Μισο λεπτο να παρω μια ανασα και να γδυθω,οπως το απαιτουν φιλοι και οχτροι.Συν 1,5 κιλο να παρει ο διαβολος την ταραμοσαλατα.Καλα σαραντα.Αι απαντησεις του προηγουμενου,στο προηγουμενο σε λιγοοοο.
Γιώργο διόρθωσε το link to BBC, ΤΏΡΑ που κατεβαίνει δεύτερο αεροπλανοφόρο στο Περσικό θα χρειαστεί. Είδατε τους κοπρίτες κατήργησαν την Ελληνική γλώσσα, κρατώντας όμως ενημέρωση σε όλες τις άλλες βαλκανικές, ακόμα και την βουλγάρικη διάλεκτο του μιλιέται στην FYROM.
Ρε πληρωμενε,δεν ενοχλεις τον Σταθη και θα ενοχλησεις εμενα;Να μην επαναληφθει.
Γιατρε,αμα κλικαρεις επανω στο πορτοκαλι που λεει τελευταια νεα θα σε βαλει και στο home του BBC.Και δεν την καταργησαν οι κοπριτες οι Εγγλεζοι την ελληνικη εκπομπη.Οι κοπριτες οι δικοι μας αρνουνται να πληρωσουν,οπως κανουν ολοι οι Βαλκανιοι,που θελουν να εχουν φωνη προπαγανδας.
12 σχόλια:
Γυρίσατε;
(με φωνή Τζένης Καρέζη από το Δεσποινίς Διευθυντής :PP)
Καλή Σαρακοστή!
Δύο ώρες πριν ήμουν με τον φίλο σας Στάθη Σ. Είπα να περάσω να πω ένα γεια αλλά είπα να μην σας ενοχλήσω :) Νηστεία τώρα.
Γιώργο διόρθωσε το link to BBC, ΤΏΡΑ που κατεβαίνει δεύτερο αεροπλανοφόρο στο Περσικό θα χρειαστεί. Είδατε τους κοπρίτες κατήργησαν την Ελληνική γλώσσα, κρατώντας όμως ενημέρωση σε όλες τις άλλες βαλκανικές, ακόμα και την βουλγάρικη διάλεκτο του μιλιέται στην FYROM.
Άντε επιτέλους και είπαμε ότι μας φτύσατε ;)
Να κεράσω καμία σόδα;
καιρέ μου, καιρέ μου, μαζί ξενυχτάμε?
τα σέβη μου.
καλημέρα φίλε :) ξεκινάει η σαρακοστή και παραμένω άυπνο και νηστικό χοχ για να δούμε τι θα μας κεράσεις τούτες τις μέρες;;;;
Κερασια,γυρισα.Με φωνη Αλεξανδρακη.
Ρε πληρωμενε,δεν ενοχλεις τον Σταθη και θα ενοχλησεις εμενα;Να μην επαναληφθει.
Γιατρε,αμα κλικαρεις επανω στο πορτοκαλι που λεει τελευταια νεα θα σε βαλει και στο home του BBC.Και δεν την καταργησαν οι κοπριτες οι Εγγλεζοι την ελληνικη εκπομπη.Οι κοπριτες οι δικοι μας αρνουνται να πληρωσουν,οπως κανουν ολοι οι Βαλκανιοι,που θελουν να εχουν φωνη προπαγανδας.
Μπιζου μου,δεν πτυω ποτε ζωα τετραποδα.
zaphod,κερνα διαιτα.
ioeu,τωρα ειναι ξενυχτι...
Δαιμονιο,εσυ πας για πεντηκοστη.
Όσο θα γδύνεστε, μπορώ να βλέπω?
Σπεύδε βραδέως.
Κλαψ, εγώ ήμουν στην ξενιτιά και δεν έφαγα ταραμοσαλάτα ...
Diva μου,μετα χαρας
dodos,πολυ βραδυ
sofie,κοπιαστε στο σπιτι εχει περισσευμα.
Δημοσίευση σχολίου