Κι εγώ ένα τέτοιο σπιτάκι ονειρεύομαι: κάπου σ' ένα λόφο, να το λούζει το φως και το ρόδινο χρώμα του δειλινού. Οπωσδήποτε εκτός σχεδιου πόλεως - ακόμα και οι χελιδονοφωλιές στα λιτά του αετώματα θα είναι χωρίς ορόφους και πανωσηκώματα. Κι άσε τον παλιόκοσμο να λέει :-DD
Λουιζα μου,ολα ωραια,αλλα,σκεφτηκες τη θέα που θα εχεις;..
Αθηναιε,μη βλασφημεις το δωδεκαθεο.Η φωτογραφα ειναι τραβηγμενη απο το μπαλκονι του σπιτιου μου,αφου εχει πεσει ο ηλιος,μια απο κεινες τις φθινοπωρινες μερες,που ο αερας απο τη Σαχαρα φερνει την αμμο,που κοκκινιζει στα συννεφα.:-)
Μα δεν είναι πια του κόσμου τούτου. Σχεδόν ίπταται προσπαθώντας να ξεφύγει από τα πλάνα όσων σχεδιάζουν το παρόν και το μέλλον αυτής της πόλης. Υπέροχη φωτογραφία.
Στο βράχο αρχιζουν ν'ανεβαινουν ο Στράτης , η Μπίλιω, η Λάλα για να ξαναζήσουν τις 6 νύχτες στην Ακρόπολη. Αυτό μου θυμησε η φωτογραφία αμέσως μόλις την είδα.
"Μα ποιός θα κτίσει πάνω σε έναν βράχο;" σκέφτηκαν οι καρεκλοκένταυροι και την πατήσανε... τώρα προσπαθούν να υπολογίσουν τον φόρο υπεραξίας και ζαλίζονται...
Γραφειοκρατία και μίζες από την εποχή του Περικλή...
Κοίτα να δείς πού τώρα με έβαλες σε υποψίες, και απ΄οτι λένε τουλάχιστο, εγω δε ξέρω, η πολεοδομία είναι πολύ εύκολο να σε απο-χαρακτηρίσει, λες τελικά; Η φωτογραφία πάντως είναι αριστούργημα, εύγε στο φωτογράφο :)
Εγώ πάλι, που ενημερώνομαι ετεροχρονισμένα λόγω έλλειψης χρόνου, σήμερα διάβασα την Κυριακάτικη... Σε κάποια χρόνια δεν θα είναι εκτός σχεδίου πόλεως, Καιρέ. Υπό θα είναι...
Κοιτώντας τον πίνακα (ok, τη φωτογραφία) σκέφτομαι για μια στιγμή αυτή την - άγρια και σκληρή για τους ανθρώπους της - πόλη, την Αθήνα, φωτισμένη μες στη σκόνη και ξαφνικά όλοι να κλείνουν τις τηλεοράσεις, ν’ αφήνουν τα διαμερίσματα-μπούνκερ και ν’ ανεβαίνουν στις ταράτσες και να μιλάνε με τους αγνώστους, αλλά διπλανούς τους, τους γείτονές τους. Αυτούς που δεν έχουν πει ποτέ ούτε «γεια». Με φόντο το βράχο που έχει δει πάρα πολλά και στέκει αμίλητος. Υ.Γ.1: Aυτή η φωτο είναι ήδη Wallpaper. Υ.Γ.2: καιρέ μου, το mail μου το λάβατε;
Εγώ κάποτε είχα γνωρίσει έναν Ελληνοαμερικάνο, που μου λεγε να τη γκρεμίσουν γιατί είναι ερείπιο. Και να αξιοποιήσουν τον χώρο, φτιάχνοντας μια νέα Ακρόπολη, ολόκληρη, να ρχονται και περισσότεροι τουρίστες. Νομίζω ότι είναι μία από τις 2-3 φορές στη ζωή μου που έχω πραγματικά τρομάξει.
"Κατασκευάζοντας τον παρθενώνα, ο φειδίας δεν επιτέλεσε έργο κατασκευαστή, μηχανικού ή σχεδιαστή. Όλα τα στοιχεία προυπήρχαν. Εκείνος τα τελειοποίησε, επιτελώντας έργο υψηλής πνευματικότητας". "Le Corbusier"
O R2-D2 με έστειλε! Τι είναι τούτοι βρε!; Να δεις που σε μερικά χρόνια κανένας δικός μας μαϊντανός θα το σκεφτεί και αυτό.... Πολύ καλή η φώτο αλλά και το μπαλκόνι!
