Ε καιρέ μου, άμα αναγνώριζαν όλοι τι τους λείπει ή μάλλον τι χάνουν μόνοι τους, θα είχαμε 100 αυτοκτονίες την ημέρα. Λέω γω τώρα καμιά μαλακία να περάσει η ώρα Δευτεριάτικο γαμώ την κοινωνία μου. Καλημέρα:)
Έτσι πετρωμένες, μασίφ γρανίτης οι επιθυμίες (σας); Κι αν όχι, να υποψιαστώ πως τ' άλλο μισό του μηχανισμού που λείπει, συνθλίβει δημιουργικά τις πιο όμορφες των επιθυμιών, ώσπου να γίνει αλεύρι, ο καρπός, σαν τρίβονται η μια απάνω στην άλλη, οι μυλόπετρες;
"Ο που πεινά ψωμιά θωρεί, κι ο που διψά λαγκάδια, κι ο που 'ναι και ξυπόλητος, όλο παλιοπαπούσες".
Αυτό διδάχθηκα μικρός στον τόπο μου. Χαίρομαι που μπορείτε κι αναγνωρίζετε την ομορφιά και μοιράζεστε τη γαλήνη της μαζί μας. Καλά ψωμιά!
Τελικά ποιός είπε την παιδεία σαν δεύτερο ήλιο ο Ηράκλειτος ή ο Πλάτωνας;; "Το φως μας μίσησε.Προκειμένου να αναβάλλει τη διάψευση των εξισώσεών του το περιγράφουν ως όριο μέτρησης, καμπυλώθηκε στους δαιδάλους της βαρύτητας και κατόπιν έπαψε να βλέπει διότι κανένα βλέμμα δεν μπορεί να είναι καμπύλο.Φως και βλέμμα δεν θερμαίνουν πλέον τον ψυχισμό, φως και βλέμμα απορρόφησαν εντελώς και από κοινου την ψυχρότητα των επιστημονικών ιδανικών της σχετικότητας...." από τελευταία δημοσιευμένο κείμενο του Ευγένιου Αρανίτση.
Καλά που έβαλες το 'συνήθως' και πρόλαβες την αντίρρησή μου... :)
Πάντως, είτε περιληπτικός, είτε απέραντος, μας κάνεις να επιθυμούμε να σκεφτόμαστε και παραπέρα αναγνωρίζοντας ότι έχουμε πολλά να μάθουμε από τον εαυτό μας.
Ο Έλμερ ο Κυνηγός κυνηγά ως συνήθως τον Μπάγκς Μπάνι. Κάποια στιγμή ο λαγός σταματά απότομα, κι ο Έλμερ με την φόρα που έχει πάρει συνεχίζει την πορεία του και περνά στο κενό ενός γκρεμού.
Ενώ περπατά στον αέρα, ο λαγός του λέει ειρωνικά: Έλμερ, πρόκειται να πέσεις! για να ακολουθήσει μια πραγματικά ηρωική απάντηση:
- Δεν ανησυχώ καθόλου, διότι στο Δημοτικό δεν διδάχτηκα την Βαρύτητα...
Σαν γκόμενα (η παιδεία) που νόμιζες οτι κάπως έτσι την ήθελες ιδανική, αλλά τελικά σε ξενερώνει. Προσπαθείς να την αλλάξεις, να της δώσεις class αλλά είναι πολύ Δ.Π. και δεν παίρνει χαμπάρι. :) Καλή εβοδομάδα!
kosta,εγω πιστευω,οτι η ευτυχια εξαρταται απο τον επεξεργαστη της πληροφοριας και οχι απο τον συλλεκτη και τη μνημη.
bebelac,αν εχεις νοηση απαιδευτη,αυτοι που πασχουν πιο πολυ ειναι οι γυρω σου...
μαυροτσουκαλο,το κακο μ ουτο ειναι οτι γεμιζουμε μετριοτητες και ασχετους,που περνανε σαν επαΪοντες για καθε θεμα,που ειναι πολυ σοβαρο.
ioeu,και ηλιαχτιδα παιδειας.
αθεοφοβε,αντιθετως.Αν δεν σου ελειπε δεν θα ξερογλειφοσουν...
Μωρη,αγαπη μου,ναι,αλλα θα ειχαμε τις σωστες αυτοκτονιες γμτπνγ μου.
Δημητρη,εισαι συγκινητικα μεσα στην περιγραφη αυτου που ηθελα να δειξω.Δεν ειναι τυχαιο,που στο νησι σου κολλησα για τους κατοικους του περισσοτερο παρα για το ιδιο.
