Το να πινεις καλο κρασι,δεν σε μαθαινει και πώς να το φτιαχνεις.
45 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Καλημέρα Καιρέ μου! Όχι δεν σε μαθαίνει πάντα, γιατί όλοι δεν μπορούν να κοινωνήσουν τη γνώση και τη σοφία των άλλων, να απεγκλωβιστούν από τον περίκλειστο κόσμο του εαυτού. Πάντως αυτή η φωτογραφία είναι σαν ακριβό κρασί. Μας ανοίγετε την όρεξη και ακόμη αργεί η άδειά μας. Αλλά και μας μαθαίνετε να ταξιδεύουμε κι αλλιώς
Αν πίνεις κακό κρασί, όμως, τότε ίσως να θελήσεις να μάθεις πώς να φτιάχνεις το καλό. Οι κυρίες τής φωτογραφίας δεν αποκλείεται να ανταλάσσουν μεταξύ τους συνταγές, πάντως...;-)
Το να πίνεις καλό κρασί μπορεί να είναι θέμα τύχης. Μπορεί να είναι και θέμα καλής γευσογνωσίας. Το να φτιάχνεις όμως καλό κρασί είναι μεγάλη ικανότητα!
Νομίζω, πάντως, ότι ούτε το να φτιάχνεις "καλό κρασί" σημαίνει απαραιτήτως ότι ξέρεις και να το πίνεις! (Αυτό είναι μάλλον σπανιότερο, αλλά σίγουρα χειρότερο).
Τι μου θυμίζει αυτό το καπέλο;;... τι μου θυμίζει;;... Ά ναι ... τα ΚΑΠΗ του Καντάφι ... εκεί που θα κατέληγαν τα καπέλα, που κουτσομπόλευαν πέρα από την τρίτη ξέρα ...
Είμαι απολύτως σχετική με το θέμα. Διότι και το καλό κρασί μου αρέσει, και αμπέλι έχω και αμπελοφιλοσοφώ. Πλάκα-πλάκα ένα παγωμένο ποτήρι λευκό κρασί το έπινα ευχαρίστως τώρα!
Ένας φίλος αγαπημένος, βαθύς γνώστης της διαδικασίας και της τελετουργίας της σχετικής, λέει πως μονάχα όποιος συμμετέχει στο να φτιαχτεί το κρασί, πρέπει να πίνει. Υπερβολές, θα πεις, μα στην Κρήτη, κρασί σημαίνει μέθεξη στην ουσία του ανθρώπου.
Κάποια πράγματα Στρατηγέ μου, πρέπει να τα απολαμβάνεις μόνο κι αυτή η απόλαυση υπάρχει επειδή δεν κοπιάζεις να τα κάνεις αλλά σου'ρχονται free of making σαν στάλες που κυλάνε στο σαγόνι
Για ό,τι αφορά το κρασί σωστό. Αν και η οινοπαραγωγός προσπάθεια μου στέφθηκε από επιτυχία τις 3 από τις 4 φορές, έκρινα πως είναι καλύτερο να το ετοιμάζουν κάποιοι άλλοι για σένα. Τώρα αν το πάμε παραπέρα δεν ξέρω αν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι μια και πολλοί ερασιτέχνες έχουν εξαιρετικές επιδόσεις σε πολλούς τομείς της τέχνης και όχι μόνον.
@ Νίκος Κ. Δεν είναι κάτι που το αποφασίζει κάποιος, αλλά κάτι που το νοιώθεις καθώς περνάν τα χρόνια. Οπως νοιώθεις, ένα καλό κομμάτι μουσικής ή ένα λογοτεχνικό, θεατρικό και κινηματογραφικό έργο. Οπως νοιώθεις τελικά όλα αυτά που πρέπει να σπαταλίσεις χρόνο, καρδιά και (δυστυχώς) χρήμα...
