Βλέποντας τις δίπλες θυμήθηκα την αφήγηση ενός φίλου απ' το χωρίο μου (Μεσσηνία). Του είχε στείλει η μάνα του ένα κουτί δίπλες όταν σπούδαζε στην Αθήνα και έφαγε με τη μια 37 κομμάτια.
Δεν μπορώ και δεν θέλω να σχολιάσω τα πέντε κομάτια ψυχής που κατέθεσες μα θέλω να πω ένα ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Δεν είχα σκοπό να παίξω αλλά πως μπορείς να αρνηθείς την πρόσκληση του ανθρώπου που πριν δύο χρόνια στον Αστρολάβο εκεί στην πλατεία δεξαμενής σε έκανε να θαυμάζεις επί ώρες της φωτογραφίες του ξεχνώντας αυτό το ρομαντικό ραντεβού με την σημερινή πέτρα του σκανδάλου....
Φίλε Καιρέ, με πρόλαβαν πολλοί άλλοι και τα είπαν όπως ήθελα να τα πω εγώ, και καλυτερα (π.χ just me)
Ψηφίζω κι εγώ την "πεντάδα" σου ως κορυφαία του παιχνιδιού!
ΥΓ (έχουμε παρα πολλά κοινά, τελικά! Λατρεύω την πατρίδα σου, τις πρώτες και τις μεγάλες αγάπες σου, τις ανάσες σου, και έχουμε ακριβώς τις ίδιες αδυναμίες:)
Σχολιαστη,αμα βρισκεις δίπλες σπιτικες απ αυτους τους ειλωτες της Μεσσηνιας πρεπει να κλεινεις και αποκλειστικη.
Δειμο,σαμπως δεν ειναι και δικες σου;
allmylife,και τα δυο.
Sykofanth,καλα μου το λεγε το ενστικτο μου οτι εισαι συγκινητικος.
just me,δυστυχως δεν ειναι δικος μου,γιατι ο δασκαλος προπαππος τα χαρισε ολα ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ στα ξαδερφια του που δεν ηξεραν γραμματα,αρα δεν ειχαν περιουσια,κατα τα εθιμα της εποχης και της Μανης.Αμα μιλαμε για ηθος.Ομως για παρτυ πεταω τη σκουφια μου κι ας ειναι ο πυργος ξενικος.
Κατρουλη,ειπα κι εγω,δεν θα βρεθει ενα εντιμο στομα να μου πει "στα μουτρα σου"...
Μπιζου μου,τεμπελια τεχνας κατεργαζεται.
Μαντισσα,λαδι η στρατα σας.
Καπετανιε,ετσι και δειξω στην πεθερα μου το σχολιο σου σε βλεπω με ενα σακι δίπλες.Και δεν θα της πω οτι εκανες λαθος...
Λουιζα,ααααχ.
Μωρη,αγαπη μου,παλι στην ξαπλα ο νους σου γμτπνγμ;
lazinio,απο τοτε που υπηρχε μονο ενα μπαρ,το 7 seans!!!Και ενα για πολυ λιγους,το montparnass.Βρες χρονολογια, μην το κανω κουιζ.
zaphod,δε θες μονιμα αυτα και διακοπες τη δουλεια;
kerasia,ποια απο τις δυο.
σεξπυρ,για την αλμυρα διαθετουμε ξυδι σπιτικο.)))
rocker,τι εννοεις λατρευουμε τις ιδιες μεγαλες αγαπες!!!
ένας κόσμος ολόκληρος... κι εγώ να ταξιδεύω σ' αυτά που με τις υπέροχες φωτογραφίες σου αφήνεις να φανούν προς τα έξω... Ευχαριστώ, γι' αυτά και για το μπαλάκι. Μ' αρέσουν πολύ τα παιχνίδια!