Γιατρε,ο Πλατωνας.Ο Ηρακλειτος ηταν πιο μπακαλης στους λογαριασμους του.
Καπετανιε,για κατι ψειρες σαν κιεσενα το'βαλα το "συνηθως",αλλα χαλαει τη δυναμη της προτασης και το βρισκω και περιττο.Οι εξειρεσεις επιβεβαιωνουν τον κανονα.Αλλα,χαλαλι σου..)))
Μπιζου μου,με καλει.
akis,πρεπει να εχεις υποφερει για να εκτιμησεις αυτο που εχεις.
Ομορφη του γυφτομαχαλά,και τα δυο.
ladybag,χαρις στην προσαρμογη του το ειδος μας επιβιωνει των παντων.Αλλα οχι του εαυτου του...
just you,παιδεια.Αλλο μορφωση,αλλο γνωση,αλλο εκπαιδευση,αλλο καλλιεργεια.Αναγνωρισει,με την εννοια,εστω,του διακρινει..Ευσεβαστως εισ'εσυ κι ολο σου το σοϊ.
ion,και η τυφλα ειναι ευτυχια μ'αυτη την εννοια.Ειναι;
Απολλωνια,ο ουρανος ειναι γκριζος,οπως η αμαθεια.Αλλα,φως περναει και δειχνει τα παντα,οπως η γνωση.Και αυτα τα παντα ειναι εξημερωμενα και προσιτα για τους ανθρωπους χαρις στη μυλοπετρα,που μας ταϊσε.Αυτο ειναι παιδεια.Η εξημερωση.Προσοχη,οχι η υποταγη.
Σταυρο,δυναμη για τους αλλους,οχι για τους αγνοουντες.
Roker!!!Τι συγκινητικα ευχαριστη εκπληξη ειναι αυτη.Μας ελειψες οπως λειπει ενα μελος απο ενα σωμα.Για την ποιοτητα σου.Αυτο σε ξεχωριζει.Γιαυτο σ' ευχαριστουμε και σε περιμενουμε μια μερα.Που θα πας,δεν ξεφευγεις,οποια κι αν γνωρισες.Επιθυμει κανεις ο,τι του λειπει,ε;..))))
επιθυμώ να επιθυμώ... αλλιώς γιατί παιδεύομαι; για την ώρα ήσυχη είμαι... αναγνωρίζοντας την επιθυμία κι όχι το αντικείμενό της... Παιδεία; τι είναι αυτό;
ΥΓ3. αν η νόηση μου είναι απαίδευτη, πάσχουν οι γύρω μου...όχι εγώ..εγώ είμαι ευτυχής!
ποιός καθορίζει ποιά ευτυχία είναι προτιμότερη και καλύτερη; ποιά διαδρομή ζωής είναι προτιμητέα; -η ευτυχής άγνοια ή η δυστυχής γνώση; -εγώ ή οι άλλοι;
απάντηση θα βρεθεί την στιγμή που οι φιλόσοφοι θα μας αποκαλύψουν το νόημα της ύπαρξης...
Καπετάνιε, άσχετο, αλλά ...δημοσιογραφικό. Πώ εκτιμάς ότι το REYTERS που έχεις κοτσάρει πρωτοσέλιδο έχει βαρέσει "άκρα σιωπή" για το Ιράν; Εγώ ψιλοανησυχώ!
michelan,η φυση εχει φροντισει ωστε σχεδον ολοι να εχουν ενα καλο μηχανημα.Απο κει και περα ερχεται η τυχη,η επιθυμια και η βουληση,που αποφασιζουν για το μελλον του.Συμφωνουμε στο ΥΓ3.Και το ευτυχομετρο ειναι-ευτυχως ακομα-μια πολυ προσωπικη υποθεση.Εκτος απο κεινον που εχει μολις χασει κατι πολυ αγαπημενο και γελαει.Ε,δε μας πειθει.
lazinio,ολο τραβαει τα βλεματα αυτο το δαχτυλο...
demasame,μη μασατε,ειδα τη σελιδα,πολυ καλη.
Καπετανιε.Νομιζω οτι οι Εγγλεζοι ψαχνονται.Δεν θελουν να μπλεχτουν οι ιδιοι.Αν ομως θελεις να δεις τι συμβαινει κανε ενα συνδυασμο στο λινκ του Independent news-analysis,που εχω εδω και που ειναι κατα τη γνωμη μου ο καλυτερος ειδησεογραφικος κομβος,και του BBC,που επισης εχω εδω και θα καταλαβαινεις τα παντα.
