Δύο παρατηρήσεις, προς το παρόν. Πρώτον υ π έ ρ ο χ η φωτογραφία. Δεύτερον, το σχόλιό σου, η επιτομή στην ομώνυμη εργάρα του Κάφκα! Με έφτιαξες κι απόψε Καιρέ, κι ήταν μια Κυριακή δύσκολη!
Παράδεισος μέχρι να φτάσεις, φυλακή σαν τον περάσεις... Παράδεισος η διαδρομή Παράδεισος η προσμονή, σαν σε μπουντρούμι η διαμονή... Απαραίτητος όμως σχεδόν σαν την αναπνοή ۬۬ γιατί ασφάλεια προσφέρει δυνατή... Κι αυτό γιατί για τους πολλούς πιότερο η ασφάλεια είναι σημαντική, παρά ο κίνδυνος για μια ζωή σε πεδιάδα ανοιχτή...
Καλημέρα και από μένα. Θα συμφωνήσω με τον passer-by: εκεί στη μοναξιά και την απομόνωση ενός πύργου που μπορεί να είναι και φυλα΄κή, γεννιούνται όνειρα που αν είναι δυνατά μπορεί και να τον γκρεμίσουν ή να τον κάνουν φάρο και για τους άλλους. Θυμάμαι ότι φυλακή ήταν ο Πύργος του Λονδίνου αλλά έγινε ορόσημο. Και άλλοι πύργοι... και έτσι για άλλη μια φορά ελπίζω.
Ανθεώρηση του ονείρου (ναι ξέρω είμαι υπερβολικά αισιόδοξη, είναι που δεν μου άρεσε να παίζω με barbie) ή της εσωτερικής δομής. Κάποια πράγματα απλά δεν χωράνε να τα κλείσεις κάπου. Κάγκελαααααα κάγκελα κάγκελα παντούυυυυυυυυυ! ;)
περαστικε,καθε πυργος απο τη φυση του ειναι φυλακη.
industrial,η φωτογραφια ειναι απο τη Σεγοβια στην Ισπανια.Οταν ειδε τον πυργο της ο Ντισνεϋ μαγευτηκε και εφτιαξε σε απομιμηση στα σκιτσα και στις ταινιες αυτον που ξερουμε σαν πυργο των παραμυθιων της Χιονατης.Πολυ ευστοχος ο συνειρμος για τον Καφκα.Πρεπει να διαβασεις και τον Πυργο του Κρονιν.Θα σ αρεσει.
Γιαννη,σε επιπεδο ονειρου ναι.Κανεις δεν μπορει να σου το παρει.
Gianni,εξαρταται απο το γαμο.Και φυσικα δεν ισχυει για τον δικο σου γαμο,μην ειδοποιησω τη ΜΑΡΙΑ ΓΚΡΡΡ :))
Σπυρο,νομιζω οτι η ψυχη ενος ποιητη δεν μπορει να φυλακιστει πουθενα.Οχι μονο σε πυργο.
2σχ2,ευτυχως για τους πολλους.
ion,καλοο.
arkin,και τα δυο για πολλους.Και γιατι οχι αν μπορουν να πορευτουν ετσι.
michelan,δεν μας εχεις πει για τα κρυφα ταλεντα σου.:)Προσεξε μονο,γιατι απευθυνεσαι σε ενα γαυρο 50ετιας!
so far,εχεις απολυτο δικιο.Απο τους φυλακισμενους των πυργων εχουν γεννηθει οι ελευθεριες των ανθρωπων.
herinna,πού τον θυμηθηκες τον διανοητη!
απολλωνια,εσυ που εισαι θεα του φωτος δεν εκπροσωπεις τιποτε που να μπορει να κλειστει σε τοιχους.Επομενως σε καταλαβαινω απολυτως..