Λουιζα μου,η θεση λοφου πραγματικα βοηθαει.Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια,αλλα κι εγω συγκινηθηκα μ αυτα τα δυο παιδια.Γιατι δεν ηρθες να σε γνωρισω.
lady,ισως οχι εκτός.Υπερανω;
Ροϊδη,ισως η σωστη τοποθετηση ειναι φωτιζει αντι για ανηκει.Το φως δεν ανηκει πουθενα,ε;
lazinio,αν η αισθητικη ειναι στην καρδια,αναμφισβητητα.
Σωκρατη μου,λιγο πιο πανω θα διαβασεις μια πληρη περιγραφη της φωτογραφιας.Η οποια ειναι εντελως εντος σχεδιου:-)
νυχτολουλουδο,εχει πολλα στα δεντρα,εδω μπροστα μου.
σπειρα,ησουν κι εσυ εκει;
arkin,εχεις απολυτο δικιο.Ακριβως ετσι το τοποθετησα στην ladybug!
Κωστα,εχεις ακριβως την ιδια ανησυχια με τον Σταυρο τον Κατσαρη και τον 2σχ2!Μαλον μας εχεο τρομοκρατησει ο αμοραλισμος τους.
michelan,πολυ χειροτερη στην εποχη του Περικλη,με την αλαζονεια της παντοκρατοριας κι ολας.Εχουμε ανατριχιαστικα ντοκουμεντα.
specter,τη βαζουν στο σχεδιο και την κατατομουν στο αρτιο με το πανωσηκωμα..Ο φωτογραφος σ ευχαριστει.
κερασια μου,που συνηθως προμηνυει βροχη.
industrial,μαλλον η πολη θα ειναι υπο:-)
iakove,εχω το προνομιο να βλεπω 365 διαφορετικες δυσεις το χρονο.Τα δισεκτα,366..
the torch,να μην το φοβασαι καθολου.Υπαρχει..
just you,ο φακος ειναι της Leica:-)
Σπυρο μου,το σκηνικο που περιγραφεις εμαναλαμβανεται στην πολη ,στους δρομους της και οχι στις ταρατσες,καθε φορα που εμφανιζεται ο Εγκελαδος!Το mail το πηρα και θα σου απαντησω μολις εχω κατι ουσιαστικο να σου πω.
sunday,τρομερου σχεδιου κι ολας.
aa-duck,οχι εγω,ο γιγας Ατλας την εβαλε τη φωτια.Απ τη Λιβυη.
2σχ2,αν φτιαξουν δασος την πατησανε.Το προβλημα ειναι μην το παρει πισω η εκκλησια..
hari,για να μη σου πω πηγη ζωης
Αγγελε,Ικτινος ΑΕ,η ειδικοτητα μας..
Διονυσε,τουλαχιστον συναντιωνται τα βλεμματα μας.
greek history,ειναι ο,τι απεμεινε απο την πολη.
r2-d2,να μη σου δειξω τα σχεδια των Βαυαρων με το παλατι του Οθωνα εκει πανω!
so far,εντος σχεδιου ονειρων βεβαια
κατρουλη,εκτος.Ακομα.
dodo,κι εγω:-)
lyntzo,και στη συνεχεια μας ομολογησε,οτι τον σημαδευε πως δεν μπορουσε να κανει κατι καλυτερο.Ηταν,ομως,Ενας ο Κορμπιζιε.
εν κατακλειδι,καλως βρεθηκαμε:-)
Ρε συκοφαντη κατι γινεται με το blog σου.Δεν με μπαζει πια εδω και καιρο απο πουθενα,ουτε απο το λινκ που εβαλες.Μην τους αγριευεις ρε συ με το ΠΑΣΟΚ.Ασε να σε διαβαζουμε και μην μπλεκεσαι και στα ποδια του Λαλιωτη.Ετοιμασου για σκληρο μπαροκ
Χρηστο,φυσικα.Καταστροφης..
tin man,προσεχε γιατι σ ακουνε εδω μεσα ποιητες και θα επαναστατησουν:-)
zaphod,το εχουν σκεφτει το 1835!
σκιες,ευτυχεστατα
iro*,ουτε στο Παλαιοκαστρο δεν εχετε τετοια μεγαλεια:-))
Δειμο,κρυβε λογια,γιατι το οικοπεδο ειναι πανω απο 4 στρεμματα..
ion σοκολατα,τι σιγα.Το παιρνει μια χρηματιστηριακη..