" Κυρίες και κύριοι, καλησπέρα σας. Μην τρομάξετε. Δεν είμαι ούτε ηθοποιός ούτε ποιητής και δεν πρόκειται να σας κουράσω με άσκοπους μονολόγους και προλόγους. Ονομάζομαι Μενέλαος Κλικ-είμαι καλλιτέχνης φωτογράφος το επάγγελμα και καλλιτέχνης φωτογράφος στην ψυχή..."
Από το θεατρικό του Αλέξη Σολομού: "Ο Τελευταίος Ασπροκόρακας"
Καταπληκτικη προσεγγιση με εικονες και οχι με λογια. Και εγω πιστευω πως μια εικονα αξιζει 1000+1 λεξεις. Στο ταξιδιωτικο μπλογκ μου το εφαρμοζω ηδη... Μια εικονα σε ταξιδευει... Χαρηκα και θα τα λεμε,μολις σημερα σας συναντησα...
Πατρίδα, έβρεχε στα μέσα χωριά,κι ήταν όλα μαβιά ..Βράχηκε η πέτρα κι άστραψε ...ξέρεις εσύ...οι ξένοι φοβήθηκαν κι είπαν να φύγουμε να πάμε πιό πάνω να πάρουν ανάσα...Στο Σκουτάρι στα καμένα, έκανε κατεβασιά,το παλιό γεφύρι στάθηκε πάλι και έριξε τα νερά στη θάλασσα. (είδα τις διπλες σου και ξαναθυμήθηκα το κουτί(κάνω καβα δίπλες) που έφερα από τον Μανωλάκο τρώω την τρίτη τώρα )
Οι φωτογραφίες είναι όλες καταπληκτικές, πιο πολύ απ' όλες όμως μου άρεσε αυτή από το Καστελόριζο. Τα νερά της Ικαρίας όπως πάντα υπέροχα. Όσο για τον οικογενειακό πύργο, κάπως έτσι έδωσε κι ο μανιάτης παππούς μου τον δικό του στα (αχάριστα) αδέρφια του. Οπότε, τους πύργους τους χάσαμε, τα άλογα τα καβάλησαν ο βασιλιάς κι η βασίλισσα και λάκισαν, και μείναμε με τους τρελούς να κάνουνε κουμάντο... :)
75 σχόλια:
υπέροχες εικόνες!
να μια εικαστική περιήγηση που δεν είχαμε.
(βλέπω γαστρονομικά έχουμε το νού μας!)
Περισσότερες ανάσες από αγάπες και αδυναμίες,και περισσότερες αγάπες και αδυναμίες από πατρίδες.Όπως και επιβάλλεται νομίζω.
Καλημέρα.
Πρέπει να έχασα την επαφή με τα ένστικτά μου. Συγκινήθηκα μόνο όταν έφτασα στις δίπλες. Γειά σου Weather!
Ο φλεβάρης κι αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει
Καλημέρα!
Μακράν η καλύτερη παρουσίαση στο μπλογκοπαίχνιδο!
Η κυρία να υποθέσω η μητέρα?
Εικόνες εικόνες!!!
ΦΟΒΕΡΟ!!!!!
Καλημέρα!
Θα επανέλθω!
Η συμμετοχή σου στο παιχνίδι, φανταστική.
Βλέποντας τις δίπλες θυμήθηκα την αφήγηση ενός φίλου απ' το χωρίο μου (Μεσσηνία). Του είχε στείλει η μάνα του ένα κουτί δίπλες όταν σπούδαζε στην Αθήνα και έφαγε με τη μια 37 κομμάτια.
Μου άρεσαν πάρα πολύ οι θέσεις σου. Πέρα από το ότι μου άρεσε πολύ ο τρόπος που μας τα παρουσίασες.
