Οινος εφραίνει καρδίαν ανθρώπων! Οι γυναίκες πίνουν μπύρα,βοήθειά μας. Το κοινο όμμα ο Ορφέας Χριστός στη κεφαλή της τραπεζας. Δημιουργείστε τέτοιες στιγμές πριν τις αποθυμίσετε.
Εμένα μου άρεσει καλύτερα το Πούστευε και μη ερεύνα του Πανούση! Με πολιτικό νόημα σουρεαλιστική προσέγγιση και βαθυστόχαστο προβληματισμό! Καλά κούλουμα!
Παλιομασκαραδες,θα μου λειψετε,αν και ολο κι απο καποια κλειδαροτρυπα θα σας παιρνω ματι.Σας ευχομαι καλα κρασια και στους βορειοτερους καλα τσιπουρα.Το τραπεζι σας παντα να ειναι γεματο απο ανθρωπους-κυριως-σαν κι αυτο στο χωριο.Απο τ'αλλα,ολο και κατι θα βρεθει.
gyftaki,πιο ενδιαφερον ο μυστικος υπνος.
Μαντισσα,συν δυο κιλα το λιγοτερο.
dodo,και με τρομερα ταχυ συνεργειο.
Μωρη,αγαπη μου,ειμαι ακομματιστος.
Dionyse,ευτυχως,τις ζουμε ακομα.
Συναδερφε μου,σοφα το ειπες.
zaphod,και θρεφταρια.
phile,κοπιασε.
kyriayf,σκεψου οτι ειμαι λιτιδιαιτος.
Μπιζου,ζωντανος εδω ο πινακας.
Απολλωνια,υψη ονειρευεσαι δικαιωματικα εκ φυσεως.
δαιμονιο,χορτατη να ναι η σκεψη σου και αδεια η κοιλια σου.
sigmataf,δεν διαβαζεις kwlogria και χανεις.
Σταυρο,και στην αρχαιοτητα τετοια ελεγαν αυτες τις μερες.
demonismenh μου,και να στα βγαλουν δεν ειναι κακο με ενα τροπο.
Για το μη ερεύνα συμφωνούμε, γιατί αν το κάνεις μετά τις εκπομπές του Ευαγγελάτου δεν είναι να φάς θαλασσινό. Για το νήστευε ,ολα αυτά τα «νηστίσημα» πέφτουν σαν μολύβι στο στομάχι και έχουν και τις θερμίδες τους οι παπάρες με λαγάνα και ταραμοσαλάτα. Το νήστευε θα είχε νόημα να φας ότι και στις δίαιτες αδυνατίσματος,δηλαδή μπριζολίτσα!
Άργησα άργησα! σε πρόλαβα; καλό τριήμερο καιρέ μου, να περάσετε υπέροχα να μας έρθεις φρέσκος γεμάτος ιδέες και όρεξη για κουβέντα, να μη κολλήσεις τον αετό στα σύρματα να μη βλαστημήσεις άμα στον κόψουν και να προσέχεις τι τρως τώρα με τη νηστεία χεχε. Φιλιά
Γεια! Αολά πέρασα να πω ότι είσαι η αιτία που διαβαζω ανάποδα την ελευθεροτυπία και χάρηκα πολύ όταν έμαθα πως έχεις blog! Αντε καλή σαρακοστή! ΥΓ: Ελπίζω ν' ανταποκριθείς στο tagάρισμα..
Παραξενος λαος εμεις οι Ελληνες. Τα μεγαλυτερα φαγοποτια τα κανουμε σε περιοδο νηστειας και μαλιστα με νηστισιμα... Παιζει να ειναι και παγκοσμια πρωτοτυπια. Για ολα εχουμε μιαν απαντηση και μια λυση εστω και πολλες φορες λαθεμενη!!! Καλη Σαρακοστη να εχουμε και ζητω συγνωμη για την απουσια μου αλλα εμπλεξα με τη δουλεια και δεν ειχα χρονο. Ελπιζω απο τουδε και στο εξης να ειμαι πιο τακτικος...