Η διαπίστωση ότι κάτι μας λείπει δεν ξεκινάει απ'οταν συνειδητοπούμε την ύπαρξή του αλλά απ'όταν αρχίζει να λειτουργεί ο μηανισμός που μας λέει οτι ύπαρχουν πράγματα που δεν έχουμε. Η παραμικρή γνώση γεννάει τη βεβαιότητα ότι υπάρχει κι αλλη γνώση.
-το πρόβλημα αρχίζει από την στιγμή που συνειδητοποιούμε το "εν οίδα, ότι ουδέν οίδα"... όταν βλέπεις οτι το απλώς καλό μηχάνημα δεν σου αρκεί... οταν το απλως να βηματίζεις στην ζωή για να ξεπερνάς την καθημερινότητα, καταντάει μονότονο, βαρετό και χωρίς νόημα... όταν μένεις στατικός, αναμασώντας τα ίδια γιατί δεν μπορεις να πας παραπέρα... οταν νιώθω οτι είμαι "περιορισμένων δυνατοτήτων", κλεισμένος μέσα σε έναν φαύλο κύκλο... όταν αποδέχεσαι οτι δεν μπορεις να φτάσεις το παραπέρα που βλέπεις...
-εξαρτάται αν το γέλιο για την απώλεια είναι συνειδητοποιημένο ή αντανακλαστικά ασυνείδητο. εξαρτάται αν είναι φωναχτό, κραχτό γέλιο ή εσωτερικό χαμόγελο χαρμολύπης οτι ο άλλος "φεύγει από εσένα" για κάτι καλύτερο...
Περαστικε,η ελλειψη ειναι ο βασικος νομος της αυτοσυντηρησης.
michelan,το μηχανημα που εχουμε μας φτανει και μας περισσευει.Ελαχιστοι το χρησιμοποιουν στις δυνατοτητες του.
allmylife,εχω κι εγω porche,οπως ξερεις και σε καταλαβαινω.Μονο που παιζοντας μαζυ της δεν εχω ακομα αποφασισει αν συμφερει να την κυκλοφορω στο κεντρο της Αθηνας...
haris,κατι μυριστηκες,ε; Οχι,ειναι πιο ανθρωπινο.Πολλοι απο οσους δεν εχουν παιδεια δεν μπορουν να το αναγνωρισουν,αλλα οσοι δεν μπορουν να αναγνωρισουν αυτα που τους λειπουν δεν σημαινει οτι δεν εχουν παιδεια.
Ναι αλλά αν λάβουμε υπόψιν και αυτά, που κάποιον τον κάνουν να πιστεύει πως του λείπουν, όπως επίσης και κάποια που ενώ τα έχει νομίζει πως του λείπουν, το ζήτημα γίνεται πιο περίπλοκο. Το θέμα πάει στην ψυχανάλυση ή η παιδεία σήμερα δεν είναι αρκετή για να τον προστατεύσει;
διάλεξε ζωη. διαλεξε δουλειά. διάλεξε καριέρα. διάλεξε οικογένεια. διάλεξε μια γαμημένη τηλεόραση,διάλεξε πλυντήρια, αυτοκίνητα και ηλεκτρικά ανοιχτήρια για κονσέρβες. διάλεξε δάνειο για σπίτι με σταθερό επιτόκιο. διάλεξε τους φίλους σου. διάλεξε να κάθεσαι στον καναπέ και να βλέπεις τηλεπαιχνίδια που σου μουδιάζουν το μυαλό. διάλεξε να σαπίζεις σιγά σιγά,να κατουριέσαι και να χέζεσαι σε έναν οίκο ευηγηρίας.
τρεινσπότινγκ.
διαλιέχτε!
υ.γ.: το αγαπημένο φαγητό της κατερίνας στανιση είναι λεει η φασολάδα ενώ ο λευτέρης πανταζής θέλει να τραγουδήσει μπήτλς.