Μια συμπλήρωση σχετικά με το προηγούμενο θέμα, τον ολιγαρκή, που θεωρώ αξιοσημείωτη: Παραλαμβάνοντας το βραβείο για τον ΕΞΑΝΤΑ, ο Γ. Αυγερόπουλος είπε μεταξύ των άλλων: «...Να σκεφτόμαστε μέσα στην καθημερινότητά μας ένα λεπτό την ημέρα τα προβλήματα των ανθρώπων γύρω μας και να μπορέσουμε να καταλάβουμε ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Το ότι μπορείς να ανοίξεις τη βρύση και να έχεις τρεχούμενο νερό δεν είναι αυτονόητο. Οπως, επίσης, το να κυκλοφορείς χωρίς να πηγαίνεις τοίχο τοίχο ή να έχεις ένα πιάτο φαΐ».
Δωρα μου,ηθελα να πω,οτι το να λουζεσαι στο καθρεφτισμα των αετωματων,αποτελεσμα δουλειας μαστορων τεχνης,δεν σε εντασσει απαραιτητα και στον πολιτισμο των αετωματων.Δεν ειμαστε και πολυ μακρυα.Δε λεω,πολυ αφαιρετικο,αλλα,καθε σκεψη ειναι καλοδεχουμενη και μας φερνει και πιο κοντα:-)
νεραϊδονα,θεληση και αγαπη.Βεβαιως.Σπανιες αρετες.
Δημητρη μου,ευστοχοτατος.
ναριτα,καλοοοοο..
dodo,οι κυριες της φωτογραφιας θαβανε τις φιλεναδες τους 7.30 το πρωϊ!!
φιλε,νομιζω,οτι οσο πιο πολλοι μπορουσαν να ξεχωρισουν το καλο τοσο πιο πολλοι θα το καλλιεργουσαν.Και οχι μονο το κρασι.
απειρωτα,νομιζω οτι και τα δυο χρειαζονται λεπτοτητα.
lady,ετσι μαλλον αρχιζει.
industrial,μας πηρες 5-0!!
hari,αν ξερεις να το ξεχωριζεις..
Σοφια,σιγουρα δεν ηταν τσιπουρο;:-)
just you,το εχω υποστει απο ενα φιλο,που φτιαχνει εξαιρετικο κρασι,αλλα δεν ξερει να ξεχωριζει τα καλα κρασια!!
Ανζελ,γεματο το Αιγαιο απο υποψηφιους Κανταφιστες:-))
Αγγελε,σ εχασα!Ουτε ο καιρος να σουνα...
Μωρε κερασια,εχεις αμπελι και μας αφηνεις στεγνους;Αμπελοφιλοσοφεις,αλλα ποιος αμπελοτραβιεται;
Καπετανισσα,υπερβολες πραγματικα,γιατι ετσι δεν θα ειχε πού να δωσει το κρασι του.Αλλα συγχωρουνται γιατι προερχονται απο παθος αγαπησιαρικο.Καστελοριζο:-)
Κωστα,στην υγεια σου με το Ριοχα!Το καλυτερο που εχω πιει ποτε ειναι το Ιμπεριάλ.Ψαξε το.Και μη μου βριζεις τις κεραμιδοσκεπες,γιατι απο τους αρχαιους ηδη τα αετωματα κεραμιδοσκεπες κραταγανε...Το λεει και η dokimi,πολυ καλη αρχιτεκτονισσα.
specter,πώς να διαφωνησω που ειμαι κοινωνος τους;
sitofcris,xmmmm ισως ειναι και επιλογη της τσεπης του και των οικειων του.Το αμπελι θελει αφοσιωση,σαν ερωμενη:-))
Σπυρο,αααακριβως.
sardonian,ειναι μια αριστοκρατικη αποψη,που την καταλαβαινω,χωρις να εχω παντα την πολυτελεια να την πραγματοποιω κι ολας...
lazinio,ας μην ειμαστε τοσο αυστηροι με τις απολαυσεις.Ιδιως αυτες που οδηγουν σε ηδονες..
michelan,φυσικα..
Βατραχω μου,τα κρυφα νοηματα ειναι οι φωτογραφιες...