Χαρακτηριστική σκηνή στην Αεροπαγίτου τη Δευτέρα: κόσμος πολύς με χαλβάδες και λαγάνες και στην άκρη 2-3 καντίνες με σουβλάκια. Κι όμως γινόταν ανάρπαστα!
Μεθυσμενα χρωματα,τα πιατα ειναι τα παλια της Ιωνιας και τα εχουμε σαν τα ματια μας.Αμα,ομως ειναι τα ιδια και το θες πολυ να σου το δωσουμε μετα χαρας.
Εξοριστε,ισα που το προλαβα στο φιλέ.
ioli μου,λαχανιασα ως την αλλη γωνια.
Καλη μοιρα,εσενα χρειαζομαστε πιο πολυ απο ολους.
padrazo,και Πεντηκοστη μη σου πω.
Αθηνα μου,το πιασες ε;;
lo-li,αναποδα;Και δε σου'ρχεται τα αιμα στο κεφαλι;
Rocker,αποκαλυψεις;Ξεμεθυστος;
Ελα ρε ποιητη.Πως θα σωθει ο κοσμος χωρις εσας;
gutenberg,τα σουβλακια ειναι πια πιο λαχανικα απο τα λαχανικα με τις ορμονες.
Τα συγχαρητήριά μου σ' όποιον επιμελήθηκε το γεύμα. Βλέπω πιάτα καθαρά σαν Καθαρά Δευτέρα να 'ναι. Μωρέ τα γλείψατε! Άψογοι, απλά άψογοι. Καλή Σαρακοστή.
47 σχόλια:
xaxaxaxaxa ο Νηστικός Δείπνος!
το μεγάλο φαγοπότι...
Ευτυχώς, υπάρχει θερμοσίφων- θα πλυθούν όλα με ζεστό νερό...
Ξέχασες το κόμμα. Νήστευε και μη, ερεύνα :)
Οινος εφραίνει καρδίαν ανθρώπων! Οι γυναίκες πίνουν μπύρα,βοήθειά μας. Το κοινο όμμα ο Ορφέας Χριστός στη κεφαλή της τραπεζας. Δημιουργείστε τέτοιες στιγμές πριν τις αποθυμίσετε.
Μια καλή αφορμή να συγκεντρωθούν όλοι ξανά
Το gyftaki με κάλυψε!!!
Πάντως αυτό που μου αρέσει είναι πως γενικώς όλοι ψάχνουμε μιαν αιτιολόγηση-ευκαιρία για να γίνουμε κουδούνια!!
Καλές απόκριες στον οικοδεσπότη, και στους υπόλοιπους!
Μύρισε Κούλουμα, μύρισε Ελλάδα!
Υπέροχες στιγμές, με λαμπερά, γελαστά πρόσωπα γύρω απο το οικογενειακό τραπέζι στο χωριό!
νήστευε από τη "νηστεία" ...
Σαν τα παραδοσιακά κούλουμα του Βασιλείου ε ;)
Ούτε λέξη για χαρτ-αετό;
Καλημέρα!
:)
τι ώρα να νηστέψω;... κι από ποιά σκέψη;
Νηστευε και μη,
ερευνα
Εμένα μου άρεσει καλύτερα το Πούστευε και μη ερεύνα του Πανούση!
Με πολιτικό νόημα σουρεαλιστική προσέγγιση και βαθυστόχαστο προβληματισμό!
Καλά κούλουμα!
Μη ερεύνα γενικότερα γιατί υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να σου ανοίξουν τα μάτια...;-)
Υποκλίνομαι στον παράξενο!
happy koulouma και από μένα :)
Αυτά είναι!
Παλιομασκαραδες,θα μου λειψετε,αν και ολο κι απο καποια κλειδαροτρυπα θα σας παιρνω ματι.Σας ευχομαι καλα κρασια και στους βορειοτερους καλα τσιπουρα.Το τραπεζι σας παντα να ειναι γεματο απο ανθρωπους-κυριως-σαν κι αυτο στο χωριο.Απο τ'αλλα,ολο και κατι θα βρεθει.
gyftaki,πιο ενδιαφερον ο μυστικος υπνος.
