να διατηρησουν και να αυξησουν τα κερδη τους και την ισχυ τους.Κι αυτο το καταφερνουν,επειδη ολοι οσοι εχουν στοιβαχτει μεσα στις πολεις,εχουν εγκλωβιστει σε πλαστες αναγκες μιας αστικης καταναλωτικης ζωης,και σε ενα status αστικο και μικροαστικο,κοινωνικο,που ζει μεσα απο την αγωνια της συμμετοχης στην εργασια και τις απολαβες της.
Ειναι μια παγιδα σχεδον αδιεξοδη.
Εκτος αν καποιος ξερει τη φαρσα,που παιζεται πισω απ αυτην.
Ειναι μια παγιδα Funny.Funny indeed.

33 σχόλια:

industrialdaisies είπε...

It's so Φάνη.

Zaphod είπε...

Αλογοθκουφηθ παρακαλώ! Ρε δεν γίνεται να ξηλώσουμε τον πρωθυπουργό έτσι για αλλαγή; Όλο στον αφρό βγαίνει αυτός και την πληρώνουν τα λιμά....

@industrial daisies
Not so funny :-P

Κατουρημένη ποδιά είπε...

μακριά από γυναίκες με 3 ονόματα

.Φάνη Πάλλη Πετραλιά
.Άννα Ψαρούδα Μπενάκη

industrialdaisies είπε...

@ zaphod: Ααααα, εκθκιούδ μι μεθιε Δαφόντ, αλλά είναι εντελώς Φάνη. Ιδιαίτερα αν το σκεφτείς με όρους Σοπενχάουερ. Τραγικωμωδία που θα έλεγε κι ο Ίγγλετον. Ο άνθρωπος, αυτό το ον που μισείς να αγαπάς, σε απλά λόγια. Αν, όμως, καταλάβαινε τη φάρσα που έχει μασήσει τότε η Φάνη, και η κάθε Φάνη, αν δεν ήταν σπίτι της να μαγειρεύει φαγητό στα παιδιά της σίγουρα θα μας απασχολούσε ως φάρσα. Και μόνον. Την τραγική διάσταση εμείς την προσθέτουμε. Ακθουαλυ, ιτθ μορ Φάνη δαν άι θοτ. :ppppppppppppppppppppppp (πάρε κι από ένα φιλί με τον Καιρό -οικοδεσπότης μας είναι!)

Ανώνυμος είπε...

Θα ηθελα να δω τον Καραμανλη να αναλαμβανει το υπουργειο Εργασιας.Γιατι? Οταν ειχε το Πολιτισμου τοτε ειχε περισσοτερο χρονο? Αλλα σιγα μην τσαλακωνε την εικονα του...Ας βγαλει τα καστανα απ`τη φωτια η Φανη.

industrialdaisies είπε...

@ κατουρημένη ποδιά: Ξέχασες την αδυναμία μου. Μαριέττα Γιαννάκου - Κουτσίκου. :)

Κατουρημένη ποδιά είπε...

@ industrialdaisies,

σε ευχαριστώ για την προσθήκη.

(αυτή έχει πάει στο διάλογο)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Συμφωνώ απολύτως. Το αν είναι πιο ευέλικτη, θα το δέιξει το μέλλον, αν και μετά τις αντιδράσεις της απεργίας ακι την απομάκρυνση του Μαγγίνα είναι σχεδόν βέβαιο.

Ανώνυμος είπε...

Πάλι-Φάνη-Πεταλά;

Τι να πεταλώσει σ'άλογο με τα πόδια κομμένα;;;

Κωστής Γκορτζής είπε...