το γατί ή η κιθάρα;
Δεν μπορώ και δεν θέλω να σχολιάσω τα πέντε κομάτια ψυχής που κατέθεσες μα θέλω να πω ένα ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Δεν είχα σκοπό να παίξω αλλά πως μπορείς να αρνηθείς την πρόσκληση του ανθρώπου που πριν δύο χρόνια στον Αστρολάβο εκεί στην πλατεία δεξαμενής σε έκανε να θαυμάζεις επί ώρες της φωτογραφίες του ξεχνώντας αυτό το ρομαντικό ραντεβού με την σημερινή πέτρα του σκανδάλου....
Μακράν η καλύτερη συμμετοχή για πέντε λόγους: ήθος, αλήθεια, ευαισθησία, ευγένεια, αισθητική.
Ω Καιροί ω ήθη, με την υπερ-θετική του έννοια.
[αν ο πύργος της πρώτης φωτογραφίας είναι δικός σας, θα μπορούσαμε να ελπίζουμε σε ένα καλοκαιρινό πάρτι; :)))]
να, πάρε και συ πέντε.. :)
Πράγματι, χίλιες λέξεις είναι Χ 15
!
Nα είστε πάντα καλά ομορφιές για κάθε καιρό!
Πώς τα καταφέρνεις και η κάθε φωτογραφία έχει ήχο και ...μυρουδιά;!
Της μοιάζεις... :))))
Tην προτελευταία ανάσα την μοιραζόμαστε. Αν θέλετε σας φυσάω και λίγη φρέσκια. Μόλις την έφερα. Φφφφφφ....
(πάντα τέτοια πένtε ;-)
Υπέροχος καιρός! Ότι πρέπει για ηλιοθεραπεία και διάβασμα αααααχχχχ!! Φιλιά Πολλά :)
τα σέβη μου αφού πας και μύκονο.
Τώρα που τις είδα θέλω διακοπές!!!
Πολύ καλή παρουσίαση btw :-P
Πολύ ωραία γυναίκα!
Γέμισε το γραφείο εικόνες και μυρωδιές :)
Φίλε Καιρέ, με πρόλαβαν πολλοί άλλοι και τα είπαν όπως ήθελα να τα πω εγώ, και καλυτερα (π.χ just me)
Ψηφίζω κι εγώ την "πεντάδα" σου ως κορυφαία του παιχνιδιού!
ΥΓ
(έχουμε παρα πολλά κοινά, τελικά! Λατρεύω την πατρίδα σου, τις πρώτες και τις μεγάλες αγάπες σου, τις ανάσες σου, και έχουμε ακριβώς τις ίδιες αδυναμίες:)
Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Η πεντάδα σου είναι πράγματι η καλύτερη. Να'σαι καλά. :)
Δεν κατάλαβα τις αδυναμίες
Ξανθιές κούκλες ή εσώρουχα?
Η μαμά ή τα γλυκά της?
Η φώτο της Ολυμπίας είναι καταπληκτική...
Roidis,μονο στα γλυκα.
kosta,ο,τι ειναι πιο ευκολο ειναι και πιο πολυ...
Πεννα μου,ισα ισα.Εσυ εχεις τον πρωτογονισμο
Σκιες,το εχουμε μεσα μας.
Σταυρο,η αλλη μητερα.Αλλα ολο τη βρισκω μπροστα μου οταν φτιαχνει δίπλες...
Σχολιαστη,αμα βρισκεις δίπλες σπιτικες απ αυτους τους ειλωτες της Μεσσηνιας πρεπει να κλεινεις και αποκλειστικη.
Δειμο,σαμπως δεν ειναι και δικες σου;
allmylife,και τα δυο.
Sykofanth,καλα μου το λεγε το ενστικτο μου οτι εισαι συγκινητικος.
just me,δυστυχως δεν ειναι δικος μου,γιατι ο δασκαλος προπαππος τα χαρισε ολα ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ στα ξαδερφια του που δεν ηξεραν γραμματα,αρα δεν ειχαν περιουσια,κατα τα εθιμα της εποχης και της Μανης.Αμα μιλαμε για ηθος.Ομως για παρτυ πεταω τη σκουφια μου κι ας ειναι ο πυργος ξενικος.