Μαντισσα,συν δυο κιλα το λιγοτερο.
dodo,και με τρομερα ταχυ συνεργειο.
Μωρη,αγαπη μου,ειμαι ακομματιστος.
Dionyse,ευτυχως,τις ζουμε ακομα.
Συναδερφε μου,σοφα το ειπες.
zaphod,και θρεφταρια.
phile,κοπιασε.
kyriayf,σκεψου οτι ειμαι λιτιδιαιτος.
Μπιζου,ζωντανος εδω ο πινακας.
Απολλωνια,υψη ονειρευεσαι δικαιωματικα εκ φυσεως.
δαιμονιο,χορτατη να ναι η σκεψη σου και αδεια η κοιλια σου.
sigmataf,δεν διαβαζεις kwlogria και χανεις.
Σταυρο,και στην αρχαιοτητα τετοια ελεγαν αυτες τις μερες.
demonismenh μου,και να στα βγαλουν δεν ειναι κακο με ενα τροπο.
lazinio,χωρις χαπι
Εξοριστε,κοπιασε.
egw apo thn polu ereuna pou kanw to eriksa sth nhsteia, giati den bgainw alliws. Peinaaaawww.(paidia h ereuna den exei lefta.. mesazontes na ginete)
Λήστευε και μη την ψάχνεις...
νίκε ψαγμένο αυτό που είπες..
(το σχόλιο, καιρού επιτρέποντος)
πέρνα καλά φίλε, και ευτυχώς ακόμη χορτάτη ειν η σκέψη μου και άδεια η κοιλιά μου... αν και που και που το αντίθετο δεν θα με χάλαγε και τόσο :Ρ
συνυπογράφω στην ευχή του καιρού μας για όλους
κι άμα θέλεις ξανακέρνα...
Για το μη ερεύνα συμφωνούμε, γιατί αν το κάνεις μετά τις εκπομπές του Ευαγγελάτου δεν είναι να φάς θαλασσινό.
Για το νήστευε ,ολα αυτά τα «νηστίσημα» πέφτουν σαν μολύβι στο στομάχι και έχουν και τις θερμίδες τους οι παπάρες με λαγάνα και ταραμοσαλάτα.
Το νήστευε θα είχε νόημα να φας ότι και στις δίαιτες αδυνατίσματος,δηλαδή μπριζολίτσα!
Καλα΄Κούλουμα καπετάνιε! :)
Να τους χαίρεσαι! (που απ' ό,τι φαίνεται ...το κάνεις!)
pairnw to mi
kai ereunw
kali mas mera
Νηστεύετε και ερευνάτε τας Γραφάς.
Καλό τριήμερο!
Άργησα άργησα! σε πρόλαβα; καλό τριήμερο καιρέ μου, να περάσετε υπέροχα να μας έρθεις φρέσκος γεμάτος ιδέες και όρεξη για κουβέντα, να μη κολλήσεις τον αετό στα σύρματα να μη βλαστημήσεις άμα στον κόψουν και να προσέχεις τι τρως τώρα με τη νηστεία χεχε. Φιλιά
Μου θυμίζει το "Όλη η πόλη μια παρέα" του ανεκδιήγητου Παπαγεωργόπουλου...
Χαχαχαχα!
sas exw mia prosklisi ..kopiaste na tin paralabete :)
Αυτό θα πει γλέντι. Και άντε πείσε με ότι δεν είναι αρχαιοελληνικό έθιμο.
σου στέλνω πρόσκληση για την πυραμίδα (αν δεν κατάλαβες, δες το τελευταίο μου ποστ) :)
Dear weather, σου έχω και εγώ μια πρόκληση. Μάλλον θα πρέπει να κάνεις μια ομαδική απάντηση. Τέσπα, δε θα το αποσύρω, έχεις τη σκυτάλη
αυτά τα μπλε τα πιάτα τα έχω και εγώ αλλά έχω σπάσει ένα μικρό, μπορείς να μου δώσεις ένα;
ωραία παρέα βλέπω!
καλές γιορτές.
Πιάσε το μπαλάκι!