απειρωτα,μοιαζει με τα καπελλα των μαγισσων,ε;
Μαριλενα,εχεις απολυτο δικιο για τη φυλακη,αλλα δεν εχεις κανει φυλακη για να ξερεις ποσο αδικο εχεις!:))Ασε,που τα τειχη του πυργου συνθλιβουν τους ελευθερους που ειναι απο μεσα περισσοτερο απο τους απ εξω.:)
just you,εγω θα ειχα δραπετευσει το πρωτο δεκαλεπτο με ζωη χωρις αμαρτια;)
sunday,και γιατι στενοχωρηθηκες;
δειμο, μην ανησυχεις.Οσοι ειναι να υποδουλωθουν θα υποδουλωθουν κι οσοι ειναι να επαναστατουν θα ξεσηκωνονται.
Κωστα,ευστοχοτατο!
lady,οι πυργοι γινανε για να εχουν απροσιτες πορτες..
Αγγελε,πολυ σωστο.
Δωρα,ναι μωρε κοριτσι μου.Πες τα,γιατι ο δρακος καραδοκει και η αιωνιως κοιμωμενη ειναι υπευθυνη,που σκοτωνουμε τα μισα ζωα στον πλανητη.Για να μη σου πω,που αποκοιμιζει και τα αλλα μισα ζωα του πλανητη,που την κυνηγανε...
Μωρη,αγαπημενη μου,το θα τον εκανες γμτχτμ %&*#@%*$@;Ε;Τι;
Εγώ θα τόλεγα κλωτσιά προς τα πάνω.Στα ομαδικά "αθλήματα" οι κλωτσιές είναι στο πρόγραμμα.Take five λένε οι πλάνητες... και φυσικά δεν εννοούν μούντσα.Το σχόλιο για τον Οιδίποδα στο blog του Χρήστου Μόρφου.
Είχα την εντύπωση ότι ο Ντίσνευ είχε εμπνευστεί από έναν πύργο-κάστρο του Λουδοβίκου του ΙΔ (ή του ΙΣΤ) στη Γερμανία. Πάντως σίγουρα αυτός του Ντίσνευ είναι της Ωραίας Κοιμωμένης και όχι της Χιονάτης (κι εγώ για πολλά χρόνια αυτό νόμιζα).
fuzzy,παντως,δεν εκπληρωνει το σκοπο για τον οποιο φτιαχτηκε.
arkin,κοιμωμενη,χιονατη μικρη διαφορα μου κανει,το ιδιο διδαγμα και προτυπο δημιουργει..Αλλα,αυτος ειναι ο πυργος στα σιγουρα.Στον αλλον δεν ειχε παει ο μακαριτης και εχω δει και τα σχεδια.Ωραια τα παραμυθια,πραγματικα.Αρκει να ξυπνας την ωρα που πρεπει...
Ερωτοτροπω Καιρέ μου... Με την υπερκόπωση, τον κίνδυνο να μην παραδώσω εργασία αύριο το απόγευμα... Αλλά επειδή μ'αρέσει να είμαι δίκαιη, ερωτοτροπώ και με τα όσα έμαθα διαβάζοντας για αυτήν... Ελπίζω να μην "ασελγήσει" ο καθηγητής!
'Ομορφο πούναι να σε συλλογιέμαι.... Να συλλογιέμαι εσένανε μέσα απ' τη φυλακή.. όπως έλεγε και ο Ναζίμ Χικμέτ Οι μέσα απο τον πύργο έχουν φροντίσει να μπορούν να δούνε την ομορφιά και μόνο αυτή που υπάρχει απ' έξω. Οι απ' έξω τι βλέπουν;
r2-d2,και γιατι δεν μου τα δωσες την προη γουμε νη φορα;:)))
specter,οι μεσα στον πυργο μπορουν να δουν μονο φοβους.Αλλιως,δεν θα μεναν σε πυργο.Θα μεναν σε ξεμαντρο.Οι απ εξω και ανασαινουν και ονειρευονται να μπουν στον πυργο.Τι αλλο θελουν...
Καιρέ μου, δύσκολα 'μου' έβαλες αυτή τη φορά. Έχω την εντύπωση ότι γεννήθηκα σε πύργο, βρήκα ευτυχώς την έξοδο, αλλά αυτά τα κυκλικά σκαλιά με έχουν ζαλίσει και δεν ξέρω που πάω ορισμένες φορές.