Κατρουλη,ειπα κι εγω,δεν θα βρεθει ενα εντιμο στομα να μου πει "στα μουτρα σου"...
Μπιζου μου,τεμπελια τεχνας κατεργαζεται.
Μαντισσα,λαδι η στρατα σας.
Καπετανιε,ετσι και δειξω στην πεθερα μου το σχολιο σου σε βλεπω με ενα σακι δίπλες.Και δεν θα της πω οτι εκανες λαθος...
Λουιζα,ααααχ.
Μωρη,αγαπη μου,παλι στην ξαπλα ο νους σου γμτπνγμ;
lazinio,απο τοτε που υπηρχε μονο ενα μπαρ,το 7 seans!!!Και ενα για πολυ λιγους,το montparnass.Βρες χρονολογια, μην το κανω κουιζ.
zaphod,δε θες μονιμα αυτα και διακοπες τη δουλεια;
kerasia,ποια απο τις δυο.
σεξπυρ,για την αλμυρα διαθετουμε ξυδι σπιτικο.)))
rocker,τι εννοεις λατρευουμε τις ιδιες μεγαλες αγαπες!!!
My lady,η τιμη ειναι ολη δικη μου.
Πολύ όμορφες και οι δυο
Ψηφίζω κι εγώ Νο 1 την παρουσίαση σου ΜΑΖΙ όμως με την έξυπνη ιδέα του JAGO στο
http://teleologikos.wordpress.com/
Δεν θα έπαιζα κ. Γιώργο. Δεν τα πολυπάω τα internet και τα..κουμπιούτερ. Και το blog για φίλους το δημιούργησα.
Όταν όμως προσκληθείς απο τον άνθρωπο που έδωσε εντελώς διαφορετική έννοια στην φράση "τον κακό σου τον Καιρό!", δεν γίνεται παρα να ανταποκριθείς.
Σας ευχαριστώ, καλή δύναμη!
μανιάτης καιρέ μου;
υπέροχες φωτογραφίες αλλά η πιο καλύτερη είναι αυτή με τις δίπλες...
τι μου έκανες τώρα!
θα μπορούσα να τις φάω όλες!
Εξαιρετικές!
ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙΡΟΣ!!!
Βολκώφ
greek history,κουκλες με εσωρρουχα.Δεν ειναι η μαμα,αν και ειναι τοσο γλυκεια οσο τα γλυκα της.
vromie,πολυ ωραια.
ion,ειδες που δεν πονεσε; )))
Πεινασμενα χρωματα...!!
dodos,ακριβως.
Βολκωφ,για σημερα...
Σχεδόν παντού υπάρχει ή υποννοείται θάλασσα, έτσι;
Πολύ ωραίες φωτογραφίες.
Περαστικε,νερακι,το 98% που ειμαστε.Χωρια τα κλαματα και το αμνιακο υγρο,που γεννηθηκαμε.
toso ...oso...
pleased to meet you kai esas loipon :)
υπέροχες εικόνες!
@καιρός: Προσπαθώ αυτό που λες με διακοπές και δουλειά εδώ και χρόνια...κάποτε βγαίνει, κάποτε όχι...και πάλι thumbs up!
Τι να πω παραπάνω απ όσα ειπαν οι προηγούμενοι; Ζηλέυω καθότι και γω φωτογραφίζω (απλώς). Ο πύργος με το ηλιοβασίλεμα στην Αγιά της Νάξου;
Εγώ ως γνήσιος Αθεόφοβος καμάρωσα την Αρχόντισσα που φτιάχνει τις δίπλες,αλλά σε σχέση με τους άλλους είναι από τα λίγα γλυκά που δεν τρώω!