Άρα, αυτά που αναγνωρίζουμε ότι μας λείπουν και, κατά κανόνα, τα επιθυμούμε, δείχνουν και το τι είμαστε; Και τι γίνεται με τις περιπτώσεις εκείνες όπου κάτι επιθυμούμε, δεν ξέρουμε όμως τι ακριβώς, και μας διαλύει αυτός ο συνδυασμός άγνοιας και επιθυμίας ταυτόχρονα; Πολλές φορές σκέφτομαι πως βαθύτατη σοφία υπάρχει στο να συνεχίζεις να επιθυμείς αυτά που ήδη έχεις και που με κόπο τα έχεις αποκτήσει.Ό,τι κι αν είναι αυτά, σχέσεις, δουλειές, αντικείμενα, σπίτια, στιγμές, μουσικές, έρωτες... Είναι όμως τόσο δύσκολο!
65 σχόλια:
Δεν θέλω να ξέρω τίποτε- γιά να έχω την ησυχία μου... ;-/
Τετοια ωρα,βεβαια...
Οπότε η άγνοια είναι μάλλον η καλύτερη δυνατή παράκαμψη προς την ευτυχία..
Αχα! τώρα κατάλαβα γιατί κάποιοι νιώθουν "πλήρεις".... (όση περισσότερη νόηση έχεις τόσο πιο πολύ πάσχεις)
Και που είναι το κακό; Ευτυχώς που υπάρχει αυτή η καταπραϋντική άγνοια...
Η φωτογραφία έχει "καιρό"...
Τα σέβη μου.
Πολύ σωστό!
Και εγώ αναγνωρίζω ,επιθυμώ και μου λείπει η Νικόλ Κίντμαν.
Αν δεν ξερογλυφόμουνα βλέποντας την στον κινηματογράφο δεν θα μου έλειπε!
Ε καιρέ μου, άμα αναγνώριζαν όλοι τι τους λείπει ή μάλλον τι χάνουν μόνοι τους, θα είχαμε 100 αυτοκτονίες την ημέρα. Λέω γω τώρα καμιά μαλακία να περάσει η ώρα Δευτεριάτικο γαμώ την κοινωνία μου. Καλημέρα:)
Έτσι πετρωμένες, μασίφ γρανίτης οι επιθυμίες (σας);
Κι αν όχι, να υποψιαστώ πως τ' άλλο μισό του μηχανισμού που λείπει, συνθλίβει δημιουργικά τις πιο όμορφες των επιθυμιών, ώσπου να γίνει αλεύρι, ο καρπός, σαν τρίβονται η μια απάνω στην άλλη, οι μυλόπετρες;
"Ο που πεινά ψωμιά θωρεί,
κι ο που διψά λαγκάδια,
κι ο που 'ναι και ξυπόλητος,
όλο παλιοπαπούσες".
Αυτό διδάχθηκα μικρός στον τόπο μου.
Χαίρομαι που μπορείτε κι αναγνωρίζετε την ομορφιά και μοιράζεστε τη γαλήνη της μαζί μας.
Καλά ψωμιά!
Τελικά ποιός είπε την παιδεία σαν δεύτερο ήλιο ο Ηράκλειτος ή ο Πλάτωνας;;
"Το φως μας μίσησε.Προκειμένου να αναβάλλει τη διάψευση των εξισώσεών του το περιγράφουν ως όριο μέτρησης, καμπυλώθηκε στους δαιδάλους της βαρύτητας και κατόπιν έπαψε να βλέπει διότι κανένα βλέμμα δεν μπορεί να είναι καμπύλο.Φως και βλέμμα δεν θερμαίνουν πλέον τον ψυχισμό, φως και βλέμμα απορρόφησαν εντελώς και από κοινου την ψυχρότητα των επιστημονικών ιδανικών της σχετικότητας...." από τελευταία δημοσιευμένο κείμενο του Ευγένιου Αρανίτση.
Καλά που έβαλες το 'συνήθως' και πρόλαβες την αντίρρησή μου... :)
Πάντως, είτε περιληπτικός, είτε απέραντος, μας κάνεις να επιθυμούμε να σκεφτόμαστε και παραπέρα αναγνωρίζοντας ότι έχουμε πολλά να μάθουμε από τον εαυτό μας.
αλλιώς, σε λυπεί αυτό που λείπει ;)
BE THANKFUL OF WHAT YOU'VE GOT...
Ποσο αληθεια εχουμε ξεχασει αυτα που κατακτησαμε ή οσα ειναι διπλα μας?
Άγνοια! Δράση ή αντίδραση;
Κι όποιος αντέξει.
"Παιδεία" με την έννοια της μόρφωσης, των γνώσεων ή με την έννοια της πνευματικής και ψυχικής καλλιέργειας;
"Αναγνωρίσει" με την έννοια του "παραδεχτεί" ή με την έννοια του "διακρίνει", "αντιληφθεί", "ξέρει" κλπ.;
Καίριος ο συλλογισμός, όποιους συνδυασμούς και αν κάνει κάποιος.