Σταυρο,οταν λες αυτοι βαζεις και τον Μητσοτακη μεσα;
Αυτό το κτήνος ο Καλλικράτης... Αυτός ο αγύρτης, που ούτε μια μόνωση δεν ήξερε να βάζει! Ούτε μέσα στο σχέδιο δεν πρόβλεψε να την βάλει! :ppppppppppppppppppppp
arkin,η καλη μας industrial σου εδειξε τον ενα δρομο.Επιοης, θα πας στο βιβλιοπωλειο της Εστιας ή στον Ελευθερουδακη.Αν θελεις πιο ποικιλη ευχαριστηση θα πας στο Μουσειο της Πολεως των Αθηνων ή στην Παλια Βουλη ή απεναντι της ,επι της οδου Κολοκοτρωνη,στο καταστημα,που πουλαει παλιες γκραβουρες ή στο μουσειο της-νεας- Βουλης.Καποτε,τα σχεδια ηταν και στο Μουσειο της Ακροπολης.Απο τοτε που βαλαν τις Καρυατιδες μεσα αλλαξαν το χωρο και δεν ξερω πού τα πηγαν.Μπορει να ειναι ακομα εκει.
siddhartha,τη γνωση την ειχαν παντα πολυ λιγοι.Ο μεσος Αθηναιος πολιτης του 450 πχ μας περιγραφεται επακριβως απο τους συγχρονους του συγγραφεις και μπορω να σου πω οτι ηταν και πιο γυφτος απο τους σημερινους.Και να με συμπαθανε οι γυφτοι.
Μαρια,μπορει.Γιατι δεν της δινουν ακομα ουτε ρευμα,ουτε νερο
Κωστα,υπαρχουν θαυμασιες εκδοσεις με την αρχιτεκτονικη ιστορια της ακροπολης,αλλα και με τα σχεδια μετα την απελευθερωση.
Ακρόπολη – "Ακρόπολις" Στη μία περίπτωση το φως της θα συνεχίζει να λάμπει στους αιώνες. Στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να πέσει πάνω της φως - μετά το πόρισμα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς - για να φανερωθούν οι χειρισμοί της...
Α ναι δε διαφωνώ καθόλου. Εννvούσα κυρίως αυτούς που κάποτε την είδαν ως έναν ειδωλολατρικό ναό και την κατέστρεψαν και αυτούς που την έβλεπαν ως απλές πέτρες και τη σκόπρισαν με την αδιαφορία τους στα μουσεία όλου του 'Δυτικού' κόσμου. Δεν απευθυνόμουν στο σήμερα γιατί θα συμπεριλαμβανόμουν κι εγώ μέσα σε αυτούς και δε με συμφέρει. :)
τς τς τς πρωτευουσιάνοι...αμάν πια με την Αθήνα σας... :Ρ
Παλί πεζή γίνομαι εδώ αναφερόμαστε στην Ακρόπολη το σύμβολο του πολιτισμού μας...χμμμ μάλλον μόνο το σύμβολο μας έχει μείνει από τότε...ευτυχώς που υπάρχει και ο ουρανός...
Τελικά δεν χρειάστηκε ούτε το ένα ούτε το άλλο. Τα βρήκα σε ένα άρθρο στο jstor. Για να είμαι ειλικρινής περίμενα κάτι πολύ χειρότερο. Η αλήθεια είναι ότι η Ακρόπολη αλλάζει πλήρως, αλλά τουλάχιστον ο Schinkel στα σχέδιά του τη σεβάστηκε περισσότερο από ό,τι τη σέβονται οι σημερινοί "αρμόδιοι". Αν μη τι άλλο, κράτησε τον Παρθενώνα (και τα υπόλοιπα αρχαία). Οι τωρινοί θα τα γκρέμιζαν χωρίς δισταγμό.
herinna μου,κι εγω αφωνος τον κοιταζω καθε μερα το βραχο.
ion,καλα εκανες και την εκμεταλλευτηκες.Τα ωραια πραγματα ειναι για να τα μοιραζεται κανεις.
Κωστα,αν μετρησεις απο το '55,που ειμαι ολυμπιακος κανε λογαριασμο
Σπυρο,ξεχασες και την εφημεριδα,που εσβησε..
siddhartha,ναι,δικιο εχεις.Αν και νομιζω οτι δεν θα συμπεριλαμβανοσουν.Εχεις πολιτισμο.
Ρε Παραξενο,ακομα δεν εχω αξιωθει να παρω τους πινακες μου απο τη Χριστινα και θα με διαολοστελνει η γυναικα:(
γωγω,ο δικηγορος του πατερα μου,παληος αριστερος,αλλα αριστοκρατης ελεγε,οτι δεν θα αποκτησουμε ποτε πολιτισμο αν δεν γκρεμισουμε την Ακροπολη,που μας κραταει καθηλωμενους.Δε λεω,αλλα το μηνυμα λεει.
arkin,χαιρομαι πολυ που το βρηκες στο δικτυο,αν και δεν χαιρομαι που εχασες τη βολτα στα βιβλιοπωλεια και στα μουσεια,οπου πλουτιζεις ποικιλοτροπως περισσοτερο:-)Μα,πιο πολυ χαιρομαι που ο Κλεανθης απερριψε τα σχεδια του Σινκελ.
pit,black or white Pit?