νικο,φυσικα και δεν μπορει να ειναι κανεις απολυτος.Γιατι και το πινειν και το οινοπαραγωγειν ειναι ηδονες.Και σαν τετοιες δεν επιδεχονται κανονων.
νικος κ,το κεφαλι σου και τα ποδια σου,μετα απο λιγες ωρες.
αθεοφοβε,μακαρι να ηξερα να σας φιλευα ολους.Κοπιαστε,ομως να σας φιλεψω απο τα ξενα.
νικος,για τον ολιγαρκη εχεις τοσο μεγαλο δικιο,που μονο οσοι δεν εχουν υποφερει με οποιοδηποτε τροπο-και μακαρι να μην υποφερουν-και μονο οσοι σκεφτονται ρηχα τη ζωη και μονο τον εαυτο τους,οσοι δεν εχουν δει πώς ζει ο πλανητης απο κοντα και τι συμβαινει στη ζωη δεν μπορουν να καταλαβουν ποια και ποσα ειναι τα σημαντικα πραγματα.Τα εξής δυο ή τρια.Αλλα,δεν μπορεις να ευχηθεις στους ανθρωπους να τους δειξει η ζωη την αξια της ολιγαρκειας.Ειναι απανθρωπο.
Διονυσιε,καταπληκτικο!αγγειό το λενε και στα Εφτανησα,το ξερεις;
Υποσημείωση: (Επεξήγηση σχολίου "Ανέντιμες Αισθήσεις" που άφησα παραπάνω): Είναι η αίσθηση του καλού κρασιού στο στόμα, είναι η αίσθηση περίτεχνων εικόνων φύσης και αρχιτεκτονικής στα μάτια, είναι όλες οι αισθήσεις που αγαλιάζουν όταν γεύονται κάτι όμορφο, δίνοντας την Ανέντιμη Αίσθηση ότι μπορούμε να τα κάνουμε όλα κι εμείς τέλεια... Θέλει κόπο όμως η αρετή κι η τέχνη, καλέ Καιρέ! Κι αν γνωρίσεις το βάθος τους, μεγαλώνει κι η απόλαυση. :))) (Ας είμαι κι εγώ μια φορά περιφραστικότερος!) :)
Η δήλωση πως η δυνατότητα της απόλαυσης "το να πίνεις καλό κρασί" δεν σημαίνει απαραίτητα την ικανότητα να συμμετάσχεις στην δημιουργία "και πως να το φτιάχνεις", εμένα μου μοιάζει σαν επαναφορά στην τάξη. Αλλά ίσως απλά δεν το ερμήνευσα σωστά, αν υπάρχει σωστό και λάθος στην ερμηνεία βέβαια.
Σημασία έχει νομίζω το τι κρασί πίνεις (ή όπως λέει και το κατάπτυστο εμετικό κυνικό άσμα πες μας τι πίνεις). Πάντως με λίγο κρασάκι αμέσως γίνεται κάποιος αετός.
sunday,δωσ του μια ευκαιρια για του χρονου και πιες του γειτονα.
Αγγελε,μου θυμιζεις τον εαυτο μου με τις παραδοξολογιες ,που αλλοι καταλαβαινουν,αλλοι οχι κι αλλοι καταλαβαινουν ο,τι θελουν,πραγμα καλο γιατι ανοιγει ενα διαλογο και νεες σκεψεις.Σε κουρασα στην πολυλογια,το καταλαβαινω..:-))
κερασια μου,ευπροσδεκτο μετα χαρας.Το μεηλ μου ειναι αυτο που βλεπεις.
v,πα πα πα.Μακρυα απο δω ο νομος και η ταξη..Σκεψεις κατεβαζουμε να χουμε να συζηταμε και να αλληλοτρεφομαστε.:-)
δειμο,συχνα,ομως,με το κρασι γινεται αητος χωρις φτερα..:-)
Κωστα,αυτη ειναι μια νεα παραμετρος,απολυτως πραγματικη!
Και μονο το γεγονος οτι πινοντας καλο κρασι μαθαινεις σιγα-σιγα να ξεχωριζεις το πραγματικα καλο κρασι ειναι απο μονο του αρκετα σημαντικο, δε νομιζετε????