Ευσεβάστως.
Ο Έλμερ ο Κυνηγός κυνηγά ως συνήθως τον Μπάγκς Μπάνι. Κάποια στιγμή ο λαγός σταματά απότομα, κι ο Έλμερ με την φόρα που έχει πάρει συνεχίζει την πορεία του και περνά στο κενό ενός γκρεμού.
Ενώ περπατά στον αέρα, ο λαγός του λέει ειρωνικά: Έλμερ, πρόκειται να πέσεις! για να ακολουθήσει μια πραγματικά ηρωική απάντηση:
- Δεν ανησυχώ καθόλου, διότι στο Δημοτικό δεν διδάχτηκα την Βαρύτητα...
Η ΑΓΝΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ
Σαν γκόμενα (η παιδεία) που νόμιζες οτι κάπως έτσι την ήθελες ιδανική, αλλά τελικά σε ξενερώνει.
Προσπαθείς να την αλλάξεις, να της δώσεις class αλλά είναι πολύ Δ.Π. και δεν παίρνει χαμπάρι.
:)
Καλή εβοδομάδα!
Πώς το 'λεγε ο Οργουελ?
Η άγνοια είναι δύναμη?
Προτιμώ τη δυστυχία της γνώσης
από την ευτυχία της άγνοιας.
Συμφωνώ με τον dodos.
Καλό σας βράδυ.
kosta,εγω πιστευω,οτι η ευτυχια εξαρταται απο τον επεξεργαστη της πληροφοριας και οχι απο τον συλλεκτη και τη μνημη.
bebelac,αν εχεις νοηση απαιδευτη,αυτοι που πασχουν πιο πολυ ειναι οι γυρω σου...
μαυροτσουκαλο,το κακο μ ουτο ειναι οτι γεμιζουμε μετριοτητες και ασχετους,που περνανε σαν επαΪοντες για καθε θεμα,που ειναι πολυ σοβαρο.
ioeu,και ηλιαχτιδα παιδειας.
αθεοφοβε,αντιθετως.Αν δεν σου ελειπε δεν θα ξερογλειφοσουν...
Μωρη,αγαπη μου,ναι,αλλα θα ειχαμε τις σωστες αυτοκτονιες γμτπνγ μου.
Δημητρη,εισαι συγκινητικα μεσα στην περιγραφη αυτου που ηθελα να δειξω.Δεν ειναι τυχαιο,που στο νησι σου κολλησα για τους κατοικους του περισσοτερο παρα για το ιδιο.
Γιατρε,ο Πλατωνας.Ο Ηρακλειτος ηταν πιο μπακαλης στους λογαριασμους του.
Καπετανιε,για κατι ψειρες σαν κιεσενα το'βαλα το "συνηθως",αλλα χαλαει τη δυναμη της προτασης και το βρισκω και περιττο.Οι εξειρεσεις επιβεβαιωνουν τον κανονα.Αλλα,χαλαλι σου..)))
Μπιζου μου,με καλει.
akis,πρεπει να εχεις υποφερει για να εκτιμησεις αυτο που εχεις.
Ομορφη του γυφτομαχαλά,και τα δυο.
ladybag,χαρις στην προσαρμογη του το ειδος μας επιβιωνει των παντων.Αλλα οχι του εαυτου του...
just you,παιδεια.Αλλο μορφωση,αλλο γνωση,αλλο εκπαιδευση,αλλο καλλιεργεια.Αναγνωρισει,με την εννοια,εστω,του διακρινει..Ευσεβαστως εισ'εσυ κι ολο σου το σοϊ.
ion,και η τυφλα ειναι ευτυχια μ'αυτη την εννοια.Ειναι;
Απολλωνια,ο ουρανος ειναι γκριζος,οπως η αμαθεια.Αλλα,φως περναει και δειχνει τα παντα,οπως η γνωση.Και αυτα τα παντα ειναι εξημερωμενα και προσιτα για τους ανθρωπους χαρις στη μυλοπετρα,που μας ταϊσε.Αυτο ειναι παιδεια.Η εξημερωση.Προσοχη,οχι η υποταγη.
Σταυρο,δυναμη για τους αλλους,οχι για τους αγνοουντες.
kyriaz,δεν προτιμας την ευτυχια της γνωσης;..)))