βατραχοκοριτσαρο,μαλλον με το "ντουβαρια απο πετρα" :-))
Όντως, αλλά από την Αγγλία θα ήταν μεγάλη βόλτα να πεταχτώ μέχρι τα βιβλιοπωλεία και τα μουσεία της Αθήνας. Σε πρώτη ευκαιρία βέβαια θα τα τιμήσω δεόντως (και για άλλους λόγους). Θα κοιτάξω και στις εδώ βιβλιοθήκες.
Υ.Γ. Με την ευκαιρία, μιας που έχεις τα μέσα, δεν λες του καιρού να σταματήσει να βρέχει εδώ πάνω; Έχει πάνω από εβδομάδα και δεν λέει να σταματήσει. Όσο δεν έβρεξε όλο το χειμώνα, το έριξε τον Μάιο...
73 σχόλια:
Κι εγώ ένα τέτοιο σπιτάκι ονειρεύομαι: κάπου σ' ένα λόφο, να το λούζει το φως και το ρόδινο χρώμα του δειλινού.
Οπωσδήποτε εκτός σχεδιου πόλεως - ακόμα και οι χελιδονοφωλιές στα λιτά του αετώματα θα είναι χωρίς ορόφους και πανωσηκώματα.
Κι άσε τον παλιόκοσμο να λέει :-DD
Έλα Χριστέ και Παναγία! Δεν έχω ξαναδεί τέτοια φωτογραφία της Ακροπόλεως.
Εντός σχεδίου είναι βλέπεις κάτι άλλα κτίρια...
Λουιζα μου,ολα ωραια,αλλα,σκεφτηκες τη θέα που θα εχεις;..
Αθηναιε,μη βλασφημεις το δωδεκαθεο.Η φωτογραφα ειναι τραβηγμενη απο το μπαλκονι του σπιτιου μου,αφου εχει πεσει ο ηλιος,μια απο κεινες τις φθινοπωρινες μερες,που ο αερας απο τη Σαχαρα φερνει την αμμο,που κοκκινιζει στα συννεφα.:-)
αλεπου,ααακριβως.
Μα δεν είναι πια του κόσμου τούτου. Σχεδόν ίπταται προσπαθώντας να ξεφύγει από τα πλάνα όσων σχεδιάζουν το παρόν και το μέλλον αυτής της πόλης. Υπέροχη φωτογραφία.
H Aκρόπολη σουρουπιαστή!
Μέχρι και ο πατέρας Απόλλωνας ντράπηκε και κοκκίνησε.
έχω εκπαιδεύσει το σβέρκο μου -με κόπο- να κρατάει το κεφάλι σε καλή γωνία, ωστε το βλέμμα να μένει ψηλα. Έπειτα, η "θέση λόφου" βοηθά αρκετά ;-)
---------------------------------
'Εξοχη φωτογραφία
---------------------------------
[επίσης, εκτός θέματος: το χθεσινό σας ξεδιάντροπο φλερτ με τη συγκίνησή μου, θα μου μείνει αξέχαστο - και δεν το κάνατε μόνο με μένα νομιζω...
χάρηκα και που σας είδα (από μακριά) και που σας άκουσα (από κοντά) και που σας ένιωσα (από μέσα μου)]
Όλα τα ωραία είναι εκτός σχεδίου, λέω.
μόνο "εκτός σχεδίου";...
δεν ανήκει καν, ή ανήκει δυστυχώς.
υπέροχη φωτό!
mesa stin kardia mas omws.
Ποιος βγάζει τέτοιες καταπληκτικές φωτογραφίες; Είναι έντός ή εκτός σχεδίου;
είναι τόσο όμορφη που ακούω και τζιτζίκια....
Στο βράχο αρχιζουν ν'ανεβαινουν ο Στράτης , η Μπίλιω, η Λάλα για να ξαναζήσουν τις 6 νύχτες στην Ακρόπολη. Αυτό μου θυμησε η φωτογραφία αμέσως μόλις την είδα.
Όχι ακριβώς εκτός. Απλά υπεράνω.
Υ.Γ. Εκπληκτική φωτογραφία
"Μα ποιός θα κτίσει πάνω σε έναν βράχο;"
σκέφτηκαν οι καρεκλοκένταυροι
και την πατήσανε...
τώρα προσπαθούν να υπολογίσουν τον φόρο υπεραξίας και ζαλίζονται...
Γραφειοκρατία και μίζες από την εποχή του Περικλή...