45 σχόλια:
Καλημέρα Καιρέ μου! Όχι δεν σε μαθαίνει πάντα, γιατί όλοι δεν μπορούν να κοινωνήσουν τη γνώση και τη σοφία των άλλων, να απεγκλωβιστούν από τον περίκλειστο κόσμο του εαυτού. Πάντως αυτή η φωτογραφία είναι σαν ακριβό κρασί. Μας ανοίγετε την όρεξη και ακόμη αργεί η άδειά μας. Αλλά και μας μαθαίνετε να ταξιδεύουμε κι αλλιώς
εξον του ταλεντου ...μονο η θεληση και η αγαπη , ικανες και μονες "συνθηκες" !
Καλημερα.
Το να φτιάχνεις όμως κρασί σε μαθαίνει πώς να το μοιράζεσαι!
Σε μαθαίνει όμως πώς να φτιάχνεσαι..
Αν πίνεις κακό κρασί, όμως, τότε ίσως να θελήσεις να μάθεις πώς να φτιάχνεις το καλό.
Οι κυρίες τής φωτογραφίας δεν αποκλείεται να ανταλάσσουν μεταξύ τους συνταγές, πάντως...;-)
Μακάρι να μαθαίναμε οι περισσότεροι να ξεχωρίζουμε το καλό κρασί και ας παραμείνουν για πάντα λίγοι εκείνοι που ξέρουν φτιάχνουν το καλό κρασί...
Το να πίνεις καλό κρασί μπορεί να είναι θέμα τύχης. Μπορεί να είναι και θέμα καλής γευσογνωσίας. Το να φτιάχνεις όμως καλό κρασί είναι μεγάλη ικανότητα!
Μπορεί να αποτελέσει το κίνητρο όμως :)
Η κατανάλωση είναι ευκολότερη από την δημιουργία...
Το να πινεις καλο κρασι,δεν σε μαθαινει και πώς να το φτιαχνεις.
...σε μαθαίνει όμως, να το εκτιμάς!
Το να πινεις καλο κρασι,δεν σε μαθαινει και πώς να το φτιαχνεις.
...σε μαθαίνει όμως, να το εκτιμάς!
Στην Καλαμπάκα , στην Καλαμπάκα ήπια κρασί με την τσανάκα !!!
Νομίζω, πάντως, ότι ούτε το να φτιάχνεις "καλό κρασί" σημαίνει απαραιτήτως ότι ξέρεις και να το πίνεις!
(Αυτό είναι μάλλον σπανιότερο, αλλά σίγουρα χειρότερο).
Την καλησπέρα μου.
Τι μου θυμίζει αυτό το καπέλο;;... τι μου θυμίζει;;... Ά ναι ... τα ΚΑΠΗ του Καντάφι ... εκεί που θα κατέληγαν τα καπέλα, που κουτσομπόλευαν πέρα από την τρίτη ξέρα ...
Ανέντιμες Αισθήσεις.
Είμαι απολύτως σχετική με το θέμα. Διότι και το καλό κρασί μου αρέσει, και αμπέλι έχω και αμπελοφιλοσοφώ.
Πλάκα-πλάκα ένα παγωμένο ποτήρι λευκό κρασί το έπινα ευχαρίστως τώρα!
Ένας φίλος αγαπημένος, βαθύς γνώστης της διαδικασίας και της τελετουργίας της σχετικής, λέει πως μονάχα όποιος συμμετέχει στο να φτιαχτεί το κρασί, πρέπει να πίνει.
Υπερβολές, θα πεις, μα στην Κρήτη, κρασί σημαίνει μέθεξη στην ουσία του ανθρώπου.
Υ.Γ.:
Σύμη, ε;
@ vrakas kostas
Τα αετώματα στην φωτογραφία είναι 100% πραγματικά πιο πραγματικά δεν γίνεται. Μήπως δεν ξέρεις τι είναι το αέτωμα;
AEPTWMATA!