νερινα μου,θελεις,θελεις..
εισαι απολυτα ακριβης,σε πελαγη ευτυχιας και φαινομενικης πληροτητας ζουν οι ανιδεοι...
και το πιστευουν μαλιστα!
Εχω μια τεραστια λιστα με πραματα που μου λείπουν. αμα την εγραφα δεν τελείωνα ουτε...
lol!
@Kairos, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΥΓ
Ξεκινάω από το δικό σου μπλογκ για να πω ένα ευχαριστώ στις φίλες και στους φίλους μου, με ένα τραγούδι!
Για σένα διάλεξα την Μποέμικη Ραψωδία! Ελπίζω να σου αρέσει!
Εύχομαι υγεία και δύναμη.
Καλή συνέχεια!
fuzzy burlesque,φαινομενικης κυριως,ναι.
alps,οσο πιο πολλα σου λειπουν τοσο πιο ευτυχισμενος εισαι.
lol εισαι και φαινεσαι..)))
Roker!!!Τι συγκινητικα ευχαριστη εκπληξη ειναι αυτη.Μας ελειψες οπως λειπει ενα μελος απο ενα σωμα.Για την ποιοτητα σου.Αυτο σε ξεχωριζει.Γιαυτο σ' ευχαριστουμε και σε περιμενουμε μια μερα.Που θα πας,δεν ξεφευγεις,οποια κι αν γνωρισες.Επιθυμει κανεις ο,τι του λειπει,ε;..))))
Κι εγώ θέλω παιδεία κι εμένα μου λείπει. Με ποιους όρους όμως;
Είμαι ήδη αρκετά δυστυχής μη γνωρίζοντας αυτό που μου λείπει. Φαντάσου τι θα γινόταν να το ήξερα κι όλας. Νισάφι.
Δειμο,τους ορους τους βαζει αυτος που θελει να παιδευτει,οχι αυτος που θελει να τον παιδευσουν.
herinna,σου λειπει ενα μπουκαλι καλο κρασι στην κρεββατινα με καλη παρεα,τωρα που θα ανοιξει ο καιρος..)))
Φοβερό το σχόλιό σας για την Κύπρο την περασμένη Κυριακή. Τομηρό και σωτήριο. Ιδίως, σε σχέση με το δημοσίευμα της 4ης σελίδας
επιθυμώ να επιθυμώ... αλλιώς γιατί παιδεύομαι; για την ώρα ήσυχη είμαι... αναγνωρίζοντας την επιθυμία κι όχι το αντικείμενό της...
Παιδεία; τι είναι αυτό;
καλημέρα σας
kai kapou akousa oti..epithumoume auta pou den antexoume na exoume :)
kalo sas bradu
Αυτό λέω. Η Άγνοια είναι ευτυχία μόνο στα καρτούν. Για την πραγματικότητα προτιμώ το "η Γνώση είναι Δύναμη"
Πέντε πράγματα που μου λείπουν:
τα εξής δύο:
- Μυαλό
- και οι αποθήκες του...
Θέλω τον τελειότερο επεξεργαστή
και άπειρες μνήμες
ποιός θα μου τα φέρει;
ο πατέρας μου
ή ο Θεός;
ΥΓ1. after that ,κάνετε μου και ένα σέρβις "χαρακτήρα",για να συγχρονιστώ με τα καινούρια δεδομένα...
ΥΓ2. αν δεν έχεις τις προδιαγραφές, όσες παιδείες και να σου δώσουνε...
ΥΓ3. αν η νόηση μου είναι απαίδευτη, πάσχουν οι γύρω μου...όχι εγώ..εγώ είμαι ευτυχής!
ποιός καθορίζει ποιά ευτυχία είναι προτιμότερη και καλύτερη;
ποιά διαδρομή ζωής είναι προτιμητέα;
-η ευτυχής άγνοια ή η δυστυχής γνώση;
-εγώ ή οι άλλοι;
απάντηση θα βρεθεί την στιγμή που οι φιλόσοφοι θα μας αποκαλύψουν το νόημα της ύπαρξης...
γιαυτό πρέπει να κοιτάμε πέρα από το δάχτυλο. στο βάθος της εικόνας σου.
Είδε κανείς / καμμία τη κουβέντα για την παιδεία (...) στην ΝΕΤ; Ειπώθηκε έστω και ΕΝΑ πράγμα ουσιαστικό. Πολύ θλίψη ...
Καπετάνιε, άσχετο, αλλά ...δημοσιογραφικό.