Κοίτα να δείς πού τώρα με έβαλες σε υποψίες, και απ΄οτι λένε τουλάχιστο, εγω δε ξέρω, η πολεοδομία είναι πολύ εύκολο να σε απο-χαρακτηρίσει, λες τελικά;
Η φωτογραφία πάντως είναι αριστούργημα, εύγε στο φωτογράφο :)
"Ρίξε κόκκινο στη νύχτα..."
Εγώ πάλι, που ενημερώνομαι ετεροχρονισμένα λόγω έλλειψης χρόνου, σήμερα διάβασα την Κυριακάτικη... Σε κάποια χρόνια δεν θα είναι εκτός σχεδίου πόλεως, Καιρέ. Υπό θα είναι...
Πραγματικά πολύ ωραία η φωτογραφία. Πολύ ωραίο και το μπαλκόνι σας όμως...
Φοβάμαι ότι κάτω από τον βράχο, στο σκοτάδι υπάρχει (αλλά δεν φαίνεται στην έξοχη φωτό) μία πόλη "άνευ σχεδίου πόλεως"
Φοβάμαι ότι κάτω από τον βράχο, στο σκοτάδι υπάρχει (αλλά δεν φαίνεται στην έξοχη φωτό) μία πόλη "άνευ σχεδίου πόλεως"
Εκτός ελέγχου... τα Καιρικά φαινόμενα!
...και εκτός συναγωνισμού ο φακός σας!
Καλησπέρα.
Κοιτώντας τον πίνακα (ok, τη φωτογραφία) σκέφτομαι για μια στιγμή αυτή την - άγρια και σκληρή για τους ανθρώπους της - πόλη, την Αθήνα, φωτισμένη μες στη σκόνη και ξαφνικά όλοι να κλείνουν τις τηλεοράσεις, ν’ αφήνουν τα διαμερίσματα-μπούνκερ και ν’ ανεβαίνουν στις ταράτσες και να μιλάνε με τους αγνώστους, αλλά διπλανούς τους, τους γείτονές τους. Αυτούς που δεν έχουν πει ποτέ ούτε «γεια». Με φόντο το βράχο που έχει δει πάρα πολλά και στέκει αμίλητος.
Υ.Γ.1: Aυτή η φωτο είναι ήδη Wallpaper.
Υ.Γ.2: καιρέ μου, το mail μου το λάβατε;
Εντός σχεδίου, απλά όχι πόλως.
μέχρι και φωτιά στο γύρω-γύρω για να φαίνεται μόνο Αααυτή έβαλες, Καιρέ. Ε, είσαι ένας...
Μην τους βάζετε ιδέες για θα πάνε να φτιάξουν κανά δάσος πάνω στον βράχο και μετά θα το βάλουν στο σχέδιο. Μπρρρρ!
Εκτος σχεδιου πολεως...
...και εντός σχεδίου ζωής.
Αυθαιρεσίες...
Τυχεράκια βλέπεις Δύση όταν εγώ αντικρύζω το ίδιο φωτεινό αντικείμενο του πόθου και του πολιτισμού κοιτώντας προς Βορρά!
Εκτός σχεδίου πόλεως???
Μα η Ακρόπολη ΕΙΝΑΙ η πόλη...
Εγώ κάποτε είχα γνωρίσει έναν Ελληνοαμερικάνο, που μου λεγε να τη γκρεμίσουν γιατί είναι ερείπιο. Και να αξιοποιήσουν τον χώρο, φτιάχνοντας μια νέα Ακρόπολη, ολόκληρη, να ρχονται και περισσότεροι τουρίστες. Νομίζω ότι είναι μία από τις 2-3 φορές στη ζωή μου που έχω πραγματικά τρομάξει.
Εντός σχεδίου ονείρων ίσως;
εντός πόλεως..
Θαυμάζω!...
"Κατασκευάζοντας τον παρθενώνα, ο φειδίας δεν επιτέλεσε έργο κατασκευαστή, μηχανικού ή σχεδιαστή. Όλα τα στοιχεία προυπήρχαν. Εκείνος τα τελειοποίησε, επιτελώντας έργο υψηλής πνευματικότητας". "Le Corbusier"
ο καιρος των ματιων μας....
και της ψυχης μας αλλοτε
οι ασκησεις θαρρους αποδωσαν
καλως-καλλιστα- σε βρηκα κι εδω
Για γκέλ μπουρντά μουσιού...
http://sykofantis-bastoyni.pblogs.gr/2007/05/den-mporw-na-kanw-69-alla-kanw-29.html
Μολόγατα όλα ....
Θέλετε να πείτε, δηλαδή, ότι υπάρχει σχέδιο;...
Είσαι ποιητής.
υγ
Μπαλκόνι με θέα την Ακρόπολη! Προνομιούχος βλέπω!