ME"XYDIA"
Οπως και να το τρως καλο ψαρι δε σε μαθαινει να ψαρευεις. Και η καταποση και η παρασκευη ομως εχουν τη δικη τους χαρη.
Είναι επιλογή του καθενός εαν θα συνεχίσει να το βρίσκει "έτοιμο" ή θα προσπαθήσει να "παράγει" και αυτός.
θαλασσί μεθύσι γνώσης...
Κάποια πράγματα Στρατηγέ μου, πρέπει να τα απολαμβάνεις
μόνο
κι αυτή η απόλαυση υπάρχει επειδή δεν κοπιάζεις να τα κάνεις αλλά σου'ρχονται free of making
σαν στάλες που κυλάνε στο σαγόνι
auto to nomizoun mono oi feloi
-Γι'αυτό λένε οτι ο Άνθρωπος είναι Κοινωνικό Όν...
Για να βοηθάει ο ένας τον άλλον...
-Το οτι χειριζόμαστε το computer δεν συνεπάγεται οτι θα πρέπει να ξέρουμε να το κατασκευάζουμε...
Διαφορετική είναι η προσφορά και η χρησιμότητα του καθενός...
Καιρούλη μου αγαπημένε επειδή περνάω μια φάση αποχαύνωσης εγώ μόνο τις όμορφες εικόνες σου αντιλαμβάνομαι και όχι τα κρυφά νοήματα...
Πειράζει?
Για ό,τι αφορά το κρασί σωστό. Αν και η οινοπαραγωγός προσπάθεια μου στέφθηκε από επιτυχία τις 3 από τις 4 φορές, έκρινα πως είναι καλύτερο να το ετοιμάζουν κάποιοι άλλοι για σένα. Τώρα αν το πάμε παραπέρα δεν ξέρω αν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι μια και πολλοί ερασιτέχνες έχουν εξαιρετικές επιδόσεις σε πολλούς τομείς της τέχνης και όχι μόνον.
το καλό κρασί...και ποιος αποφασίζει ποιο είναι το καλό κρασί
Δεν πειράζει που δεν ξέρουμε να το φτιάξουμε ,φτιάξτο εσύ και εμείς ξέρουμε να το πιούμε!
@καπετάνισσα.
Δεν ξέρω κανέναν που να φτιάχνει κρασί για να το πίνει μόνος του.
@ Νίκος Κ.
Δεν είναι κάτι που το αποφασίζει κάποιος, αλλά κάτι που το νοιώθεις καθώς περνάν τα χρόνια. Οπως νοιώθεις, ένα καλό κομμάτι μουσικής ή ένα λογοτεχνικό, θεατρικό και κινηματογραφικό έργο. Οπως νοιώθεις τελικά όλα αυτά που πρέπει να σπαταλίσεις χρόνο, καρδιά και (δυστυχώς) χρήμα...
Μια συμπλήρωση σχετικά με το προηγούμενο θέμα, τον ολιγαρκή, που θεωρώ αξιοσημείωτη: Παραλαμβάνοντας το βραβείο για τον ΕΞΑΝΤΑ, ο Γ. Αυγερόπουλος είπε μεταξύ των άλλων: «...Να σκεφτόμαστε μέσα στην καθημερινότητά μας ένα λεπτό την ημέρα τα προβλήματα των ανθρώπων γύρω μας και να μπορέσουμε να καταλάβουμε ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Το ότι μπορείς να ανοίξεις τη βρύση και να έχεις τρεχούμενο νερό δεν είναι αυτονόητο. Οπως, επίσης, το να κυκλοφορείς χωρίς να πηγαίνεις τοίχο τοίχο ή να έχεις ένα πιάτο φαΐ».
Το καλό κρασί εφραίνει το λαγίνι, το δριμύ ξύδι τ' αγγειό του χαλάει.
Αιγινήτικη παροιμία.
