Παραφράζοντας τον ποιητή θα έλεγα πως «Είναι ανάγκη οι άνθρωποι που αγαπούν τη ζωή να τραγουδούν. Και μάλιστα τόσο δυνατά και ρυθμικά που «να τρομάζει ο θάνατος» Μουσική που μιλάει για έρωτα και ζωή και βγάζει τη γλώσσα στη μιζέρια στην καθημερινότητα και στο θάνατο.
Ζήτω τα κωλοΈδια ζήτω ο ερωτας ζήτω η μουσική
Για τα παιδιά που παραφράζουν το τραγούδι και λένε «Μπατ ναου αϊ εμ στιλ μπόϊ»
Δεν κατάλαβα γιατί δε μου ανοίγει η φωτογραφία γμτ#$%^&&^%$##!!#$%^&**&^%$###$%^^^%$#!! αλλά αυτό θέλω να κάνω στα αυτιά της απο πάνω της σκύλας μέχρι να τρέξει αίμα!!!!ΚΙΛΛ!! ΚΙΛΛ!! ΚΙΛΛ!!!
Και να σκεφτείς ότι τον Μ.Waters δεν τον ξέρανε καν οι νεώτεροι και στην Αμερική. Επρεπε να μπεί ως υπόκρουση το mannish boy σε διαφήμιση για τζίν για να ξανάρθει στο προσκήνιο. Θα μου πείς τον Π.Τσαουσάκη πόσοι τον ξέρουνε σήμερα στην Ελλάδα;
just you: magnet:?&xt=urn:sha1:L3AXB6JAV6A2PUM7O2O3TKSESAACD6EP&dn= 13+-+Muddy+Waters+-+Mannish+Boy.mp3&xs=http://71.80.53.81:23349/uri-res/ N2R?urn:sha1:L3AXB6JAV6A2PUM7O2O3TKSESAACD6EP
30 σχόλια:
Τι μας κάνεις πρωινιάτικα ρε καπετάνιοοοο! Μέχρι κι ο σκύλος στήθηκε δίπλα και κουνιόταν στον ρυθμό! :)
Mη μιλάς! Άκου...
Νιώθω τόσο γέρος μπροστά στα νιάτα του M.Waters!
Πρώτη φορά είδα τον Έρικ Κλάπτον τόσο νέο, υπέροχος!
Καλημέρα
Παραφράζοντας τον ποιητή θα έλεγα πως «Είναι ανάγκη οι άνθρωποι που αγαπούν τη ζωή να τραγουδούν. Και μάλιστα τόσο δυνατά και ρυθμικά που «να τρομάζει ο θάνατος» Μουσική που μιλάει για έρωτα και ζωή και βγάζει τη γλώσσα στη μιζέρια στην καθημερινότητα και στο θάνατο.
Ζήτω τα κωλοΈδια ζήτω ο ερωτας ζήτω η μουσική
Για τα παιδιά που παραφράζουν το τραγούδι και λένε «Μπατ ναου αϊ εμ στιλ μπόϊ»
Σε ευχαριστώ...ξέρεις εσύ
Σα να ρίξατε παραγάδι για συγκεκριμένο ψάρι μου φαίνεται...
Δεν κατάλαβα γιατί δε μου ανοίγει η φωτογραφία γμτ#$%^&&^%$##!!#$%^&**&^%$###$%^^^%$#!! αλλά αυτό θέλω να κάνω στα αυτιά της απο πάνω της σκύλας μέχρι να τρέξει αίμα!!!!ΚΙΛΛ!! ΚΙΛΛ!! ΚΙΛΛ!!!
σόλο!
Τα σπάνε! Ωραίος καιρός σήμερα!
:)
Καιρός να γίνουν τα παιδιά άντρες και οι άντρες πάλι παιδιά (που θα παίζουν στα λασπόνερα).
Yo!!!
ν ακους καλά!
Δεν το "φορτώνω" και έχω "φορτώσει"!