εχεις κι απο μένα ένα μπαλάκι :-)
έχει καμια άδια καρέκλα;
Καλή Σαρακοστή
KALH SARAKOSTH
KAI PERIMENOYME TA ZOGLERIKA ME TA MPALLAKIA ;-)
Γεια! Αολά πέρασα να πω ότι είσαι η αιτία που διαβαζω ανάποδα την ελευθεροτυπία και χάρηκα πολύ όταν έμαθα πως έχεις blog! Αντε καλή σαρακοστή!
ΥΓ: Ελπίζω ν' ανταποκριθείς στο tagάρισμα..
ΔΙΟΡΘΩΣΗ: αΠλά ήθελα να πω όχι αΟλά!
Το σχόλιο της Κωλόγριας με καλύπτει:)
Σου έστειλα κι εγώ τη γνωστή πρόσκληση-πρόκληση που κυκλοφορεί στο μπλογκοχωριό, και περιμένω τις πέντε μεγάλες αποκαλύψεις σου!
Παραξενος λαος εμεις οι Ελληνες. Τα μεγαλυτερα φαγοποτια τα κανουμε σε περιοδο νηστειας και μαλιστα με νηστισιμα... Παιζει να ειναι και παγκοσμια πρωτοτυπια. Για ολα εχουμε μιαν απαντηση και μια λυση εστω και πολλες φορες λαθεμενη!!! Καλη Σαρακοστη να εχουμε και ζητω συγνωμη για την απουσια μου αλλα εμπλεξα με τη δουλεια και δεν ειχα χρονο. Ελπιζω απο τουδε και στο εξης να ειμαι πιο τακτικος...
Χαρακτηριστική σκηνή στην Αεροπαγίτου τη Δευτέρα: κόσμος πολύς με χαλβάδες και λαγάνες και στην άκρη 2-3 καντίνες με σουβλάκια. Κι όμως γινόταν ανάρπαστα!
Κατρουλη,νηστευε ισον ερευνα;
Νικο,δεν θα την ψαχνεις εσυ,θα σε ψαχνουν αυτοι.
ioeu,ξανακερναω
Αθεοφοβε,αυτο με τις παπαρες δεν ειναι καθολου παπαρα.
Καπετανιε,κοπιασε οποτε θελεις.Με προσοχη στις 14 γατες...
atg,ωραιοτατο.Σου'ρχομαι.
ion,τας γραφουμε,αντι να τας ερευναμε.
herinna μου,στο φαΪ σε προσεξα,στο πιοτι εξωκοιλα.
hari,εμεις ειμαστε χαμουτζηδες.
Δειμο,αμα σου πω οτι ειναι θα με πεις εθνικιστη...
Πληρωμενε συναδερφε,σ ευχαριστω πολυ,θα παιξω ομαδικα.
Μεθυσμενα χρωματα,τα πιατα ειναι τα παλια της Ιωνιας και τα εχουμε σαν τα ματια μας.Αμα,ομως ειναι τα ιδια και το θες πολυ να σου το δωσουμε μετα χαρας.
Εξοριστε,ισα που το προλαβα στο φιλέ.
ioli μου,λαχανιασα ως την αλλη γωνια.
Καλη μοιρα,εσενα χρειαζομαστε πιο πολυ απο ολους.
padrazo,και Πεντηκοστη μη σου πω.
Αθηνα μου,το πιασες ε;;
lo-li,αναποδα;Και δε σου'ρχεται τα αιμα στο κεφαλι;
Rocker,αποκαλυψεις;Ξεμεθυστος;
Ελα ρε ποιητη.Πως θα σωθει ο κοσμος χωρις εσας;
gutenberg,τα σουβλακια ειναι πια πιο λαχανικα απο τα λαχανικα με τις ορμονες.
Τα συγχαρητήριά μου σ' όποιον επιμελήθηκε το γεύμα. Βλέπω πιάτα καθαρά σαν Καθαρά Δευτέρα να 'ναι. Μωρέ τα γλείψατε!
Άψογοι, απλά άψογοι.
Καλή Σαρακοστή.
dimitri-r,τετοιο στιφαδο γλειφεται μεχρι πορσελανης.
Δημοσίευση σχολίου