Πώ εκτιμάς ότι το REYTERS που έχεις κοτσάρει πρωτοσέλιδο έχει βαρέσει "άκρα σιωπή" για το Ιράν;
Εγώ ψιλοανησυχώ!
νομίζω πως σας πιάνω. όρκο να μην πάρω βέβαια, αλλά νομίζω πως σας πιάνω.
Πεννα,σ ευχαριστω,αλλα αυτα που εγραψα ειναι αυτα που ξερουν και οι γατες ακομα στα πεζοδρομια των υπουργειων της Ελλαδας και της Κυπρου.
Daimonio,εισαι σε καλο δρομο.
atg,πολυ προχωρημενο..
ion,κι εγω.
michelan,η φυση εχει φροντισει ωστε σχεδον ολοι να εχουν ενα καλο μηχανημα.Απο κει και περα ερχεται η τυχη,η επιθυμια και η βουληση,που αποφασιζουν για το μελλον του.Συμφωνουμε στο ΥΓ3.Και το ευτυχομετρο ειναι-ευτυχως ακομα-μια πολυ προσωπικη υποθεση.Εκτος απο κεινον που εχει μολις χασει κατι πολυ αγαπημενο και γελαει.Ε,δε μας πειθει.
lazinio,ολο τραβαει τα βλεματα αυτο το δαχτυλο...
demasame,μη μασατε,ειδα τη σελιδα,πολυ καλη.
Καπετανιε.Νομιζω οτι οι Εγγλεζοι ψαχνονται.Δεν θελουν να μπλεχτουν οι ιδιοι.Αν ομως θελεις να δεις τι συμβαινει κανε ενα συνδυασμο στο λινκ του Independent news-analysis,που εχω εδω και που ειναι κατα τη γνωμη μου ο καλυτερος ειδησεογραφικος κομβος,και του BBC,που επισης εχω εδω και θα καταλαβαινεις τα παντα.
Krot μου,το αισθανομαι..))
Καιρέ, μηλόπετρα είναι αυτό στη φωτογραφία;
Η διαπίστωση ότι κάτι μας λείπει δεν ξεκινάει απ'οταν συνειδητοπούμε την ύπαρξή του αλλά απ'όταν αρχίζει να λειτουργεί ο μηανισμός που μας λέει οτι ύπαρχουν πράγματα που δεν έχουμε. Η παραμικρή γνώση γεννάει τη βεβαιότητα ότι υπάρχει κι αλλη γνώση.
-το πρόβλημα αρχίζει από την στιγμή που συνειδητοποιούμε το "εν οίδα, ότι ουδέν οίδα"...
όταν βλέπεις οτι το απλώς καλό μηχάνημα δεν σου αρκεί...
οταν το απλως να βηματίζεις στην ζωή για να ξεπερνάς την καθημερινότητα, καταντάει μονότονο, βαρετό και χωρίς νόημα...
όταν μένεις στατικός, αναμασώντας τα ίδια γιατί δεν μπορεις να πας παραπέρα...
οταν νιώθω οτι είμαι "περιορισμένων δυνατοτήτων", κλεισμένος μέσα σε έναν φαύλο κύκλο...
όταν αποδέχεσαι οτι δεν μπορεις να φτάσεις το παραπέρα που βλέπεις...
-εξαρτάται αν το γέλιο για την απώλεια είναι συνειδητοποιημένο ή αντανακλαστικά ασυνείδητο.
εξαρτάται αν είναι φωναχτό, κραχτό γέλιο ή εσωτερικό χαμόγελο χαρμολύπης οτι ο άλλος "φεύγει από εσένα" για κάτι καλύτερο...
άργησα με τη μετακόμιση και θα το έχανα...
μουσική διαβάζω.
κερασια μου,μυλοπετραρα.
Περαστικε,η ελλειψη ειναι ο βασικος νομος της αυτοσυντηρησης.
michelan,το μηχανημα που εχουμε μας φτανει και μας περισσευει.Ελαχιστοι το χρησιμοποιουν στις δυνατοτητες του.
allmylife,εχω κι εγω porche,οπως ξερεις και σε καταλαβαινω.Μονο που παιζοντας μαζυ της δεν εχω ακομα αποφασισει αν συμφερει να την κυκλοφορω στο κεντρο της Αθηνας...
Επιθυμει συνηθως κανεις ο,τι του λειπει.Αλλα,μονο απο αυτα που μπορει να αναγνωρισει.Οτι του λειπουν.