:-)Μας μαλώνετε;
Δωρα μου,ηθελα να πω,οτι το να λουζεσαι στο καθρεφτισμα των αετωματων,αποτελεσμα δουλειας μαστορων τεχνης,δεν σε εντασσει απαραιτητα και στον πολιτισμο των αετωματων.Δεν ειμαστε και πολυ μακρυα.Δε λεω,πολυ αφαιρετικο,αλλα,καθε σκεψη ειναι καλοδεχουμενη και μας φερνει και πιο κοντα:-)
νεραϊδονα,θεληση και αγαπη.Βεβαιως.Σπανιες αρετες.
Δημητρη μου,ευστοχοτατος.
ναριτα,καλοοοοο..
dodo,οι κυριες της φωτογραφιας θαβανε τις φιλεναδες τους 7.30 το πρωϊ!!
φιλε,νομιζω,οτι οσο πιο πολλοι μπορουσαν να ξεχωρισουν το καλο τοσο πιο πολλοι θα το καλλιεργουσαν.Και οχι μονο το κρασι.
απειρωτα,νομιζω οτι και τα δυο χρειαζονται λεπτοτητα.
lady,ετσι μαλλον αρχιζει.
industrial,μας πηρες 5-0!!
hari,αν ξερεις να το ξεχωριζεις..
Σοφια,σιγουρα δεν ηταν τσιπουρο;:-)
just you,το εχω υποστει απο ενα φιλο,που φτιαχνει εξαιρετικο κρασι,αλλα δεν ξερει να ξεχωριζει τα καλα κρασια!!
Ανζελ,γεματο το Αιγαιο απο υποψηφιους Κανταφιστες:-))
Αγγελε,σ εχασα!Ουτε ο καιρος να σουνα...
Μωρε κερασια,εχεις αμπελι και μας αφηνεις στεγνους;Αμπελοφιλοσοφεις,αλλα ποιος αμπελοτραβιεται;
Καπετανισσα,υπερβολες πραγματικα,γιατι ετσι δεν θα ειχε πού να δωσει το κρασι του.Αλλα συγχωρουνται γιατι προερχονται απο παθος αγαπησιαρικο.Καστελοριζο:-)
Κωστα,στην υγεια σου με το Ριοχα!Το καλυτερο που εχω πιει ποτε ειναι το Ιμπεριάλ.Ψαξε το.Και μη μου βριζεις τις κεραμιδοσκεπες,γιατι απο τους αρχαιους ηδη τα αετωματα κεραμιδοσκεπες κραταγανε...Το λεει και η dokimi,πολυ καλη αρχιτεκτονισσα.
specter,πώς να διαφωνησω που ειμαι κοινωνος τους;
sitofcris,xmmmm ισως ειναι και επιλογη της τσεπης του και των οικειων του.Το αμπελι θελει αφοσιωση,σαν ερωμενη:-))
Σπυρο,αααακριβως.
sardonian,ειναι μια αριστοκρατικη αποψη,που την καταλαβαινω,χωρις να εχω παντα την πολυτελεια να την πραγματοποιω κι ολας...
lazinio,ας μην ειμαστε τοσο αυστηροι με τις απολαυσεις.Ιδιως αυτες που οδηγουν σε ηδονες..
michelan,φυσικα..
Βατραχω μου,τα κρυφα νοηματα ειναι οι φωτογραφιες...
νικο,φυσικα και δεν μπορει να ειναι κανεις απολυτος.Γιατι και το πινειν και το οινοπαραγωγειν ειναι ηδονες.Και σαν τετοιες δεν επιδεχονται κανονων.
νικος κ,το κεφαλι σου και τα ποδια σου,μετα απο λιγες ωρες.
αθεοφοβε,μακαρι να ηξερα να σας φιλευα ολους.Κοπιαστε,ομως να σας φιλεψω απο τα ξενα.