Εμένα, να σου πω την αλήθεια αυτές οι οξείες απολήξεις με χαλάνε. Προτιμώ τις περισπωμένες "φυλακές" στις Χώρες των Κυκλάδων. Αλλά τί να σου πω και πάλι; Η γιαγιά μου έλεγε: "Όποιος δεν έχει δγεί πύργο, βλέπει φούρνο και θαυμάζει" κι εγώ με τους φούρνους έχω μια ...οικειότητα.
rapunzel, είναι η ωραία και από χρόνια από τον μπαμπά της φυλακισμένη -εκεί ακριβώς που καίει η λάμπα της φωτογραφίας - της οποίας τα ξανθά μαλλιά είναι τόσο μακρυά που τα χρησιμοποιεί ο ιππότης για ανεμόσκαλα.... rapunzel,rapunzel, της φωνάζει κάθε βράδυ, ρίξε τα μαλλιά σου για να ανεβώ.... πότε όμως πρόφτασε ο νέος να την δει/γνωρίσει δεν έχει εξακριβωθεί!
Αγαπητέ Καιρέ, έχω την αίσθηση ότι αυτή η σκέψη σου έχει μια λεπτή συγγένεια με το τελευταίο μου post. Η γοητεία και ο κίνδυνος να γνωρίσεις τη φυλακή του άλλου. Και να τον ελευθερώσεις. Ή, να μείνεις (κι) εσύ αιχμάλωτος.
Αγαπημενε μου φιλοσοφε,δεν μπορεις να ελευθερωσεις κανεναν που δεν ειναι ετοιμος να ελευθερωθει.Κι αυτος που ειναι ετοιμος δεν σε χρειαζεται για να τον ελευθερωσεις.Ακομα πιο πολυ,αυτοι που δεν ειναι απελευθερωμενοι δεν θελουν να ειναι ελευθεροι.Γιατι η ελευθερια απαιτει ευθυνη.Και οι περισσοτεροι ανθρωποι βολευονταιμεσα στην ανευθυνοτητα.
66 σχόλια:
Φυλακή γίνεται από επιλογή.
Αναλογα με το τινος ειναι ο πύργος, θα λειτουργεί ως φυλακή, ως παρατηρητήριο, ως σκοπιά, ως εργαστηρι..
Δύο παρατηρήσεις, προς το παρόν. Πρώτον υ π έ ρ ο χ η φωτογραφία. Δεύτερον, το σχόλιό σου, η επιτομή στην ομώνυμη εργάρα του Κάφκα! Με έφτιαξες κι απόψε Καιρέ, κι ήταν μια Κυριακή δύσκολη!
νομίζω πάντα έτσι γεννιέται ο παράδεισος...
κι είναι αυτός που κανείς δεν μπορεί να σου πάρει...
Kati san to gamo ena pragma!!!
Στον παράδεισο της ψυχής μας όλα λυτρώνονται...
Κι ο χρόνος, δραπέτης, διαπερνά τα σίδερα και τη φυλακή του μυαλού.
Και πύργος ελέγχου ενίοτε! Με τους πολλούς να μην έχουν πρόσβαση, εννοείται!
Όταν πέφτει ένας (Δίδυμος) Πύργος, ανοίγει μια φυλακή (στο Γκουανταναμο)...
Παράδεισος στα όνειρα, ή όνειρο ζωής στα παραμύθια?
Παράδεισος μέχρι να φτάσεις,
φυλακή σαν τον περάσεις...
Παράδεισος η διαδρομή
Παράδεισος η προσμονή,
σαν σε μπουντρούμι η διαμονή...
Απαραίτητος όμως
σχεδόν σαν την αναπνοή ۬۬
γιατί
ασφάλεια προσφέρει δυνατή...
Κι αυτό γιατί
για τους πολλούς
πιότερο η ασφάλεια είναι σημαντική,
παρά ο κίνδυνος
για μια ζωή
σε πεδιάδα ανοιχτή...
Πύργε δυνατέεε,
Παναθηναϊκέεε...!!!
:ο ) ) ) ) )
Καλημέρα και από μένα. Θα συμφωνήσω με τον passer-by: εκεί στη μοναξιά και την απομόνωση ενός πύργου που μπορεί να είναι και φυλα΄κή, γεννιούνται όνειρα που αν είναι δυνατά μπορεί και να τον γκρεμίσουν ή να τον κάνουν φάρο και για τους άλλους.