Ωραίος καιρός σήμερα ;-)
GENNAIODWROS !-)
atg,my pleasure
sigmataf,η μοιρασια ειναι το πολυτιμο
νικο,ναι στην Αγιά
αθεοφοβε,πες τι τρως να το φτιαξει.
Ελικα,χαρη σε σας.
Αθηνουλα μου,ανταποδιδω αυτα που παιρνω.
ένας κόσμος ολόκληρος...
κι εγώ να ταξιδεύω σ' αυτά που με τις υπέροχες φωτογραφίες σου αφήνεις να φανούν προς τα έξω...
Ευχαριστώ, γι' αυτά και για το μπαλάκι.
Μ' αρέσουν πολύ τα παιχνίδια!
Η εικόνα με το φαί όλα τα λεφτά.
Η Μάνη μεγάλη αγάπη, πάρα πολύ μεγάλη όμως!
Καλημέρα σας
Μπράβο, καλός! Περιαυτολόγησες χωρίς να πεις κουβέντα!
Ικαρία... πατρίδα....
Λες και όταν είδα την φωτο βρεθηκά στον Αρμενιστή να χαζευω τους περαστικους....
Πανεμορφη φωτο.
Να'σαι καλα!
Υπέροχο το πεντάρι σας mr.Καιρέ...!Τέλειες οι φωτό!Επίσης,αισθάνομαι περήφανη που μου πετάξατε μπαλάκι ;)
kira,χαιρομαι γιατι μ αρεσουν κι εμενα.
Ωραια του γυφτομαχαλα,και λιχουδω,ε;
Σκυλακο μου,στο επομενο παιχνιδι θα σε βαλω πανω σ'ενα πιανο.Σ εριξα στις πρωτες αγαπες.
chryssa,βρε αθεοφοβη,απ το βυθο τον καταλαβες;!!!
demonia,η περηφανεια ειναι δικη μας τεκνοτατη.
Δεν είμαι η ωραία εγώ, επιμένω!
Αλλά λιχούδω πολύ!
" Κυρίες και κύριοι, καλησπέρα σας. Μην τρομάξετε. Δεν είμαι ούτε ηθοποιός ούτε ποιητής και δεν πρόκειται να σας κουράσω με άσκοπους μονολόγους και προλόγους. Ονομάζομαι Μενέλαος Κλικ-είμαι καλλιτέχνης φωτογράφος το επάγγελμα και καλλιτέχνης φωτογράφος στην ψυχή..."
Από το θεατρικό του Αλέξη Σολομού:
"Ο Τελευταίος Ασπροκόρακας"
Αφιερωμένο εξαιρετικά στον Γεώργιο...Κλικ:)
Λουκι,και νερατζακι εχουμε...
Τιποτα,Ολα.:))
όμορφο το φωτοκέρασμα, χορταστικό, εύγλωτο, απολαυστικό...
κάλυψες μια απ τις αδυναμίες μου, το φως και το χρώμα σε παιχνίδισμα
να σαι καλά
Τα σέβη μου για τις αποκαλύψεις σας. Τόσες χιλιάδες λέξεις μαζεμένες :)
Ωραίες αγάπες...
Όλες ξεχωριστές...
Υ.Γ. Θέλω να αγοράσω μια reflex τον Ιούνιο, τι προτείνεις...?
paraxeno,αυτα ειναι δυο...
idaki,ειπαμε,η τεμπελια.
haris,φωτογραφικη ή ψηφιακη;
"Πάρτε πέντε":σα να μούντζωσες μ' αυτά τα "πέντε" τα χιλιάδες άσχημα του κόσμου...
Καταπληκτικη προσεγγιση με εικονες και οχι με λογια.
Και εγω πιστευω πως μια εικονα αξιζει 1000+1 λεξεις.
Στο ταξιδιωτικο μπλογκ μου το εφαρμοζω ηδη...
Μια εικονα σε ταξιδευει...
Χαρηκα και θα τα λεμε,μολις σημερα σας συναντησα...