:)
O R2-D2 με έστειλε! Τι είναι τούτοι βρε!;
Να δεις που σε μερικά χρόνια κανένας δικός μας μαϊντανός θα το σκεφτεί και αυτό....
Πολύ καλή η φώτο αλλά και το μπαλκόνι!
Ευτυχώς.
Εμενα εκτος πραγματικοτητας μου μοιαζει!!! (κ με την καλη εννοια!!)
***
Μπα, με το κτηματολόγιο και τις παρανομίες που κάνουμε όλα θα μπουν τελικά εντός σχεδίου.
Πάντως να ξέρεις ότι ακόμα και εκτός σχεδίου μπορούμε να χτίσουμε.
πάει για αντιπαροχή και αυτό ..σιγά σιγά.. την καλησπέρα μου..
Μην τους βάζεις ιδέες!
Αυτοί είναι ικανοί να φτιάξουν ζάρια από τα κόκκαλα της μάνας τους στην Ακρόπολη θα κολλήσουν?
Καλησπέρα!
Ali.kraths kai H.kthnos!!SAS efxaristw gia thn eikona ths AKROPOLIS poy exei o kosmos shmera!!
Για το βράχο εντάξει. Για το εκτός σχεδίου όμως ας μη το δένουμε. Εχουν δει τόσα τα ματάκια μας...
Δωρα μου,υπεριπταται της βαρβαροτητας.
απειρωτα,με εσκισες!
απολλωνια,μ αυτα που βλεπει ο φωτοδοτης
Λουιζα μου,η θεση λοφου πραγματικα βοηθαει.Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια,αλλα κι εγω συγκινηθηκα μ αυτα τα δυο παιδια.Γιατι δεν ηρθες να σε γνωρισω.
lady,ισως οχι εκτός.Υπερανω;
Ροϊδη,ισως η σωστη τοποθετηση ειναι φωτιζει αντι για ανηκει.Το φως δεν ανηκει πουθενα,ε;
lazinio,αν η αισθητικη ειναι στην καρδια,αναμφισβητητα.
Σωκρατη μου,λιγο πιο πανω θα διαβασεις μια πληρη περιγραφη της φωτογραφιας.Η οποια ειναι εντελως εντος σχεδιου:-)
νυχτολουλουδο,εχει πολλα στα δεντρα,εδω μπροστα μου.
σπειρα,ησουν κι εσυ εκει;
arkin,εχεις απολυτο δικιο.Ακριβως ετσι το τοποθετησα στην ladybug!
Κωστα,εχεις ακριβως την ιδια ανησυχια με τον Σταυρο τον Κατσαρη και τον 2σχ2!Μαλον μας εχεο τρομοκρατησει ο αμοραλισμος τους.
michelan,πολυ χειροτερη στην εποχη του Περικλη,με την αλαζονεια της παντοκρατοριας κι ολας.Εχουμε ανατριχιαστικα ντοκουμεντα.
specter,τη βαζουν στο σχεδιο και την κατατομουν στο αρτιο με το πανωσηκωμα..Ο φωτογραφος σ ευχαριστει.
κερασια μου,που συνηθως προμηνυει βροχη.
industrial,μαλλον η πολη θα ειναι υπο:-)
iakove,εχω το προνομιο να βλεπω 365 διαφορετικες δυσεις το χρονο.Τα δισεκτα,366..
the torch,να μην το φοβασαι καθολου.Υπαρχει..
just you,ο φακος ειναι της Leica:-)
Σπυρο μου,το σκηνικο που περιγραφεις εμαναλαμβανεται στην πολη ,στους δρομους της και οχι στις ταρατσες,καθε φορα που εμφανιζεται ο Εγκελαδος!Το mail το πηρα και θα σου απαντησω μολις εχω κατι ουσιαστικο να σου πω.
sunday,τρομερου σχεδιου κι ολας.
aa-duck,οχι εγω,ο γιγας Ατλας την εβαλε τη φωτια.Απ τη Λιβυη.
2σχ2,αν φτιαξουν δασος την πατησανε.Το προβλημα ειναι μην το παρει πισω η εκκλησια..
hari,για να μη σου πω πηγη ζωης
Αγγελε,Ικτινος ΑΕ,η ειδικοτητα μας..
Διονυσε,τουλαχιστον συναντιωνται τα βλεμματα μας.
greek history,ειναι ο,τι απεμεινε απο την πολη.
r2-d2,να μη σου δειξω τα σχεδια των Βαυαρων με το παλατι του Οθωνα εκει πανω!
so far,εντος σχεδιου ονειρων βεβαια
κατρουλη,εκτος.Ακομα.
dodo,κι εγω:-)
lyntzo,και στη συνεχεια μας ομολογησε,οτι τον σημαδευε πως δεν μπορουσε να κανει κατι καλυτερο.Ηταν,ομως,Ενας ο Κορμπιζιε.