Κι εγώ κάθομαι σαν τον Τσάκωνα στο 'Μάθε παιδί μου γράμματα' που μετρούσε τα χαμένα χρόνια, και δεν μου βγαίνει ο λογαριασμός αφού τα τελευταία 40 χρόνια:
-Το κράτος ψωνίζει όπλα με τα FMS, αμερικάνικα δάνεια, συχνά δανεικά κι αγύριστα.
-Το κράτος δεν δίνει μία στην Παιδεία.
-Το κράτος δεν δίνει μία στην Υγεία.
-Το κράτος ψωνίζει βερεσέ από τους ιδιώτες (ο χειρότερος κακοπληρωτής είναι)
-Το κράτος φτιάχνει δρόμους και υποδομές με τα φράγκα της ΕΕ
-Το κράτος δίνει μισθούς πείνας στους περισσότερους δημόσιους υπάλληλους και τους 'νομιμοποιεί' το '...δωρόσημο' για να κάνουν τη δουλειά τους.
-Το κράτος δεν πληρώνει ΔΕΗ, ΙΚΑ, ΟΤΕ, κλπ.
-Το κράτος, ό,τι δεν φτιάχνει με λεφτά της ΕΕ, το δίνει 'αυτοχρηματοδοτούμενο' στους εργολάβους για να το εκμεταλλεύονται ισοβίως.
-Το κράτος δεν δίνει παχυλές συντάξεις.
-κ.ο.κ....Πάλι δεν φτάνει ο χώρος για τον κατάλογο...

Αλλά, ρε γαμώ το, πώς γίνεται να έχει έλλειμα το κράτος αφού δεν πληρώνει τίποτα;

Zaphod είπε...

Tι ευελιξία να έχει ρε σεις με τέτοια περιφέρεια η Ξανά-Αστεία Πετραλιά;;;

Πλάκα με κάνετε;

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΛΛΗ ΦΑΝΗ?
ΝΟΜΟΣ FUNNY?

Ανώνυμος είπε...

Πλαστές ανάγκες, ψεύτικες επιθυμίες, χαώδεις χαρακτήρες, εδώ χτυπάς κέντρο Γιώργο και... who gives a fuck about Φάνη πάλι σκορδαλιά!

Kwlogria είπε...

Εγώ περιμένω να αρχίσει πάλι να τρώει χύμες στο δρόμο να γελάσουμε γιατί τίποτα άλλο χρησιμότερο, δεν πρόκειται να κάνει...

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

«Ρώτησα μιαν αμυγδαλιά να μου πει για το Θεό... και εκείνη άνθησε...» Νίκος Καζαντζάκης.

Dimitris Tsakalias είπε...

Αν είναι δύσκολο μια φορά να γίνεις υπουργός για να κάνεις κάτι, είναι εκατό φορές πιο δύσκολο να σε κάνουν υπουργό για να μην κάνεις κάτι. Όμωε αυτή η επίπονη δουλειά κρίνεται κι ελέγχεται με πολύ μεγάλη δυσκολία. Πέρα από το όνομά της τι άλλο να πιάσουν οι κρίνοντες; Πάμε γι' άλλους.

Haris είπε...

Μια παγίδα που πέφτουμε πάντα (;) μέσα...

Haris είπε...

Μια παγίδα που πέφτουμε πάντα (;) μέσα...

epikouros69 είπε...

Ο δρομος ειχε την δικη του ιστορια. Θα την δουμε και Παλι[η]

Ανώνυμος είπε...

Αντε να βγει και κανα απλυτο της Πετραλια στη φόρα και να περασει ο επομενος

ALKIS είπε...

Έτσι είναι Γιώργο, όπως τα γράφεις. Όμως και ο Αλογοσκούφης δεν εφαρμόζει καμιά δική του πολιτική, απλά αποτελεί την βιτρίνα του Καραμανλή, που κι αυτός με τη σειρά του είναι βιτρίνα των οικονομικών συμφερόντων που περιέγραψες. Τώρα πως θα καταφέρουν να απεγκλωβιστούν όλοι όσοι έχουν στοιβαχτεί στις πόλεις, με διαρκώς επιδεινούμενες συνθήκες διαβίωσης, αποτέλεσμα και αυτό της εφαρμοζόμενης οικονομικής πολιτικής που δεν έχει αφήσει ελεύθερο χώρο για ελεύθερο χώρο και δεντράκι όρθιο, είναι το μεγάλο ζητούμενο.
Χρόνια πολλά και καλά με υγεία σε σένα και τους αγαπημένους σου. Χρόνια πολλά επίσης σε όλους τους συνταξιδιώτες του ιστολόγιου.

kyriaz είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kyriaz είπε...