Θυμάμαι ότι φυλακή ήταν ο Πύργος του Λονδίνου αλλά έγινε ορόσημο. Και άλλοι πύργοι... και έτσι για άλλη μια φορά ελπίζω.
Παρνασσικέ μου τύπε εσύ...
Πύργος είναι και ο της Ηλείας...
Ανθεώρηση του ονείρου (ναι ξέρω είμαι υπερβολικά αισιόδοξη, είναι που δεν μου άρεσε να παίζω με barbie) ή της εσωτερικής δομής. Κάποια πράγματα απλά δεν χωράνε να τα κλείσεις κάπου.
Κάγκελαααααα κάγκελα κάγκελα παντούυυυυυυυυυ!
;)
Καλημέρα!
Είναι και αυτό το κωνικό τελείωμα που σου πιάνεται η ανάσα!
Κι όταν βραδιάζει, σηκώνεις τη γέφυρα κι άντε ο άλλος να περάσει εύκολα την τάφρο.
Πολύ μου αρέσει ο πύργος.
Είτε των παραμυθιών, είτε (ο υποτιμημένος) του σκακιού, είτε της ζωής μας.
Οσο για τη φυλακή, αν είναι, παντού την κουβαλάς.
Σ' ένα κελί μπορεί να είσαι ελεύθερος και στην απέραντη θάλασσα, φυλακισμένος.
Α, εγώ θα έγραφα: "πύργος:το marketing των παραμυθιών έχει καταστρέψει πολύ κόσμο. Βλέπε επίσης δράκοι, μάγισσες και ιπτάμενες σκούπες".
:D
Καλή εβδομάδαααααα :)
Και ο Παράδεισος μη δεν είναι φυλακή;
Καλή εβδομάδα!
Μου θύμησες το μικρό πρίγκηπα. :(
Εγώ φοβάμαι ότι σε φυλακή θέλουν να κλείσουν τα όνειρά μας, ότι στη φυλακή υψίστης ασφαλείας κλειδώνεται η αισθητική μας και η πολιτική μας σκέψη.
Όλα εξαρτώνται από την πόρτα.
Η θέα έχει πάντα το τίμημά της.
Πάντα υπάρχει ένας δράκος κρυμμένος στη γωνία και μια πριγκηπέσσα αιώνες κοιμισμένη, αμέτοχη στην έξω ζωή.
Καλά, ας είχα εγώ ένα πύργο και μετά συζητούσαμε :)))))))))))))))))))))))
Το σκοτάδι ανακατεύει τις εικόνες με τις σημασίες τους.
Το μάτι ξεγελιέται εκεί που η ψυχή δε θέλει να πονά.
περαστικε,καθε πυργος απο τη φυση του ειναι φυλακη.
industrial,η φωτογραφια ειναι απο τη Σεγοβια στην Ισπανια.Οταν ειδε τον πυργο της ο Ντισνεϋ μαγευτηκε και εφτιαξε σε απομιμηση στα σκιτσα και στις ταινιες αυτον που ξερουμε σαν πυργο των παραμυθιων της Χιονατης.Πολυ ευστοχος ο συνειρμος για τον Καφκα.Πρεπει να διαβασεις και τον Πυργο του Κρονιν.Θα σ αρεσει.
Γιαννη,σε επιπεδο ονειρου ναι.Κανεις δεν μπορει να σου το παρει.
Gianni,εξαρταται απο το γαμο.Και φυσικα δεν ισχυει για τον δικο σου γαμο,μην ειδοποιησω τη ΜΑΡΙΑ ΓΚΡΡΡ :))
Σπυρο,νομιζω οτι η ψυχη ενος ποιητη δεν μπορει να φυλακιστει πουθενα.Οχι μονο σε πυργο.
2σχ2,ευτυχως για τους πολλους.
ion,καλοο.
arkin,και τα δυο για πολλους.Και γιατι οχι αν μπορουν να πορευτουν ετσι.
michelan,δεν μας εχεις πει για τα κρυφα ταλεντα σου.:)Προσεξε μονο,γιατι απευθυνεσαι σε ενα γαυρο 50ετιας!
so far,εχεις απολυτο δικιο.Απο τους φυλακισμενους των πυργων εχουν γεννηθει οι ελευθεριες των ανθρωπων.
herinna,πού τον θυμηθηκες τον διανοητη!