εν κατακλειδι,καλως βρεθηκαμε:-)
Ρε συκοφαντη κατι γινεται με το blog σου.Δεν με μπαζει πια εδω και καιρο απο πουθενα,ουτε απο το λινκ που εβαλες.Μην τους αγριευεις ρε συ με το ΠΑΣΟΚ.Ασε να σε διαβαζουμε και μην μπλεκεσαι και στα ποδια του Λαλιωτη.Ετοιμασου για σκληρο μπαροκ
Χρηστο,φυσικα.Καταστροφης..
tin man,προσεχε γιατι σ ακουνε εδω μεσα ποιητες και θα επαναστατησουν:-)
zaphod,το εχουν σκεφτει το 1835!
σκιες,ευτυχεστατα
iro*,ουτε στο Παλαιοκαστρο δεν εχετε τετοια μεγαλεια:-))
Δειμο,κρυβε λογια,γιατι το οικοπεδο ειναι πανω απο 4 στρεμματα..
ion σοκολατα,τι σιγα.Το παιρνει μια χρηματιστηριακη..
Σταυρο,οταν λες αυτοι βαζεις και τον Μητσοτακη μεσα;
Αυτό το κτήνος ο Καλλικράτης... Αυτός ο αγύρτης, που ούτε μια μόνωση δεν ήξερε να βάζει! Ούτε μέσα στο σχέδιο δεν πρόβλεψε να την βάλει! :ppppppppppppppppppppp
"r2-d2,να μη σου δειξω τα σχεδια των Βαυαρων με το παλατι του Οθωνα εκει πανω!"
Σοβαρολογείς;;;!!!
(Πού μπορεί κανείς να βρει αυτά τα σχέδια;)
@ arkin: Ακολ0ύθησε το γρίφο... Μέσα στο παλάτι. (sorry, καιρέ που απάντησα. αυπνίες καταραμένες!)
@ industrialdaisies: θα τον ακολουθήσω. "Έχει και πόμολο η πόρτα" λοιπόν...
...και εκτός σχεδίου γνώσεως πια. Μόνο αναφοράς.
βρε μπας και ειναι αυθαιρετη και τους εχει ξεφυγει;
industrial,τα μονωτικα τα τσεπωσε ο Περικλης..
arkin,η καλη μας industrial σου εδειξε τον ενα δρομο.Επιοης, θα πας στο βιβλιοπωλειο της Εστιας ή στον Ελευθερουδακη.Αν θελεις πιο ποικιλη ευχαριστηση θα πας στο Μουσειο της Πολεως των Αθηνων ή στην Παλια Βουλη ή απεναντι της ,επι της οδου Κολοκοτρωνη,στο καταστημα,που πουλαει παλιες γκραβουρες ή στο μουσειο της-νεας- Βουλης.Καποτε,τα σχεδια ηταν και στο Μουσειο της Ακροπολης.Απο τοτε που βαλαν τις Καρυατιδες μεσα αλλαξαν το χωρο και δεν ξερω πού τα πηγαν.Μπορει να ειναι ακομα εκει.
siddhartha,τη γνωση την ειχαν παντα πολυ λιγοι.Ο μεσος Αθηναιος πολιτης του 450 πχ μας περιγραφεται επακριβως απο τους συγχρονους του συγγραφεις και μπορω να σου πω οτι ηταν και πιο γυφτος απο τους σημερινους.Και να με συμπαθανε οι γυφτοι.
Μαρια,μπορει.Γιατι δεν της δινουν ακομα ουτε ρευμα,ουτε νερο
Κωστα,υπαρχουν θαυμασιες εκδοσεις με την αρχιτεκτονικη ιστορια της ακροπολης,αλλα και με τα σχεδια μετα την απελευθερωση.
Οδυνηρά όμορφο. Υπέροχη φωτο. Βουβαίνεσαι.
Καιρέ, μου άρεσε η φωτογραφία και την...έκλεψα για επιφάνεια εργασίας στο laptop. Πειράζει?
Την καλημέρα μου!!!
Να που έχω κάτι ακόμη να πω:
Ακρόπολη – "Ακρόπολις"
Στη μία περίπτωση το φως της θα συνεχίζει να λάμπει στους αιώνες.
Στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να πέσει πάνω της φως - μετά το πόρισμα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς - για να φανερωθούν οι χειρισμοί της...