Πειράζει μόνο να ευχηθώ;...

Καλές γιορτές αγαπητέ Γιώργο...

Φιλικά,
Γιάννης

just me είπε...

Καλές και ξεκούραστες γιορτές. Και, εκ βαθέων, υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείτε για τη νέα χρονιά.
:)

kerasia είπε...

Καλά χριστούγεννα Καιρούλη!
Υγεία και αγάπη!

Aggelos Spyrou είπε...

Παρόλα αυτά,

τις καλύτερες ευχές μου για καλές γιορτές,

κι ο... Θεός βοηθός έτσι όπως πάει το είδος μας.

doctor είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους, υγεία πάνω απ'όλα.

doctor

just..living!!! είπε...

Δυστυχώς έχουμε πολλά ακόμη αν δούμε.. το θέμα είναι να έχουμε και εμείς πολλά να κάνουμε..σε πράξεις..

Giannis Kafatos είπε...

... άσχετο: Καλά Χριστούγεννα - υγεία-έμπνευση!
www.u-hoo.gr/gianniskafatos

Ανώνυμος είπε...

xronia kala kai polla se olous, idietera se esena kere.

ellinida είπε...

Αναλώσιμη η Πετραλιά. Αυτό σκέφτηκα όταν το έμαθα. Πάει την κάψανε κι'αυτή.:PPPP
Τέσπα, όχι πολιτικά, μπήκα να πω χρόνια πολλά. Να περάσεις όμορφα.:))

o kairos είπε...

industrial,not so funny..

zaphod,δεν θα εχει πλακα να τελειωσει το εργο ετσι αποτομα.

κατρουλη,ξεχασες μια σημαντικη..

xavana,οι πρωθυπουργοι ειναι για να αναλωνουν υπουργους,οχι για να αναλωνονται.

δειμο,παλι κατι πασαλειματα θα γινουν.

here 44,να πεταλωσει ακριδες..

Κωστα,πληρωνει τα λαμογια.

spy,νομος σπαει

vromie,nobody indeed

Κωστα,μην το λες.Τους νοιαζει κα τους παρανεια ζει να ξαναβγουν.

Μωρη κωλογρια γμτ @@**&$#^%** σου.Καλη χρονια αγαπημενη μου.

Διονυσε,πες μας τι πινεις και δε μας δινεις...

δημητρη,πιο σιγουρο ειναι να μην κανεις τιποτε παρα να κουνηθεις.

hari,σαν ηλιθιοι.

επικουρε,για να δουμε,θα επαναληφθει η ιστορια;

ανωνυμε,την εχουν ψαξει εδω και καιρο..

νικο,ολοι αυτοι θα απεγκλωβιστουν μονο οταν γινουν αστοι.Οταν η πολη τους θα ειναι και η μοναδικη τους πατριδα για να την υπερασπιστουν.Γιατι τωρα ειναι οι πιο πολλοι απλως χωριατες που μενουν στην πολη.

Γιαννη,χρονια καλα.Η παρουσια σου και η περεα σου ειναι παντα ενα φως στο σκοταδι της απολιτισιας.

just you,υγεια και ολα τα αλλα βρισκονται:-))

κερασουλα μου,χρονια καλα και ευτυχισμενα.

αγγελε,μην ανησυχεις,θεος δεν υπαρχει για να σωσει το ειδος...

δοκτορα,για την υγεια εισαι υπευθυνος εσυ.Ολα τα αλλα τα αναλαμβανουμε...

just living,εχουμε τοσα που δε φτανει το 24ωρο:-))

Γιαννη,και κουρλαμαδα ξεχασες να ευχηθεις..

ανωνυμε,χρονια καλα.

ελληνιδαρα μου,ευτυχισμενη χρονια σου ευχομαι.

Ανώνυμος είπε...

Funny Lady.

(μα να αγνοώ οτι διατηρείτε βλογ ; unforgivable )