απολλωνια,εσυ που εισαι θεα του φωτος δεν εκπροσωπεις τιποτε που να μπορει να κλειστει σε τοιχους.Επομενως σε καταλαβαινω απολυτως..
απειρωτα,μοιαζει με τα καπελλα των μαγισσων,ε;
Μαριλενα,εχεις απολυτο δικιο για τη φυλακη,αλλα δεν εχεις κανει φυλακη για να ξερεις ποσο αδικο εχεις!:))Ασε,που τα τειχη του πυργου συνθλιβουν τους ελευθερους που ειναι απο μεσα περισσοτερο απο τους απ εξω.:)
tina,μαζυ σου
Από του χρόνου που θα πάει και το ποδόσφαιρο καλά,
θα γίνετε οι Ελληνικοί Δίδυμοι Πύργοι...
;) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) )
Βρίσκω αυτήν την άποψη πολύ απαισιόδοξη και απόλυτη, την αποδίδω στην τσαγκαροδευτέρα και επικεντρώνομαι στη φωτογραφία που μ' αρέσει πολύ :)
just you,εγω θα ειχα δραπετευσει το πρωτο δεκαλεπτο με ζωη χωρις αμαρτια;)
sunday,και γιατι στενοχωρηθηκες;
δειμο, μην ανησυχεις.Οσοι ειναι να υποδουλωθουν θα υποδουλωθουν κι οσοι ειναι να επαναστατουν θα ξεσηκωνονται.
Κωστα,ευστοχοτατο!
lady,οι πυργοι γινανε για να εχουν απροσιτες πορτες..
Αγγελε,πολυ σωστο.
Δωρα,ναι μωρε κοριτσι μου.Πες τα,γιατι ο δρακος καραδοκει και η αιωνιως κοιμωμενη ειναι υπευθυνη,που σκοτωνουμε τα μισα ζωα στον πλανητη.Για να μη σου πω,που αποκοιμιζει και τα αλλα μισα ζωα του πλανητη,που την κυνηγανε...
Μωρη,αγαπημενη μου,το θα τον εκανες γμτχτμ %&*#@%*$@;Ε;Τι;
kyriaz,απογειωθηκες:)
kerasia μου ανθισμενη,θελεις να εισαι πυργοδεσποινα,ε;Κοστιζει τοσο πολυ που θα με θυμηθεις.
"Τι ψάχνεις;"
"Ψάχνω ανθρώπους"
Γι' αυτό ;p
Πάω για μπάλα να ξεδώσω(άσχετο)
Παραδεισος στα ονειρα, φυλακη στην πραγματικοτητα....
...φυλακή που λίγοι καταλαβαίνουν,ότι είναι φυλακή...
Εγώ θα τόλεγα κλωτσιά προς τα πάνω.Στα ομαδικά "αθλήματα" οι κλωτσιές είναι στο πρόγραμμα.Take five λένε οι πλάνητες... και φυσικά δεν εννοούν μούντσα.Το σχόλιο για τον Οιδίποδα στο blog του Χρήστου Μόρφου.
Παρατηρητήριο περισσότερο, παρά φυλακή.
Φυλακή γίνεται για τους λόγους που αναγκάζουν καποιον να το χρησιμοποιεί ως παρατηρητηριο.
Παντα εξαρταται απο τον κατοχο παντως.
χαρτινος πυργος.πεταει ή καταρρεει.
Είχα την εντύπωση ότι ο Ντίσνευ είχε εμπνευστεί από έναν πύργο-κάστρο του Λουδοβίκου του ΙΔ (ή του ΙΣΤ) στη Γερμανία.
Πάντως σίγουρα αυτός του Ντίσνευ είναι της Ωραίας Κοιμωμένης και όχι της Χιονάτης (κι εγώ για πολλά χρόνια αυτό νόμιζα).
sunday,ειδες εμπνευση το φαναρι;:))
haris,πολυ λιγοι.