Α ναι δε διαφωνώ καθόλου. Εννvούσα κυρίως αυτούς που κάποτε την είδαν ως έναν ειδωλολατρικό ναό και την κατέστρεψαν και αυτούς που την έβλεπαν ως απλές πέτρες και τη σκόπρισαν με την αδιαφορία τους στα μουσεία όλου του 'Δυτικού' κόσμου. Δεν απευθυνόμουν στο σήμερα γιατί θα συμπεριλαμβανόμουν κι εγώ μέσα σε αυτούς και δε με συμφέρει. :)
ανηφορισε η ματιά και έσμιξε με του σύννεφου τη κοκκινάδα... πόσο ακόμη ο βράχος αντέχει? πόσοι βράχοι μείναν για ξεπούλημα?
σχεδιάζοντας χωρίς ξενοδόχους ονειρεύομαι συχνά... σας ασπάζομαι σταυρωτά... αγαπητέ φίλε σας πεθύμησα
τς τς τς πρωτευουσιάνοι...αμάν πια με την Αθήνα σας... :Ρ
Παλί πεζή γίνομαι εδώ αναφερόμαστε στην Ακρόπολη το σύμβολο του πολιτισμού μας...χμμμ μάλλον μόνο το σύμβολο μας έχει μείνει από τότε...ευτυχώς που υπάρχει και ο ουρανός...
Τελικά δεν χρειάστηκε ούτε το ένα ούτε το άλλο. Τα βρήκα σε ένα άρθρο στο jstor. Για να είμαι ειλικρινής περίμενα κάτι πολύ χειρότερο. Η αλήθεια είναι ότι η Ακρόπολη αλλάζει πλήρως, αλλά τουλάχιστον ο Schinkel στα σχέδιά του τη σεβάστηκε περισσότερο από ό,τι τη σέβονται οι σημερινοί "αρμόδιοι". Αν μη τι άλλο, κράτησε τον Παρθενώνα (και τα υπόλοιπα αρχαία). Οι τωρινοί θα τα γκρέμιζαν χωρίς δισταγμό.
Εύστοχος και περιεκτικός όπως πάντα!
έχει καμιά σχέση με αυτό που λέμε
"θα πάρω πέτρα και..."
;-)
herinna μου,κι εγω αφωνος τον κοιταζω καθε μερα το βραχο.
ion,καλα εκανες και την εκμεταλλευτηκες.Τα ωραια πραγματα ειναι για να τα μοιραζεται κανεις.
Κωστα,αν μετρησεις απο το '55,που ειμαι ολυμπιακος κανε λογαριασμο
Σπυρο,ξεχασες και την εφημεριδα,που εσβησε..
siddhartha,ναι,δικιο εχεις.Αν και νομιζω οτι δεν θα συμπεριλαμβανοσουν.Εχεις πολιτισμο.
Ρε Παραξενο,ακομα δεν εχω αξιωθει να παρω τους πινακες μου απο τη Χριστινα και θα με διαολοστελνει η γυναικα:(
γωγω,ο δικηγορος του πατερα μου,παληος αριστερος,αλλα αριστοκρατης ελεγε,οτι δεν θα αποκτησουμε ποτε πολιτισμο αν δεν γκρεμισουμε την Ακροπολη,που μας κραταει καθηλωμενους.Δε λεω,αλλα το μηνυμα λεει.
arkin,χαιρομαι πολυ που το βρηκες στο δικτυο,αν και δεν χαιρομαι που εχασες τη βολτα στα βιβλιοπωλεια και στα μουσεια,οπου πλουτιζεις ποικιλοτροπως περισσοτερο:-)Μα,πιο πολυ χαιρομαι που ο Κλεανθης απερριψε τα σχεδια του Σινκελ.
pit,black or white Pit?
βατραχοκοριτσαρο,μαλλον με το "ντουβαρια απο πετρα" :-))
Όντως, αλλά από την Αγγλία θα ήταν μεγάλη βόλτα να πεταχτώ μέχρι τα βιβλιοπωλεία και τα μουσεία της Αθήνας. Σε πρώτη ευκαιρία βέβαια θα τα τιμήσω δεόντως (και για άλλους λόγους). Θα κοιτάξω και στις εδώ βιβλιοθήκες.
Υ.Γ. Με την ευκαιρία, μιας που έχεις τα μέσα, δεν λες του καιρού να σταματήσει να βρέχει εδώ πάνω; Έχει πάνω από εβδομάδα και δεν λέει να σταματήσει. Όσο δεν έβρεξε όλο το χειμώνα, το έριξε τον Μάιο...
Δεν περιμένα τόσο άμεση ανταπόκριση! (στο αποπάνω Υ/Γ)
Έστω και για μια μέρα, ευχαριστώ!
Μάγε...;
http://blogs.musicheaven.gr/aiolos_m τσίμπα κι ένα λινκ για να δεις τον ενθουσιασμό μου.
Δημοσίευση σχολίου