νικος,για τον ολιγαρκη εχεις τοσο μεγαλο δικιο,που μονο οσοι δεν εχουν υποφερει με οποιοδηποτε τροπο-και μακαρι να μην υποφερουν-και μονο οσοι σκεφτονται ρηχα τη ζωη και μονο τον εαυτο τους,οσοι δεν εχουν δει πώς ζει ο πλανητης απο κοντα και τι συμβαινει στη ζωη δεν μπορουν να καταλαβουν ποια και ποσα ειναι τα σημαντικα πραγματα.Τα εξής δυο ή τρια.Αλλα,δεν μπορεις να ευχηθεις στους ανθρωπους να τους δειξει η ζωη την αξια της ολιγαρκειας.Ειναι απανθρωπο.
Διονυσιε,καταπληκτικο!αγγειό το λενε και στα Εφτανησα,το ξερεις;
v,πως σου ρθε ετουτο;;;
Εδώ Καιρέ μου, έχει γραφτεί βιβλίο που εξηγεί τον έρωτα με την επιστήμη της Χημείας. Δεν νομίζω πως βοήθησε να ερωτευτούν όσους το ξεφύλλισαν ;)
Δε θέλω να το μάθω, θέλω να το πιω.
Α ρε πατέρα, σκατά κρασί έκανες φέτος.
Υποσημείωση: (Επεξήγηση σχολίου "Ανέντιμες Αισθήσεις" που άφησα παραπάνω): Είναι η αίσθηση του καλού κρασιού στο στόμα, είναι η αίσθηση περίτεχνων εικόνων φύσης και αρχιτεκτονικής στα μάτια, είναι όλες οι αισθήσεις που αγαλιάζουν όταν γεύονται κάτι όμορφο, δίνοντας την Ανέντιμη Αίσθηση ότι μπορούμε να τα κάνουμε όλα κι εμείς τέλεια... Θέλει κόπο όμως η αρετή κι η τέχνη, καλέ Καιρέ! Κι αν γνωρίσεις το βάθος τους, μεγαλώνει κι η απόλαυση. :))) (Ας είμαι κι εγώ μια φορά περιφραστικότερος!) :)
Καιρέ, θα σε φροντίσω με την πρώτη ευκαιρία. Στείλε μου το mail σου να το έχω.
Η δήλωση πως η δυνατότητα της απόλαυσης "το να πίνεις καλό κρασί" δεν σημαίνει απαραίτητα την ικανότητα να συμμετάσχεις στην δημιουργία "και πως να το φτιάχνεις", εμένα μου μοιάζει σαν επαναφορά στην τάξη. Αλλά ίσως απλά δεν το ερμήνευσα σωστά, αν υπάρχει σωστό και λάθος στην ερμηνεία βέβαια.
Σημασία έχει νομίζω το τι κρασί πίνεις (ή όπως λέει και το κατάπτυστο εμετικό κυνικό άσμα πες μας τι πίνεις). Πάντως με λίγο κρασάκι αμέσως γίνεται κάποιος αετός.
ion,δεν πηραν τα καταλληλα χαπια..:-)
sunday,δωσ του μια ευκαιρια για του χρονου και πιες του γειτονα.
Αγγελε,μου θυμιζεις τον εαυτο μου με τις παραδοξολογιες ,που αλλοι καταλαβαινουν,αλλοι οχι κι αλλοι καταλαβαινουν ο,τι θελουν,πραγμα καλο γιατι ανοιγει ενα διαλογο και νεες σκεψεις.Σε κουρασα στην πολυλογια,το καταλαβαινω..:-))
κερασια μου,ευπροσδεκτο μετα χαρας.Το μεηλ μου ειναι αυτο που βλεπεις.
v,πα πα πα.Μακρυα απο δω ο νομος και η ταξη..Σκεψεις κατεβαζουμε να χουμε να συζηταμε και να αλληλοτρεφομαστε.:-)
δειμο,συχνα,ομως,με το κρασι γινεται αητος χωρις φτερα..:-)
Κωστα,αυτη ειναι μια νεα παραμετρος,απολυτως πραγματικη!
Η Σύμη;
Και μονο το γεγονος οτι πινοντας καλο κρασι μαθαινεις σιγα-σιγα να ξεχωριζεις το πραγματικα καλο κρασι ειναι απο μονο του αρκετα σημαντικο, δε νομιζετε????
Δημοσίευση σχολίου