Γιατρε,τι πινεις και δεν μας δινεις..:)
περαστικε,οπως και να το δεις φυλακη ειναι..
fuzzy,παντως,δεν εκπληρωνει το σκοπο για τον οποιο φτιαχτηκε.
arkin,κοιμωμενη,χιονατη μικρη διαφορα μου κανει,το ιδιο διδαγμα και προτυπο δημιουργει..Αλλα,αυτος ειναι ο πυργος στα σιγουρα.Στον αλλον δεν ειχε παει ο μακαριτης και εχω δει και τα σχεδια.Ωραια τα παραμυθια,πραγματικα.Αρκει να ξυπνας την ωρα που πρεπει...
Που ξυπνούν όσοι βγαίνουν από τα παραμύθια των ονείρων τους;
όντως...
@ rosa
Άν όπως λέει ο οικοδεσπότης τα μάτια ανοίγουν την ώρα που πρέπει,
πρωταγωνιστές θα ξυπνούν μέσα στο δικό τους παραμύθι...
Άν όχι, θα ξυπνούν κομπάρσοι σε παραμύθι αλλουνού...
rosa,απο την πορτα ειναι πιο ασφαλες..:))
Καιρέ, κοντεύω να κλείσω εικοσιτετράωρο στον πύργο του γραφείου και της στριφογυριστής καρέκλας μου γράφοντας εργασία... Πιο φυλακή δεν γίνεται...
Εργασια γραφουν οι δουλες.Οι πυργοδεσποινες τη νυχτα ερωτοτροπουν:)
Ερωτοτροπω Καιρέ μου... Με την υπερκόπωση, τον κίνδυνο να μην παραδώσω εργασία αύριο το απόγευμα... Αλλά επειδή μ'αρέσει να είμαι δίκαιη, ερωτοτροπώ και με τα όσα έμαθα διαβάζοντας για αυτήν... Ελπίζω να μην "ασελγήσει" ο καθηγητής!
Εχει ασελγησει ηδη,τετοια ωρα:)Καλο εξημερωμα:))
Επίσης Καιρέ...
rapunzel, rapunzel....
Και σκηνικό αγωνίας στις ταινίες
Πάντως ο Πύργος της Ηλείας και στα όνειρα φυλακή είναι. Τι πεζή που είμαι ε;; Σου ισοπέδωσα το post με τις εξυπνάδες μου...
Τα σέβη μου μεγάλε Καιρέ...Και για τη φωτό και για τα πάντα τρομερά σχόλια. Άμα ξαναβρεθούμε στην ίδια παρέα με τον Πέτρο Ν θα στα δώσω και από κοντά.
'Ομορφο πούναι να σε συλλογιέμαι....
Να συλλογιέμαι εσένανε μέσα απ' τη φυλακή..
όπως έλεγε και ο Ναζίμ Χικμέτ
Οι μέσα απο τον πύργο έχουν φροντίσει να μπορούν να δούνε την ομορφιά και μόνο αυτή που υπάρχει απ' έξω.
Οι απ' έξω τι βλέπουν;
nyxtoloyloydo,ποια ειναι πιο ωραια;:)
χλωροφυλλη,γκαγκαν γκαγκααααν.
γωγω μου,τετοιο ποστ που ειναι καλα του' κανες:))
r2-d2,και γιατι δεν μου τα δωσες την προη γουμε νη φορα;:)))
specter,οι μεσα στον πυργο μπορουν να δουν μονο φοβους.Αλλιως,δεν θα μεναν σε πυργο.Θα μεναν σε ξεμαντρο.Οι απ εξω και ανασαινουν και ονειρευονται να μπουν στον πυργο.Τι αλλο θελουν...
Γιατί ήσουν στην άλλη άκρη στο σπίτι του Αντώνη και ήταν δύσκολο να φτάσω εκεί, με τόσο κόσμο που είχε το πάρτι του!!!
Xμ, στην υγειά σου, Μέλανα Ζωμό.