Άρα ο άνθρωπος αυτός δεν έχει Παιδεία...
haris,κατι μυριστηκες,ε; Οχι,ειναι πιο ανθρωπινο.Πολλοι απο οσους δεν εχουν παιδεια δεν μπορουν να το αναγνωρισουν,αλλα οσοι δεν μπορουν να αναγνωρισουν αυτα που τους λειπουν δεν σημαινει οτι δεν εχουν παιδεια.
Δηλαδή...τελικά μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι ή οι ολιγαρκείς;
Ναι αλλά αν λάβουμε υπόψιν και αυτά, που κάποιον τον κάνουν να πιστεύει πως του λείπουν, όπως επίσης και κάποια που ενώ τα έχει νομίζει πως του λείπουν, το ζήτημα γίνεται πιο περίπλοκο. Το θέμα πάει στην ψυχανάλυση ή η παιδεία σήμερα δεν είναι αρκετή για να τον προστατεύσει;
διάλεξε ζωη.
διαλεξε δουλειά.
διάλεξε καριέρα.
διάλεξε οικογένεια.
διάλεξε μια γαμημένη τηλεόραση,διάλεξε πλυντήρια, αυτοκίνητα και ηλεκτρικά ανοιχτήρια για κονσέρβες.
διάλεξε δάνειο για σπίτι με σταθερό επιτόκιο.
διάλεξε τους φίλους σου.
διάλεξε να κάθεσαι στον καναπέ και να βλέπεις τηλεπαιχνίδια που σου μουδιάζουν το μυαλό.
διάλεξε να σαπίζεις σιγά σιγά,να κατουριέσαι και να χέζεσαι σε έναν οίκο ευηγηρίας.
τρεινσπότινγκ.
διαλιέχτε!
υ.γ.: το αγαπημένο φαγητό της κατερίνας στανιση είναι λεει η φασολάδα ενώ ο λευτέρης πανταζής θέλει να τραγουδήσει μπήτλς.
anyways...
καληνυχτα.
apeirotas,η απαντηση ειναι στα προηγουμενα σχολια.
νικο,ενας μικρος καθρεφτης ειναι,απλως.
marplej,νομιζω οτι συμλεω με τη Στανιση..
Εξακολουθεί να μου αρέσει ο τρόπος που συμπυκνώνεις θέσεις και συνθέσεις σε μικρές φρασεις....προσυπογράφω!
Σ ευχαριστω zaphod
εννοούσα πως το ποστ σας είναι "μουσική".
ούτε εγώ έχω εξοικειωθεί με την πόρσε.
Άρα, αυτά που αναγνωρίζουμε ότι μας λείπουν και, κατά κανόνα, τα επιθυμούμε, δείχνουν και το τι είμαστε;
Και τι γίνεται με τις περιπτώσεις εκείνες όπου κάτι επιθυμούμε, δεν ξέρουμε όμως τι ακριβώς, και μας διαλύει αυτός ο συνδυασμός άγνοιας και επιθυμίας ταυτόχρονα;
Πολλές φορές σκέφτομαι πως βαθύτατη σοφία υπάρχει στο να συνεχίζεις να επιθυμείς αυτά που ήδη έχεις και που με κόπο τα έχεις αποκτήσει.Ό,τι κι αν είναι αυτά, σχέσεις, δουλειές, αντικείμενα, σπίτια, στιγμές, μουσικές, έρωτες...
Είναι όμως τόσο δύσκολο!
οποία έκπληξις...!
Αν κάποιος δεν μπορεί να αναγνωρίσει ότι του λείπει κάτι, τότε αυτό το κάτι δεν θα του λείψει ποτέ.
allmylife,ειδες ποσο με επεισες;
kira,ακριβως.Και αυτο που σκεφτεσαι ειναι η μιση διαδρομη.Η αλλη μιση ειναι να επιθυμεις...
murplej,;;;
socrates,αυτο θα το δειξει η πραξη.
allmylife,ειδες ποσο με επεισες;
kira,ακριβως.Και αυτο που σκεφτεσαι ειναι η μιση διαδρομη.Η αλλη μιση ειναι να επιθυμεις...
murplej,;;;
socrates,αυτο θα το δειξει η πραξη.
Ναι. Η πράξη και η σκέψη, η προσπάθεια και το παίδεμα, οι συνθήκες και οι καταστάσεις. Η γενικότερη καλλιέργεια.
Ακριβως Σωκρατη.
Δημοσίευση σχολίου