Όμορφα
(ήταν η αγαπημένη φράση του παπού μου- ψέματα, είναι)
Πατρίδα, έβρεχε στα μέσα χωριά,κι ήταν όλα μαβιά ..Βράχηκε η πέτρα κι άστραψε ...ξέρεις εσύ...οι ξένοι φοβήθηκαν κι είπαν να φύγουμε να πάμε πιό πάνω να πάρουν ανάσα...Στο Σκουτάρι στα καμένα, έκανε κατεβασιά,το παλιό γεφύρι στάθηκε πάλι και έριξε τα νερά στη θάλασσα.
(είδα τις διπλες σου και ξαναθυμήθηκα το κουτί(κάνω καβα δίπλες) που έφερα από τον Μανωλάκο τρώω την τρίτη τώρα )
kyriaz,τα μουτζωνω.
aki,παρε αναλογικη μηχανη.
pascal,μαγκας.
χαρυβδις,παει ακομα για ψαρεμα;
Well, show me the way
To the next whisky bar
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
For if we don't find
The next whisky bar
I tell you we must die
I tell you we must die
I tell you, I tell you
I tell you we must die
Δεν ξέρω γιατί. Αυτό μου ήρθε.
Name the bar and count me in then.
Νερατζάκι;
Θα κάνω συγκριτικό τεστ με της μητέρας μου!
Ε, ναι λοιπόν, ήρθε ο "καιρός" να διοργανώσουμε μέρα γευσιγνωσίας!
Καλημέρα σας
To σκάφος είναι αγάπη ή η θάλασσα; Να ξέρουμε δηλαδή...
Ομορφη,παρε χωρις συγκρισεις.
γύφτουλα,απο δω η γυναικα μου κι απο δω η ερωμενη μου.
Αυτο με τις πιτες να μη το ξανακανεις, χτυπημα κατω απο τη ζωνη ηταν! :-Ρ
Λουκριτια μου,τοσο πολυ κρεμασε η κοιλια;.))
Οι φωτογραφίες είναι όλες καταπληκτικές, πιο πολύ απ' όλες όμως μου άρεσε αυτή από το Καστελόριζο.
Τα νερά της Ικαρίας όπως πάντα υπέροχα.
Όσο για τον οικογενειακό πύργο, κάπως έτσι έδωσε κι ο μανιάτης παππούς μου τον δικό του στα (αχάριστα) αδέρφια του. Οπότε, τους πύργους τους χάσαμε, τα άλογα τα καβάλησαν ο βασιλιάς κι η βασίλισσα και λάκισαν, και μείναμε με τους τρελούς να κάνουνε κουμάντο... :)
Καλό βράδυ!
arkin,μπορει και να γλιτωσαμε κανενα καλαμι...
Πανέμορφες φωτογραφίες και πολύ..ταξιδιάρικες...
χχχ
Ε τότε τι περιμένουμε, ας το καβαλήσουμε όσο είναι Καιρός...
Το Τηγάνι και η Αγ. Κυριακή ή το Σταυρί?
Είστε τυχερός και ικανός άνθρωπος!
Βεβαία αυτά δεν είναι 5 αλλά όλα είναι υπέροχα εκτός από τις δίπλες που δεν μου αρέσουν. :)
Just living,καλα ταξειδια.
arkin,ειδαμε και παθαμε να αφιππευσουμε...
proine,σας ευχαριστω και σας δινω αλλη μια μαντεψιά..))
γωγω,δε σ αρεσουν οι διπλες;Και απο τι ειναι η κοιλιτσα;)))
ωραίο πράγμα να μιλάς με εικόνες.
πιάνω το μπαλάκι και...επιφυλάσσομαι.
τα σέβη μου.
"marplj"
υ.γ.: καλά τα-ξύδια
καλωστηνε κι ας αργησε.
Δημοσίευση σχολίου