Καιρέ μου, δύσκολα 'μου' έβαλες αυτή τη φορά. Έχω την εντύπωση ότι γεννήθηκα σε πύργο, βρήκα ευτυχώς την έξοδο, αλλά αυτά τα κυκλικά σκαλιά με έχουν ζαλίσει και δεν ξέρω που πάω ορισμένες φορές.
Kωστα,στη Μανη τους στριμωχνουμε εξω απο τον πυργο...
r2-d2,χμμμ,κατσε να μαντεψω ποιο απο τα σκατοπαιδα των φιλων μου εχει σπουδασει στο Λιβερπουλ.Κι αν αποτυχω θα σε δωσει ο siddhartha.:-))
Διονυσε,Μελανα πόδια ηταν το τιμημα της αγωγης..
siddhartha,αφου βρηκες την εξοδο μη φοβασαι τιποτε.
Thm maria??? Kaire kaneis kai to medioum ston elefthero sou xrono???! Rwtaw giati akoma den exw pantreftei!
Εμένα, να σου πω την αλήθεια αυτές οι οξείες απολήξεις με χαλάνε.
Προτιμώ τις περισπωμένες "φυλακές" στις Χώρες των Κυκλάδων.
Αλλά τί να σου πω και πάλι;
Η γιαγιά μου έλεγε:
"Όποιος δεν έχει δγεί πύργο,
βλέπει φούρνο και θαυμάζει"
κι εγώ με τους φούρνους έχω μια ...οικειότητα.
Να ευχηθώ γι απόψε τα καλύτερα.
Eγω παντως στα ονειρα μου βλεπω μικρα πετρινα σπιτακια.. η' ασπρα, με μπλε παραθυρα!!! :) ..K το τελειο ειναι οτι κ οταν ξυπναω, παλι τα ιδια βλεπω!!! :):):):)
Kαλημερααααα!!!
***
gianni,ειναι του αλλου Γιαννη!Ασε που σου ευχομαι να εχεις κι εσυ μια σαν κι εκεινη:-))
dimitri,ιδιως οταν βγαζουν εκεινο το ζυμωτο,που μοσχοβολαει,να σαι καλα.
iro*και πισω απ αυτα τους μυλους ή τς τρεις κλησιες:))Καλημερα
Ναι , ναι κάτι σαν τον Πύργο Ηλείας, φυλακή στα όνειρα , φυλακή στην πραγματικότητα !!!!!
Σοφια,με τη γωγω χερι χερι πατε..:))
rapunzel, είναι η ωραία και από χρόνια από τον μπαμπά της φυλακισμένη -εκεί ακριβώς που καίει η λάμπα της φωτογραφίας - της οποίας τα ξανθά μαλλιά είναι τόσο μακρυά που τα χρησιμοποιεί ο ιππότης για ανεμόσκαλα....
rapunzel,rapunzel, της φωνάζει κάθε βράδυ, ρίξε τα μαλλιά σου για να ανεβώ....
πότε όμως πρόφτασε ο νέος να την δει/γνωρίσει δεν έχει εξακριβωθεί!
nyctolouloudo,απο το ανεβα κατεβα καθε βραδυ γνωριζεις τον αλλον καλυτερα απο καθε αλλη δραστηριοτητα...Ποια ειναι πιο ομορφη,ομως,δεν μου'πες:))
Αγαπητέ Καιρέ, έχω την αίσθηση ότι αυτή η σκέψη σου έχει μια λεπτή συγγένεια με το τελευταίο μου post.
Η γοητεία και ο κίνδυνος να γνωρίσεις τη φυλακή του άλλου. Και να τον ελευθερώσεις. Ή, να μείνεις (κι) εσύ αιχμάλωτος.
Αγαπημενε μου φιλοσοφε,δεν μπορεις να ελευθερωσεις κανεναν που δεν ειναι ετοιμος να ελευθερωθει.Κι αυτος που ειναι ετοιμος δεν σε χρειαζεται για να τον ελευθερωσεις.Ακομα πιο πολυ,αυτοι που δεν ειναι απελευθερωμενοι δεν θελουν να ειναι ελευθεροι.Γιατι η ελευθερια απαιτει ευθυνη.Και οι περισσοτεροι ανθρωποι βολευονταιμεσα στην ανευθυνοτητα.
Δημοσίευση σχολίου