Να δίνατε το URL, αν είναι εύκολο;
[Eυσεβάστως κι εγώ και όλο μου το σόι, εγώ επιμένω ελληνικά, κι ας μου "τη λέτε". Αυτοί που σας γράφουν respect καλύτεροι είναι;]
:)))))
Σας ευχαριστούμε. Σηκώθηκαν τα ζώα και λικνίζονται ρυθμικά. Πρώτα ο σκύλος του ημίαιμου, τώρα και η Μπιζού ;)
ζήτω οι κώλοι.
κωλοπαιδεία.
That mean a mannish boy! Λατρεμένος M.Waters! χικ.
Μας εφτιαξες! Κορυφαιο Βιντεο...
to kalyterooo
ξέρετε πόσο Καιρό είχε να χορέψει η allmylife;
Πάντως εμένα με πώρωσες και το πρωί και τώρα που το ξανακούω.
Χρόνια πίσω με πήγες.
Αιώνες μπροστά το κομμάτι.
Και σκέψου πως βασίζεται σε μία λούπα για αρκετή ώρα.
;)
Και να σκεφτείς ότι τον Μ.Waters δεν τον ξέρανε καν οι νεώτεροι και στην Αμερική. Επρεπε να μπεί ως υπόκρουση το mannish boy σε διαφήμιση για τζίν για να ξανάρθει στο προσκήνιο.
Θα μου πείς τον Π.Τσαουσάκη πόσοι τον ξέρουνε σήμερα στην Ελλάδα;
Αν είναι από τη συναυλία που υποθέτω, άξιζε να βάλεις και τον Neil Young!
Καπετανιε,για χαρη του σκυλου θα το επαναλαβω...))
dodo,...
apeirota,ειδες;
ομορφη,και ασχετος...!!
συκοφαντη,η αληθεια ειναι οτι κατι μου κανανε τα παιδια στα αμφιθεατρα.
Λουϊζα,εισαι μεγαλη γατα!
Μωρη γμτπνγμ εχουν βαλει φραγη στη δουλεια σου για να μην ψωνισεις καμια ινφλουεντσα.Μουτς.
allmylife,με καραφλιασες!Που το ξερεις!!!
Εξοριστε,κατι σου θυμισε μεσα σου ε;
Ελικα,αμποτες.
Μαντισσα,YO.
just you,ευχαριστως,σε μισο λεπτο,πιο κατω.
Μπιζου μου,κι εγω δε βλεπω...
lazinio,κατα λαθος εχεις δικιο.Γιατι κωλοπαιδείες τις λενε,αλλα δεν ηθελα να το ανεβασω ετσι μετα την παιδεια.Μ επιασε το καθωσπρεπει ργμτ.
Σεξ,στην υγεια σου.
weird,χαιρομαι πολυ.
χαρυβδις,εχω κατι κακες σκεψεις για το μελλον.
leon,δεν θα χε καιρο..))
Δειμο,δεν χορταινεται.
sigmataf,ειδες;Η μουσικη ειναι στη δυναμη.
αθεοφοβε,ξερεις,η μουσικη του περιθωριου-εκει απ οπου ξεκιναει η μουσικη δηλαδη-θελει χρονο για να πεσει στα χερια των αστων.
νικο,θα το ψαξω και αν ειναι θα το βρω.
Άψογος! Δώσε!
Με βίδωσες και παω να ακούσω john lee hooker για τιμωρία!
one burbon, one scotch, one beer
love&kisses
zaphod
just you:
magnet:?&xt=urn:sha1:L3AXB6JAV6A2PUM7O2O3TKSESAACD6EP&dn=
13+-+Muddy+Waters+-+Mannish+Boy.mp3&xs=http://71.80.53.81:23349/uri-res/
N2R?urn:sha1:L3AXB6JAV6A2PUM7O2O3TKSESAACD6EP
Ελα βρε zaphod,που ησουν;
YEAH!!!!!!!!!!!
τον διαβάζω τον καιρό...
:)
μεθη,ειδες;
allmylife,το νοιωθω.
Δημοσίευση σχολίου